Рішення
від 21.10.2019 по справі 460/2271/19
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

21 жовтня 2019 року м. Рівне №460/2271/19

Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Жуковської Л.А. розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом

Громадської організації "ГРОМАДОЮ ДІЄМО" доПолицької сільської ради Володимирецького району Рівненської області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинення певних дій, -

В С Т А Н О В И В:

Громадська організація "ГРОМАДОЮ ДІЄМО" звернулася до суду з позовом до Полицької сільської ради Володимирецького району Рівненської області про:

- визнання протиправними дії Полицької сільської ради Володимирецького району Рівненської області щодо відмови та створення штучних перешкод відповідно до листа №485 від 30.08.2019 на інформаційні запити Громадської організації "ГРОМАДОЮ ДІЄМО" № 10 та №11 від 28.08.2019 в наданні для ознайомлення із запитуваною інформацію та отримання копій документів;

- зобов`язання Полицької сільської ради Володимирецького району Рівненської області задовольнити запити Громадської організації "ГРОМАДОЮ ДІЄМО" №10 від 28.08.2019 та №11 від 28.08.2019 шляхом надання для ознайомлення з наданням копій довідки форми КБ-3 від 11.07.2019, акту виконаних робіт № 17/07 від 11.07.2019 по виконанню ФОП ОСОБА_1 робіт з поточного ремонту по вулиці Шкільна в с. Полиці згідно договору № 17 від 08.07.2019 та копій довідки форми КБ-3 від 22.08.2019, акту виконаних робіт № 7/08 від 22.08.2019 по виконанню ФОП ОСОБА_2 робіт з поточного ремонту дороги по вулиці Спортивна в с. Полиці згідно договору № 7 від 05.08.2019 року.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 28.08.2019 звернувся до Полицької сільської ради на підставі Закону України "Про доступ до публічної інформації" з листом №10 якому просив надати для ознайомлення інформацію викладено у формі КБ-3 від 11.07.2019 та акта виконаних робіт №17/07 від 11.07.2019 по виконанню поточного ремонту по вулиці Шкільна в с. Полиці ФОП ОСОБА_1 згідно умов договору №17 від 08.07.2019 укладеного Полицькою сільською радою та з листом №11 від 28.08.2019 в якому присив надати для ознайомлення інформацію викладено у формі КБ-3 від 22.08.2019 та акта виконаних робіт №7/08 від 22.08.2019 по виконанню поточного ремонту по вулиці Спортивна в с. Полиці ФОП ОСОБА_2 згідно умов договору №7 від 05.08.2019 укладеного Полицькою сільською радою. Вказує про те, що 06.09.2019 відбулося засідання виконавчого комітету Полицької сільської ради, на якому голова Полицької сільської ради Озеруга М .К. усно відмовив надавати публічну інформацію згідно листів №10 від 28.08.2019 та №11 від 28.08.2019. Вважаючи такі дії відповідача протиправними, позивач просить суд позов задовольнити повністю.

Ухвалою суду від 18.09.2019 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву.

Полицькою сільською радою Володимирецького району Рівненської області подано відзив на позовну заяву. В обґрунтування своїх заперечень зазначає, що відповідач не володіє інформацією, яку запитував у нього позивач. Також вказав про те, що 07.10.2019 до сільської ради ніхто з представників Громадської організації "ГРОМАДОЮ ДІЄМО" не прибув. Зазначає, що позивачем в позовній заяві вказано про те, що до останнього звернулися мешканці вул . Лісової с .Іванчі , щодо доїзду маршрутних і шкільних автобусів та щодо ремонту вул.Лісової с.Іванчі, проте в підтвердження зазначених обставин, будь-яких доказів надано не було. Водночас, зазначає, що відповідно до довідки Полицької ЗОШ І-ІІІ ступенів збої у підвезенні учнів з с. Іванчі до с. Полиці та у зворотньому напрямку відсутні. Враховуючи викладене, просять суд в задоволенні позовних вимог відмовити повністю. Полицькою сільською радою Володимирецького району Рівненської області подано клопотання про продовження строку для подання відзиву на позовну заяву, у зв`язку з тим, що примірник позовної заяви отримано 07.10.2019. Враховуючи викладене та вимоги ст.121 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд дійшов висновку, про можливість продовження строку для подання відзиву на позовну заяву.

15.10.2019 позивачем через ВДЗ (канцелярію) суду надано пояснення, які за замістом є аналогічними позовній заяві.

Відповідно до п.1 ч.1 ст. 263 КАС України суд розглядає за правилами спрощеного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справи щодо оскарження бездіяльності суб`єкта владних повноважень або розпорядника інформації щодо розгляду звернення або запиту на інформацію.

Згідно з ч. 4 ст. 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Дослідивши позовну заяву, відзив на позов, з`ясувавши усі обставини справи, перевіривши їх дослідженими доказами, суд дійшов висновку, що позов підлягає до задоволення.

Судом встановлено, що Громадська організація "Громадою діємо" звернулася до голови Полицької сільської ради з листом від 28.08.2019 №10 в якому просила, у відповідності до Закону України "Про доступ до публічної інформації", надати для ознайомлення інформацію викладену у формі КБ-3 від 11.07.2019 та акта виконаних робіт №17/07 від 11.07.2017 по виконанню поточного ремонту по вулиці Шкільна в с. Полиці ФОП ОСОБА_1 згідно умов договору №17 від 08.07.2019 укладеного Полицькою сільською радою з можливістю отримання фотокопій зазначених документів. В даному листі також вказано про те, що отримана інформація буде використана для розрахунку витрат при проведенні ремонту аварійних доріг сіл Іванчі, Веретено Полицької сільської ради ГО "Громадою діємо" та надання пропозицій щодо економії бюджетних коштів (а.с.8).

Також, 28.08.2019 Громадська організація "Громадою діємо" звернулася до голови Полицької сільської ради з листом №11. Зі змісту даного листа вбачається, що позивач просив надати для ознайомлення інформацію викладену у формі КБ-3 від 22.08.2019 та акта виконаних робіт №7/08 від 22.08.2019 по виконанню поточного ремонту дороги по вулиці Спортивна в с.Полиці ФОП ОСОБА_2 згідно умов договору №7 від 05.08.2019 укладеного Полицькою сільською радою з можливістю отримання фотокопій зазначених документів. Вказано про те, що отримана інформація буде використана для розрахунку витрат при проведенні ремонту аварійних доріг сіл Іванчі, Веретено Полицької сільської ради ГО "Громадою діємо" та надання пропозицій щодо економії бюджетних коштів (а.с.9).

Вказані листи направлено поштою та на електронну адресу відповідача.

Листом від 30.08.2019 №485 Полицька сільська рада Володимирецького району Рівненської області повідомила про те, що запити №10, 11 від 28.08.2019 розглянуті та попросила надати до сільської ради статут організації, протокол установчих зборів організації, протокол загальних зборів організації від 27.06.2019, персональний склад організації "Громадою діємо" та договір оренди приміщення, де знаходиться офіс громадської організації "Громадою діємо". Вказано про те, що після отримання запитуваних документів буде надано змогу ознайомитися з запитуваною інформацією 07.10.2019 в приміщенні сільської ради (а.с.10).

Не погоджуючись з такими діями відповідача позивач звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ст. 34 Конституції України кожному гарантується право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань. Кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

У відповідності до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов`язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес визначено Законом України "Про доступ до публічної інформації" від 13.01.2011 №2939-VI (далі - Закон №2939-VІ).

Відповідно до ст.1 Закону №2939-VІ публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.

Згідно з п.1, 3 ч.1 ст.3 Закону №2939-VІ право на доступ до публічної інформації гарантується, зокрема, обов`язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію, крім випадків, передбачених законом та максимальним спрощенням процедури подання запиту та отримання інформації.

Відповідно до п.2 ч.1 ст.5 Закону №2939-VІ доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

Частиною 5 статті 6 Закону №2939-VІ передбачено, що не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. При дотриманні вимог, передбачених частиною другою цієї статті, зазначене положення не поширюється на випадки, коли оприлюднення або надання такої інформації може завдати шкоди інтересам національної безпеки, оборони, розслідуванню чи запобіганню злочину.

Статтею 12 Закону №2939-VI визначено, що суб`єктами відносин у сфері доступу до публічної інформації є:

1) запитувачі інформації - фізичні, юридичні особи, об`єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб`єктів владних повноважень;

2) розпорядники інформації - суб`єкти, визначені у статті 13 цього Закону;

3) структурний підрозділ або відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації розпорядників інформації.

Положенням п.1 ч.1 ст. 13 Закону №2939-VІ встановлено, що розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються: суб`єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб`єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов`язковими для виконання.

Усі розпорядники інформації незалежно від нормативно-правового акта, на підставі якого вони діють, при вирішенні питань щодо доступу до інформації мають керуватися цим Законом (ч.4 ст. 13 Закону №2939-VІ).

Статтею 14 Закону № передбачено, що розпорядники інформації зобов`язані: 1) оприлюднювати інформацію, передбачену цим та іншими законами; 2) систематично вести облік документів, що знаходяться в їхньому володінні; 3) вести облік запитів на інформацію; 4) визначати спеціальні місця для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, а також надавати право запитувачам робити виписки з них, фотографувати, копіювати, сканувати їх, записувати на будь-які носії інформації тощо; 5) мати спеціальні структурні підрозділи або призначати відповідальних осіб для забезпечення доступу запитувачів до інформації та оприлюднення інформації; 6) надавати та оприлюднювати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об`єктивність наданої інформації і оновлювати оприлюднену інформацію.

Згідно ч.1-3 ст. 19 Закону №2939-VІ запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.

Частина 5 статті 19 Закону №2939-VІ передбачає, що Запит на інформацію має містити: 1) ім`я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв`язку, якщо такий є; 2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; 3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Судом встановлено, що вимоги щодо форми та змісту запитів на інформацію були дотримані позивачем, запити належним чином оформлені, відправлені та отримані сільською радою.

Відповідно до ч.1, 4 ст.20 Закону №2939-VІ розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту.

У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту.

З аналізу наведених норм, судом встановлено, що з запитом на інформацію до розпорядника інформації має право звернутися юридична особа. Запит може надаватися у письмовій формі шляхом надіслання поштою або електронною поштою. Розпорядник повинен надати відповідь на запит не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту. Проте, строк може бути продовженим у разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних.

Відповідно до ч.1 ст. 22 Закону №2939-VІ розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:

1) розпорядник інформації не володіє і не зобов`язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 цього Закону;

3) особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 цього Закону фактичні витрати, пов`язані з копіюванням або друком;

4) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п`ятою статті 19 цього Закону.

Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов`язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником (ч.3 ст. 22 Закону №2939-VІ).

Як було встановлено судом, Громадська організація "Громадою діємо" 28.08.2019 звернулася до голови Полицької сільської ради з листами №10, 11 з проханням надати для ознайомлення інформацію викладену у формі КБ-3 від 11.07.2019 та від 22.08.2019. Також просили надати для ознайомлення акти виконаних робіт №17/07 від 11.07.2017 по виконанню поточного ремонту по вулиці Шкільна в с. Полиці ФОП ОСОБА_1 згідно умов договору №17 від 08.07.2019 укладеного Полицькою сільською радою та №7/08 від 22.08.2019 по виконанню поточного ремонту дороги по вулиці Спортивна в с.Полиці ФОП ОСОБА_2 згідно умов договору №7 від 05.08.2019 укладеного Полицькою сільською радою, з можливістю отримання фотокопій зазначених документів.

Зі змісту запиту про надання інформації вбачається, що позивач запитував в Полицької сільської ради Володимирецького району Рівненської області інформацію пов`язану з використанням відповідачем бюджетних коштів.

Отже, відповідач як розпорядник інформації, зобов`язаний відповідно до вимог ст. 14 Закону № 2939-VI надати достовірну, точну та повну інформацію запитувачу.

Як встановлено судом, у наданій відповіді на запит, відповідач просив громадську організацію "Громадою діємо" надати до сільської ради статут організації, протокол установчих зборів організації, протокол загальних зборів організації від 27.06.2019, персональний склад організації "Громадою діємо" та договір оренди приміщення, де знаходиться офіс громадської організації "Громадою діємо".

Проте, суд звертає увагу на те, що Закон №2939-VI не містить положень щодо можливості розпорядника інформації витребовувати в запитувача інформації будь-які документи щодо діяльності останнього.

Судом не беруть до уваги пояснення представника відповідача викладені у відзиві на позовну заяву про те, що Полицька сільська рада Володимирецького району Рівненської області не володіє інформацією, яку запитував позивач, оскільки доказів відсутності запитуваної інформації відповідачем суду надано не було.

Водночас, суд зазначає, Полицькою сільською радою Володимирецького району Рівненської області не вжито будь-яких заходів щодо направлення запиту належному розпоряднику інформації, що в силу вимог ч.3 ст. 22 Закону №2939-VІ є обов`язком розпорядника інформації у разі відсутності запитуваної інформації.

За таких обставин, суд дійшов висновку, що відповідачем під час розгляду запиту громадської організації "Громадою діємо" надано неповну інформацію та не вжито всіх заходів щодо забезпечення права позивача на доступ до публічної інформації.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що для належного захисту порушеного права громадської організації "Громадою діємо" в даних правовідносинах, слід визнати дії Полицької сільської ради Володимирецького району Рівненської області під час розгляду запитів №10, 11 про доступ до публічної інформації від 28.08.2019 протиправними та зобов`язати відповідача надати позивачу у встановлений законом строк повну інформацію на запити про доступ до публічної інформації від 28.08.2019.

Таким чином, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення.

Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Відповідачем у відзиві на позовну заяву вказано про те, що позивачем сплачено судовий збір у подвійному розмірі.

У постанові Пленуму Вищого адміністративного суду України від 05.02.2016 №2 "Про судову практику застосування адміністративними судами окремих положень Закону України від 8 липня 2011 року № 3674-VI "Про судовий збір" у редакції Закону України від 22 травня 2015 року № 484-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" вказано про те, що перевіряючи правильність сплати позивачем судового збору та визначаючи кількість вимог немайнового характеру, звернених до суду, необхідно враховувати, що вимога про визнання протиправними акта, дії чи бездіяльності як передумови для застосування інших способів захисту порушеного права (скасувати або визнати нечинним рішення чи окремі його положення, зобов`язати прийняти рішення, вчинити дії чи утриматися від їх вчинення тощо) як наслідків протиправності акта, дій чи бездіяльності є однією вимогою.

Зі змісту позовних вимог судом встановлено, що позивачем заявлено дві вимоги немайнового характеру, а саме:

- визнати протиправними дії Полицької сільської ради Володимирецького району Рівненської області щодо відмови та створення штучних перешкод відповідно до листа №485 від 30.08.2019 на інформаційний запит Громадської організації "ГРОМАДОЮ ДІЄМО" №10 від 28.08.2019 та зобов`язати Полицьку сільську раду Володимирецького району Рівненської області задовольнити запити Громадської організації "ГРОМАДОЮ ДІЄМО" №10 від 28.08.2019 шляхом надання для ознайомлення з наданням копій довідки форми КБ-3 від 11.07.2019, акту виконаних робіт № 17/07 від 11.07.2019 по виконанню ФОП ОСОБА_1 робіт з поточного ремонту по вулиці Шкільна в с. Полиці згідно договору № 17 від 08.07.2019

- визнати протиправними дії Полицької сільської ради Володимирецького району Рівненської області щодо відмови та створення штучних перешкод відповідно до листа №485 від 30.08.2019 на інформаційний запит Громадської організації "ГРОМАДОЮ ДІЄМО" №11 від 28.08.2019 та зобов`язати Полицьку сільську раду Володимирецького району Рівненської області задовольнити запити Громадської організації "ГРОМАДОЮ ДІЄМО" №11 від 28.08.2019 шляхом надання для ознайомлення з наданням копій довідки форми КБ-3 від 22.08.2019, акту виконаних робіт № 7/08 від 22.08.2019 по виконанню ФОП ОСОБА_2 робіт з поточного ремонту дороги по вулиці Спортивна в с. Полиці згідно договору № 7 від 05.08.2019 року.

Отже, позивачем заявлено дві вимоги немайнового характеру.

Відповідно до п.1 ч.3 ст.6 Закону України "Про судовий збір" у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Згідно з ч.2 ст.4 Закону України "Про судовий збір" ставка судового збору за подання до адміністративного суду суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем адміністративного позову немайнового характеру складає 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно з абз.4 ст.7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік" від 23.11.2018 №2629-VIII з 01.01.2019 встановлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу у розмірі 1921,00 грн.

Позивачем за подання даної позовної заяви сплачено судовий збір у розмірі 3842,00 грн. ( з розрахунку 1921,00+1921,00), що відповідає чинному законодавству України.

Отже, покликання представника відповідача, що позивачем сплачено судовий збір у подвійному розмірі є безпідставними.

Частиною 1 статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи наведене, позивачем обґрунтовано обставини, на яких ґрунтуються його вимоги, а відповідачем не доведено ті обставини, на яких ґрунтуються його заперечення.

Відповідно до ч.1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, на користь позивача Громадської організації "ГРОМАДОЮ ДІЄМО" слід стягнути за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Полицької сільської ради Володимирецького району Рівненської області судовий збір у розмірі 3842,00 грн.

Оригінал квитанції знаходиться в матеріалах справи (а.с.4).

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Громадської організації "ГРОМАДОЮ ДІЄМО" (вул. Робітнича, 28, кв. 311, с. Іванчі, Володимирецький район, Рівненська область, 34375, ЄДРПОУ 43078211) до Полицької сільської ради Володимирецького району Рівненської області (вул. Б. Хмельницького, 23а, с. Полиці, Володимирецький район, Рівненська область, 34374, ЄДРПОУ 04388320) про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинення певних дій, - задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії Полицької сільської ради Володимирецького району Рівненської області щодо відмови та створення штучних перешкод відповідно до листа №485 від 30.08.2019 на інформаційні запити Громадської організації "ГРОМАДОЮ ДІЄМО" № 10 та №11 від 28.08.2019 в наданні для ознайомлення із запитуваною інформацію та отримання копій документів;

Зобов`язати Полицьку сільську раду Володимирецького району Рівненської області задовольнити запит Громадської організації "ГРОМАДОЮ ДІЄМО" №10 від 28.08.2019 шляхом надання для ознайомлення з наданням копій довідки форми КБ-3 від 11.07.2019, акту виконаних робіт № 17/07 від 11.07.2019 по виконанню ФОП ОСОБА_1 робіт з поточного ремонту по вулиці Шкільна в с. Полиці згідно договору № 17 від 08.07.2019.

Зобов`язати Полицьку сільську раду Володимирецького району Рівненської області задовольнити запит Громадської організації "ГРОМАДОЮ ДІЄМО" №11 від 28.08.2019 шляхом надання для ознайомлення з наданням копій довідки форми КБ-3 від 22.08.2019, акту виконаних робіт № 7/08 від 22.08.2019 по виконанню ФОП ОСОБА_2 робіт з поточного ремонту дороги по вулиці Спортивна в с. Полиці згідно договору № 7 від 05.08.2019 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складений 21 жовтня 2019 року.

Суддя Жуковська Л.А.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.10.2019
Оприлюднено23.10.2019
Номер документу85084810
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —460/2271/19

Рішення від 20.01.2020

Цивільне

Яворівський районний суд Львівської області

Кондратьєва Н. А.

Ухвала від 14.01.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 13.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Рішення від 21.10.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

Ухвала від 18.09.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

Ухвала від 04.06.2019

Цивільне

Яворівський районний суд Львівської області

Кондратьєва Н. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні