Справа № 420/4253/19
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 жовтня 2019 року м. Одеса
У залі судових засідань № 18
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Свиди Л.І.
при секретарі судового засідання - Донець В.Р.
за участю сторін:
представника позивача - Люляви Г.П. (за Витягом)
представника відповідача - Мунтян Є.О. (по довіреності)
представника відповідача - Тарановського Р.В. (по довіреності)
розглянувши в порядку загального позовного провадження справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРАІС до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправними та скасування рішень та зобов`язання зареєструвати податкові накладні, - ВСТАНОВИВ:
До суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю МЕРАІС з позовною заявою до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправними та скасування рішень Комісії Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1173912/41569890 від 28.05.2019 року, №1173910/41569890 від 28.05.2019 року, №1173911/41569890 від 28.05.2019 року, №1173909/41569890 від 28.05.2019 року, зобов`язання Державної фіскальної служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №8 від 03.07.2018 року, податкову накладну №9 від 04.07.2018 року, податкову накладну №10 від 05.07.2018 року, податкову накладну №14 від 06.07.2018 року та вважати вказані податкові накладні прийнятими та зареєстрованими протягом операційного дня, коли їх було надіслано платником податку Товариством з обмеженою відповідальністю МЕРАІС , а саме: 31.07.2018 року.
За цією позовною заявою відкрито спрощене позовне провадження у відповідності до ст. 12 КАС України та наданий відповідачам строк для подання до суду відзиву на цю заяву, а позивачу відповіді на відзив.
Представник позивача в судове засідання з`явився, позовні вимоги підтримав в повному обсязі. Позов обґрунтований позивачем тим, що відповідачем не зазначено критерію оцінки ступеня ризиків, достатнього для зупинення реєстрації податкових накладних, передбаченого законодавством та не доведено відповідність цьому критерію позивача для проведення моніторингу накладних, не зазначено в оскаржуваних рішеннях чіткої підстави для відмови в реєстрації накладних, відсутність в рішенні даних про документи яких не вистачає, або які складені з порушенням законодавства, при цьому, позивачем надані до податкового органу пояснення щодо здійснення господарських операцій, на підставі яких податкові накладні підлягають реєстрації, а також всі документи, які підтверджують здійснення господарських операцій.
Представники відповідачів в судове засідання з`явилися. З відзиву на позовну заяву (аркуші справи 142-144) вбачається, що відповідачі позов не визнають, оскільки податкові накладні, подані на реєстрацію позивачем, відповідають критеріям ризиковості здійснення операцій, рішення щодо зупинення реєстрації накладних позивачем не оскаржені, оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є повністю обґрунтованими, зупинення реєстрації податкових накладних відповідає вимогам законодавства, а тому такі рішення не підлягають скасуванню.
Заслухавши пояснення представника позивача, представників відповідачів, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Між ТОВ МЕРАІС (експедитор) та ТОВ СП ЮКОЙЛ (клієнт) 02 травня 2018 року укладений договір про транспортне експедирування вантажів №Е-9/18, за умовами якого експедитор зобов`язується за плату і за рахунок клієнта надати або організувати надання транспортно-експедиторських послуг, пов`язаних з організацією та забезпеченням перевезень експортно-імпортних та транзитних вантажів Клієнта, а також додаткових послуг, необхідних для поставки вантажу (аркуші справи 27-32).
Послуги за цим договором надавалися на підставі заявок-доручень №Е-9-018 від 14.06.2018 року, Е-9-019 від 14.06.2018 року, Е-9-020 від 14.06.2018 року, Е-9-023 від 14.06.2018 року (аркуші справи 43, 60, 73, 89).
Позивачем виписаний ТОВ СП ЮКОЙЛ рахунок на оплату №21 від 03.07.2018 року (аркуш справи 54), за яким ТОВ СП ЮКОЙЛ було перераховано на рахунок позивача оплату за надані послуги з фрахту (контейнер ARKU2128624, BSIU2016045), надбавки до фрахту на користь судноплавної лінії (контейнер ARKU2128624, BSIU2016045), транспортно-експедиторське обслуговування (контейнер ARKU2128624, BSIU2016045) всього на суму 93650,72 грн., в тому числі ПДВ на суму 8810,11 грн., що підтверджується випискою по рахунку (аркуш справи 57).
На підтвердження виконання вказаних послуг позивачем наданий до суду акт надання послуг від 03.07.2018 року №21, звіт експедитора про фактично понесені витрати до акту виконаних робіт №21 від 03.07.2018 року (аркуші справи 55-56).
Позивачем також виписаний ТОВ СП ЮКОЙЛ рахунок на оплату №23 від 04.07.2018 року (аркуш справи 67), за яким ТОВ СП ЮКОЙЛ було перераховано на рахунок позивача оплату за надані послуги з фрахту (контейнер NYKU8406058), страхування (контейнер NYKU8406058), транспортно-експедиторське обслуговування (контейнер NYKU8406058) всього на суму 49968,59 грн., в тому числі ПДВ на суму 5864,25 грн., що підтверджується випискою по рахунку (аркуш справи 70).
На підтвердження виконання вказаних послуг позивачем наданий до суду акт надання послуг від 04.07.2018 року №23, звіт експедитора про фактично понесені витрати до акту виконаних робіт №23 від 04.07.2018 року (аркуші справи 68-69).
Крім того, позивачем виписаний ТОВ СП ЮКОЙЛ рахунок на оплату №27 від 05.07.2018 року (аркуш справи 81), за яким ТОВ СП ЮКОЙЛ було перераховано на рахунок позивача оплату за надані послуги з фрахту (контейнер АРZU3383849), тимчасовий паливн. збір (контейнер АРZU3383849), страхування (контейнер АРZU3383849), транспортно-експедиторське обслуговування (контейнер АРZU3383849), всього на суму 60807,36 грн., в тому числі ПДВ на суму 4855,25 грн., що підтверджується випискою по рахунку (аркуші справи 84-86).
На підтвердження виконання вказаних послуг позивачем наданий до суду акт надання послуг від 05.07.2018 року №27, звіт експедитора про фактично понесені витрати до акту виконаних робіт №27 від 05.07.2018 року (аркуші справи 82-83).
Позивачем виписаний ТОВ СП ЮКОЙЛ рахунок на оплату №31 від 06.07.2018 року (аркуш справи 96), за яким ТОВ СП ЮКОЙЛ було перераховано на рахунок позивача оплату за надані послуги з фрахту (контейнер ЕМСU9754945), транспортно-експедиторське обслуговування (контейнер ЕМСU9754945), всього на суму 52198,81 грн., в тому числі ПДВ на суму 5394,75 грн., що підтверджується випискою по рахунку (аркуші справи 99-101).
На підтвердження виконання вказаних послуг позивачем наданий до суду акт надання послуг від 06.07.2018 року №31, звіт експедитора про фактично понесені витрати до акту виконаних робіт №31 від 06.07.2018 року (аркуші справи 97-98).
ТОВ МЕРАІС 31 липня 2018 року направило на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №8 від 03.07.2018 року, №9 від 04.07.2018 року, №10 від 05.07.2018 року, №14 від 06.07.2018 року (аркуші справи 33-36) та отримало квитанції про прийняття документу та зупинення реєстрації із зазначенням: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК №8 від 03.07.2018 року, №9 від 04.07.2018 року, №10 від 05.07.2018 року, №14 від 06.07.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 52.29 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН. Додатково повідомлено: показник D =.0093714808091463427991098312296097139622292, Р =0 (аркуші справи 37-40).
На виконання вимог п. п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України позивачем 20 травня 2019 року направлено до ДФС повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 20.05.2019 року №3, №4, №5, №6 (аркуші справи 41, 58, 71, 87), зокрема, договір №Е-9/18 про транспортне експедирування вантажів від 02.05.2018 року, заявку-доручення №Е-9-018 від 14.06.2018 року, митну декларацію №UА112080/2018/015515 від 26.06.2018 року, митну декларацію №UА112080/2018/015527 від 26.06.2018 року, СМR №26/1 від 26.06.2018 року, СМR №26/2 від 26.06.2018 року, видатковий ордер №100000004477099 від 27.06.2018 року, видатковий ордер №100000004477100 від 27.06.2018 року, доручення №590 від 26.06.2018 року на навантаження експортного, імпортного чи транзитного вантажу, коносамент №АRКОDS0000011409 від 01.07.2018 року, рахунок на оплату №21 від 03.07.2018 року, акт надання послуг №21 від 03.07.2018 року, звіт експедитора про фактично понесені витрати №21 від 03.07.2018 року, виписку по рахунку № НОМЕР_1 з 12.07.2018 року до 12.07.2018 року, заявку-доручення №Е-9-019 від 14.06.2018 року, митну декларацію №UА112080/2018/014286 від 14.06.2018 року, СМR №14/1 від 14.06.2018 року, видатковий ордер №100000004462661 від 15.06.2018 року, доручення №575 від 18.06.2018 року на навантаження експортного, ре імпортного чи транзитного вантажу, коносамент №ONEYODSU00087500 від 22.06.2018 року, рахунок на оплату №23 від 04.07.2018 року, акт надання послуг №23 від 04.07.2018 року, звіт експедитора про фактично понесені витрати №23 від 04.07.2018 року, виписку по рахунку № НОМЕР_1 з 12.07.2018 року до 12.07.2018 року, заявку-доручення №Е-9-020 від 14.06.2018 року, митну декларацію №UА112080/2018/016035 від 02.07.2018 року, СМR №02/2 від 02.07.2018 року, приймальний акт №1336976 від 03.07.2018 року, доручення №597 від 03.07.2018 року на навантаження експортного, ре імпортного чи транзитного вантажу, коносамент №OАE0143877 від 05.07.2018 року, рахунок на оплату №27 від 05.07.2018 року, акт надання послуг №27 від 05.07.2018 року, звіт експедитора про фактично понесені витрати №27 від 05.07.2018 року, виписку по рахунку № НОМЕР_1 з 18.07.2018 року до 18.07.2018 року, заявку-доручення №Е-9-023 від 14.06.2018 року, митну декларацію №UА112080/2018/015311 від 25.06.2018 року, СМR №25/2 від 25.06.2018 року, видатковий ордер №1000000075523 від 26.06.2018 року, доручення №585 від 26.06.2018 року на навантаження експортного, ре імпортного чи транзитного вантажу, коносамент №553800011816 від 02.07.2018 року, рахунок на оплату №31 від 06.07.2018 року, акт надання послуг №31 від 06.07.2018 року, звіт експедитора про фактично понесені витрати №31 від 06.07.2018 року, виписка по рахунку № НОМЕР_1 з 19.07.2018 року до 19.07.2018 року, пояснення від 20.05.2019 року №2006, №2007, №2008, №2009 (аркуші справи 27-32, 42-57, 59-70, 72-86, 88-101).
Проте, рішеннями Комісії Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1173912/41569890 від 28.05.2019 року, №1173910/41569890 від 28.05.2019 року, №1173911/41569890 від 28.05.2019 року, №1173909/41569890 від 28.05.2019 року позивачу відмовлено у реєстрації податкових накладних №8 від 03.07.2018 року, №9 від 04.07.2018 року, №10 від 05.07.2018 року, №14 від 06.07.2018 року (аркуші справи 102-105), оскільки платником податку не надані копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні та розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
Позивач не погодився із зазначеними рішеннями та звернувся до Державної фіскальної служби України зі скаргами (аркуші справи 106-109), проте рішеннями за результатами розгляду скарги на рішення комісії регіонального рівня, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 14.06.2019 року №31007/41569890/2, №30988/41569890/2, №30982/41569890/2, №30998/41569890/2 скарги залишено без задоволення, а рішення без змін (аркуші справи 110-113).
Згідно з п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п. 5, 6, 10, 12, 13, 14, 19, 20, 21 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №117 від 21.02.2018 року, податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
У разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
Критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.
Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.
ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(їх) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).
Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Так, за результатами розгляду податкових накладних, у квитанціях про зупинення реєстрації податкової накладної зазначено, що з урахуванням положень п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація податкових накладних зупинена, у зв`язку із відповідністю вимогам п. п. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку.
При цьому, суд звертає увагу, що у п. п. 2.1 п. 2 листа ДФС від 21.03.2018 № 959/99-99-07-18, на який міститься посилання у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних міститься критерій ризиковості здійснення операцій, а не критерій ризиковості платника податків
Відповідачами не зазначено критеріїв ризиковості платника податку, не надано доказів належного віднесення позивача до ризикових у відповідності до Порядку формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків , затвердженого наказом Державної фіскальної служби України №144 від 21 березня 2018 року.
Крім того, відповідачами не надано доказів, зокрема, розрахунків, які б свідчили про ризиковість здійснених позивачем господарських операцій та відповідності цих операцій критерію, визначеному в п. п. 2.1 п. 2 листа ДФС від 21.03.2018 № 959/99-99-07-18.
Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, однак відповідачі, в даному випадку, не довели ризиковість платника податків або здійснених ним ризикових господарських операцій.
Крім того, в оскаржуваних рішеннях не зазначено конкретних причин відмови в реєстрації податкових накладних №8 від 03.07.2018 року, №9 від 04.07.2018 року, №10 від 05.07.2018 року, №14 від 06.07.2018 року, оскільки не зазначено чіткого переліку документів, яких не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію накладної (в рішеннях зазначено про необхідність підкреслення тих документів, яких не вистачає).
З пояснень представників відповідачів вбачається, що позивачем не надані до податкового органу документи щодо експортно-імпортних операцій за якими позивачем надавалися транспортно-експедиційні послуги, однак, суд звертає увагу, що всі документи по операціям, за якими подані на реєстрацію податкові накладні позивачем надані та сам факт оформлення митних декларацій свідчить про фактичне здійснення таких операцій.
З наданих до суду первинних документів та тих документів, які надавалися до податкового органу можливо встановити зміст і обсяг господарських операцій, по яким позивач подав для реєстрації податкові накладні, будь-яких розбіжностей та невідповідностей ці документи не містять.
Таким чином, оскаржувані рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації є необґрунтованими та протиправними, а тому підлягають скасуванню судом.
Крім того, враховуючи протиправність оскаржуваних рішень відповідач має бути зобов`язаний судом здійснити реєстрацію податкових накладних №8 від 03.07.2018 року, №9 від 04.07.2018 року, №10 від 05.07.2018 року, №14 від 06.07.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх подання.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Згідно з ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Враховуючи вищезазначене та оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРАІС обґрунтовані, відповідають вимогам законодавства та підлягають задоволенню повністю.
Враховуючи те, що позовні вимоги про зобов`язання Державної фіскальної служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну є похідними вимогами від визнання протиправними та скасування рішень комісії про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, сплачена позивачем сума судового збору в розмірі 7684 грн. у відповідності до ст. 139 КАС України має бути стягнута з Головного управління ДФС в Одеській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРАІС .
Щодо стягнення судових витрат на професійну правничу допомогу, суд зазначає наступне.
Відповідно до ст. 132, 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі.
До таких витрат належать, в тому числі, витрати на професійну правничу допомогу.
Відповідно до ст. 134 КАС України за результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами.
Розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою.
Розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.
Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.
Представником позивача наданий до суду договір про надання правової допомоги №11/07/19 від 11.07.2019 року, укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю МЕРАІС та Адвокатським об`єднанням Юріс Феррум , акт надання правової допомоги №1 від 12.07.2019 року із зазначенням найменування робіт та розміру вартості за їх виконання, платіжне доручення №1930 від 12.07.2019 року на суму 3000 грн. (аркуші справи 20-26).
При цьому, під час розгляду справи представником відповідачів не подавалося до суду клопотання про зменшення розміру витрат на оплату правничої допомоги адвоката.
Таким чином, суд вважає підтвердженими витрати позивача на правничу допомогу, яка здійснена представником позивача за договором.
Керуючись ст. ст. 6, 14, 90, 134, 139, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРАІС (65101, м. Одеса, вул. Інглезі, буд. 6-В, офіс 4, код ЄДРПОУ 41569890) до Державної фіскальної служби України (вул. Львівська пл. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 39292197), Головного управління ДФС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5, код ЄДРПОУ 39398646) про визнання протиправними та скасування рішень Комісії Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1173912/41569890 від 28.05.2019 року, №1173910/41569890 від 28.05.2019 року, №1173911/41569890 від 28.05.2019 року, №1173909/41569890 від 28.05.2019 року та зобов`язання Державної фіскальної служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну№8 від 03.07.2018 року, податкову накладну№9 від 04.07.2018 року, податкову накладну№10 від 05.07.2018 року, податкову накладну№14 від 06.07.2018 року та вважати вказані податкові накладні прийнятими та зареєстрованими протягом операційного дня, коли їх було надіслано платником податку Товариством з обмеженою відповідальністю МЕРАІС , а саме 31.07.2018 року - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1173912/41569890 від 28.05.2019 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1173910/41569890 від 28.05.2019 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1173911/41569890 від 28.05.2019 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1173909/41569890 від 28.05.2019 року.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №8 від 03.07.2018 року, датою її подання 31.07.2018 року.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №9 від 04.07.2018 року, датою її подання 31.07.2018 року.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №10 від 05.07.2018 року, датою її подання 31.07.2018 року.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №14 від 06.07.2018 року, датою її подання 31.07.2018 року.
Стягнути з Головного управління ДФС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5, код ЄДРПОУ 39398646) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРАІС ( 65101, м. Одеса, вул. Інглезі, буд. 6-В, офіс 4, код ЄДРПОУ 41569890) витрати на професійну правничу допомогу у розмірі 3000 грн.
Стягнути з Головного управління ДФС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5, код ЄДРПОУ 39398646) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРАІС (65101, м. Одеса, вул. Інглезі, буд. 6-В, офіс 4, код ЄДРПОУ 41569890) сплачений судовий збір у розмірі 7684 грн.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки, встановлені ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення виготовлений та підписаний 24.10.2019 року.
Суддя Л.І. Свида
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.10.2019 |
Оприлюднено | 25.10.2019 |
Номер документу | 85145260 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Свида Л. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні