Постанова
від 18.10.2019 по справі 760/12288/19
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №760/12288/19

Провадження №3/760/4156/19

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 жовтня 2019 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Кушнір С.І., за участю секретаря Гаєвської С.В., представника Київської міської митниці ДФС Панькіна Д.В., представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 - адвоката Варес М.О., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівника ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ (ЄДРПОУ 40801360, 25000, Кіровоградська обл., м. Кропивницький, Подільський р-н, вул. Велика Пермська, буд. 9 (станом на 07.04.2017 - 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 139, оф. 337), зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , за ознаками порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, -

В С Т А Н О В И В:

24.04.2019 р. до Солом`янського районного суду м. Києва від Київської міської митниці ДФС надійшов адміністративний матеріал з протоколом про порушення митних правил №0248/10000/19 від 04.04.2019 року, складений відносно громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівника ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ (ЄДРПОУ 40801360, 25000, Кіровоградська обл., м. Кропивницький, Подільський р-н, вул. Велика Пермська, буд. 9 (станом на 07.04.2017 - 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 139, оф. 337), зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , по факту порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Відповідно до протоколу №0248/10000/19 про порушення митних правил від 04.04.2019 року, вбачається, що 07.04.2017 р. через митний кордон України в зоні діяльності Одеської митниці ДФС, у контейнері № WHLU5335570 з Туреччини на митну територію України ввезено товари шланги (труби) для зрошування , вагою брутто 25 109, 20 кг, нетто - 23 410 кг, у кількості 1 108 пакувальних місць.

Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України здійснено за попередньою митною декларацією від 07.04.2017 № UA100000/2017/821653 на підставі товаросупровідних документів: коносамент (Bill of Lading) від 29.03.2017 № 17/03/300/00932-0001142, інвойс від 24.03.2017 № 229650.

Відповідно до зазначених товаросупровідних документів відправником товарів виступала компанія ISKO PLASTIK VE KALIP SAN.TIC.A.S. (Туреччина), одержувачем - ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ (Україна).

09.04.2017 р., після прибуття у зону діяльності Київської міської митниці ДФС, зазначені товари, заявлені до митного оформлення декларантом ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ ОСОБА_1 за електронною митною декларацією № UA100010/2017/260824.

Разом із вказаними митним деклараціями та товаросупровідними документами до митниці були надані наступні документи: контракт купівлі-продажу від 01.02.2017 № AI1700033, укладений між продавцем - компанією ISKO PLASTIK VE KALIP SAN.TIC.A.S. (Туреччина) та покупцем - ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ (Україна) в особі директора ОСОБА_1 ; CMR від 07.04.2017 № 50677, декларація країни відправлення від 28.03.2017 № 17343100ЕХ063161 та інші, необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення, документи, які зазначені в гр. 44 МД.

Відповідно до інвойсу від 24.03.2017 № 229650, виставленого компанією ISKO PLASTIK VE KALIP SAN.TIC.A.S. (Туреччина) для ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ (Україна), та гр. 22 експортної декларації № 17343100ЕХ063161, вартість переміщених через митний кордон України товарів, на умовах поставки CIF Одеса, становить - 24 382, 80 доларів США.

04.07.2017 р., листом за вих. № 11226/5/99-99-19-02-02-16, з метою перевірки автентичності документів, на підставі яких було здійснено митне оформлення товарів, ввезених на митну територію України на адресу ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ за МД № UA100010/2017/260824, Державною фіскальною службою України направлено відповідний запит до митних органів Республіки Туреччини.

08.02.2019 р., листом Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання Державної фіскальної служби України від 08.02.2019 № 4013/7/99-99-19-06-02-17 до Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь митних органів Республіки Туреччини на зазначений запит з доданими завіреними копіями наступних документів: експортна митна декларація форми EX 3 від 28.03.2017 № 17343100ЕХ063161, фактура/інвойс від 24.03.2017 № 229713.

Згідно з даними, зазначеними у копії експортної декларації від 28.03.2017 № 17343100ЕХ063161 з території Республіки Туреччина в Україну на адресу ТОВ ФРІВЕЙ ЛОГІСТІКС ГРУП у контейнері № WHLU5335570 було відправлено товари шланги (труби) для зрошування загальною вагою брутто 25 109, 20 кг, нетто - 24 020,40 кг., у кількості 1 108 пакувальних місць. При цьому, в гр.22 валюта та фактурна вартість вказаної митної декларації зазначено фактурну вартість даних товарів, яка становить - 57 884 доларів США.

Товари експортовано із території Республіки Туреччини компанією ISKO PLASTIK VE KALIP SANAYI TIC.A.S. (Туреччина) на умовах поставки FOB ISTANBUL. Зазначена декларація складена на підставі фактури від 24.03.2017 № 229713, відомості про яку занесені до граф 44.

Відповідно до отриманої копії фактури, виставленої компанією ISKO PLASTIK VE KALIP SANAYI TIC.A.S. (Туреччина) для LLC FREEWAY LOGISTICS GROUP (Україна) вартість проданих товарів становить 57 884 доларів США.

Тобто, в результаті співставленням відомостей, що містяться у документах, отриманих від митних органів Туреччини, та документах митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС, встановлено, що співпадають відомості: щодо номеру контейнеру, в якому товари переміщувались через митний кордон України (WHLU5335570), щодо відправника, найменування та асортименту товарів, їх кількості (кількість пакувальних місць - 1 108, вага брутто - 25 109,20 кг.), але не співпадають відомості щодо одержувача, умов поставки, ваги нетто та вартості товарів.

Пунктом 1 частини четвертої ст. 335 МК України встановлено, що для ввезення товарів на митну територію України надаються такі документи та/або відомості, у числі засобами інформаційних технологій:

В результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товари шланги (труби) для зрошування , вагою брутто 25 109,20 кг. та вартістю 57 884 доларів США, що згідно курсу НБУ на дату переміщення через митний кордон України (07.04.2017) (1 USD - 27,100326 грн.) складає 1 568 675,27 грн., переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів та відомості, необхідні для визначення їх митної вартості (інвойс від 24.03.2017 № 229650).

Згідно облікової картки суб`єкта ЗЕД № 112/2016/350 та інформації про юридичну особу, розміщеної на офіційному сайті Міністерства юстиції України, керівником ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ (код ЄДРПОУ 40801360) з 02.09.2016 є ОСОБА_1 .

Відповідно до інформації, наявної в базі даних ЄАІС ДФС, в реєстрі порушників митних правил, підприємство ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ (ЄДРПОУ 40801360) та гр. ОСОБА_1 протягом року не притягувались до відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачено ст. 483 або ст. 482 МК України.

Таким чином, в діях гр. ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, у зв`язку з чим 04.04.2019 р. працівниками Київської міської митниці ДФС відносно останнього складено протокол про порушення митних правил № 0248/10000/19 за ознаками вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Безпосередні предмети правопорушення, не вилучалися, оскільки до складання протоколу про порушення митних правил, були випущені у вільний обіг. Загальна вартість предметів правопорушення складає 1568675,27 грн.

Представник Київської міської митниці ДФС України в судовому засіданні вважав обставини викладені в протоколі про порушення митних правил №0248/10000/19 від 04 квітня 2019 року доведеними та просив притягнути гр. ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ч. 1 ст. 483 МК України, застосувавши до нього стягнення у виді накладення штрафу в розмірі 100% вартості товарів та стягнути на користь держави вартість безпосередніх предметів порушення митних правил, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.

Представник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, в судовому засіданні просила закрити провадження у справі у зв`язку з відсутністю події і складу правопорушення з підстав, викладених у письмових поясненнях. Представник просила звернути увагу на те, що Київська міська митниця ДФС в результаті співставленням відомостей, що містяться у документах, отриманих від митних органів Туреччини, та документах митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС, встановила, що співпадають: відомості щодо номеру контейнеру, в якому товари переміщувались через митний кордон України (OOLU9674114), відомості щодо відправника, найменування та асортимент товарів, їх кількості (кількість пакувальних місць - 1 599, вага брутто - 24 997,65 кг, нетто - 23 318,45 кг), але не співпадають відомості щодо одержувача, умов поставки та вартості товарів, а отже були переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів та відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

При цьому, на підтвердження доводів зазначених в адміністративному протоколі, Київською міською митницею ДФС до суду було додано відповідь митних органів республіки Туреччини, які складені іноземною мовою (можливо турецькою). Також було додано документи, правову природу яких визначити неможливо, але при цьому на них зазначено переклад , який зроблено невстановленою особою ОСОБА_3 Хто ця особа, на якій підставі та чи має вона право робити переклад - встановити не можливо, оскільки матеріали справи про порушення митних правил не містять жодних відомостей та доказів. А тому вважає, що дані документи не можуть братися до уваги судом при вирішенні даної справи.

Отже документи, які були надані для митного оформлення та на підставі яких було складено протокол про порушення митних правил викладені іноземною мовою, переклад вказаних документів на державну мову в матеріалах справи відсутній.

Також, представник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, зазначила, що жодної перевірки TOB ДРАФТ-КОМПАНІ відповідно до ст.ст. 345-354 Митного кодексу України, з питань митного оформлення товарів 07.04.2017 року після їх випуску у вільний обіг, органом доходів та зборів не проводилося та відповідно не складалося жодних актів щодо заниження митної вартості, а отже відсутні будь-які підстави для притягнення ОСОБА_1 , як директора TOB ДРАФТ-КОМПАНІ до адміністративної відповідальності.

Заслухавши пояснення представника митного органу, пояснення представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, дослідивши та оцінивши зібрані матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.

За змістом ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Згідно ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

За змістом ст. 483 МК України об`єктивна сторона складу даного правопорушення характеризується діями, що направлені на переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

При цьому відповідно до пункту 6 постанови Пленуму Верховного Суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03.06.2005 року № 8, судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів. Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Відповідно до роз`яснень, наведених у постанові Пленуму Верховного Суду України від 03 червня 2005 року №8 Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил порушення митних правил, відповідальність за яке встановлена ст. 483 МК України, може бути вчинене лише умисно.

Судом встановлено, що 07.04.2017 р. через митний кордон України в зоні діяльності Одеської митниці ДФС, у контейнері № WHLU5335570 з Туреччини на митну територію України ввезено товари шланги (труби) для зрошування , вагою брутто 25 109, 20 кг, нетто - 23 410 кг, у кількості 1 108 пакувальних місць.

Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України здійснено за попередньою митною декларацією від 07.04.2017 № UA100000/2017/821653 на підставі товаросупровідних документів: коносамент (Bill of Lading) від 29.03.2017 № 17/03/300/00932-0001142, інвойс від 24.03.2017 № 229650.

Відповідно до зазначених товаросупровідних документів відправником товарів виступала компанія ISKO PLASTIK VE KALIP SAN.TIC.A.S. (Туреччина), одержувачем - ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ (Україна).

09.04.2017 р., після прибуття у зону діяльності Київської міської митниці ДФС, зазначені товари, заявлені до митного оформлення декларантом ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ ОСОБА_1 за електронною митною декларацією № UA100010/2017/260824.

Разом із вказаними митним деклараціями та товаросупровідними документами до митниці були надані наступні документи: контракт купівлі-продажу від 01.02.2017 № AI1700033, укладений між продавцем - компанією ISKO PLASTIK VE KALIP SAN.TIC.A.S. (Туреччина) та покупцем - ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ (Україна) в особі директора ОСОБА_1 ; CMR від 07.04.2017 № 50677, декларація країни відправлення від 28.03.2017 № 17343100ЕХ063161 та інші, необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення, документи, які зазначені в гр. 44 МД.

Відповідно до інвойсу від 24.03.2017 № 229650, виставленого компанією ISKO PLASTIK VE KALIP SAN.TIC.A.S. (Туреччина) для ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ (Україна), та гр. 22 експортної декларації № 17343100ЕХ063161, вартість переміщених через митний кордон України товарів, на умовах поставки CIF Одеса, становить - 24 382, 80 доларів США.

04.07.2017 р., листом за вих. № 11226/5/99-99-19-02-02-16, з метою перевірки автентичності документів, на підставі яких було здійснено митне оформлення товарів, ввезених на митну територію України на адресу ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ за МД № UA100010/2017/260824, Державною фіскальною службою України направлено відповідний запит до митних органів Республіки Туреччини.

08.02.2019 р., листом Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання Державної фіскальної служби України від 08.02.2019 № 4013/7/99-99-19-06-02-17 до Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь митних органів Республіки Туреччини на зазначений запит з доданими завіреними копіями наступних документів: експортна митна декларація форми EX 3 від 28.03.2017 № 17343100ЕХ063161, фактура/інвойс від 24.03.2017 № 229713.

Згідно з даними, зазначеними у копії експортної декларації від 28.03.2017 № 17343100ЕХ063161 з території Республіки Туреччина в Україну на адресу ТОВ ФРІВЕЙ ЛОГІСТІКС ГРУП у контейнері № WHLU5335570 було відправлено товари шланги (труби) для зрошування загальною вагою брутто 25 109, 20 кг, нетто - 24 020,40 кг., у кількості 1 108 пакувальних місць. При цьому, в гр.22 валюта та фактурна вартість вказаної митної декларації зазначено фактурну вартість даних товарів, яка становить - 57 884 доларів США.

Товари експортовано із території Республіки Туреччини компанією ISKO PLASTIK VE KALIP SANAYI TIC.A.S. (Туреччина) на умовах поставки FOB ISTANBUL. Зазначена декларація складена на підставі фактури від 24.03.2017 № 229713, відомості про яку занесені до граф 44.

Відповідно до отриманої копії фактури, виставленої компанією ISKO PLASTIK VE KALIP SANAYI TIC.A.S. (Туреччина) для LLC FREEWAY LOGISTICS GROUP (Україна) вартість проданих товарів становить 57 884 доларів США.

Тобто, в результаті співставленням відомостей, що містяться у документах, отриманих від митних органів Туреччини, та документах митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС, встановлено, що співпадають відомості: щодо номеру контейнеру, в якому товари переміщувались через митний кордон України (WHLU5335570), щодо відправника, найменування та асортименту товарів, їх кількості (кількість пакувальних місць - 1 108, вага брутто - 25 109,20 кг.), але не співпадають відомості щодо одержувача, умов поставки, ваги нетто та вартості товарів.

Пунктом 1 частини четвертої ст. 335 МК України встановлено, що для ввезення товарів на митну територію України надаються такі документи та/або відомості, у числі засобами інформаційних технологій:

В результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товари шланги (труби) для зрошування , вагою брутто 25 109,20 кг. та вартістю 57 884 доларів США, що згідно курсу НБУ на дату переміщення через митний кордон України (07.04.2017) (1 USD - 27,100326 грн.) складає 1 568 675,27 грн., переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів та відомості, необхідні для визначення їх митної вартості (інвойс від 24.03.2017 № 229650).

Оцінюючи в сукупності надані докази, суд знаходить їх належними та допустимими, у зв`язку з чим приходить до висновку, що факт вчинення порушення митних правил передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України повністю підтверджений в ході розгляду справи.

У відповідності до ст. 459 МК України, суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Згідно п. 43 ч. 1 ст. 4 МК України, посадові особи підприємств - керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за додержання вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

В силу ст. 65 ГК України, управління підприємством здійснюється відповідно до його установчих документів на основі поєднання прав власника щодо господарського використання свого майна і участі в управлінні трудового колективу. Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

З урахуванням викладеного суд вважає, що за фактичних обставин справи наведених вище, саме гр. ОСОБА_1 є суб`єктом правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, у зв`язку з чим останній підлягає притягненню до адміністративної відповідальності.

Отже, в діях гр. ОСОБА_1 , як керівника ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 статті 483 Митного кодексу України.

Частиною 1 ст. 487 МК України передбачено, що провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Стаття 33 КУпАП визначає, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

У ч. 1 ст. 489 МК України зазначено, що посадова особа при розгляді справи про порушення митних правил зобов`язана з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до вимог ст.ст. 245, 280 КУпАП, суд зобов`язаний повно та всебічно з`ясувати усі обставини справи, зокрема, чи мало місце адміністративне правопорушення, чи винна особа у його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, наявність обставин, що пом`якшують та обтяжують відповідальність, а також інші обставини, що мають суттєве значення для правильного її вирішення при цьому, встановити істину по справі необхідно з аналізу наявних доказів, які відповідно чинного законодавства, представляють собою будь - які фактичні дані, які підтверджують або спростовують ті чи інші обставини і мають суттєве значення для правильного вирішення справи по суті.

Згідно зі ст.ст. 245, 251, 252, 280 КУпАП при розгляді адміністративної справи органом (посадовою особою) повинно бути вжито всіх необхідних заходів для повного, всебічного і об`єктивного дослідження доказів та з`ясовано: чи було вчинено правопорушення, чи винна дана особа у його вчиненні, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Оцінюючи в сукупності надані докази, суддя знаходить їх належними та допустимими, у зв`язку з чим приходить до висновку, що факт вчинення порушення митних правил передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України повністю підтверджений в ході розгляду справи.

Згідно санкції ч. 1 ст. 483 МК України, вчинення правопорушення передбаченого диспозицією даної норми, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для переміщення товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.

Як встановлено вище, вартість безпосередніх предметів правопорушення 1568675,27 грн.

З огляду на викладене, гр. ОСОБА_1 слід визнати винним у порушенні митних правил за ч. 1 ст. 483 Митного Кодексу України та піддати адміністративному стягненню у виді штрафу в розмірі 1568675,27 грн.

Також, санкція статті 483 МК України передбачає конфіскацію товарів, однак предмети правопорушення не вилучались, оскільки до складання протоколу про порушення митних правил, були випущені у вільний обіг.

Таким чином, з ОСОБА_1 на користь держави слід стягнути вартість безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 1568675,27 грн.

Крім того, відповідно до ст. 40-1 КУпАП та Закону України Про судовий збір з гр. ОСОБА_1 підлягає стягненню судовий збір у розмірі 384,20 грн.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 1, 8, 245, 251-252, 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.ст. 3, 458, 465, 467, 483, 487-488,491, 495, 522, 527 Митного кодексу України, суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

Визнати винним громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівника ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ (ЄДРПОУ 40801360, 25000, Кіровоградська обл., м. Кропивницький, Подільський р-н, вул. Велика Пермська, буд. 9 (станом на 07.04.2017 - 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 139, оф. 337), зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , у порушенні митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України та піддати його адміністративному стягненню у вигляді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 1568675 (один мільйон п`ятсот шістдесят вісім тисяч шістсот сімдесят п`ять) грн. 27 коп.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівника ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ (ЄДРПОУ 40801360, 25000, Кіровоградська обл., м. Кропивницький, Подільський р-н, вул. Велика Пермська, буд. 9 (станом на 07.04.2017 - 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 139, оф. 337), зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , на користь держави вартість безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 1568675 (один мільйон п`ятсот шістдесят вісім тисяч шістсот сімдесят п`ять) грн. 27 коп.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівника ТОВ ДРАФТ-КОМПАНІ (ЄДРПОУ 40801360, 25000, Кіровоградська обл., м. Кропивницький, Подільський р-н, вул. Велика Пермська, буд. 9 (станом на 07.04.2017 - 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 139, оф. 337), зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , судовий збір у розмірі 384,20 грн.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи, прокурором або митним органом, який здійснював провадження у цій справі до Київського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її проголошення.

Постанова пред`являється до виконання протягом трьох місяців.

Суддя С.І. Кушнір

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.10.2019
Оприлюднено29.10.2019
Номер документу85224980
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/12288/19

Постанова від 18.11.2019

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Ященко Ірина Юріївна

Постанова від 18.10.2019

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні