Дата документу 01.11.2019 Справа № 554/9816/19
Провадження № 1кс/554/15677/2019
УХВАЛА
Іменем України
про дозвіл на тимчасовий доступ до документів та їх вилучення
01 листопада 2019 р. слідчий суддя Октябрського районного суду м. Полтави ОСОБА_1
розглянувши клопотаннястаршого слідчого відділу розслідувань особливо важливих злочинів СУ ГУ НП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до документів
матеріали досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019170000000320 від 11.09.2019, правовою кваліфікацією ч.3 ст.191 КК України,-
Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах
ВСТАНОВИВ:
Слідчим управлінням ГУНП в Полтавській області проводиться досудове розслідування кримінального провадження №12019170000000320 внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 11.09.2019 з правовою кваліфікацією ч.3ст.191КК України за фактом привласнення, чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене за попередньою змовою групою осіб.
У ході досудового розслідування було встановлено, що 03.09.2019 до СУ ГУНП в Полтавській області з управління Служби безпеки України в Полтавській області надійшов лист щодо вчинення кримінального правопорушення, відповідно до якого управлінням, в ході виконання покладених на Службу безпеки України завдань у сфері забезпечення державної безпеки, отримано інформацію щодо можливого привласнення службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) грошових коштів АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) в ході виконання ремонтних робіт та реконструкції об`єктів державного підприємства на території Полтавської та інших областей України.
Відповідно до вказаного листа, встановлено, що протягом 2018-2019 років ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за результатами перемоги у конкурсних торгах, оголошених АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », укладено 10 договорів на загальну суму близько 60 млн.грн. по реконструкції окремих елементів охорони та ремонтів автозаправних пунктів НПС із влаштуванням майданчиків для встановлення технологічного обладнання, з яких на даний час профінансовано 14,5 млн.грн., зокрема на території Полтавської області:
- реконструкція огородження (периметрального) ЛВДС « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (коригування), за адресою: АДРЕСА_1 договір №22/75 від 06.12.2018 року на загальну суму 20,76 млн.грн. (профінансовано 6,22 млн.грн.);
- ремонт автозаправочної станції ЛВДС « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з влаштуванням майданчика для встановлення технологічного обладнання, за адресою: АДРЕСА_2 договорів №22-86 від 11.01.2019 на загальну суму 849 тис.грн. (профінансовано 712 тис. грн..);
- реконструкція огорожі (периметральної) ЛВДС « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (коригування), за адресою: АДРЕСА_2 договір №22/30 від 03.10.2018 на загальну суму 11,42 млн.грн. (профінансовано 3,62 млн.грн.).
Водночас відповідно до вказаного листва встановлено, що службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для проходження вимог кваліфікаційних критеріїв та подальшого отримання перемоги в конкурсних торгах, всупереч положенням ЗУ «Про публічні закупівлі» надавалися тендерному комітету АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » навмисно підроблені документи матеріали про наявність укладених договорів щодо оренди необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, техніки, а також досвіду виконання аналогічних видів робіт у інших СПД, з якими зазначених взаємовідносин не мало, а саме:
1.ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_3 , м.Київ) договір оренди №18/06-26 від 26.07.2018;
2.Консорціум « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_4 , м.Київ) договір суборенди №02/07/18 від 02.07.2018;
3.ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДПОУ НОМЕР_5 , м.Київ) договір найму(оренди) майна №29/03/18 від 29.03.2018;
4.ОК « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_6 , м.Київ) договір №19/01/18 від 19.01.2018;
5.ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_7 , Житомирська область м.Коростень) договір №22/08/17 від 22.08.2017;
6.ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_8 , м.Чернігів) договір оренди спецтехніки від 25.10.2018.
В той же час, за результатами проведеного аналізу господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено факти перерахування частини освоєних бюджетних коштів на орієнтовну суму близько 11 млн. грн. за нібито поставлені будівельні матеріали та виконані будівельно-монтажні роботи в адресу підприємств, які входять до міжрегіональних транзитно-конвертаційних груп та мають сталі ознаки фіктивності, а фінансово-господарська діяльність окремих з них є предметом досудових розслідувань різних кримінальних проваджень по виведенню бюджетних коштів в тіньовий сектор економіки.
Водночас, за наявними даними, вартість матеріалів, які застосовуються підрядною організацією при проведенні будівельних робіт, завищена на 50 % до декількох разів, на об`єктах будівництва АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » працюють особи, які не працевлаштовані у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та отримують плату за проведену роботу в готівковій формі. Крім того, службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснено часткове виконання будівельних робіт на замовлення АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за результатами чого складені акти приймання виконання робіт, до яких включено роботи, що фактично не виконувалися.
Прохали надати тимчасовий доступ до оригіналів документів по організації та проведенні в 2018 та 2019 роках комітетом конкурсних торгів АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по предметам закупівлі:
1.«Реконструкція огородження (периметрального) ЛВДС « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (коригування). АДРЕСА_1 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код 45340000-2 за ДК 021:2015, зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)
КласифікаціяДК 021:2015:45340000-2Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів»;
2.«Роботи "Реконструкція огорожі (периметральної) ЛВДС " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (коригування). АДРЕСА_2 " (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код 45340000-2 за ДК 021:2015, зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів) Класифікація ДК 021:2015: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів»
«Ремонт автозаправочної станції ЛВДС « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з влаштуванням майданчика для встановлення технологічного обладнання, за адресою: АДРЕСА_2 », а саме: річний план закупівлі на 2018-2019 роки, зміни до річного плану закупівель на 2018-2019 роки, протоколів засідання комітету з конкурсних торгів з приводу затвердження річного плану та змін до нього, наказів про створення комітету з конкурсних торгів, положення про комітет з конкурсних торгів, документації конкурсних торгів, зміни до документації конкурсних торгів, інструкції з підготовки пропозицій конкурсних торгів, протоколів засідань комітету з конкурсних торгів з приводу розподілу функціональних обов`язків між членами комітету з конкурсних торгів, протоколів засідань комітету з конкурсних торгів із затвердження документації конкурсних торгів, протоколів засідання комітету з конкурсних торгів з приводу внесення змін до документації конкурсних торгів, реєстрів отриманих пропозицій конкурсних торгів, протоколів розкриття пропозиції конкурсних торгів, протоколів засідання комітету з конкурсних торгів з приводу розгляду пропозицій конкурсних торгів, протоколів оцінки пропозиції конкурсних торгів, повідомлень учасникам про результати процедури конкурсних торгів, повідомлень про відхилення пропозиції конкурсних торгів, повідомлень про акцепт пропозиції конкурсних торгів, всі пропозиції конкурсних торгів, інструкції з підготовки пропозицій конкурсних торгів, з відміткою про наявність чи відсутність тих чи інших документів, які повинні міститися в пропозиціях учасників конкурсних торгів, звіти про результат проведення процедури відкритих торгів, накази про прийняття на роботу, накази про переведення на іншу посаду, посадові обов`язки та сертифікати про навчання голови комітету з конкурсних торгів, заступника голови комітету з конкурсних торгів, секретаря комітету з конкурсних торгів та членів комітету з конкурсних торгів, рішення про призначення голови, заступника голови, секретаря та визначення функцій членів комітету з конкурсних торгів, положення (статуту) АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яке діяло протягом 2018-2019 років, та копію свідоцтва про державну реєстрацію, наказів про призначення на посаду директора, заступників та головного бухгалтера АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які працювали протягом 2018-2019 років, посадових інструкцій генерального директора, директора, заступників та головного бухгалтера АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які працювали протягом 2018-2019 років, договори (підряду) № 22/75 від 06.12.2018, №28-86 від 11.01.2019 та №22/30 від 03.10.2018, з усіма їхніми змінами, додатковими угодами, специфікаціями, проектно-кошторисними документаціями, актами приймання виконаних робіт ф.№КБ-2в (включаючи відносини з субпідрядними організаціями), довідки про вартість виконаних робіт ф.№КБ-3, підсумкові відомості ресурсів, загальновиробничі витрати до актів ф.№КБ-2в по договорах (підряду) № 22/75 від 06.12.2018, №28-86 від 11.01.2019 та №22/30 від 03.10.2018, акти на закриті роботи, загальні журнали робіт, платіжні доручення про підтвердження перерахування бюджетних коштів, які були виділені для перерахування по договору, рахунки на оплату, видаткові накладні, акти звіряння взаємних розрахунків, проекти кошторисів з розрахунком у довільних формах до них за 2018-2019 роки, замовлення розпорядника коштів на перерахування коштів по предмету закупівлі, розпорядження на фінансування коштів по предмету закупівлі, дані бухгалтерського обліку АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », де обліковується стан розрахунків з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) по договорам (підряду) № 22/75від 06.12.2018,№28-86від 11.01.2019та №22/30від 03.10.2018,які знаходятьсяв АТ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) за адресою: АДРЕСА_3 .
Слідчий надав заяву про розгляд справи без його участі. Клопотання підтримує в повному обсязі.
ПредставникАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) в судове засідання не викликався, оскільки вони можуть бути зацікавлені в результатах даного кримінального провадження, а тому існує реальна загроза, що перелічені вище документи можуть бути змінені або знищені.
Дослідивши матеріали клопотання, вважаю, що воно підлягає до задоволення.
Враховуючи, що зазначені вище документи, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні для його об`єктивного розслідування, оскільки містять в собі вихідні дані для перевірки, на предмет порушення законодавства про захист економічної конкуренції, проведення перевірок при здійсненні процедури державних закупівель, проведенні комплексної судової економічної та будівельно-технічної експертизи та визначення необхідної правової кваліфікації діянь винних посадових осіб тощо, а без вилучення зазначених документів орган досудового розслідування не зможе провести вже призначену експертизу, та в подальшому призначити додаткові експертизи, перевірки до контролюючих органів, які планується призначити по кримінальному провадженні та в подальшому компетентні органи, які будуть проводити відповідні експертизи та перевірки не зможуть провести їх в повній мірі та обрахувати суму завданих збитків, тому керуючись ст. ст. 159-160 КПК України,
УХВАЛИВ:
1.Надати слідчому відділу розслідування особливо важливих справ СУ ГУНП в Полтавській області капітану поліції ОСОБА_2 , дозвіл на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів документів, а саме: по організації та проведенні в 2018 та 2019 роках комітетом конкурсних торгів АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) за адресою: АДРЕСА_3 по предметам закупівлі:
-«Реконструкція огородження (периметрального) ЛВДС « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (коригування). АДРЕСА_1 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код 45340000-2 за ДК 021:2015, зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)
КласифікаціяДК 021:2015:45340000-2Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів»;
-«Роботи "Реконструкція огорожі (периметральної) ЛВДС " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (коригування). АДРЕСА_2 " (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код 45340000-2 за ДК 021:2015, зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів) Класифікація ДК 021:2015: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів»
-«Ремонт автозаправочної станції ЛВДС « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з влаштуванням майданчика для встановлення технологічного обладнання, за адресою: АДРЕСА_2 », а саме: річний план закупівлі на 2018-2019 роки, зміни до річного плану закупівель на 2018-2019 роки, протоколів засідання комітету з конкурсних торгів з приводу затвердження річного плану та змін до ного, наказів про створення комітету з конкурсних торгів, положення про комітет з конкурсних торгів, документації конкурсних торгів, зміни до документації конкурсних торгів, інструкції з підготовки пропозицій конкурсних торгів, протоколів засідань комітету з конкурсних торгів з приводу розподілу функціональних обов`язків між членами комітету з конкурсних торгів, протоколів засідань комітету з конкурсних торгів з затвердження документації конкурсних торгів, протоколів засідання комітету з конкурсних торгів з приводу внесення змін до документації конкурсних торгів, реєстрів отриманих пропозицій конкурсних торгів, протоколів розкриття пропозиції конкурсних торгів, протоколів засідання комітету з конкурсних торгів з приводу розгляду пропозицій конкурсних торгів, протоколів оцінки пропозиції конкурсних торгів, повідомлень учасникам про результати процедури конкурсних торгів, повідомлень про відхилення пропозиції конкурсних торгів, повідомлень про акцепт пропозиції конкурсних торгів, всі пропозиції конкурсних торгів, інструкції з підготовки пропозицій конкурсних торгів, з відміткою про наявність чи відсутність тих чи інших документів, які повинні міститися в пропозиціях учасників конкурсних торгів, звіти про результат проведення процедури відкритих торгів, накази про прийняття на роботу, накази про переведення на іншу посаду, посадові обов`язки та сертифікати про навчання голови комітету з конкурсних торгів, заступника голови комітету з конкурсних торгів, секретаря комітету з конкурсних торгів та членів комітету з конкурсних торгів, рішення про призначення голови, заступника голови, секретаря та визначення функцій членів комітету з комітету з конкурсних торгів, положення (статуту) АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яке діяло протягом 2018-2019 років, та копію свідоцтва про державну реєстрацію, наказів про призначення на посаду директора, заступників та головного бухгалтера АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які працювали протягом 2018-2019 років, договори (підряду) № 22/75 від 06.12.2018, №28-86 від 11.01.2019 та №22/30 від 03.10.2018, з усіма їхніми змінами, додатковими угодами, специфікаціями, проектно-кошторисними документаціями, актами приймання виконаних робіт ф.№КБ-2в (включаючи відносини з субпідрядними організаціями), довідки про вартість виконаних робіт ф.№КБ-3, підсумкові відомості ресурсів, загальновиробничі витрати до актів ф.№КБ-2в по договорах (підряду) № 22/75 від 06.12.2018, №28-86 від 11.01.2019 та №22/30 від 03.10.2018, акти на закриті роботи, загальні журнали робіт, журнали входу виходу на об`єкт та журнали інструктажів з техніки безпеки та охорони праці на обє`кті, платіжні доручення про підтвердження перерахування бюджетних коштів, які були виділені для перерахування по договору, рахунки на оплату, видаткові накладні, акти звіряння взаємних розрахунків, проекти кошторисів з розрахунком у довільних формах до них за 2018-2019 роки, замовлення розпорядника коштів на перерахування коштів по предмету закупівлі, розпорядження на фінансування коштів по предмету закупівлі, дані бухгалтерського обліку АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », де обліковується стан розрахунків з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) по договорам (підряду) № 22/75 від 06.12.2018, №28-86 від 11.01.2019 та №22/30 від 03.10.2018.
-
2.Виконання ухвали доручити старшому слідчому СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 ; старшому слідчому СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_2 , старшому слідчому СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_4 , старшому слідчому СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_5 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_6 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_7 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_8 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_9 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_10 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_11 , або за їхнім дорученням іншій службовій особі вказаного правоохоронного органу.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Строк дії ухвали 1 місяць.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей та документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукування зазначених речей та документів.
Слідчий суддя Октябрського
районного суду м. Полтави ОСОБА_1
Суд | Октябрський районний суд м.Полтави |
Дата ухвалення рішення | 01.11.2019 |
Оприлюднено | 22.02.2023 |
Номер документу | 85403709 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Октябрський районний суд м.Полтави
Андрієнко Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні