Ухвала
від 07.11.2019 по справі 904/1424/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

УХВАЛА

07.11.2019м. ДніпроСправа № 904/1424/19

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Примак С.А.

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "АНОЛІС", м.Дніпро

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "АНОЛІС", м.Дніпро, вул. Воскресенська, буд.20, 49040, код ЄДРПОУ 41166473

про визнання банкрутом

Представники:

від заявника: не з`явився

від боржника: не з`явився

предст. ГУ ДФС У Дніпропретровській області: Коваленко Д.В. довіреність № 17979/04-36-10-08-06 від 19.02.2019 р.

ліквідатор: Шиман Є.О. посв. №1758 від 27.11.2015 р.

ВСТАНОВИВ:

Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "АНОЛІС", м.Дніпро, вул. Воскресенська, буд.20, 49040, код ЄДРПОУ 41166473 порушено 22.04.2019 за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "АНОЛІС", м.Дніпро .

24.04.19 р. постановою Господарського суду Дніпропетровської області визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "АНОЛІС", м.Дніпро, вул. Воскресенська, буд.20, 49040, код ЄДРПОУ 41166473 - банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру у справі строком на 6 місяців до 24.10.19 р. Ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "АНОЛІС", м.Дніпро, вул. Воскресенська, буд.20, 49040, код ЄДРПОУ 41166473 призначено арбітражного керуючого Шимана Євгена Олександровича (свідоцтво № 1747, видане 05.11.15 р.; 49000, м. Дніпро, вул. Мечникова, 11, оф. 411). Призначено судове засідання для розгляду реєстру вимог кредиторів на 18.06.2019 р. на 13:00.

18.06.19 р. ухвалою господарського суду затверджено реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "АНОЛІС", м.Дніпро, вул. Воскресенська, буд.20, 49040, код ЄДРПОУ 41166473 з вимогами наступних кредиторів: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Преміум Інвайт", м.Київ - 220 000,00 грн.- 4 черга задоволення; 3 842,00 грн. - 1 черга задоволення.

12.07.19 р. до господарського суду Дніпропетровської області від Головного управління ДФС у Дніпропетровській області надійшло клопотання від 12.07.19 р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "Аноліс" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово-господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки.

15.07.19 р. призначено до розгляду клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 12.07.19 р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "Аноліс" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово-господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки на 15.10.2019 р.

27.09.19 р. до господарського суду від ліквідатора надійшов на затвердження звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс.

04.10.19 р. ухвалою господарського суду призначено до розгляду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс на 15.10.2019 р.

15.10.19 р. ухвалою господарського суду продовжено термін ліквідаційцної процедури та повноваження ліквідатора до 07.11.2019 р. Відкладено розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу на 07.11.2019 р. на 12:45 хв. Відкладено розгляд клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 12.07.19 р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "Аноліс" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово-господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки на 07.11.19 р. на 12:45хв. Зобов`язано ліквідатора надати письмові пояснення до 07.11.19 р. з приводу клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 12.07.19 р.

31.10.19 р. від ліквідатора ТОВ "Аноліс" надійшли пояснення, в яких він зазначає, що ліквідатор повідомив податкові органи та фонди соціального страхування про припинення підприємницької діяльності боржника шляхом направлення головою ліквідаційної комісії боржника на їх адресу відповідниїх повідомлень та заяви за формою 8-ОПП від 05.04.2019 р.

Разом з тим, ліквідатор зазначає, що в межах ліквідаційної процедури, на адресу контролюючого органу направлявся запит щодо надання інформації про наявність податкової заборгованості у ТОВ "Аноліс".

Згідно відповіді Шевченківсьуого управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 56870/10/04-36-51-60 від 14.05.2019 р., ТОВ "Аноліс" не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів, про що ліквідатор надав до матеріалів справи копію даного листа.

Розглянувши в судовому засіданні клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області № б/н від 12.07.19 р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "Аноліс" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки та не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/1424/19 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута, заслухавши присутніх учасників провадження у справі про банкрутство, суд встановив наступне.

Згідно з пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для підприємців, які не мають найманих працівників - 3 робочих дня.

Відповідно до п. 78.1. п. 78.1.7. ст. 78 Податкового Кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків;

Згідно п. 78.4. ст. 78 Податкового Кодексу України, про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Відповідно до п. 81.1 ст. 81 Податкового Кодексу України, посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу; копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу; службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки. Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки. Відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п`ятому цього пункту, не дозволяється. При пред`явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення. У разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) розписатися у направленні на перевірку посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, який засвідчує факт відмови. У такому випадку акт про відмову від підпису у направленні на перевірку є підставою для початку проведення такої перевірки.

В своєму клопотанні ГУ ДФС у Дніпропетровській області просить суд зобов`язати ліквідатора ТОВ "Аноліс" надати ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку ТОВ "Аноліс" без зазначення періоду.

Відповідно до ч. 1 ст. 81 Господарського процесуального кодексу України учасник справи у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування доказів судом.

Згідно ч.2 ст. 81 Господарського процесуального кодексу України, у клопотанні повинно бути зазначено заходи, яких особа, яка подає клопотання, вжила для отримання цього доказу самостійно, докази вжиття таких заходів та (або) причини неможливості самостійного отримання цього доказу.

До свого клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області надало наказ заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 2957-п від 23.05.2019 р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "АНОЛІС", в якому зазначено наступне: "Провести документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "АНОЛІС" (код ЄДРПОУ 41166473) з 24.05.2019 р. тривалістю 5 робочих днів. Перевірку провести за період діяльності 22.02.2017 по теперішній час з метою перевірки дотримання вимог податкового, валютного законодавства та іншого законодавства та за період з 22.02.2017 по теперішній час з метою перевірки дотримання законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Проте, господарським судом встановлено, що до клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області в супереч вимогам Податкового Кодексу України, не надано доказів про надсилання письмового повідомлення ліквідатору Шиману Є.О., який є ліквідатором по справі про банкрутство ТОВ "Аноліс" чи посадовим особам боржника ТОВ "Аноліс" про дату початку та місце проведення такої перевірки.

На даний час строк визначений в наказі заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 2957-п від 23.05.2019 р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Аноліс" сплинув.

Таким чином, господарським судом встановлено наявність порушень ГУ ДФС у Дніпропетровській області щодо порядку проведення позапланової перевірки щодо ТОВ "Аноліс", передбачені Податковим кодексом України, які виключають можливість проведення позапланової перевірки.

Враховуючи вищевикладене, господарський суд вважає за необхідне відмовити в задоволення клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 12.07.19 р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "Аноліс" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки та не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/1424/19 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, господарський суд встановив наступне.

21.10.19 р. набув чинності Кодекс України з процедур банкрутства № 2597-VIII.

Відповідно до п.п.4 п.14 Прикінцевих та Перехідних Положень Кодексу України з процедур банкрутства установлено, що з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.

Таким чином, розгляд справи відбувається за правилами, що передбачені Кодексом України з процедур банкрутства.

Відповідно до ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор з дня свого призначення здійснює проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними правочинів боржника, тощо.

Згідно з ч.1 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси, відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

В ході здійснення ліквідаційної процедури встановлена та підтверджена кредиторська заборгованість перед кредиторами:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Преміум Інвайт", м.Київ - 220 000,00 грн.- 4 черга задоволення; 3 842,00 грн. - 1 черга задоволення.

Згідно довідок Територіального сервісного центру № 1242 Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області МВС України № 31/4/1242632 від 14.05.2019 р., Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 10/01/10778 від 06.05.2019 р., Дніпропетровської митниці ДФС № 102/10а/04-50-07 від 10.05.2019 р., АТ "Укрзалізниця" № 72/1599 від 14.05.2019, Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області № 15/1912905 від 01.07.2019 р., Департаменту льотної придатності № 12.1/2072-19 від 13.05.2019 р.; Державної архітектурно-будівельної інспекції України № 40-302-124/19 від 13.05.2019, Державного підприємства "Український інститут інтелектуальної власності" № вих-2747/2019 від 21.06.2019., Міненерговугілля № 02/12-4467 від 08.05.2019, Державної служби морського та річкового транспорту України № 3033/03/15-19 від 11.07.2019, Управління државної виконавчої служби ГТУЮ у Дніпропетровській області № 17842/02-64/3802 від 30.08.2019 р., Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області № 6439-21/04 від 26.07.2019 р. за боржником сільськогосподарської техніки, транспортних засобів, повітряних суден, цінних паперів, земельних ділянок не зареєстровано, виконавчі провадження у відношенні відповідача відсутні.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 1005779652 від 24.09.2019 р., господарським судом Дніпропетровської області встановлено, що інформація відносно Товариство з обмеженою відповідальністю "АНОЛІС" - відсутня.

Згідно Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 60450914 від 25.06.2019 р. інформація відносно рухомого майна банкрута - відсутня.

Відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна № 171672353 від 25.06.2019 р., інформація відносно нерухомого майна банкрута - відсутня.

Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс від 17.09.2019 р., суд знаходить достатньо підстав щодо його затвердження.

Відповідно до ч.7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до п. 5 ч.1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Керуючись ст. 232, 234, 235 ГПК України, ст. ст. 61, 64, 65, п.5 ч.1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд, -

УХВАЛИВ:

Відмовити в задоволенні клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 12.07.19 р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "Аноліс" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки та не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/1424/19 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута.

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "АНОЛІС", м.Дніпро, вул. Воскресенська, буд.20, 49040, код ЄДРПОУ 41166473.

Ліквідувати юридичну особу -Товариства з обмеженою відповідальністю "АНОЛІС", м.Дніпро, вул. Воскресенська, буд.20, 49040, код ЄДРПОУ 41166473 (ЄДРПОУ 41166473).

Провадження у справі закрити.

Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.

Суддя С.А. Примак

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення07.11.2019
Оприлюднено12.11.2019
Номер документу85495482
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/1424/19

Ухвала від 07.11.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 15.10.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 04.10.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 15.07.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 18.06.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 29.05.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Постанова від 24.04.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 22.04.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 11.04.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні