ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
10 жовтня 2019 року 14 год. 59 хв.Справа № 280/2839/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд
у складі головуючого судді Конишевої О.В.,
за участю секретаря судового засідання Бойко К.О.,
представників сторін:
позивача - Багмут Г.В.
відповідача - Большаков К. ОСОБА_1 .,
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ТРЕЙ КАСТ (69095, м. Запоріжжя, вул. Гоголя АДРЕСА_1 буд. 173, кв.33)
до Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, п Соборний, буд. 166)
до Державної фіскальної служби України (04655, м. Київ-53, Львівська площа,8)
про визнання рішення протиправним та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю ТРЕЙ КАСТ (далі - позивач) до Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - відповідач 1), Державної фіскальної служби України (далі - відповідач 2), в якому позивач просить суд (згідно уточненої позовної заяви від 19.09.2019):
визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби України в Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації:
№1123454/42095346 від 27.03.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 03.01.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1123451/42095346 від 27.03.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 04.01.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1134230/42095346 від 05.04.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №13 від 23.01.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1134231/42095346 від 05.04.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №14 від 25.01.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1134232/42095346 від 05.04.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №15 від 28.01.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1134233/42095346 від 05.04.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №17 від 31.01.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1231556/42095346 від 22.07.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №6 від 09.04.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1228755/42095346 від 18.07.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 02.05.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1253398/42095346 від 14.08.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 10.05.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1253406/42095346 від 14.08.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №8 від 14.05.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1253412/42095346 від 14.08.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №10 від 22.05.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1264155/42095346 від 30.08.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №12 від 30.05.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1270931/42095346 від 06.09.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 05.06.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1270926/42095346 від 06.09.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 05.06.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1270215/42095346 від 05.09.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №7 від 07.06.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1270221/42095346 від 05.09.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №8 від 11.06.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1270218/42095346 від 05.09.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №9 від 14.06.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1270211/42095346 від 05.09.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №13 від 20.06.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1270213/42095346 від 05.09.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №14 від 25.06.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкову накладну №2 від 03.01.2019, податкову накладну №3 від 04.01.2019, податкову накладну №13 від 23.01.2019, податкову накладну №14 від 25.01.2019, податкову накладну №15 від 28.01.2019, податкову накладну №17 від 31.01.2019, податкову накладну №6 від 09.04.2019, податкову накладну №1 від 02.05.2019, податкову накладну №4 від 10.05.2019,податкову накладну №8 від 14.05.2019,податкову накладну №10 від 22.05.2019,податкову накладну №12 від 30.05.2019,податкову накладну №1 від 05.06.2019,податкову накладну №2 від 05.06.2019,податкову накладну №7 від 07.06.2019,податкову накладну №8 від 11.06.2019,податкову накладну №9 від 14.06.2019,податкову накладну №13 від 20.06.2019,податкову накладну №14 від 25.06.2019,з дати подання їх на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю ТРЕЙ КАСТ (код ЄДРПОУ 42095346).
Ухвалою суду від 18.06.2019 позовну заяву було залишено без руху на підставі ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) та встановлено відповідачу термін для усунення недоліків. Позивачем через канцелярію суду надані документи на виконання ухвали суду, якими були усунуті недоліки позовної заяви.
Ухвалою суду від 08.07.2019 відкрито провадження у справі та призначено підготовче засідання на 29.07.2019.
Ухвалою суду від 29.07.2019 продовжено строк проведення підготовчого провадження на 30 днів, підготовче засідання відкладено на 24.09.2019.
Протокольною ухвалою суду від 24.09.2019 частково прийнято позовну заяву та відкладено підготовче засідання на 10.10.2019.
Протокольною ухвалою суду від 10.10.2019 за клопотанням сторін закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на той же день.
В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги, зокрема зазначив, що ТОВ "ТРЕЙ КАСТ", відповідно до приписів статті 201 Податкового кодексу України, за результатами здійснення господарських операцій складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) податкові накладні, проте, позивачем було отримано повідомлення про те, що накладні прийнято але їх реєстрація зупинена. Вказує, що підставою для зупинення реєстрації спірних податкових накладних зазначено п. 201.16 ст. 201 ПК України, із зазначенням наявності ризиків, визначених пп. 1.6 п. 1 Критеріїв оцінки ступені ризиків, достатніх для зупинення ПН/РК в ЄРПН. Проте, квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних не містять інформацію, якому саме критерію ризиковості із перелічених в пункті 1.6 пункту 1 "Критеріїв ризиковості платника податку" відповідає позивач.
Зазначає, що позивач скористався наданим правом на подання додаткових документів та пояснень до контролюючого органу, проте, незважаючи на подання додаткових документів Комісією було прийнято рішення про відмову у реєстрації спірних податкових накладних, оскільки, на думку контролюючого органу, платником податків не було подано документів у повному обсязі. Позивач вважає, що оскаржувані рішення про відмову у реєстрації спірних податкових накладних прийнято контролюючим органом без належної перевірки достовірності та аналізу наданих позивачем документів. Вказує, що оскаржувані рішення про відмову в реєстрації накладних не містять обґрунтувань щодо того, яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних. Позивач вважає, що під час прийняття оскаржуваних рішень відповідачі діяли не обґрунтовано та без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, що свідчить про наявність підстав для скасування оскаржуваних рішень. Позовну заяву просить задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідачів в судовому засіданні проти задоволення позову заперечив з підстав викладених у відзиві на позовну заяву від 08.10.2019, зокрема зазначив, що реєстрація податкових накладних, виписаних ТОВ " ТРЕЙ КАСТ " була зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України. Зазначає, що підставою для прийняття рішень про зупинення реєстрації податкових накладних стало те, що подані позивачем на реєстрацію податкові накладні відповідали критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених п. п. 1.6 п. 1 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Вказує, що позивачем у наданих поясненнях недоліки усунуто не було та не надано документів, які б усували виявлені недоліки, що зумовило прийняття рішень про відмову у реєстрації податкових накладних. Вважає, що контролюючий орган під час прийняття спірних рішень діяв обґрунтовано, у зв`язку з чим відсутні підстави для їх скасування.
Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРЕЙ КАСТ", зареєстровано 26.04.2018, про що вчинено запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації № 1 103 102 0000 044616, ідентифікаційний код 42095346. Товариство є платником податку на додану вартість згідно до витягу №1808264500053 від 11.05.2018 з реєстру платників податку на додану вартість. Видами діяльності Товариства за КВЕД є: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 16.24 Виробництво дерев`яної тари.
Судом встановлено, що 01.06.2018 між ТОВ ТРЕЙ КАСТ та ТОВ СП ЮКОЙЛ укладено договір поставки №04052018, за умовами якого позивач взяв на себе зобов`язання поставити покупцю дерев`яні піддони.
Крім того, 01.06.2018 між ТОВ ТРЕЙ КАСТ та Товариством з додатковою відповідальністю Запорізький Хлібокомбінат №1 укладено договір поставки №550, за умовами якого позивач взяв на себе зобов`язання поставити покупцю дерев`яні піддони.
Судом встановлено, що придбання та перевезення сировини для виготовлення та відпуску товару ТОВ СП ЮКОЙЛ та Товариству з додатковою відповідальністю Запорізький Хлібокомбінат №1 , позивачем було здійснено на підставі договору №67 від 05.12.2018 із ТОВ Триірта , договору №010119-1 від 01.01.2019 із ТОВ Нейл , договору №46 від 16.01.2019 із ТОВ Наірія ,договору №02/05/19-1 від 02.05.2019 із ТОВ Арм-Хаус , договору №040219-1 від 04.02.2019 із ФОП Ткачук С.В., договору №0206-1 від 06.02.2019 із ДП Новомосковський військовий лісгосп , договору №10 від 05.12.2018 із ТОВ Метрада , договору №322 від 01.03.2019 із ТОВ Окко України , що підтверджується відповідними договорами, рахунками на оплату, видатковими накладними, товарно-транспортними накладними, оборотно-сальдовими відомостями, які містяться в матеріалах справи.
Судом встановлено, що для ведення господарської діяльності позивачем використовується офісне приміщення відповідно до договору оренди №59-01/11/18 від 01.11.2018 із ТОВ ЖК Воздвіженка , а також складське приміщення відповідно до договіру оренди №8 від 01.06.2018 із ТОВ Запороженергочермет .
Окрім того, на підтвердження проведених господарських операцій із ТОВ СП ЮКОЙЛ , ТОВ Запорізький Хлібокомбінат №1 , позивачем надано до суду: сертифікати; видаткові накладні; рахунки на оплату; платіжні доручення; товарно-транспортні накладі із відомостями про вантаж; акти надання послуг, оборотно-сальдові відомості по рахунку №10, №22, №26, №201, №281, №361, №631; довіреності на отримання ТМЦ, витяги з книги складського зберігання.
У зв`язку з відвантаженням товару на підставі договору поставки №04052018 від 01.06.2018 у відповідності до вимог ПК України позивачем складено та направлено до єдиного вікна подання електронної звітності ДФС України засобами телекомунікаційного зв`язку: 25.01.2019 податкову накладну №2 від 03.01.2019; 31.01.2019 податкову накладну №3 від 04.01.2019; 07.02.2019 податкову накладну №13 від 23.01.2019; 08.02.2019 податкову накладну №14 від 25.01.2019; 08.02.2019 податкову накладну №15 від 28.01.2019;08.02.2019 податкову накладну №17 від 31.01.2019.
У зв`язку з відвантаженням товару на підставі договору поставки №550 від 01.06.2018 у відповідності до вимог ПК України позивачем складено та направлено до єдиного вікна подання електронної звітності ДФС України засобами телекомунікаційного зв`язку:22.04.2019 податкову накладну № 6 від 09.04.2019; 22.05.2019 податкову накладну №1 від 02.05.2019; 24.05.2019 податкову накладну №4 від 10.05.2019; 30.05.2019 податкову накладну №8 від 14.05.2019; 10.06.2019 податкову накладну №10 від 22.05.2019; 10.06.2019 податкову накладну №12 від 30.05.2019; 25.06.2019 податкову накладну №1 від 05.06.2019; 25.06.2019 податкову накладну №2 від 05.06.2019; 25.06.2019 податкову накладну №7 від 07.06.2019;25.06.2019 податкову накладну №8 від 11.06.2019; 25.06.2019 податкову накладну №9 від 14.06.2019; 12.07.2019 податкову накладну №13 від 20.06.2019; 12.07.2019 податкову накладну №14 від 25.06.2019.
Однак, реєстрація вищевказаних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних була зупинена. В якості підстави для зупинення реєстрації податкової накладної у квитанціях вказано, що: "відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним підпунктом 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН".
На виконання вимог відповідача, позивач повідомленням щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація, згідно з якою зупинена, були надані пояснення, та копії документів, які підтверджують реальність здійснення господарської операції, а саме:
до податкової накладної №2 від 03.01.2019 надано письмові пояснення листом вих. №13 від 22.03.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТОВ СП ЮКОЙЛ товару: рахунок №ТК2 від 03.01.2019, видаткова накладна №ТК2, ТТН №03/01-1 від 03.01.2019, супровідний сертифікат, довіреність №1 від 03.01.2019, платіжне доручення №24 від 04.01.2019;
до податкової накладної №3 від 04.01.2019 надано письмові пояснення листом вих. №14 від 22.03.2019 До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТОВ СП ЮКОЙЛ товару: рахунок №ТК0000003 від 04.01.2019, видаткова накладна №ТК0000003, ТТН №04/01-1 від 04.01.2019, супровідний сертифікат, довіреність №1 від 03.01.2019, платіжне доручення №44 від 08.01.2019;
до податкової накладної №13 від 23.01.2019 надано письмові пояснення листом вих. №16 від 02.04.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТОВ СП ЮКОЙЛ товару: рахунок №ТК0000013 від 23.01.2019, видаткова накладна №ТК0000013, ТТН №23/01-1 від 23.01.2019, супровідний сертифікат, довіреність №1 від 03.01.2019,платіжне доручення №253 від 25.01.2019;
до податкової накладної №14 від 25.01.2019 надано письмові пояснення листом вих. №17 від 02.04.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТОВ СП ЮКОЙЛ товару: рахунок №ТК0000014 від 25.01.2019, видаткова накладна №ТК0000014, ТТН №25/01-1 від 25.01.2019, супровідний сертифікат, довіреність №1 від 03.01.2019,платіжне доручення №280 від 28.01.2019;
до податкової накладної №15 від 28.01.2019 надано письмові пояснення листом вих. №18 від 02.04.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТОВ СП ЮКОЙЛ товару: рахунок №ТК0000015 від 28.01.2019, видаткова накладна №ТК0000015, ТТН №28/01-1 від 28.01.2019, супровідний сертифікат, довіреність №1 від 03.01.2019,платіжне доручення №293 від 29.01.2019;
до податкової накладної №17 від 31.01.2019 надано письмові пояснення листом вих. №19 від 02.04.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТОВ СП ЮКОЙЛ товару: рахунок №ТК0000017 від 31.01.2019, видаткова накладна №ТК0000017, ТТН №31/01-1 від 31.01.2019, супровідний сертифікат, довіреність №1 від 03.01.2019,платіжне доручення №354 від 04.02.2019;
до податкової накладної №6 від 09.04.2019 надано письмові пояснення листом вих. №20 від 11.07.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТДВ Запорізький Хлібокомбінат №1 товару: рахунок № НОМЕР_1 від 09.04.2019, видаткова накладна №ТК0000055, ТТН №09/04-1 від 09.04.2019, довіреність №96 від 02.04.2019,платіжне доручення №2551 від 17.04.2019;
до податкової накладної №1 від 02.05.2019 надано письмові пояснення листом вих. №21 від 15.07.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТДВ Запорізький Хлібокомбінат №1 товару: рахунок № НОМЕР_2 від 02.05.2019, видаткова накладна №ТК0000062, ТТН №02/05-1 від 02.05.2019, довіреність №128 від 02.05.2019,платіжне доручення №3139 від 13.05.2019;
до податкової накладної №4 від 10.05.2019 надано письмові пояснення листом вих. №22 від 08.08.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТДВ Запорізький Хлібокомбінат №1 товару: рахунок № НОМЕР_3 від 10.05.2019, видаткова накладна №ТК0000066, ТТН №10/05-1 від 10.05.2019, довіреність №128 від 02.05.2019,платіжне доручення №3439 від 24.05.2019;
до податкової накладної №8 від 14.05.2019 надано письмові пояснення листом вих. №23 від 08.08.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТДВ Запорізький Хлібокомбінат №1 товару: рахунок № НОМЕР_4 від 14.05.2019, видаткова накладна №ТК0000069, ТТН №14/05-1 від 14.05.2019, довіреність №128 від 02.05.2019,платіжне доручення №3438 від 24.05.2019;
до податкової накладної №10 від 22.05.2019 надано письмові пояснення листом вих. №24 від 08.08.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТДВ Запорізький Хлібокомбінат №1 товару: рахунок № НОМЕР_5 від 22.05.2019, видаткова накладна №ТК0000071, ТТН №22/05-1 від 22.05.2019, довіреність №128 від 02.05.2019,платіжне доручення №3648 від 29.05.2019;
до податкової накладної №12 від 30.05.2019 надано письмові пояснення листом вих. №25 від 22.08.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТДВ Запорізький Хлібокомбінат №1 товару: рахунок № НОМЕР_6 від 30.05.2019, видаткова накладна №ТК0000073, ТТН №30/05-1 від 30.05.2019, довіреність №128 від 02.05.2019,платіжне доручення №4010 від 12.06.2019;
до податкової накладної №1 від 05.06.2019 надано письмові пояснення листом вих. №26 від 29.08.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТДВ Запорізький Хлібокомбінат №1 товару: рахунок № НОМЕР_7 від 05.06.2019, видаткова накладна №ТК0000076, ТТН №05/06-1 від 05.06.2019, довіреність №159 від 05.06.2019,платіжне доручення №4082 від 12.06.2019;
до податкової накладної №2 від 05.06.2019 надано письмові пояснення листом вих. №27 від 29.08.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТДВ Запорізький Хлібокомбінат №1 товару: рахунок № НОМЕР_8 від 05.06.2019, видаткова накладна №ТК0000077, ТТН №05/06-2 від 05.06.2019, довіреність №159 від 05.06.2019,платіжне доручення №4137 від 13.06.2019;
до податкової накладної №7 від 07.06.2019 надано письмові пояснення листом вих. №28 від 30.08.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТДВ Запорізький Хлібокомбінат №1 товару: рахунок № НОМЕР_9 від 07.06.2019, видаткова накладна №ТК0000080, ТТН №07/06-2 від 07.06.2019, довіреність №159 від 05.06.2019,платіжне доручення №4139 від 13.06.2019;
до податкової накладної №8 від 11.06.2019 надано письмові пояснення листом вих. №29 від 30.08.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТДВ Запорізький Хлібокомбінат №1 товару: рахунок №ТК0000081 від11.06.2019, видаткова накладна №ТК0000081, ТТН №11/06-1 від 11.06.2019, довіреність №159 від 05.06.2019,платіжне доручення №4215від 18.06.2019;
до податкової накладної №9 від 14.06.2019 надано письмові пояснення листом вих. №30 від 30.08.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТДВ Запорізький Хлібокомбінат №1 товару: рахунок № НОМЕР_10 від 14.06.2019, видаткова накладна №ТК0000083, ТТН №14/06-1 від 14.06.2019, довіреність №159 від 05.06.2019,платіжне доручення №4283від 20.06.2019;
до податкової накладної №13 від 20.06.2019 надано письмові пояснення листом вих. №31від 30.08.2019. До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТДВ Запорізький Хлібокомбінат №1 товару: рахунок № НОМЕР_11 від 20.06.2019, видаткова накладна №ТК0000085, ТТН №20/06-1 від 20.06.2019, довіреність №159 від 05.06.2019,платіжне доручення №4435 від 27.06.2019.
до податкової накладної №14 від 25.06.2019 надано письмові пояснення листом вих. №32 від 30.08.2019 До листа додавалися, зокрема, документи що підтверджували передачу покупцю ТДВ Запорізький Хлібокомбінат №1 товару: рахунок № НОМЕР_12 від 25.06.2019, видаткова накладна №ТК0000086, ТТН №25/06-1 від 25.06.2019, довіреність №159 від 05.06.2019,платіжне доручення №4544 від 02.07.2019.
За результатом розгляду наданих позивачем пояснень та документів комісією, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації прийнято оскаржувані рішення.
Підстава відмови у реєстрації податкових накладних №2 від 03.01.2019, №3 від 04.01.2019 є ненадання платником податків розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.
При прийнятті оскаржуваних рішень в частині відмови реєстрації податкових накладних №13 від 23.01.2019, №14 від 25.01.2019, №15 від 28.01.2019 , №17 від 31.01.2019, №6 від 09.04.2019, №1 від 02.05.2019, №4 від 10.05.2019, №8 від 14.05.2019, №10 від 22.05.2019, №12 від 30.05.2019, №1 від 05.06.2019, № 2 від 05.06.2019, №7 від 07.06.2019, №8 від 11.06.2019, №9 від 14.06.2019, №13 від 20.06.2019, №14 від 25.06.2019 є ненадання первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано, підкреслити) .
Не погоджуючись з такими рішеннями позивач звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд виходить з наступного.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України № 2755-VI від 02.12.2010 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Податковий кодекс України).
Відповідно до підпункту 16.1.2, 16.1.3 пункт 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Відповідно до підпункту а пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається згідно з приписами норми пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому, порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246), податкова накладна є електронним документом, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з пунктом 12 зазначеного вище Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 ); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
У відповідності до приписів, наведених у пункті 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.
21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України № 117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації (пункт 12).
На час виникнення спірних правовідносин та прийняття спірних рішень, хоча й набула чинності змінена редакція пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, у відповідності до вимог якої прийнято Порядок № 117, проте реалізація механізму зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних поставлена у залежність від наявності критеріїв ризиковості господарських операцій. Відповідні критерії у спірному періоді визначалися листом ДФС від 21.03.2018 №959/99-99-07-18.
Як вбачається з матеріалів справи, реєстрація спірних податкових накладних зупинена із посиланням на пп. 1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку.
Відповідно до підпункту 1.6. пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку, оприлюднених листом ДФС України від 21.03.2018 №959/99-99-07-18, комісії Головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:
1) платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим);
2) дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;
3) платник податку-юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);
4) платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;
5) платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;
6) платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України;
7) наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні статті 117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Крім того, акти, що затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством.
Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 02.04.2019 по справі №822/1878/18.
Відповідно до частини п`ятої статті 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
За таких обставин, суд вважає необґрунтованим посилання контролюючого органу на підпункт 1.6. пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку як на підставу зупинення реєстрації податкових накладних з огляду на те, що лист ДФС України від 21.03.2018 №959/99-99-07-18, яким оприлюднено дані критерії, не є нормативно-правовим актом.
Отже, відповідачами не доведено, а судом не встановлено наявність підстав для зупинення реєстрації складених позивачем податкових накладних №2 від 03.01.2019, №3 від 04.01.2019, №13 від 23.01.2019, №14 від 25.01.2019, №15 від 28.01.2019, №17 від 31.01.2019, №6 від 09.04.2019, №1 від 02.05.2019, №4 від 10.05.2019, №8 від 14.05.2019, №10 від 22.05.2019, №12 від 30.05.2019, №1 від 05.06.2019, №2 від 05.06.2019, №7 від 07.06.2019, №8 від 11.06.2019, №9 від 14.06.201, №13 від 20.06.2019, №14 від 25.06.2019.
Між тим, позивач, одержавши квитанції про зупинення реєстрації цих податкових накладних, у межах строку, встановленого законодавством, направив до контролюючого органу пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійснення операції щодо постачання товару, зазначеного у податковій накладній, реєстрація якої зупинена.
Проте, комісія регіонального рівня - Комісія ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, розглянувши ці документи, прийняла рішення про відмову у реєстрації зазначених накладних.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 21 Порядку №117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування є:
1) ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
2) ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
3) надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії контролюючого органу повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
При цьому, як вбачається зі змісту вказаних рішень, підставою для відмови податковим органом позивачу у реєстрації податкових накладних є ненадання платником податку копій документів, а саме: ненадання платником податків розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити).
Суд вважає за необхідне зазначити, що в матеріалах справи містяться письмові пояснення позивача направлені до контролюючого органу, а саме: супровідний лист №13 від 22.03.2019, супровідний лист №14 від 22.03.2019, з яких вбачається надання ТОВ ТРЕЙ КАСТ на розгляд комісії платіжних доручень № 24 від 04.01.2019 на суму 35200 грн.; № 44 від 08.01.2019 на суму 32800 грн., а також оборотно сальдові відомості по рахунку №361, які підтверджували розрахунок за продукцію ТОВ СП ЮКОЙЛ із позивачем.
Стосовно ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, суд зазначає, що в приписі до даного пункту, у дужках, зазначено, що документи, які не надано платником необхідно підкреслити. Між тим, рішення відповідача не містить жодних підкреслень, що свідчить про не надання комісією належної оцінки вирішенню питання, які ж саме документи платником податку не було подано, і яким чином це унеможливило реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.
Крім того, суд вважає за необхідне зазначити, що не надання позивачем інвентаризаційних описів, як зазначено у відзиві на позовну заяву, не перешкоджало податковому органу прийти до висновку про фактичне здійснення господарських операцій позивачем. Разом з тим, у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних проведення інвентаризації і надання інвентаризаційних описів не вимагалося. Тим більш, пунктом 7 розділу I Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 визначено випадки, коли проведення інвентаризації є обов`язковим, серед яких відсутнє положення про обов`язковість її проведення у разі подання повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Окрім того, подані для проведення реєстрації податкових накладних первинні документи податкового та бухгалтерського обліку підприємства позивача та додатково подані пояснення позивача, надавали змоги податковому органу прийти до висновку про фактичність проведених операцій, оплати їх вартості та виникнення у позивача права на формування податкового кредиту з ПДВ.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
У позивача, на думку суду, були наявні документи достатні для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Cуд звертає увагу, що відповідно до вимог п. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України, реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.
Так, пунктом 28 Порядку №117, окрім іншого, визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
При цьому, згідно з нормами п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДФС України.
Відповідно до ч. 3 ст. 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю ТРЕЙ КАСТ №2 від 03.01.2019, №3 від 04.01.2019, №13 від 23.01.2019, №14 від 25.01.2019, №15 від 28.01.2019, №17 від 31.01.2019, №6 від 09.04.2019, №1 від 02.05.2019, №4 від 10.05.2019, №8 від 14.05.2019, №10 від 22.05.2019, №12 від 30.05.2019, №1 від 05.06.2019, №2 від 05.06.2019, №7 від 07.06.2019, №8 від 11.06.2019, №9 від 14.06.201, №13 від 20.06.2019, №14 від 25.06.2019.
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Отже, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б доводи позивача, а відтак, не довів правомірності свого рішення, а тому заявлені позивачем вимоги є такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до частини першої статті 139 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст.ст. 241-246, 250,255 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ТРЕЙ КАСТ (69095, м. Запоріжжя, вул. Гоголя, буд. 173, кв.33 ЄДРПОУ 42095346) до Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, п Соборний, буд. 166 ЄДРПОУ 39396146) до Державної фіскальної служби України (04655, м. Київ-53, Львівська площа,8 ЄДРПОУ 39292197)- задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби України в Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації:
№1123454/42095346 від 27.03.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 03.01.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1123451/42095346 від 27.03.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 04.01.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1134230/42095346 від 05.04.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №13 від 23.01.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1134231/42095346 від 05.04.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №14 від 25.01.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1134232/42095346 від 05.04.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №15 від 28.01.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1134233/42095346 від 05.04.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №17 від 31.01.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1231556/42095346 від 22.07.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №6 від 09.04.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1228755/42095346 від 18.07.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 02.05.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1253398/42095346 від 14.08.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 10.05.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1253406/42095346 від 14.08.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №8 від 14.05.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1253412/42095346 від 14.08.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №10 від 22.05.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1264155/42095346 від 30.08.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №12 від 30.05.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1270931/42095346 від 06.09.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 05.06.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1270926/42095346 від 06.09.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 05.06.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1270215/42095346 від 05.09.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №7 від 07.06.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1270221/42095346 від 05.09.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №8 від 11.06.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1270218/42095346 від 05.09.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №9 від 14.06.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1270211/42095346 від 05.09.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №13 від 20.06.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
№1270213/42095346 від 05.09.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №14 від 25.06.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх направлення: податкову накладну №2 від 03.01.2019, податкову накладну №3 від 04.01.2019, податкову накладну №13 від 23.01.2019, податкову накладну №14 від 25.01.2019, податкову накладну №15 від 28.01.2019 , податкову накладну №17 від 31.01.2019 податкову накладну №6 від 09.04.2019, податкову накладну №1 від 02.05.2019 , податкову накладну №4 від 10.05.2019, податкову накладну №8 від 14.05.2019, податкову накладну №10 від 22.05.2019, податкову накладну №12 від 30.05.2019 , податкову накладну №1 від 05.06.2019, податкову накладну №2 від 05.06.2019, податкову накладну №7 від 07.06.2019 ,податкову накладну №8 від 11.06.2019, податкову накладну №9 від 14.06.2019, податкову накладну №13 від 20.06.2019, податкову накладну №14 від 25.06.2010, з дати подання їх на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю ТРЕЙ КАСТ (код ЄДРПОУ 42095346).
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТРЕЙ КАСТ (69095, м. Запоріжжя, вул. Гоголя, буд. 173, кв.33 , ЄДРПОУ 42095346) понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 17334,00 грн. (сімнадцять тисяч триста тридцять чотири гривні 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, п Соборний, 166, код ЄДРПОУ 39396146).
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТРЕЙ КАСТ (69095, м. Запоріжжя, вул. Гоголя, буд. 173, кв.33, ЄДРПОУ 42095346) понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 17334,00 грн. (сімнадцять тисяч триста тридцять чотири гривні 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Відповідно до п.п. 15.5 п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення виготовлено в повному обсязі 21.10.2019.
Суддя О.В. Конишева
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.10.2019 |
Оприлюднено | 27.10.2019 |
Номер документу | 85200926 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні