Постанова
від 17.10.2019 по справі 172/1063/19
ВАСИЛЬКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 172/1063/19

Провадження № 3/172/385/19

П О С Т А Н О В А

Іменем України

17.10.2019 року суддя Васильківського районного суду Дніпропетровської області

Битяк І.Г., розглянувши справу про притягнення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який проживає за адресою: АДРЕСА_1 , працює начальником Відділу освіти, молоді та спорту Васильківської райдержадміністрації Дніпропетровської області та є головою тендерного комітету вказаного відділу, до адміністративної відповідальності за правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 164-14 КУпАП, -

В С Т А Н О В И В

Згідно з протоколом про адміністративне правопорушення № 04/0053/2019/пр від 04.09.2019 року, головним державним аудитором відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби Хитренко Л.В. при здійсненні моніторингу закупівлі, проведеної Відділом освіти, молоді та спорту Васильківської райдержадміністрації, код ЄДРПОУ 02142402 виявлено, що ОСОБА_1 , як посадова особа - голова тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Васильківської районної державної адміністрації, допустила порушення законодавства про закупівлі, а саме: порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлю, що відображена у висновку про результати моніторингу закупівлі від 15.08.2019 року № 303, який оприлюднений в електронній системі закупівель 15 серпня 2019 року.

За результатами моніторингу закупівель встановлено, що секретарем тендерного комітету замовника порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін від 19.03.2019 року № 1 до договору від 12.03.2019 року № 41DB497-779-19 опубліковане 04.04.2019 року, що на 13 днів пізніше, ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону України Про публічні закупівлі . Порушення встановлено станом на 15.08.2019 року.

В судовому засіданні ОСОБА_1 провину не визнав та пояснив, що 19.03.2019 року між ТОВ Дніпропетровськгаз збут і Відділом освіти, молоді та спорту Васильківської райдержадміністрації укладена додаткова угода № 1 до договору на постачання природного газу від 12.03.2019 року № 41DB497-779-19, якою внесені зміни до договору від 12.03.2019 року щодо ціни газу. Додаткова угода була оприлюднена 22.03.2019 року в системі Prozorro, тобто у встановлений законом строк, але до додаткової угоди з невідомих причин не прикріпився файл сканованої угоди. У зв`язку з цим, 04 квітня 2019 року, була повторно оприлюднена додаткова угода та прикріплено файл Word зі сканованою угодою. Надав роздруківку з сайту Prozorro, повідомлення про внесення змін до договору і додаткову угоду № 1.

Згідно зі ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Стаття 280 КУпАП встановлює, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Згідно зі ст. 7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку встановленому законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на підставі суворого додержання законності

Відповідно до ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю, зокрема, у зв`язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.

Відповідно до диспозиції ч. 1 ст. 164-14 КУпАП, адміністративна відповідальність встановлена за здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом.

Вимогами ч. 1 ст. 10 Закону України Про публічні закупівлі передбачено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.

Матеріалами справи встановлено, що додаткова угода № 1 до договору на постачання природного газу від 12.03.2019 року № 41DB497-779-19 укладена між ТОВ Дніпропетровськгаз збут і Відділом освіти, молоді та спорту Васильківської райдержадміністрації 19 березня 2019 року, повідомлення про внесення змін до договору оприлюднене на авторизованому електронному майданчику на сайті Prozorro 22 березня 2019 року, тобто у встановлений ст. 10 Закону України Про публічні закупівлі триденний строк з дня внесення змін, а 04 квітня 2019 року здійснене повторне оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з прикріпленням файлу Word зі сканованою угодою.

Приймаючи до уваги викладене, суддя приходить до висновку про відсутність складу адміністративного правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 164-14 КУпАП в діях ОСОБА_1 , тому справа відносно останньої підлягає закриттю на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 164-14, 247, 283, 284 КУпАП, суддя, -

П О С Т А Н О В И В

Провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 закрити у зв`язку з відсутністю складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164-14 КУпАП.

Постанова може бути оскаржена до Дніпровського апеляційного суду через Васильківський районний суд Дніпропетровської області протягом десяти днів з дня її винесення.

Суддя І.Г. Битяк

СудВасильківський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення17.10.2019
Оприлюднено19.10.2019
Номер документу85029228
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —172/1063/19

Постанова від 17.10.2019

Адмінправопорушення

Васильківський районний суд Дніпропетровської області

Битяк І. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні