Ухвала
від 30.10.2019 по справі 298/946/19
ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 298/946/19

Номер провадження 1-кс/298/492/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 жовтня 2019 року смт. Великий Березний

Слідчий суддя Великоберезнянського районного суду Закарпатської області ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Великоберезнянського відділення поліції Ужгородського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Великоберезнянського відділу Ужгородської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , на підставі матеріалів кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за №12019070070000155 від 02 травня 2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, про проведення позапланової документальної ревізії фінансово-господарської діяльності, -

ВСТАНОВИВ:

слідчий СВ Великоберезнянського відділення поліції Ужгородського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області звернувся до слідчого судді з клопотанням на підставі матеріалів кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за №12019070070000155 від 02 травня 2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 366 КК України про проведення позапланової документальної ревізії фінансово-господарської діяльності Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги в частині правильності використання бюджетних коштів на оплату праці 7 (семи) працівникам Великоберезнянського пункту екстреної медичної допомоги. Клопотання мотивує тим, що 02 травня 2019 року у чергову частину Великоберезнянського відділення поліції Ужгородського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області надійшов рапорт о/у СКП Великоберезнянського ВП старшого лейтенанта поліції ОСОБА_5 , про те, що ним в ході проведення оперативно - розшукових міроприємств було встановлено, що посадові особи Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги розташованого на території Великоберезнянського району, Закарпатської області, оформляють на роботу громадян які під час робочого часу в період з 01 січня 2017 року по 31 травня 2019 року перебувають за межами України. Згідно розрахунку по Закарпатському територіальному центру екстреної медичної допомоги нарахованої і виплаченої заробітної плати за невідпрацьований час по фельдшеру-диспетчеру Великоберезнянського ПЕМД ОСОБА_6 за період з 01 січня 2017 року по 21 липня 2019 року становить 1451285,55грн. Згідно розрахунку по Закарпатському територіальному центру екстреної медичної допомоги нарахованої і виплаченої заробітної плати за невідпрацьований час по фельдшеру-диспетчеру Великоберезнянського ПЕМД ОСОБА_7 за період з 01 січня 2017 року по 21 липня 2019 року становить 275,87грн. Згідно розрахунку по Закарпатському територіальному центру екстреної медичної допомоги нарахованої і виплаченої заробітної плати за невідпрацьований час по фельдшеру виїзної бригади Великоберезнянського ПЕМД ОСОБА_8 за період з 01 січня 2017 року по 21 липня 2019 року становить 83857,21грн. Згідно розрахунку по Закарпатському територіальному центру екстреної медичної допомоги нарахованої і виплаченої заробітної плати за невідпрацьований час по фельдшеру виїзної бригади Великоберезнянського ПЕМД ОСОБА_9 за період з 01 січня 2017 року по 21 липня 2019 року становить 6589,72грн. Згідно розрахунку по Закарпатському територіальному центру екстреної медичної допомоги нарахованої і виплаченої заробітної плати за невідпрацьований час по фельдшеру виїзної бригади Великоберезнянського ПЕМД ОСОБА_10 за період з 01 січня 2017 року по 21 липня 2019 року становить 33926,77грн. Згідно розрахунку по Закарпатському територіальному центру екстреної медичної допомоги нарахованої і виплаченої заробітної плати за невідпрацьований час по водію Великоберезнянського ПЕМД ОСОБА_11 за період з 01 січня 2017 року по 21 липня 2019 року становить 27159,30грн. Згідно розрахунку по Закарпатському територіальному центру екстреної медичної допомоги нарахованої і виплаченої заробітної плати за невідпрацьований час по лікарю Великоберезнянського ПЕМД ОСОБА_12 за період з 02 грудня 2016 року по 21 липня 2019 року становить 22500,39грн. Беручи до уваги те, що для встановлення всіх обставин законності та розмірів нарахування заробітної плати працівниками Великоберезнянського ПЕМД Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомого, та з метою забезпечення розслідування даного кримінального провадження, виникла необхідність провести позапланову документальну ревізію фінансово-господарської діяльності Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги, а тому слідчий просить клопотання задовольнити.

Слідчий в судове засідання не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання без його участі, клопотання підтримав, просив його задовольнити.

Відповідно до вимог ч. 4 ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття слідчого в судове засідання, фіксування за допомогою технічних засобів судового розгляду не здійснювалося.

Як вбачається з наданих слідчим матеріалів справи, 02 травня 2019 року у чергову частину Великоберезнянського відділення поліції Ужгородського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області надійшов рапорт о/у СКП Великоберезнянського ВП старшого лейтенанта поліції ОСОБА_5 , про те, що ним в ході проведення оперативно-розшукових міроприємств було встановлено, що одне із комунальних підприємств, яке розташоване на території Великоберезнянського району Закарпатської області, оформляє на роботу громадян, при цьому оформлені на підприємстві громадяни перебувають за межами України, а їх керівництво привласнює кошти, які виділені для заробітної плати.

Також із даних матеріалів вбачається, що за вищевказаним фактом 02 травня 2019 року було розпочато досудове розслідування за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України, що підтверджується витягом з кримінального провадження № 12019070070000155 від 29 жовтня 2019 року.

Відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів, серед іншого, шляхом отримання від органів державної влади висновків ревізій та актів перевірок.

Згідно з ч. 2 ст. 84 КПК України одним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких пунктом 4 частини другої статті 99КПК України віднесено і висновки ревізій та акти перевірок.

З`ясування вищенаведеного питання іншим шляхом, окрім як проведення ревізії контролюючим органом, неможливе.

При цьому,відповідно доп.1ч.1ст.8Закону України«Про основнізасади здійсненнядержавного фінансовогоконтролю вУкраїні» органдержавного фінансовогоконтролю здійснює державний фінансовий контроль та контроль за: виконанням функцій з управління об`єктами державної власності; цільовим та ефективним використанням коштів державного і місцевих бюджетів; цільовим використанням і своєчасним поверненням кредитів (позик), одержаних під державні (місцеві) гарантії; достовірністю визначення потреби в бюджетних коштах при складанні планових бюджетних показників; відповідністю взятих бюджетних зобов`язань розпорядниками бюджетних коштів відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі); веденням бухгалтерського обліку, а також складанням фінансової і бюджетної звітності, паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі), кошторисів та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету; станом внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту у розпорядників бюджетних коштів; усуненням виявлених недоліків і порушень.

Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» державний фінансовий контроль забезпечується, серед іншого, через проведення інспектування, яке, відповідно до ч. 1 ст. 4 цього ж Закону, здійснюється у формі ревізії.

За змістом п. 5 ч. 5 ст. 11 вищевказаного Закону позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться, зокрема, у разі надходження відповідного доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від органів прокуратури, Національної поліції. Частиною шостою цієї ж статті передбачено, що позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

Відповідно до п. 29 Порядку проведення інспектування Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 550 від 20 квітня 2006 року, таким рішенням суду є ухвала про дозвіл на проведення ревізії, в якій зазначено підстави проведення ревізії, дати її початку та закінчення, номер кримінального провадження, орган, що здійснює досудове розслідування.

Підставою для проведення ревізії є наявність у матеріалах кримінального провадження відомостей про порушення вимог законності та розмірів нарахування заробітної плати працівникам Великоберезнянського пунктуекстреної медичноїдопомоги Закарпатськоготериторіального центруекстреної медичної допомого.

Відповідно до ч. 11 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.

Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України № 408 від 13 серпня 2014 року «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» передбачено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.

Разом із тим, на даний час з КПК України виключено п. 6 ч. 2 ст. 36 та п. 4 ч. 2 ст. 40, якими прокурору, який здійснює нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням, та слідчому надавались повноваження призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.

Відтак, єдиним можливим процесуальним шляхом для призначення ревізії фінансово-господарської діяльності Закарпатського територіальногоцентру екстреноїмедичної допомоги з вказаного питання під час кримінального провадження є отримання судового рішення (ухвали слідчого судді) про дозвіл на проведення такої ревізії.

З огляду на викладене слідчий суддя вважає, що з метою перевірки вищевказаних відомостей необхідно надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги в частині правильності використання бюджетних коштів на оплату праці 7 (семи) працівникам Великоберезнянського пункту екстреної медичної допомоги, з метою повного, всебічного та неупередженого розслідування кримінального правопорушення.

На підставі викладеного, керуючись ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст. ст. 132, 369-372КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

клопотання слідчого СВ Великоберезнянського відділення поліції Ужгородського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області ОСОБА_3 про проведення позапланової документальної ревізії фінансово-господарської діяльності задовольнити.

Надати дозвіл на проведення в кримінальному провадженні №12019070070000155 від 02 травня 2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 366, позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги (код ЄДРПОУ 26528843, вул. Грибоєдова 20, м. Ужгород, Закарпатської області) в частині правильності використання бюджетних коштів на оплату праці 7 (семи) працівникам Великоберезнянського пункту екстреної медичної допомоги.

Проведення ревізії доручити інспекторам Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області.

В ході ревізії з`ясувати:

1. Загальні дані про об`єкт заходу державного фінансового контролю: Закарпатський територіальний центр екстреної медичної допомоги юридична адреса: м.Ужгород, вул. Грибоєдова 20, Закарпатської області.

2. Правильність та цільове використання бюджетних коштів на оплату праці 7 (семи) працівникам Великоберезнянського пункту екстреної медичної допомоги Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги за період з 01 січня 2017 року по 31 липня 2019 року:

- фельдшеру-диспетчеру Великоберезнянського пункту екстреної медичної допомоги Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги ОСОБА_6 за період з 01 січня 2017 року по 31 липня 2019 року;

- фельдшеру-диспетчеру Великоберезнянського пункту екстреної медичної допомоги Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги ОСОБА_7 за період з 01 січня 2017 року по 31 липня 2019 року;

- фельдшеру виїзної бригади Великоберезнянського пункту екстреної медичної допомоги Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги ОСОБА_8 за період з 01 січня 2017 року по 31 липня 2019 року;

- фельдшеру виїзної бригади Великоберезнянського пункту екстреної медичної допомоги Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги ОСОБА_9 за період з 01 січня 2017 року по 31 липня 2019 року;

- фельдшеру виїзної бригади Великоберезнянського пункту екстреної медичної допомоги Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги ОСОБА_10 за період з 01 січня 2017 року по 31 липня 2019 року;

- водію виїзної бригади Великоберезнянського пункту екстреної медичної допомоги Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги ОСОБА_11 за період з 01 січня 2017 року по 31 липня 2019 року;

- лікарю виїзної бригади Великоберезнянського пункту екстреної медичної допомоги Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги ОСОБА_12 за період з 01 січня 2017 року по 31 липня 2019 року;

3. Яка загальна сума коштів в період з січня 2017 року по липень 2019 року була нарахована вищевказаним працівникам виїзної бригади Великоберезнянського пункту екстреної медичної допомоги Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги.

4. Які саме порушення були допущені під час нарахування та виплати заробітної плати вищевказаним працівникам виїзної бригади Великоберезнянського пункту екстреної медичної допомоги Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги за період з січня 2017 року по липень 2019 року, та ким саме були допущені виявлені порушення.

5. Яким шляхом (готівкою через касу установи або через особові карткові рахунки працівників, відкритих у відділеннях банку) проводилась фактична виплата заробітної плати вищевказаним працівникам виїзної бригади Великоберезнянського пункту екстреної медичної допомоги Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги в період з січня 2017 року по липень 2019 року.

Встановити строк проведення ревізії до 15 робочих днів, починаючи з 31 жовтня 2019 року.

Ухвала слідчого судді не підлягає апеляційному оскарженню, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення30.10.2019
Оприлюднено22.02.2023
Номер документу85286568
СудочинствоКримінальне
Сутьпроведення позапланової документальної ревізії фінансово-господарської діяльності

Судовий реєстр по справі —298/946/19

Ухвала від 09.06.2020

Кримінальне

Великоберезнянський районний суд Закарпатської області

Лютянська М. С.

Ухвала від 26.05.2020

Кримінальне

Великоберезнянський районний суд Закарпатської області

Лютянська М. С.

Ухвала від 04.03.2020

Кримінальне

Закарпатський апеляційний суд

Гошовський Г. М.

Ухвала від 04.03.2020

Кримінальне

Закарпатський апеляційний суд

Гошовський Г. М.

Ухвала від 18.02.2020

Кримінальне

Великоберезнянський районний суд Закарпатської області

Лютянська М. С.

Ухвала від 13.02.2020

Кримінальне

Великоберезнянський районний суд Закарпатської області

Лютянська М. С.

Ухвала від 04.02.2020

Кримінальне

Великоберезнянський районний суд Закарпатської області

Лютянська М. С.

Ухвала від 04.02.2020

Кримінальне

Великоберезнянський районний суд Закарпатської області

Лютянська М. С.

Ухвала від 03.02.2020

Кримінальне

Великоберезнянський районний суд Закарпатської області

Лютянська М. С.

Ухвала від 03.02.2020

Кримінальне

Великоберезнянський районний суд Закарпатської області

Лютянська М. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні