Ухвала
від 16.10.2019 по справі 585/3897/19
РОМЕНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № № 585/3897/19

Номер провадження 1-кс/585/1375/19

У Х В А Л А

І М Е Н ЕМ У К Р АЇ Н И

16 жовтня 2019 року м.Ромни

Слідчий суддя Роменського міськрайонного суду Сумської області ОСОБА_1 , з участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання ст. слідчого СВ Роменського ВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до документів, які зберігаються у ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код юридичної особи - НОМЕР_1 , місцезнаходження юридичної особи - АДРЕСА_1 ), його територіальних та структурних підрозділах, ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ ВП НОМЕР_2 , місцезнаходження ВП - АДРЕСА_2 ),

В С Т А Н О В И В:

До суду надійшло вказане клопотання слідчого, з якого вбачається, що 07.10.2016 р. до Роменської місцевої прокуратури надійшло повідомлення від керівництва Публічного акціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (далі - ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ідентифікаційний код юридичної особи - НОМЕР_3 ) про те, що посадові особи Дочірнього підприємства Державної акціонерної компанії « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (далі ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_4 ), зловживаючи службовим становищем розтратили належне ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » зерно кукурудзи 3 класу урожаю 2014 року, на загальну суму 392231,45 грн.

Відомості за даним фактом внесено в ЄРДР за № 42016201240000106 від 07.10.2016 р. за ч. 4

ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено наступне:

Відповідно до Регламенту обліку операцій з власним зерном для забезпечення виконання вимог Меморандуму про взаємопорозуміння щодо співпраці в реалізації пріоритетних проектів у галузі сільського господарства від 04.11.2014, укладеного між ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », в особі представника ОСОБА_4 , та Філією ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 », в особі директора ОСОБА_5 , сторони домовились про те, що Філія зобов`язується прийняти на знеособлене зберігання зерно кукурудзи в заліковій вазі та надати додаткові роботи.

Відповідно до Акту прийому-передачі від 05.11.2014 р., укладеного між Філією ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 », в особі директора ОСОБА_5 , і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (м. Миколаїв, код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), в особі директора ОСОБА_6 , та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », в особі представника за довіреністю ОСОБА_7 , прийнято на знеособлене зберігання Філією ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 » відповідно до складської квитанції на зерно № 44 від 05.11.2014 (серії АХ № 794844) кукурудзу (3 класу), урожаю 2014 року, заліковою вагою 217221 кг від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 ».

Відповідно до складської квитанції на зерно № 75 від 26.11.2014 (серії АХ № 794875) прийнято на знеособлене зберігання кукурудзу (3 класу) урожаю 2014 року, заліковою вагою 16496 кг переоформленого від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 ». Всього прийнято Філією на зберігання зерна загальною заліковою вагою в кількості 233717 кг.

Відповідно до карток аналізу зерна № 17 від 05.11.2014 та № 48 від 26.11.2014 р. при прийманні зерна кукурудзи на зберігання, стан зерна нормальний, зараженості амбарними шкідниками не виявлено.

Відповідно до карток аналізу зерна від 09.06.2015 р. стан зерна нормальний, зараженості амбарними шкідниками не виявлено.

У ході комісійної перевірки 09.06.2015 р. інвентаризацією кількісно-якісного стану зерна на Філії ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » підтверджено наявність зерна кукурудзи 3 класу в кількості 233,7 тон, а також підтверджено його якість відповідно до ДСТУ 4525:2006.

Зерно кукурудзи 3 класу знаходилось в приміщенні зернового складу № 11 матеріально-відповідальною особою якого був працівник ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».

Відповідно до Інвентаризаційного опису товарно-матеріальних цінностей ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 », затвердженого 18.07.2016 р. директором ОСОБА_8 зерно кукурудзи на його складах, які є власністю ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » відсутнє.

Допитаний по даному провадженню в якості свідка ОСОБА_9 ,

ІНФОРМАЦІЯ_9 , котрий у період з жовтня 2014 року по січень 2016 року працював заступником директора ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 », повідомив, що станом на грудень 2015 року в складі даного підприємства зберігалось 233717 кг. зерна кукурудзи, належної ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », що в складних та бухгалтерських документах ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » не відображались. На виконання вказівки директора ОСОБА_8 ним було знайдено потенційного покупця на дане зерно кукурудзи ОСОБА_10 , якого він познайомив з ОСОБА_11 радником директора ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 ». У присутності ОСОБА_9 , у кабінеті останнього, ОСОБА_10 домовився з ОСОБА_11 про ціну та умови відвантаження зерна кукурудзи, передав йому в якості оплати 233717 кг. зерна кукурудзи грошові кошти в сумі 630000 грн., з розрахунку 2,7 грн. за 1 кг. За домовленостями ОСОБА_10 і ОСОБА_11 , за вказівками останнього в середині грудня 2015 року, було відвантажено та вивезено зі складу, що в АДРЕСА_3 зерна кукурудзи належної ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », без погодження даної операції з цим підприємством. Кошти отримані від реалізації зерна кукурудзи по касі ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » оприбутковані не були, та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » не передані.

Допитаний по даному провадженню фізична особа-підприємець ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , мешканець АДРЕСА_4 , повідомив, що в грудні 2015 року по телефону заступник директора ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_11 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ОСОБА_9 , запропонував йому розглянути питання придбання зерна кукурудзи в кількості понад 200 тон. Прибувши до даного підприємства ОСОБА_10 зустрівся з ОСОБА_9 та ОСОБА_11 . У розмові з останнім ОСОБА_10 домовився при придбання зерна кукурудзи за ціною 2,7 грн. за 1 кг.

Далі ОСОБА_10 зателефонував до менеджера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » повідомив про наявність зерна кукурудзи та домовився про його придбання. Для вивезення зерна кукурудзи прибули 6 автомобілів «зерновозів», отримали із складу по вул. Прокопенка в м. Ромни 233717 кг. зерна кукурудзи від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » він тоді також отримав кошти в сумі 630000 грн., які у кабінеті ОСОБА_9 у присутності останнього передав ОСОБА_11 .

Під час досудового розслідування з метою з`ясування обставин злочину, встановлення винної особи, виникла необхідність отримати тимчасовий доступ до паперових та електронних документів, що зберігаються у ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код юридичної особи - НОМЕР_1 , місцезнаходження юридичної особи - АДРЕСА_1 ), його територіальних та структурних підрозділах, ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ ВП НОМЕР_2 , місцезнаходження ВП - АДРЕСА_2 ), а саме до:

?юридичної справи (облікової справи платника податків) ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_4 , місцезнаходження юридичною особи АДРЕСА_5 );

?документів щодо керівників та головних бухгалтерів ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за період з 2014 по 2019 рік;

?звітних форм «Перелік платників за результатами автоматизованого співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» (додаток №5), поданих ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за 2014-2019 роки;

?податкової звітності, в тому числі, декларацій з податку на прибуток з додатками та уточнюючими розрахунками до них, звіту форми 1ДФ «Податковий розрахунок сум доходу,нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку», поданих ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 » у період з 2014 по 2019 роки;

?до даних та інформації, яка міститься в податковій системі «Податковий блок», в тому числі, до звітності ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 », інформації про суми нарахованих і сплачених податкових зобов`язань, а також даних Єдиного реєстру податкових накладних, та персональних даних працівників ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 », які працювали у період з 01.10.2014 по час дії ухвали;

?реєстрів податкових накладних ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за 2014-2019 роки;

?документів обов`язкової щоквартальної звітності ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 », яка відображає чисельність працівників товариства та розмір їх доходів за 2014-2019 роки;

?всіх актів (довідок, висновків), складених співробітниками ДПІ в результаті перевірок (у тому числі і камеральних) дотримання ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 » вимог податкового законодавства з усіма додатками до них, запитів на проведення зустрічних перевірок з іншими субєктами господарської діяльності та відповідей на них за період 2014-2019 роки;

?документів з відомостями про рахунки, відкриті ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 » у банківських установах за період з 2014 року по 2019 рік;

?юридичної справи (облікової справи платника податків) фізичної особи-підприємця ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , АДРЕСА_4 ;

?податкової звітності, поданих ФОП ОСОБА_10 у 2015 2016 роках;

?до даних та інформації, яка міститься в податковій системі «Податковий блок», в тому числі, до звітності ФОП ОСОБА_10 , інформації про суми нарахованих і сплачених податкових зобов`язань, а також даних Єдиного реєстру податкових накладних, та персональних даних працівників ФОП ОСОБА_10 , які працювали у період з 01.12.2015 по 31.01.2016;

?реєстрів податкових накладних ФОП ОСОБА_10 за 2015-2016 роки;

?документів обов`язкової щоквартальної звітності ФОП ОСОБА_10 , яка відображає чисельність працівників товариства та розмір їх доходів за 2015-2016 роки;

?всіх актів (довідок, висновків), складених співробітниками ДПІ в результаті перевірок

(у тому числі і камеральних) дотримання ФОП ОСОБА_10 вимог податкового законодавства з усіма додатками до них, запитів на проведення зустрічних перевірок з іншими субєктами господарської діяльності та відповідей на них за період 2015-2019 роки;

?документів з відомостями про рахунки, відкриті ФОП ОСОБА_10 у банківських установах за період з 2015 року по 2019 рік,

а також тимчасовий доступ до комп`ютерної техніки та цифрових носіїв інформації на яких зберігаються дані документи.

Слідчий вважає, що дані документи мають суттєве значення у даному кримінальному провадженні і дозволять з`ясувати чи мав місце у даному випадку злочин, яким чином та коли він скоєний, хто саме до нього причетний і у подальшому можуть бути використані як доказ у даному провадженні, що спростовує або ж підтверджує наявність складу злочину, знаходяться безпосередньо у ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , в його територіальних та структурних підрозділах, ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 .

Іншим способом встановити всі обставини кримінального правопорушення не надається за можливе, тому просить надати доступ до документів ІНФОРМАЦІЯ_1 , та його територіальних та структурних підрозділах, ІНФОРМАЦІЯ_2 , а також комп`ютерної техніки та цифрових носіїв інформації на яких вони зберігаються.

У судове засідання слідчий СВ Роменського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області ОСОБА_3 не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання без його участі. Клопотання підтримує та просить його задовольнити (а.с.16).

Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 та ІНФОРМАЦІЯ_13 на розгляд клопотання не з`явилися, про час і місце розгляду справи повідомлено належним чином, про причини неявки суд не повідомили (а.с. 20,21).

В силу ч. 4 ст. 107 КПК України вказане клопотання розглядається без застосування технічних засобів фіксування.

Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши думку слідчого, слідчий суддя дійшов такого висновку.

З витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань вбачається наявність об`єднаного кримінального провадження № 42016201240000106 від 07.10.2016 року, в рамках якого розглядається вказане клопотання (а.с.4).

Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Клопотання уповноваженої особи, що надійшло до суду, відповідає вимогам КПК України.

Згідно з ч.5, 6 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Листом начальника Управління СБУ в Сумській області повідомлено прокуратуру Сумської області щодо встановлення факту розтрати майна ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » службовими особами ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на загальну суму 392231,45 грн. (а.с.5).

Згідно довідки ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » від 20 березня 2015 року станом на 01.03.2015 року на підприємстві знаходиться на відповідальному зберіганні зерно кукурудзи 3 класу урожаю 2014 року, яка є власністю ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (а.с.6).

Згідно довідки ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » від 25 липня 2017 року станом на 25.07.2017 року на підприємстві знаходиться на відповідальному зберіганні зерно кукурудзи 3 класу урожаю 2016 року в кількості 7073 кг, що є власністю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (а.с.8).

З довідки від 11 червня 2015 року вбачається, що у ході комісійної перевірки 09.06.2015 р. інвентаризацією кількісно-якісного стану зерна на Філії ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » підтверджено наявність зерна кукурудзи 3 класу в кількості 233,7 тон, а також підтверджено його якість відповідно до ДСТУ 4525:2006 (а.с.9-10).

Відповідно до Інвентаризаційного опису товарно-матеріальних цінностей ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 », затвердженого 18.07.2016 р. директором ОСОБА_8 , зерно кукурудзи на його складах, які є власністю ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », відсутнє (а.с.7).

До матеріалів клопотання також додано протоколи допиту свідків: ОСОБА_9 , ОСОБА_10 (а.с. 11-12, 14-15).

Слідчий суддя вважає, що слідчим СВ Роменського ВП ОСОБА_3 , доведено, що вищезазначені документи, які зберігаються у ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код юридичної особи - НОМЕР_1 , місцезнаходження юридичної особи - АДРЕСА_1 ), його територіальних та структурних підрозділах, ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ ВП НОМЕР_2 , місцезнаходження ВП - АДРЕСА_2 ), мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню в даному кримінальному провадженні.

Тому необхідно надати тимчасовий доступ до документів, вказаних у клопотанні, з можливістю ознайомитися з ними, виготовити з них копії.

З метою повного, всебічного та об`єктивного досудового розслідування, а також встановлення істини у справі, наявності або відсутності складу злочину, суд вважає, що клопотання обґрунтоване і підлягає задоволенню.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 107, 131, 132, 159-166 КПК України,

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання ст. слідчого СВ Роменського ВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до документів, які зберігаються у ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код юридичної особи - НОМЕР_1 , місцезнаходження юридичної особи - АДРЕСА_1 ), його територіальних та структурних підрозділах, ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ ВП НОМЕР_2 , місцезнаходження ВП - АДРЕСА_2 ), задовольнити.

Надати дозвіл старшому слідчому СВ Роменського ВП ГУ НП в Сумській області ОСОБА_3 на тимчасовий доступ до електронних та паперових документів, що зберігаються у ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код юридичної особи - НОМЕР_1 , місцезнаходження юридичної особи - АДРЕСА_1 ), його територіальних та структурних підрозділах, ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ ВП НОМЕР_2 , місцезнаходження ВП - АДРЕСА_2 ), а саме до:

?юридичної справи (облікової справи платника податків) ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_4 , місцезнаходження юридичною особи АДРЕСА_5 );

?документів щодо керівників та головних бухгалтерів ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за період з 2014 по 2019 рік;

?звітних форм «Перелік платників за результатами автоматизованого співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» (додаток №5), поданих ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за 2014-2019 роки;

?податкової звітності, в тому числі, декларацій з податку на прибуток з додатками та уточнюючими розрахунками до них, звіту форми 1ДФ «Податковий розрахунок сум доходу,нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку», поданих ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 » у період з 2014 по 2019 роки;

?даних та інформації, яка міститься в податковій системі «Податковий блок», в тому числі, до звітності ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 », інформації про суми нарахованих і сплачених податкових зобов`язань, а також даних Єдиного реєстру податкових накладних, та персональних даних працівників ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 », які працювали у період з 01.10.2014 по час дії ухвали;

?реєстрів податкових накладних ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за 2014-2019 роки;

?документів обов`язкової щоквартальної звітності ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 », яка відображає чисельність працівників товариства та розмір їх доходів за 2014-2019 роки;

?всіх актів (довідок, висновків), складених співробітниками ДПІ в результаті перевірок (у тому числі і камеральних) дотримання ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 » вимог податкового законодавства з усіма додатками до них, запитів на проведення зустрічних перевірок з іншими суб`єктами господарської діяльності та відповідей на них за період 2014-2019 роки;

?документів з відомостями про рахунки, відкриті ДП ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « ІНФОРМАЦІЯ_7 » у банківських установах за період з 2014 року по 2019 рік;

?юридичної справи (облікової справи платника податків) фізичної особи-підприємця ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , АДРЕСА_4 ;

?податкової звітності, поданих ФОП ОСОБА_10 у 2015 - 2016 роках;

? даних та інформації, яка міститься в податковій системі «Податковий блок», в тому числі, до звітності ФОП ОСОБА_10 , інформації про суми нарахованих і сплачених податкових зобов`язань, а також даних Єдиного реєстру податкових накладних, та персональних даних працівників ФОП ОСОБА_10 , які працювали у період з 01.12.2015 по 31.01.2016;

?реєстрів податкових накладних ФОП ОСОБА_10 за 2015-2016 роки;

?документів обов`язкової щоквартальної звітності ФОП ОСОБА_10 , яка відображає чисельність працівників товариства та розмір їх доходів за 2015-2016 роки;

?всіх актів (довідок, висновків), складених співробітниками ДПІ в результаті перевірок (у тому числі і камеральних) дотримання ФОП ОСОБА_10 вимог податкового законодавства з усіма додатками до них, запитів на проведення зустрічних перевірок з іншими суб`єктами господарської діяльності та відповідей на них за період 2015-2019 роки;

?документів з відомостями про рахунки, відкриті ФОП ОСОБА_10 у банківських установах за період з 2015 року по 2019 рік,

а також тимчасовий доступ до комп`ютерної техніки та цифрових носіїв інформації на яких зберігаються дані документи, з можливістю ознайомитись з ними, та виготовити з них копії.

Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

У разі невиконання цієї ухвали слідчий має право звернутися з клопотанням про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.

Ухвала не оскаржується.

Виготовлено 2 оригінали ухвали один з яких долучено до матеріалів клопотання, інший - вручено слідчому.

Слідчий суддя: підпис…

Копія вірна:

СЛІДЧИЙ СУДДЯ ОСОБА_1

СудРоменський міськрайонний суд Сумської області
Дата ухвалення рішення16.10.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу85004132
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —585/3897/19

Ухвала від 22.10.2019

Кримінальне

Роменський міськрайонний суд Сумської області

Євтюшенкова В. І.

Ухвала від 16.10.2019

Кримінальне

Роменський міськрайонний суд Сумської області

Євтюшенкова В. І.

Ухвала від 16.10.2019

Кримінальне

Роменський міськрайонний суд Сумської області

Євтюшенкова В. І.

Ухвала від 16.10.2019

Кримінальне

Роменський міськрайонний суд Сумської області

Євтюшенкова В. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні