Ухвала
від 21.10.2019 по справі 760/28048/19
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 760/28048/19

1-кс-14173/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 жовтня 2019 року м. Київ

Слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого з особливо важливих справ відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області полковник податкової міліції ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів,

в с т а н о в и в:

08 жовтня 2019 року до Солом`янського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого з особливо важливих справ відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області полковник податкової міліції ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів.

Клопотання обґрунтовується тим, що слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42018111030000121 від 23.04.2018 року за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 28, ч. 5 ст. 191 КК України.

19.10.2018 прокуратурою Київської області винесено постанову про доручення здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні №42018111030000121 від 23.04.2018 року за фактом привласнення бюджетних коштів, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.28, ч.5 ст. 191 КК України слідчому управлінню фінансових розслідувань Головного управління ДФС в Київській області.

Досудовим розслідуванням встановлено, що група осіб, реалізуючи розроблену злочинну схему з привласнення протягом 2017-2018 років року бюджетних коштів при здійсненні фінансово-господарських операцій з військовою частиною НОМЕР_1 (код НОМЕР_2 , далі В/Ч) з постачання регенеративних патронів РП-5, РП-5М, до складу якої входили ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 - директор ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_3 ), ОСОБА_7 директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_4 ), використовуючи низку підконтрольних ним підприємств з ознаками фіктивності, зокрема ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_5 ), ПП « ОСОБА_8 » (код НОМЕР_6 ), а також сприяли службовим особам та особам причетним до фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_7 , розташованому за адресою: АДРЕСА_1 ), у т.ч. ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 в мінімізації податкових зобов`язань та ухиленні від сплати податків зазначеного підприємства.

Так, під час досудового розслідування кримінального провадження №42018111030000121 від 23.04.2018 року встановлено, що ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_5 (іпн. НОМЕР_8 ), який є одноосібним засновником, директором та головним бухгалтером ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_7 , зареєстрованого платником податків в ІНФОРМАЦІЯ_6 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ) з метою мінімізації податкових зобов`язань, ухилення від сплати податків та обготівковування грошових коштів керованого ним підприємства, відображав по бухгалтерському обліку та податковій звітності результати фінансово-господарських операцій з низкою підприємств з ознаками фіктивності, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_9 ), ПП « ОСОБА_12 » (код НОМЕР_10 ), ТД « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_13 ), ПП « ОСОБА_13 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_17 ), ПП « ОСОБА_14 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_28 ).

Так, за результатами проведення аналізу податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_7 ) із використанням наявних інформаційно-аналітичних баз ДФС України встановлено, що протягом періоду 2017-2018 років службовими вказаного підприємства безпідставно задекларовано формування податкового кредиту з ПДВ на загальну суму близько 2,5 млн. грн. за наслідком проведення псевдооперацій від отримання від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_5 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_32 ), ПП « ОСОБА_12 » (код НОМЕР_10 ) та інших СГД з ознаками фіктивності товарів, а саме: круг, фільтроелемент, планка ковзання, шестерні, в свою чергу, у вказаний період вищевказані СГД з ознаками фіктивності, які фактично підконтрольні ОСОБА_11 та ОСОБА_9 по ланцюгу постачальників задекларували отримання зовсім іншого виду послуг, робіт, товарів (буряк, кабачок, цибуля, ікра, йогурт тощо). Фактично продаж товару відбувався за готівку в адресу інших СГД реального сектору економіки на території м. Києва, Київської області та інших регіонів України. Встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_5 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_32 ), ПП « ОСОБА_12 » (код НОМЕР_10 ) фактично не володіють жодними виробничими потужностями, автомобільним транспортом, складськими приміщеннями, що свідчить про відсутність у вказаних СГД обов`язкових ознак господарської діяльності, передбачених Господарським кодексом України та в сукупності чітко вказує на їх фактичне використання у схемах ухилення від сплати податків підприємств реального сектору економіки.

Зазначені факти підтверджуються результатами проведення оперативно-технічних заходів, а саме зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж, які легалізовано та долучено до матеріалів кримінального провадження.

Так, відповідно до легалізованих протоколів проведення ОТЗ зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж, проведених у кримінальному провадженні №42018111030000121 від 23.04.2018, фігуранти, зокрема ОСОБА_3 обговорюють питання реєстрації (перереєстрації) підприємств за грошову винагороду за участю державного реєстратора Шевченківської РДА « ІНФОРМАЦІЯ_28 », якою виявилась ОСОБА_15 .

Зокрема, згідно протоколу ОТЗ №111 від 02.05.2018 розмов ОСОБА_3 на аркуші НОМЕР_33 згадується підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

У ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_9 ), ПП « ОСОБА_12 » (код НОМЕР_10 ), ТД « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_13 ), ПП « ОСОБА_13 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_17 ), ПП « ОСОБА_14 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_28 ) мають ознаки «фіктивності», зокрема: податкова звітність в повному обсязі службовими особами вказаних товариств з моменту створення не подавалась; виробничі потужності та наймані працівники відсутні; усі суб`єкти господарювання зареєстровані за адресами масової реєстрації; доходи службові особи не отримували.

Згідно протоколу огляду від 04.01.2019юридичної адреси ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », задіяного у злочинних схемах з мінімізації податкових зобов`язань та ухилення від сплати податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »,проведеного у нежитловій офісній восьмиповерховій будівлі за адресою: АДРЕСА_3 , офісні, складські, торгівельні приміщення підприємства, його службові особи, ознаки ведення фінансово-господарської діяльності не встановлено.

Допитаний 04.01.2019 як свідок головний інженер ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » ОСОБА_16 , показав, що підприємство є власником нежитлової офісної восьмиповерхової будівлі за адресою: АДРЕСА_3 , проте офіс ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у зазначеному будинку відсутній, будь-які договори щодо оренди приміщень відсутні, назву цього підприємства, а також прізвище та імя його засновника та керівника ОСОБА_17 він чує уперше та з ним не знайомий.

Згідно протоколу огляду від 17.09.2019 юридичної адреси ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_9 ),проведеного у будівлі Бізнес центру « ІНФОРМАЦІЯ_30 адресою: АДРЕСА_4 , офісні, складські, торгівельні приміщення зазначеного підприємства, його службові особи,ознаки ведення фінансово-господарської діяльності не встановлено.

Згідно протоколу огляду від 17.09.2019юридичної адреси ПП « ОСОБА_12 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ПП « ОСОБА_18 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_34 ), ПП « ОСОБА_13 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), яка також була юридичною адресою ФСПД: ПП « ОСОБА_19 » (код НОМЕР_13 ), ПП « ОСОБА_20 » (код НОМЕР_12 ),проведеного за адресою: АДРЕСА_5 , офісні, складські, торгівельні приміщення зазначених підприємств, їх службові особи, ознаки ведення фінансово-господарської діяльності не встановлено.

Допитаний 17.09.2019 як свідок юрист ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » ОСОБА_21 , показав, що офіси підприємств ПП « ОСОБА_12 », ПП « ОСОБА_18 », ПП « ОСОБА_13 » в офісному приміщенні АДРЕСА_6 не знаходяться та ніколи не знаходились; із засновниками та службовими особами цих підприємств він особисто не знайомий та ніколи їх не бачив та вони ніколи не здійснювали керівництво фінансово-господарською діяльністю зазначених підприємств за адресою: АДРЕСА_5 ; підприємства ПП « ОСОБА_12 », ПП « ОСОБА_18 », ПП « ОСОБА_13 » ніколи не здійснювали фінансово-господарську діяльність за вказаною адресою та не мали офісних, складських, торгівельних приміщень; з приводу питань місця знаходження зазначених підприємств до офісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » неодноразово звертались представники різних правоохоронних органів, яким також надавались пояснення.

Згідно протоколу огляду від 18.09.2019юридичних адрес ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_16 ), задіяних у злочинних схемах з мінімізації податкових зобов`язань та ухилення від сплати податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »,проведеного у будівлі готелю « ІНФОРМАЦІЯ_33 » за адресою: АДРЕСА_7 , офісні, складські, торгівельні приміщення зазначених підприємств, їх службові особи, ознаки ведення фінансово-господарської діяльності не встановлено.

Згідно протоколу огляду від 20.09.2019юридичної адреси ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_17 ), задіяного у злочинних схемах з мінімізації податкових зобов`язань та ухилення від сплати податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », проведеного у будівлі Бізнес центру « ІНФОРМАЦІЯ_34 » за адресою: АДРЕСА_8 , офісні, складські, торгівельні приміщення зазначеного підприємства, його службові особи, ознаки ведення фінансово-господарської діяльності не встановлено.

Згідно протоколу огляду від 20.09.2019юридичних адрес ПП « ОСОБА_22 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_35 ), задіяних у злочинних схемах з мінімізації податкових зобов`язань та ухилення від сплати податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », проведеного у будівлі другого корпусу Бізнес центру « ІНФОРМАЦІЯ_34 » за адресою: АДРЕСА_8 , офісні, складські, торгівельні приміщення зазначених підприємств, їх службові особи,ознаки ведення фінансово-господарської діяльності не встановлено.

Згідно протоколу огляду від 26.09.2019юридичної адресиТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_18 ), задіяного у злочинних схемах з мінімізації податкових зобов`язань та ухилення від сплати податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »,проведеного у будівлі Бізнес центру « ІНФОРМАЦІЯ_36 » за адресою: АДРЕСА_9 , офісні, складські, торгівельні приміщення підприємства, його службові особи,ознаки ведення фінансово-господарської діяльності не встановлено.

Згідно протоколу огляду від 26.09.2019юридичної адреси ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_21 ), задіяного у злочинних схемах з мінімізації податкових зобов`язань та ухилення від сплати податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »,проведеного у будівлі Бізнес центру « ІНФОРМАЦІЯ_37 » за адресою: АДРЕСА_10 , офісні, складські, торгівельні приміщення підприємства, його службові особи,ознаки ведення фінансово-господарської діяльності не встановлено.

Згідно протоколу огляду від 26.09.2019юридичної адреси ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_22 ), задіяного у злочинних схемах з мінімізації податкових зобов`язань та ухилення від сплати податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »,проведеного у багатоповерховій житлово-офісній будівлі « ІНФОРМАЦІЯ_39 » за адресою: АДРЕСА_11 , офісні, складські, торгівельні приміщення підприємства, його службові особи,ознаки ведення фінансово-господарської діяльності не встановлено.

Згідно протоколу огляду від 26.09.2019юридичної адреси ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_23 ), задіяного у злочинних схемах з мінімізації податкових зобов`язань та ухилення від сплати податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », проведеного у будівлі Бізнес центру « ІНФОРМАЦІЯ_40 » за адресою: АДРЕСА_12 , за результатами якого офісних, складських, торгівельних приміщень підприємства, його службові особи,ознаки ведення фінансово-господарської діяльності не встановлено.

Згідно протоколу огляду від 01.10.2019 року юридичної адреси ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_24 ), задіяного у злочинних схемах з мінімізації податкових зобов`язань та ухилення від сплати податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », проведеного у чотирьохповерховій житловій цегляній будівлі АДРЕСА_13 , за результатами якого офісних, складських, торгівельних приміщень підприємства, його службові особи, ознаки ведення фінансово-господарської діяльності не встановлено.

Згідно протоколу огляду від 01.10.2019юридичної адреси ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_25 ), задіяного у злочинних схемах з мінімізації податкових зобов`язань та ухилення від сплати податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », проведеного у десятиповерховій офісній панельній будівлі АДРЕСА_14 , за результатами якого офісних, складських, торгівельних приміщень підприємства, його службові особи, ознаки ведення фінансово-господарської діяльності не встановлено.

Згідно протоколу огляду від 01.10.2019юридичних адрес ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_27 ), задіяних у злочинних схемах з мінімізації податкових зобов`язань та ухилення від сплати податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », проведеного у багатоповерховій офісно-житловій панельно-цегляній будівлі АДРЕСА_15 , за результатами якого офісних примішень, зокрема офісів №89, 89-а не встановлено, а також складських, торгівельних приміщень підприємств, їх службові особи, ознаки ведення фінансово-господарської діяльності не встановлено.

Згідно протоколу огляду від 02.10.2019юридичної адреси ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_28 ), задіяного у злочинних схемах з мінімізації податкових зобов`язань та ухилення від сплати податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », проведеного на території промислово-торгівельної зони під номерами АДРЕСА_16 , за результатами якого офісних, складських, торгівельних приміщень підприємства, його службові особи, ознаки ведення фінансово-господарської діяльності не встановлено.

Окрім цього, під час проведених 05.07.2018 обшуків в офісних приміщеннях, які використовуються ОСОБА_3 та ОСОБА_4 за адресою: АДРЕСА_17 , за місцем проживання ОСОБА_3 за адресою: АДРЕСА_18 виявлено та вилучено печатки та незаповнені аркуші паперів, завірені відтисками печаток підприємств з ознаками фіктивності контрагентів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

Також встановлено, що перелічені підприємства з ознаками фіктивності контрагенти ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_7 )звітуються, використовуючи одні IP-адреси операторів надання послуг, що підтверджує їх фіктивність, пов`язаність та те, що вказані підприємства підконтрольні одній групі осіб.

Таким чином, у перелічених підприємств-контрагентів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » відсутні власні чи орендовані офісні та виробничі потужності, складські приміщення, необхідні для зберігання ТМЦ, а також відповідна кількість найманих працівників.

Вищенаведене свідчить про неможливість проведення будь-яких господарських операцій з даними суб`єктами господарювання, в тому числі, пов`язаних із постачанням товарно-матеріальних цінностей.

Під час досудового розслідування у кримінальному провадженні №№42018111030000121 від 23.04.2018 виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до речей та документів, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_7 , зареєстрованого платником податків в ІНФОРМАЦІЯ_6 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ), а саме:

- оригіналів всієї первинної договірної, бухгалтерської документації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) з фінансово-господарських взаємовідносин з підприємствами з ознаками фіктивних: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_9 ), ПП « ОСОБА_12 » (код НОМЕР_10 ), ТД « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_13 ), ПП « ОСОБА_13 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_17 ), ПП « ОСОБА_14 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_28 ) (у т.ч.: договори (угоди) з додатками, податкові, видаткові, товарно-транспортні накладні, акти прийому-передачі ТМЦ (виконаних робіт, наданих послуг), копії рахунків-фактур, платіжних доручень та банківські виписки про перерахування коштів, документи, що засвідчують якість (безпечність) товарно-матеріальних цінностей, сертифікати якості на походження товарно-матеріальних цінностей, документи ділового листування), оригіналів документів складського та балансового обліку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_7 ) за період 2017-2018 років щодо обліку придбаних у перелічених підприємств товарів.

В зазначених документах, наявна інформація, яка не містить охоронюваної законом таємниці, є предметом доказування та має значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні. Дані документи знаходяться тільки у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_7 ), тому існує реальна загроза зміни або знищення таких документів.

Під час досудового розслідування у кримінальному проваджені виникла необхідність у проведенні судово-почеркознавчої експертизи з метою встановлення авторства виконання підписів в первинних фінансово-господарських бухгалтерських, договірних, податкових звітних документах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), а також підприємств-контрагентів з ознаками фіктивності.

Таким чином, вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів, необхідне для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, використанні під час проведення податкових та інших перевірок, для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків, а саме для проведення відповідних судово-почеркознавчих, технічних та трасологічних експертиз відповідності підписів виконаних від імені службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) та підприємств-контрагентів з ознаками фіктивності.

Слідчий подав до суду заяву, в якій просить розглядати справу у його відсутність.

Дослідивши матеріали, на які посилається слідчий, обґрунтовуючи доводи клопотання, вбачається наступне.

Згідно з ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Пунктом 5 ч. 2 ст. 131 КПК України передбачений такий вид заходів забезпечення кримінального провадження як тимчасовий доступ до речей і документів.

Згідно з ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

У ч. 6 ст. 163 КПК України зазначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Вбачається, що слідчим наведені достатні підстави вважати, що інформація, яка міститься в документах, зазначених у клопотанні, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, може бути використана як доказ, іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, неможливо.

З огляду на наведене, клопотання підлягає задоволенню.

Наслідки невиконання зазначеної ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.

Керуючись статтями 131, 132, 159-164, 166, 309, 369-372 КПК України, слідчий суддя,

у х в а л и в:

Клопотання старшого з особливо важливих справ відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області полковник податкової міліції ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати дозвіл старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_2 , слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_23 , старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_24 , старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_25 , слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_26 , слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_27 , старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_28 , старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_29 , заступнику начальника ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_30 , заступнику начальника управління - начальнику ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_31 на тимчасовий доступ до речей та оригіналів документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю їх вилучення, а саме:

- оригіналів всієї первинної договірної, бухгалтерської документації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) з фінансово-господарських взаємовідносин з підприємствами з ознаками фіктивних: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_9 ), ПП « ОСОБА_12 » (код НОМЕР_10 ), ТД « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_13 ), ПП « ОСОБА_13 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_17 ), ПП « ОСОБА_14 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_28 ) (у т.ч.: договори (угоди) з додатками, податкові, видаткові, товарно-транспортні накладні, акти прийому-передачі ТМЦ (виконаних робіт, наданих послуг), копії рахунків-фактур, платіжних доручень та банківські виписки про перерахування коштів, документи, які засвідчують якість (безпечність) товарно-матеріальних цінностей, сертифікати якості на походження товарно-матеріальних цінностей, документи ділового листування), а також оригіналів документів складського та балансового обліку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) за період 2017-2018 років щодо обліку придбаних у перелічених підприємств товарів.

Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя:

Дата ухвалення рішення21.10.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу85173966
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —760/28048/19

Ухвала від 21.10.2019

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Українець В. В.

Ухвала від 21.10.2019

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Українець В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні