Ухвала
від 06.11.2019 по справі 766/21950/19
ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №766/21950/19

н/п 1-кс/766/16405/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06.11.2019 року слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання сторони кримінального провадження №42019230000000058 прокурора Херсонської місцевої прокуратури Херсонської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення, -

В С Т А Н О В И В:

В провадження слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , надійшло клопотання сторони кримінального провадження №42019230000000058 прокурора Херсонської місцевої прокуратури Херсонської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів, які знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), та вилучення їх оригіналів, а саме:

- По фінансово господарським взаємовідносинам з МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ):

- договору № 195 від 22.08.2017 на закупівлю товару (крани, вентилі, клапани, та подібні пристрої в асортименті, засувок тощо) з підтверджуючими документами щодо його виконання: додаткових угод; специфікацій; письмових заяв; накладних, податкових накладних, ТТН; підтверджуючих документів про перерахування коштів за поставлений товар, у тому числі з виписками банку, якими підтверджується рух коштів; відомості, картки складського обліку щодо оприбуткування, зберігання на складі та відпуску зі складу.

- По фінансово господарським взаємовідносинам з ПФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ):

- договір № 10/17-М/179, договір № 03/18-РМ/135 від 12.06.2018 на проведення з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату (окремо по кожному договору), а саме: платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ.

Крім того, у разі використання у проведені зазначених робіт субпідрядних організацій, також надати доступ до речей та документів, вилучення їх оригіналів (здійснення виїмки), а саме: договори субпідряду з підтверджуючими документами щодо надання погодження на їх залучення до робіт та їх подальше виконання, листування з замовником з відповідями, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку за період з грудня 2018 року по сьогоднішній день; договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані договору субпідряду) та документами, які підтверджують перерахунок кошті залученим субпідрядним організаціям.

- По фінансово господарським взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ):

- договори № 180 від 29.11.2018; № 191 від 11.12.2018; № 192 від 11.12.2018; договір № 26 від 17.01.2019; № 88 від 12.02.2019; № 92 від 12.02.2019; № 30 від 17.01.2019; № 31 від 17.01.2019 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату (окремо по кожному договору), а саме: платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ.

Крім того, у разі використання у проведені зазначених робіт субпідрядних організацій, документи що підтверджують зазначений факт (договори субпідряду з підтверджуючими документами щодо надання погодження на їх залучення до робіт та їх подальше виконання, листування з замовником з відповідями, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку за період з грудня 2018 року по сьогоднішній день; договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані договору субпідряду) та документами, які підтверджують перерахунок кошті залученим субпідрядним організаціям

Мотивуючи клопотання, прокурор вказує, що в провадженні СВ ХВП ГУ Національної поліції в Херсонській області перебуває кримінальне провадження № 42019230000000058 від 25.07.2019, за фактом заволодіння майном з зловживання службовим становищем службовими особами АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за попередньою змовою з іншими суб`єктами господарювання, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 Кримінального кодексу України.

В ході досудового розслідування встановлено, що службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_5 проводилась документальна планова виїзна перевірка АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період діяльності товариства з 01.07.2017 по 31.03.2019. В ході вказаної перевірки встановлено відомості, які можуть свідчити про факти розтрати коштів службовими особами при проведенні фінансово господарських операцій з придбання товарів та виконання ремонтних робіт.

Встановлено, факти здійснення безпідставного документального оформлення нереальних господарських операцій з придбання товарно матеріальних цінностей у МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), за період з серпня грудня 2017 та січня, лютого та вересня 2018 років.

Так, між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір № 195 від 22.08.2017 на закупівлю товару (крани, вентилі, клапани, та подібні пристрої в асортименті, засувок тощо), сума договору складала 2890212, грн., у тому числі ПДВ 481702,0 грн. Згідно до умов договору, поставка товару повинна була здійснюватись МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Однак, за результатами дослідження ТТН встановлено, що доставка товару здійснювалась автомобіля, які не належать МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », також згідно звітності (1 ДФ), нарахування та виплати фізичним особами грошових кошова за наданні транспортні послуги не здійснювалась. Аналогічні витрати, підприємство також не декларує у податковій звітності з ПДВ (декларації за серпень 2017-лютий 2018). Також, згідно до поданої податкової звітності МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », на вказаному підприємству працює лише 2 чол., з них 1 особа директор. За даними Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, встановлено, що у підприємства відсутнє власне нерухоме майно та земельні ділянки.

Також, необхідно зазначити, що відповідно даних Єдиного реєстру накладних (ЄРПН) МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з січня 2015 вересень 2018 задокументовано придбання засувок (засувка Ду80 30 ч6бр, ДУ 150 30 ч6бр, Засувка Ду 100 Ру10 30 ч6бр і т.д.) та клапанів (клапан вертикально поточний вварний 19с47нж Ду200 Ру40; Клапан зворотний поворотний фланцевий 19с17нж Ду 100 Ру40; та інш.) від контрагентів: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_7 , який здійснював придбання товару від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 »), які в придбанні декларують куртку та її частини, косметичну продукцію, мобільні телефони, цигарки, продукти харчування. Вказане у свою чергу не відповідає задекларованим податковим зобов`язань з реалізації товарів засовок, клапанів на адресу МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 »

Наведені факти свідчить про відсутність у МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » належної матеріально технічної бази для реального виконання зобов`язань з поставки вищевказаного товару для АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_5 при проведенні документальна планова виїзна перевірка АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », використано відомості ревізії ІНФОРМАЦІЯ_12 (акт від 26.02.2019 № 15-21-05-13/2 за період з 01.01.2012 по 01.10.2018).

Так, в ході ревізії встановлено факти завищення робіт по договорам підряду, у тому числі по взаємовідносинам з ПФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ).

Встановлено, що 13.07.2017 АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » укладено з ПФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ) наступні договори, а саме:

- договір № 10/17-М/179 від 13.07.2017 на проведення робіт з реконструкції акумуляторної батареї на суму 3074874, 29 грн. Разом з цим, в ході проведення контрольних обмірів робіт, встановлено невідповідність між фактично виконаними обсягами та обсягами виконаних в актах виконаних робіт, що призвело до завищення їх вартості на суму 18000,00 грн.;

- договір № 03/18-РМ/135 від 12.06.2018 на проведення робіт з заміни частини «лівої» нитки водоводу на суму 3313581,60 грн. В ході проведення контрольних обмірів робіт, встановлено невідповідність між фактично виконаними обсягами та обсягами виконаних в актах виконаних робіт, що призвело до завищення їх вартості на суму 24120,00 грн.

Також, під час дослідження актів виконаних робіт КБ-2в (акт № 1за лютий 2017 на суму 315938,50 грн., акт № 3 за листопад 2017 на суму 874255,00 грн., акт № 4 за листопад 2017 на суму 1368167,78 грн., акт б/н за червень 2017 року на суму 1830342,00 грн., акт № 1 за вересень 2018 на суму 1457199, 60 грн., акт № 1 за вересень 2018 року на суму 3074874,29 грн.) встановлено, що в порушення вимог п. 6.2.7.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 до актів включені перевезення працівників будівельної організації автомобільним транспортом на суму 90000, 00 грн., як наслідок завищено вартість виконаних робіт на вказану суму.

В ході ревізії, також досліджено питання проведення господарських взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ). Так, в ході ревізії було встановлено, що за період 2018-2019 років АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » укладено з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » наступні договори з ремонту теплових мереж, пароохолджувачів та для котлоагрегату та інш., а саме:

-договір № 180 від 29.11.2018 на капітальний ремонт теплової ізоляції тепломагістралі № 7 від будівлі старого адмінкорпусу ІНФОРМАЦІЯ_1 до ТК 701 по вул. Кримська;

-договір № 191 від 11.12.2018 на ремонт теплових мереж АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »: ремонт теплової ізоляції тепломагістралі № 1:9 АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від ІНФОРМАЦІЯ_13 до ОП № 107 по Бериславському шосе м. Херсон;

-договір № 192 від 11.12.2018 на капітальний ремонт теплової ізоляції тепломагістралі № 1 від ІНФОРМАЦІЯ_1 до ІНФОРМАЦІЯ_13 по вул. Бериславське шосе;

-договір № 26 від 17.01.2019 на капітальний ремонт із зміною прохолоджувачів 1 ої ступеня для котлоагрегату БКЗ 200-100 ст. № 7;

-договір № 88 від 12.02.2019 на впровадження (технічне переоснащення) обладнання для вимірювання витрат, тиску і рівня ТГ-4;

-договір № 92 від 12.02.2019 на розробку проектної документації по об`єкту «Автоматизована система візуалізації та збереження параметрів роботи турбіні генератора;

-договір № 30 від 17.01.2019 на капітальний ремонт генератора ТВС 30 (турбогенератор ТГ-4);

-договір № 31 від 17.01.2019 на капітальний ремонт ПР -25/30-90/10/0,9 ст. № 4 (турбогенератор ТГ-4).

Згідно до висновків ревізії, у тому числі встановлено, що до актів виконаних робіт за вказаними договорами зазначено витрати на будівельні матеріали, вироби та конструкції, витрат на роботу будівельних машин та механізмів, які начебто використовувались в ході їх проведення. Однак, за даними ЄРПН встановлено, що у податковому кредиті ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за період: січень 2017 року-лютий 2019 відсутнє придбання вказаних матеріалів. Аналогічно відсутні відомості щодо придбання товарів у податкових деклараціях ПДВ за даний період.

Важливе значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні мають оригінали документів, які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , . АДРЕСА_1 ), як замовника робіт, а саме:

1. По фінансово господарським взаємовідносинам з МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ):

- договір № 195 від 22.08.2017 на закупівлю товару (крани, вентилі, клапани, та подібні пристрої в асортименті, засувок тощо) з підтверджуючими документами щодо його виконання: додаткові угоди; специфікації; письмові заявки; накладних, податкових накладних, ТТН; підтверджуючих документів про перерахування коштів за поставлений товар, у тому числі з виписками банку, якими підтверджується рух коштів; відомості, картки складського обліку щодо оприбуткування, зберігання на складі та відпуску зі складу.

2. По фінансово господарським взаємовідносинам з ПФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ):

- договір № 10/17-М/179 на проведення робіт з реконструкції акумуляторної батареї, договір № 03/18-РМ/135 від 12.06.2018 на проведення робіт з заміни частини «лівої» нитки водоводу з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату (окремо по кожному договору): платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ.

Крім того, у разі використання у проведені зазначених робіт субпідрядних організацій, документи що підтверджують зазначений факт (договори субпідряду з підтверджуючими документами щодо надання погодження на їх залучення до робіт та їх подальше виконання, листування з замовником з відповідями, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку за період з грудня 2018 року по сьогоднішній день; договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані договору субпідряду) та документами, які підтверджують перерахунок кошті залученим субпідрядним організаціям.

3. По фінансово господарським взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ):

- договори № 180 від 29.11.2018; № 191 від 11.12.2018; № 192 від 11.12.2018; договір № 26 від 17.01.2019; № 88 від 12.02.2019; № 92 від 12.02.2019; № 30 від 17.01.2019; № 31 від 17.01.2019 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату (окремо по кожному договору): платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ.

Крім того, у разі використання у проведені зазначених робіт субпідрядних організацій, документи що підтверджують зазначений факт (договори субпідряду з підтверджуючими документами щодо надання погодження на їх залучення до робіт та їх подальше виконання, листування з замовником з відповідями, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку за період з грудня 2018 року по сьогоднішній день; договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані договору субпідряду) та документами, які підтверджують перерахунок кошті залученим субпідрядним організаціям.

Вказані документи мають важливе значення для встановлення обставин та оцінки фактам, які досліджуються в рамках вказаного провадження та можуть зберігатись у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », як замовника робіт по договорам.

Необхідність виїмки оригіналів вищевказаних документів обґрунтовується призначенням судових експертиз, в ході якої будуть дослідженні їх оригінали та надана оцінка щодо повноти та якості проведених робіт. Для проведення дослідження експертам, згідно наказу Мінюсту України № 53/5 від 08.10.1998 року, необхідно надати оригінали документів. Іншим способом ніж вилучити зазначенні документи не можливо забезпечити їх дослідження під час проведення експертизи.

Посилаючись на вищевикладені обставини, прокурор просить клопотання задовольнити.

На підставі ч. 2 ст. 163 КПК України слідчий суддя визнав за можливе проводити розгляд клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи, з огляду на наявність достатніх підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення таких документів.

В судове засідання прокурор не з`явився, надав до суду заяву, зі змісту якої вбачається, що клопотання підтримує в повному обсязі та просить розглянути клопотання за його відсутності, додаткових пояснень до клопотання не має.

Обґрунтовуючи внесене клопотання прокурор зазначив, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що речі і документи, які знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), мають суттєве значення для всебічного, повного та неупередженого дослідження обставин зазначеного кримінального провадження.

Відповідно до ч. 6 ст.163КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи доводи клопотання прокурора, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню частково, в частині надання тимчасового доступу до речей і документів, які знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), та вилучення їх копій, а саме:

- По фінансово господарським взаємовідносинам з МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ):

- договору № 195 від 22.08.2017 на закупівлю товару (крани, вентилі, клапани, та подібні пристрої в асортименті, засувок) з підтверджуючими документами щодо його виконання: додаткових угод; специфікацій; письмових заяв; накладних, податкових накладних, ТТН; підтверджуючих документів про перерахування коштів за поставлений товар, у тому числі з виписками банку, якими підтверджується рух коштів; відомості, картки складського обліку щодо оприбуткування, зберігання на складі та відпуску зі складу.

- По фінансово господарським взаємовідносинам з ПФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ):

- договір № 10/17-М/179, договір № 03/18-РМ/135 від 12.06.2018 на проведення з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату (окремо по кожному договору), а саме: платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ.

- По фінансово господарським взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ):

- договори № 180 від 29.11.2018; № 191 від 11.12.2018; № 192 від 11.12.2018; договір № 26 від 17.01.2019; № 88 від 12.02.2019; № 92 від 12.02.2019; № 30 від 17.01.2019; № 31 від 17.01.2019 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату (окремо по кожному договору), а саме: платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ.

З матеріалів клопотання вбачається, що є достатні підстави вважати, що вказані речі та документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами їх довести неможливо, однак в частині надання тимчасового доступу до інших документів, що стосуються виконання зазначених робіт субпідрядними організаціями, клопотання задоволенню не підлягає, оскільки в матеріалах клопотання відсутні відомості на підтвердження того, що вказані документи знаходяться за зазначеною у клопотанні адресою, також не підлягає задоволенню клопотання в частині надання тимчасового доступу до оригіналів вищевказаних документів, оскільки прокурором в клопотанні не обґрунтовано необхідність вилучення саме оригіналів вищевказаних документів.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166 КПК України слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання задовольнити частково.

Надати стороні кримінального провадження №42019230000000058 слідчому СВ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_5 , прокурору Херсонської місцевої прокуратури ОСОБА_3 , слідчому СВ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_6 , слідчому СВ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_7 , слідчому СВ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_8 , слідчому СВ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_9 , слідчому СВ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_10 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, які знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), та можливість вилучення їх копій, а саме:

- По фінансово господарським взаємовідносинам з МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ):

- договору № 195 від 22.08.2017 на закупівлю товару (крани, вентилі, клапани, та подібні пристрої в асортименті, засувок) з підтверджуючими документами щодо його виконання: додаткових угод; специфікацій; письмових заяв; накладних, податкових накладних, ТТН; підтверджуючих документів про перерахування коштів за поставлений товар, у тому числі з виписками банку, якими підтверджується рух коштів; відомості, картки складського обліку щодо оприбуткування, зберігання на складі та відпуску зі складу.

- По фінансово господарським взаємовідносинам з ПФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ):

- договір № 10/17-М/179, договір № 03/18-РМ/135 від 12.06.2018 на проведення з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату (окремо по кожному договору), а саме: платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ.

- По фінансово господарським взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ):

- договори № 180 від 29.11.2018; № 191 від 11.12.2018; № 192 від 11.12.2018; договір № 26 від 17.01.2019; № 88 від 12.02.2019; № 92 від 12.02.2019; № 30 від 17.01.2019; № 31 від 17.01.2019 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату (окремо по кожному договору), а саме: платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ.

В іншій частині клопотання відмовити.

Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддяОСОБА_1

Дата ухвалення рішення06.11.2019
Оприлюднено12.06.2023
Номер документу85451641
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення

Судовий реєстр по справі —766/21950/19

Ухвала від 17.01.2022

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 22.07.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 22.01.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 30.01.2020

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 06.11.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 06.11.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 06.11.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 06.11.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні