Рішення
від 10.10.2019 по справі 440/1678/19
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 жовтня 2019 року м. ПолтаваСправа № 440/1678/19

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Шевякова І.С. розглянув у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом Приватного сільськогосподарського підприємства "Оболонь" до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - Оболонська сільська рада Семенівського району Полтавської області, про зобов`язання вчинити певні дії.

Позовні вимоги:

- зобов`язання скасувати державну реєстрацію земельної ділянки кадастровий номер 5324585100:00:002:0157, що розташована на території Оболонської сільської об`єднаної територіальної громади Семенівського району Полтавської області;

- зобов`язання скасувати державну реєстрацію земельної ділянки кадастровий номер 5324585100:00:002:0158, що розташована на території Оболонської сільської об`єднаної територіальної громади Семенівського району Полтавської області.

Під час розгляду справи суд

В С Т А Н О В И В:

13 травня 2019 року Приватне сільськогосподарське підприємство "Оболонь" (надалі - позивач, ПСП Оболонь ) звернулось до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (надалі також - відповідач, ГУ Держгеокадастру у Полтавській області), третя особа: Оболонська сільська рада Семенівського району Полтавської області (надалі також - третя особа, Оболонська сільська рада) про зобов`язання вчинити певні дії.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 20 травня 2019 року позовна заява залишена без руху у зв`язку з її невідповідністю вимогам статей 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України /а.с.60-61/.

28 травня 2019 року позивач усунув недоліки позовної заяви, зазначені в ухвалі від 20 травня 2019 року /а.с.64/.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 31 травня 2019 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі, вирішено розгляд справи проводити за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче судове засідання на 25 червня 2019 року /а.с.2-3/.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 17 липня 2019 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті /а.с.135-136/.

Аргументи учасників справи

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначав, що здійснюючи державну реєстрацію земельних ділянок, кадастрові номери 5324585100:00:002:0157, 5324585100:00:002:0158, державний кадастровий реєстратор не перевірив відповідність поданих документів вимогам законодавства, зокрема, не встановив наявність діючого Державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-ПЛ №001698, який зареєстровано в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею від 17.01.1996. У зв`язку з цим здійснив державну реєстрацію вказаних земельних ділянок, що перетинаються із земельною ділянкою ПСП "Оболонь", яка перебуває у нього на праві постійного користування. Отже, позивач вважає, що відповідач порушив права ПСП "Оболонь" як землекористувача.

14 червня 2019 року від відповідача до суду надійшов відзив на адміністративний позов /а.с. 69-73/, за змістом якого ГУ Держгеокадастру у Полтавській області проти задоволення позовних вимог заперечувало.

Перш за все, відповідач заперечував наявність у ПСП "Оболонь" права постійного користування на земельну ділянку, що якої працівником відповідача були вчинені реєстраційні дії. Відповідач стверджував, що передача земельної ділянки у постійне користування приватним сільськогосподарським підприємствам не передбачена статтею 92 Земельного кодексу України. Відповідач також наполягав на тому, що право постійного користування земельною ділянкою припиняється разом із припиненням юридичної особи, якій це право було надане. Оскільки КСП "Оболонське" є припиненим, а ПСП "Оболонь" є новим підприємством, створеним внаслідок реорганізації, то й право постійного користування земельною ділянкою відповідно до Державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-ПЛ № 001698, є також припиненим.

Також відповідачем вказано, що державна реєстрація земельної ділянки у Державному земельному кадастрі не може бути скасована за рішенням суду, оскільки такої підстави для скасування як рішення суду, не передбачено частиною 10 статті 24 Закону України "Про державний земельний кадастр".

24 червня 2019 року від представника позивача надійшла до суду відповідь на відзив /а.с. 100-103/, в якій вказано, що обраний ПСП "Оболонь" спосіб захисту порушених прав позивача як скасування державної реєстрації земельної ділянки є правильним, оскільки забезпечує поновлення порушеного права і є найбільш ефективним. Також позивач стверджував, що за ПСП "Оболонь" як за правонаступником КСП "Оболонське" збереглося право постійного користування земельною ділянкою згідно з Державним актом на право постійного користування землею серії ІІ-ПЛ № 001698. Чинне на час перереєстрації КСП "Оболонське" в ПСП "Оболонь" законодавство передбачало, що юридична особа припинялась лише у випадках ліквідації або у разі злиття, поділу або приєднання. Перетворення підприємства або зміна його організаційно-правової форми не тягли за собою його припинення, оскільки не були реорганізацією або ліквідацією в розумінні статті 37 ЦК УРСР.

18 липня 2019 року до суду надійшли пояснення третьої особи, Оболонської сільської ради /а.с.138-140/, у яких остання просила суд відмовити у задоволенні позову у повному обсязі з тих підстав, що Земельним кодексом України не передбачено можливості правонаступництва права постійного користування на земельну ділянку реорганізованої юридичної особи. Третя особа вважає, що внаслідок перетворення КСП Оболонь у ПСП Оболонь припинилося і саме право постійного користування на земельну ділянку.

У судове засідання з розгляду справи по суті, учасники справи не з`явилися, про дату, час та місце судового засідання повідомлені належним чином.

Через канцелярію суду від представника позивача, Близнюка І.В ., надійшла заява про розгляд справи за відсутності позивача та його представника, у якій останній наполягав на задоволенні позову у повному обсязі /а.с.171/.

Також від представника відповідача, Паращука Д . В., надійшла заява про розгляд справи за відсутності відповідача та його представника, у якій останній заперечував щодо задоволення позовних вимог з підстав, передбачених у відзиві за вих.№1718 від 06.06.2019 /а.с.174/.

Згідно з частиною 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Зважаючи на відсутність перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених статтею 205 Кодексу адміністративного судочинства України, а також відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, суд ухвалив розглянути справу у порядку письмового провадження.

Обставини справи, встановлені судом

На підставі рішення Оболонської сільської ради Семенівського району Полтавської області від 27 грудня 1995 року №6 колективному сільськогосподарському підприємству "Оболонське" надано у постійне користування 787,5 гектарів землі в межах згідно з планом землекористування, що підтверджується Державним актом на право постійного користування землею серія ІІ-ПЛ №001698, який зареєстровано у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №1 від 17.01.1996 /а.с.55-58/.

Згідно з розпорядженням Голови районної державної адміністрації від 08 лютого 2000 року №49 "Про перереєстрацію суб`єктів підприємницької діяльності - юридичних осіб" відповідно до Положення про державну реєстрацію суб`єктів підприємницької діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 року №740, у зв`язку із зміною назви, організаційно-правової форми, форми власності суб`єктів підприємницької діяльності та на основі поданих документів, скасовано державну реєстрацію колективного сільськогосподарського підприємства "Оболонське" шляхом перереєстрації його в приватне сільськогосподарське підприємство "Оболонь" /а.с.11/.

Розпорядженням Голови районної державної адміністрації від 11 квітня 2000 року №125 "Про внесення доповнень до статутів ПСП "Оболонь" та ПОП імені Чапаєва" /а.с.12-13/, відповідно до Положення про державну реєстрацію суб`єктів підприємницької діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 року №740 та на підставі поданих документів, доповнено розділ І Загальні положення Статуту ПСП "Оболонь" такого змісту: підприємство ПСП "Оболонь" є правонаступником КСП "Оболонське".

Відповідно до розпорядження голови Полтавської обласної державної адміністрації від 24.09.2018 №830 /а.с.14/ було надано дозвіл приватному сільськогосподарському підприємству "Оболонь" на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), що розташовані за межами населених пунктів на території Оболонської сільської об`єднаної територіальної громади Семенівського району Полтавської області, а саме:

земельна ділянка площею 27,3 га з них -17,5 га пасовища (землі природоохоронного призначення) та 9,8 га землі водного фонду;

земельна ділянка площею 17,8 га з них - 2,9 га пасовища (землі природоохоронного призначення) та 14,9 землі водного фонду;

земельна ділянка площею 66,5 га з них - 35,7 га пасовища (землі природоохоронного призначення) та 30,8 землі водного фонду;

земельна ділянка площею 16,3 га з них - 8,6 га сіножаті (землі природоохоронного призначення) та 7,7 га землі водного фонду;

земельна ділянка площею 36,9 га з них - 36,9 га сіножаті (землі природоохоронного призначення);

земельна ділянка площею 433,9 га з них - 112,6 га пасовища (землі природоохоронного призначення), 114,9 га пасовища (землі природоохоронного призначення), 1,5 га господарські будівлі та споруди, 4,5 га проектні шляхи та прогони, 200,4 га землі водного фонду.

ПСП "Оболонь" звернулося до ПП "ФОРАС-ЛЕНД" із клопотанням щодо виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) землі іншого природоохоронного призначення, площею 433,9 га, яка знаходиться у постійному користуванні згідно Державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-ПЛ № 001698.

ПП "ФОРАС-ЛЕНД" розроблено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) ПСП "Оболонь", землі іншого природоохоронного призначення, яка знаходиться за межами населених пунктів на території Оболонської сільської ОТГ Семенівського району Полтавської області /а.с.37-58/.

Державним кадастровим реєстратором відділу у Семенівському районі Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області прийнято рішення від 15.04.2019 №РВ-5301361732019 /а.с.25-26/ про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, у якому зазначено наступні підстави відмови:

XSD Схема наявні зауваження щодо валідності електронного документа. Перетин ділянок з ділянкою 5324585100:00:002:0157, площа співпадає на 1,9371 %; перетин ділянок з ділянкою 5324585100:00:002:0156, площа співпадає на 0,0001 %; перетин ділянок з ділянкою 5324585100:00:002:0158, площа співпадає на 9,9576 %; перетин ділянок з ділянкою 5324585100:00:002:0177, площа співпадає на 0,051 %; перетин ділянок з ділянкою 5324585100:00:002:0128, площа співпадає на 0 %; перетин ділянок з ділянкою 5324585100:00:002:0001, площа співпадає на 0 %; перетин ділянок з ділянкою 5324585100:00:002:0175, площа співпадає на 0,0052 %.

Земельні ділянки з кадастровими номерами 5324585100:00:002:0157 та 5324585100:00:002:0158 перетинаються із земельною ділянкою, що належить ПСП Оболонь на праві постійного користування відповідно до Державного акту на право постійного користування землею серія ІІ-ПЛ №001698.

Згідно з витягами з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 05.04.2018 №119852377 та 24.05.2019 №167966540 земельна ділянка з кадастровим номером 5324585100:00:002:0157, площею 8,4033 га, цільове призначення: для ведення товарного сільськогосподарського виробництва перебуває у комунальній власності (територіальній громаді села Оболонь в особі Оболонської сільської ради, код ЄДРПОУ 22543563) та використовується ТОВ Агроземлересурс на підставі договору оренди, укладеного 17.05.2019 року з Оболонською сільською радою /а.с.156-157/.

Згідно з витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 05.04.2018 №119861528 земельна ділянка з кадастровим номером 5324585100:00:002:0158, площею 114,1758 га, цільове призначення: для ведення товарного сільськогосподарського виробництва перебуває у комунальній власності (територіальній громаді села Оболонь в особі Оболонської сільської ради, код ЄДРПОУ 22543563) /а.с.158/.

Позивач, вважаючи дії відповідача щодо державної реєстрації вищенаведених земельних ділянок протиправними, звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Норми права, які підлягають застосуванню

Відповідно до частини 4 статті 13 Конституції України, держава забезпечує захист прав усіх суб`єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб`єкти права власності рівні перед законом.

Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про Державний земельний кадастр" від 07.07.2011 № 3613-VI, державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.

Згідно зі статтею 3 Закону України "Про Державний земельний кадастр", Державний земельний кадастр базується на таких основних принципах: обов`язковості внесення до Державного земельного кадастру відомостей про всі його об`єкти; єдності методології ведення Державного земельного кадастру; об`єктивності, достовірності та повноти відомостей у Державному земельному кадастрі; внесення відомостей до Державного земельного кадастру виключно на підставі та відповідно до цього Закону; відкритості та доступності відомостей Державного земельного кадастру, законності їх одержання, поширення і зберігання; безперервності внесення до Державного земельного кадастру відомостей про об`єкти Державного земельного кадастру, що змінюються; документування всіх відомостей Державного земельного кадастру.

Частиною 1 статті 6 вказаного Закону передбачено, що ведення та адміністрування Державного земельного кадастру забезпечуються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Відповідно до частини 1 статті 9 Закону України "Про Державний земельний кадастр", внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Згідно з частиною 8 статті 9 Закону України "Про Державний земельний кадастр", державна реєстрація земельних ділянок, обмежень у їх використанні, ведення поземельних книг, внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки здійснюються Державними кадастровими реєстраторами, які здійснюють свою діяльність за місцем розташування земельної ділянки (район, місто республіканського значення Автономної Республіки Крим, місто обласного значення).

Частинами 3, 4, 5, 6 статті 24 Закону України "Про Державний земельний кадастр" встановлено, що державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою:

особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи;

власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності (у разі поділу чи об`єднання раніше сформованих земельних ділянок) або уповноваженої ними особи;

органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування (у разі формування земельних ділянок відповідно державної чи комунальної власності);

замовником технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (у разі внесення до Державного земельного кадастру за результатами проведення інвентаризації земель масиву земель сільськогосподарського призначення відомостей про земельну ділянку, що входить до такого масиву).

Для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються:

заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин;

оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки;

документація із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки у формі електронного документа.

Заява з доданими документами надається заявником особисто чи уповноваженою ним особою або надсилається поштою цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення.

Державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви:

перевіряє відповідність документів вимогам законодавства;

за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації.

Підставою для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки є:

розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора;

подання заявником документів, передбачених частиною четвертою цієї статті, не в повному обсязі;

невідповідність поданих документів вимогам законодавства;

знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини /частини 6 статті 24 Закону України "Про Державний земельний кадастр"/.

Відповідно до частини 1 статті 92 Земельного кодексу України, право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Частиною 2 статті 92 Земельного кодексу України, права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають:

а) підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності;

б) громадські організації осіб з інвалідністю України, їх підприємства (об`єднання), установи та організації;

в) релігійні організації України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, виключно для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення їх діяльності;

г) публічне акціонерне товариство залізничного транспорту загального користування, утворене відповідно до Закону України "Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування";

ґ) заклади освіти незалежно від форми власності;

д) співвласники багатоквартирного будинку для обслуговування такого будинку та забезпечення задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників) та наймачів (орендарів) квартир та нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку.

Рішенням Конституційного Суду від 22.09.2005 № 5-рп/2005 "У справі за конституційним поданням 51 народного депутата України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень статті 92, пункту 6 розділу Х "Перехідні положення" Земельного кодексу України (справа про постійне користування земельними ділянками)" констатовано, що після набрання чинності статтею 92 Кодексу свідчить, що ця норма не обмежує і не скасовує діюче право постійного користування земельними ділянками, набуте в установлених законодавством випадках за станом на 1 січня 2002 року.

Висновки щодо правозастосування

З матеріалів справи вбачається, що право постійного користування земельною ділянкою площею 787, 5 га надано КСП "Оболонське" відповідно до рішення Оболонської сільської ради народних депутатів від 27.12.1995 № 6, на підтвердження чого наданий Державний акт на право постійного користування землею ІІ-ПЛ № 001698 від 17.01.1996.

Враховуючи викладені вище норми права, суд приходить до висновку, що право постійного користування земельною ділянкою, яке виникло 17.01.1996 (тобто до 01 січня 2002 року) не є таким, що припинене навіть з тих підстав, що передача земельної ділянки у постійне користування приватним сільськогосподарським підприємствам не передбачена статтею 92 Земельного кодексу.

Отже, аргумент відповідача про те, що позивач не може мати права постійного користування спірною ділянкою, суд оцінює критично.

Стверджуючи про правомірність державної реєстрації земельних ділянок кадастрові номери 5324585100:00:002:0157, 5324585100:00:002:0158, відповідач зазначав, що земельна ділянка, з якою вони перетинаються, не може належати позивачу також на тій підставі, що попереднє підприємство - КСП "Оболонське" було припинено, після чого було створене ПСП "Оболонь". Тобто, на думку відповідача, оскільки КСП "Оболонське" є припиненим, то є припиненим і право постійного користування земельною ділянкою.

Суд не погоджується з цими доводами відповідача, та проаналізувавши надані сторонами документи, приходить до таких висновків.

Висновок про те, що ПСП "Оболонь" є правонаступником КСП "Оболонське" зробив Полтавський окружний адміністративний суд у рішеннях від 07.03.2018 по справі 816/2431/17 та від 22.03.2018 по справі 816/2385/17, в яких, досліджуючи таку підставу для відмови у наданні ПСП "Оболонь" дозволу на розробку проекту землеустрою, як відсутність у ПСП "Оболонь" права постійного користування землею, вказав, що право постійного користування спірною земельною ділянкою належить ПСП "Оболонь" як правонаступнику КСП "Оболонське".

Також суд вказує, що відповідно до статті 104 Цивільного кодексу України, юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Відповідно до статті 108 Цивільного кодексу України, перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов`язки попередньої юридичної особи.

З досліджених документів судом встановлено, що КСП "Оболонське" не було реорганізовано або припинено, оскільки на підставі розпорядження голови районної державної адміністрації від 08.02.2000 КСП "Оболонське" було перереєстровано в ПСП "Оболонь", отже мала місце всього лише зміна організаційно-правової форми підприємства. Підтвердженням того, що після скасування реєстрації КСП "Оболонське" не утворилось нової юридичної особи є те, що не відбулось зміни й коду ЄДРПОУ. Отже, КСП "Оболонське" та ПСП "Оболонь" - це одна і та ж сама юридична особа.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що оскільки земельна ділянка ПСП "Оболонь" перебуває у нього згідно з Державним актом на право постійного користування землею серії ІІ-ПЛ №001698 на праві постійного користування, державний кадастровий реєстратор в порушення норм чинного законодавства здійснив державну реєстрацію земельних ділянок з кадастровими номерами 5324585100:00:002:0157 та 5324585100:00:002:0158, що перетинаються із земельною ділянкою ПСП "Оболонь".

Отже, з метою забезпечення ефективного захисту порушених прав ПСП "Оболонь" як землекористувача, суд вважає за необхідне скасувати державну реєстрацію земельної ділянки кадастровий номер 5324585100:00:002:0157 та земельної ділянки кадастровий номер 5324585100:00:002:0158, розташованих на території Оболонської сільської ради Семенівського району Полтавської області.

У зв`язку з необхідністю забезпечити достовірність та об`єктивність відомостей у Державному земельному кадастрі, суд вважає за необхідне також зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області внести до Державного земельного кадастру відомості про скасування державної реєстрації земельної ділянки кадастровий номер 5324585100:00:002:0157 та земельної ділянки кадастровий номер 5324585100:00:002:0158.

Згідно із частиною 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі статтею 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач не довів суду правомірності здійсненої ним державної реєстрації земельних ділянок кадастровий номер 5324585100:00:002:0157 та кадастровий номер 5324585100:00:002:0158.

Отже, позов підлягає задоволенню у повному обсязі.

Розподіл судових витрат

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи те, що позивачем при зверненні до суду сплачено судовий збір у розмірі 3842 грн і суд дійшов висновку про задоволення позову, суд вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області на користь позивача витрати зі сплати судового збору в розмірі 3842 грн.

На підставі викладеного, керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов приватного сільськогосподарського підприємства "Оболонь" (вул.Позена, 42, с.Оболонь, Семенівський район, Полтавська область, код ЄДРПОУ 03770129) до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (вул. Уютна, 23, м.Полтава, код ЄДРПОУ 39767930), третя особа - Оболонська сільська рада Семенівського району Полтавської області (с.Оболонь, Семенівський район, Полтавська область, ЄДРПОУ 22543563), задовольнити повністю.

Скасувати державну реєстрацію земельної ділянки кадастровий номер 5324585100:00:002:0157 та земельної ділянки кадастровий номер 5324585100:00:002:0158, розташованих на території Оболонської сільської ради Семенівського району Полтавської області.

Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області внести до Державного земельного кадастру відомості про скасування державної реєстрації земельної ділянки кадастровий номер 5324585100:00:002:0157 та земельної ділянки кадастровий номер 5324585100:00:002:0158, розташованих на території Оболонської сільської ради Семенівського району Полтавської області.

Стягнути на користь приватного сільськогосподарського підприємства "Оболонь" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області витрати зі сплати судового збору у загальній сумі 3 842,00 грн.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення судового рішення.

Головуючий суддя І.С. Шевяков

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.10.2019
Оприлюднено24.10.2019
Номер документу85116674
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/1678/19

Ухвала від 10.06.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Г.В. Костенко

Ухвала від 13.05.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Ухвала від 03.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Саприкіна І.В.

Рішення від 22.01.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

І.С. Шевяков

Ухвала від 13.01.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

І.С. Шевяков

Постанова від 17.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Гуцал М.І.

Ухвала від 20.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Гуцал М.І.

Ухвала від 20.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Гуцал М.І.

Ухвала від 17.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Гуцал М.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні