Постанова
від 04.10.2019 по справі 760/25664/19
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження №3/760/7529/19

Справа №760/25664/19

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 жовтня 2019 року суддя Солом`янський районний суд м. Києва Букіна О.М., при секретарі Кривулько С.В., за участю представника Київської міської митниці ДФС України Панькіна Д.В., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на дату переміщення через митний кордон України та митного оформлення товарів - директор ТОВ АКСЕЛОН , ЄДРПОУ НОМЕР_1 (нині - ТОВ АРКОНСАЛТ ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 , за ознаками порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, -

В С Т А Н О В И В:

До Солом`янського районного суду м. Києва від Київської міської митниці ДФС України надійшов адміністративний матеріал з протоколом про порушення митних правил №0329/10000/19 від 06.05.2019 року, складений відносно громадянина України ОСОБА_1 , за ч. 1 ст. 483 МК України.

З зазначеного протоколу вбачається, що 06.04.2018 о 21 год. 42 хв. у зоні діяльності Одеської митниці ДФС через митний кордон України з території Італійської Республіки у 20-футовому стандартному контейнері № CAIU3381474 за попередньою митною декларацією від 06.04.2018 № UA100000/2018/822291 на адресу ТОВ АКСЕЛОН (ЄДРПОУ 41276944) переміщено товари італійського походження виробництва компанії BELLAGIOIA S.R.L. (Італія) - плити (сляби) з мармуру - 170,11 квадратних метрів загальною вагою брутто 9 267,00 кг.

У якості підстави для переміщення зазначених вище товарів через митний кордон України до органу доходів і зборів (Одеська митниця ДФС) було подано наступні документи:

рахунок-фактура (інвойс) від 08.03.2018 № 10 на товари італійського походження, що переміщуються у контейнері № CAIU3381474 під пломбою № 4762586, а саме - плити (сляби) з мармуру - 170,11 квадратних метрів у кількості 43 шт., вагою брутто 9 267,00 кг, нетто - 9 067,00 кг, вартістю 5 441,82 доларів США на умовах поставки СFR (Одеса) згідно з Інкотермс, виставлений продавцем/виробником - компанією BELLAGIOIA S.R.L. (Італія) до покупця - ТОВ АКСЕЛОН ;

коносамент від 15.03.2018 № ARKSPE0000030798 на вищезазначені товари, відправлені з території Італійської Республіки (порт Ла Спеція) до України (порт Одеса) у контейнері № CAIU3381474 під пломбою № 4762586, відправником яких зазначено компанію BELLAGIOIA S.R.L. (Італія), одержувачем - ТОВ АКСЕЛОН .

10.04.2018 зазначені вище товари доставлено до Київської міської митниці ДФС, та того ж дня заявлені до митного контролю та оформлення шляхом електронного декларування за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ № UA100120/2018/381570, оформлені та випущені у вільний обіг.

15.04.2019 листом Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання Державної фіскальної служби України від 15.04.2019 № 12429/7/99-99-19-06-02-17 на адресу Київської міської митниці ДФС надійшли матеріали відповіді митної адміністрації Італійської Республіки (вх. № 1716/8-АІС від 15.04.2019) на запит щодо перевірки автентичності документів, на підставі яких було здійснено митне оформлення товарів за митною декларацією від 10.04.2018 № UA100120/2018/381570.

Митна адміністрація Італійської Республіки своєю відповіддю інформувала, що рахунок-фактура (інвойс), наданий для перевірку українською стороною, відрізняється від виданого італійською компанією BELLAGIOIA S.R.L. (Італія), та надала копії документів, що стосуються даної перевірки, а саме:

митна декларація типу ЕХ А від 09.03.2018 № 18ITQSS1T0031270E5 на експортовані за межі митної території Італійської Республіки до України товари, що переміщувались у контейнері № CAIU3381474 - плити (сляби) з мармуру вагою брутто 9 267,00 кг, нетто - 9 067,00 кг, вартістю 50 342,00 євро на умовах поставки EXW (Маса-Карра) згідно з Інкотермс, у відповідності до рахунка-фактури (інвойсу) № 10, відправником/експортером яких виступала компанія BELLAGIOIA S.R.L. (Італія), одержувачем/імпортером -ТОВ АКСЕЛОН ;

рахунок-фактура (інвойс) від 08.03.2018 № 10 на вищезазначені товари, вартістю 50 342,00 євро на умовах поставки EXW (Маса-Карра, Італія) згідно з Інкотермс;

пакувальний лист до рахунка-фактури (інвойсу) від 08.03.2018 № 10 на вищезазначені товари, завантажені у контейнер № CAIU3381474;

транспортний документ від 08.03.2018 № 010 на вищезазначені товари, відправлені у контейнері № CAIU3381474 під пломбою № 4762586.

За результатами опрацювання надісланих митною адміністрацією Італійської Республіки документів та співставлення відомостей, наявних у них, із відомостями, заявленими у митній декларації від 10.04.2018 № UA100120/2018/381570 та наявних у документах, які слугували підставою для пропуску товарів через митний кордон України, а в подальшому були подані до митного контролю та оформлення, встановлено, що єдиною відмінністю в них є відомості про вартість товарів та умови їх поставки, а саме: відповідно до рахунка-фактури (інвойсу) від 08.03.2018 № 10, що був поданий у якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України, загальна вартість імпортованих товарів складає 5 441,82 доларів США на умовах поставки СFR (Одеса) згідно з Інкотермс, а згідно з відомостями документів, наданих митною адміністрацією Італійської Республіки, зокрема, - рахунка-фактури (інвойсу) від 08.03.2018 № 10, митної декларації типу ЕХ А від 09.03.2018 № 18ITQSS1T0031270E5, вартість цих же товарів під час експорту з території Італійської Республіки складала 50 342,00 євро на умовах поставки EXW (Маса-Карра, Італія) згідно з Інкотермс.

Таким чином, проведеною перевіркою встановлено, що 06.04.2018 о 21 год. 42 хв. товари плити (сляби) з мармуру - 170,11 квадратних метрів у кількості 43 шт., вагою брутто 9 267,00 кг, нетто - 9 067,00 кг, вартістю 50 342,00 євро або 1 526 169,03 гривень (згідно курсу на дату переміщення товару через митний кордон України - 1 євро = 30,31601900 грн.) переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

Відповідно до інформації, наявної в ІТС Податковий блок , на дату переміщення вищезазначених товарів через митний кордон України, на посаді керівника ТОВ АКСЕЛОН (ЄДРПОУ 41276944) перебував громадянин України ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_2 ).

Відповідно до ч. 2 ст. 459 МК України суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.

Тобто, перебуваючи на посаді керівника ТОВ АКСЕЛОН (ЄДРПОУ 41276944) громадянин України ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_2 ) відповідав за фінансово-господарську діяльність підприємства і був зобов`язаний забезпечити надання до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.

Таким чином, дії громадянина України ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_2 ) призвели до переміщення товарів загальною вартістю 1 526 169,03 гривень через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

Отже, в діях гр. України громадянина України ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_2 ) наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 Митного кодексу України.

В зв`язку з чим 06 травня 2019 року працівниками Київської міської митниці ДФС України громадянина України ОСОБА_1 складено протокол про порушення митних правил №0329/10000/19, за ознаками вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Безпосередні предмети правопорушення, не вилучалися, оскільки до складання протоколу про порушення митних правил, були випущений у вільний обіг, у зв`язку з чим в разі прийняття рішення про застосування конфіскації, просимо стягнути вартість предметів.

Загальна вартість предметів правопорушення складає 1 526 169,03 грн.

Представник Київської міської митниці ДФС України Панькін Д.В. вважав обставини викладені в протоколі про порушення митних правил №0329/10000/19 від 06 травня 2019 року доведеними та просив притягнути гр. ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ч. 1 ст. 483 МК України, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього .

У судове засідання особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил - гр. ОСОБА_1 не з`явився, будучи повідомленим про дату та час судового засідання. Крім того, оголошення про день, час та місце розгляду справи було розміщено на офіційному веб-сайті Солом`янського районного суду м. Києва.

З урахуванням вимог ст. 526 МК України, суд вважає можливим розглянути справу у відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.

Заслухавши пояснення представника митних органів, дослідивши та оцінивши письмові докази, суд приходить до наступного висновку.

За змістом ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил, як це визначено у ч 2 ст.459 МК України, можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами ? посадові особи цих підприємств.

Згідно з положеннями п. 43 ч. 1 ст. 4 МК України посадові особи підприємств ? керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових)обов`язків відповідають за додержання вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

При цьому, згідно зі ст.489 МК України та 280 КУпАП, при розгляді справи підлягають з`ясуванню такі обставини: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують її відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Доказами у справі про порушення митних правил згідно зі ст.495 МК України є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному порядку встановлюється наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до диспозиції ст.483 МК України відповідальність настає у разі переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Таким чином, основним безпосереднім об`єктом є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.

Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.

Необхідно враховувати, що підставою для переміщення предметів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митниці на пропуск предметів через митний кордон. Законодавчими актами встановлено, зокрема, що це можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, товарно-супровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.

Документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача, щодо держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, тощо не відповідають дійсності: - недійсні документи, тобто документи, що втратили юридичну силу.

Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.

При цьому відповідно до пункту 6 постанови Пленуму Верховного Суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03.06.2005 року № 8, судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів. Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Судом встановлено, що 06.04.2018 о 21 год. 42 хв. в зоні діяльності Одеської митниці ДФС через митний кордон України з території Італійської Республіки у 20-футовому стандартному контейнері № CAIU3381474 за попередньою митною декларацією від 06.04.2018 № UA100000/2018/822291 на адресу ТОВ АКСЕЛОН (ЄДРПОУ 41276944) переміщено товари італійського походження виробництва компанії BELLAGIOIA S.R.L. (Італія) - плити (сляби) з мармуру - 170,11 квадратних метрів загальною вагою брутто 9 267,00 кг.

У якості підстави для переміщення зазначених вище товарів через митний кордон України до органу доходів і зборів (Одеська митниця ДФС) було подано наступні документи:

рахунок-фактура (інвойс) від 08.03.2018 № 10 на товари італійського походження, що переміщуються у контейнері № CAIU3381474 під пломбою № 4762586, а саме - плити (сляби) з мармуру - 170,11 квадратних метрів у кількості 43 шт., вагою брутто 9 267,00 кг, нетто - 9 067,00 кг, вартістю 5 441,82 доларів США на умовах поставки СFR (Одеса) згідно з Інкотермс, виставлений продавцем/виробником - компанією BELLAGIOIA S.R.L. (Італія) до покупця - ТОВ АКСЕЛОН ;

коносамент від 15.03.2018 № ARKSPE0000030798 на вищезазначені товари, відправлені з території Італійської Республіки (порт Ла Спеція) до України (порт Одеса) у контейнері № CAIU3381474 під пломбою № 4762586, відправником яких зазначено компанію BELLAGIOIA S.R.L. (Італія), одержувачем - ТОВ АКСЕЛОН .

10.04.2018 зазначені вище товари доставлено до Київської міської митниці ДФС, та того ж дня заявлені до митного контролю та оформлення шляхом електронного декларування за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ № UA100120/2018/381570, оформлені та випущені у вільний обіг.

З метою здійснення перевірки законності ввезення на митну територію України даного вантажу був направлений запит до митних органів Італійської Республіки.

15.04.2019 листом Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання Державної фіскальної служби України від 15.04.2019 № 12429/7/99-99-19-06-02-17 на адресу Київської міської митниці ДФС надійшли матеріали відповіді митної адміністрації Італійської Республіки (вх. № 1716/8-АІС від 15.04.2019) на запит щодо перевірки автентичності документів, на підставі яких було здійснено митне оформлення товарів за митною декларацією від 10.04.2018 № UA100120/2018/381570.

Митна адміністрація Італійської Республіки своєю відповіддю інформувала, що рахунок-фактура (інвойс), наданий для перевірку українською стороною, відрізняється від виданого італійською компанією BELLAGIOIA S.R.L. (Італія), та надала копії документів, що стосуються даної перевірки, а саме:

митна декларація типу ЕХ А від 09.03.2018 № 18ITQSS1T0031270E5 на експортовані за межі митної території Італійської Республіки до України товари, що переміщувались у контейнері № CAIU3381474 - плити (сляби) з мармуру вагою брутто 9 267,00 кг, нетто - 9 067,00 кг, вартістю 50 342,00 євро на умовах поставки EXW (Маса-Карра) згідно з Інкотермс, у відповідності до рахунка-фактури (інвойсу) № 10, відправником/експортером яких виступала компанія BELLAGIOIA S.R.L. (Італія), одержувачем/імпортером -ТОВ АКСЕЛОН ;

рахунок-фактура (інвойс) від 08.03.2018 № 10 на вищезазначені товари, вартістю 50 342,00 євро на умовах поставки EXW (Маса-Карра, Італія) згідно з Інкотермс;

пакувальний лист до рахунка-фактури (інвойсу) від 08.03.2018 № 10 на вищезазначені товари, завантажені у контейнер № CAIU3381474;

транспортний документ від 08.03.2018 № 010 на вищезазначені товари, відправлені у контейнері № CAIU3381474 під пломбою № 4762586.

За результатами опрацювання надісланих митною адміністрацією Італійської Республіки документів та співставлення відомостей, наявних у них, із відомостями, заявленими у митній декларації від 10.04.2018 № UA100120/2018/381570 та наявних у документах, які слугували підставою для пропуску товарів через митний кордон України, а в подальшому були подані до митного контролю та оформлення, встановлено, що єдиною відмінністю в них є відомості про вартість товарів та умови їх поставки, а саме: відповідно до рахунка-фактури (інвойсу) від 08.03.2018 № 10, що був поданий у якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України, загальна вартість імпортованих товарів складає 5 441,82 доларів США на умовах поставки СFR (Одеса) згідно з Інкотермс, а згідно з відомостями документів, наданих митною адміністрацією Італійської Республіки, зокрема, - рахунка-фактури (інвойсу) від 08.03.2018 № 10, митної декларації типу ЕХ А від 09.03.2018 № 18ITQSS1T0031270E5, вартість цих же товарів під час експорту з території Італійської Республіки складала 50 342,00 євро на умовах поставки EXW (Маса-Карра, Італія) згідно з Інкотермс.

Таким чином, проведеною перевіркою встановлено, що 06.04.2018 о 21 год. 42 хв. товари плити (сляби) з мармуру - 170,11 квадратних метрів у кількості 43 шт., вагою брутто 9 267,00 кг, нетто - 9 067,00 кг, вартістю 50 342,00 євро або 1 526 169,03 гривень (згідно курсу на дату переміщення товару через митний кордон України - 1 євро = 30,31601900 грн.) переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

Оцінюючи в сукупності надані докази, суддя знаходить їх належними та допустимими, у зв`язку з чим приходить до висновку, що факт вчинення порушення митних правил передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України повністю підтверджений в ході розгляду справи.

У відповідності до ст. 459 МК України, суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Згідно п. 43 ч. 1 ст. 4 МК України, посадові особи підприємств - керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за додержання вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

В силу ст. 65 ГК України, управління підприємством здійснюється відповідно до його установчих документів на основі поєднання прав власника щодо господарського використання свого майна і участі в управлінні трудового колективу. Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

Як встановлено судом, відповідно до інформації з податкових баз даних та згідно контракту № 03/01/2018 від 03.01.2018 року, на дату переміщення вищезазначених товарів через митний кордон України, на посаді керівника підприємства ТОВ АКСЕЛОН перебував ОСОБА_1 .

Таким чином, ОСОБА_1 є посадовою особою ТОВ АКСЕЛОН , який в силу своїх службових обов`язків несе відповідальність за порушення митних правил цим підприємством.

З урахуванням викладеного суд вважає, що за фактичних обставин справи наведених вище саме ОСОБА_1 є суб`єктом правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, у зв`язку з чим останній підлягає притягненню до адміністративної відповідальності.

Частиною 1 ст. 487 МК України передбачено, що провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Стаття 33 КУпАП визначає, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Згідно санкції ч. 1 ст. 483 МК України, вчинення правопорушення передбаченого диспозицією даної норми, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для переміщення товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.

Як встановлено вище вартість безпосередніх предметів порушення митних правил складає 1 526 169,03 грн.

Згідно п. 14 постанови Пленуму Верховного Суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03.06.2005 року № 8, якщо особу визнано винною у вчиненні правопорушення, але зазначені товари чи транспортні засоби відсутні, суддя вправі вирішити у постанові питання про стягнення їхньої вартості.

З матеріалів справи вбачається, що безпосередні предмети порушення митних правил не вилучались та були випущені у вільний обіг.

Таким чином, з урахуванням обставин справи, суд приходить до висновку про накладення на ОСОБА_1 адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 1 526 169,03 грн. та стягненню з нього на користь держави вартості безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 1 526 169,03 грн.

Крім того, відповідно до ст. 40-1 КУпАП та ЗУ Про судовий збір з громадянина ОСОБА_1 підлягає стягненню судовий збір у розмірі 384,20 грн.

На підставі ч. 1 ст. 483 та керуючись ст.ст. 467, 486, 489, 495, 522, 527 МК України, ст.ст. 40-1, 251, 252, 280, 283, 287, 294 КУпАП України, суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України та піддати адміністративному стягненню у вигляді штрафу на користь держави в розмірі 1 526 169 (один мільйон п`ятсот двадцять шість тисяч сто дев`яносто шість) грн. 03 коп.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави вартість безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 1 526 169 (один мільйон п`ятсот двадцять шість тисяч сто дев`яносто шість) грн. 03 коп.

Стягнути з гр. ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у розмірі 384 (триста вісімдесят чотири) грн. 20 коп.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Постанова пред`являється до виконання протягом трьох місяців.

Суддя О.М.Букіна

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення04.10.2019
Оприлюднено10.10.2019
Номер документу84826237
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/25664/19

Постанова від 23.12.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Букіна О. М.

Постанова від 23.12.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Букіна О. М.

Постанова від 17.03.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Букіна О. М.

Постанова від 04.10.2019

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Букіна О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні