Рішення
від 10.10.2019 по справі 672/178/19
ГОРОДОЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №672/178/19

Провадження №2/672/253/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10.10.2019 року Городоцький районний суд Хмельницької області в складі:

головуючого - судді Сакенова Ю.К.

за участю секретаря - Ратушняк Л.В.

представника позивача - Манилюка М.А.

представника Головного Управління Держгеокадастру у Хмельницькій області

- Понедзялок Т.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Городок цивільну справу за позовом першого заступника керівника Городоцької місцевої прокуратури Хмельницької області до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, ОСОБА_1 , ОСОБА_2 про визнання недійсним наказу та витребування земельної ділянки,

ВСТАНОВИВ:

Перший заступник керівника Городоцької місцевої прокуратури Хмельницької області звернувся в суд з позовом в інтересах держави до відповідачів про визнання недійсним наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 04.07.2017 року №22-14013-СГ, яким затверджено проект землеустрою та надано у власність ОСОБА_1 земельну ділянку загальною площею 2 га (кадастровий номер 6821281900:04:015:0007), що знаходиться за межами населених пунктів Веселецької сільської ради Городоцького району Хмельницької області, та витребування у ОСОБА_2 на користь держави земельної ділянки площею 2 га в координатах, межах та конфігурації, що була передана ОСОБА_1 зазначеним наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області.

Свої вимоги позивач мотивує тим, що ОСОБА_1 не мав законного права на отримання спірної земельної ділянки, оскільки він вже раніше таким правом скористався і отримав у власність земельну ділянку такого ж виду в межах норм безоплатної приватизації площею 2 га на території Пасічнянської сільської ради Ярмолинецького району Хмельницької області, що мало місце 01.02.2016 року.

На підставі договору купівлі-продажу від 12.01.2018 р. ОСОБА_1 відчужив її на користь ОСОБА_2 , яка, в подальшому, провела об?єднання набутої нею спірної земельної ділянки (кадастровий номер 6821281900:04:015:0007) з іншими земельними ділянками з кадастровими номерами 6821281900:04:015:0001, 6821281900:04:015:0002, 6821281900:04:015:0003, 6821281900:04:015:0004, 6821281900:04:015:0005, 6821281900:04:015:0006, 6821281900:04:015:0008, 6821281900:04:015:0009, 6821281900:04:015:0010, 6821281900:04:015:0011, 6821281900:04:015:0012, 6821281900:04:015:0013, утворивши земельну ділянку площею по 26 га з кадастровим номером 6821281900:04:015:0014.

В судовому засіданні прокурор позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив позов задовольнити.

Відповідачі ОСОБА_1 та ОСОБА_2 судове засідання не з`явилися, про день та час слухання справи повідомлені належним чином у порядку, передбаченому ч.7 ст.128 ЦПК України.

Представник відповідача Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області Понедзялок Т.В. в судовому засіданні вказала, що підтримує раніше поданий відзив, де зазначено, що відповідач заперечує проти задоволення позову, вважає, що Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області діяло відповідно до норм чинного земельного законодавства при розгляді заяв гр. ОСОБА_1 , оскільки в даних клопотаннях останній повідомляв, що він не скористався правом на безоплатну приватизацію земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства. Крім того, у відзиві зазначено, що спірна земельна ділянка з кадастровим номером 6821281900:04:015:0007 накладається на земельну ділянку колективної форми власності, що вбачається із державного акту на право колективної власності на землю КСП Урожай с.Веселець Городоцького району серії ХМ №0014 від 16.10.1995 року, в зв?язку з чим вважається власністю територіальної громади, на території якої вона розташована, тому не може бути витребувана і повернута в державну власність в особі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області (а.с.155-158).

Ознайомившись з матеріалами справи, оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає, що даний позов підлягає частковому задоволенню з таких підстав.

Судом встановлено, що згідно поданої заяви ОСОБА_1 звернувся до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області з проханням надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 2 га з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів Веселецької сільської ради Городоцького району Хмельницької області. Також, у поданій заяві ОСОБА_1 вказав, що правом на безоплатну приватизацію земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства він не скористався (а.с.132).

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 24.03.2017 р. №22-5094-СГ надано ОСОБА_1 дозвіл на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність із земель сільськогосподарського призначення державної власності з місцем розташування об`єкта землеустрою: за межами населених пунктів Веселецької сільської ради Городоцького району Хмельницької області (6821281900:04:015), орієнтовний розмір земельної ділянки 2 га, цільове призначення - для ведення особистого селянського господарства (а.с.133).

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 04.07.2017 року №22-14013-СГ "Про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність" передано у власність ОСОБА_1 земельну ділянку загальною площею 2 га з кадастровим номером 6821281900:04:015:0007 для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташовану за межами населених пунктів Веселецької сільської ради Городоцького району Хмельницької області (а.с.135).

В той же час, як вбачається із копії доданої заяви, 25.03.2015 р. ОСОБА_1 вже звертався до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області з проханням надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 2 га з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів Пасічнянської сільської ради Ярмолинецького району Хмельницької області (а.с.128).

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 01.02.2016 р. №22-2182-СГ передано у власність ОСОБА_1 земельну ділянку площею 2 га (кадастровий номер 6825884800:04:037:0140) для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення державної власності, яка розташована за межами населених пунктів Пасічнянської сільської ради Ярмолинецького району Хмельницької області (а.с.131).

Як вбачається із долученої до матеріалів справи інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, ОСОБА_1 дійсно, будучи власником спірної земельної ділянки, на підставі договору купівлі-продажу від 12.01.2018 р. відчужив її на користь ОСОБА_2 (а.с.14-18).

В подальшому, ОСОБА_2 провела об?єднання набутої нею спірної земельної ділянки (кадастровий номер 6821281900:04:015:0007) з іншими земельними ділянками з кадастровими номерами 6821281900:04:015:0001, 6821281900:04:015:0002, 6821281900:04:015:0003, 6821281900:04:015:0004, 6821281900:04:015:0005, 6821281900:04:015:0006, 6821281900:04:015:0008, 6821281900:04:015:0009, 6821281900:04:015:0010, 6821281900:04:015:0011, 6821281900:04:015:0012, 6821281900:04:015:0013, утворивши земельну ділянку площею по 26 га з кадастровим номером 6821281900:04:015:0014. Дані обставини підтверджуються довідками про інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно від 11.02.2019 р., де відображено факт об?єднання спірної земельної ділянки з кадастровим номером 6821281900:04:015:0007 з іншими земельними ділянками з присвоєнням кадастрового номеру утвореній земельній ділянці 6821281900:04:015:0014 (а.с.14-29).

Також, до матеріалів справи долучено технічну документацію із землеустрою щодо об?єднання земельних ділянок за заявою громадянки ОСОБА_2 , розроблену ФОП ОСОБА_3 . З даної технічної документації вбачається, що дійсно відповідачем було об?єднано земельну ділянку з кадастровим номером 6821281900:04:015:0007, яка була придбана у ОСОБА_1 на підставі договору купівлі-продажу від 12.01.2018 р., з іншими земельними ділянками та утворено земельну ділянку площею по 26 га з кадастровим номером 6821281900:04:015:0014 (а.с.30-127).

Ухвалою судді Городоцького районного суду Хмельницької області від 19.12.2018 року на земельну ділянку з кадастровим номером 6821281900:04:015:0014 було накладено арешт на підставі заяви керівника Городоцької місцевої прокуратури Хмельницької області про забезпечення позову (а.с.136-137).

Вирішуючи позовну вимогу щодо визнання недійсним наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 04.07.2017 року №22-14013-СГ про затвердження проекту землеустрою та передання у власність ОСОБА_1 земельної ділянки загальною площею 2 га (6821281900:04:015:0007) суд приходить до висновку про її обгрунтованість виходячи із такого.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають право власності та право користування земельними ділянками із земель державної та комунальної власності за рішеннями органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Відповідно до ч. 3 ст. 116 ЗК України безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян проводиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, проводиться один раз по кожному виду використання (ч. 4 ст. 116 ЗК України).

Відповідно до ч. 1 ст. 121 Земельного кодексу України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства - не більше 2 гектара.

Отже, станом на 04.07.2017 р. (набуття у власність земельної ділянки площею 2 га з кадастровим номером 6821281900:04:015:0007) ОСОБА_1 вже набув у власність земельну ділянку площею 2 га з кадастровим номером 6825884800:04:037:0140, а отже скористався своїм правом, передбаченим ст.116 ЗК України повторно, з порушенням визначеного земельним законодавством порядку.

П. (г) ч.3 ст.152 ЗК України визначено спосіб захисту прав на земельні ділянки у спосіб визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.

За таких обставин, позовні вимоги в цій частині є обґрунтованими та підлягають задоволенню у повному обсязі.

Вирішуючи позовну вимогу щодо витребування у ОСОБА_2 на користь держави земельної ділянки загальною площею 2 га в координатах, межах та конфігурації, що була передана наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 04.07.2017 року №22-14013-СГ у власність ОСОБА_1 для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення державної власності, що знаходиться за межами населених пунктів Веселецької сільської ради Городоцького району Хмельницької області, суд приходить до висновку про неможливість її задоволення виходячи із такого.

Відповідно до відомостей, які містяться у Публічній кадастровій карті України (http://map.land.gov.ua/kadastrova-karta) відомості про земельну ділянку з кадастровим номером 6821281900:04:015:0007, що була передана наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 04.07.2017 року №22-14013-СГ у власність ОСОБА_1 - відсутні.

Суд вважає такі докази достатніми в силу положень ст.80, ч.3 ст.82 ЦПК України.

Об`єктами цивільних прав є речі, у тому числі гроші та цінні папери, інше майно, майнові права, результати робіт, послуги, результати інтелектуальної, творчої діяльності, інформація, а також інші матеріальні і нематеріальні блага (ст.177 ЦК України).

Згідно ч.1 ст.181 ЦПК України, до нерухомих речей (нерухоме майно, нерухомість) належать земельні ділянки, а також об`єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення.

Право власності та інші речові права на нерухомі речі, обмеження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації (ч.1 ст.182 ЦК України).

Отже, захист цивільних прав може мати місце лише стосовно реально існуючого майна (яке можливо ідентифікувати) чи майнових прав.

У відповідності до положень ст.16 ЗУ "Про Державний земельний кадастр":

Земельній ділянці, відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру, присвоюється кадастровий номер.

Кадастровий номер земельної ділянки є її ідентифікатором у Державному земельному кадастрі.

Система кадастрової нумерації земельних ділянок є єдиною на всій території України.

Структура кадастрових номерів земельної ділянки визначається Кабінетом Міністрів України.

Кадастрові номери земельних ділянок зазначаються у рішеннях органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування про передачу цих ділянок у власність чи користування, зміну їх цільового призначення, визначення їх грошової оцінки, про затвердження документації із землеустрою та оцінки земель щодо конкретних земельних ділянок.

Кадастровий номер скасовується лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки. Зміна власника чи користувача земельної ділянки, зміна відомостей про неї не є підставою для скасування кадастрового номера.

Скасований кадастровий номер земельної ділянки не може бути присвоєний іншій земельній ділянці.

Інформація про скасовані кадастрові номери земельних ділянок зберігається у Державному земельному кадастрі постійно.

Отже, кадастровий номер земельної ділянки - це індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування.

Зважаючи на важливість застосування кадастрового номеру для однозначної ідентифікації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі, а також у зв`язку із неприпустимістю прийняття органами влади рішень щодо земельних ділянок без їх належної персоніфікації як об`єктів цивільних правовідносин, ч.5 ст.16 ЗУ "Про Державний земельний кадастр" встановлює правило обов`язковості зазначення у рішеннях органів державної влади кадастрових номерів відповідних ділянок.

Рішення органів влади, що прийняті із порушенням цієї норми, слід розглядати як нікчемні та такі, що не матимуть правових наслідків.

Порядок присвоєння кадастрових номерів земельним ділянкам врегульований постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2011 № 1051 Про затвердження Порядку ведення державного земельного кадастру .

Відповідно до п.п.135-136 Порядку, внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку в разі її поділу чи об`єднання з іншою земельною ділянкою, а також відновлення її меж здійснюється шляхом внесення таких відомостей до відповідної Поземельної книги.

У разі коли відомості вносяться до Державного земельного кадастру про земельну ділянку (в разі її поділу чи об`єднання з іншою земельною ділянкою, а також відновлення її меж), на яку відповідно до цього Порядку Поземельна книга не відкривалася, такі відомості вносяться до відповідної Поземельної книги після її відкриття відповідно до пунктів 49-54 цього Порядку.

У разі внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку (в разі її поділу чи об`єднання з іншою земельною ділянкою), на яку відповідно до цього Порядку Поземельна книга була відкрита та закрита, або відомостей про земельну ділянку, що набули статусу архівних відповідно до пункту 138 цього Порядку, такі відомості вносяться до Поземельної книги відповідно до пунктів 49-54 цього Порядку на підставі відомостей Державного земельного кадастру про земельну ділянку із статусом архівних.

п.136. Відомості до Державного земельного кадастру про земельну ділянку в разі її поділу чи об`єднання з іншою земельною ділянкою вносяться на підставі заяви про державну реєстрацію земельної ділянки, яка утворилася в результаті такого поділу чи об`єднання, шляхом здійснення Державним кадастровим реєстратором таких дій:

1) скасування державної реєстрації земельної ділянки шляхом закриття Поземельної книги відповідно до пункту 60 цього Порядку із скасуванням кадастрового номера земельної ділянки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру;

2) здійснення державної реєстрації земельної ділянки, яка утворилася в результаті поділу чи об`єднання, згідно з пунктами 107-111 і 113 цього Порядку…

Отже, кадастровий номер земельної ділянки виконує функцію її ідентифікатора - унікальної ознаки, яка служить для виокремлення ділянки та її атрибутів у реєстрах, базах даних, інформаційних системах тощо.

Кадастровий номер присвоюється земельній ділянці незалежно від форми власності. У разі переходу права власності на земельну ділянку від однієї особи до іншої, виникнення інших, крім права власності, речових прав на земельну ділянку, зміни речових прав на земельну ділянку кадастровий номер не змінюється.

У разі поділу чи об`єднання земельній ділянці присвоюється новий кадастровий номер. При цьому попередній кадастровий номер отримує статус архівного і в подальшому не використовується.

Виходячи із даних положень і положень ч.7 ст.16 ЗУ "Про Державний земельний кадастр", скасовані кадастрові номери земельних ділянок не повинні використовуватися повторно і мають отримати статус архівних. Це необхідно для уникнення плутанини під час ведення державної реєстрації земельних ділянок та однозначної ідентифікації, в тому числі, земельних ділянок, реєстрація яких була скасована і які зникли як об`єкти цивільних правовідносин.

За таких обставин, суд не вправі витребовувати земельну ділянку, якої не існує на час розгляду справи судом, як об`єкта цивільних прав, оскільки ідентифікувати її неможливо, що саме по собі призведе до неможливості виконання рішення суду у разі задоволення позову.

За таких обставин, позовні вимоги в цій частині є безпідставними і задоволенню не підлягають.

Щодо підставності представництва інтересів держави прокурором в даному випадку, суд вважає його належним та обґрунтованим і виходить із такого.

Аналіз положень ч. 3 ст. 23 Закону України "Про прокуратуру" дає підстави для висновку, що прокурор може представляти інтереси держави в суді лише у двох випадках:

- якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження;

- у разі відсутності такого органу.

При цьому прокурор не може вважатися альтернативним суб`єктом звернення до суду і замінювати належного суб`єкта владних повноважень, який може і бажає захищати інтереси держави.

Звернення прокурора до суду спрямоване на задоволення суспільної потреби у відновленні законності при вирішенні суспільно значимого питання повернення земельних ділянок у державну власність, що незаперечно становить суспільний інтерес.

Обґрунтування прокурором наявності підстав для представництва інтересів держави є мотивованим, зважаючи на відсутність повноважень у Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальних підрозділів щодо звернення до суду з позовом цієї категорії, а також те, що Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області є відповідачем у справі.

Аналогічну правову позицію викладено, зокрема, у постановах Верховного Суду від 25.04.2018 у справі № 806/1000/17, від 20.09.2018 у справі № 924/1237/17, від 23.10.2018 у справі №906/240/18, від 01.11.2018 у справі №910/18770/17, від 05.11.2018 у справі № 910/4345/18, від 05.12.2018 у справі № 923/129/17.

Відповідно до частини четвертої статті 263 ЦПК України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування відповідних норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Велика Палата Верховного Суду у своїй постанові від 26 червня 2019 року (справа №587/430/16-ц, провадження № 14-104 цс 19) вказує, що прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній заяві (заяві) самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави, та обґрунтовує необхідність їх захисту, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача (абзац другий частини другої статті 45 ЦПК України у редакції, чинній до 15 грудня 2017 року). Аналогічний припис закріплений у частині четвертій статті 56 ЦПК України, чинного з 15 грудня 2017 року.

Також суд не погоджується з позицією прокурора щодо можливості солідарного стягнення судових витрат, оскільки нормами ЦПК України такого порядку розподілу судових витрат не передбачено.

За таких обставин, судові витрати підлягають пропорційному розподілу відповідно до частини задоволених позовних вимог в порядку, передбаченому ч.1,2 ст.141 ЦПК України.

Керуючись ст. 258, 259,265, 354 ЦПК України, суд

УХВАЛИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати недійсним наказ Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 04.07.2017 року №22-14013-СГ, яким затверджено проект землеустрою та надано у власність ОСОБА_1 земельну ділянку загальною площею 2 га (кадастровий номер 6821281900:04:015:0007), що знаходиться за межами населених пунктів Веселецької сільської ради Городоцького району Хмельницької області.

В задоволенні позову про витребування у ОСОБА_2 на користь держави земельної ділянки загальною площею 2 га в координатах, межах та конфігурації, що була передана наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 04.07.2017 року №22-14013-СГ у власність ОСОБА_1 для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення державної власності, що знаходиться за межами населених пунктів Веселецької сільської ради Городоцького району Хмельницької області - відмовити.

Стягнути з Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, ОСОБА_1 на користь прокуратури Хмельницької області (код ЄДРПОУ 02911102, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172, рахунок 35218028002814, код класифікації видатків бюджету 2800) судові витрати в розмірі по 960,50 грн. з кожного.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до суду апеляційної інстанції через суд, який ухвалював судове рішення.

Учасник справи, якому рішення суду не було вручено у день його складення має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач: Городоцька місцева прокуратура Хмельницької області, місце знаходження - вул.Грушевського,80 м.Городок Хмельницької області, код ЄДРПОУ 02911102.

Відповідачі:

Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, місце знаходження - вул.Інститутська,4/1, м.Хмельницький, код ЄДРПОУ 39767479.

ОСОБА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків - НОМЕР_1 , місце проживання - АДРЕСА_1 .

ОСОБА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків - НОМЕР_2 , місце проживання - АДРЕСА_2 .

Повне судове рішення складено 18.10.2019 року.

Суддя

СудГородоцький районний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення10.10.2019
Оприлюднено19.10.2019
Номер документу85024417
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —672/178/19

Постанова від 08.01.2020

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Купельський А. В.

Постанова від 08.01.2020

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Купельський А. В.

Ухвала від 20.11.2019

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Купельський А. В.

Ухвала від 19.11.2019

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Купельський А. В.

Рішення від 10.10.2019

Цивільне

Городоцький районний суд Хмельницької області

Сакенов Ю. К.

Рішення від 10.10.2019

Цивільне

Городоцький районний суд Хмельницької області

Сакенов Ю. К.

Ухвала від 24.09.2019

Цивільне

Городоцький районний суд Хмельницької області

Сакенов Ю. К.

Ухвала від 24.06.2019

Цивільне

Городоцький районний суд Хмельницької області

Сакенов Ю. К.

Ухвала від 22.04.2019

Цивільне

Городоцький районний суд Хмельницької області

Сакенов Ю. К.

Ухвала від 05.03.2019

Цивільне

Городоцький районний суд Хмельницької області

Сакенов Ю. К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні