Постанова
від 28.10.2019 по справі 947/21892/19
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 947/21892/19

Провадження № 1-кс/947/14711/19

УХВАЛА

Іменем України

28.10.2019 року м.Одеса

Слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 про дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, -

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається з клопотання, в провадженні СУ ГУНП в Одеській області перебувають матеріали досудового розслідування внесені 26.07.2019 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019160000000743 про вчинення кримінального правопорушення передбаченого ст. 191 ч.5 КК України, щодо привласнення та розтрати бюджетних коштів посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » під час виконання умов договорів організації постачання гарячого харчування.

Відповідно доклопотання в ході проведення досудового розслідування отримано факти що в лютому місяці 2018 року службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з метою незаконного переведення отриманих бюджетних коштів у готівку та послідуючого їх привласнення здійснили, безтоварні операції із підприємствами з ознаками фіктивності, зокрема ФОП ОСОБА_5 ІПН НОМЕР_1 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 . Крім того, в ході проведення досудового розслідування з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » отримано відповідь про те, що в період з 1 жовтня по теперішній час поставка масла вершкового здійснювались ФОП ОСОБА_5 відповідно до укладеного договору. Виробником масла є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та вказане масло використовувалось для приготування їжі для учнів учбових закладів міста Одеси. В подальшому, під час досудового розслідування, від виробника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » отримано лист про те що, будь-яких фінансово-господарських операцій між виробником та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ФОП ОСОБА_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не було здійснено та вони не є контрагентами виробника.

Слідчий звернувся до суду з клопотанням, про дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, а саме: здійснення за участю спеціалістів відібрання необхідних зразків продукції харчової промисловості, яка використовуються у шкільному навчальному закладі для харчування дітей (виготовлення гарячої їжі), а також на вилучення тари чи упакування, в якому зберігається та/або було поставлено продукти харчування, які ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код НОМЕР_3 , ФОП ОСОБА_5 ІПН НОМЕР_1 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , поставляє за договорами про закупівлю товарів укладених у 2018 та 2019 роках шкільного навчального закладу; документації, яка подавалася представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код НОМЕР_3 , ФОП ОСОБА_5 ІПН НОМЕР_1 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , разом з поставкою продукції харчової промисловості за договорами про закупівлю товарів укладених у 2018 та 2019 роках; супровідних документів на товар, що підтверджують їх походження, безпечність та якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогами (з наданням товарно-транспортних накладних та декларації виробника, сертифікатів якості, якісних посвідчень, або інших документів, які підтверджують вказане); проведених платежів по даному договору, платіжних доручень щодо оплати отриманих товарів; накладних та податкових накладних на оплату товару, які надавались при постачанні товару і в яких вказано конкретні найменування товарів, їх кількість та ціни постачання; документів щодо проведених вибіркових (часткових) перевірок товару на якість, документів щодо проведених відборів зразків (проб) та направлення до лабораторії, документів щодо отриманих результатів проведених лабораторних досліджень; первинних бухгалтерських документів щодо придбання та оплати товарів відповідно до умов договорів про закупілю послуг у 2019 році, додаткових угод до нього, а саме товарно-транспортних накладних, актів списання товарів, договорів про закупівлю товарів, актів закупок, податкових накладних, видаткових накладних, актів прийому-передач, документів бухгалтерської звітності; листування з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код НОМЕР_3 , ФОП ОСОБА_5 ІПН НОМЕР_1 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , з приводу виконання умов договору поставки продукції, якості продукції та інші листування, з можливістю ознайомлення з вказаними документами та вилучення оригіналів вказаних документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 код ЄДРПОУ НОМЕР_5 за адресою: АДРЕСА_1 , у зв`язку з тим, що, інформація, яка міститься у вказаних документах може бути використана як докази та має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, та просив розглянути клопотання без його участі та без виклику у судове засідання представника закладу.

Вивчивши клопотання та матеріали які обґрунтовують доводи клопотання, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч.2 ст. 163 КПК України якщо сторона кримінального провадження, яка звернулась з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчім суддею без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Відповідно до приписів ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Беручи доуваги викладенета враховуючи,що уматеріалах кримінальногопровадження,вбачається наявнiстьдостатнiхпiдставвважати,що вказанів клопотанніречі тадокументи, перебувають у володінні Військової частини НОМЕР_6 ІНФОРМАЦІЯ_4 код ЄДРПОУ НОМЕР_5 за адресою: АДРЕСА_1 , та відомості увказаних документах,мають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні,а такождля досягненняповноти,всебічності танеупередженості розслідуваннязазначеного кримінальногоправопорушення,вважаю можливим задовольнитиклопотання слідчогобез викликуу засіданняпредставника закладу.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 159, 163-166 КПК України,

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 задовольнити.

Надати дозвіл слідчим відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління ГУНП в Одеській області ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 тимчасовий доступ до речей та документів, а саме: здійснення за участю спеціалістів відібрання необхідних зразків продукції харчової промисловості, яка використовуються у шкільному навчальному закладі для харчування дітей (виготовлення гарячої їжі), а також на вилучення тари чи упакування, в якому зберігається та/або було поставлено продукти харчування, які ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код НОМЕР_3 , ФОП ОСОБА_5 ІПН НОМЕР_1 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , поставляє за договорами про закупівлю товарів укладених у 2018 та 2019 роках шкільного навчального закладу; документації, яка подавалася представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код НОМЕР_3 , ФОП ОСОБА_5 ІПН НОМЕР_1 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , разом з поставкою продукції харчової промисловості за договорами про закупівлю товарів укладених у 2018 та 2019 роках; супровідних документів на товар, що підтверджують їх походження, безпечність та якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогами (з наданням товарно-транспортних накладних та декларації виробника, сертифікатів якості, якісних посвідчень, або інших документів, які підтверджують вказане); проведених платежів по даному договору, платіжних доручень щодо оплати отриманих товарів; накладних та податкових накладних на оплату товару, які надавались при постачанні товару і в яких вказано конкретні найменування товарів, їх кількість та ціни постачання; документів щодо проведених вибіркових (часткових) перевірок товару на якість, документів щодо проведених відборів зразків (проб) та направлення до лабораторії, документів щодо отриманих результатів проведених лабораторних досліджень; первинних бухгалтерських документів щодо придбання та оплати товарів відповідно до умов договорів про закупілю послуг у 2019 році, додаткових угод до нього, а саме товарно-транспортних накладних, актів списання товарів, договорів про закупівлю товарів, актів закупок, податкових накладних, видаткових накладних, актів прийому-передач, документів бухгалтерської звітності; листування з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код НОМЕР_3 , ФОП ОСОБА_5 ІПН НОМЕР_1 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , з приводу виконання умов договору поставки продукції, якості продукції та інші листування, з можливістю ознайомлення з вказаними документами та вилучення оригіналів вказаних документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 код ЄДРПОУ НОМЕР_5 за адресою: АДРЕСА_1 .

Залучити допроведення тимчасовогодоступу спеціалістів,в томучислі осіб,з числапрацівників ДП« ІНФОРМАЦІЯ_5 »,працівників ІНФОРМАЦІЯ_6 ,працівників ІНФОРМАЦІЯ_7 ,працівників ДП« ІНФОРМАЦІЯ_8 »,Державна установа« ІНФОРМАЦІЯ_9 » -з метоювилучення зразківпродукції длявирішення питання,щодо подальшогонаправлення вилученихзразків напроведення експертизихарчових продуктівта лабораторнихдосліджень навизначення відповідностівимогам ДСТУ.

Попередити посадових осіб ВЧ ІНФОРМАЦІЯ_10 , що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Строк дії ухвали становить 30 (тридцять днів) і обчислюється з дня постановлення ухвали.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення28.10.2019
Оприлюднено21.02.2023

Судовий реєстр по справі —947/21892/19

Постанова від 28.10.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Постанова від 11.09.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Постанова від 11.09.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Постанова від 11.09.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Постанова від 11.09.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Постанова від 11.09.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Постанова від 11.09.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Постанова від 11.09.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Постанова від 11.09.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

Постанова від 11.09.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тонконоженко М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні