Ухвала
від 24.10.2019 по справі 19/906/68/13-г
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

Від "24" жовтня 2019 р. м. Житомир Справа № 19/906/68/13-г

Господарський суд Житомирської області у складі судді Костриці О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Головного управління ДФС у Житомирській області за №1415/06-30-10-05 від 31.07.2019 про заміну кредитора його правонаступником у справі за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Фактор Нафтогаз" (м.Київ) до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Фактор Капітал" (смт.Черняхів, Житомирська область) про банкрутство,

за участю учасників судового процесу:

-від кредиторів: Кизенко Д.О. - представник Товариства з обмеженою відповідальністю "Фактор Нафтогаз" (довіреність №0106 від 01.06.2017, посвідчення адвоката України № КВ439 від 30.11.2015);

присутній в засіданні суду: Кизенко Д.О. - представник Товариства з обмеженою відповідальністю "Фактор Енергогруп" (довіреність № 9 від 18.03.2019),-

ВСТАНОВИВ:

провадженні Господарського суду Житомирської області перебуває справа №19/906/68/13-г про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Фактор Капітал".

Відповідно до ч.6 ст.12 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

20.04.2019 в офіційному друкованому виданні "Голос України" опубліковано Кодекс України з процедур банкрутства.

Згідно п.1 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, цей Кодекс набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання чинності цим Кодексом.

Таким чином, 21.10.2019 набрав чинності Кодекс України з процедур банкрутства.

У відповідності п.2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" втратив чинність.

За приписами п.4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.

Отже, подальший розгляд справи №19/906/68/13-г про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Фактор Капітал" здійснюється відповідно до положень Кодексу України з процедур банкрутства.

Згідно з ухвалою суду від 03.02.2015 одним з кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Фактор Капітал" є Коростенська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області.

Ухвалою суду від 24.10.2019 було замінено кредитора у справі - Коростенську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області (11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. Коротуна, 3; ідентифікаційний код 38718127) на правонаступника - Коростенську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (11500, Житомирська область, м.Коростень, вул. Коротуна, 3; ідентифікаційний код 39566728).

02.08.2019 до господарського суду надійшла заява Головного Управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора у справі Коростенської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області на Головне управління ДФС у Житомирській області.

Ухвалою господарського суду від 12.08.2019 прийнято та призначено до розгляду в засіданні суду заяву Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора по справі.

24.10.2019 на адресу суду від Головного управління ДФС у Житомирській області надійшло клопотання, в якому просить суд розглядати заяву про заміну кредитора у справі Коростенську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області на Головне управління ДФС у Житомирській області за відсутністю уповноваженого представника управління, у зв`язку з перебуванням його в іншому судовому засіданні, у підтвердження чого було надіслано ухвалу Верховного Суду від 03.10.2019 по справі №906/665/17.

Суд прийшов до висновку, що неявка Головного управління ДФС у Житомирській області не перешкоджає розгляду заяви.

Представник Товариства з обмеженою відповідальністю "Фактор Нафтогаз" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Фактор Енергогруп" при вирішенні заяви Головного Управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора поклався на розсуд суду.

Ліквідатор банкрута в засідання суду не з`явився

Інші учасники судового процесу в засідання суду також не з`явились.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши учасника судового процесу, господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Законом України від 21.12.2016 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні", який набрав чинності з 01.01.2017, внесено зміни до Податкового кодексу України, зокрема до статті 19-1 та доповнено кодекс статтями 19-2 і 19-3, пункт 41.1. статті 41 викладено в новій редакції.

Відповідно до пункту 41.1. статті 41 Податкового кодексу України, контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, його територіальні органи.

Згідно з пунктом 41.2. статті 41 Податкового кодексу України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.

Функції контролюючих органів визначені статтями 19-1 - 19-3 Податкового кодексу України.

Відповідно до пункту 19-1.1. статті 19-1 Податкового кодексу України, контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу.

Підпунктом 19-1.1.22. пункту 19-1.1. статті 19-1 Податкового кодексу України визначено, що контролюючі органи здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно не нарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.

Відповідно до статті 19-3 Податкового кодексу України, визначено функції державних податкових інспекцій, які здійснюють сервісне обслуговування платників податків, реєстрацію та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням; формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб-платників податків, Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи; виконують інші функції сервісного обслуговування платників податків, визначені законом.

Виходячи з викладених обставин, функції з погашення податкового боргу та стягнення платежів до бюджету з 01.01.2017 здійснюються Головними управліннями Державної фіскальної служби в областях.

Постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 296 "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" постановлено реорганізувати деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання як структурних підрозділів до відповідних територіальних органів Служби за переліком згідно з додатком.

З додатку до постанови Кабінету Міністрів України "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" №296 від 28.03.2018 убачається, що Коростенська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області реорганізовується шляхом приєднання до Головного управління ДФС у Житомирській області.

Наказом Державної фіскальної служби України від 10.05.2018 № 282 вирішено реорганізувати, зокрема, Коростенську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області шляхом її приєднання як структурного підрозділу до Головного управління ДФУ у Житомирській області (а.с. 139-140 том 58).

Наказом Державної фіскальної служби України №80 від 01.02.2019 "Про затвердження положень про головні управління ДФС в областях та м. Києві" (а.с. 145 том 58), затверджено положення про Головне управління ДФС у Житомирській області.

Відповідно до пункту 1 вищезазначеного Положення, Головне управління ДФС у Житомирській області є територіальним органом Державної фіскальної служби України, який підпорядковується ДФС. Головне управління ДФС у Житомирській області є органом доходів і зборів. Головне управління ДФС у Житомирській області є правонаступником усіх прав та обов`язків, зокрема, Коростенської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (а.с .146-138-144).

У відповідності до передавального акту від 25.01.2019, затвердженого головою комісії з реорганізації Коростенської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (а.с. 143-144), здійснено заходи щодо припинення діяльності Коростенської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області шляхом приєднання до Головного управління ДФС у Житомирській області.

Згідно із зазначеним вище передавальним актом, Головне управління ДФС у Житомирській області, до якого приєднано Коростенську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області є єдиним правонаступником Коростенської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області щодо всього майна, майнових та немайнових прав, прав на рухоме та нерухоме майно, прав на земельні ділянки, об`єкти соціально-побутового призначення, інших прав та обов`язків, стосовно всіх боржників та кредиторів Коростенської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області.

Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 13.05.2019 припинено Коростенську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (а.с. 141-142 том 58).

Таким чином, уповноваженою особою, що здійснює функції з погашення податкового боргу та стягнення платежів до бюджету і реалізує державну податкову політику щодо зобов`язань Товариства з обмеженою відповідальністю "Фактор Капітал" є Головне управління ДФС у Житомирській області.

Статтею 52 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.

Частиною 1 статті 43 Кодексу України з процедур банкрутства, передбачено, що у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншого учасника (учасників) справи здійснює заміну такої сторони її правонаступником на будь-якій стадії провадження у справі.

Ураховуючи викладене, суд уважає за необхідне заяву Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора його правонаступником задовольнити; замінити кредитора у справі - Коростенську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. Коротуна, 3; ідентифікаційний код 39566728) на правонаступника - Головне управління ДФС у Житомирській області (10003, м.Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7; ідентифікаційний код 39459195).

Керуючись статтями 52, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, статтею 43 Кодеку України з процедур банкрутства-

УХВАЛИВ:

1. Заяву Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора його правонаступником задовольнити.

2. Замінити кредитора у справі - Коростенську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. Коротуна, 3; ідентифікаційний код 39566728) на правонаступника - Головне управління ДФС у Житомирській області (10003, м.Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7; ідентифікаційний код 39459195).

Ухвала господарського суду набирає законної сили 24.10.2019.

Ухвала господарського суду може бути оскаржена до Північно-західного апеляційного господарського суду або через Господарський суд Житомирської області в порядку та строки, встановлені Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.

Повний текст ухвали суду складений та підписаний 25.10.2019.

Суддя Костриця О.О.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення24.10.2019
Оприлюднено28.10.2019
Номер документу85205464
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —19/906/68/13-г

Ухвала від 10.12.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 31.10.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 15.08.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 14.05.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 13.05.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 13.05.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 18.04.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 12.03.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 26.01.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 05.12.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні