Рішення
від 24.10.2019 по справі 904/2876/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24.10.2019м. ДніпроСправа № 904/2876/19

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМ-ТРЕЙДІНГ", с.Новопілля, Криворізькій район, Дніпропетровська область

до Акціонерного товариства "ДТЕК Дніпровські електромережі", м. Дніпро

про скасування оперативно-господарської санкції

Суддя Золотарьова Я.С.

Секретар судового засідання Кандиба Н.В.

Представники:

від позивача: Радченко О.М., дов. б/н від 17.07.2019, адвокат;

від відповідача: Тищенко Т.А.дов. №31 від 14.01.2019, адвокат;

вільний слухач: ОСОБА_1 І.П ОСОБА_2

ПРОЦЕДУРА

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ-ТРЕЙДІНГ" звернулося до Господарського суду Дніпропетровської області із позовом до Акціонерного товариства "ДТЕК Дніпровські електромережі" і просить скасувати оперативно - господарську санкцію, оформлену протоколом засідання комісії від 04.06.2019 №19/102772 по розгляду акту про порушення №102772 від 23.01.2019 про нарахування вартості недооблікованої електричної енергії у сумі 68 708,79 грн, а саме: 65 504,80 грн - за активну електроенергію, 3 203,99 грн - за послуги, пов`язані з перетіканням електричної енергії.

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 08.07.2019 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання на 23.07.2019.

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 23.07.2019 відкладено підготовче засідання на 06.08.2019.

01.08.2019 представник відповідача подав відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог.

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 06.08.2019 відкладено підготовче засідання на 03.09.2019.

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 03.09.2019 продовжено строк підготовчого провадження до 08.10.2019 та відкладено підготовче засідання на 08.10.2019.

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 08.10.2019 закрито підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду по суті на 24.10.2019.

24.10.2019 розглянуто справу по суті: заслухано виступи позивача та відповідача, встановлено обставини справи та досліджено докази, наявні у матеріалах справи. Під час судових дебатів, позивач просив позов задовольнити з підстав, викладених у поданих ним заявах по суті спору, відповідач просив позов залишити без задоволення, з підстав, викладених у заявах поданих ним по суті спору.

Технічна фіксація судового процесу здійснювалася на носій CD-R №1010827AD28520.

У судовому засіданні 24.10.2019 у нарадчій кімнаті ухвалено судове рішення в порядку статті 240 Господарського процесуального кодексу України з оформленням вступної та резолютивної частини.

АРГУМЕНТИ СТОРІН

Позиція позивача

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 21.01.2019 позивачем було виявлено спрацювання датчика електромагнітного випромінювання - на дисплеї з`явився напис error radio , у зв`язку з чим позивачем було негайно направлено на адресу відповідача заяву від 21.01.2019 щодо направлення його представників для перевірки лічильника.

23.01.2019 представниками відповідача було проведено технічну перевірку засобів обліку на об`єкті споживання, за результатами якої було складено в тому числі акт про порушення № 102772 від 23.01.2019, в якому зазначено, що споживачем порушено умови договору про постачання електричної енергії, оскільки виявлені ознаки втручання в параметри роботи розрахункового засобу комерційного обліку з метою зміни його показників, а саме - вплив на лічильник № 9053774 радіочастотним випромінюванням радіоелектронного засобу, внаслідок чого спожита електрична енергія не донарахована.

Позивач зазначає, що акт про порушення є недійсним та підлягає скасуванню, оскільки він був розглянутий відповідачем без додержання вимог абзацу 7 пункту 8.2.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, в якому зазначено, що акт про порушення, не розглянутий у визначеному цими Правилами порядку протягом 60 календарних днів від дня його складення, вважається недійсним та підлягає скасуванню.

Позивач вважає, що оскільки ним було самостійно направлено на адресу відповідача заяву від 21.01.2019 щодо направлення працівників для перевірки лічильника, тому підстави для застосування Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією, і, відповідно, здійснення нарахування відсутні.

Позивач зазначає, що з паспорту спірного лічильника вбачається, що вмонтований у лічильник індикатор не охоплюється технічними характеристиками лічильника, як засобу вимірювальної техніки. В пункті 2.4 паспорта зазначено лише про появу на електронному дисплеї повідомлення про вплив на лічильник електромагнітного поля більше 10 кВт в діапазоні частот від 80 до 2000 МГц, будь-яких технічних характеристик спірного індикатора, а також зміну показів лічильника при впливі електромагнітного поля паспорт не містить.

Змістом ДСТУ ЕN 62059-32-1, ДСТУ ЕN 62053-21, ДСТУ ЕN 62053-23, ДСТУ ЕN 62052-11 (на відповідність яким виробник лічильника посилається у паспорті) вимоги щодо індикатора не охоплюються.

Позиція відповідача

Відповідачем не було пропущено 60 денний строк передбачений абзацем 7 пункту 8.2.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, оскільки згідно заяви позивача від 05.02.2019 прилад обліку електричної енергії був направлений до сервісного центру заводу-виробника для встановлення коректної роботи. Акт обстеження лічильника від 29.03.2019 відповідач отримав від сервісного центру 12.04.2019, а дата засідання комісії - 04.06.2019.

Відповідач вказує на те, що оскільки рішення комісії постачальника електроенергії є оперативно-господарською санкцією, то строк її застосування визначається згідно зі статтями 216-217, 235, 237 Господарського кодексу України і не може становити 60 днів.

Усно відповідач зазначив, що лічильник є сертифікованим, оскільки індикатор є вбудованим у лічильник, окремої сертифікації не вимагається.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ТА ДОКАЗИ, ЩО ЇХ ПІДТВЕРДЖУТЬ

01.12.2018 між Товариством з обмеженою відповідальністю "ПРОМ-ТРЕЙДІНГ" (споживач) та Акціонерним товариством "ДТЕК Дніпровські електромережі" (оператор системи) було укладено договір споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії за особовим рахунком № 336. шляхом подання заяви-приєднання до умов публічного договору (арк.с.23-30).

Пунктом 2.1 договору передбачено, що оператор системи розподілу надає споживачу послуги з розподілу (передачі) електричної енергії.

Відповідно до пункту 2.3 договору, споживач оплачує за розподіл (передачу) електричної енергії згідно з умовами глави 5 цього договору та інші послуги оператора системи розподілу згідно з додатком 4 Порядок розрахунків .

Об`єктом споживання за договором є цех позивача, що розташований за адресою: с. Новопілля, вул. Теплична, 17, що підтверджується Переліком об`єктів споживання (додаток 11 до договору)(арк.с.31).

Точкою приєднання є ПС Маяк ПЛ-10кВт Л-84, опора № 101, величина дозволеної потужності - 350 кВт, що підтверджується Загальною схемою електропостачання (додаток 10 до договору), актом визначення приєднаної та узгодженої дозволеної потужності об`єкту споживача та актом розмежування балансової належності електромереж та експлуатаційної відповідальності сторін (додаток 2 до договору) (арк.с.32-34).

Облік електричної енергії, що передається оператором системи розподілу та споживається ТОВ ПРОМ-ТРЕДІНГ , здійснюється за допомогою лічильника NIK 2303 АRТ. 1000.МС11 № 9053774, який було встановлено відповідачем 12.10.2018 (Акт № 216146 від 12.10.2018 технічної перевірки засобів обліку електричної енергії до 1000 кВт). Прилад обліку встановлено в шафі обліку, змонтованій на фасаді цеху, двері шафи обліку опломбовано АТ "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ".

16.01.2019 працівниками АТ "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" було проведено контрольний огляд. Ці обставини зазначені у протоколі №19/102772 засідання комісії по розгляду акта про порушення та не заперечуються сторонами.

Пунктом 6.2 договору встановлено, що споживач зобов`язаний невідкладно повідомити оператора системи розподілу про недоліки в роботі вузла вимірювання.

21.01.2019 ТОВ ПРОМ-ТРЕДІНГ було виявлено спрацювання датчика електромагнітного випромінювання - на дисплеї з`явився напис error radio , у зв`язку з чим позивачем було направлено на адресу відповідача (електронною поштою) заяву від 21.01.2019, в якій зазначено, що позивач просить відповідача направити представника для перевірки лічильника, у зв`язку з його некоректною роботою після короткого замикання та аварійного відключення мережі ввечері 17.01.2019 (арк.с.38).

Вказане звернення зареєстроване відповідачем за № 3011409615 від 21.01.2019 (що відображено в Акті № 223701 від 23.01.2019 технічної перевірки засобів обліку електричної енергії до 1000 кВт).

23.01.2019 працівниками відповідача проведено технічну перевірку засобів обліку на об`єкті споживача за адресою: с. Новопілля, вул АДРЕСА_1 Теплична, АДРЕСА_2 , за результатами якої складені:

- Акт № 223701 від 23.01.2019 технічної перевірки засобів обліку електричної енергії до 1000 кВт з Актом про опломбування засобів обліку електричної енергії, відповідно до якого виявлено недолік: на екрані лічильника висвічується напис error radio . В акті зазначено, що лічильник встановлений в шафі обліку, оглядове віконце закрито, шафа опломбована. Прилади обліку, шафа обліку, встановлені огорожі, пошкоджень не мають. Лічильник № 9053774 знято (арк.с.39).

- Акт від 23.01.2019 про невідповідність розрахункового обліку, відповідно до якого виявлено невідповідність згідно Акту про порушення № 102772 від 23.01.2019 (арк.с.40).

- Акт про порушення № 102772 від 23.01.2019, відповідно до якого виявлено порушення: п. 2.3.4, п. 5.5.5.8, 8.2.4 Правил роздрібного ринку електричної енергії: порушення умов договору про постачання електричної енергії в частині оплати спожитої електричної енергії у повному обсязі. Виявлені явні ознаки втручання в параметри роботи розрахункового засобу комерційного обліку з метою зміни його показів - вплив на лічильник № 9053774 радіочастотним випромінюванням радіоелектронного засобу, внаслідок чого спожита електрична енергія недонарахована. Порушення зафіксовано вбудованим індикатором впливу радіомагнітного випромінювання. На екрані лічильника висвічується напис error radio (арк.с.41).

05.02.2019 позивачем подано до відповідача заяву про незгоду з актом про порушення та проханням направити лічильник на проведення експертизи (арк.с.42).

05.02.2019 позивачем було направлено на адресу відповідача заяву, в якій зазначено, що позивач не заперечує від проведення експертизи лічильника № 9053774 в умовах заводу виробника (арк.с.65).

29.03.2019 лічильник NIK 2303 АRТ. 1000.МС11 № 9053774 на підставі листа відповідача було обстежено в сервісному центрі ТОВ НІК-ЕЛЕКТРОНИКА . Згідно складеного Акту обстеження лічильника від 29.03.2019 встановлено коректну роботу датчика електромагнітного випромінювання (арк.с.43). Висновків щодо будь-яких інших обставин в акті не наведено.

04.06.2019 комісією відповідача по розгляду акта про порушення № 102772 від 23.01.2019 вирішено провести нарахування відповідачу вартості необлікованої електроенергії за період з 16.01.2019 по 23.01.2019 згідно пункту 2.5 та за формулою № 2.4 "Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією", затвердженою постановою НКРЕ №562 від 04.05.2006, про що складений протокол № 19/102772 (арк.с.44).

Відповідачем виставлені позивачу рахунки по акту про порушення № 102772 на загальну суму 68 708,79 грн, а саме: 65 504,80 грн за активну електроенергію та 3 203,99 грн за послуги, пов`язані з перетіканням реактивної енергії.

ОЦІНКА АРГУМЕНТІВ СТОРІН, ВИСНОВКИ СУДУ

Пунктом 8.9 договору встановлено, що у разі виявлення однією із сторін порушень умов договору іншою стороною та/або порушень ПРЕЕ, Кодексу комерційного обліку, Кодексу систем розподілу, Кодексу системи передачі, Закону України "Про ринок електричної енергії" та інших нормативно-правових актів, за які законодавством передбачене застосування санкцій чи які тягнуть за собою збитки, недоотриману продукцію або вигоду тощо, на місці оформлюється двосторонній акт порушень. Акт складається у присутності представників обох сторін у двох примірниках. Сторона, дії або бездіяльність якої стала причиною складання акта, має право внести до акта свої зауваження.

Відтак, сторони взяли на себе зобов`язання виконувати як вимоги договору, так й усіх номативно-правових актів, які перелічені у пункті 8.9 договору.

Частиною 6 статті 56 Закону України "Про ринок електричної енергії" передбачено, що постачання електричної енергії електропостачальниками здійснюється з дотриманням правил роздрібного ринку.

Правила роздрібного ринку електричної енергії, затверджено постановою НКРЕКП №312 від 14.03.2018, набрали чинності 11.06.2018 (далі - ПРРЕЕ) регулюють взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем, а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії, визначеними цими Правилами, зокрема операторами систем розподілу і є обов`язковими для виконання усіма учасниками роздрібного ринку (п. 1.1 ПРРЕЕ).

Відповідно до пункту 5.5.5 ПРРЕЕ споживач електричної енергії, зобов`язаний невідкладно повідомляти оператора системи та постачальника послуг комерційного обліку про недоліки в роботі засобу вимірювання.

На виконання пункту 5.5.5 ПРРЕЕ позивач 21.01.2019 повідомив відповідача про недоліки в роботі лічильника.

В листі від 21.01.2019 позивач просив направити представника Криворізького РЕМ для перевірки лічильника, що знаходиться за адресою: Криворізький район, с. Новопілля, вул. Теплична, 17, у зв`язку з некоректною роботою лічильника після короткого замикання та аварійного відключення мережі ввечері 17.01.2019 (арк.с.38).

При проведенні перевірки цього повідомлення, відповідачем було складено акт про порушення №102772 від 23.01.2019. В акті про порушення було зокрема вказано про порушення споживачем пунктів 2.3.4, 5.5.8, 8.2.4 ПРЕЕ.

Відповідно до пункту 8.2.5 ПРРЕЕ, у разі виявлення під час контрольного огляду або технічної перевірки уповноваженим представником оператора системи, від якого споживач одержує електричну енергію, порушень цих Правил, у тому числі фактів розкрадання електричної енергії, на місці виявлення порушення у присутності споживача або представника споживача оформлюється акт про порушення. В акті про порушення мають бути зазначені зміст виявленого порушення з посиланням на відповідні пункти цих Правил або методики визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії, затвердженої Регулятором, та вихідні дані, необхідні для визначення обсягу необлікованої електричної енергії та/або суми завданих споживачем збитків. Споживач має право подати пояснення і зауваження щодо змісту акта про порушення та викласти мотиви своєї відмови від його підписання, які зазначаються в акті про порушення або надаються (надсилаються) оператору системи окремим письмовим повідомленням.

За нормами пункту 8.2.4 ПРРЕЕ у разі виявлення, зокрема, явних ознак втручання в параметри розрахункових засобів вимірювальної техніки з метою зміни їх показів, розрахунок обсягу електричної енергії, який підлягає оплаті, здійснюється відповідно до Методики визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії, затвердженої Регулятором.

Спірні питання, які виникають між сторонами при складанні акта про порушення, при визначенні розміру суми збитків, належної до оплати, а також при здійсненні платежів, вирішуються у судовому порядку (пункт 8.2.7 ПРЕЕ).

Суд відхиляє доводи позивача про те, що вмонтований у лічильник індикатор не передавався йому на зберігання, з огляду на таке.

Відповідно до пункту 8.4.3 ПРРЕЕ, оператором системи з метою запобігання розкраданню електричної енергії можуть бути встановлені індикатори на лічильники електричної енергії споживача. Індикатори встановлюються споживачу безоплатно. Індикатори мають бути сертифіковані (атестовані у разі встановлення лічильників із вмонтованим індикатором) в установленому порядку. Факт установлення індикаторів та їх стан мають бути зафіксовані в акті про пломбування або в іншому документі, що підтверджує факт установлення таких індикаторів на/у лічильниках (у тому числі передбачених виробником лічильника), відповідність їх стану (неспрацьований) та передачу цих лічильників, пломб та індикаторів на збереження.

З наведеного пункту вбачається, що у разі, коли індикатор вмонтований у лічильник, він не підлягає сертифікації, але повинен пройти атестацію.

В матеріалах справи відсутні докази відповідної атестації вбудованого в лічильник індикатору впливу постійного магнітного поля, електричного поля, електромагнітного поля високої частоти.

В акті технічної перевірки засобів обліку електричної енергії № 216146 від 12.10.2018 вказано:

- наявність вбудованого в лічильник індикатора впливу постійного магнітного поля, електричного поля, електромагнітного поля високої частоти - так;

- всі індикатори, зазначені в цьому акті, знаходяться в стані, що свідчить про відсутність впливу постійного (змінного) магнітного або електричного полів, або елекромагнітних полів високої частоти. Споживач приймає на відповідальне зберігання всі пломби і індикатори, зазначені в цьому акті і несе повну відповідальність згідно статті 27 Закону України "Про електроенергетику", ПКЕЕ, та умов договору про постачання електричній енергії, а саме за несанкціонований доступ до засобів обліку, втручання в роботу розрахункового обліку, пошкодження цілісності пломб і пломбувального матеріалу, пошкодження засобів обліку.

Відтак, матеріалами справи, а саме, актом технічної перевірки засобів обліку електричної енергії № 216146 від 12.10.2018, підтверджується, що позивач прийняв на відповідальне зберігання вбудований в лічильник індикатор впливу постійного магнітного поля, електричного поля, електромагнітного поля високої частоти, і несе повну відповідальність згідно статті 27 Закону України "Про електроенергетику", ПКЕЕ, та умов договору про постачання електричній енергії, але докази атестації цих індикаторів відсутні.

Як на підставу звільнення його від відповідальності, позивач вказує про те, що він самостійно повідомив відповідача про виявлені недоліки у роботі лічильника.

Так, пунктом 8.2.4 ПРРЕЕ встановлено, що у разі виявлення представниками оператора системи пошкоджень чи зриву пломб та/або індикаторів, установлених у місцях, указаних в акті про пломбування, або пошкоджень відбитків тавр на цих пломбах, пошкодження розрахункових засобів вимірювальної техніки, явних ознак втручання в параметри розрахункових засобів вимірювальної техніки з метою зміни їх показів, самовільних підключень до електричних мереж розрахунок обсягу електричної енергії, який підлягає оплаті, здійснюється відповідно до Методики визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії, затвердженої Регулятором.

Відповідно до пункту 1.2 Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією (яка діяла на час її застосування відповідачем), у разі своєчасного (до виявлення порушення представниками енергопостачальника) письмового повідомлення споживачем енергопостачальника про виявлені ним пошкодження приладів (систем) обліку, пошкодження або зрив пломб та за відсутності явних ознак втручання в роботу приладів (систем) обліку Методика не застосовується.

Зі змісту пункту 8.2.4 ПРРЕЕ та пункту 1.2 Методики вбачається, що спрацювання індикаторів не належить до тих випадків, які у них перелічені.

Щодо строків розгляду акту про порушення, суд зазначає таке.

Відповідно до пункту 8.2.6 ПРРЕЕ, акт про порушення, не розглянутий у визначеному цими Правилами порядку протягом 60 календарних днів від дня його складення, вважається недійсним та підлягає скасуванню (крім випадків необхідності проведення експертизи пломб, індикаторів та/або засобу вимірювальної техніки електричної енергії для встановлення факту порушення). Якщо для розгляду акта про порушення необхідні результати експертного дослідження, зазначений термін розгляду відраховується з дати їх отримання оператором системи від експертної установи.

З матеріалів справи вбачається, що акт про порушення № 102772, який став підставою для застосування оперативно-господарських санкцій, складено 23.01.2019. Цей акт розглянутий комісією відповідача лише 04.06.2019, тобто більш ніж через 60 календарних днів від дня його складення.

Випадки у яких проводиться експертиза та порядок її проведення встановлено пунктом 8.4.4 ПРРЕЕ.

Відповідно до пункту 8.4.4 ПРРЕЕ, факт пошкодження пломб та/або індикаторів, та/або засобів вимірювальної техніки, факт втручання споживача в роботу засобів вимірювальної техніки, крім випадків спрацювання індикаторів (фіксації індикаторами впливу фізичних полів), має бути підтверджений експертизою, проведеною спеціалізованою організацією (підприємством), яка має право на її проведення відповідно до законодавства (далі - експертиза). До отримання оператором системи результатів експертизи положення цієї глави не застосовуються для визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії, за винятком випадків, передбачених цим пунктом.

У разі виявлення у споживача порушень, зазначених у підпунктах 2-4 пункту 8.4.2 цієї глави (у частині відсутності засобів вимірювальної техніки, пломб, індикаторів та фіксації впливу фізичних полів індикатором), обсяг та вартість необлікованої електричної енергії визначається оператором системи відповідно до положень цієї глави без проведення відповідної експертизи.

Згідно підпункту 4 пункту 8.4.2 ПРРЕЕ, визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії здійснюється оператором системи на підставі акта про порушення, складеного у порядку, визначеному цими Правилами, у разі виявлення, зокрема, таких порушень: фіксація індикаторами впливу на лічильник електричної енергії постійного (змінного) магнітного або електричного полів (далі - фіксація індикаторами впливу фізичних полів), пошкодження або відсутність індикаторів (за умови наявності акта про пломбування, складеного в порядку, визначеному Кодексом комерційного обліку, або іншого документа, який підтверджує факт встановлення та передачі на збереження індикаторів).

Відтак, у разі виявлення такого порушення, як фіксація індикаторами впливу електричного поля експертиза не проводиться, тобто для розгляду акту про порушення немає необхідності у проведенні експертного дослідження.

Оскільки, необхідність у проведенні такої експертизи відсутня, тому 60 денний термін передбачений пунктом 8.2.6 ПРРЕЕ повинен відраховуватись від дня складення акту про порушення.

З моменту складення акту та до моменту його розгляду пройшло 132 календарних дні.

До того ж, сервісний центр ТОВ НІК-ЕЛЕКТРОНИКА , де проведено огляд лічильника від 29.03.2019 не є експертною установою, не має державної акредитації на здійснення експертної діяльності та надання експертних послуг, про що безпосередньо зазначено в Акті огляду.

Відтак, відсутні підстави для здійснення нарахувань за Актом про порушення №102772 від 23.01.2019, оскільки станом на 04.06.2019 він був недійсним та підлягає скасуванню відповідно до пункту 8.2.6 ПРРЕЕ.

Суд відхиляє доводи відповідача про те, що строк, передбачений пунктом 8.2.6 ПРРЕЕ не застосовується, оскільки спірні правовідносини регулюються статтями 216-217, 253, 237 Господарського кодексу України, оскільки цими статтями будь-якого строку протягом якого особа може бути притягнута до відповідальності не встановлено. Тому, вказані статті не входять в суперечність з пунктом 8.2.6 ПРРЕЕ.

Враховуючи викладене, господарський суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі.

СУДОВІ ВИТРАТИ

Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 129 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Тому, судовий збір у розмірі 1 921,00 грн слід покласти на відповідача.

Керуючись статтями 2, 73, 74, 76, 77-79, 86, 91, 129, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Скасувати оперативно - господарську санкцію, оформлену протоколом засідання комісіївід 04.06.2019 №19/102772 по розгляду акту про порушення №102772 від 23.01.2019 про нарахування вартості недооблікованої електричної енергії у сумі 68 708,79 грн, а саме 65 504,80 грн - за активну електроенергію, 3 203,99 грн - за послуги, пов`язані з перетіканням електричної енергії.

Стягнути з Акціонерного товариства "ДТЕК Дніпровські електромережі" (49107, м. Дніпро, вул. Запорізьке шосе, 22; ідентифікаційний код 23359034) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМ-ТРЕЙДІНГ" (53003, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Новопілля, вул. Теплична, 17; ідентифікаційний код 38799379) судовий збір у розмірі 1 921,00 грн.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення до Центрального апеляційного господарського суду.

Оскільки Єдина судова інформаційно-телекомунікаційної система не почала функціонувати, відповідно до підпункту 17.5 пункту 17 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України апеляційні скарги подаються учасниками справи до господарського суду Дніпропетровської області.

Повний текст складено 04.11.2019

Суддя Я.С. Золотарьова

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення24.10.2019
Оприлюднено04.11.2019
Номер документу85358111
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/2876/19

Постанова від 27.05.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Берднік І.С.

Ухвала від 30.04.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Берднік І.С.

Ухвала від 26.03.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Берднік І.С.

Судовий наказ від 07.02.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Золотарьова Яна Сергіївна

Ухвала від 05.02.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Широбокова Людмила Петрівна

Постанова від 05.02.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Широбокова Людмила Петрівна

Ухвала від 02.12.2019

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Широбокова Людмила Петрівна

Рішення від 24.10.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Золотарьова Яна Сергіївна

Ухвала від 08.10.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Золотарьова Яна Сергіївна

Ухвала від 03.09.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Золотарьова Яна Сергіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні