Ухвала
від 05.11.2019 по справі 354-15/10
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

про закриття провадження

05.11.2019 Справа № 354-15/10 м.Суми

Господарський суд Сумської області у складі судді Соп`яненко О.Ю., при секретарі судового засідання Молодецькій В.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 354-15/10 про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Роменський завод автоматичних телефонних станцій» (Сумська область, м. Ромни, вул. Пролетарської Солідарності, 37; код ЄДРПОУ 14003002)

За участі представників:

Ліквідатор - арбітражний керуючий Ховрін Ю.А.

Представник РВ ФДМУ по Полтавській та Сумській областях - Мороз В.В.

Кредитор ПАТ Укрнафта - Огреба М.А.

Кредитор ГУ ДПС у Сумській області - Притула Д.А.

Представник ГТУЮ у Сумській області - Ярошенко М.О.

Представник АТ Сумигаз - Симоненко В.Г.

встановив:

Постановою господарського суду Сумської області від 06.06.2013р. у справі №354-15/10, ВАТ «Роменський завод автоматичних телефонних станцій» визнано банкрутом, припинено процедуру санації, відкрита ліквідаційна процедура, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Ховріна Ю.А.

Ліквідатором було надіслано до суду на затвердження Звіт та ліквідаційний баланс.

Ухвалою суду від 28.01.2016 звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс у справі № 354-15/10 було залишено без розгляду, оскільки звіт ліквідатора не був погоджений з органом, уповноваженим управляти майном боржника, а також на балансі божника знаходилось державне майно (об`єкт цивільної оборони ПРУ), яке не підлягає включенню до ліквідаційної маси банкрута.

До господарського суду надійшов звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс у справі №354-15/10 та звіт арбітражного керуючого про оплату послуг, винагороду, відшкодування витрат на спеціалістів, залучених у справі № 354-15/10 про банкрутство ВАТ «Роменський завод автоматичних телефонних станцій» (вх.№1987з).

Розгляд звітів призначено в судове засідання.

Ухвалою суду від 08.04.2019 (з урахуванням ухвали про виправлення описки від 25.06.2019) клопотання ліквідатора про зобов`язання Роменської міської ради прийняти до комунальної власності об`єкти цивільної оборони ПРУ обліковий №68841 та № 68839 було задоволено, зобов`язано Роменську міську раду Сумської області (42000, Сумська область, м.Ромни, б-р Шевченка,2, код ЄДРПОУ 04057988) прийняти до комунальної власності без додаткових умов нежиле приміщення /об`єкт цивільного захисту ПРУ/ обліковий № 68841 загальною площею 997,8 кв.м. за адресою: Сумська область, м. Ромни, вул. Гостиннодвірська (колишня Пролетарської солідарності), 37 Е/1.

Враховуючи, що Роменською міською радою не були виконані вимоги ухвали суду від 08.04.2019 (з урахуванням ухвали про виправлення описки від 25.06.2019), що набрала законної сили, і це перешкоджає розгляду справи про банкрутство ВАТ "Роменський завод автоматичних телефонних станцій", суд стягнув з Роменської міської ради Сумської області (бульвар Шевченка, 2, Ромни, Сумська, 42000, код ЄДРПОУ 35425618) в доход державного бюджету України (УК у м.Сумах/м.Суми; код 37970593; Казначейство України; МФО 899998; рахунок 34311206083032; код класифікації доходів бюджету 22030101) штраф у розмірі п`яти розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що становить 9605 грн.

Незважаючи на вжиті судом заходи питання щодо передачі з балансу підприємства-боржника нежилого приміщення /об`єкту цивільного захисту ПРУ/ обліковий № 68841 загальною площею 997,8 кв.м. за адресою: Сумська область, м. Ромни, вул. Гостиннодвірська (колишня Пролетарської солідарності), 37 Е/1 не було вирішено.

Ліквідатор надав суду лист №02-01/01/160 від 08.10.2019, в якому повідомив, що ВАТ «Роменський завод АТС» - балансоутримувач передав за актом приймання - передачі № 42 від 16.09.2019 Регіональному відділенню ФДМУ по Полтавській та Сумській областях об`єкт цивільного захисту ПРУ/обліковий № 68841 загальною площею 997,8 кв.м., що знаходиться за адресою: Сумська область, м.Ромни, вул.Гостиннодвірська, 37Е/1.

Ліквідатор надав суду Акт приймання - передачі об`єкта цивільного захисту ПРУ/обліковий номер 68841 від 16 вересня 2019 року, відповідно до якого балансоутримувач майна ВАТ Роменський завод АТС передав органу управління майном - Регіональному відділенню Фонду державного майна України по Полтавській та Сумській областях об`єкт цивільного захисту ПРУ/обліковий № 68841 загальною площею 997,8 кв.м., що знаходиться за адресою: Сумська область, м.Ромни, вул.Гостиннодвірська, 37Е/1.

Від РВ ФДМУ по Полтавській та Сумській областях надійшов лист № б/н від 21.10.2019 (вх.№8537), в якому вважає, що регіональне відділення вже є органом управління даного об`єкту державної власності, на думку відділення, обов`язковим є укладення договору про безоплатне зберігання захисних споруд цивільного захисту споруд цивільного захисту між суб`єктом управління та балансоутримувачем.

Ліквідатор в судовому засіданні просив суд затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Учасники процесу в судовому засіданні щодо розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу поклалися на розсуд суду.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши наявні в справі докази, заслухавши повноважних представників, суд встановив наступне:

21.10.2019 набрав чинності Кодекс України з процедур банкрутства від 18.10.2018 № 2597-VIII .

Зі змісту п.2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства вбачається, що з дня введення в дію цього Кодексу визнається таким, що втратив чинність зокрема Закон України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 31, ст. 440 із наступними змінами).

Відповідно до ч.1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Таким чином, розгляд справи відбувається за правилами, що передбачені Кодексом України з процедур банкрутства.

Щодо звіту ліквідатора про понесені витрати та їх відшкодування, про нарахування та сплату грошової винагороди.

Ліквідатор звернувся до суду з клопотанням про затвердження звіту про оплату послуг, винагороду, відшкодування витрат ліквідатора.

Статтею 12 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено право арбітражного керуючого користуватися усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до вимог ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.

У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

Арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором.

Судом встановлено, що арбітражним керуючим Ховріним Ю.А. нараховано грошову винагороду за період виконання повноважень ліквідатора у справі № 354-15/10 про банкрутство ВАТ Роменський завод АТС у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень ліквідатора у загальному розмірі 126154,24 грн. Фактично сплачено грошову винагороду у розмірі 43196,35 грн. Витрати в ліквідаційній процедурі склали 269730,03 грн., погашено - 243021,72 грн.

Протокольним рішенням комітету кредиторів боржника від 14.02.2018 схвалено звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, про здійснення та відшкодування витрат.

Враховуючи вищевикладене, дослідивши подані документи, господарський суд дійшов висновку, що клопотання ліквідатора про затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, про здійснення та відшкодування витрат підлягає задоволенню в повному обсязі, оскільки грошова винагорода нарахована та затверджена у встановленому законом порядку, понесені витрати підтверджуються наданими суду документами.

Розглянувши наданий суду звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс, документи що свідчать про виконання ліквідаційної процедури, заслухавши пояснення повноважних представників, суд встановив.

За результатами роботи ліквідатором надано суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.

Як зазначалося вище, постановою господарського суду Сумської області від 06.06.2013 № 354-15/10 ВАТ «Роменський завод автоматичних телефонних станцій» визнано банкрутом, припинено процедуру санації, відкрита ліквідаційна процедура, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Ховріна Ю.А.

Відповідно до вимог ст.45 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство. Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Частиною 4 ст.60 Кодексу передбачено, що у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів. Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64 цього Кодексу.

Офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури було здійснено ліквідатором в газеті Голос України 03.07.2013 № 120. Отже, всі можливі кредитори були повідомлені належним чином.

Ухвалою господарського суду Сумської області від 17.02.2014 року у справі № 354-15/10 затверджено реєстр вимог кредиторів ВАТ «Роменський завод автоматичних телефонних станцій» у наступному складі:

заборгованість з виплати заробітної плати (поточні вимоги) в загальній сумі - 158829,02 грн. - 1 черга;

- Лазаренко Л.А. (поточні вимоги - середній заробіток за затримку розрахунку при звільненні) в загальній сумі - 7729, 75грн. - 1 черга;

- УПФУ в м. Ромнах та Роменському районі з конкурсними вимогами в сумі 370129,55 грн. - 3 черга; поточними вимогами 16051,08 грн. - 4 черга; 931987, 78 грн. - 6 черга;

- Роменська ОДПІ з конкурсними вимогами в сумі 87712,40 грн. - 3 черга; поточними вимогами 2338104,87 грн. - 4 черга; 388175, 44 грн. - 6 черга;

- Роменська міжрайонна ВД ФСС з тимчасової втрати працездатності з конкурсними вимогами в сумі 29905,37 грн. - 3 черга; вимогами в сумі 4997, 09 грн. - 6 черга;

- ВВД ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у м. Ромни з поточними вимогами в сумі 782252,31 грн. - 2 черга; 33013, 52 грн. - 4 черга; 1376, 82 грн. - 6 черга;

- Сумське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів з конкурсними вимогами в сумі 66517,91 грн. - 3 черга; вимогами - 23356,00 грн. - 6 черга;

- ТОВ «Сумизаззбут» конкурсні вимоги в сумі 554776,29 грн. - 4 черга; судовий збір в сумі 125, 00 грн. - 1черга;

- ПАТ «Сумиобленерго» в особі філії «Роменський РЕМ» з конкурсними вимогами в сумі 630737, 17 грн. - 4 черга; судовий збір 125, 00 грн. - 1 черга;

- ПАТ «Укрнафта» в особі НГВУ «Охтирканафтогаз» конкурсні вимоги - 716894, 99 грн. - 4 черга; судовий збір 482, 54 грн. - 1 черга;

- ФОП Педченко А.М. конкурсні вимоги - 316735,12 грн. - 4 черга; судовий збір 125,00 грн. - 1 черга;

- ПАТ по газопостачанню та газифікації «Сумигаз» конкурсні вимоги - 924125,87 грн. - 6 черга; судовий збір - 1147, 00 грн. - 1 черга;

- Державне агентство резерву України поточні вимоги - 958466,13 грн. - 4 черга; 1149055, 78 грн. - 6 черга;

- КП «Ромнитеплосервіс» з поточними вимогами в сумі 74554,67 грн. - 6 черга;

- ПАТ «Укртелеком» в особі Сумської філії з поточними вимогами в сумі 2093,21 грн. - 6 черга;

- Логінова Л.С. з поточними вимогами в сумі 209675,00 грн. - 6 черга;

- ФОП Пелепей Ю.М. з поточними вимогами в сумі 23791, 87 грн. - 6 черга.

- судовий збір та витрати на ІТЗ (згідно постанов УДВС ГУЮ у Сумській області) в сумі 13265, 69 грн. - 4 черга.

На підприємстві банкрута була проведена інвентаризація майна. Майно було включене до переліку ліквідаційної маси. Частина майна, яке обліковувалось на балансі банкрута, не було включено до переліку ліквідаційної маси, а саме: державне майно, яке в процесі приватизації не ввійшло до статного капіталу товариства, але залишилось на його балансі та майно, яке підлягало передачі до комунальної власності.

Як вбачається з матеріалів справи, питання щодо державного майна, яке не увійшло до статутного капіталу банкрута під час приватизації було вирішено з ФДМУ, окрім об`єктів цивільного захисту.

Перелік ліквідаційної маси ВАТ «Роменський завод автоматичних телефонних станцій» було погоджено РВ ФДМУ У Полтавській та Сумській областях.

Відповідно до п. 14 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 138, у разі банкрутства (ліквідації) балансоутримувача захисних споруд державної та комунальної форми власності, а також виявлення безхазяйних захисних споруд органи місцевого самоврядування за погодженням з місцевими держадміністраціями, а також центральними органами виконавчої влади, у сфері управління яких перебувають захисні споруди державної форми власності, приймають рішення про їх подальше використання.

Отже, спеціальним нормативним актом, що регулює питання використання захисних споруд цивільного захисту, прийнятим на виконання приписів ст. 32 Кодексу цивільного захисту України, саме на органи місцевого самоврядування покладається обов`язок прийняття відповідного рішення та координування вирішення питань утримання фонду захисних споруд з іншими суб`єктами цих правовідносин.

Під час формування ліквідаційної маси майно, щодо якого боржник є користувачем, балансоутримувачем або зберігачем, повертається його власнику відповідно до закону або договору. Державне майно, яке не увійшло до статутного капіталу господарського товариства у процесі приватизації (корпоратизації) та перебуває на балансі банкрута, не включається до складу ліквідаційної маси. Суб`єкт управління таким майном з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури приймає рішення про подальше використання цього майна.

Підприємство - банкрут ВАТ "Роменський завод автоматичних телефонних станцій" є балансоутримувачем державного майна - нежитлового приміщення (об`єкту цивільного захисту ПРУ, обліковий № 68841, загальною площею 997,8 кв.м., за адресою: Сумська область, м. Ромни, вул. Гостиннодвірська, (колишня Пролетарської солідарності ), 37-Е/1).

Право власності держави в особі Регіонального відділення Фонду державного майна України в Сумській області підтверджується Свідоцтвом про право власності на нерухоме майно від 03.05.2012 та Витягом про державну реєстрацію прав № 34047331 від 07.05.2012.

Ліквідаційна процедура стосовно боржника розпочата 06.06.2013, отже протягом дванадцяти місяців Регіональне відділення Фонду державного майна України в Сумській області мало прийняти рішення про подальше використання нежитлового приміщення / об`єкту цивільного захисту ПРУ.

Ліквідатор надав суду Акт приймання - передачі об`єкта цивільного захисту ПРУ/обліковий номер 68841 від 16 вересня 2019 року, відповідно до якого балансоутримувач майна ВАТ Роменський завод АТС передав органу управління майном - Регіональному відділенню Фонду державного майна України по Полтавській та Сумській областях об`єкт цивільного захисту ПРУ/обліковий № 68841 загальною площею 997,8 кв.м., що знаходиться за адресою: Сумська область, м.Ромни, вул.Гостиннодвірська, 37Е/1.

Ухвалою суду від 08.04.2019 (з урахуванням ухвали про виправлення описки від 25.06.2019) зобов`язано Роменську міську раду Сумської області (42000, Сумська область, м.Ромни, б-р Шевченка,2, код ЄДРПОУ 04057988) прийняти до комунальної власності без додаткових умов нежиле приміщення /об`єкт цивільного захисту ПРУ/ обліковий № 68841 загальною площею 997,8 кв.м. за адресою: Сумська область, м.Ромни, вул. Гостиннодвірська (колишня Пролетарської солідарності), 37 Е/1.

Відповідно до ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутствам після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Про час і місце судового засідання, в якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів.

Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Як встановлено судом, ліквідатором вживалися заходи щодо пошуку, виявлення та повернення майна банкрута з метою включення його до складу ліквідаційної маси та подальшого задоволення вимог кредиторів.

Учасники процесу в судовому засіданні проти звітів ліквідатора не заперечували і поклалися на розсуд суду.

На підставі отриманих від державних та комунальних реєстраційних установ, а також з державних реєстрів речових прав ліквідатором було виявлено майно і реалізовано на загальну суму 402408,25 грн. також від оренди майна надійшли кошти.

Отже, загальна сума грошових коштів отриманих на рахунок підприємства банкрута становила 528 604,64 грн. Кошти було розподілено відповідно до черговості задоволення вимог кредиторів, встановленої ст.64 Кодексу України з процедур банкрутства.

14 лютого 2018 року відбулося засідання комітету кредиторів ВАТ «Роменський завод автоматичних телефонних станцій» , на якому було вирішено схвалити звіт ліквідатора про нарахування та сплату грошової винагороди та здійснення та відшкодування витрат ліквідаційної процедури підприємства-банкрута, схвалити звіт ліквідатора за результатами проведеної ліквідаційної процедури ВАТ «Роменський завод автоматичних телефонних станцій» та ліквідаційний баланс у справі № 354-15/10.

Банківський рахунки боржника було закрито. Документи були здані до архіву.

Судом встановлено, що на день подання звіту та ліквідаційного балансу, майнові активи у банкрута відсутні, не погашена кредиторська заборгованість внаслідок відсутності коштів боржника.

Відповідно до частини 4 статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства, вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Суд вважає, що ліквідатором виконані усі необхідні дії для виявлення документації і майнових активів боржника. Приймаючи до уваги, що за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не залишилося майна, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс погоджено комітетом кредиторів (протокол засідання комітету кредиторів від 14.02.2018 року), суд вважає, що звіт та ліквідаційний баланс підлягають затвердженню, а боржник, як юридична особа, ліквідації.

Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо, зокрема, затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Розглянувши наданий суду звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс, враховуючи, що суду надані документи, що свідчать про ліквідацію банкрута, у тому числі ліквідаційний баланс, при таких обставинах суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута із ліквідацією останнього як юридичної особи.

Керуючись ст.ст. 12, 30, 45, 60, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 232, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

УХВАЛИВ:

1. Звіт ліквідатора ВАТ «Роменський завод автоматичних телефонних станцій» арбітражного керуючого Ховріна Ю.А. про оплату послуг, винагороду, відшкодування витрат у розмірі 286 218,07 грн. - затвердити.

2.Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута - Відкритого акціонерного товариства «Роменський завод автоматичних телефонних станцій» - затвердити.

3. Відкрите акціонерне товариство «Роменський завод автоматичних телефонних станцій» (Сумська область, м. Ромни, вул. Пролетарської Солідарності, 37; код ЄДРПОУ 14003002) - ліквідувати як юридичну особу .

4. Провадження у справі № 354-15/10 про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Роменський завод автоматичних телефонних станцій» (Сумська область, м. Ромни, вул. Пролетарської Солідарності, 37; код ЄДРПОУ 14003002) - закрити.

5. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6.Зобов`язати державного реєстратора провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - банкрута, внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про припинення юридичної особи - банкрута та направити органам державної статистики, державної податкової служби.

7.Копію ухвали направити боржнику, кредиторам, ліквідатору, державному реєстратору, органу державної статистики, державному органу з питань банкрутства, органу ДВС.

Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення та підлягає оскарженню в порядку визначеному розділом IV ГПК України.

Інформацію по справі, що розглядається, можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: https://su.arbitr.gov.ua/sud5021/.

Повний текст ухвали складено 08.11.2019.

Суддя О.Ю. Соп`яненко

СудГосподарський суд Сумської області
Дата ухвалення рішення05.11.2019
Оприлюднено11.11.2019
Номер документу85470338
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —354-15/10

Ухвала від 03.12.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 05.11.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 10.10.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 10.10.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 11.09.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 16.09.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 05.08.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 05.08.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 24.07.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 11.07.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні