ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Вн. №27/116
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
07 серпня 2019 року 14:15 № 640/2763/19
За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС"
До Головного управління ДФС у м. Києві
Про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 18.09.2018 р.
Суддя О.В.Головань
Секретар І.В. Галаган
Представники:
Від позивача: Крилов А.В.;
Від відповідача: Макаренко Ю.С.
Обставини справи:
Позовні вимоги заявлені про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 18.09.2018 року № 00011451402, № 00011461402.
07.08.2019 року судом було оголошено вступну та резолютивну частину рішення про задоволення позовних вимог.
Ознайомившись з матеріалами справи, заслухавши пояснення представників сторін, суд, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" (код 38399041), місцезнаходження: 04209, м. Київ, вул. Озерна, буд.1, зареєстроване в якості юридичної особи 09.10.2012 р., перебуває на обліку в якості платника податків у Державній податковій інспекції у Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві.
На підставі наказу від 11.04.2018 р. №6149, плану-графіка проведення документальних планових виїзних перевірок суб`єктів господарювання на 2018 рік, ст. 20, 77, 82 Податкового кодексу України Головним управлінням ДФС у м. Києві проведено документальну планову виїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.15 р. по 31.12.2017 р., валютного - за період з 01.01.15 р. по 31.12.2017 р., єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - за період з 09.10.2012 р. по 31.12.2017 р. та іншого законодавства за період з 01.01.2015р. по 31.12.2017р., про що складено акт перевірки від 21.08.2018 р. №568/26-15-14-02-02/38399041.
Перевіркою встановлено порушення Товариством з обмеженою відповідальністю "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС":
- п. 44.1 ст. 44, п. 185.1 ст. 185, п. 188.1, п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, наслідком чого є заниження податку на додану вартість на загальну суму 1 344 143,00 грн., у тому числі за серпень 2015 р. - 10935,00 грн., за вересень 2015р.- 98560,00 грн., за листопад 2015р.-14898,00 грн., за січень 2016 р. - 33381,00 грн., за лютий 2016р. - 214555,00 грн., за березень 2016 р. - 116733,00 грн., за квітень 2016р. - 233921,00 грн., за травень 2016р. - 187080,00 грн., за липень 2016р. - 143820,00 грн., за грудень 2017р. - 18000,00 грн.;
- пп. 14.1.11, пп. 14.1.257 п. 14.1 ст. 14, пп. 134.1.1 п. 134.1, ст. 134, п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України п.5, п.7, п. 15 П (С) БО 15 "Дохід" затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.11.99 № 290 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 14.12.99 за № 860/4153 із змінами та доповненнями, п. 5 П (С) БО 11 "Зобов`язання", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.01.2000 р. №20, пункту 5 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 "Витрати", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 р. № 318, наслідком чого є заниження податку на прибуток, що підлягає сплаті до бюджету на загальну суму 2 835 567,00 грн. в т.ч. за 2015 р. - 968 097,00 грн., за 2016 р. - 1 848 030,00 грн., за 2017р. - 19 440,00 грн.;
- п. 203.2 ст. 203 Податкового кодексу України в результаті чого встановлено несвоєчасна сплата грошового податкового зобов`язання з податку на додану вартість за травень 2016 року.
Під час перевірки встановлено, що товариство мало фінансово - господарські взаємовідносини з:
- ТОВ "Алион" (код 40081677), з яким укладено договір від 04.01.2016 р. №2016/01/04-РДСТ на проведення робіт, згідно якого оплата здійснюється з відстроченням оплати до 31.12.2030 року на підставі підписання Акту надання послуг шляхом перерахування грошових коштів на рахунок виконавця на підставі наданих послуг.
ТОВ "Алион" було виписано на адресу ТОВ "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" акти здачі - прийняття робіт ( надання послуг) та податкові накладні на загальну суму 2 755942,00 грн. (в т.ч. ПДВ 459 323,70 грн.), а саме: № 20 від 11.04.2016р. на загальну суму 59868,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9978,00 грн.), № 19 від 08.04.2016 р. на загальну суму 59880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9980,00 грн.), № 18 від 07.04.2016 р. на загальну суму 59880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9980,00 грн.), № 7 від 06.04.2016 р. на загальну суму 55200,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9200,00 грн.), № 6 від 05.04.2016 р. на загальну суму 52200,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8700,00 грн.), № 5 від 04.04.2016 р. на загальну суму 56040,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9340,00 грн.), № 4 від 01.04.2016 р. на загальну суму 54720,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9120,00 грн.), № 58 від 31.03.2016 р. на загальну суму 55200,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9200,00 грн.), № 48 від 30.03.2016 р. на загальну суму 23280,00 грн. (в т.ч. ПДВ 3880,00 грн.), №47 від 29.03.2016 р. на загальну суму 55200,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9200,00 грн.), №46 від 28.03.2016 р. на загальну суму 52200,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8700,00 грн.), № 45 від 25.03.2016 р. на загальну суму 56040,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9340,00 грн.), № 44 від 24.03.2016 р. на загальну суму 54720,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9120,00 грн.), № 43 від 23.03.2016 р. на загальну суму 54600,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9100,00 грн.), № 42 від 22.03.2016 р. на загальну суму 57000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9500,00 грн.), № 38 від 21.03.2016 р. на загальну суму 55200,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9200,00 грн.), № 37 від 18.03.2016 р. на загальну суму 52200,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8700,00 грн.), № 36 від 17.03.2016 р. на загальну суму 56040,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9340,00 грн.), № 35 від 16.03.2016 р. на загальну суму 54720,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9120,00 грн.), № 34 від 15.03.2016 р. на загальну суму 54600,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9100,00 грн.), № 33 від 14.03.2016 р. на загальну суму 57000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9500,00 грн.), № 53 від 29.02.2016 р. на загальну суму 55080,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9180,00 грн.), № 52 від 26.02.2016 р. на загальну суму 57000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9500,00 грн.), № 51 від 25.02.2016 р. на загальну суму 57600,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9600,00 грн.), № 50 від 24.02.2016 р. на загальну суму 57960,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9660,00 грн.), № 32 від 23.02.2016 р. на загальну суму 42360,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7060,00 грн.), № 49 від 23.02.2016 р. на загальну суму 57960,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9660,00 грн.), № 31 від 22.02.2016 р. на загальну суму 47220,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7870,00 грн.), № 48 від 22.02.2016 р. на загальну суму 55080,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9180,00 грн.), № 30 від 19.02.2016 р. на загальну суму 48960,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8160,00 грн.), № 47 від 19.02.2016 р. на загальну суму 55080,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9180,00 грн.), № 29 від 18.02.2016 р. на загальну суму 46920,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7820,00 грн.), № 46 від 18.02.2016 р. на загальну суму 57000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9500,00 грн.), № 28 від 17.02.2016 р. на загальну суму 45120,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7520,00 грн.), № 45 від 17.02.2016 р. на загальну суму 57000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9500,00 грн.), № 27 від 16.02.2016 р. на загальну суму 42000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7000,00 грн.), № 18 від 15.02.2016 р. на загальну суму 47400,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7900,00 грн.), № 17 від 12.02.2016 р. на загальну суму 49920,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8320,00 грн.), № 16 від 11.02.2016 р. на загальну суму 49428,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8238 грн.), № 15 від 10.02.2016 р. на загальну суму 49560,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8260,00 грн.), № 14 від 09.02.2016 р. на загальну суму 49428,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8238,00 грн.), № 13 від 08.02.2016 р. на загальну суму 49920,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8320,00 грн.), № 12 від 05.02.2016 р. на загальну суму 49560,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8260,00 грн.), № 11 від 04.02.2016 р. на загальну суму 46788,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7798,00 грн.), № 10 від 03.02.2016 р. на загальну суму 45000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7500,00 грн.), № 43 від 29.01.2016 р. на загальну суму 43282,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7213,67грн.), № 42 від 28.01.2016 р. на загальну суму 45300,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7550,00 грн.), № 41 від 27.01.2016 р. на загальну суму 42228,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7038,00 грн.), №23 від 20.01.2016 р. на загальну суму 36312,00 грн. (в т.ч. ПДВ 6052,00 грн.), № 22 від 19.01.2016 р. на загальну суму 49400,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8233,00 грн.), № 21 від 18.01.2016 р. на загальну суму 47200,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7866,67,00 грн.), № 20 від 15.01.2016 р. на загальну суму 48900,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8150,00 грн.), № 19 від 14.01.2016 р. на загальну суму 47988,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7998,00 грн.), № 18 від 13.01.2016 р. на загальну суму 40200,00 грн. (в т.ч. ПДВ 6700,00 грн.).
В акті перевірки відображено інформацію щодо ТОВ "Алион" згідно ІС "Податковий блок", зокрема - підприємство знаходиться на обліку у Вишгородській ОДПІ ГУ ДФС у Київській області, стан платника -0 (платник податків за основним місцем обліку), звітність з податку на прибуток, фінансова звітність з податку на доходи фізичних осіб (Форма дата ДФ) та по ЄСВ до ДПІ не подавалася, що свідчить про намір приховати інформацію про будь-які матеріальні та людські ресурси, основні засоби (балансова вартість) станом на кінець 2016- не подано, остання звітність з ПДВ подана за березень 2016 року, свідоцтво платника ПДВ анульоване - 02.02.2018р. та наявність кримінального провадження № 42016110000000538, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 07.11.2016 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
В ході перевірки досліджено: наявність ухвал в рамках кримінальних проваджень, які стосуються суб`єктів господарювання по ланцюгу постачання послуг; перевірено фізичні, технічні та технологічні можливості контрагентів у ланцюгах постачання та їх можливості щодо вчинення операцій з надання послуг: наявність персоналу, основних фондів та встановлено відсутність ресурсів та активів для здійснення господарської діяльності.
Порушення по взаємовідносинам з ТОВ "Алион" вплинули на визначення податкового зобов`язання з податку на додану вартість.
- ТОВ "Варта Плюс" (код 39867549), з яким укладено договір від 10.05.2016 р. №В/2 016/05 на проведення робіт, згідно якого оплата здійснюється з відстроченням оплати до 31.12.2030 року на підставі підписання Акту надання послуг шляхом перерахування грошових коштів на рахунок виконавця на підставі наданих послуг.
ТОВ "Варта Плюс" було виписано на адресу ТОВ "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" акти здачі - прийняття робіт (надання послуг) та податкові накладні на загальну суму 330000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 55000,02 грн.), а саме: № 42305 від 23.05.2016 р. на загальну суму 55000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9166,67 грн.), № 52005 від 20.05.2016 р. на загальну суму 55000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9166,67 грн.), № 11905 від 19.05.2016 р. на загальну суму 55000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9166,67 грн.), № 51805 від 18.05.2016 р. на загальну суму 55000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9166,67 грн.), № 11705 від 17.05.2016 р. на загальну суму 55000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9166,67 грн.), № 31605 від 16.05.2016 р. на загальну суму 55000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9166,67 грн.).
В акті перевірки відображено інформацію щодо ТОВ "Варта Плюс" згідно ІС "Податковий блок", зокрема - підприємство знаходиться на обліку у ДПІ у м. Черкасах Головного управління ДФС у Черкаській області, стан платника -0 (платник податків за основним місцем обліку), звітність з податку на прибуток, фінансова звітність з податку на доходи фізичних осіб (Форма 1-ДФ) та по ЄСВ до ДПІ не подавалася, що свідчить про намір приховати інформацію про будь-які матеріальні та людські ресурси, основні засоби (балансова вартість) станом на кінець 2016- не подано, остання звітність з ПДВ подана за липень 2017 року, свідоцтво платника ПДВ діюче та наявність кримінального провадження № 32015100010000126, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 28.07.2015 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбачених ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 212 КК України.
В ході перевірки досліджено: наявність ухвал в рамках кримінальних проваджень, які стосуються суб`єктів господарювання по ланцюгу постачання послуг; перевірено фізичні, технічні та технологічні можливості контрагентів у ланцюгах постачання та їх можливості щодо вчинення операцій з надання послуг: наявність персоналу, основних фондів та встановлено відсутність ресурсів та активів для здійснення господарської діяльності.
Порушення по взаємовідносинам з ТОВ "Варта Плюс" вплинули на визначення податкового зобов`язання з податку на додану вартість.
- ТОВ "РА "Бізнес Акаунт Груп" (код 39450543), з яким укладено договір від 05.01.2015 р. №2015-01-Д2 на виконання робіт, згідно якого оплата здійснюється на підставі виставлених рахунків на прийняття Замовником Акта виконання роботи.
ТОВ "РА "Бізнес Акаунт Груп" було виписано на адресу ТОВ "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" акти здачі - прийняття робіт (надання послуг) та податкові накладні на загальну суму 64 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 10 666,67 грн.), а саме: №2 від 19.01.2015 р. на загальну суму 64000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 10666,67 грн.).
В акті перевірки відображено інформацію щодо ТОВ "РА "Бізнес Акаунт Груп" згідно ІС "Податковий блок", зокрема - підприємство знаходиться на обліку у Херсонській ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області, стан платника - 8 до ЄДР внесено запис про відсутність за місцезнаходженням, звітність з податку на прибуток, фінансова звітність з податку на доходи фізичних осіб (Форма 1-ДФ) та по ЄСВ до ДПІ не подавалася, що свідчить про намір приховати інформацію про будь-які матеріальні та людські ресурси, основні засоби (балансова вартість) станом на кінець 2015- не подано, остання звітність з ПДВ подана за січень 2015 року, свідоцтво платника ПДВ анульоване 16.07.2015р.
В ході перевірки досліджено: перевірено фізичні, технічні та технологічні можливості контрагентів у ланцюгах постачання та їх можливості щодо вчинення операцій з надання послуг: наявність персоналу, основних фондів та встановлено відсутність ресурсів та активів для здійснення господарської діяльності.
Порушення по взаємовідносинам з ТОВ "РА "Бізнес Акаунт Груп" вплинули на визначення податкового зобов`язання з податку на додану вартість.
- ТОВ "Твістед" (код 39423001), з яким укладено договір від 11.05.2015 р. №2015/05/11 на здійснення електромонтажних робіт, згідно якого оплата здійснюється на підставі виставлених рахунків на прийняття Замовником Актів виконаних робіт.
ТОВ "Твістед" було виписано на адресу ТОВ "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" акти здачі - прийняття робіт (надання послуг) та податкові накладні на загальну суму 2 945 423,00 грн. (в т.ч. ПДВ 490903,80 грн.), а саме: № 22 від 15.07.2015р. на загальну суму 219 238,80 грн. (в т.ч. ПДВ 36 539,80 грн.), № 31 від 25.06.2015 р. на загальну суму 364 772,40 грн. (в т.ч. ПДВ 60795,40 грн.), № 29 від 23.06.2015 р. на загальну суму 364772,40 грн. (в т.ч. ПДВ 60795,40 грн.), № 25 від 19.06.2015 р. на загальну суму 364 772,40 грн. (в т.ч. ПДВ 60795,40 грн.), №23 від 18.06.2015 р. на загальну суму 364772,40 грн. (в т.ч. ПДВ 60795,40 грн.), №21 від 16.06.2015 р. на загальну суму 364772,40 грн. (в т.ч. ПДВ 60795,40 грн.), №16 від 22.05.2015 р. на загальну суму 300774,00 грн. (в т.ч. ПДВ 50129,00 грн.), №15 від 21.05.2015 р. на загальну суму 300774,00 грн. (в т.ч. ПДВ 50129,00 грн.), №14 від 20.05.2015 р. на загальну суму 300774,00 грн. (в т.ч. ПДВ 50129,00 грн.).
В акті перевірки відображено інформацію щодо ТОВ "Твістед" згідно ІС "Податковий блок", зокрема - підприємство знаходиться на обліку у Мелітопольській ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області, стан платника - 8 до ЄДР внесено запис про відсутність за місцезнаходженням, звітність з податку на прибуток, фінансова звітність з податку на доходи фізичних осіб (Форма 1-ДФ) та по ЄСВ до ДПІ не подавалася, що свідчить про намір приховати інформацію про будь-які матеріальні та людські ресурси, основні засоби (балансова вартість) станом на кінець 2015- не подано, остання звітність з ПДВ подана за липень 2015 року, свідоцтво платника ПДВ анульоване 14.12.2015р.
В ході перевірки досліджено: перевірено фізичні, технічні та технологічні можливості контрагентів у ланцюгах постачання та їх можливості щодо вчинення операцій з надання послуг: наявність персоналу, основних фондів та встановлено відсутність ресурсів та активів для здійснення господарської діяльності.
Порушення по взаємовідносинам з ТОВ "Твістед" вплинули на визначення податкового зобов`язання з податку на додану вартість.
-ТОВ "АРТС Центр" (код 39867381), з яким укладено договір від 10.05.2016 р. №2016/05/25 на здійснення робіт, згідно якого оплата здійснюється з відстроченням оплати до 31.12.2027 року на підставі підписання Акту надання послуг шляхом перерахування грошових коштів на рахунок виконавця на підставі наданих послуг.
ТОВ "АРТС Центр" було виписано на адресу ТОВ "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" акти здачі - прийняття робіт (надання послуг) та податкові накладні на загальну суму 675000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 112500,00 грн.), а саме: №11305 від 13.05.2016 р. на загальну суму 75000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 12500,00 грн.), №11205 від 12.05.2016 р. на загальну суму 75000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 12500,00 грн.), №21205 від 12.05.2016 р. на загальну суму 75000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 12500,00 грн.), №11105 від 11.05.2016 р. на загальну суму 75000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 12500,00 грн.), №21105 від 11.05.2016 р. на загальну суму 75000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 12500,00 грн.), №11005 від 10.05.2016 р. на загальну суму 75000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 12500,00 грн.), №21005 від 10.05.2016 р. на загальну суму 75000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 12500,00 грн.), №10605 від 06.05.2016 р. на загальну суму 75000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 12500,00 грн.), №10505 від 05.05.2016 р. на загальну суму 75000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 12500,00 грн.).
В акті перевірки відображено інформацію щодо ТОВ "АРТС Центр" згідно ІС "Податковий блок", зокрема - підприємство знаходиться на обліку у ДПІ у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області, стан платника -0 платник податків за основним місцем, згідно звітності з податку на доходи фізичних осіб (Форма 1-ДФ) та по ЄСВ поданої до ДПІ - 5 осіб, основні засоби (балансова вартість) станом на кінець 2016- не подано, остання звітність з ПДВ подана за вересень 2016 року, свідоцтво платника ПДВ анульоване 27.09.2017р.
В ході перевірки досліджено: перевірено фізичні, технічні та технологічні можливості контрагентів у ланцюгах постачання та їх можливості щодо вчинення операцій з надання послуг: наявність персоналу, основних фондів та встановлено відсутність ресурсів та активів для здійснення господарської діяльності.
Порушення по взаємовідносинам з ТОВ "АРТС Центр" вплинули на визначення податкового зобов`язання з податку на додану вартість.
- ТОВ "Інтайм Арт" (код 39976026), з яким укладено договір від 04.12.2015 р. №2015/12/04-РДСТ на здійснення робіт, згідно якого оплата здійснюється з дня підписання Акту наданих послуг .
ТОВ "Інтайм Арт" було виписано на адресу ТОВ "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" акти здачі - прийняття робіт (надання послуг) та податкові накладні на загальну суму 56400,00 грн. ( в т.ч. ПДВ 9400,00 грн.), а саме: № 67 від 30.12.2015 р. на загальну суму 28200,00 грн. (в т.ч. ПДВ 4700,00 грн.), № 66 від 29.12.2015 р. на загальну суму 28200,00 грн. (в т.ч. ПДВ 4700,00 грн.).
В акті перевірки відображено інформацію щодо ТОВ "Інтайм Арт" згідно ІС "Податковий блок", зокрема - підприємство знаходиться на обліку у Вишгородській ОДПІ Ірпінське відділення, стан платника - 0 платник податків за основним місцем, звітність з податку на прибуток, фінансова звітність з податку на доходи фізичних осіб (Форма 1-ДФ) та по ЄСВ до ДПІ не подавалася, що свідчить про намір приховати інформацію про будь-які матеріальні та людські ресурси, основні засоби (балансова вартість) станом на кінець 2015- не подано, остання звітність з ПДВ подана за листопад 2015 року, свідоцтво платника ПДВ анульоване 19.12.2016р. та наявність кримінального провадження №42016110000000538, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 07.11.2016 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбачених ч. 3 ст. 191 КК України.
В ході перевірки досліджено: наявність ухвал в рамках кримінальних проваджень, які стосуються суб`єктів господарювання по ланцюгу постачання послуг; перевірено фізичні, технічні та технологічні можливості контрагентів у ланцюгах постачання та їх можливості щодо вчинення операцій з надання послуг: наявність персоналу, основних фондів та встановлено відсутність ресурсів та активів для здійснення господарської діяльності.
Порушення по взаємовідносинам з ТОВ "Інтайм Арт" вплинули на визначення податкового зобов`язання з податку на додану вартість.
-ТОВ "СГ Спільна Справа" (код 39870745), з яким укладено договір від 05.10.2016 р. №2016/10/5-РДСТ на здійснення робіт, згідно якого оплата здійснюється з відстроченням оплати до 31.12.2029 року на підставі підписання Акту надання послуг шляхом перерахування грошових коштів на рахунок виконавця на підставі наданих послуг.
ТОВ "СГ Спільна Справа" було виписано на адресу ТОВ "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" акти здачі - прийняття робіт (надання послуг) та податкові накладні на загальну суму 862920,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15980,00 грн.), а саме: №66 від 27.10.2016 р. на загальну суму 95880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15980,00 грн.), №65 від 26.10.2016 р. на загальну суму 95880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15980,00 грн.), №64 від 25.10.2016 р. на загальну суму 95880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15980,00 грн.), №63 від 24.10.2016 р. на загальну суму 95880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15980,00 грн.), №62 від 21.10.2016 р. на загальну суму 95880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15980,00 грн.), №52 від 18.10.2016 р. на загальну суму 95880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15980,00 грн.), №50 від 17.10.2016 р. на загальну суму 95880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15980,00 грн.), №48 від 13.10.2016 р. на загальну суму 95880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15980,00 грн.).
В акті перевірки відображено інформацію щодо ТОВ "СГ Спільна Справа" згідно ІС "Податковий блок", зокрема - підприємство знаходиться на обліку у ДПІ у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві, стан платника - 0 платник податків за основним місцем, звітність з податку на прибуток, фінансова звітність з податку на доходи фізичних осіб (Форма 1-ДФ) та по ЄСВ до ДПІ не подавалася, що свідчить про намір приховати інформацію про будь-які матеріальні та людські ресурси, основні засоби (балансова вартість) станом на кінець 2016- не подано, остання звітність з ПДВ подана за листопад 2016 року, свідоцтво платника ПДВ анульовано 15.02.2018р.
В ході перевірки досліджено: перевірено фізичні, технічні та технологічні можливості контрагентів у ланцюгах постачання та їх можливості щодо вчинення операцій з надання послуг: наявність персоналу, основних фондів та встановлено відсутність ресурсів та активів для здійснення господарської діяльності.
Порушення по взаємовідносинам з ТОВ "СГ Спільна Справа" вплинули на визначення податкового зобов`язання з податку на додану вартість.
- ТОВ "Кронтайм" (код 40458556), з яким укладено договір від 04.07.2016 р. №2016/07/02-РД на виконання робіт, згідно якого оплата здійснюється на підставі виставлених рахунків на прийняття Замовником Акту виконання роботи.
ТОВ "Кронтайм" було виписано на адресу ТОВ "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" акти здачі - прийняття робіт ( надання послуг) та податкові накладні на загальну суму 269040,00 грн. (в т.ч. ПДВ 44840,00 грн.), а саме: № 37 від 15.08.2016 р. на загальну суму 67260,00 грн. (в т.ч. ПДВ 11210,00 грн.), № 35 від 12.08.2016 р. на загальну суму 67260,00 грн. (в т.ч. ПДВ 11210,00 грн.), № 34 від 11.08.2016 р. на загальну суму 67260,00 грн. (в т.ч. ПДВ 11210,00 грн.), № 42 від 29.07.2016 р. на загальну суму 67260,00 грн. (в т.ч. ПДВ 11210,00 грн.).
В акті перевірки відображено інформацію щодо ТОВ "Кронтайм" згідно ІС "Податковий блок", зокрема - підприємство знаходиться на обліку у ДПІ у Голосіївському районі Головного управління ДФС у м. Києві, стан платника - 0 платник податків за основним місцем, звітність з податку на прибуток, фінансова звітність з податку на доходи фізичних осіб (Форма 1-ДФ) та по ЄСВ до ДПІ не подавалася, що свідчить про намір приховати інформацію про будь-які матеріальні та людські ресурси, основні засоби (балансова вартість) станом на кінець 2016- не подано, остання звітність з ПДВ подана за липень 2016 року, свідоцтво платника ПДВ анульовано 30.08.2017р.
В ході перевірки досліджено: перевірено фізичні, технічні та технологічні можливості контрагентів у ланцюгах постачання та їх можливості щодо вчинення операцій з надання послуг: наявність персоналу, основних фондів та встановлено відсутність ресурсів та активів для здійснення господарської діяльності.
Порушення по взаємовідносинам з ТОВ "Кронтайм" вплинули на визначення податкового зобов`язання з податку на додану вартість.
- ТОВ "Евілон-Арт" (код 39888930), з яким укладено договір від 20.10.2015 р. №2015/52/02РД на здійснення робіт, згідно якого оплата здійснюється на протязі 30 банківських днів з дня підписання Акту наданих послуг .
ТОВ "Евілон-Арт" було виписано на адресу ТОВ "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" акти здачі - прийняття робіт (надання послуг) та податкові накладні на загальну суму 190000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 31666,67 грн.), а саме: № 49 від 26.11.2015 р. на загальну суму 43268,80 грн. (в т.ч. ПДВ 7211,47 грн.), № 47 від 25.11.2015 р. на загальну суму 49756,80 грн. (в т.ч. ПДВ 8292,80 грн.), № 46 від 24.11.2015 р. на загальну суму 47433,60 грн. (в т.ч. ПДВ 7905,60 грн.), № 45 від 23.11.2015 р. на загальну суму 49540,80 грн. (в т.ч. ПДВ 8256,80 грн.).
В акті перевірки відображено інформацію щодо ТОВ "Евілон-Арт" згідно ІС "Податковий блок", зокрема - підприємство знаходиться на обліку у Вишгородській ОДПІ Ірпінське відділення, стан платника - 0 платник податків за основним місцем, звітність з податку на прибуток, фінансова звітність з податку на доходи фізичних осіб (Форма 1-ДФ) та по ЄСВ до ДПІ не подавалася, що свідчить про намір приховати інформацію про будь-які матеріальні та людські ресурси, основні засоби (балансова вартість) станом на кінець 2015- не подано, остання звітність з ПДВ подана за грудень 2015 року, свідоцтво платника ПДВ анульоване 12.09.2017р. та наявність кримінального провадження №42016110000000538, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 07.11.2016 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбачених ч. 3 ст. 191 КК України.
В ході перевірки досліджено: перевірено фізичні, технічні та технологічні можливості контрагентів у ланцюгах постачання та їх можливості щодо вчинення операцій з надання послуг: наявність персоналу, основних фондів та встановлено відсутність ресурсів та активів для здійснення господарської діяльності.
Порушення по взаємовідносинам з ТОВ "Евілон-Арт" вплинули на визначення податкового зобов`язання з податку на додану вартість.
- ТОВ "Епел Джи" (код 40491394), з яким укладено договір від 01.07.2016 р. №2016/07/01-РДСТ на проведення робіт, згідно якого оплата здійснюється з відстроченням оплати до 31.12.2030 року на підставі підписання Акту надання послуг шляхом перерахування грошових коштів на рахунок виконавця на підставі наданих послуг.
ТОВ "Епел Джи" було виписано на адресу ТОВ "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" акти здачі - прийняття робіт (надання послуг) та податкові накладні на загальну суму 1431780,00 грн. (в т.ч. ПДВ 238630,00 грн.), а саме: № 31 від 23.08.2016 р. на загальну суму 90060,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15010,00 грн.), № 30 від 22.08.2016 р. на загальну суму 90060,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15010,00 грн.), № 29 від 19.08.2016 р. на загальну суму 90060,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15010,00 грн.), № 28 від 18.08.2016 р. на загальну суму 90060,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15010,00 грн.), № 27 від 17.08.2016 р. на загальну суму 90060,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15010,00 грн.), № 26 від 16.08.2016 р. на загальну суму 90060,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15010,00 грн.), № 24 від 15.08.2016 р. на загальну суму 90060,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15010,00 грн.), № 25 від 15.08.2016 р. на загальну суму 90060,00 грн. (в т.ч. ПДВ 15010,00 грн.), № 40 від 29.07.2016р. на загальну суму 67260,00 грн. (в т.ч. ПДВ 11210,00 грн.), №39 від 28.07.2016р. на загальну суму 67260,00 грн. (в т.ч. ПДВ 11210,00 грн.), №38 від 27.07.2016р. на загальну суму 67260,00 грн. (в т.ч. ПДВ 11210,00 грн.), №37 від 26.07.2016р. на загальну суму 67260,00 грн. (в т.ч. ПДВ 11210,00 грн.), №36 від 25.07.2016р. на загальну суму 67260,00 грн. (в т.ч. ПДВ 11210,00 грн.), №24 від 22.07.2016р. на загальну суму 48840,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8140,00 грн.), №23 від 21.07.2016р. на загальну суму 48840,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8140,00 грн.), №22 від 20.07.2016р. на загальну суму 48840,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8140,00 грн.), №21 від 19.07.2016р. на загальну суму 48840,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8140,00 грн.), №20 від 18.07.2016р. на загальну суму 59880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9980,00 грн.), №19 від 15.07.2016р. на загальну суму 59880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9980,00 грн.), №18 від 14.07.2016р. на загальну суму 59880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9980,00 грн.).
В акті перевірки відображено інформацію щодо ТОВ "Епел Джи" згідно ІС "Податковий блок", зокрема - підприємство знаходиться на обліку у Кропивницькій ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області, звітність з податку на прибуток, фінансова звітність з податку на доходи фізичних осіб (Форма 1-ДФ) та по ЄСВ до ДПІ не подавалася, що свідчить про намір приховати інформацію про будь-які матеріальні та людські ресурси, основні засоби (балансова вартість) станом на кінець 2016 - не подано, остання звітність з ПДВ подана за січень 2018 року, свідоцтво платника ПДВ анульоване 04.04.2018р.
В ході перевірки досліджено: рух активів у процесі здійснення господарської операції. При цьому досліджено усі первинні документи та наявну податкову інформацію, перевірено фізичні, технічні та технологічні можливості контрагентів у ланцюгах постачання та їх можливості щодо вчинення операцій з надання послуг: наявність персоналу, основних фондів у тому числі кваліфікованих працівників для надання послуг та встановлено відсутність ресурсів та активів для здійснення господарської діяльності, тобто не встановлено наявність виконавців послуг в ланцюгах постачання.
Порушення по взаємовідносинам з ТОВ "Епел Джи" вплинули на визначення податкового зобов`язання з податку на додану вартість.
- ТОВ "Антаррес" (код 40161940), з яким укладено договір від 01.04.2016 р. №2016/04/01-С на проведення робіт, згідно якого оплата здійснюється з відстроченням оплати до 31.12.2030 року на підставі підписання Акту надання послуг шляхом перерахування грошових коштів на рахунок виконавця на підставі наданих послуг.
ТОВ "Антаррес" було виписано на адресу ТОВ "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" акти здачі - прийняття робіт (надання послуг) та податкові накладні на загальну суму 743736,00 грн. (в т.ч. ПДВ 123956,00 грн.), а саме: № 4 від 06.05.2016 р. на загальну суму 57600,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9600,00 грн.), № 5 від 06.05.2016 р. на загальну суму 59880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9980,00 грн.), № 23 від 28.04.2016 р. на загальну суму 59880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9980,00 грн.), № 26 від 28.04.2016 р. на загальну суму 59880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9980,00 грн.), № 44 від 27.04.2016 р. на загальну суму 54360,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9060,00 грн.), № 15 від 27.04.2016 р. на загальну суму 59880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9980,00 грн.), № 11 від 20.04.2016 р. на загальну суму 59868,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9978,00 грн.), № 42 від 20.04.2016 р. на загальну суму 49200,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8200,00 грн.), №10 від 19.04.2016 р. на загальну суму 59868,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9978,00 грн.), № 43 від 19.04.2016 р. на загальну суму 54360,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9060,00 грн.), № 8 від 18.04.2016р. на загальну суму 59880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9980,00 грн.), № 41 від 18.04.2016р. на загальну суму 49200,00 грн. (в т.ч. ПДВ 8200,00 грн.), № 3 від 15.04.2016 р. на загальну суму 59880,00 грн. (в т.ч. ПДВ 9980,00 грн.).
В акті перевірки відображено інформацію щодо ТОВ "Антаррес" згідно ІС "Податковий блок", зокрема - підприємство знаходиться на обліку у Вишгородській ОДПІ Ірпінському відділенні, звітність з податку на прибуток, фінансова звітність з податку на доходи фізичних осіб (Форма 1-ДФ) та по ЄСВ до ДПІ не подавалася, що свідчить про намір приховати інформацію про будь-які матеріальні та людські ресурси, основні засоби (балансова вартість) станом на кінець 2016 - не подано, остання звітність з ПДВ подана за квітень 2016 року, свідоцтво платника ПДВ анульоване 02.02.2018р..
В ході перевірки досліджено: протокол допиту директора/головного бухгалтера/засновника ТОВ "Антаррес", який повідомив про непричетність до фінансово-господарської діяльності ТОВ "Антаррес"; рух активів у процесі здійснення господарської операції. При цьому досліджено усі первинні документи (які в свою чергу підписані Мустаєвим Денисом Ігоровичем ) та наявну податкову інформацію, перевірено фізичні, технічні та технологічні можливості контрагентів у ланцюгах постачання та їх можливості щодо вчинення операцій з постачання послуг: наявність персоналу, основних фондів, у тому числі кваліфікованих працівників для надання послуг та встановлено відсутність ресурсів та активів для здійснення господарської діяльності, тобто не встановлено наявність виконавців послуг в ланцюгу постачання.
Порушення по взаємовідносинам з ТОВ "Антаррес" вплинули на визначення податкового зобов`язання з податку на додану вартість.
- ТОВ "Телпісс" (код 39815621), з яким укладено договір від 03.08.2015р. № 2015/08/03РД на проведення робіт, згідно якого оплата здійснюється на протязі 30 банківських днів з дня підписання Акту наданих послуг .
ТОВ "Телпісс" було виписано на адресу ТОВ "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" акти здачі - прийняття робіт (надання послуг) та податкові накладні на загальну суму 137000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 22833,34 грн.), а саме: № 47 від 23.09.2015 р. на загальну суму 46000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7666,67 грн.), № 46 від 22.09.2015 р. на загальну суму 45000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7500,00 грн.), № 39 від 21.09.2015 р. на загальну суму 46000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7666,67 грн.).
В акті перевірки відображено інформацію щодо ТОВ "Телпісс" згідно ІС "Податковий блок", зокрема - підприємство знаходиться на обліку у ДПІ у м. Хмельницькому Головного управління ДФС у Хмельницькій області, звітність з податку на прибуток, фінансова звітність з податку на доходи фізичних осіб (Форма 1-ДФ) та по ЄСВ до ДПІ не подавалася, що свідчить про намір приховати інформацію про будь-які матеріальні та людські ресурси, основні засоби (балансова вартість) станом на кінець 2015 - не подано, остання звітність з ПДВ подана за вересень 2015 року, свідоцтво платника ПДВ анульоване 28.09.2016р.
В ході перевірки досліджено: рух активів у процесі здійснення господарської операції. При цьому досліджено усі первинні документи та наявну податкову інформацію, перевірено фізичні, технічні та технологічні можливості контрагентів у ланцюгах постачання та їх можливості щодо вчинення операцій з постачання послуг: наявність персоналу, основних фондів, у тому числі кваліфікованих працівників для надання послуг та встановлено відсутність ресурсів та активів для здійснення господарської діяльності, тобто не встановлено наявність виконавців послуг в ланцюгу постачання.
Порушення по взаємовідносинам з ТОВ "Телпісс" вплинули на визначення податкового зобов`язання з податку на додану вартість.
- ТОВ "Стар Проф Групп" (код 39208037), з яким укладено договір від 05.01.2015р. №2015/01/05-2 на проведення послуг, згідно якого оплата здійснюється з відстроченням оплати до 31.12.2025 року на підставі підписання Акту надання послуг шляхом перерахування грошових коштів на рахунок виконавця на підставі наданих послуг .
ТОВ "Стар Проф Групп" було виписано на адресу ТОВ "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" акти здачі - прийняття робіт (надання послуг) та податкові накладні на загальну суму 1192588,00 грн. (в т.ч. ПДВ 198764,70 грн.), а саме: № 12 від 20.02.2015 р. на загальну суму 68280,00 грн. (в т.ч. ПДВ 11380,00 грн.), № 7 від 18.02.2015р. на загальну суму 68304,00,00 грн. (в т.ч. ПДВ 11384,00 грн.), №3 від 16.02.2015р. на загальну суму 68304,00 грн. (в т.ч. ПДВ 11384,00 грн.), №12 від 27.01.2015р. на загальну суму 141100,00 грн. (в т.ч. ПДВ 23516,67грн.), №11 від 26.01.2015р. на загальну суму 141100,00 грн. (в т.ч. ПДВ 23516,67 грн.), №10 від 23.01.2015р. на загальну суму 141100,00 грн . (в т.ч. ПДВ 23516,67 грн.), №8 від 22.01.2015р. на загальну суму 141100,00 грн. (в т.ч. ПДВ 23516,67грн.), №6 від 21.01.2015р. на загальну суму 141100,00 грн. (в т.ч. ПДВ 23516,67 грн.), №4 від 20.01.2015р. на загальну суму 141100,00 грн. (в т.ч. ПДВ 23516,67 грн.), №2 від 19.01.2015р. на загальну суму 141100,00 грн. (в т.ч. ПДВ 23516,67 грн.).
В акті перевірки відображено інформацію щодо ТОВ "Стар Проф Групп" згідно ІС "Податковий блок", зокрема - підприємство знаходиться на обліку у ДПІ у м. Хмельницькому Головного управління ДФС у Хмельницькій області, стан-8 (до ЄДР внесено запис про відсутність за місцезнаходженням), звітність з податку на прибуток, фінансова звітність з податку на доходи фізичних осіб (Форма 1-ДФ) та по ЄСВ до ДПІ не подавалася, що свідчить про намір приховати інформацію про будь-які матеріальні та людські ресурси, основні засоби (балансова вартість) станом на кінець 2015 - не подано, остання звітність з ПДВ подана за вересень 2015 року, свідоцтво платника ПДВ анульоване 21.07.2015р.
В ході перевірки досліджено: рух активів у процесі здійснення господарської операції. При цьому досліджено усі первинні документи та наявну податкову інформацію, перевірено фізичні, технічні та технологічні можливості контрагентів у ланцюгах постачання та їх можливості щодо вчинення операцій з постачання послуг: наявність персоналу, основних фондів, у тому числі кваліфікованих працівників для надання послуг та встановлено відсутність ресурсів та активів для здійснення господарської діяльності, тобто не встановлено наявність виконавців послуг в ланцюгу постачання.
Порушення по взаємовідносинам з ТОВ "Стар Проф Групп" вплинули на визначення податкового зобов`язання з податку на додану вартість.
За наслідками перевірки Головним управлінням ДФС у місті Києві винесено податкові повідомлення-рішення:
від 18.09.2018р. №00011451402, яким позивачу визначено податкове зобов`язання з податку на додану вартість у сумі 1 680 179,00 грн. , у тому числі: 1 344 143,00 грн. - основний платіж, 336 036,00 грн. - штрафні (фінансові) санкції;
від 18.09.2018р. №00011461402, яким позивачу визначено податкове зобов`язання з податку на прибуток приватних підприємств у сумі 3 302 435,00 грн. , у тому числі: 2 835 567,00 грн. - основний платіж, 466 868,00 грн. - штрафні (фінансові) санкції.
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" - вважає вказані податкові повідомлення-рішення протиправними та просить їх скасувати з таких підстав.
Позивач вважає, що висновок акту перевірки від 21.08.2018р. №568/26-15-14-02-02/38399041 є безпідставним та необґрунтованим, оскільки:
всі господарські операції між позивачем та ТОВ "Алион", ТОВ "Варта Плюс", ТОВ "РА "Бізнес Акаунт Груп", ТОВ "Твістед", ТОВ "АРТС Центр", ТОВ "Інтайм Арт", ТОВ "СГ Спільна Справа", ТОВ "Кронтайм", ТОВ "Евілон-Арт", ТОВ "Епел Джи", ТОВ "Антаррес", ТОВ "Телпісс", ТОВ "Стар Проф Групп", здійснені в той час, коли контрагенти мали спеціальну податкову та цивільну правосуб`єктність, тобто були зареєстровані в якості юридичних осіб, перебували на податковому обліку та жодного з контрагентів не було визнано в судовому порядку банкрутом, контрагенти мали всі дозволи на здійснення господарської діяльності;
укладені правочини з контрагентами відповідають вимогам чинного законодавства, направлені на настання реальних наслідків, у акті перевірки відсутні належні докази, передбачені законодавством про їх недійсність або "нереальність";
факт надання первинних документів по всіх контрагентах, взаємовідносини з якими перевірялись та наявності даних документів у позивача, свідчить про реальні господарські операції та виключає факт їх нереальності, оскільки вони оформлені відповідно правил бухгалтерського та податкового обліку;
щодо інформації, отриманої з ЄДРСР по кримінальних справах, вона не може бути використана перевіряючими органами ДФС, як доведений факт неправомірності дій платника податків, в той час як стосовно контрагентів за час господарських відносин не було судових рішень (вироків суду) про недійсність (нікчемність) правочинів, первинних документів та щодо порушення ним податкового законодавства чи будь-яких інших беззаперечних доказів, які ґрунтуються на первинних документах, тому така інформація за законом не може мати доказової сили.
Відповідач - Головне управління ДФС у м. Києві - проти задоволення позовних вимог заперечив, підтримавши висновки акту перевірки.
Проаналізувавши матеріали справи та пояснення представників сторін, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають до задоволення з таких підстав.
Відповідно до пп.62.1.3 п. 62.1 ст.62 Податкового кодексу України (в редакції станом на час проведення перевірки) податковий контроль здійснюється шляхом: перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.
Відповідно до п.75.1. ст.75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки-цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Відповідно до пп.75.1.2 п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.
Згідно п.77.1, 77.2 ст. 77 Податкового Кодексу України документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок.
До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.
Планова виїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.15 р. по 31.12.2017 р., валютного - за період з 01.01.15 р. по 31.12.2017 р., єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - за період з 09.10.2012 р. по 31.12.2017 р. та іншого законодавства за період з 01.01.2015р. по 31.12.2017р., про що складено акт перевірки від 21.08.2018 р. №568/26-15-14-02-02/38399041, проведена на підставі плану-графіка проведення документальних планових виїзних перевірок платників податків на 2018 рік згідно вказаних положень Податкового кодексу України, тобто, з передбачених законодавством підстав.
Щодо висновків акту перевірки та оскаржуваних податкових повідомлень-рішень по суті суд зазначає наступне.
Згідно з п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Згідно пп. 134.1.1 п.134.1 ст.134 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування податком на прибуток підприємства є: прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього розділу.
Згідно п. 188.1 ст. 188 Податкового кодексу України база оподаткування податку на додану вартість операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів).
До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв`язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До складу договірної (контрактної) вартості не включаються суми неустойки (штрафів та/або пені), три проценти річних та інфляційні, що отримані платником податку внаслідок невиконання або неналежного виконання договірних зобов`язань.
До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються (за виключенням суми компенсації на покриття різниці між фактичними витратами та регульованими цінами (тарифами) у вигляді виробничої дотації з бюджету та/або суми відшкодування орендодавцю - бюджетній установі витрат на утримання наданого в оренду нерухомого майна, на комунальні послуги та на енергоносії), та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.
Згідно п. 198.1, 198.2, 198.3, 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.
Датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.
Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті.
Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.
Податкові накладні, отримані з Єдиного реєстру податкових накладних, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
У разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складення податкової накладної.
Згідно п. 201.1, 201.2, 201.4, 201.7 ст. 201 Податкового кодексу України (в редакції станом на 01.01.2015 р.) платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Платники податку в разі здійснення постачання товарів/послуг протягом періоду, за який складається така податкова накладна, постачання яких має безперервний або ритмічний характер: покупцям - платникам податку - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер протягом періоду, за який складається така податкова накладна, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом такого місяця; покупцям - особам, не зареєстрованим платниками податку, - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведену податкову накладну з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг таким покупцям, з якими постачання мають такий характер, протягом такого місяця.
Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
У разі якщо частка товарів/послуг, послуг не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, та враховується при визначенні загальних податкових зобов`язань.
Відповідно до ч.1 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.
Відповідно до аб. 2 п. 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95р. №88, господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов`язань і фінансових результатів.
Аналіз вказаних норм свідчить про те, що будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичне здійснення господарської операції відсутнє, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені законодавством.
Визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.
З урахуванням викладеного для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.
В даному випадку згідно з актом перевірки при її проведенні використано документи щодо податкових зобов`язань по податку на додану вартість, документи щодо податкового кредиту по податку на додану вартість (укладені договори, податкові декларації з ПДВ з додатками, уточнюючі розрахунки податкових зобов`язань з ПДВ у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок, акти здачі-приймання виконаних робіт (послуг), рахунки-фактури, видаткові та податкові накладні, платіжні доручення, виписки з банку, касові документи), що також використані позивачем для формування витрат з податку на прибуток з перерахованими вище контрагентами та надані позивачем під час проведення перевірки.
Вказані документи надані позивачем до суду у вигляді належним чином завірених копій.
Отримана відповідачем інформація щодо контрагентів ТОВ "Алион", ТОВ "Варта Плюс", ТОВ "Інтайм Арт", ТОВ "СГ Спільна Справа", ТОВ "Евілон-Арт" про наявність зареєстрованих в Єдиному державному реєстрі судових рішень Ухвал в рамках кримінального провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191, ч.2 ст. 205, ч. 3 ст. 212 КК України, ніякої доказової сили не має, тоді як належним доказом в даному випадку могли би бути виключно вироки суду щодо недійсності (нікчемності) правочинів, первинних документів, визначення правомірності формування податкового кредиту та щодо порушення ним податкового законодавства, що набули законної сили, щодо вчинення ними кримінальних правопорушень.
Посилання контролюючого органу на інформацію з ІС "Податковий блок" щодо контрагентів позивача не можуть бути визнані обґрунтованими та достатніми для викладених у акті перевірки висновків.
Поняття "добросовісний платник", яке вживається у сфері податкових правовідносин, не передбачає виникнення у платника додаткового обов`язку з контролю за дотриманням його постачальниками правил оподаткування та податкового законодавства, а тому можливі порушення податкового законодавства з боку контрагента-постачальника, за відсутності доказів протиправної змови учасників операцій з метою отримання позивачем (покупцем) необґрунтованої податкової вигоди, не є безумовною підставою для висновку про порушення саме покупцем вимог податкового законодавства та не є підставою для позбавлення покупця сформованих податкових вигод за фактично вчиненою операцією.
Чинне законодавство не ставить умовою виникнення податкових зобов`язань платника у залежність від стану податкового обліку його контрагентів, фактичного знаходження їх за місцем реєстрації та наявності чи відсутності основних фондів або спеціальних дозволів у останніх.
А відтак, за умови невстановлення контролюючим органом наявності замкнутої схеми руху коштів, яка б могла свідчити про узгодженість дій позивача та його постачальників для одержання позивачем незаконної податкової вигоди, останній не може зазнавати негативних наслідків внаслідок діянь інших осіб, що перебувають поза межами його впливу.
У той же час, контролюючим органом при дослідженні факту здійснення господарської операції оцінюватися повинні відносини безпосередньо між учасниками такої операції, на підставі якої сформовані дані податкового обліку.
Враховуючи зазначене, суд приходить до висновку, що ані з акту перевірки, ані з письмових заперечень відповідача не вбачається, що контролюючим органом досліджувався реальний рух активів в процесі здійснення відповідних господарських операцій, не наведено доказів залучення контрагента позивача до схеми мінімалізації податкового навантаження та отримання неправомірної податкової вигоди, зокрема, відсутні докази порушення фіскальних інтересів за результатами таких взаємовідносин, ухилення від сплати податків.
При цьому, акт перевірки не містить аналізу дотримання як позивачем, так і його контрагентом, податкової дисципліни у спірних правовідносинах, з урахуванням того, що приписами ч. 2 ст. 61 Конституції України встановлений індивідуальний характер юридичної відповідальності.
Таким чином, недотримання контрагентом позивача податкової дисципліни (що не доведено відповідачем) має правові наслідки саме для цього контрагента, оскільки порушення платником вимог податкового законодавства тягне застосування заходів відповідальності саме до такого платника та не може негативно впливати на податковий облік інших осіб (зокрема, його контрагентів) за відсутності факту причетності останніх до таких правопорушень та за наявності факту здійснення господарської операції.
Позивачем, натомість, надано суду копії всіх наявних у нього документів, якими оформлено правовідносини зі своїми контрагентами.
Згідно п. 38 рішення Європейського суду з прав людини від 09.01.07 р. у справі "Інтерсплав проти України" суд нагадує, що держави мають широкі межі самостійної оцінки у визначенні того, у чому полягає публічний інтерес, оскільки національний законодавчий орган, реалізуючи соціальну та економічну політику, має широке коло повноважень. Однак такі межі оцінювання не є абсолютними, і їх застосування підлягає перегляду органами Конвенції (див. рішення у справі "Lithgow and Others v. the United Kindom" від 8 липня 1986 року, Серія А, N 102, стор. 50-51, пп. 121-122). На думку Суду, коли державні органи володіють будь-якою інформацією про зловживання у системі відшкодування ПДВ, що здійснюються конкретною кампанією, вони можуть вжити відповідних заходів з метою запобігання або усунення таких зловживань. Суд, однак, не може прийняти зауваження Уряду щодо загальної практики з відшкодування ПДВ за відсутності будь-яких ознак, які б вказували на те, що заявник був безпосередньо залучений до таких зловживань (Case of Intersplav v. Ukraine, Application no. 803/02 (http://hudoc.echr.coe.int/sites/eng/pages/search.aspx?i=001-78872; http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/974_194).
Будь-яких інших підстав для висновку про порушення позивачем вимог пп.134.1, ст. 134, п. 198.1, п.198.3, п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України, в результаті чого зроблено висновок про заниження податку на додану вартість та податку на прибуток в періоді, що перевірявся не зазначено.
Згідно п. 83.1 ст. 83 Податкового кодексу України для посадових осіб контролюючих органів під час проведення перевірок підставами для висновків є: 83.1.1. документи, визначені цим Кодексом; 83.1.2. податкова інформація; 83.1.3. експертні висновки; 83.1.4. судові рішення; 83.1.6. податкові консультації, інші матеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим Кодексом або іншими законами, контроль за дотриманням яких покладений на контролюючі органи.
Згідно ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Суд не може витребовувати докази у позивача в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, окрім доказів на підтвердження обставин, за яких, на думку позивача, відбулося порушення його прав, свобод чи інтересів.
З врахуванням викладеного відповідачем не доведено належним чином викладені у акті перевірки порушення позивачем податкового законодавства, що полягають у протиправному формуванні податкового кредиту, натомість суд, розглядаючи спір, надає оцінку підставам прийняття оскаржуваного рішення і не має повноважень встановлювати обставини, які не були предметом дослідження контролюючого органу.
Згідно ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано; безсторонньо; добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно; з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно.
В даному випадку відповідачем винесено оскаржувані податкові повідомлення-рішення на порушення принципу обґрунтованості, що є підставою для задоволення позовних вимог.
На підставі вищевикладеного, ст. 241-246, 255, 295 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДФС у м. Києві від 18.09.2018 року №00011451402, № 00011461402.
3. Присудити до стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 33/19, код 39439980) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕКЛАМНИЙ ДІМ "СОРВІНІОН ТЕХНОЛОДЖІС" (04209, м. Київ, вул. Озерна, буд. 1, код 38399041) 74 739, 21 грн. судового збору.
4. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
5. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення не було вручено у день його складення має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Суддя О.В. Головань
Повний текст рішення
виготовлено і підписано 08.10.19 р.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 07.08.2019 |
Оприлюднено | 09.10.2019 |
Номер документу | 84801299 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Черпіцька Людмила Тимофіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Черпіцька Людмила Тимофіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Черпіцька Людмила Тимофіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Черпіцька Людмила Тимофіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні