Рішення
від 31.10.2019 по справі 826/11889/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

31 жовтня 2019 року № 826/11889/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Донця В.А. розглянув у спрощеному позовному провадженні без виклику (повідомлення) сторін адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Комфорт Буд" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у м. Києві, про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт Буд" звернулось до суду з позовом:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 17.04.2018 №652995/40080537 про відмову у реєстрації податкової накладної від 18.09.2017 №119 (реєстраційний номер 9213799228);

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 18.04.2018 №654894/40080537 про відмову у реєстрації податкової накладної від 18.09.2017 №121 (реєстраційний номер 9213889685);

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 18.09.2017 №119 (реєстраційний номер 9213799228), подану ТОВ "Комфорт Буд", датою її подання - 13.10.2017;

- зобов`язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 18.09.2017 №121 (реєстраційний номер 9213889685), подану ТОВ "Комфорт Буд" (ідентифікаційний код 40080537), датою її подання - 13.10.2017 року.

Ухвалами суду: від 27.08.2019 відкрито провадження в справі, постановлено здійснювати розгляд справи в спрощеному позовному провадженні без виклику (повідомлення) сторін, надано строк для подання заяв по суті; від 29.07.2019 залучено до участі у справі Головне управління ДФС у м. Києві в якості другого відповідача, встановлено строк для подання заяв по суті; від 31.10.2019 - замінено ДФС України та ГУ ДФС у м. Києві на правонаступників ДПС України та ГУ ДПС у м. Києві, відповідно.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що контролюючим органом порушено норми підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, оскільки ним не зазначено в квитанції чіткого критерію оцінки ступеня ризиків, достатнього для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в єдиному реєстрі податкових накладних на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Представником Головного управління ДФС у м. Києві до суду подано відзиві, відповідно до якого представник просить відмовити у задоволенні позовних вимог з посиланням на Порядок з питання зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Аналогічний відзив подано представником Державної фіскальної служби України.

Представником позивача надано відповідь на відзив, відповідно до якого представник зазначає про необґрунтованість відзиву Головного управління ДФС у м. Києві, зазначаючи про підстави, викладені в позовній заяві.

Дослідивши матеріали справи, судом встановлено.

Позивачем сформовано податкові накладні від 18.09.2017 №119 на загальну суму 5175,00 грн. та від 18.09.2017 №121 на загальну суму 15180,00 грн.та подано її на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних 13.10.2017.

Квитанціями Головного управління ДФС у м. Києві від 13.10.2017 №9213799228, №9213889685 реєстрацію податкових накладних від 18.09.2017 №119 та №121 зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

Позивачем згідно з підпунктом 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України направлено до ДФС України повідомлення від 12.04.2018 №1 та від 13.04.2018 № 2 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операції по податковій накладній, реєстрацію якої було зупинено.

Комісією Головного управління ДФС у м. Києві прийнято рішення від 17.04.2018 №652995/40080537 про відмову в реєстрації податкової накладної від 18.09.2017 №119 в Єдиному реєстрі податкових накладних та від 18.04.2018 №654894/40080537 про відмову в реєстрації податкової накладної від 18.09.2017 №121 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підставою для відмови в реєстрації податкових накладних від 18.09.2017 №7119 та №121 зазначено: "Ненадання платником податку копій документів, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків, документи щодо підтвердження відповідності продукції, наявність яких передбачена договором та/або законодавством".

Не погоджуючись з прийнятим рішенням позивач звернувся зі скаргами від 26.04.2018 №43 та №44 до ДФС України та первинними документами на підтвердження реальності операцій.

Як убачається з копій скарг до них додавались копії:

договору від 28.01.2016 №S1UA2016012812WBFl; замовлення №S1UA2016012812WBF1-E192; акту приймання-передачі наданих послуг №КБ-1351; платіжного доручення від 12.10.2017 №11831; рахунку від 01.09.2017 №677.2; договору від 21.07.2017 №2107-2017; додаткової угоди від 07.08.2017 №008; акту від 05.09.2017 №8; платіжного доручення від 04.12.2017 №501; виписки з ЄДР ФОП ОСОБА_1 ; пояснень за податковою накладною від 18.09.2017 №119; замовлення №S1UA2016012812WBF1-E169; акту приймання-передачі наданих послуг №КБ-1206; платіжного доручення від 12.10.2017 №11848; рахунку від 01.09.2017 №440.2; договору від 27.07.2017 №2707-2017; додаткової угоди від 07.08.2017 №006; акту від 05.09.2017 №6; платіжного доручення від 04.12.2017 №511; виписки з ЄДР ФОП ОСОБА_2; пояснення за податковою накладною від 18.09.2017 №121.

Рішенням комісії з питань розгляду скарг від 05.05.2018 №2872/40080537/2 та №2836/40080537/2 скарги залишено без задоволення, а рішення комісії ГУ ДФС в м. Києві без змін.

Позивач, вважаючи рішення комісії Головного управління ДФС у м. Києві про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 17.04.2018 №652995/40080537 та від 18.04.2018 №654894/40080537 протиправним, звернувся з позовом до суду.

Вирішуючи спір, суд виходить з такого.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права, обов`язки платників податків та зборів, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовано Податковим кодексом України (в редакції, чинній на час подання податкової накладної на реєстрацію та ухвалення оскаржуваного рішення, далі - ПК України).

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації в порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України визначено: при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (абзац перший); підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня (абзац п`ятий); якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин (абзац десятий).

Судом встановлено, що позивачем подано на реєстрацію податкову накладну від 18.09.2017 №119 на загальну суму 5175,00 грн., реєстрація якої згідно з Квитанцією ДФС України від 13.10.2017 №9213799228 зупинено, та податкову накладну від 18.09.2017 №121 на загальну суму 15180,00 грн., реєстрація якої згідно з Квитанцією ДФС України від13.10.2017 №9213889685 зупинено.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

За приписами пункту 74.2. статті 74 ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно з підпунктом 201.16.1 пункту 201.6 статті 201 ПК України в разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування (підпункт "а"); визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (підпункт "б"); пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (підпункт "в"). Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Підпунктом 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 ПК України визначено, що письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 12 "Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу. Пунктом 13 Порядку встановлено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Відповідно до підпункту 1 пункту 6 "Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", затверджено наказ Міністерства фінансів України 13.06.2017 №567, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621 (у редакції, чинній нас час існування спірних відносин) моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01.01.2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Судом зазначалось, що квитанціями ДФС України від 13.10.2017 №9213799228 та №9213889685 реєстрацію податкових накладних від 18.09.2017 №119 та №121 зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, оскільки податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 "Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 42.22. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення.

Позивачем подано до ДФС України повідомлення від 12.04.2018 №1 та від 13.04.2018 №2 щодо подачі пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків реєстрацію яких було зупинено.

Рішеннями Комісії Головного управління ДФС у м. Києві від 14.04.2018 №652995/40080537 та від 18.04.2018 №654894/40080537 відмовлено в реєстрації податкових накладних від 18.09.2017 №119 та №121 в Єдиному реєстрі податкових накладних на підставі: "Ненадання платником податку копій документів, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків, документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності) наявність яких передбачена договором та/або законодавством".

До позову позивачем додано копії: договору від 28.01.2016 №S1UA2016012812WBFl; замовлення №S1UA2016012812WBF1-E192; акту приймання-передачі наданих послуг №КБ-1351; платіжного доручення від 12.10.2017 №11831; рахунку від 01.09.2017 №677.2; договору від 21.07.2017 №2107-2017; додаткової угоди від 07.08.2017 №008; акту від 05.09.2017 №8; платіжного доручення від 04.12.2017 №501; виписки з ЄДР ФОП Кузь В.В.; пояснень за податковою накладною від 18.09.2017 №119; замовлення №S1UA2016012812WBF1-E169; акту приймання-передачі наданих послуг №КБ-1206; платіжного доручення від 12.10.2017 №11848; рахунку від 01.09.2017 №440.2; договору від 27.07.2017 №2707-2017; додаткової угоди від 07.08.2017 №006; акту від 05.09.2017 №6; платіжного доручення від 04.12.2017 №511; виписки з ЄДР ФОП ОСОБА_2; пояснення за податковою накладною від 18.09.2017 №121.

За змістом додатку 2 "Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних передбачає, що в разі відмови в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано, повинні бути підкресленими, тобто чітко визначені.

В оскаржуваних рішеннях від 17.04.2018 №652995/40080537 та від 18.04.2018 №654894/40080537 не зазначено, які саме первинні розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків, документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством не надано.

Водночас у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної відсутній чіткий перелік копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної. Наведене унеможливлює встановити, які саме документи необхідно платнику податків подати для підтвердження правомірності складення податкової накладної.

За висновком суду, зупиняючи реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, контролюючим органом не зазначено підстави згідно "Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних"

З огляду на проаналізоване правове регулювання, встановлені обставини, відзив ДФС України, суд дійшов висновку, що зважаючи на не зазначення контролюючим органом конкретного переліку копій документів, необхідних для прийняття ним рішення про реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, відсутність в оскаржуваному рішенні переліку документів, які не взяті до уваги контролюючим органом або не були подані платником податків, відзив не містить відповідних обґрунтувань, суд доходить висновку про відсутність підстав для відмови позивачу в реєстрації податкових накладних від 18.09.2017 №119 та №121.

Відтак обґрунтованими є доводи позивача про протиправність рішень комісії ГУ ДФС у м. Києві про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 17.04.2018 №652995/40080537 та 18.04.2018 №654894/40080537, якими відмовлено в реєстрації податкових накладних від 18.09.2017 №119 та №121, відповідно позовні вимоги в частині визнання протиправними та скасування зазначених рішень підлягають задоволенню.

Щодо позовних вимог в частині зобов`язання Державної фіскальної служби України зареєструвати податкові накладні від 18.09.2017 №119 та №121, то суд зазначає, що відповідно до підпункту 201.1, пункту 201.10 статті 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

Пунктом 28 "Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначено "Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних", затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (зі змінами).

Згідно з пунктами 19, 20 "Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних" податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

З огляду на зазначені норми та висновок суду про протиправність рішення щодо відмови в реєстрації податкової накладної, та враховуючи що Державна податкова служба України є правонаступником Державної фіскальної служби України і розпочала роботу, підлягає задоволенню вимога про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні від 18.09.2017 №119 та №121 у Єдиному реєстрі податкових накладних датою направлення її на реєстрацію позивачем.

Відповідно до часини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем сплачено судовий збір у розмірі 3524,00 грн. (платіжне доручення від 25.07.2018 №1408). Отже, на користь позивача підлягають присудженню судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 3524,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві.

Керуючись статтею 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС України в м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 17 квітня 2018 року №652995/40080537.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС України в м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 18 квітня 2018 року №654894/40080537.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні від 18 вересня 2018 року №119 та №121 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх подання - 13 жовтня 2017 року.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Комфорт Буд" судовий збір у розмірі 3524,00 (три тисячі п`ятсот двадцять чотири гривні 00 коп.), за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС України в м. Києві.

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт Буд" (ідентифікаційний код 40080537, місцезнаходження: 69035, місто Запоріжжя, вулиця Сталеварів/Патріотична, будинок 19/38).

Відповідач - Державна податкова служба України (ідентифікаційний код 43005393, місцезнаходження: 04053, місто Київ, Львівська Площа, будинок 8).

Відповідач - Головне управління ДПС у м. Києві (ідентифікаційний 43141267, місцезнаходження: 04655, місто Київ, вулиця Шолуденка, будинок 33/19).

Відповідно до статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено в день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Згідно зі статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Підпунктом 15.5 пункту 15 Розділ VII "Перехідні положення" передбачено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Суддя В.А. Донець

Дата ухвалення рішення31.10.2019
Оприлюднено05.11.2019
Номер документу85382707
СудочинствоАдміністративне
Сутьзобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні від 18.09.2017 №119 та №121 у Єдиному реєстрі податкових накладних датою направлення її на реєстрацію позивачем. Відповідно до часини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Позивачем сплачено судовий збір у розмірі 3524,00 грн. (платіжне доручення від 25.07.2018 №1408). Отже, на користь позивача підлягають присудженню судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 3524,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві. Керуючись статтею 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

Судовий реєстр по справі —826/11889/18

Ухвала від 05.05.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Ухвала від 26.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 19.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Постанова від 19.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 23.12.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 23.12.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 31.10.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Рішення від 31.10.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Ухвала від 29.07.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Ухвала від 27.08.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні