Рішення
від 09.10.2019 по справі 520/8808/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 жовтня 2019 р. Справа № 520/8808/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Шевченко О.В.,

при секретарі - Куриленко Н.В.,

за участі представників:

позивача - Іванової Н.М., відповідача - Волощука В.М., Ричкової В.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Харківського державного проектно-вишукувального інституту агромеліорації і лісового господарства "Харківдіпроагроліс" про стягнення адміністративно - господарських санкцій та пені, -

ВСТАНОВИВ:

До Харківського окружного адміністративного суду звернувся позивач, Харківське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, з адміністративним позовом до Харківського державного проектно-вишукувального інституту агромеліорації і лісового господарства "Харківдіпроагроліс", в якому просить суд стягнути з Харківського державного проектно-вишукувального інституту агромеліорації і лісового господарства "Харківдіпроагроліс" на користь Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно - господарські санкції та пеню за незайняті робочі місця, призначені для працевлаштування осіб з інвалідністю, в розмірі 78 274,94 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначено наступне. Згідно з ст. 18 Закону України Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. У червні 2019 року Головним управлінням Держпраці у Харківській області проведено перевірку Харківського державного проектно-вишукувального інституту агромеліорації і лісового господарства "Харківдіпроагроліс", за результатами якої складено акт щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства про зайнятість населення, зайнятість осіб з інвалідністю від 07.06.2019 № 20/265/0549. В результаті перевірки встановлено порушення ч.1 та 9 ст.19 Закону України № 875, а саме: 1) інститут подав звіт про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за 2017 рік та 2018 рік до Фонду соціального захисту інвалідів з порушенням строків подачі звіту, за 2017 рік - 18.04.2018 року. за 2018 рік - 05.06.2019 року; 2) не виконується норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі 4% середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб - у кількості 1 робочого місця. Згідно зі звітом за 2017 рік середньооблікова кількість штатних працівників у 2017 році становила 21 особа, з них середньооблікова чисельність фактично працюючих осіб з інвалідністю - 1 особа. Згідно зі звітом відповідача за 2018 рік середньооблікова кількість штатних працівників у 2018 році становила 15 осіб, з них середньооблікова чисельність фактично працюючих осіб з інвалідністю - 0 осіб.

У разі невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю роботодавець сплачує адміністративно - господарські санкції та пеню. Згідно з розрахунком станом на 21.08.2019 сума адміністративно-господарських санкцій та пені відповідачем не сплачена та складає 78 274,94 грн., яка підприємством самостійно не сплачена.

Ухвалою суду від 04.09.2019 року відкрито спрощене провадження по справі.

02.10.2019 року представником відповідача надано до суду письмові пояснення, в яких він просив суд не стягувати з Харківського державного проектно-вишукувального інституту агромеліорації і лісового господарства "Харківдіпроагроліс" адміністративно - господарські санкції та пеню за незайняті робочі місця, призначені для працевлаштування осіб з інвалідністю, в розмірі 78 274,94 грн., в обґрунтування чого зазначило, що відсутність бюджетного фінансування у підприємства з 2016 року привела до важкого фінансового стану, внаслідок чого виникла заборгованість по заробітній платі працівників, за комунальні послуги, та перед державним бюджетом по податках. Не можливість нараховувати та сплачувати заробітну плату привела підприємство до втрати кваліфікованих фахівців. На підтвердження вказаного надало фінансову звітність за 2015 - 2018 роки.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі, просив суд їх задовольнити, з посиланням на обставини викладені в позовній заяві.

Представники відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечували, в задоволенні позовних вимог просили відмовити.

Заслухавши в судовому засіданні пояснення представників сторін, дослідивши матеріали адміністративної справи, судом встановлено наступне.

Судом встановлено, що Головним управлінням Держпраці у Харківській області у період з 04.06.2019 року по 05.06.2019 року проведено перевірку Харківського державного проектно-вишукувального інституту агромеліорації і лісового господарства "Харківдіпроагроліс", за результатами якої складено акт щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства про зайнятість населення, зайнятість осіб з інвалідністю від 07.06.2019 року № 20/265/0549 (а.с. 12 - 14).

У висновках акту перевірки зазначено про порушення перевіряємим ч.1 та 9 ст.19 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні", а саме:

1) інститут подав звіт про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за 2017 рік та 2018 рік до Фонду соціального захисту інвалідів з порушенням строків подачі звіту, за 2017 рік - 18.04.2018 року. за 2018 рік - 05.06.2019 року;

2) не виконується норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі 4% середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб - у кількості 1 робочого місця. Згідно зі звітом за 2017 рік середньооблікова кількість штатних працівників у 2017 році становила 21 особа, з них середньооблікова чисельність фактично працюючих осіб з інвалідністю - 1 особа. Відповідно до наданих під час перевірки документів, працівник - особа з інвалідністю ОСОБА_1 (довідка МСЕК № 314876) припинила трудові відносини 31.03.2017 року (наказ № 20 від 31.03.2017). Згідно зі звітом відповідача за 2018 рік середньооблікова кількість штатних працівників у 2018 році становила 15 осіб, з них середньооблікова чисельність фактично працюючих осіб з інвалідністю - 0 осіб (а.с. 15 - 16).

В результаті проведеної перевірки Головне управління Держпраці у Харківській області дійшов висновку, що відповідачем порушено строк надання звітності за 2017 - 2018 роки та не виконується норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю 1 особа у 2017 році та 1 особа а у 2018 році, що слугувало підставою для нарахування адміністративно - господарських санкцій, пені, та звернення до суду з даним позовом.

По суті спірних правовідносин слід зазначити наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Положенням про Фонд соціального захисту інвалідів, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 14 квітня 2011 року №129 передбачено, що Фонд соціального захисту інвалідів відповідно до покладених на нього завдань здійснює контроль за виконанням підприємствами нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів та сплатою ними адміністративно-господарських санкцій і пені.

Згідно з ст. 18 Закону України Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно п.2 Порядку подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 р. № 70, звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів роботодавці подають (надсилають рекомендованим листом) щороку до 1 березня відділенням Фонду, в яких вони зареєстровані, за формою, затвердженою Мінпраці за погодженням з Держкомстатом.

Датою надходження звіту про зайнятість і працевлаштування інвалідів вважається дата подання роботодавцем звіту до відділення Фонду, а у разі надсилання його поштою - дата на поштовому штемпелі. Інформацію про наявність вільних робочих місць (вакантних посад) для працевлаштування інвалідів роботодавці подають центру зайнятості за місцем їх реєстрації як платників страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття за формою, затвердженою Мінпраці за погодженням з Держкомстатом.

В акті перевірки ГУ Держпраці в Харківській області від 07.06.2019 року № 20/265/0549 (а.с. 12 - 14) зазначено про порушення відповідачем ч.1 ст.19 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" - подання звітів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за 2017 рік та 2018 рік до Фонду соціального захисту інвалідів з порушенням строків подачі звіту: за 2017 рік - 18.04.2018 року. за 2018 рік - 05.06.2019 року.

Відповідно до статті 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування осіб з інвалідністю. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.

Чинним законодавством України передбачено гарантії соціального захисту осіб з інвалідністю шляхом встановлення особливих вимог щодо організації робочого місця осіб з інвалідністю та покладення на підприємства обов`язку забезпечувати для осіб з інвалідністю належні та безпечні умови праці з урахуванням медичних показань, але без встановлення для підприємств жодних обмежень щодо обов`язку працевлаштування осіб з інвалідністю.

Отже, на підприємство покладається обов`язок створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю та інформувати про таку кількість створених робочих місць органи працевлаштування.

У висновках акту перевірки ГУ Держпраці в Харківській області від 07.06.2019 року № 20/265/0549 (а.с. 12 - 14) також зазначено, що відповідачем також порушено ч. 9 ст.19 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" - не виконується норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі 4% середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб - у кількості 1 робочого місця.

Норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у відповідача в 2017 році становив 1 особа, в 2018 році - 1 особа.

Матеріали справи містять копії звіту про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за 2017 рік від 31.03.2018 року та за 2018 рік від 07.06.2019 року, які надавалися Харківським державним проектно-вишукувальним інститутом агромеліорації і лісового господарства "Харківдіпроагроліс" до Фонду захисту інвалідів у березні 2018 року та у червні 2019 року (а.с. 15 - 16).

Так, згідно зі звітом за 2017 рік, середньооблікова кількість штатних працівників у 2017 році становила 21 особа, з них середньооблікова чисельність фактично працюючих осіб з інвалідністю - 1 особа.

Згідно зі звітом відповідача за 2018 рік середньооблікова кількість штатних працівників у 2018 році становила 15 осіб, з них середньооблікова чисельність фактично працюючих осіб з інвалідністю - 0 осіб.

Отже, в результаті проведеної перевірки Головне управління Держпраці у Харківській області також дійшов висновку, що відповідачем не виконувався норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю - 1 робоче місце у 2017 році, 1 робоче місце у 2018 році.

Відповідно до даних акту перевірки від 07.06.2019 року № 20/265/0549, працівник - особа з інвалідністю ОСОБА_1 (довідка МСЕК № 314876) припинила трудові відносини 31.03.2017 року (наказ № 20 від 31.03.2017).

Згідно з пунктом 4 частини третьої статті 50 Закону України "Про зайнятість населення" № 5067 роботодавці зобов`язані: своєчасно та в повному обсязі у порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, за погодженням з центральним органом виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у галузі статистики, подавати територіальним органам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, інформацію про попит на робочу силу (вакансії); заплановане масове вивільнення працівників у зв`язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання за два місяці до вивільнення.

Згідно пункту 5 Порядку подання форми звітності № 3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)", затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України 31 травня 2013 року №316 (у редакції наказу Міністерства соціальної політики України від 05 грудня 2016 року №1476) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 червня 2013 р. за №988/23520, форма № 3-ПН подається за наявності у роботодавця попиту на робочу силу (вакансії) не пізніше ніж через три робочі дні з дати відкриття вакансії. Датою відкриття вакансії є наступний день після створення робочого місця чи припинення трудових відносин з працівником, робоче місце якого стає вакантним, або дата, починаючи з якої може бути укладений трудовий договір з найманим працівником.

З огляду на вищезазначене, звіт за формою 3-ПН є актом інформування органів працевлаштування про створені на підприємстві робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю і, водночас, запитом про направлення на підприємство для працевлаштування.

Згідно листа від 23.08.2019 року № ХМЦЗ-03-11761 Харківського міського центру зайнятості, відповідачем протягом 2017 - 2018 років не надавав інформацію про попит на робочу силу (вакансії) за формою 3 -ПН (з позначкою "вакансії для інвалідів"). Крім того протягом 2017 - 2018 року до Харківського державного проектно-вишукувального інституту агромеліорації і лісового господарства "Харківдіпроагроліс" не працевлаштовано жодної особи з інвалідністю за направленням Харківського міського центру зайнятості. На обліку у Харківському міському центрі зайнятості перебувало осіб з інвалідністю, які звернулись за сприянням у працевлаштуванні протягом 2017 року - 442 особи, протягом 2018 року - 700 осіб (а.с. 21).

Таким чином, відповідачем не вжито всі належні заходи щодо працевлаштування осіб з інвалідністю.

Відповідно до ст. 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні", керівники підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, у разі незабезпечення виконання нормативів робочих місць для працевлаштування інвалідів, неподання Фонду соціального захисту інвалідів звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів несуть відповідальність у встановленому законом порядку.

Згідно із частинами 1 - 5 статті 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні", підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Сплату адміністративно-господарських санкцій і пені підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, проводять відповідно до закону за рахунок прибутку, який залишається в їх розпорядженні після сплати всіх податків і зборів (обов`язкових платежів).

Адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону. При цьому до правовідносин із стягнення адміністративно-господарських санкцій, передбачених цим Законом, не застосовуються строки, визначені статтею 250 Господарського кодексу України.

У разі несплати адміністративно-господарських санкцій або пені чи неможливості їх сплати за рішенням суду їх стягнення в примусовому порядку може бути звернено на майно підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, в порядку, передбаченому законом.

Згідно з частинами першою, другою статті 216 Господарського кодексу України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором.

Застосування господарських санкцій повинно гарантувати захист прав і законних інтересів громадян, організацій та держави, в тому числі відшкодування збитків учасникам господарських відносин, завданих внаслідок правопорушення, та забезпечувати правопорядок у сфері господарювання.

В силу приписів частини третьої статті 217 Господарського кодексу України крім зазначених у частині другій цієї статті господарських санкцій, до суб`єктів господарювання за порушення ними правил здійснення господарської діяльності застосовуються адміністративно-господарські санкції.

Господарські санкції застосовуються у встановленому законом порядку за ініціативою учасників господарських відносин, а адміністративно-господарські санкції - уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування /частина четверта статті 217 Господарського кодексу України.

Таким чином, адміністративно-господарські санкції за незайняті особами з інвалідністю робочі місця, передбачені Законом України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні", є заходом впливу на правопорушника у сфері господарювання у зв`язку зі скоєнням правопорушення, і підлягають застосуванню у разі, якщо суб`єкт господарювання не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення.

Враховуючи те, що відповідачем порушено строк надання звітності за 2017 - 2018 роки про зайнятість та працевлаштування інвалідів, а також не виконується норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю 1 особа у 2017 році та 1 особа а у 2018 році, не вжито всі належні заходи щодо працевлаштування осіб з інвалідністю, суд дійшов висновку про наявність підстав для стягнення з відповідача адміністративно-господарських санкцій та пені за несплату цих санкцій відповідно до статті 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні".

Відповідно до п.2 та 4 Порядку сплати підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, суми адміністративно-господарських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, затвердженого постановою постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 р. № 70, роботодавці сплачують суму адміністративно-господарських санкцій відділенням Фонду соціального захисту інвалідів (далі - відділення Фонду) за місцем їх державної реєстрації як юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців на рахунки, відкриті в органах Державного казначейства, до 15 квітня року, що настає за роком, в якому відбулося порушення нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів.

Порушення строків сплати суми адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені у розмірі 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку за кожний календарний день прострочення.

Згідно розрахунку адміністративно-господарських санкцій та пені за 2017 рік сума до сплати складає 40 894,93 грн., з яких: 31 590,48 грн. - сума адміністративно-господарських санкцій (1 робоче місце, не зайняте особою з інвалідністю); 9 304,45 грн. - пеня за період з 17.04.2018 року по 20.08.2019 року (а.с. 11).

Згідно розрахунку адміністративно-господарських санкцій та пені за 2018 рік сума до сплати складає 37 380,01 грн., з яких: 34 733,33 грн. - сума адміністративно-господарських санкцій (1 робоче місце, не зайняте особою з інвалідністю); 2 646,68 грн. - пеня за період з 16.04.2019 року по 20.08.2019 року (а.с. 11).

Оскільки вказані суми адміністративно-господарських санкцій та пені так і не були сплачені відповідачем, то відповідно до частини п`ятої статті 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" ці суми підлягають стягненню в судовому порядку.

За наведених обставин, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів у повному обсязі.

Відповідно до ч.2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Керуючись ст. ст. 2, 6-10, 13-14, 77, 139, 242-246, 250, 255-262, 295, пп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (код ЄДРПОУ 14070760, адреса: майдан Свободи, буд. 5, Держпром, 1 підїзд, к. 16, м. Харків, 61022) до Харківського державного проектно-вишукувального інституту агромеліорації і лісового господарства "Харківдіпроагроліс" (код ЄДРПОУ 00969281, адреса: вул. Сериківська, буд. 36, м. Харків, 61017) про стягнення адміністративно - господарських санкцій та пені - задовольнити.

Стягнути з Харківського державного проектно-вишукувального інституту агромеліорації і лісового господарства "Харківдіпроагроліс" на користь Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно - господарські санкції та пеню за незайняті робочі місця, призначені для працевлаштування осіб з інвалідністю в розмірі 78274 (сімдесят вісім тисяч двісті сімдесят чотири) грн. 94 грн.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст рішення виготовлено 15 жовтня 2019 року.

Суддя О.В.Шевченко

Дата ухвалення рішення09.10.2019
Оприлюднено16.10.2019
Номер документу84921299
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення адміністративно - господарських санкцій та пені

Судовий реєстр по справі —520/8808/19

Ухвала від 04.11.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шевченко О.В.

Рішення від 09.10.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шевченко О.В.

Ухвала від 04.09.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шевченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні