ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
17 жовтня 2019 року м.Черкаси Справа № 04/5026/1932/2012
Господарський суд Черкаської області у складі головуючого судді Боровика С.С. з секретарем судового засідання Вініченко О.Б., за участю:
ліквідатор банкрута Іванюк О.М. не з`явився,
представники кредиторів не з`явилися,
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання ліквідатора банкрута від 10.09.2019 року про затвердження звітів про нарахування грошової винагороди та звітів про відшкодування витрат
у справі №04/5026/1932/2012
за заявою приватного підприємства фірми Кодак
про визнання банкрутом,
ВСТАНОВИВ:
Постановою господарського суду Черкаської області від 12.02.2013 року боржника визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру. Ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Іванюка О.М.
Від ліквідатора банкрута надійшло клопотання, в якому просить суд:
1. Затвердити звіт арбітражного керуючого Іванюка О.М. про нарахування і виплату основної грошової винагороди ліквідатору банкрута від:
- 05.01.2018 року №1 (за період з 12.12.2017 по 31.12.2017 року) на загальну суму 8 258,06 грн.;
- 08.02.2018 року №2 (за період з 01.01.2018 по 31.01.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 01.03.2018 року №3 (за період з 01.02.2018 по 28.02.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 01.04.2018 року №4 (за період з 01.03.2018 по 31.03.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 01.05.2018 року №5 (за період з 01.04.2018 по 30.04.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 31.05.2018 року №6 (за період з 01.05.2018 по 31.05.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 30.06.2018 року №7 (за період з 01.06.2018 по 30.06.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 31.07.2018 року №8 (за період з 01.07.2018 по 31.07.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 31.08.2018 року №9 (за період з 01.08.2018 по 31.08.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 30.09.2018 року №10 (за період з 01.09.2018 по 30.09.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 31.10.2018 року №11 (за період з 01.10.2018 по 31.10.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 30.11.2018 року №12 (за період з 01.11.2018 по 30.11.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 31.12.2018 року №13 (за період з 01.12.2018 по 31.12.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 31.01.2019 року №14 (за період з 01.01.2019 по 31.01.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.:
- 28.02.2019 року №15 (за період з 01.02.2019 по 28.02.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.;
- 31.03.2019 року №16 (за період з 01.03.2019 по 31.03.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.;
- 30.04.2019 року №17 (за період з 01.04.2019 по 30.04.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.;
- 31.05.2019 року №18 (за період з 01.05.2019 по 31.05.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.;
- 30.06.2019 року №19 (за період з 01.06.2019 по 30.06.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.;
- 31.07.2019 року №20 (за період з 01.07.2019 по 31.07.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.;
- 31.08.2019 року №21 (за період з 01.08.2019 по 31.08.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.
2. Затвердити звіт арбітражного керуючого Іванюка О.М. про здійснені та відшкодовані витрати, пов`язані з виконанням повноважень ліквідатора банкрута від:
- 05.01.2018 року №1 (за період з 13.12.2017 по 05.01.2018 року), згідно якого загальна сума витрат складає 2 108,90 грн.;
- 23.01.2018 року №2 (за період з 06.01.2018 по 23.01.2018 року), згідно якого загальна сума витрат складає 417,00 грн.;
- 06.04.2018 року №3 (за період з 24.01.2018 по 06.04.2018 року), згідно якого загальна сума витрат складає 1 374,52 грн.;
- 05.05.2018 року №4 (за період з 07.04.2018 по 05.05.2018 року), згідно якого загальна сума витрат складає 100,00 грн.;
- 30.09.2018 року №5 (за період з 06.05.2018 по 30.09.2018 року), згідно якого загальна сума витрат складає 270,00 грн.;
- 31.10.2018 року №6 (за період з 01.10.2018 по 31.10.2018 року), згідно якого сума витрат складає 402,49 грн.;
- 30.11.2018 року №7 (за період з 01.11.2018 по 30.11.2018 року), згідно якого сума витрат складає 1099,86 грн.;
- 31.12.2018 року №8 (за період з 01.12.2018 по 31.12.2018 року), згідно якого сума витрат складає 919,50 грн.;
- 31.03.2019 року №9 (за період з 01.01.2019 по 31.03.2019 року), згідно якого сума витрат складає 1227,04 грн.;
- 30.04.2019 року №10 (за період з 01.04.2019 по 30.04.2019 року), згідно якого сума витрат складає 6082,84 грн.;
- 31.05.2019 року №11 (за період з 01.05.2019 по 31.05.2019 року), згідно якого сума витрат складає 1999,68 грн.;
- 30.06.2019 року №12 (за період з 01.06.2019 по 30.06.2019 року), згідно якого сума витрат складає 1241,66 грн.;
- 31.08.2019 року №13 (за період з 01.07.2019 по 31.08.2019 року), згідно якого сума витрат складає 1749,49 грн.;
- 31.08.2019 року №14 (комісія банку за обслуговування ліквідаційного рахунку), згідно якого сума здійснених витрат складає 441,99 грн.
Клопотання призначене до розгляду в судовому засіданні.
13.09.2019 року від ліквідатора банкрута надійшло уточнення до поданого клопотання.
У судове засідання ліквідатор банкрута та представники кредиторів не з`явилися, що не перешкоджає розгляду клопотання.
Дослідивши матеріали справи, суд вважає за необхідне клопотання ліквідатора банкрута з урахуванням уточнення задовольнити з наступних правових підстав та мотивів.
Відповідно до статті 115 Закону арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.
Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.
Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.
Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Ухвалою господарського суду Черкаської області від 21.08.2014 року арбітражному керуючому було встановлено основну грошову винагороду за виконання повноважень ліквідатора в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання повноважень.
На зборах комітету кредиторів були прийняті рішення про погодження звітів про нарахування грошової винагороди та звітів про відшкодування витрат.
Керуючись Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (в редакції від 19.01.2013 року), статтею 234 ГПК України, суд
УХВАЛИВ:
1.Клопотання ліквідатора банкрута задовольнити.
2.Затвердити звіт арбітражного керуючого Іванюка О.М. про нарахування і виплату основної грошової винагороди ліквідатору банкрута від:
- 05.01.2018 року №1 (за період з 12.12.2017 по 31.12.2017 року) на загальну суму 8 258,06 грн.;
- 08.02.2018 року №2 (за період з 01.01.2018 по 31.01.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 01.03.2018 року №3 (за період з 01.02.2018 по 28.02.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 01.04.2018 року №4 (за період з 01.03.2018 по 31.03.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 01.05.2018 року №5 (за період з 01.04.2018 по 30.04.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 31.05.2018 року №6 (за період з 01.05.2018 по 31.05.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 30.06.2018 року №7 (за період з 01.06.2018 по 30.06.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 31.07.2018 року №8 (за період з 01.07.2018 по 31.07.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 31.08.2018 року №9 (за період з 01.08.2018 по 31.08.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 30.09.2018 року №10 (за період з 01.09.2018 по 30.09.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 31.10.2018 року №11 (за період з 01.10.2018 по 31.10.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 30.11.2018 року №12 (за період з 01.11.2018 по 30.11.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 31.12.2018 року №13 (за період з 01.12.2018 по 31.12.2018 року) на загальну суму 14 892,00 грн.;
- 31.01.2019 року №14 (за період з 01.01.2019 по 31.01.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.:
- 28.02.2019 року №15 (за період з 01.02.2019 по 28.02.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.;
- 31.03.2019 року №16 (за період з 01.03.2019 по 31.03.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.;
- 30.04.2019 року №17 (за період з 01.04.2019 по 30.04.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.;
- 31.05.2019 року №18 (за період з 01.05.2019 по 31.05.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.;
- 30.06.2019 року №19 (за період з 01.06.2019 по 30.06.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.;
- 31.07.2019 року №20 (за період з 01.07.2019 по 31.07.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.;
- 31.08.2019 року №21 (за період з 01.08.2019 по 31.08.2019 року) на загальну суму 16 692,00 грн.
3.Затвердити звіт арбітражного керуючого Іванюка О.М. про здійснені та відшкодовані витрати, пов`язані з виконанням повноважень ліквідатора банкрута від:
- 05.01.2018 року №1 (за період з 13.12.2017 по 05.01.2018 року), згідно якого загальна сума витрат складає 2 108,90 грн.;
- 23.01.2018 року №2 (за період з 06.01.2018 по 23.01.2018 року), згідно якого загальна сума витрат складає 417,00 грн.;
- 06.04.2018 року №3 (за період з 24.01.2018 по 06.04.2018 року), згідно якого загальна сума витрат складає 1 374,52 грн.;
- 05.05.2018 року №4 (за період з 07.04.2018 по 05.05.2018 року), згідно якого загальна сума витрат складає 100,00 грн.;
- 30.09.2018 року №5 (за період з 06.05.2018 по 30.09.2018 року), згідно якого загальна сума витрат складає 270,00 грн.;
- 31.10.2018 року №6 (за період з 01.10.2018 по 31.10.2018 року), згідно якого сума витрат складає 402,49 грн.;
- 30.11.2018 року №7 (за період з 01.11.2018 по 30.11.2018 року), згідно якого сума витрат складає 1099,86 грн.;
- 31.12.2018 року №8 (за період з 01.12.2018 по 31.12.2018 року), згідно якого сума витрат складає 919,50 грн.;
- 31.03.2019 року №9 (за період з 01.01.2019 по 31.03.2019 року), згідно якого сума витрат складає 1227,04 грн.;
- 30.04.2019 року №10 (за період з 01.04.2019 по 30.04.2019 року), згідно якого сума витрат складає 6082,84 грн.;
- 31.05.2019 року №11 (за період з 01.05.2019 по 31.05.2019 року), згідно якого сума витрат складає 1999,68 грн.;
- 30.06.2019 року №12 (за період з 01.06.2019 по 30.06.2019 року), згідно якого сума витрат складає 1241,66 грн.;
- 31.08.2019 року №13 (за період з 01.07.2019 по 31.08.2019 року), згідно якого сума витрат складає 1749,49 грн.;
- 31.08.2019 року №14 (комісія банку за обслуговування ліквідаційного рахунку), згідно якого сума здійснених витрат складає 441,99 грн.
Ухвала може бути оскаржена до Північного апеляційного господарського суду.
Суддя С.С. Боровик
Суд | Господарський суд Черкаської області |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2019 |
Оприлюднено | 18.10.2019 |
Номер документу | 84978823 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Черкаської області
Боровик С.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні