ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
09 жовтня 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 360/3517/19
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Басова Н.М., розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Аманж про стягнення заборгованості зі сплати часткової вартості путівок на санаторно-курортне лікування,
ВСТАНОВИВ:
До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (далі - позивач) до Товариства з обмеженою відповідальністю Аманж (далі - відповідач, ТОВ Аманж ), в якому позивач просив суд стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Аманж на користь управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області заборгованість зі сплати часткової вартості путівок на санаторно-курортне лікування у сумі 2326,80 грн (а.с.3-6).
В обґрунтування позовних вимог зазначив наступне.
Санаторно-курортне лікування надається згідно путівок, придбання яких здійснюється Виконавчою дирекцією Фонду в межах асигнувань, передбачених статтею бюджету Фонду Оздоровчі заходи , з урахуванням пропозицій відділень Фонду згідно з кошторисами програм щодо відновлення здоров`я застрахованих осіб і членів їх сімей та відповідно до законодавства п. 1.5 Порядку отримання застрахованими особами і членами їх сімей санаторно-курортного лікування, що сплачується за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 25.02.2009 № 12.
На виконання положень Закону України № 2240 та Порядку № 12 Алчевською міською виконавчою дирекцією Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності видано страхувальнику - Товариству з обмеженою з відповідальністю Аманж дві путівки для дорослих до санаторію Алмаз ПрАТ Трускавецькурорт загальною вартістю 11634,00 грн з частковою оплатою в розмірі 20 відсотків їх вартості, що підтверджується накладною від 28.11.2014 № 0281 та звітом про путівки на санаторно-курортне лікування та путівки до дитячих оздоровчих закладів за IV квартал 2014 року форми Ф14-ФСС з ТВП.
Часткова оплата вартості путівки до санаторію вноситься до каси або на поточний рахунок страхувальника за основним місцем роботи застрахованої особи, або через установу банку на транзитний рахунок органу Фонду за місцем обліку страхувальника із зазначенням у призначенні платежу номера путівки, за яку здійснюється часткова сплата. Сума оплати часткової вартості путівки, внесена застрахованою особою до каси або на поточний рахунок страхувальника, має бути перерахована на транзитний рахунок робочого органу Фонду протягом трьох банківських днів після її внесення (абз. 1,2 п. 4.13 Порядку № 12).
Двадцять відсотків вартості зазначених путівок, що складає 2326,80 грн підлягали перерахуванню до Алчевської МВД відповідно до положень абз. 2 п. 4.13 Порядку № 12. Проте, зазначена сума коштів не була перерахована на розрахунковий рахунок Алчевської МВД в строки, встановлені абз. 2 п. 4.13 Порядку № 12.
У зв`язку зі зміною місцезнаходження страхувальника ТОВ Аманж , Алчевською МВД передано даного страхувальника на облік до Сєвєродонецької міської виконавчої дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, що підтверджується актом приймання-передавання від 03.08.2016 № 0012. Згідно з актом приймання-передавання від 03.08.2016 № 0012 страхувальник ТОВ Аманж має заборгованість перед Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності у сумі 2326,80 грн.
Заборгованість у сумі 2326,80 грн страхувальником ТОВ Аманж визнана та відображена у звіті по коштах загальнообов`язкового державного соціального страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням за 9 місяців 2017 року (форма Ф4-ФСС з ТВП). Так, у рядку Заборгованість страхувальника на кінець звітного періоду (рядок 23) відображена заборгованість страхувальника у сумі 2326,80 грн.
Зазначена заборгованість перед Фондом соціального страхування України станом на поточну дату страхувальником ТОВ Аманж не погашена, що підтверджується звітом по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України за II квартал 2019 року (графа 3 рядок 1 та рядок 5 Звіту).
На підставі викладеного, позивач просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Відповідач 03.10.2019 до канцелярії суду надав відзив, в якому просив відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі (а.с.28). В обґрунтування відзиву зазначив, що у листопаді 2014 року Алчевським міським відділенням дирекції ЛОВ ФСС з ТВП були виділені ТОВ Аманж дві санаторно-курортні путівки за номерами: 381591 та 373709, відповідно до накладної №281 від 09.12.2014, 20% вартості яких було сплачено в касу Алчевського міського відділення дирекції ЛОВ ФСС з ТВП відповідно до квитанції до прибуткового касового ордеру №9 від 28 листопада 2014 року 1163, 40 грн та №10 від 28 листопада 2014 року 1163,40 грн. Позивач надіслав на адресу відповідача лист №02/348 від 14.09.2017 року про наявність заборгованості у сумі 2326, 80 грн, на що підприємством була дана відповідь № 07/11 від 07.11.2017, до якої відповідач додав копії квитанцій про зарахування до прибуткового касового ордеру № 9,10 від 28.11.2017.
Позивач 09.10.2019 до канцелярії суду надав письмові пояснення від 09.10.2019 б/н з приводу наведених доводів відповідача та просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі (а.с.46).
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 13.08.2019 справу призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін (а.с.1).
Представники сторін в судове засідання не прибули, про дату, час та місце судового розгляду повідомлені належним чином (а.с.38,45). Від представників сторін надійшла заяви про розгляд справи за їх відсутності (а.с.44,57).
Відповідно до частини 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про можливість розглянути справу у письмовому провадженні.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 72-77, 90 КАС України, суд дійшов наступного.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю Аманж є юридичною особою, код ЄДРПОУ 33359931, місцезнаходження: 93411, Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, вул.Гагаріна, буд.70, зареєстроване 02.03.2005 № 13841020000000371 Сєвєродонецькою міською радою (а.с.39-42).
Алчевською міською виконавчою дирекцією Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності видано страхувальнику - Товариству з обмеженою з відповідальністю Аманж дві путівки для дорослих до санаторію Алмаз ПрАТ Трускавецькурорт загальною вартістю 11634,00 грн з частковою оплатою в розмірі 20 відсотків їх вартості, що підтверджується накладною від 28.11.2014 № 0281 та звітом про путівки на санаторно-курортне лікування та путівки до дитячих оздоровчих закладів за IV квартал 2014 року форми Ф14-ФСС з ТВП (а.с.6,7).
Актом приймання-передавання №0012 від 03.08.2016 страхувальник TOB "АМАНЖ", який знаходився на обліку в Алчевській МВД Луганського обласного відділення ФСС з ТВП, у зв`язку із зміною місцезнаходження юридичної особи передається Сєвєродонецькій МВД Луганської області відділення ФСС з ТВП (а.с.8).
З наданого відповідачем звіту про заборгованості страхувальниками зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України за ІІ квартал 2019 року вбачається, що за відповідачем рахується заборгованість зі сплати страхових коштів на кінець звітного період у розмірі 2326,80 грн (а.с.10).
Вирішуючи адміністративний позов по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з такого.
Пунктом 4 розділу VII Прикінцеві та перехідні положення Закону України від 23.09.1999 № 1105-XIV Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - Закон № 1105) утворено Фонд соціального страхування України, реорганізувавши шляхом злиття Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Пунктом 6 розділу VII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 1105 установлено, що до завершення заходів, пов`язаних з утворенням Фонду соціального страхування України та робочих органів його виконавчої дирекції, виконання функцій та завдань, передбачених цим Законом, забезпечують у межах компетенції відповідні виконавчі дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та їх робочі органи.
Станом на час виникнення спірних правовідносин правові, організаційні та фінансові основи загальнообов`язкового державного соціального страхування громадян на випадок тимчасової втрати працездатності, у зв`язку з вагітністю та пологами, у разі смерті, а також надання послуг із санаторно-курортного лікування та оздоровлення застрахованим особам та членам їх сімей визначав Закон України від 18.01.2001 № 2240-ІІІ Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (далі - Закон № 2240).
Відповідно до статті 1 Закону № 2240 Загальнообов`язкове державне соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, передбачає матеріальне забезпечення громадян у зв`язку з втратою заробітної плати (доходу) внаслідок тимчасової втрати працездатності (включаючи догляд за хворою дитиною, дитиною-інвалідом, хворим членом сім`ї), вагітності та пологів, часткову компенсацію витрат, пов`язаних із смертю застрахованої особи або членів її сім`ї, а також надання соціальних послуг за рахунок бюджету Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, що формується шляхом сплати страхових внесків роботодавцем, громадянами, а також за рахунок інших джерел, передбачених цим Законом.
Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонд) є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, провадить акумуляцію страхових внесків та інших коштів, призначених для фінансування матеріального забезпечення та соціальних послуг, види яких передбачені статтею 34 цього Закону, та забезпечує їх надання, а також здійснює контроль за використанням цих коштів. Фонд належить до цільових позабюджетних страхових фондів. (частина перша статті 9 Закону № 2240).
Відповідно до пункту 6 частини першої статті 19 Закону № 2240 джерелами формування коштів загальнообов`язкового державного соціального страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, є часткова сплата за путівки на санаторно-курортне лікування.
Кошти загальнообов`язкового державного соціального страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, спрямовуються на виплату застрахованим особам допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах, на поховання та фінансування санаторно-курортного лікування та оздоровлення застрахованих осіб і членів їх сімей, позашкільне обслуговування, у тому числі придбання дитячих новорічних подарунків (пункти 1, 2 частини першої статті 20 Закону № 2240).
Відповідно частини першої статті 22 Закону № 2240 часткова плата за путівки на санаторно-курортне лікування перераховується страхувальниками до органу Фонду, який надав путівку, в порядку, встановленому правлінням Фонду.
Згідно з частиною третьою статті 30 Закону № 2240 своєчасно не сплачені та не відшкодовані страхові кошти відповідно до частини першої статті 21 та статті 22 цього Закону і фінансові санкції, передбачені частиною першою цієї статті, стягуються із страхувальника, іншого отримувача коштів Фонду у дохід Фонду в порядку, встановленому законом.
Строк давності в разі стягнення штрафних санкцій, передбачених цим Законом, а також інших видів заборгованості перед Фондом не застосовується (частина 2 статті 17 Закону № 1105).
Умови отримання застрахованими особами і членами їх сімей (а також особами, які навчаються у вищому навчальному закладі) (далі - застраховані особи і члени їх сімей) санаторно-курортного лікування, сплаченого за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонд), відповідно до Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (далі - Закон) визначає Порядок отримання застрахованими особами і членами їх сімей санаторно-курортного лікування, що сплачується за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затверджений постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 25.02.2009 № 12 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14.04.2009 за № 339/16355 (далі - Порядок № 12).
Відповідно до пункту 1.2 Порядку № 12 отримання застрахованими особами і членами їх сімей санаторно-курортних послуг передбачає комплексне лікування, медичну реабілітацію та профілактику захворювань з максимальним використанням природних лікувальних ресурсів, фізіотерапевтичних методів, дієтотерапії, лікувальної фізкультури та забезпечення належних культурно-побутових умов (далі - послуги) на базі санаторно-курортних закладів, розташованих на територіях курортів державного та місцевого значення або в лікувально-оздоровчих місцевостях (далі - курорти), за пред`явленням путівки на санаторно-курортне лікування (далі - путівка) та санаторно-курортної карти.
Придбання путівок здійснюється Виконавчою дирекцією Фонду в межах асигнувань, передбачених статтею бюджету Фонду Оздоровчі заходи , з урахуванням пропозицій відділень Фонду згідно з кошторисами програм щодо відновлення здоров`я застрахованих осіб і членів їх сімей (далі - кошториси програм) та відповідно до законодавства (пункт 1.5 Порядку № 12).
Згідно із абзацом першим пункту 4.1 Порядку № 12 рішення про виділення путівки застрахованій особі приймає комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства, установи, організації із загальнообов`язкового державного соціального страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (далі - комісія (уповноважений) із соціального страхування), на підставі особистої заяви та довідки для одержання путівки.
Комісією (уповноваженим) із соціального страхування приймається рішення про виділення путівки одному із застрахованих батьків (матері або батькові) або застрахованій особі - законному представнику для самостійного лікування дитини, яка є членом сім`ї застрахованої особи, у санаторно-курортному закладі для дітей за наявності у дитини медичних показань на санаторно-курортне лікування з частковою оплатою в розмірі 10 відсотків вартості путівки на підставі заяви застрахованої особи та медичної довідки для дитини (пункт 4.8 Порядку № 12).
Відповідно до абзацу першого пункту 4.13 Порядку № 12 часткова оплата вартості путівки до санаторію вноситься до каси або на поточний рахунок страхувальника за основним місцем роботи застрахованої особи, або через установу банку на транзитний рахунок органу Фонду за місцем обліку страхувальника із зазначенням у призначенні платежу номера путівки, за яку здійснюється часткова сплата. Часткова оплата вартості путівки до санаторію-профілакторію вноситься до каси або на поточний рахунок підприємства, на утриманні якого перебуває цей санаторій-профілакторій.
Сума оплати часткової вартості путівки, внесена застрахованою особою до каси або на поточний рахунок страхувальника, має бути перерахована на транзитний рахунок робочого органу Фонду протягом трьох банківських днів після її внесення (абзац 2 пункту 4.13 Порядку № 12).
В порушення вимог Закону № 2240 та Порядку № 12 відповідачем не було перераховано 20 відсотків вартості путівок, що складає 2326,80 грн, внаслідок чого у відповідача утворилась заборгованість перед Фондом по страхових коштах в сумі 2326,80 грн, що підтверджується звітом про заборгованості страхувальниками зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України за ІІ квартал 2019 року (а.с.10).
При цьому, відповідачем до матеріалів справи надано: оригінал квитанції №9 від 28.11.2014 про часткову сплату до Алчевської МВД ЛОВ ФСС з ТВП за санаторно-курортну путівку на суму 1163,40 грн; оригінал квитанції №10 від 28.11.2014 про часткову сплату до Алчевської МВД ЛОВ ФСС з ТВП за санаторно-курортну путівку на суму 1163,40 грн; довідку про одержання путівки на санаторно-курортне лікування №135/1326 від 19.12.2014; довідку про одержання путівки на санаторно-курортне лікування №135/1327 від 19.12.2014; накладну Алчевської міської виконавчої дирекції ЛОВ ФСС з ТВП від 09.12.2014 №281; лист Алчевської міської виконавчої дирекції ЛОВ ФСС з ТВП від 10.12.2014 №1060/01-10, в якій просив на клопотанні комісії по соціальному страхуванню ТОВ Аманж путівки №381591 з 24.10.2014 №373709 з 12.11.2014 перенести на 23.12.2014 для спільного санаторно-курортного оздоровлення ОСОБА_1 та ОСОБА_2 ; лист ТОВ Аманж від 07.11.2017 №07/11 до Сєвєродонецького Фонду соціального страхування щодо розгляду наданих документів (а.с.29-34).
Суд не може визнати квитанції №9 та №10 від 28.11.2014 про часткову сплату до Алчевської МВД ЛОВ ФСС з ТВП за санаторно-курортну путівку на загальну суму 2326,80 грн як належний, достатній та допустимий доказ сплати відповідачем коштів, виходячи з наступного.
На дату сплати суми часткової вартості путівок на санаторно-курортне лікування, а саме 28.11.2019 через касу Алчевської МВД було змінено юридичну та фактичну адресу Алчевської МВД.
14.04.2014 Указом Президента України №405/2014 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України . Прийняття вищевказаного Указу Президента зумовило проведення антитерористичної операції (АТО) на сході України у Луганській та Донецькій областях. У проведенні АТО у встановленому законом порядку задіяні сили (особовий склад, спеціалісти) і засоби (зброя, транспортні, спеціальні та інші матеріально технічні засоби) суб`єктів боротьби з тероризмом та інших суб`єктів, відповідно до законів України.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження (в первинній редакції) місто Алчевськ Луганської області віднесено до Переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження.
Пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 595 Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей (в первинній редакції) (далі - Постанова № 595) визначено, що Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, місцеві державні адміністрації мають забезпечити до 1 грудня 2014 року переміщення бюджетних установ, підприємств та організацій, що належать до сфери їх управління, з населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, в населені пункти, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі.
На виконання приписів п.3 Постанови № 595 Луганським обласним відділенням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності видано наказ від 10.11.2014 № 35/сд Про зміну юридичної та фактичної адреси виконавчої дирекції Луганського обласного відділення Фонду та його робочих органів в умовах проведення АТО (а.с.48).
Згідно з Наказом № 35/сд встановлено юридичну та фактичну адресу Алчевської МВД за адресою: м. Сєвєродонецьк, проси. Радянський, 17.
Відповідні відомості щодо зміни юридичної та фактичної адреси Алчевської МВД 12.11.2014 були внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, що підтверджується Витягом з реєстру від 29.05.2017 № 1002628044, з 29.05.2017 перебуває в стані припинення за рішенням засновників (а.с.49-56).
Таким чином, станом на 28.11.2014 (дата сплати ТОВ Аманж суми часткової вартості путівок через касу) Алчевська МВД здійснювала свою діяльність в місті Сєвєродонецьку, а відтак обставини щодо сплати відповідачем суми часткової вартості путівок є безпідставними.
Крім того, суд зазначає, що відповідно до п.4.13 Порядку часткова оплата вартості путівки до санаторію вноситься до каси або на поточний рахунок страхувальника за основним місцем роботи застрахованої особи, або через установу банку на транзитний рахунок органу Фонду за місцем обліку страхувальника із зазначенням у призначенні платежу номера путівки, за яку здійснюється часткова сплата. Часткова оплата вартості путівки до санаторію-профілакторію вноситься до каси або на поточний рахунок підприємства, на утриманні якого перебуває цей санаторій-профілакторій.
Оглядом квитанцій №9 та №10 від 28.11.2014 судом встановлено, що вони не відповідають вимогам діючого на той час законодавства, а саме: не зазначено номери путівок, за які здійснювалась часткова сплата, сплата здійснена від фізичної особи ОСОБА_1 , хоча путівки видавались для ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , сплата здійснена нібито до Алчевського МВД, хоча повинна була сплачуватись до каси або на поточний рахунок ТОВ Аманж або через установу банку на транзитний рахунок органу Фонду за місцем обліку страхувальника. Тобто у разі сплати саме Фонду, така сплата повинна була здійснена лише на транзитний рахунок органу Фонду.
Підсумовуючи викладене, беручи до уваги той факт, що відповідачем за час розгляду даної адміністративної справи заборгованість у сумі 2326,80 грн не сплачена, а надані відповідачем квитанції №9 та №10 від 28.11.2014 про часткову сплату до Алчевської МВД ЛОВ ФСС з ТВП за санаторно-курортні путівки на загальну суму 2326,80 грн суд не визнає як належний, достатній та допустимий доказ сплати відповідачем коштів, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги обґрунтовані та такі, що підлягають задоволенню повністю.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, у зв`язку з чим понесені позивачем судові витрати у вигляді сплати судового збору за подачу адміністративного позову відшкодуванню не підлягають.
Керуючись статтями 139, 194, 205, 242-246, 250, 255, 295, п.15.5 Розділу VІІ Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Аманж про стягнення заборгованості зі сплати часткової вартості путівок на санаторно-курортне лікування - задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Аманж (код ЄДРПОУ 33359931, місцезнаходження: 93411, Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, вул.Гагаріна, буд.70) на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (ідентифікаційний код 41313100, місцезнаходження: 93411, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект Гвардійський, будинок 30) заборгованість зі сплати часткової вартості путівок на санаторно-курортне лікування у сумі 2326 (дві тисячі триста двадцять шість) гривень 80 копійок.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Н.М. Басова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.10.2019 |
Оприлюднено | 10.10.2019 |
Номер документу | 84823078 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Н.М. Басова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні