Ухвала
від 11.11.2019 по справі 910/1832/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

м. Київ

11.11.2019Справа № 910/1832/19

За заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова група Авеста (ідентифікаційний код 34578202) Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація (ідентифікаційний код 04012856) пробанкрутство Суддя Омельченко Л.В.

За участю секретаря судового засідання Терещенко Л.С.

Особи, які беруть участь у справі:

від Товариства з обмеженою відповідальністю

ФГ Авеста - не з`явився;

від Дочірнього підприємства Управління баштових

кранів ТОВ УБК Будмеханізація - не з`явився;

від Товариства з обмеженою відповідальністю

Пром-Рент - не з`явився;

від Головного управління Державної податкової

служби у м. Києві - Шелест Ю.В., представник за довір.

№ 90/26-15-08-06 від 21.11.18

від Приватного акціонерного товариства Холдингова

Компанія Київміськбуд - не з`явився

ліквідатор банкрута - арбітражний керуючий Басюл В.В.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

У лютому 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю Фінансова група Авеста звернулося до суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація у зв`язку з неспроможністю останнього сплатити заборгованість згідно договору безвідсоткової строкової поворотної допомоги № 1612/2016 від 16.12.2016.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 19.02.2019 заяву Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова група Авеста було прийнято до розгляду, зобов`язано Товариство з обмеженою відповідальністю Фінансова група Авеста надати суду копію постанови про відкриття виконавчого провадження від 23.10.2018 № 57437932, визначеного автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство арбітражного керуючого Басюла Власа Вікторовича зобов`язано подати заяву про участь у справі.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 04.03.2019, серед іншого, було відкрито провадження у справі про банкрутство Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація , визнано безспірні грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова група Авеста до Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація у розмірі 1 276 965, 09 грн, уведено мораторій на задоволення вимог кредиторів, уведено процедуру розпорядження майном Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація , призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Басюла Власа Вікторовича, встановлено оплату послуг арбітражному керуючому Басюлу Власу Вікторовичу у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень за рахунок коштів заявника, починаючи з дати його призначення та до моменту прийняття комітетом кредиторів відповідного рішення про встановлення оплати послуг розпорядника майна, вирішено офіційно оприлюднити оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація у встановленому законодавством порядку, визначено дату проведення попереднього судового засідання у справі на 22.04.2019 об 11:20.

Ухвалою попереднього засідання від 24.06.2019 визнано конкурсними кредиторами Дочірнього підприємства Управління Баштових Кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація : Головне управління ДФС у м. Києві на суму 32 644, 80 грн (3 842, 00 грн - перша черга, 15 118,82 грн - третя черга та 13 683,98 грн - шоста черга); Товариство з обмеженою відповідальністю Пром-Рент (ідентифікаційний код 39008190) на суму 843 842,00 грн ( 3 842,00 грн - перша черга, 840 000, 00 грн - четверта черга); Приватне акціонерне товариство Холдингова Компанія Київміськбуд (ідентифікаційний код 23527052) на суму 1 215 653,87 грн (3 842, 00 грн. - перша черга, 1 211 811, 87 грн - шоста черга), затверджено реєстр вимог кредиторів Дочірнього підприємства Управління Баштових Кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація відповідно до резолютивної частини даної ухвали, зобов`язано розпорядника майна боржника подати до суду уточнений реєстр вимог кредиторів, який буде відповідати резолютивній частині даної ухвали, зобов`язано розпорядника майна боржника провести не пізніше 12.07.2019 збори кредиторів боржника, повідомивши про дату, місце і час проведення зборів визнаних судом кредиторів, уповноважену особу працівників та засновників (учасників) боржника не пізніше, ніж за три робочих дні до вказаної дати (докази чого надати суду), зобов`язано розпорядника майна боржника провести у строк не пізніше 15.07.2019 збори комітету кредиторів (докази чого надати суду), визначено дату підсумкового засідання суду на 17.07.2019 об 11:20, зобов`язано розпорядника майна боржника у строк до 17.07.2019 надати суду протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів, а також протокол зборів комітету кредиторів про прийняття одного з рішень, передбачених ст. 27 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

17.07.2019 через відділ діловодства суду від розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Басюла В.В. надійшов для залучення до матеріалів справи звіт про виконану роботу за період з 04.03.2019 по 17.07.2019 з додатками до нього.

Постановою Господарського суду міста Києва від 17.07.2019 припинено процедуру розпорядження майном Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація , припинено повноваження розпорядника майна Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація - арбітражного керуючого Басюла Власа Вікторовича, визнано банкрутом Дочірнє підприємство Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація , відкрито ліквідаційну процедуру Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація строком на 6-ть місяців до 17.01.2020, призначено ліквідатором Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація арбітражного керуючого Басюла Власа Вікторовича (свідоцтво № 951 від 17.04.2013), вирішено офіційно оприлюднити повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у встановленому законодавством порядку.

18.07.2019 через відділ діловодства суду від арбітражного керуючого Басюла В.В. надійшла заява про затвердження та стягнення грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна боржника за період з 04.03.2019 по 17.07.2019 включно.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 23.07.2019 розгляд заяви про затвердження та стягнення грошової винагороди, а також відшкодування витрат арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна боржника за період з 04.03.2019 по 17.07.2019 (включно) призначено на 31.07.2019 об 11:40, здійснено виклик у судове засідання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Басюла В.В та учасників справи, встановлено учасникам справи строк до 31.07.2019 для подачі до суду своїх пояснень/заперечень по суті поданої арбітражним керуючим заяви.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 31.07.2019 заяву арбітражного керуючого Басюла Власа Вікторовича про грошову винагороду та відшкодування витрат арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна боржника задоволено у розмірі 28 640, 87 гривень, у тому числі: 21 268, 91 гривень винагороди арбітражного керуючого, 7 371, 96 гривень витрат; стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова група Авеста на користь арбітражного керуючого Басюла Власа Вікторовича грошову винагороду та витрати арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна боржника у розмірі 28 640, 87 гривень, у тому числі: 21 268, 91 гривень винагорода арбітражного керуючого, 7 371, 96 гривень витрат арбітражного керуючого.

09.09.2019 через відділ діловодства суду від Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві надійшла заява про визнання поточним кредитором банкрута у справі № 910/1832/19 із грошовими вимогами у розмірі 23 820 643, 53 грн.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 10.09.2019 було прийнято до розгляду заяву Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві про визнання кредитором банкрута на суму 23 820 643,53 грн, розгляд заяви призначено на 16.10.2019 об 11:20, зобов`язано ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Басюла Власа Вікторовича розглянути заяву про грошові вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві до банкрута, надати суду докази їх визнання або ж відхилення у встановленому порядку та повідомити кредитора про наслідки розгляду заяви, докази чого надати суду, у разі визнання кредиторських вимог Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві повністю або частково, внести грошові вимоги у визнаній сумі до реєстру вимог кредиторів банкрута та подати уточнений реєстр кредиторів до матеріалів справи.

18.09.2019 через відділ діловодства суду від Головного управління Державної податкової служби у м. Києві надійшла заява про визнання кредитором банкрута на суму 7 262,40 грн. Крім того, заявник просив відстрочити сплату судового збору до прийняття рішення по суті.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 19.09.2019 у задоволенні заяви Головного управління ДПС у м. Києві про відстрочення сплати судового збору було відмовлено, заяву Головного управління ДПС у м. Києві про визнання кредитором банкрута на суму 7 262,40 грн залишено без руху, встановлено строк десять днів з дня вручення цієї ухвали Головному управлінню ДПС у м. Києві на усунення недоліків заяви про визнання кредиторських вимог, установлено Головному управлінню ДПС у м. Києві спосіб усунення недоліків заяви про визнання кредитором шляхом подання до суду письмової заяви, яка буде містити докази сплати судового збору у встановленому порядку та розмірі.

04.10.2019 у строк, встановлений ухвалою суду від 19.09.2019, Головним управлінням Державної податкової служби у м. Києві було подано клопотання про продовження строку на усунення недоліків.

08.10.2019 через відділ діловодства суду від Головного управління Державної податкової служби у м. Києві надійшло клопотання про залучення до матеріалів справи оригіналу платіжного доручення № 5073 від 02.10.2019 на суму 3 842,00 грн на виконання вимог ухвали суду про усунення недоліків заяви про визнання кредитором.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 09.10.2019 було прийнято заяву Головного управління Державної податкової служби у м. Києві з грошовими вимогами до боржника на суму 7 262,40 грн, розгляд заяви призначено у судовому засіданні 16.10.2019 об 11:20, встановлено строк до 16.10.2019 (включно) ліквідатору банкрута для письмового повідомлення суду та заявника про результати розгляду заяви Головного управління Державної податкової служби у м. Києві з грошовими вимогами до банкрута у розмірі 7 262,40 грн та надання доказів її визнання або ж відхилення у встановленому порядку.

15.10.2019 через відділ діловодства суду від ліквідатора банкрута надійшли клопотання про відкладення розгляду справи на іншу дату у зв`язку з неможливістю прибуття ліквідатора у судове засідання.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 16.10.2019 розгляд справи було відкладено на 11.11.2019 о 12:20, здійснено виклик для участі у судовому засіданні ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Басюла В.В. та осіб, які заявили грошові вимоги до банкрута, встановлено строк до 04.11.2019 ліквідатору банкрута арбітражному керуючому Басюлу В.В. для подачі до суду звіту про результати розгляду заявлених до банкрута грошових вимог кредиторів.

З огляду на те, що 18.10.2018 Верховною Радою України було прийнято Кодекс України з процедур банкрутства, а його офіційне опублікування відбулось у газеті Голос України № 77 від 20.04.2019, суд вважає за необхідне зазначити таке.

Відповідно до ч. 1 Прикінцевих та Перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства він набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться у дію через шість місяців з дня набрання чинності цим Кодексом.

Отже, Кодекс України з процедур банкрутства набрав чинності 21.10.2019.

Відповідно до ч. 2 Прикінцевих та Перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства з дня введення у дію цього Кодексу визнано таким, що втратив чинність, у тому числі, Закон України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (Відомості Верховної Ради України, 1992 , № 31, ст. 440 із наступними змінами).

Враховуючи викладене вище, розгляд справи № 910/1832/19 за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова група Авеста (ідентифікаційний код 34578202) до Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація (ідентифікаційний код 04012856) про банкрутство у подальшому здійснюється із застосуванням норм Кодексу України з процедур банкрутства.

22.10.2019 через відділ діловодства суду від ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Басюла В.В. надійшли для залучення до матеріалів справи додаткові документи, а саме:

- повідомлення про розгляд та визнання кредиторських вимог Головного управління ДФС у м. Києві на суму 7 262, 40 грн;

- повідомлення про розгляд та визнання кредиторських вимог Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві на суму 23 820 643, 53 грн;

- звіт про виконану роботу ліквідатора банкрута за період з 18.07.2019 по 31.08.2019;

- звіт про виконану роботу ліквідатора банкрута за період з 01.09.2019 по 30.09.2019;

- додаткові матеріали щодо проведення засідання комітету кредиторів банкрута 21.10.2019.

У судове засідання 11.11.2019 з`явились ліквідатор банкрута арбітражний керуючий Басюл В.В. та представник Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, які надали пояснення по суті заявлених та визнаних кредиторських вимог.

Крім того, судом було повідомлено сторін, що за усним клопотанням ліквідатора банкрута в судовому засіданні було вирішено виправити описки, які припустив у реєстрі вимог кредиторів та в інших документах арбітражний керуючий Басюл В.В., невірно вказавши назву кредитора з грошовими вимогами до боржника у розмірі 7 262,40 грн, а саме, замість Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, вказавши - Головне управління Державної фіскальної служби у м. Києві.

Заслухавши присутніх у судовому засіданні ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Басюла В.В. та представника кредитора - Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, судом встановлено таке.

09.09.2019 Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві звернулось до Господарського суду міста Києва із заявою про визнання поточним кредитором банкрута на суму 23 820 643,53 грн у справі про банкрутство Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація (ідентифікаційний код 04012856).

Так, з поданої Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві заяви вбачається, що у зв`язку із визнанням боржника банкрутом і відкриттям ліквідаційної процедури відповідно до Постанови Господарського суду міста Києва від 17.07.2019 кредитором було здійснено розрахунок сум капіталізованих платежів щодо 39-ти осіб, а саме: ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1); ОСОБА_2 (ІНФОРМАЦІЯ_2.); ОСОБА_3 (ІНФОРМАЦІЯ_3.); ОСОБА_4 (ІНФОРМАЦІЯ_4.); ОСОБА_5 (ІНФОРМАЦІЯ_5); ОСОБА_6 (ІНФОРМАЦІЯ_5); ОСОБА_7 (ІНФОРМАЦІЯ_6); ОСОБА_8 (ІНФОРМАЦІЯ_7); ОСОБА_9 (ІНФОРМАЦІЯ_8.); ОСОБА_10 (ІНФОРМАЦІЯ_5); ОСОБА_11 (ІНФОРМАЦІЯ_9.); ОСОБА_12 (ІНФОРМАЦІЯ_10.); ОСОБА_13 (ІНФОРМАЦІЯ_11.); ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_12); ОСОБА_15 (ІНФОРМАЦІЯ_13.); ОСОБА_16 (ІНФОРМАЦІЯ_9.); ОСОБА_17 (ІНФОРМАЦІЯ_14.); ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_1); ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_1); ОСОБА_20 (ІНФОРМАЦІЯ_2.); ОСОБА_21 (ІНФОРМАЦІЯ_15); ОСОБА_22 (ІНФОРМАЦІЯ_6); ОСОБА_23 (ІНФОРМАЦІЯ_4.); ОСОБА_24 (ІНФОРМАЦІЯ_5); ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_19.); ОСОБА_26 (ІНФОРМАЦІЯ_5); ОСОБА_27 (ІНФОРМАЦІЯ_16.); ОСОБА_28 (ІНФОРМАЦІЯ_17.); ОСОБА_29 (ІНФОРМАЦІЯ_18); ОСОБА_30 (ІНФОРМАЦІЯ_20.); ОСОБА_31 (ІНФОРМАЦІЯ_2.); ОСОБА_32 (ІНФОРМАЦІЯ_21); ОСОБА_33 (ІНФОРМАЦІЯ_7 р.н.); ОСОБА_34 (ІНФОРМАЦІЯ_22.); ОСОБА_35 (ІНФОРМАЦІЯ_16.); ОСОБА_36 (ІНФОРМАЦІЯ_10.); ОСОБА_37 (ІНФОРМАЦІЯ_9.); ОСОБА_38 (ІНФОРМАЦІЯ_23); ОСОБА_39 (ІНФОРМАЦІЯ_24.).

Вказані особи, перебувають на обліку у Фонді соціального страхування України як потерпілі від професійного захворювання або нещасного випадку на виробництві, що сталися з ними під час перебування у трудових відносинах з боржником, а також підприємствами правонаступником яких є боржник, про що були складені відповідні акти. У розрахунку капіталізованих платежів також зазначені особи, що перебувають на обліку у фонді як утриманці потерпілих, померлих внаслідок нещасного випадку на виробництві, та мають право на страхові виплати у зв`язку з їх смертю.

Розрахунок сум платежів, що підлягають капіталізації, був здійснений з урахуванням необхідності виплати потерпілим та утриманцям померлих потерпілих майбутніх платежів, тобто щомісячних страхових виплат, а також майбутніх витрат на забезпечення окремих потерпілих додатковими видами допомоги відповідно до їх медичних висновків.

Відповідно до складеного розрахунку капіталізованих платежів за розрахунком заявника боржник - Дочірнє підприємство Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація зобов`язаний сплатити кредитору - Управлінню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві - 23 820 643,53 грн капіталізованих платежів.

На підтвердження указаних вимог Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві до заяви про визнання кредитором банкрута додано наступні документи: докази надсилання копії заяви з додатками боржнику та ліквідатору банкрута, оригінал платіжного доручення № 2829 від 02.09.2019 про сплату судового збору; копію наказу Про покладення обов`язків начальника управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у місті Києві № 02-23-к від 26.03.2019; оригінал розрахунку капіталізованих платежів Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація на суму 23 820 643,53 грн; Акти прийняття-передачі особових справ потерпілих на виробництві № 08/16 від 27.07.2001, № 08/18 від 31.07.2001, № 08/27 від 08.08.2001, № 08/37 від 14.08.2001, № 18/71 від 14.09.2001, № 08/85 від 16.10.2001, № 08/137 від 19.02.2002, № 08/187 від 23.05.2002, Постанови про призначення потерпілим перерахованої щомісячної страхової виплати.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Відповідно до положень ч. 4 ст. 60 Кодексу України з процедур банкрутства у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів. Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64 цього Кодексу.

Так, п. 2 ч. 1 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що у другу чергу задовольняються вимоги із зобов`язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю громадян, шляхом капіталізації у ліквідаційній процедурі відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування України за громадян, які застраховані в цьому фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов`язань із сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, крім вимог, задоволених позачергово, з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування України, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб`єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників).

Як вбачається з положень ст. 11 Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування , джерелами формування коштів Фонду є, серед іншого, капіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Так, відповідно до положень Порядку капіталізації платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов`язань суб`єкта підприємницької діяльності - банкрута перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров`ю , затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2000 № 765, капіталізація платежів здійснюється щодо кожної особи з урахуванням заборгованості за попередні роки та необхідності виплати майбутніх платежів. Під час розрахунку сум цих платежів повинні враховуватися заробітна плата потерпілого, відсоток втрати професійної працездатності, витрати по догляду за потерпілим, на реабілітацію, протезування, придбання транспортних засобів та види соціальної допомоги відповідно до медичного висновку, необхідність сплати одноразової допомоги у зв`язку з травмою або професійним захворюванням, які можуть призвести до смерті потерпілого, а також інших виплат, передбачених законодавством. Розрахунок щодо кожного платежу, що підлягає капіталізації, для задоволення вимог, що виникли із зобов`язань суб`єкта підприємницької діяльності - банкрута перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров`ю або перед членами їх сімей, здійснюється таким чином: щомісячні виплати втраченого заробітку - з урахуванням середньомісячного заробітку та ступеня втрати професійної працездатності (пп.1 п.2 Порядку).

Пунктом 4 Порядку встановлено, що до суми платежів, що підлягають капіталізації, включається заборгованість суб`єкта підприємницької діяльності - банкрута з виплат, пов`язаних з його зобов`язаннями відшкодувати шкоду, заподіяну життю і здоров`ю громадян, а саме: суми одноразової допомоги, щомісячних виплат втраченого заробітку, витрат по догляду за потерпілим та виплат за листками непрацездатності.

Як встановлено, п. 51 Порядку, у вимогах Фонду до суб`єкта підприємницької діяльності, щодо якого порушено справу про банкрутство, зазначається сума, визначена з урахуванням кожного платежу, що підлягає капіталізації. Суми платежів, капіталізованих відповідно до зазначених вимог у процесі ліквідації суб`єкта підприємницької діяльності - банкрута, перераховуються ліквідатором (арбітражним керуючим) робочому органу виконавчої дирекції Фонду, у якому суб`єкт підприємницької діяльності перебуває на обліку.

При цьому, судом зазначається, що встановлений Кабінетом Міністрів України порядок надходження до Фонду капіталізованих платежів у випадках ліквідації страхувальників означає, що у разі припинення страхувальник, який у процесі своєї діяльності заподіяв шкоду життю чи здоров`ю працівників, зобов`язаний внести до Фонду належну таким працівникам або членам їх сімей, які мають право на одержання страхових виплат, грошову суму з урахуванням заборгованості за попередні роки та потреби у майбутніх виплатах. Визначення механізму надходження капіталізованих платежів дає змогу Фонду забезпечити створення резерву коштів для покриття витрат на страхові виплати та надання медико-соціальних послуг потерпілим, які отримали виробничі травми чи професійні захворювання, або особам, які перебували на утримані потерпілих та мають право на страхові виплати у разі їх смерті.

При цьому судом встановлено, та підтверджується наданими документами, що при здійсненні розрахунку капіталізованих платежів кредитором були враховані, зокрема, відсотки втрати професійної працездатності потерпілих, а також розміри їх щомісячних страхових виплат, станом на момент здійснення капіталізації, що належним чином підтверджені відповідними постановами Фонду про призначення потерпілим перерахованих щомісячних страхових виплат з 01.03.2018, постановою про призначення потерпілому перерахованої щомісячної страхової виплати з 01.03.20019 по 29.02.2020 та виписками з актів огляду МСЕК (ВТЗК).

Середньомісячний заробіток для обчислення суми страхових виплат потерпілому визначається згідно з Порядком обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, затвердженим постановою КМ України від 26.09.2001 № 1266, лише на стадії розгляду Фондом справи про страхові виплати.

Актами № 08/16 від 27.07.2001, № 08/18 від 31.07.2001, № 08/27 від 08.08.2001, № 08/37 від 14.08.2001, № 18/71 від 14.09.2001, № 08/85 від 16.10.2001, № 08/137 від 19.02.2002, № 08/187 від 23.05.2002 прийняття-передачі особових справ потерпілих на виробництві, кредитором було передано особові справи потерпілих із відповідними документами для продовження раніше призначених страхових виплат.

Отже, враховуючи викладене вище, суд дійшов висновку про можливість задоволення заяви Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві з кредиторськими вимогами до боржника у розмірі 23 820 643,53 грн із віднесенням їх до другої черги задоволення відповідно до приписів п. 2 ч. 1 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства.

При цьому, судом зазначається, що включенню до реєстру вимог кредиторів також підлягають 3 842, 00 грн судового збору, сплачені Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві при поданні заяви з грошовими вимогами до боржника, що підтверджується платіжним дорученням № 2829 від 25.01.2019.

Ліквідатором банкрута грошові вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві визнано в повному обсязі та включено до реєстру вимог кредиторів у відповідності до встановленої чинним законодавством черговості.

Отже, оскільки грошові вимоги кредитора документально підтверджуються належними доказами, суд вважає правомірним включити їх до реєстру вимог кредиторів відповідно до установленої законодавством черговості, а саме: у розмірі - 3 842, 00 грн (перша черга) та 23 820 643,53 грн (друга черга) реєстру вимог кредиторів.

Як вбачається із поданої Головним управлінням Державної податкової служби України у м. Києві заяви про визнання кредитором банкрута на суму 7 262,40 грн, у Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація обліковується заборгованість з орендної плати з юридичних осіб у розмірі 7 262,40 грн, яка на підставі податкового повідомлення-рішення від 15.04.2019 № 0320181212, складеного відповідно до акту № 1249/26-15-12-12-12 від 20.03.2019, яким встановлено порушення строку сплати суми грошового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб.

На підтвердження указаних вимог Головним управлінням ДПС України у м. Києві до заяви про визнання кредитором боржника додано наступні документи: оригінал інформаційної довідки від 09.08.2019 № 22121/9/26-15-17-5-16 про заборгованість, копію повідомлення про визнання боржника банкрутом, детальний розрахунок податкового боргу, копію інтегрованої картки платника податків за 2019 рік, копію податкового повідомлення-рішення від 15.04.2019 № 0320181212, копію рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.

З поданих документів та пояснень заявника судом встановлено, що прострочена заборгованість Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація перед Головним управлінням Державної податкової служби у м. Києві, виникла у зв`язку з встановленим відповідно до Акту № 1249/26-15-12-12-12 від 20.03.2019 порушенням строку сплати суми грошового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб на підставі ст.122-126 Податкового кодексу України, у зв`язку з чим підприємству донараховано штрафні санкції відповідно до кількості днів затримки платежу.

Відповідно до приписів ст. 126 Податкового кодексу України, у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Нормами частини 4 статті 89 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) передбачено, що відомості про місцезнаходження юридичної особи вносяться до Єдиного державного реєстру.

За приписами частини 1 статті 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

З матеріалів справи вбачається, що податкове повідомлення-рішення було направлено кредитором на адресу Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація , зазначену у Єдиному державному реєстрі: 04209, м. Київ, вул. Лебединська, будинок 4, та було отримано ним відповідно до наданої копії рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення 25.04.2019.

Факт прострочення та несплати податкового зобов`язання банкрутом належними доказами спростовано не було, не міститься в матеріалах справи також і повідомлень боржника про зміну його місцезнаходження, а отже суд дійшов висновку про належне здійснення кредитором встановлених вищезазначеними нормами дій щодо направлення податкових повідомлень рішень банкруту.

Ліквідатором банкрута грошові вимоги Головного управління Державної податкової служби України у м. Києві визнано та включено до реєстру вимог кредиторів, у відповідності до визначеної чинним законодавством черговості.

Отже, оскільки грошові вимоги кредитора документально підтверджуються належними доказами, суд вважає правомірним визнати їх та включити до реєстру вимог кредиторів відповідно до установленої законодавством черговості, а саме: у розмірі 7 262,40 грн до третьої черги задоволення.

При цьому, судом зазначається, що включенню до реєстру вимог кредиторів також підлягають 3 842, 00 грн судового збору, сплачені Головним управлінням Державної податкової служби у м. Києві при поданні заяви з грошовими вимогами до боржника, що підтверджується платіжним дорученням № 5073 від 02.10.2019.

Отже, вимоги Головного управління Державної податкової служби України у м. Києві підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів наступним чином: 3 842,00 грн - перша черга та 7 262,40 грн - третя черга.

Керуючись Кодексом України з процедур банкрутства ст. ст. 2, 3, 12, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Визнати кредиторами Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація (ідентифікаційний код 04012856):

- Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві (ідентифікаційний код: 41312290) на суму 23 824 485, 53 грн (3 842, 00 грн - перша черга; 23 820 643,53 грн - друга черга);

- Головне управління Державної податкової служби України у м. Києві (ідентифікаційний код: ) на суму 11 104,40 грн ( 3 842,00 грн - перша черга; 7 262,40 грн - третя черга).

2. Зобов`язати ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Басюла В.В. внести зміни до реєстру вимог кредиторів Дочірнього підприємства Управління баштових кранів Товариства з обмеженою відповідальністю УБК Будмеханізація (ідентифікаційний код 04012856) відповідно до п. 1 резолютивної частини цієї ухвали.

3. Ухвалу направити учасникам справи, ліквідатору банкрута арбітражному керуючому Басюлу В.В., Управлінню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві, Головному управлінню Державної податкової служби України у м. Києві.

Ухвала набирає законної сили 11.11.2019, може бути оскаржена у відповідності до ст. 256 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст складено 12.11.2019

Суддя Л.В. Омельченко

Дата ухвалення рішення11.11.2019
Оприлюднено12.11.2019
Номер документу85550723
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/1832/19

Ухвала від 13.01.2021

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 13.01.2021

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 07.12.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 04.11.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 21.09.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 29.07.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 23.03.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 31.01.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 18.12.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 11.11.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні