Постанова
від 17.10.2019 по справі 927/825/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПОСТАНОВА

Іменем України

17 жовтня 2019 року м. Чернігівсправа № 927/825/19

07 березня 2019 року єдиним учасником Товариства з обмеженою відповідальністю "Сан лайн плюс" прийнято рішення про припинення товариства шляхом ліквідації, ліквідатором призначено Турчина Андрія Миколайовича та встановлено строк для пред`явлення вимог кредиторів - два місяці з дня повідомлення про рішення щодо припинення Товариства органом державної реєстрації (копія рішення №5 від 07 березня 2019 року в матеріалах справи).

24.04.2019 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис про рішення єдиного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Сан лайн плюс" щодо припинення діяльності останнього шляхом ліквідації та визначено строк для заявлення вимог кредиторів до 25 червня 2019 року.

У встановлений строк було виявлено вимоги ФОП Синявського С.О. ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) у розмірі 296162,00грн. Зазначені вимоги визнано ліквідатором.

Під час ліквідації було проведено інвентаризацію майна боржника, в результаті чого встановлено відсутність майнових активів та виявлено в касі підприємства кошти в розмірі 71 000,00грн (протокол інвентаризаційної комісії від 09.09.2019 року).

Ліквідатором складено проміжний ліквідаційний баланс (звіт про фінансовий стан) станом на 09 вересня 2019 року, який затверджено рішенням єдиного учасника ТОВ "Сан лайн плюс" (протокол №6 від 18 вересня 2019). Як вбачається із фінансового звіту та розшифровки рядків проміжного ліквідаційного балансу і додатку до нього, станом на 18 вересня 2019 року боржник має поточні зобов`язання в сумі 296162,00грн. При цьому, вартість активів товариства становить 71000грн.

Також, ліквідатором вживалися заходи щодо розшуку майна боржника шляхом направлення відповідних запитів до реєструючих органів.

У відповідності до довідок Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області від 23.08.2019 року №28-25-0.2-4736/2-19, Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України №12.1/3611-19 від 03.09.2019 року, Державної служби морського та річкового транспорту України (морська адміністрація) №4271/03/15-19 від 19.09.2019, Філії "Головний інформаційно-обчислювальний центр" ПАТ "Українська залізниця" від 23.08.2019 року №72/2937; Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів №14 від 18.02.2019, Головного управління Держпраці у Івано-Франківській області від 28.08.2019 року №07-21/15-10/5459, Головного управління Держпраці у Волинській області №2696/01-06.1 від 09.09.2019, Головного управління Держпраці у Кіровоградській області №01-20-09/5019-19 від 29.08.2019, Головного управління Держпраці у Рівненській області №01-12/4404 від 18.09.2019 року, Головного управління Держпраці у Харківській області від 05.09.2019 року №27/12265/05-20/10359, Головного управління Держпраці у Черкаській області №8082/10-27/4998 від 02.09.2019 року, Головного управління Держпраці у Запорізькій області №08/02.6-21/7667 від 04.09.2019, Головного управління Держпраці у Донецькій області №11-14-6/7167/19 від 16.09.2019 року, Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області №7716-21/04 від 16.09.2019 року, Головного управління Держпраці у Вінницькій області №4473/17-11/11 від 29.08.2019 року, Головного управління Держпраці у Сумській області №8068/18-27/06/2019/6967 від 03.09.2019 року, Головного сервісного центру МВС №31/16956 від 22.08.2019, автотранспорт, транспортні засоби, вагони, техніка, повітряні судна, судна, земельні ділянки, правовстановлюючі документи на земельні ділянки за ТОВ "Сан лайн плюс" не значаться.

У відповідності до довідки Регіонального відділення Фонду Державного майна України по Чернігівській області №18.02.02600 від 20.08.2019 року відсутня інформація про наявність державної частки в статутному капіталі ТОВ "КЕС-Україна" та про наявність державного майна, яке не увійшло до статутного капіталу і обліковується на балансі товариства.

Довідкою Державної архітектурно-будівельної інспекції України №40-303-16/6306-19 від 20.08.2019 надано інформацію щодо відсутності інформації стосовно видачі/реєстрації документів дозвільного характеру, де замовником будівництва виступає ТОВ "Сан лайн плюс".

Згідно витягу Державного підприємства Український інститут інтелектуальної власності відомості щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "Сан лайн плюс" відсутні.

Згідно до наданої головним управлінням регіональної статистики довідки №13 від 09.08.2019 ТОВ "Сан лайн плюс" не значиться засновником інших суб"єктів господарської діяльності.

Згідно Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № Р9199 від 22.08.2019 р. в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна будь-яка інформація відносно Боржника відсутня. Згідно з Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта № 181708365 від 19.09.2019, у зазначених державних реєстрах відомості щодо боржника відсутні.

Відповідно до довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 27.08.2019 року №10/01/19997, станом на 30.06.2019 року ТОВ "Сан лайн плюс" серед власників пакетів голосуючих акцій (5 відсотків і більше) акціонерних товариств, відсутнє.

Відповідно до довідки ДП "Український державний центр радіочастот"№80/09.4.2-04/25-1325/10793 від 22.08.2019 та довідки Державної служби геології та надр України б/н ТОВ "Сан лайн плюс" спеціальні дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та вимірювальних пристроїв, а також дозволів на користування надрами не надавались.

Головою ліквідаційної комісії направлено до Чернігівської ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області повідомлення про припинення юридичної особи шляхом її ліквідації з долученням заяви за формою 8-ОПП та копії рішення №5 від 07.03.2019.

Ліквідатором надано суду відомості про відсутність відкритих рахунків у ТОВ "Сан лайн плюс" в банках та інших фінансово-кредитних установах станом на 09.09.2019. Крім того, надано відомості про відсутність цінних паперів, що належать ТОВ "Сан лайн плюс" на рахунках.

Головою ліквідаційної комісії боржника до ГУ ДФС у Чернігівській області було подано податкову декларацію з податку на прибуток за 2019 рік.

На момент звернення до суду наказів про проведення перевірок від органів доходів і зборів та Пенсійного фонду України не надходило.

Зважаючи на неможливість через недостатність активів задовольнити кредиторські вимоги у повному обсязі, рішенням єдиного учасника ТОВ "Сан лайн плюс" від 18.09.2019 року прийнято рішення про звернення до господарського суду із заявою про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Сан лайн плюс".

Враховуючи наведені вище обставини, господарський суд вважає, що надані боржником докази свідчать про недостатність вартості майна останнього для задоволення вимог кредиторів, що є підставою для визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Статтею 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено, що у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

У відповідності до ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та затвердженого Постановою пленуму Вищого господарського суду України від 17 грудня 2013 року №16 Положення про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство, має бути здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет зі встановленням граничного строку заявлення кредиторами своїх вимог до боржника - протягом місяця з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України. Під час прийняття заяви про відкриття справи про банкрутство суд в ухвалі зобов`язує визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) надати заяву на участь у даній справі. У разі якщо від арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), визначеного автоматизованою системою, не надійшла заява про згоду стати розпорядником майна в цій справі, то розпорядника майна призначає суд без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України. Кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом. Під час призначення арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) господарський суд не пов`язаний з кандидатурами арбітражних керуючих, запропонованими комітетом кредиторів, та має право призначити арбітражного керуючого самостійно.

Розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором не можуть бути призначені арбітражні керуючі:

1)які є заінтересованими у цій справі;

2)які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня усунення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років;

3)яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов`язків, покладених цим Законом;

4)які мають конфлікт інтересів (особи, у яких виникає суперечність між власними чи їх близьких осіб майновими, немайновими інтересами та повноваженнями арбітражного керуючого);

5)які здійснювали раніше повноваження приватного виконавця щодо примусового виконання судових рішень або рішень інших органів (посадових осіб), у яких боржник був стороною виконавчого провадження.

До призначення арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до жодної категорії вищезазначених осіб.

Згідно довідки щодо кандидатури арбітражного керуючого, сформованої 01.10. 2019 року автоматично у відповідь на електронний запит судді згідно з п. 4.17 Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство, автоматизованою системою з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, визначено арбітражного керуючого Боярчукова Сергія Григоровича.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 02 жовтня 2019 року, зокрема, зобов`язано арбітражного керуючого Боярчукова Сергія Григоровича, визначеного автоматизованою системою з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, надати суду заяву про його участь у даній справі з повідомленням про те, що він не належить до жодної категорії осіб, зазначених у ч. 2 ст.114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом", на паперовому носії по 10 жовтня 2019 року включно.

10.10.2019 року на адресу суду від арбітражного керуючого Боярчукова Сергія Григоровича надійшла заява про згоду на участь у даній справі, з доданими до неї документами.

16.10.2019 року на адресу суду від арбітражного керуючого Боярчукова Сергія Григоровича надійшла заява про відмову від участі у справі про банкрутство.

У заяві про відкриття провадження у справі про банкрутство заявник просить призначити ліквідатором голову комісії з припинення боржника Турчина Андрія Миколайовича .

16.10.2019 року від арбітражного керуючого Кравчук Н.Є. надійшла заява про призначення її ліквідатором у даній справі. В своєму клопотанні арбітражний керуючий Кравчук Н.Є. вказує на те, що має досвід роботи 12 років на посадах керівника структурних підрозділів та керівних посадах. Діяльність арбітражного керуючого розпочато з 10.12.2002року. Судимості за вчинення корисливих злочинів не має, не є заінтересованою особою стосовно боржника і кредиторів, управління боржником раніше не здійснювала, не має конфлікту інтересів, не є особою, якій відмовлено в допуску до державної таємниці. Має досвід роботи арбітражним керуючим 16 років, має ІV рівень кваліфікації, відповідальність арбітражного керуючого застраховано (договір СТД №3450075 від 04 січня 2019 року). До клопотання про призначення ліквідатором, в якості додатку, додано копію свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №401 від 27.02.2013 року, договору страхування відповідальності арбітражного керуючого СТД №3450075 від 04 січня 2019 року ліцензії Міністерства економіки, Ліцензію Держдепартаменту з питань банкрутства від 27.12.2010, лист Мінюстиції України від 26.08.2013 про присвоєння ІV рівня кваліфікації, свідоцтва про підвищення кваліфікації від 30.11.2014 року №849, свідоцтва про підвищення кваліфікації від 12.11.2016 року №206, та копія трудової книжки.

Згідно з ч. 2 ст. 95 Закону про банкрутство, за результатами розгляду заяви про відкриття справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов`язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого.

У відповідності до ч. 2 ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та п. 36.7 Інформаційного листа Вищого господарського суду від 28 березня 2013 року "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22 грудня 2011 року)", оскільки за даними проміжного ліквідаційного балансу відсутність активів боржника не дозволяє задовольнити вимоги кредиторів у повному обсязі, господарський суд вважає, що з огляду на конкретні обставини справи, боржника має бути визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців, а обов`язки ліквідатора мають бути покладені на арбітражного керуючого Кравчук Наталію Євгеніївну, згідно поданої заяви, оскільки визначеним автоматизованою системою з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України арбітражним керуючим було подано до суду клопотання про відмову від участі у справі про банкрутство, голова комісії з припинення боржника Турчин Андрій Миколайович не є арбітражними керуючим, а Кравчук Наталія Євгеніївна не є заінтересованою особою у даній справі.

Керуючись ст. 37, 38, 95, 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Визнати банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Сан лайн плюс" (код ЄДРПОУ 41442589, просп. Перемоги, буд.108-А, м. Чернігів, 14000) з наслідками, передбаченими статтями 38, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

2.Відкрити ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

3.Покласти обов`язки ліквідатора на арбітражного керуючого Кравчук Наталію Євгеніївну (РНОКПП НОМЕР_2 , свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №401 від 27 лютого 2013 року, АДРЕСА_2 , E-mail: ІНФОРМАЦІЯ_1 ).

4 .Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

5.Встановити строк для подання заяв з вимогами до боржника, який ліквідується, протягом місяця після оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

6.Ліквідатору протягом тижня по завершенні граничного строку для подання заяв кредиторами, надати суду реєстр вимог кредиторів, а також виконати дії, передбачені розділом ІІІ "Ліквідаційна процедура" вказаного Закону, по завершенні заходів з ліквідації банкрута, але не пізніше ніж за 2 тижні до закінчення строку ліквідаційної процедури, надати господарському суду ліквідаційний баланс та звіт про проведену роботу.

7.Копію даної постанови направити боржнику, ліквідатору Кравчук Н.Є.( АДРЕСА_2 ), голові ліквідаційної комісії боржника Турчину Андрію Миколайовичу ( АДРЕСА_6 ), арбітражному керуючому, визначеному автоматизованою системою з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України - Боярчукову Сергію Григоровичу ( АДРЕСА_5 ); ФОП Синявському С.О. ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ); Чернігівському районний ВДВС ГТУЮ у Чернігівській області (14000, м. Чернігів, вул. Шевченка, 50); відділу державної реєстрації юридичних і фізичних осіб-підприємців Управління адміністративних послуг (вул. Рокосовського, 20-а, м. Чернігів, 14032), відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області (проспект Миру, 49-а, к.703, м. Чернігів, 14005).

Постанова складена та підписана 17 жовтня 2019 року.

Постанова набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги до Північного апеляційного господарського суду у строк, встановлений ч. 1 ст. 256 Господарського процесуального кодексу України, з урахуванням п.17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України.

Суддя С.В. Белов

Веб-адреса Єдиного державного реєстру судових рішень, розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет: http://reyestr.court.gov.ua/

СудГосподарський суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення17.10.2019
Оприлюднено17.10.2019
Номер документу84978843
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —927/825/19

Ухвала від 26.02.2020

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Белов С.В.

Ухвала від 18.02.2020

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Белов С.В.

Ухвала від 07.11.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Белов С.В.

Ухвала від 31.10.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Белов С.В.

Ухвала від 17.10.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Белов С.В.

Постанова від 17.10.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Белов С.В.

Ухвала від 10.10.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Белов С.В.

Ухвала від 02.10.2019

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Белов С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні