РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
21 жовтня 2019 р. Справа № 120/2659/19-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Вільчинського О.В.,
за участю:
секретаря судового засідання: Драло В.О.,
представника відповідачів: Лозінської І.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу в порядку спрощеного позовного провадження справу
за позовом: товариства з обмеженою відповідальністю "ФОРСІКС"
до: Державної податкової служби України; Головного управління ДПС у Вінницькій області
про: визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького окружного адміністративного суду надійшли матеріали позовної заяви товариства з обмеженою відповідальністю "ФОРСІКС" (далі - позивач, ТОВ "ФОРСІКС") до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач №1, ДФС України); Головного управління ДФС у Вінницькій області (далі - відповідач №2, ГУ ДФС у Вінницькій області) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії.
Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що на виконання вимог п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України позивач склав податкові накладні № 2 від 03.05.2019, № 3 від 06.05.2019, № 4 від 07.05.2019, № 5 від 08.05.2019 і за допомогою електронного документообігу направив їх до податкового органу для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Водночас реєстрація вказаних податкових накладних була зупинена. На виконання вказівки контролюючого органу товариство надіслало повідомлення, а також всі первинні документи на підтвердження реальності здійснення господарських операцій. Разом з тим, оскаржуваними рішеннями від 01.07.2019 №1207129/42184247, №1207120/42184247, № 1207118/42184247 та № 1207128/42184247 було відмовлено у реєстрації вищевказаних податкових накладених. Позивач вважає таку відмову незаконною, а тому за захистом своїх прав та інтересів звертається до суду.
Ухвалою від 21.08.2019 відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін та призначено розгляд справи на 09.09.2019. Крім того, встановлені сторонам строки для подання відзиву на позов, відповіді на відзив та заперечень
09.09.2019 через канцелярію суду від відповідача надійшло клопотання про перенесення справи на іншу дату.
Ухвалою суду від 09.09.2019 задоволено клопотання відповідача та відкладено розгляд справи на іншу дату.
17.09.2019 від відповідача надійшло клопотання про заміну відповідачів, а саме Державну фіскальну службу України на його правонаступника Державну податкову службу України та Головне управління ДФС у Вінницькій області на його правонаступника Головне управління ДПС у Вінницькій області.
Також 17.09.2019 від відповідачів на адресу суду надійшли відзиви на позов, у яких заперечують проти позову в повному обсязі, зазначаючи, що Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117, визначено, що податкові накладні/розрахунки коригування, які подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до встановлених цим порядком ознак. У разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування виявлено, що ПН/РК відповідають одній з ознак, визначених у пункті 3 цього Порядку, така ПН/РК не підлягає моніторингу та підлягає реєстрації в Реєстрі. Водночас ПН/РК, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку. У разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено ПН/РК, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких ПН/РК зупиняється. У разі коли за результатами моніторингу ПН/РК відповідає критеріям ризиковості здійснення операцій, крім ПН/РК, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких ПН/РК зупиняється. Відповідачі зазначають, що згідно з п. 21 Порядку підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації ПН/РК є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначено у ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, ненадання платником податку копій документів відповідно до пп. 4 п. 13 Порядку та ненадання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства. Оскільки позивач не надав документів, передбачених вказаним пунктом Порядку, комісією Головного управління ДФС у Вінницькій області було правомірно прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних. Водночас підставою для відмови в реєстрації цих накладних було те, що позивач не надав письмових пояснень щодо походження сировини, використаної для виробництва реалізованого товару. Відповідач 2 вважає, що діяв на підставі та в спосіб, що визначені законом, а тому просять суд відмовити в задоволенні позову.
25.09.2019 представником позивача подано відповідь на відзиви відповідачів. Вважає, що відповідачами не наведено у своїх відзивах жодних обґрунтувань на законність прийнятих рішень. Також зазначає, що податкові накладні у травні №1 від 02.05.2019 та №10 від 15.05.2019, які подані на реєстрацію ТОВ "ФОРСІКС" у той же проміжок часу були зареєстровані відповідачем без жодних нарікань, а тому чітко підтверджує неправомірність та безпідставність дій фіскального органу щодо відмови від реєстрації заявлених до примусової реєстрації в позові податкових накладних.
21.10.2019 через канцелярію суду представником позивача подано заяву про розгляд справи за відсутності представника. Позовні вимоги підтримує в повному обсязі та просить їх задовольнити, посилаючись на доводи наведені в позовній заяві та відповіді на відзиви.
З урахуванням викладеного, керуючись положеннями статті 205 КАС України, суд вважає за можливе здійснювати розгляд справи у відсутність представника позивача.
Представника відповідачів в судовому засіданні, повторно заявила клопотання про заміну відповідачів правонаступниками, посилаючи на подане клопотання та докази додані до нього.
Судом без виходу до нарадчої кімнати із занесенням до протоколу судового засідання, 21.10.2019 задоволено клопотання представника відповідачів та замінено Державну фіскальну службу України на його правонаступника Державну податкову службу України та Головне управління ДФС у Вінницькій області на його правонаступника Головне управління ДПС у Вінницькій області.
Заслухавши пояснення представника відповідача, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, суд встановив таке.
ТОВ "ФОРСІКС" перебуває на обліку в ГУ ДПС у Вінницькій області та має статус платника ПДВ.
05.04.2019 між Продавцем ТОВ "ФОРСІКС" та Покупцем ТОВ "ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ", від імені якого діє Тульчинська філія ТОВ "ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" укладений договір № 20, відповідно до умов якого Продавець зобов`язався передати окремими партіями у власність покупця масло солодковершкове селянське для фасування, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити його на умовах визначених Договором.
09.04.2019 між Постачальником ТОВ "ФОРСІКС" та Покупцем ТОВ "ДЕЙРІКО" укладений договір №ДК/09/04/2019, відповідно до якого Постачальник зобов`язався поставити і передати казеїни кислотні сухі технічні, молоко знежирене сухе, молоко незбиране сухе, сироватку молочну підсирну суху деміралізовану та інше, у власність Покупця, Покупець зобов`язався отримати Товар і оплачувати на умовах договору.
03.05.2019 позивач як платник ПДВ склав податкову накладну № 2 на покупця ТОВ "ДЕЙРІКО" на загальну суму 905 040,00 грн., в т.ч. ПДВ 150 840,00 грн., яка була направлена на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних.
Згідно з квитанцією № 1 від 30.05.2019 документ прийнято, водночас реєстрацію зупинено. Підставою для цього стало те, що вказана податкова накладна відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Відтак позивачу було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
На виконання вказівок контролюючого органу позивач надіслав повідомлення № 10 від 30.06.2019 про подання пояснень та копій документів щодо ПК/РК, реєстрацію яких зупинено.
Згідно з квитанцією № 2 документ J13126, повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК, доставлено до Головного управління ДФС у Вінницькій області, прийнято до розгляду.
01.07.2019 комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, прийняла рішення №1207129/42184247, яким відмовила позивачу в реєстрації податкової накладної № 2 від 03.05.2019. Підставою для відмови вказано ненадання платником ПДВ письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрація якої зупинена. Також у додатковій інформації вказано, що відсутня інформація стосовно походження сировини, використаної для виробництва реалізованого товару.
06.05.2019 позивач як платник ПДВ склав податкову накладну № 3 на покупця ТОВ "ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" на загальну суму 1 397 088,00 грн., в т.ч. ПДВ 232 848,00 грн., яка була направлена на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних.
Згідно з квитанцією № 1 від 29.05.2019 документ прийнято, водночас реєстрацію зупинено. Підставою для цього стало те, що вказана податкова накладна відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Відтак позивачу було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
На виконання вказівок контролюючого органу позивач надіслав повідомлення №2 від 27.06.2019 про подання пояснень та копій документів щодо ПК/РК, реєстрацію яких зупинено.
Згідно з квитанцією № 2 документ J13126, повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК, доставлено до Головного управління ДФС у Вінницькій області, прийнято до розгляду.
01.07.2019 комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, прийняла рішення №1207120/42184247, яким відмовила позивачу в реєстрації податкової накладної № 3 від 06.05.2019. Підставою для відмови вказано ненадання платником ПДВ письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрація якої зупинена. Також у додатковій інформації вказано, що відсутня інформація стосовно походження сировини, використаної для виробництва реалізованого товару.
07.05.2019 позивач як платник ПДВ склав податкову накладну № 4 на покупця ТОВ "ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" на загальну суму 1 079 585,00грн.н, в т.ч. ПДВ 179 930,83 грн., яка була направлена на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних.
Згідно з квитанцією № 1 від 29.05.2019 документ прийнято, водночас реєстрацію зупинено. Підставою для цього стало те, що вказана податкова накладна відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Відтак позивачу було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
На виконання вказівок контролюючого органу позивач надіслав повідомлення №1 від 27.06.2019 про подання пояснень та копій документів щодо ПК/РК, реєстрацію яких зупинено.
Згідно з квитанцією № 2 документ J13126, повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК, доставлено до Головного управління ДФС у Вінницькій області, прийнято до розгляду.
01.07.2019 комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, прийняла рішення №1207118/42184247, яким відмовила позивачу в реєстрації податкової накладної № 4 від 07.05.2019. Підставою для відмови вказано ненадання платником ПДВ письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрація якої зупинена. Також у додатковій інформації вказано, що відсутня інформація стосовно походження сировини, використаної для виробництва реалізованого товару.
08.05.2019 позивач як платник ПДВ склав податкову накладну № 5 на покупця ТОВ "ДЕЙРІКО" на загальну суму 1 000 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 166 666,67 грн., яка була направлена на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних. Згідно з квитанцією № 1 від 29.05.2019 документ прийнято, водночас реєстрацію зупинено. Підставою для цього стало те, що вказана податкова накладна відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Відтак позивачу було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
На виконання вказівок контролюючого органу позивач надіслав повідомлення №9 від 30.06.2019 про подання пояснень та копій документів щодо ПК/РК, реєстрацію яких зупинено.
Згідно з квитанцією № 2 документ J13126, повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК, доставлено до Головного управління ДФС у Вінницькій області, прийнято до розгляду.
01.07.2019 комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, прийняла рішення №1207128/42184247, яким відмовила позивачу в реєстрації податкової накладної № 5 від 08.05.2019. Підставою для відмови вказано ненадання платником ПДВ письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрація якої зупинена. Також у додатковій інформації вказано, що відсутня інформація стосовно походження сировини, використаної для виробництва реалізованого товару.
Не погодившись з рішеннями податкового органу щодо відмови в реєстрації податкових накладних, позивач за захистом своїх прав та інтересів звернувся до суду.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам та встановленим обставинам справи, суд керується такими мотивами.
Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755- VI (далі - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.
Відповідно до п.п. "а", "б" п. 185.1 ст. 185 ПК України об`єктом оподаткування є, зокрема, постачання товарів/послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу;
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з приписами пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п. 188.1 ст. 188 ПК України).
Згідно з вимогами п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до п. 201.7 ст. 201 цього ж Кодексу податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку-продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п. 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" від 29.12 2010 № 1246 (далі - Порядок №1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно п. 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до п. 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 21 лютого 2018 року № 117, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.
Згідно з вимогами п. 4 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 177) у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак, визначених у пункті 3 цього Порядку, такі податкова накладна/розрахунок коригування не підлягають моніторингу та підлягають реєстрації в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку № 177 передбачено, що податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
Згідно з пп. 6 та 7 Порядку № 177 у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Отже, підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є відповідність: 1) платника податку - критеріям ризиковості платника податку; 2) податкової накладної/розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.
Згідно документа Державної фіскальної служби України від 05.11.2018, пп. 1.6 п.1 "Критерії ризиковості платника податку і здійснення операцій", комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:
платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України";
платник податку зареєстрований платником ПДВ менше трьох місяців;
платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);
платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;
платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 ПК України;
платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 ПК України;
наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з п. 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.
Відповідно до вимог п. 12 та 13 Порядку № 117 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування;
2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;
3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Зупиняючи реєстрацію податкових накладних позивача, відповідач не вказав, якому саме критерію ризикованості платника податку відповідає позивач та не зазначив, за якою саме підставою позивача із вказаних у пп. 1.6 п. 1 Критеріїв віднесено до ризикових платників.
Разом з тим, як вбачається зі змісту квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, які надіслані в електронний кабінет позивача, відповідач у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних лише запропонував надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію.
Суд зауважує, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.
Водночас пунктом 7 Порядку № 117 визначено умови зупинення реєстрації ПН/РК, це: відповідність критеріям (а не критерію) ризиковості здійснення операції, крім ПН/РК, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку. Тобто, повинна мати місце сукупність ризикових умов, ступені ризиків мають бути достатніми для зупинення реєстрації.
Крім того, згідно із ст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" від 23.02.2006 № 3477-IV суди при розгляді справ застосовують рішення та практику Європейського суду з прав людини як джерело право.
Так, у справі "Рисовський проти України" Суд зазначив про особливу важливість принципу "належного урядування", який передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб (див. рішення у справах "Беєлер проти Італії" [ВП], заява № 33202/96, п. 120, ECHR 2000-I, "Онер`їлдіз проти Туреччини" [ВП], заява № 48939/99, п. 128, ECHR 2004-XII, "Megadat.comS.r.l. проти Молдови", заява № 21151/04, п. 72, від 08.04.2008, і "Москаль проти Польщі", заява № 10373/05, п. 51, від 15.09.2009).
На державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок (рішення у справах "Лелас проти Хорватії", заява № 55555/08, п. 74, від 20.05.2010, і "Тошкуце та інші проти Румунії", заява № 36900/03, п. 37, від 25.11.2008) і сприятимуть юридичній визначеності у цивільних правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (див. зазначені вище рішення у справах "Онер`їлдіз проти Туреччини", п. 128, та "Беєлер проти Італії", п. 119).
Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов`язків (див. зазначене вище рішення у справі "Лелас проти Хорватії", п. 74). Ризик будь-якої помилки державного органу повинен покладатися на саму державу, а помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються (див., серед інших джерел, mutatis mutandis, зазначене вище рішення у справі "Пінкова та Пінк проти Чеської Республіки", п. 58, а також рішення у справі "Ґаші проти Хорватії", заява № 32457/05, п. 40, від 13.12.2007, та у справі "Трґо проти Хорватії", заява № 35298/04, п. 67, від 11.06.2009).
Натомість у спорі між сторонами суд встановлено недотримання відповідачем принципу "належного урядування" у розумінні практики Європейського суду з прав людини. Зокрема, надсилаючи позивачу квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних, відповідач не діяв у належний, чіткий та якомога послідовніший спосіб. Про це свідчить та обставина, що пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкових накладних, носить загальний характер, а з їх змісту неможливо встановити, які саме документи платнику необхідно надати.
Водночас невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії свідчить про його протиправність. Відтак допущені державним органом помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються, як і не можуть покладати на таких осіб тягар відповідальності.
Крім того, відповідно до п. 14 Порядку № 117 перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Згідно з п. 15 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором, або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).
Пунктом 16 Порядку № 117 визначено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Згідно з вимогами п.п. 18-20 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Судом встановлено, що з метою реєстрації податкових накладних у ЄРПН позивач надіслав всі наявні у нього документи, що стосуються відповідних господарських операцій, оскільки в квитанціях про зупинення реєстрації була відсутня інформація, які саме пояснення та документи потрібно подати для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Так, на підтвердження господарської операції щодо податкової накладної № 2 від 03.05.2019 ТОВ "ФОРСІКС" було надано такі документи:
№1 від 30.06.2019 - загальна інформація про підприємство від 27.06.2019;
№2 від 30.06.2019 - Договір підряду про виготовлення продукції з матеріалів замовника на давальницьких умовах №28/11-1 від 28.11.2018;
№3 від 30.06.2019 - Спеціалізована накладна за травень від 31.05.2019 стр. 1;
№4 від 30.06.2019 - Спеціалізована накладна за травень від 31.05.2019 стр. 2;
№5 від 30.06.2019 - Договір зберігання №28/11-2 від 28.11.2018;
№6 від 30.06.2019 - Акт приймання-передачі готової продукції з переробки №5 від 31.05.2019;
№7 від 30.06.2019 - Видаткова накладна (у переробку) 02-31.05.2019;
№8 від 30.06.2019 - Видаткова накладна №14 від 03.05.2019;
№9 від 30.06.2019 - замовлення №119 від 03.05.2019;
№10 від 30.06.2019 - рахунок №30 від 03.05.2019;
№11 від 30.06.2019 - Договір поставки №ДК/09/04/2019 від 09.04.2019;
№12 від 30.06.2019 - ПН №2 від 03.05.2019;
№13 від 30.06.2019 - Квитанція №9111737219 від 30.05.2019;
№14 від 30.06.2019 - довіреність №53 від 03.05.2019;
№15 від 30.06.2019 - виписка банку від 03.05.2019;
№16 від 30.06.2019 - ТТН №Р14 від 03.05.2019.
На підтвердження господарської операції щодо податкової накладної № 3 від 06.05.2019 ТОВ "ФОРСІКС" було надано такі документи:
№ 1 від 01.07.2019 - загальна інформація про підприємство від 27.06.2019;
№2 від 01.07.2019 - Договір підряду про виготовлення продукції з матеріалів замовника на давальницьких умовах №28/11-1 від 28.11.2018;
№3 від 01.07.2019 - Спеціалізована накладна за травень від 31.05.2019 стр.1;
№4 від 01.07.2019 - Спеціалізована накладна за травень від 31.05.2019 стр.2;
№5 від 01.07.2019 - Договір зберігання №28/11-2 від 28.11.2018;
№6 від 01.07.2019 - Акт приймання-передачі готової продукції з переробки №5 від 31.05.2019;
№7 від 01.07.2019 - Видаткова накладна (у переробку) 02-31.05.2019;
№8 від 01.07.2019 - Видаткова накладна №15 від 06.05.2019;
№9 від 01.07.2019 - ТТН №Р12 від 06.05.2019;
№10 від 01.07.2019 - рахунок№31 від 06.05.2019;
№11 від 01.07.2019 - Договір поставки №20 від 05.04.2019;
№12 від 01.07.2019 - ПН№3 від 06.05.2019;
№13 від 01.07.2019 - Квитанція №9110934096 від 29.05.2019;
№14 від 01.07.2019 - довіреність №453 від 06.05.2019.
На підтвердження господарської операції щодо податкової накладної № 4 від 07.05.2019 ТОВ "ФОРСІКС" було надано такі документи:
№1 від 01.07.2019 - загальна інформація про підприємство від 27.06.2019;
№2 від 01.07.2019 - Договір підряду про виготовлення продукції з матеріалів замовника на давальницьких умовах №28/11 -1 від 28.11.2018;
№3 від 01.07.2019 - Спеціалізована накладна за травень від 31.05.2019 стр. 1;
№4 від 01.07.2019 - Спеціалізована накладна за травень від 31.05.2019 стр.2;
№5 від 01.07.2019 - Договір зберігання №28/11-2 від 28.11.2018;
№6 від 01.07.2019 - Акт приймання-передачі готової продукції з переробки №5 від 31.05.2019;
№7 від 01.07.2019 - Видаткова накладна (у переробку) 02-31.05.2019;
№8 від 01.07.2019 - Видаткова накладна №16 від 07.05.2019;
№9 від 01.07.2019 - ТТН №Р12 від 07.05.2019;
№10 від 01.07.2019 - рахунок №33 від 07.05.2019;
№11 від 01.07.2019 - Договір поставки №20 від 05.04.2019;
№12 від 01.07.2019 - ПН №4 від 07.05.2019;
№13 від 01.07.2019 - Квитанція №9110932729 від 29.05.2019.
На підтвердження господарської операції щодо податкової накладної № 5 від 08.05.2019 ТОВ "ФОРСІКС" було надано такі документи:
№1 від 30.06.2019 - загальна інформація про підприємство від 27.06.2019;
№2 від 30.06.2019 - Договір підряду про виготовлення продукції з матеріалів замовника на давальницьких умовах №28/11-1 від 28.11.2018;
№3 від 30.06.2019 - Спеціалізована накладна за травень від 31.05.2019 стр. 1;
№4 від 30.06.2019 - Спеціалізована накладна за травень від 31.05.2019 стр. 2;
№5 від 30.06.2019 - Договір зберігання №28/11-2 від 28.11.2018 ;
№6 від 30.06.2019 - Акт приймання-передачі готової продукції з переробки №5 від 31.05.2019;
№7 від 30.06.2019 - Видаткова накладна (у переробку) 02-31.05.2019;
№8 від 30.06.2019 - Видаткова накладна №19 від 15.05.2019;
№9 від 30.06.2019 - замовлення №134 від 14.05.2019;
№10 від 30.06.2019 - рахунок №32 від 07.05.2019;
№11 від 30.06.2019 - Договір поставки №ДК/09/04/2019 від 09.04.2019;
№12 від 30.06.2019 - ПН№5 від 08.05.2019;
№13 від 30.06.2019 - Квитанція №9111468271 від 29.05.2019;
№14 від 30.06.2019 - довіреність №60 від 14.05.2019;
№15 від 30.06.2019 - виписка банку від 08.05.2019.
Суд зазначає, що відповідно до вимог п. 21 Порядку № 117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Згідно з п. 22 Порядку № 117 рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.
Пунктом 23 Порядку № 117 визначено, що таке рішення приймається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку.
Водночас рішення відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування, як і квитанції про зупинення реєстрації накладних позивача не містять конкретної інформації щодо причин та підстав для прийняття таких рішень, а причиною їх прийняття стало ненаданням платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена.
Водночас аналіз наданих позивачем документів вказує на те, що надіслані позивачем письмові пояснення з копіями первинних та інших документів повністю відображають зміст господарських операцій позивача та є достатніми для прийняття відповідачем рішень про реєстрацію податкових накладних.
Відтак, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій між позивачем та його контрагентами, а також враховуючи те, що такі документи були надані контролюючому органу, суд доходить висновку, що у відповідача не було достатніх підстав для відмови у проведенні реєстрації податкових накладних позивача.
Також суд наголошує, що у цій справі суд не надає оцінку реальності здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентами, на підставі яких складено спірні податкові накладні, оскільки це питання повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема, шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.
З огляду на викладене суд визнає протиправними і такими, що підлягають скасуванню рішення відповідача 2 про відмову у реєстрації спірних податкових накладних, складених позивачем.
Крім того, є підставними та підлягають задоволенню позовні вимоги про зобов`язання відповідача 1 вчинити дії щодо реєстрації таких накладних в ЄРПН.
Так, відповідно до п. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
Водночас зазначена норма закону розрахована на відсутність спірних правовідносин, оскільки у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.
Зокрема, пунктом 28 Порядку № 117 визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Разом з тим, суд звертає увагу на те, що згідно з вимогами п.п. 19, 20 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в ЄРПН податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, належить до повноважень ДФС України.
Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства та були достатніми для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відтак суд доходить висновку про наявність правових підстав для зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні ТОВ "ФОРСІКС" за № 2 від 03.05.2019, № 3 від 06.05.2019, № 4 від 07.05.2019, № 5 від 08.05.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому суд зазначає, що згідно з приписами ч. 3 ст. 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Відтак суд переконаний, що задоволення вищевказаної позовної вимоги є гарантією того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку (ч. 2 ст. 2 КАС України).
Частинами другою статті 6 КАС України визначено, що суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.
В силу приписів ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно з позицією ЄСПЛ, викладеною, зокрема, у справі "Компанія Вестберґа таксі Актіеболаґ" та "Вуліч проти Швеції", заява № 36985/97, рішення від 23.07.2002, п. 110, адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасувати оскаржені рішення. Справи мають бути розглянуті на підставі поданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами, для призначення податкових штрафів має саме податкове управління.
Перевіривши обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єктів владних повноважень на підтримку правомірності своєї позиції та докази, надані позивачем, суд приходить до переконання, що позов є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
При вирішенні питання про розподіл судових витрат у справі, суд враховує, що відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Таким чином, у зв`язку з повним задоволенням позову, судові витрати позивача на сплату судового збору в розмірі 7684 грн. належить стягнути на його користь порівну за рахунок бюджетних асигнувань кожного з відповідачів у справі.
Керуючись ст.ст. 73-77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, №1207129/42184247, № 1207120/42184247, № 1207118/42184247 та № 1207128/42184247 від 01.07.2019.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні товариства з обмеженою відповідальністю "ФОРСІКС" № 2 від 03.05.2019, № 3 від 06.05.2019, № 4 від 07.05.2019, № 5 від 08.05.2019.
Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "ФОРСІКС" судовий збір в розмірі 3842 грн. (три тисячі вісімсот сорок дві гривні) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Вінницькій області.
Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "ФОРСІКС" судовий збір в розмірі 3842 грн. (три тисячі вісімсот сорок дві гривні) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРСІКС" (місцезнаходження: вул. Хмельницьке шосе, 2, кімната 111/2, м. Вінниця, 21036, код ЄДРПОУ 42184247)
Головне управління ДПС у Вінницькій області (місцезнаходження: вул. Хмельницьке шосе, 7, м.Вінниця, 21100, код ЄДРПОУ 43142454)
Державна податкова служба України (місцезнаходження: площа Львівська, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393)
Рішення у повному обсязі виготовлено 28.10.19
Суддя Вільчинський Олександр Ванадійович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.10.2019 |
Оприлюднено | 30.10.2019 |
Номер документу | 85219533 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вільчинський Олександр Ванадійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вільчинський Олександр Ванадійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вільчинський Олександр Ванадійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні