Рішення
від 15.10.2019 по справі 1.380.2019.004207
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №1.380.2019.004207

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 жовтня 2019 року

Львівський окружний адміністративний суд в складі :

головуючого - судді Кухар Н.А.

секретаря судового засідання Гордійчук Г.В.

за участю:

прокурора -Шимін Н.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові справу за позовом Заступника керівника Радехівської місцевої прокуратури Львівської області до Олеської селищної ради Буського району Львівської області в особі виконавчого комітету про визнання протиправною бездіяльності та зобов"язання вчинити певні дії , -

в с т а н о в и в:

До суду надійшла позовна заява Заступника керівника Радехівської місцевої прокуратури Львівської області до Олеської селищної ради Буського району Львівської області в особі виконавчого комітету (80500, вул. Львівська, 6, м. Буськ, Львівська область) до Олеської селищної ради Буського раону Львівської області (80533, вул. Замкова, смт. Олесько, Львівська область) , в якому просить суд:

- визнати протиправною бездіяльність Олеської селищної ради Буського району Львівської області в особі її Виконавчого комітету щодо невиконання вимог чинного законодавства України щодо виготовлення облікової документації на кожен із об`єктів культурної спадщини національного та місцевого значення, що знаходяться на території Олеської селищної ради, зокрема: Замок Даниловичів (мур.) ХІV-ХVІ ст., розташований в смт. Олесько Буського району вул. Замкова,30; Костел Св. Трійці (мур.) 1545р., 1627р., 1847р., розташований в АДРЕСА_1 . АДРЕСА_2 ; Костел Св ОСОБА_1 (мур. АДРЕСА_3 1739 АДРЕСА_4 ; ОСОБА_2 (мур.) 1739р., розташований смт АДРЕСА_4 Буського АДРЕСА_5 Замкова АДРЕСА_4 ; Монастир АДРЕСА_6 мур.) АДРЕСА_7 , АДРЕСА_8 в АДРЕСА_4 ; Кладовище радянських воїнів і партизанів (2 бр. та 42 індивід., могили; пам., ск. Я. Чайка, 1965, граніт, мармурова крихта) 1942-1950 років, розташований в АДРЕСА_9 ; Пам`ятник ОСОБА_3 українському поету та художнику (ск. Є. Дзиндра, 1950, мармурова крихта, з/бетон, ) розташований АДРЕСА_10 АДРЕСА_2 та подання пропозицій органу охорони культурної спадщини вищого рівня - Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації про занесення таких до Державного реєстру нерухомих пам`яток України;

- зобов`язати Олеську селищну раду Буського району Львівсько області в особі її Виконавчого комітету виконати вимоги чинного законодавства України щодо виготовлення облікової документації на кожен із об`єкті культурної спадщини місцевого та національного значення, що знаходяться на території Олеської селищної ради, зокрема: Замок Даниловичів (мур.) ХІV-ХVІ НОМЕР_1 ., розташований в смт. Олесько Буського району АДРЕСА_11 . Замкова АДРЕСА_12 ; Костел Св. Трійці АДРЕСА_13 мур. АДРЕСА_14 , АДРЕСА_15 р., 1847р., розташований в АДРЕСА_2 ; ОСОБА_4 Св ОСОБА_1 (мур.) 1739 АДРЕСА_4 ; ОСОБА_2 (мур.) 1739р., розташований смт АДРЕСА_9 Буського АДРЕСА_16 . Замкова АДРЕСА_4 ; Монастир АДРЕСА_6 мур.) АДРЕСА_7 , АДРЕСА_4 ; Кладовище радянських воїнів і партизанів (2 бр. та 42 індивід., могили; пам., ск. Я. Чайка, 1965, граніт, мармурова крихта) 1942-1950 років, розташований в АДРЕСА_9 ; Пам`ятник ОСОБА_3 українському поету та художнику (ск. Є. Дзиндра, 1950, мармурова крихта, з/бетон, ) розташований в АДРЕСА_2 , та подання пропозицій органу охорони культурної спадщини вищого рівня Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласне державної адміністрації про занесення таких до Державного реєстру нерухомих пам`яток України.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що на території Олеської селищної ра Буського району налічуються такі пам`ятки національного значення, а саме:

- Замок Даниловичів (мур.) ХІV-ХVІІ ст., розташований в смт. Олесько Буського району (охоронний номер НОМЕР_2 , об`єкт взятий під охорону постановою №970 від 24.08.1963);

- Костел Св. Трійці (мур.) 1545р., 1627р., 1847р., розташований в смт. Олесько Буського району (охоронний номер АДРЕСА_17 , об`єкт взятий під охорону постановою №970 від 24.08.1963);

- Костел Св ОСОБА_5 Йосифа ( ОСОБА_6 .) 1739р., розташований в смт. Олесько Бусько району (охоронний номер 406/1, об`єкт взятий під охорону постановою №970 від 24.08.1963);

ОСОБА_7 ОСОБА_2 ( ОСОБА_6 .) 1739р., розташований в смт. Олесько Буського району (охоронний номер 406/2, об`єкт взятий під охорону постановою №970 в 24.08.1963);

- Монастир ОСОБА_8 (мур) 1739р., розташований в смт. Олесько Буського району (охоронний номер 406/0, об`єкт взятий під охорону постановою №970 від 24.08.1963).

А також на території Одеської селищної ра Буського району налічуються такі пам`ятки місцевого значення, а саме:

- Кладовище радянських воїнів і партизанів (2 бр. та 42 індивід. Могили; пам., ск. Я. Чайка, 1965, граніт, мармурова крихта) 1942-1950 років, розташований в смт. Олесько Буського району (охоронний номер АДРЕСА_18 , об`єкт взятий під охорону рішенням №183 від 05.05.1972);

- Пам`ятник ОСОБА_3 , українському поету та художнику (ск. Є. Дзиндра, 1950, мармурова крихта, з/бетон,) розташований в смт. Олесько Буського району (охоронний номер АДРЕСА_19 , об`єкт взятий під охорону рішенням №183 від 05.05.1972).

Проте на зазначені об`єкти облікова документація не складена. Без облікової документації занесення об`єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам`яток України не допускається. Посилаючись на норми Закону України «Про охорону культурної спадщини» , Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» заступник керівника Радехівської місцевої прокуратури вважає, що у даному випадку має місце бездіяльність відповідача, на якого вказаними нормативно-правовими актами покладено обов`язок щодо охорони об`єктів культурної спадщини, їх належний догляд та збереження; невжиття заходів щодо виготовлення облікової документації на об`єкти культурної спадщини, що знаходиться на території смт. Олесько Буського району Львівської області, з наступним поданням пропозицій органу охорони культурної спадщини вищого рівня - Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації про занесення таких до Держаного реєстру нерухомих пам`яток України.

Ухвалою суду від 22.08.2019 року відкрито загальне позовне провадження в адміністративній справі.

Протокольною ухвалою від 26.09.2019 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

Прокурор в судовому засіданні позовні вимоги підтримала повністю, з підстав викладених у позовній заяві.

Відповідач в судове засідання не прибув просив розгляд справи здійснювати без участі уповноваженого представника, про що подав заяву від 20.09.2019 № 250 ( вх.№ 34105 від 23.09.2019)

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення прокурора, дослідивши та оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне.

Радехівською місцевою прокуратурою Львівської області проведено моніторинг Державного реєстру нерухомих пам`яток України та встановлено, що в Державному реєстрі нерухомих пам`яток України немає жодної пам`ятки культурної спадщини національного чи місцевого значення, що знаходиться на території Олеської селищної ради Буського району Львівської області.

Водночас, за інформацією Буської районної державної адміністрації Львівської області від 05.06.2019 та переліку об`єктів культурної спадщини по Буському районі, що додавався встановлено, що на території Олеської селищної ради Буського району розташовані пам`ятки культурної спадщини національного та місцевого значення, а саме:

- Замок Даниловичів (мур.) ХІV-ХVІІ ст., розташований в смт. Олесько Буського району (охоронний номер 404, об`єкт взятий під охорону постановою №970 від 24.08.1963);

- Костел Св. Трійці (мур.) 1545р., 1627р., 1847р., розташований в смт. Олесько Буського району (охоронний номер АДРЕСА_17 , об`єкт взятий під охорону постановою №970 від 24.08.1963);

- Костел Св ОСОБА_5 Йосифа ( ОСОБА_6 .) 1739р., розташований в смт. Олесько Бусько району (охоронний номер 406/1, об`єкт взятий під охорону постановою №970 від 24.08.1963);

ОСОБА_7 Келії ( ОСОБА_6 .) 1739р., розташований в смт. Олесько Буського району (охоронний номер 406/2, об`єкт взятий під охорону постановою №970 в 24.08.1963);

- Монастир ОСОБА_8 (мур) 1739р., розташований в смт. Олесько Буського району (охоронний номер 406/0, об`єкт взятий під охорону постановою №970 від 24.08.1963) ;

- Кладовище радянських воїнів і партизанів (2 бр. та 42 індивід. Могили; пам., ск. Я. Чайка, 1965, граніт, мармурова крихта) 1942-1950 років, розташований в смт. Олесько Буського району (охоронний номер АДРЕСА_18 , об`єкт взятий під охорону рішенням №183 від 05.05.1972);

- Пам`ятник ОСОБА_3 , українському поету та художнику (ск. Є. Дзиндра, 1950, мармурова крихта, з/бетон,) розташований в смт. Олесько Буського району (охоронний номер АДРЕСА_19 , об`єкт взятий під охорону рішенням №183 від 05.05.1972).

Згідно інформації Буської РДА від 05.06.2019 року встановлено, що органи місцевого самоврядування з приводу занесення пам`яток архітектури до Державного реєстру пам`яток не зверталися.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає, що правові, організаційні, соціальні та економічні відносини у сфері охорони культурної спадщини регулює Закон України «Про охорону культурної спадщини» від 08 червня 2000 року №1805-ІІІ (далі - Закон №1805-III).

Згідно зі статтею 3 Закону №1805-III державне управління у сфері охорони культурної спадщини покладається на Кабінет Міністрів України та спеціально уповноважені органи охорони культурної спадщини. До спеціально уповноважених органів охорони культурної спадщини (далі - органи охорони культурної спадщини) належать, зокрема, виконавчий орган сільської, селищної, міської ради.

Відповідно до частини першої статті 4 Закону №1805-III до повноважень Кабінету Міністрів України у сфері охорони культурної спадщини належить, зокрема, занесення об`єктів культурної спадщини національного значення до Державного реєстру нерухомих пам`яток України та внесення змін до нього щодо пам`яток національного значення.

Відповідно до частини другої статті 5 Закону №1805-III, до повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини, належить, зокрема: реалізація державної політики з питань охорони культурної спадщини; ведення Державного реєстру нерухомих пам`яток України, здійснення координації та контролю за паспортизацією нерухомих об`єктів культурної спадщини; подання Кабінету Міністрів України пропозицій про занесення об`єктів культурної спадщини національного значення до Державного реєстру нерухомих пам`яток України та про внесення змін до нього щодо пам`яток національного значення; занесення об`єктів культурної спадщини місцевого значення до Державного реєстру нерухомих пам`яток України та внесення змін до нього щодо пам`яток місцевого значення.

Водночас, частиною другою статті 6 Закону № 1805-III встановлено, що до повноважень виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідно до їх компетенції у сфері охорони культурної спадщини належить: забезпечення виконання цього Закону, інших нормативно-правових актів про охорону культурної спадщини на відповідній території; подання пропозицій органу охорони культурної спадщини вищого рівня про занесення об`єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам`яток України, внесення змін до нього та про занесення відповідної території до Списку історичних населених місць України; забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам`яток України, а також надання інформації щодо програм та проектів будь-яких змін у зонах охорони пам`яток та в історичних ареалах населених місць.

Частиною першою статті 14 Закону № 1805-III встановлено, що занесення об`єкта культурної спадщини до Реєстру та внесення змін до нього (вилучення з Реєстру, зміна категорії пам`ятки) провадяться відповідно до категорії пам`ятки: а) пам`ятки національного значення - постановою Кабінету Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони культурної спадщини, протягом одного року з дня одержання подання; б) пам`ятки місцевого значення - рішенням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони культурної спадщини, за поданням відповідних органів охорони культурної спадщини або за поданням Українського товариства охорони пам`яток історії та культури, інших громадських організацій, до статутних завдань яких належать питання охорони культурної спадщини, протягом одного місяця з дня одержання подання.

Пунктом 3 розділу Х «Прикінцеві положення» Закону №1805-III визначено, що об`єкти, включені до списків (переліків) пам`яток історії та культури відповідно до Закону Української РСР «Про охорону і використання пам`яток історії та культури» , визнаються пам`ятками відповідно до цього Закону.

Відповідно до пункту 1.3 Порядку обліку об`єктів культурної спадщини, затвердженого наказом Міністерства культури України від 11 березня 2013 року №158, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 квітня 2013 року за № 528/23060 (далі - Порядок №158), облік об`єктів культурної спадщини включає: виявлення, обстеження, дослідження, фотофіксацію об`єктів культурної спадщини, підготовку графічних матеріалів (у разі необхідності) та визначення предмета охорони культурної спадщини, складання переліків об`єктів культурної спадщини та облікової документації на ці об`єкти, підготовку подання Міністерству культури України та Кабінету Міністрів України для занесення об`єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам`яток України.

На виявлені об`єкти культурної спадщини складається облікова картка об`єкта культурної спадщини, коротка історична довідка, акт технічного стану об`єкта (пам`ятки) культурної спадщини за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку (пункт 2.3. Порядку №158).

Пунктом 3.1 Порядку №158 визначено, що облікова картка об`єкта культурної спадщини, коротка історична довідка, акт технічного стану об`єкта (пам`ятки) культурної спадщини подаються за місцезнаходженням таких об`єктів на розгляд науково-методичної ради з питань охорони культурної спадщини органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим, консультативних рад органів охорони культурної спадщини обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та наукової (вченої) ради установи, організації, діяльність якої пов`язана з охороною культурної спадщини, які оцінюють відповідність кожного об`єкта критеріям, зазначеним у пунктах 10 і 11 Порядку визначення категорій пам`яток для занесення об`єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам`яток України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1760.

Відповідно до ч.1 ст.10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Згідно ст.1 вказаного Закону, виконавчі органи рад - органи, які відповідно до Конституції України та цього Закону створюються сільськими, селищними, міськими, районними в містах (у разі їх створення) радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених цим та іншими законами.

Відповідно до ч.1 ст.11 вказаного Закону, виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.

З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку, що у даному спорі на відповідача - Олеську селищну раду Буського району Львівської області в особі виконавчого комітету покладається обов`язок виготовлення облікової документації на об`єкт культурної спадщини, що знаходяться на її території та подання пропозицій органу охорони культурної спадщини вищого рівня - Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації про занесення такого до Державного реєстру нерухомих пам`яток України.

Відповідно до пункту 4.2. Порядку №158 форму облікової картки об`єкта культурної спадщини та паспорта об`єкта культурної спадщини затверджено наказом Міністерства культури і мистецтв України та Державного комітету України з будівництва та архітектури від 13 травня 2004 року №295/104 «Про затвердження форм облікової картки та паспорта об`єкта культурної спадщини» , зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 червня 2004 року за № 693/9292.

Пунктом 4.4. Порядку №158 визначено, що документи на об`єкт культурної спадщини складаються у чотирьох примірниках, один з яких зберігається в Мінкультури України, другий - в органі виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органах охорони культурної спадщини обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, третій - у районних державних адміністраціях або у виконавчому органі сільської, селищної, міської ради, четвертий - у розробника документів.

Суд зазначає, що бездіяльністю є певна форма поведінки особи, яка полягає у невиконанні нею дій, які вона повинна була вчинити відповідно до покладених на неї чинним законодавством України обов`язків.

Отже, невиконання відповідачем обов`язку по виготовленню облікової документації на зазначений об`єкт культурної спадщини та відповідно неподання пропозиції органу охорони культурної спадщини вищого рівня - Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації про занесення такого об`єкта до Державного реєстру нерухомих пам`яток України свідчить про бездіяльність відповідача, яку слід визнати протиправною.

Суд зазначає, що об`єкти культурної спадщини є надбанням українського народу загалом та відповідної територіальної громади зокрема, оскільки несуть собою велику цінність для розвитку історичної, етнічної, культурної самобутності держави і саме на органи державної влади та органи місцевого самоврядування відповідно до Закону України №1805-III покладено обов`язок щодо їх охорони та забезпечення їх належного догляду та збереження.

З огляду на викладене, суд вважає, що наявні підстави для задоволення позову.

Частиною другою статті 245 КАС України визначено повноваження суду у разі задоволення позову, зокрема, суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Таким чином, суд, задовольняючи даний позов, вважає за необхідне зобов`язати Олеську селищну раду Буського району Львівської області в особі її Виконавчого комітету виконати вимоги чинного законодавства України щодо виготовлення облікової документації на кожен із об`єкті культурної спадщини місцевого та національного значення, що знаходяться на території Олеської селищної ради, зокрема: Замок Даниловичів (мур.) ХІV-ХVІ ст., розташований в смт. Олесько Буського району вул. Замкова,30; Костел Св. Трійці (мур.) 1545р., 1627р., 1847р., розташований в АДРЕСА_2 ; Костел Св ОСОБА_1 (мур.) 1739 АДРЕСА_4 ; ОСОБА_2 (мур.) 1739р., розташований смт АДРЕСА_9 Буського АДРЕСА_5 Замкова АДРЕСА_4 ; Монастир АДРЕСА_6 мур.) АДРЕСА_7 , АДРЕСА_8 в АДРЕСА_4 ; Кладовище радянських воїнів і партизанів (2 бр. та 42 індивід., могили; пам., ск. Я. Чайка, 1965, граніт, мармурова крихта) 1942-1950 років, розташований в АДРЕСА_9 ; Пам`ятник ОСОБА_3 українському поету та художнику (ск. Є. Дзиндра, 1950, мармурова крихта, з/бетон, ) розташований в АДРЕСА_2 , та подання пропозицій органу охорони культурної спадщини вищого рівня Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласне державної адміністрації про занесення таких до Державного реєстру нерухомих пам`яток України.

Відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки матеріали справи не містять доказів понесення позивачем витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, підстави для стягнення з відповідача на користь позивача судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 72-77, 139, 241-246, 257-262 КАС України, суд, -

в и р і ш и в:

Позов Заступника керівника Радехівської місцевої прокуратури Львівської області до Олеської селищної ради Буського району Львівської області (80500, вул. Львівська, 6, м. Буськ, Львівська область) до Олеської селищної ради Буського раону Львівської області (80533, вул. Замкова, смт. Олесько, Львівська область) про визнання протиправною бездіяльності та зобов"язання вчинити певні дії - задоволити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Олеської селищної ради Буського району Львівської області в особі її Виконавчого комітету щодо невиконання вимог чинного законодавства України щодо виготовлення облікової документації на кожен із об`єктів культурної спадщини національного та місцевого значення, що знаходяться на території Олеської селищної ради, зокрема: Замок Даниловичів (мур.) ХІV-ХVІ ст., розташований в смт. Олесько Буського району вул. Замкова,30; Костел Св. Трійці (мур.) 1545р., 1627р., 1847р., розташований в АДРЕСА_1 . АДРЕСА_2 ; Костел Св ОСОБА_1 (мур.) 1739 АДРЕСА_4 ; ОСОБА_2 (мур.) 1739р., розташований смт АДРЕСА_9 Буського АДРЕСА_5 Замкова АДРЕСА_4 ; Монастир АДРЕСА_6 мур.) АДРЕСА_7 , АДРЕСА_8 в АДРЕСА_4 ; Кладовище радянських воїнів і партизанів (2 бр. та 42 індивід., могили; пам., ск. Я. Чайка, 1965, граніт, мармурова крихта) 1942-1950 років, розташований в АДРЕСА_9 ; Пам`ятник ОСОБА_3 українському поету та художнику (ск. Є. Дзиндра, 1950, мармурова крихта, з/бетон, ) розташований АДРЕСА_10 АДРЕСА_2 та подання пропозицій органу охорони культурної спадщини вищого рівня - Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації про занесення таких до Державного реєстру нерухомих пам`яток України;

Зобов`язати Олеську селищну раду Буського району Львівсько області в особі її Виконавчого комітету виконати вимоги чинного законодавства України щодо виготовлення облікової документації на кожен із об`єкті культурної спадщини місцевого та національного значення, що знаходяться на території Олеської селищної ради, зокрема: Замок Даниловичів (мур.) ХІV-ХVІ НОМЕР_1 ., розташований в смт. Олесько Буського району АДРЕСА_11 . Замкова АДРЕСА_12 ; Костел Св. Трійці АДРЕСА_13 мур. АДРЕСА_14 , АДРЕСА_15 р., 1847р., розташований в АДРЕСА_2 ; ОСОБА_4 Св ОСОБА_1 (мур.) 1739 АДРЕСА_4 ; ОСОБА_2 (мур.) 1739р., розташований смт АДРЕСА_9 Буського АДРЕСА_16 . Замкова АДРЕСА_4 ; Монастир АДРЕСА_6 мур.) АДРЕСА_7 , АДРЕСА_4 ; Кладовище радянських воїнів і партизанів (2 бр. та 42 індивід., могили; пам., ск. Я. Чайка, 1965, граніт, мармурова крихта) 1942-1950 років, розташований в АДРЕСА_9 ; Пам`ятник ОСОБА_3 українському поету та художнику (ск. Є. Дзиндра, 1950, мармурова крихта, з/бетон, ) розташований в АДРЕСА_2 , та подання пропозицій органу охорони культурної спадщини вищого рівня Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласне державної адміністрації про занесення таких до Державного реєстру нерухомих пам`яток України.

Судові витрати стягненню не підлягають.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного розгляду.

Апеляційна скарга на рішення подається протягом 30 днів з дня складання повного судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через Львівський окружний адміністративний суд.

Повний текст рішення складено 24 жовтня 2019 року.

Суддя Кухар Н.А.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.10.2019
Оприлюднено27.10.2019
Номер документу85201192
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.004207

Ухвала від 30.08.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 18.06.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Рішення від 15.10.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 22.08.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні