Ухвала
від 09.10.2019 по справі 240/1946/19
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

(про визнання виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню)

09 жовтня 2019 року м. Житомир справа № 240/1946/19

категорія 113040000

Суддя Житомирського окружного адміністративного суду Панкеєва В.А., розглянувши у порядку письмового провадження заяву про визнання виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню в адміністративній справі за позовом Управління Держпраці у Житомирській області до Обласної комунальної установи Житомирський обласний перинатальний центр Житомирської обласної ради (ОКУ ЖОПЦ) про застосування заходів реагування,

встановив:

27 вересня 2019 року Обласна комунальна установа Житомирський обласний перинатальний центр Житомирської обласної ради (ОКУ ЖОПЦ) звернулась до суду з заявою про визнання виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню.

В обґрунтування заяви зазначено, що виявлені порушені усунені в повному обсязі.

Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 30.09.2019 призначено вказану заяву до розгляду.

Представник заявника подав клопотання про розгляд заяви в письмовому провадженні на основі наявних у суду матеріалів.

Представник позивача по справі в судове засідання не прибув, причини неявки не повідомив. Відповідно до ч.6 ст.7, ч.11 ст.126 КАС України про дату, час та місце розгляду заяви повідомлявся належним чином та вчасно, про, що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення.

Зважаючи на неявку сторін у судове засідання та керуючись приписами ч.9 ст.205, ч.4 ст.229 КАС України, суд вважає за можливе провести розгляд заяви у порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали адміністративної справи, суд дійшов наступних висновків.

Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 10.05.2019 застосовано заходи реагування у сфері державного нагляду шляхом зупинки роботи та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: - ліфт лікарняний реєстр. №409, №410, №473 та №474; - кисневої станції. Відсторонено від виконання своїх посадових обов`язків електрика Обласної комунальної установи Житомирський обласний перинатальний центр Житомирської обласної ради.

11.07.2019 року Житомирським окружним адміністративним судом надіслано виконавчий лист №2201/19 для звернення його до примусового виконання.

Згідно ч.1 ст.374 КАС України суд, який видав виконавчий документ, може за заявою стягувача або боржника виправити помилку, допущену при його оформленні або видачі, чи визнати виконавчий документ таким, що не підлягає виконанню.

Приписами ч.2 ст.374 КАС України встановлено, що суд визнає виконавчий документ таким, що не підлягає виконанню повністю або частково, якщо його було видано помилково або якщо обов`язок боржника відсутній повністю чи частково у зв`язку з його припиненням, добровільним виконанням боржником чи іншою особою або з інших причин.

Частиною 3 статті 374 КАС України передбачено, що суд розглядає заяву в десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника і постановляє ухвалу. Неявка стягувача і боржника не є перешкодою для розгляду заяви.

Як встановлено зі змісту акта перевірки від 15.03.2019 №421/08-0065 Обласною комунальною установою Житомирський обласний перинатальний центр Житомирської обласної ради (ОКУ ЖОПЦ) 28.09.2017 усунено порушення встановлені за результатами перевірки дотримання вимог законодавства та нормативно-правових актів охорони праці та промислової безпеки.

Таким чином, як встановлено з матеріалів справи та не заперечується позивачем, відповідачем судове рішення виконано добровільно та усунто всі порушення, що стали підставою для звернення до суду.

Доказів на підтвердження наявності відкритого виконавчого провадження за виконавчим листом 2201/2019 позивачем не надано.

Через автоматизовану систему виконавчого провадження з сайту Міністерства юстиції встановлено факт відсутності відкритого в період з 01.07.2019 по 09.10.2019 виконавчого провадження, де боржником є Обласна комунальна установа Житомирський обласний перинатальний центр Житомирської обласної ради, а стягувачем Управління Держпраці у Житомирській області.

Нормами ч.4 ст.374 КАС України про виправлення помилки у виконавчому документі та визнання його таким, що не підлягає виконанню, суд постановляє ухвалу.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для визнання виконавчого листа № 2201/19 таким, що не підлягає виконанню, у зв`язку з чим заява підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 243, 248, 256, 374 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ухвалив:

Задовольнити заяву Обласної комунальної установи Житомирський обласний перинатальний центр Житомирської обласної ради (ОКУ ЖОПЦ) про визнання виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню.

Визнати виконавчий лист № 2201/2019 від 11.07.19, виданий в адміністративній справі № 240/1946/19 , таким, що не підлягає виконанню.

Ухвала суду набирає законної сили негайно після її підписання та може бути оскаржена до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, з урахуванням приписів пп. 15.5 п. 15 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя В.А. Панкеєва

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.10.2019
Оприлюднено11.10.2019
Номер документу84822879
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/1946/19

Ухвала від 09.10.2019

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Панкеєва Вікторія Анатоліївна

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Панкеєва Вікторія Анатоліївна

Рішення від 10.05.2019

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Панкеєва Вікторія Анатоліївна

Ухвала від 04.03.2019

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Панкеєва Вікторія Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні