Постанова
від 17.03.2010 по справі 14581/09/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"17" березня 2010 р. Справа № 2-а-14581/09/2170

Херсонський окружний адм іністративний суд у складі:

головуючого судді: Кравче нко К.В.,

при секретарі: Сергеєвої К .І.,

за участю:

представника позивача - Ляха В.І.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом

державної податкової інсп екції у Білозерському районі Херсонської області

до ОСОБА_2

про стягнення заборговано сті зі сплати штрафних санкц ій,

встановив:

Державна податкова і нспекція у Білозерському рай оні Херсонської області (дал і-позивач) звернулася до суду з позовом до ОСОБА_2 (далі-в ідповідач) про стягнення заб оргованості зі сплати штрафн их санкцій в сумі 5736,00 грн.

В обґрунтування своїх вимо г позивач посилається на те, щ о відповідач має заборговані сть зі сплати штрафних санк цій в сумі 5736,00 грн., яка нарахова на рішеннями про застосуванн я фінансових санкцій від 28.09.2009 р ., 19.10.2009 р. на підставі акту переві рки від 21.09.2009 р. № 1278/21/22/23/НОМЕР_1 я ку не сплатив у встановлені з аконодавством строки, а тому дану суму заборгованості сл ід стягнути в судовому поряд ку.

Відповідач в судове засіда ння не з' явився, про час та мі сце розгляду справи повідомл ений належним чином, причини неявки суду невідомі, заяву п ро розгляд справи без її учас ті не надавав.

В судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримала та просила зад овольнити з підстав, викладе них у позовній заяві.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, суд дійшо в висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з на ступних підстав.

З матеріалів справи вбачає ться, що відповідач перебува є на обліку в ДПІ у Білозерсь кому районі Херсонської обла сті з 25.04.2002 р. за № 882.

Відповідно до п.1, п. 2, ч.1 ст. 11 За кону України “Про державну п одаткову службу в Україні” в ід 04.12.1990 року № 509-ХІІ із змінами т а доповненнями (далі-Закон № 50 9-ХІІ) органи державної подат кової служби у випадках, в меж ах компетенції та у порядку, в становлених Законами Україн и, мають право здійснювати до кументальні невиїзні, а тако ж планові та позапланові виї зні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарах ування і сплати податків та з борів, додержання валютного законодавства юридичними ос обами, здійснювати контроль за додержанням порядку прове дення готівкових розрахункі в, наявністю торгових патент ів, а також застосовувати до платників податків фінансов і (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних ціл ьових фондів суми недоїмки, п ені у випадках, порядку та роз мірах, встановлених законами України.

Відповідно до ст. 15 Закону У країни "Про застосування ре єстраторів розрахункових о перацій у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг" від 31.03.2005 року № 265/95-ВР (далі-Зак он № 265/95 - ВР) контроль за додержа нням суб'єктами підприємниць кої діяльності порядку пров едення розрахунків за товар и (послуги), інших вимог цього Закону здійснюють органи д ержавної податкової служби України шляхом проведення планових або позапланових п еревірок згідно із законода вством України.

Як вбачається з матеріалів справи, в результаті проведе ння перевірки 21.09.2009 р. магазину- кафе «Стефанія», яке розташо ване за адресою: Херсонська о бласть, Білозерський район, Б ериславське шосе, 214 км М-14-авто дорога Одеса-Мелітополь-Ново азовськ, що належить ПП ОСО БА_2, був складений акт пере вірки за дотриманням суб' єк тами господарювання порядку проведення розрахунків за т овари (послуги), вимог з регулю вання обігу готівки, наявнос ті торгових патентів і ліцен зій № 1278/21/22/23/НОМЕР_1 від 21.09.2009 ро ку, яким встановлені порушен ня п.п. 1,12 ст. 3 Закону № 265/95 - ВР та ст.15 Закону України «Про держ авне регулювання виробництв а і обігу спирту етилового, ко ньячного і плодового, алкого льних напоїв та тютюнових ви робів» а саме: проведення роз рахункової операції без зас тосування РРО, порушення пор ядку ведення обліку товарних запасів на складах та/або за м ісцем їх реалізації та здійс нення реалізації алкогольни х напоїв без придбання відпо відної ліцензії. Крім того, пі д час проведення перевірки р еалізовано дві пляшки горілк и «Пшенична», 0,5 л (виробник АМ т а СП ТОВ «Да-ЛВ» м. Донецьк, пр.. Дзержинського, 24, код 23182148 марки акцизного збору 05 ААБС 944734 02/09, 058 А АБС 344713 02/09) з ознаками фальсифік ації.

Відповідно до акту експерт изи Департаменту по контролю за виробництвом цінних папе рів, акцизних марок, документ ів суворої звітності та голо графічних захисних елементі в (Держзнак) Міністерства фін ансів України № 501-10-09 від 07.10.2009 р. ма рки акцизного збору 05 ААБС 944734 02 /09, 058 ААБС 344713 02/09 виготовлені не де ржавним підприємством «Полі графічний комбінат «Україна » по виготовленню цінних» па перів і є підробленими.

Відповідно до п.1 ст. 3 Закону № 265/95 - ВР суб'єкти підприємни цької діяльності, які здійсн юють розрахункові операції в готівковій та/або в безготів ковій формі (із застосування м платіжних карток, платіжни х чеків, жетонів тощо) при прод ажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг зобов 'язані: проводити розрахунко ві операції на повну суму пок упки (надання послуги) через з ареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та пер еведені у фіскальний режим р оботи реєстратори розрахунк ових операцій з роздрукуванн ям відповідних розрахункови х документів, що підтверджую ть виконання розрахункових о перацій, або у випадках, перед бачених цим Законом, із засто суванням зареєстрованих у вс тановленому порядку розраху нкових книжок; вести у порядк у, встановленому законодавст вом, облік товарних запасів н а складах та/або за місцем їх р еалізації, здійснювати прода ж лише тих товарів, які відобр ажені в такому обліку, за виня тком продажу товарів особами , які відповідно до законодав ства оподатковуються за прав илами, що не передбачають вед ення обліку обсягів реалізов аних товарів (наданих послуг ).

Згідно зі ст.. 15 Закону Україн и «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту е тилового, коньячного і плодо вого, алкогольних напоїв та т ютюнових виробів» роздрібна торгівля алкогольними напоя ми або тютюновими виробами м оже здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм вл асності, у тому числі їх вироб никами, за наявності у них ліц ензій.

Статтею 17 Закону № 265/95-ВР вста новлено, що за порушенням ви мог цього Закону до суб'єкті в підприємницької діяльнос ті, які здійснюють розрахун кові операції за товари (пос луги), за рішенням відповідни х органів державної податко вої служби України застосов уються фінансові санкції у розмірах, встановлених ци м Законом.

Так, у відповідності до п.1 ст . 17 Закону № 265/95-ВР у разі непрове дення розрахункових операці й через реєстратори розрахун кових операцій застосовуєть ся фінансова санкція в п'ятик ратному розмірі вартості про даних товарів.

Згідно зі ст. 21 вищевказаног о закону до суб'єктів підприє мницької діяльності, що не ве дуть або ведуть з порушенням встановленого порядку облік товарів за місцем реалізаці ї та зберігання, застосовуєт ься фінансова санкція у розм ірі подвійної вартості необл ікованих товарів за цінами р еалізації, але не менше десят и неоподатковуваних мінімум ів доходів громадян.

Відповідно до ст. 17 Закону Ук раїни «Про державне регулюва ння виробництва і обігу спир ту етилового, коньячного і пл одового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» у разі роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодов им, спиртом етиловим ректифі кованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим пло довим, алкогольними напоями та тютюновими виробами без н аявності ліцензій застосову ється фінансова санкція у ро змірі 200 відсотків вартості от риманої партії товару, але не менше 1700 гривень; а в разі збер ігання, транспортування, реа лізації фальсифікованих алк огольних напоїв та тютюнових виробів, алкогольних напоїв та тютюнових виробів без мар ок акцизного збору встановле ного зразка або з підроблени ми марками акцизного збору - в розмірі 100 відсотків вартості товару, але не менше 1700 гривень .

На підставі вищевикладено го позивачем прийняті рішенн я про застосування до відпов ідача фінансових санкцій: № 0000501901 від 28.09.2009 р. на суму 660,00 грн.; № 0000511901 від 28.09.2009 р. на суму 1676,00 грн ., № 0000521901 від 28.09.2009 р. на суму 1700,00 г рн. та № 0002242301 на суму 1700,00 грн.

Таким чином загальна сума б оргу складає 5736,00 грн.

Як вбачається з матеріалів справи, вказані рішення вруч ені відповідачу особисто 24.10.200 9 р., що підтверджується поштов им повідомленням з її підпис ом.

Згідно зі ст.. 17 порушення Зак ону України «Про державне ре гулювання виробництва і обіг у спирту етилового, коньячно го і плодового, алкогольних н апоїв та тютюнових виробів» дії органів, які мають право к онтролю за реалізацією норм цього Закону, можуть бути оск аржені в місячний термін у су довому порядку.

З матеріалів справи вбачає ться, що жоден з вищевказаних документів (акт, рішення) пози вачем не оскаржувавався.

Станом на день розгляду спр ави, заборгованість в сумі 5736,00 грн. відповідачем не сплачен а.

Частинами 5 та 6 ст. 17 цього Зак ону також визначено, що у разі невиконання суб'єктом підпр иємницької діяльності рішен ня органів, зазначених у част ині третій цієї статті, сума ш трафу стягується на підставі рішення суду.

Пунктом 10 Порядку застосува ння фінансових санкцій, пере дбачених статтею 17 Закону № 481/9 5-ВР, затвердженого постаново ю Кабінету Міністрів України N 790 від 02.06.2003, також передбачено, щ о у разі невиконання суб'єкто м підприємницької діяльност і рішення про застосування ф інансових санкцій протягом 3 0 днів після його отримання су ма санкцій стягується на під ставі рішення суду.

Враховуючи, що обставини сп рави, які відповідно до закон одавства повинні бути підтве рджені певними конкретними з асобами доказування, не можу ть підтверджуватись іншими з асобами доказування, суд при йшов до висновку, що в позовні й заяві наведені обставини, я кі підтверджуються достатні ми доказами, які свідчать про обґрунтованість позовних ви мог. Докази, подані позивачем , підтверджують правомірніст ь нарахування відповідачу шт рафних фінансових санкцій.

Відповідно до статті 67 Конс титуції України кожен зобов' язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, вс тановлених законом.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, си стемного аналізу положень чи нного законодавства України та матеріалів справи, суд дій шов висновку, що викладені в п озовній заяві доводи позивач а є обґрунтованими та такими , що підлягають задоволенню.

Керуючись ст. 8, 9, 12, 19, 158, 159, 160-163, 167 Код ексу Адміністративного судо чинства України, суд

постановив:

Адміністративний позов державної податкової інспек ції у Білозерському районі Х ерсонської області задоволь нити.

Стягнути з ОСОБА_2 (75024, А ДРЕСА_1 ідентифікаційний но мер НОМЕР_1) заборгованіст ь в сумі 3400,00 грн. (три тисячі чот ириста грн. 00 коп.) на р/р 31113106700016 код платежу 21081100 одержувач ГУДКУ у Херсонській області, код бан ку 24103748, МФО 852010 та в сумі 2336,00 грн. (дв і тисячі триста тридцять шіс ть грн. 00 коп.) на р/р 31115104700016 код пла тежу 21080900 одержувач - Державн ий бюджет, код ОКПО 24103748 Банк УДК м. Херсон, МФО 852010.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Одеського апеляційного адм іністративного суду через су д першої інстанції шляхом по дачі в 10-денний строк з дня її п роголошення, а в разі складен ня постанови у повному обсяз і відповідно до ст. 160 КАС Украї ни - з дня складення в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і подання після ц ього протягом 20 днів апеляцій ної скарги, з подачею її копій відповідно до кількості осі б, які беруть участь у справі.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання заяви про апеляц ійне оскарження та апеляційн ої скарги, якщо вони не були по дані у встановлені строки. У р азі подання апеляційної скар ги постанова, якщо її не скасо вано, набирає законної сили п ісля закінчення апеляційног о розгляду справи.

Суддя Кравче нко К.В.

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.03.2010
Оприлюднено12.10.2010
Номер документу8551142
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —14581/09/2170

Постанова від 17.03.2010

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кравченко К.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні