Рішення
від 10.10.2019 по справі 360/4023/19
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

10 жовтня 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 360/4023/19

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Борзаниця С.В., розглянувши в порядку письмового провадження справу адміністративну справу за позовом Головного управління ДФС у Луганській області до Комунального підприємства Кремінна-комунсервіс про стягнення податкового боргу,-

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління ДФС у Луганській області (далі також - позивач, ГУ ДФС у Луганській області) до Комунального підприємства Кремінна-комунсервіс (далі також - відповідач, КП Кремінна-комунсервіс ), в якому просить стягнути з відповідача на користь місцевого бюджету Кремінської міської ради податковий борг з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих цього платника з земельного податку з юридичних осіб на загальну суму 12726,56 грн, з яких: 12726,56 грн - основне зобов`язання за період з 02.03.2017 по 19.04.2017 та з орендної плати з юридичних осіб на загальну суму 109792,71 грн, з яких: 109792,71 грн - основне зобов`язання за період з 30.12.2016 по 30.01.2018.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що КП Кремінна-комунсервіс засноване на міській комунальній власності, здійснює фінансово-господарську діяльність на підставі Статуту і є самостійним суб`єктом, який має права юридичної особи. Підприємство зареєстроване за адресою: 92900, Луганська область, м. Кремінна, пров. Бульварний, буд. 4, та 19.10.2011 внесене до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (номер державної реєстрації 13661020000000659).

Відповідач перебуває на податковому обліку в Кремінській державній податковій інспекції Рубіжанського управління Головного управління ДФС у Луганській області як платник податків за основним місцем обліку з 20.10.2011 № 893.

КП Кремінна-комунсервіс до контролюючого органу подано податкові декларації з плати за землю та відповідно узгоджені податкові зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб, а саме: звітна податкова декларація з плати за землю за 2017 рік № 9021161607 від 16.02.2017 на загальну суму 12416,16 грн.; уточнююча податкова декларація з плати за землю за 2017 рік № 1700005574 від 19.04.2017, згідно якої зменшено річну суму податкового зобов`язання з земельного податку.

КП Кремінна-комунсервіс є платником земельного податку з юридичних осіб та несе обов`язки з самостійної сплати податкового зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб згідно поданих декларацій.

Відповідачем до ГУ ДФС у Луганській області було подано податкові декларації з плати за землю та відповідно узгоджені податкові зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб, а саме: звітна податкова декларація з плати за землю за 2016 № 9201526983 від 26.10.2016, згідно якої щомісячна плата за землю складає 7706,91 грн.; нова звітна податкова декларація з плати за землю за 2017 рік № 9013912988 від 08.02.2017 , згідно якої щомісячна плата за землю складає 8169,32 грн.; уточнюючі податкові декларації з плати за землю за 2017 рік: № 1700005576 від 19.04.2017, № 9152853550 від 03.08.2017, № 9271135851 від 15.12.2017, № 9272285424 від 20.12.2017, згідно яких платник податку самостійно здійснював коригування сум податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб.

КП Кремінна-комунсервіс також є платником орендної плати з юридичних осіб та несе обов`язки з самостійної сплати податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб згідно поданих декларацій.

Позивачем зазначено, що суми податкового зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб та з орендної плати з юридичних осіб, що визначені в податкових деклараціях з плати за землю, станом на 21.08.2019 року є узгодженими та не сплаченими.

Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Станом на 21.08.2019 відповідач перед місцевим бюджетом Кремінської міської ради має заборгованість з земельного податку з юридичних осіб на загальну суму 12726,56 грн.(основне зобов`язання) та з орендної плати з юридичних осіб на загальну суму 109792,71 грн. (основне зобов`язання).

Отже, заборгованість відповідача перед місцевим бюджетом на загальну суму 122519,27 грн. є податковим боргом.

У зв`язку з несплатою відповідачем грошових зобов`язань та з метою погашення податкового боргу ГУ ДФС у Луганській області відповідно до вимог статті 59.1 ПК України КП Кремінна-комунсервіс було пред`явлено податкову вимогу форми Ю від 08.01.2013 № 1 (отримано посадовою особою платника податків 08.01.2013). Станом на даний час вищезазначена податкова вимога не погашена, податковий борг відповідача не сплачений та продовжує збільшуватись.

Враховуючи те, що заходи з погашення податкового боргу, які були ГУ ДФС у Луганській області не дали позитивного результату, борг добровільно платником податків не сплачено, необхідно стягнути податковий борг з КП Кремінна-комунсервіс , за рахунок коштів з розрахункових рахунків у банках за рішенням суду.

По справі вчинені такі процесуальні дії.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 08.01.2019 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та вирішено справу розглядати в порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін, розгляд справи призначено на 25.01.2019 (арк. спр. 1-2).

25.01.2019 у зв`язку з неявкою відповідача розгляд справи відкладено на 20.02.2019 (арк. спр. 30).

Представник позивача в судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином, надіслав клопотання про розгляд справи за відсутності представника ГУ ДФС у Луганській області, позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив їх задовольнити (арк. спр. 32).

Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином. Поштове відправлення із судовою повісткою, направлене на адресу відповідача, не вручено адресату (арк. спр. 40, 43). Відповідно до частини одинадцятої статті 126 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. Правом подати суду відзив на позовну заяву разом з доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, якщо такі докази не надані позивачем, відповідач не скористався.

Відповідно до частини дев`ятої статті 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Оскільки представник позивача та представник відповідача про час, дату та місце судового розгляду повідомлені належним чином, відсутня потреба заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути справу у порядку письмового провадження на підставі наявних у ній доказів.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наявних у матеріалах справи доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 КАС України, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених вимог з огляду на таке.

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожний зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до статті 6 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (далі також - ПК України) податком є обов`язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.

У відповідності із статтею 14 ПК України від 02.12.2010 №2755-VI:

- грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

- податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);

- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1);

- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов`язань, не сплачених у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);

- податковий борг - сума грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).

У відповідності із статтею 16 ПК України від 02.12.2010 №2755-VI платник податків зобов`язаний: стати на облік у контролюючих органах в порядку, встановленому законодавством України; вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи; подавати на належним чином оформлену письмову вимогу контролюючих органів (у випадках, визначених законодавством) документи з обліку доходів, витрат та інших показників, пов`язаних із визначенням об`єктів оподаткування (податкових зобов`язань), первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансову звітність, інші документи, пов`язані з обчисленням та сплатою податків та зборів. У письмовій вимозі обов`язково зазначаються конкретний перелік документів, які повинен надати платник податків, та підстави для їх надання; подавати контролюючим органам інформацію, відомості про суми коштів, не сплачених до бюджету в зв`язку з отриманням податкових пільг (суми отриманих пільг) та напрями їх використання (щодо умовних податкових пільг - пільг, що надаються за умови використання коштів, вивільнених у суб`єкта господарювання внаслідок надання пільги, у визначеному державою порядку); подавати контролюючим органам інформацію в порядку, у строки та в обсягах, встановлених податковим законодавством; виконувати законні вимоги контролюючих органів щодо усунення виявлених порушень законів з питань оподаткування та митної справи і підписувати акти (довідки) про проведення перевірки; не перешкоджати законній діяльності посадової особи контролюючого органу під час виконання нею службових обов`язків та виконувати законні вимоги такої посадової особи; повідомляти контролюючим органам за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов`язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації); повідомляти контролюючі органи про зміну місцезнаходження юридичної особи та зміну місця проживання фізичної особи - підприємця; забезпечувати збереження документів, пов`язаних з виконанням податкового обов`язку, протягом строків, установлених цим Кодексом; допускати посадових осіб контролюючого органу під час проведення ними перевірок до обстеження приміщень, територій (крім житла громадян), що використовуються для одержання доходів чи пов`язані з утриманням об`єктів оподаткування, а також для проведення перевірок з питань обчислення і сплати податків та зборів у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до статті 20 ПК України органи державної податкової служби мають право визначати у визначених цим Кодексом випадках суми податкових та грошових зобов`язань платників податків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб`єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини (пункт 20.1.18 пункту 20.1).

Відповідно до пункту 54.1 статті 54 ПК України від 02.12.2010 №2755-VI, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Пунктом 49.16 статті 49 ПК України передбачено, що платник податків зобов`язаний погасити податкове зобов`язання, самостійно визначене ним у такій податковій декларації, протягом строків, установлених Кодексом. У відповідності до пункту 54.1 статті 54 ПК України така сума грошового зобов`язання вважається узгодженою.

Згідно з пунктом 57.1 статті 57 ПК України, платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації.

Судом встановлено, що КП Кремінна-комунсервіс засноване на міській комунальній власності, здійснює фінансово-господарську діяльність на підставі Статуту і є самостійним суб`єктом, який має права юридичної особи. Підприємство зареєстроване за адресою: 92900, Луганська область, м. Кремінна, пров. Бульварний, буд. 4, та 19.10.2011 внесене до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (номер державної реєстрації 13661020000000659).

Відповідач перебуває на податковому обліку в Кремінській державній податковій інспекції Рубіжанського управління Головного управління ДФС у Луганській області як платник податків за основним місцем обліку з 20.10.2011 № 893 (арк. спр. 7-9, 48-50).

Згідно з підпунктом 14.1.156 пункту 14.1 статті 14 ПКУ податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк). ;

Відповідно до пункту 49.16 статті 49 ПКУ платник податків зобов`язаний погасити податкове зобов`язання, самостійно визначене ним у такій податковій декларації, протягом строків, установлених Кодексом.

Платник податків зобов`язаний (пункт 57.1 статті 57 ПКУ) самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації.

Статтею 206 Земельного кодексу України визначено, що використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону. Частина перша статті 96 Земельного кодексу України наголошує на тому, що землекористувачі зобов`язані своєчасно сплачувати земельний податок або орендну плату.

Статтею 269 ПК України встановлено, що платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

За приписами статті 270 ПК України об`єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, та земельні частки (паї), які перебувають у власності.

Пунктом 285.1. статті 285 ПК України передбачено, що базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

Відповідно до пункту 286.2 статті 286 ПК України передбачено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій.

Згідно з пунктом 287.4 статті 287 ПК України податкове зобов`язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

КП Кремінна-комунсервіс до контролюючого органу подано податкові декларації з плати за землю та відповідно узгоджені податкові зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб, а саме: звітна податкова декларація з плати за землю за 2017 рік від 16.02.2017 № 9021161607 на загальну суму 12416,16 грн.; уточнююча податкова декларація з плати за землю за 2017 рік від 19.04.2017 № 1700005574, згідно якої зменшено річну суму податкового зобов`язання з земельного податку (арк. спр. 19-22).

Отже, відповідач є платником земельного податку з юридичних осіб та несе обов`язки з самостійної сплати податкового зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб згідно поданих декларацій.

КП Кремінна-комунсервіс до контролюючого органу було подано податкові декларації з плати за землю та відповідно узгоджені податкові зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб, а саме: звітна податкова декларація з плати за землю за 2016 № 9201526983 від 26.10.2016, згідно якої щомісячна плата за землю складає 7706,91 грн.; нова звітна податкова декларація з плати за землю за 2017 рік № 9013912988 від 08.02.2017 , згідно якої щомісячна плата за землю складає 8169,32 грн.; уточнюючі податкові декларації з плати за землю за 2017 рік: № 1700005576 від 19.04.2017, № 9152853550 від 03.08.2017, № 9271135851 від 15.12.2017, № 9272285424 від 20.12.2017, згідно яких платник податку самостійно здійснював коригування сум податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб (арк. спр. 33-44).

З огляду на це, відповідач також є платником орендної плати з юридичних осіб та несе обов`язки з самостійної сплати податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб згідно поданих декларацій.

Таким чином, суми податкового зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб та з орендної плати з юридичних осіб, що визначені в податкових деклараціях з плати за землю, є узгодженими та не сплаченими.

Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України відповідач перед місцевим бюджетом Кремінської міської ради має заборгованість з земельного податку з юридичних осіб на загальну суму 12726,56 грн. (основне зобов`язання) та з орендної плати з юридичних осіб на загальну суму 109792,71 грн. (основне зобов`язання) (арк. спр. 12, 23). Отже, заборгованість відповідача перед місцевим бюджетом на загальну суму 122519,27 грн. є податковим боргом (арк. спр. 11).

Відповідно до пункту 59.1 ПК України у разі, коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Згідно пунктом 58.3 ПК України податкове повідомлення- рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.

Пунктами 59.4 та 59.5 статті 59 ПК України визначено, що податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов`язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

У разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.

ГУ ДФС у Луганській області були здійснені всі визначені законодавством заходи щодо стягнення податкового боргу, а саме: у відповідності до пункту 59.1 статті 59 ПК України відповідачу було особисто вручено 08.01.2013 податкову вимогу форми Ю від 08.01.2013 № 1 (арк. спр. 10).

Таким чином, позивачем здійснено заходи щодо стягнення податкового боргу з платника податків, передбачені законодавством, але вони не призвели до погашення податкового боргу у загальному розмірі 122519,27 грн.

Відповідно до пунктів 95.1 та 95.2 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Оскільки податкова вимога форми Ю від 08.01.2013 № 1 є чинною (доказів про скасування або відкликання податкової вимоги суду не надано), суд дійшов висновку, що контролюючим органом при зверненні до суду з позовом про стягнення суми податкового боргу платника податку дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 ПК України.

Згідно із пунктом 41.1 статті 41 ПК України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (пункт 41.2 статті 41 ПК України).

Згідно з підпунктом 19-1.1.22 пункту 19-1.1 статті 19-1 ПК України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.

Головне управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код 39591445) є органом державної влади та зареєстровано юридичною особою.

Згідно з Положенням про Головне управління ДФС у Луганській області, затвердженим наказом Державної фіскальної служби України від 31.07.2017 № 503, Головне управління ДФС у Луганській області є територіальним органом Державної фіскальної служби України, який підпорядковується Державній фіскальній службі України. Головне управління ДФС у Луганській області є органом доходів і зборів.

Основними завданнями Головного управління ДФС у Луганській області є забезпечення реалізації державної податкової політики та політики у сфері державної митної справи, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного (при виконанні повноважень з контрольно-перевірочної, оперативно-розшукової роботи, досудового розслідування, перевірок фінансових операцій, які можуть бути пов`язані з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом) законодавства, здійснення в межах повноважень, передбачених законом, контролю за надходженням до бюджетів та державних цільових фондів податків і зборів та інших платежів, державної політики у сфері контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, державної політики з адміністрування єдиного внеску, а також боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань сплати єдиного внеску, державної політики у сфері контролю за своєчасністю здійснення розрахунків в іноземній валюті в установлений законом строк, дотриманням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів.

Відповідно до підпунктів 9, 19 пункту 4 вказаного Положення Головне управління ДФС у Луганській області відповідно до покладених на нього завдань здійснює погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів; звертається до суду у випадках, передбачених законодавством.

З вищевикладеного слідує, що у межах спірних правовідносин контролюючим органом, уповноваженим здійснювати стягнення суми податкового боргу платника податку - фізичної особи, є Головне управління ДФС у Луганській області.

Враховуючи, що відповідачем за час розгляду даної справи податковий борг з єдиного податку у розмірі 122519,27 грн не сплачений, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Судові витрати, понесені позивачем у вигляді сплати судового збору, не відшкодовуються, оскільки відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 77, 90, 94, 132, 139, 241-246, 250, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Головного управління ДФС у Луганській області до Комунального підприємства Кремінна-комунсервіс про стягнення податкового боргу, - задовольнити.

Стягнути з Комунального підприємства «Кремінна-комунсервіс» (код ЄДРПОУ 37796267, місцезнаходження: 92900, Луганська область, Кремінський район, м.Кремінна, пров. Бульварний, 4) на користь місцевого бюджету Кремінської міської ради податковий борг на загальну суму 122519,27 грн (сто двадцять дві тисячі п`ятсот дев`ятнадцять гривень 27 коп.) з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих цього платника, з земельного податку з юридичних осіб на суму 12726,56 грн (основне зобов`язання за період з 02.03.2017 по 19.04.2017) та з орендної плати з юридичних осіб на суму 109792,71 грн (основне зобов`язання за період з 30.12.2016 по 30.01.2018).

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя С.В. Борзаниця

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.10.2019
Оприлюднено15.10.2019
Номер документу84851733
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/4023/19

Рішення від 10.10.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 16.09.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні