Справа №760/26120/19
Провадження №3/760/7671/19
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20 вересня 2019 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Кушнір С.І., за участю секретаря Гаєвської С.В., представника Київської міської митниці ДФС Грабчака П.В., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС про притягнення до адміністративної відповідальності громадянки ОСОБА_6 (ОСОБА_6) генерального менеджера компанії ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o. (ul.Gen.Tadeusza Kutrzeby 17 05-082 Stare Babice k/Warszawy) м. Варшава, Польща, за ознаками порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, -
В С Т А Н О В И В:
18.09.2019 р. до Солом`янського районного суду м. Києва від Київської міської митниці ДФС надійшов адміністративний матеріал з протоколом про порушення митних правил №0598/10000/19 від 08.08.2019 року, складений відносно гр. ОСОБА_6 ( ОСОБА_6 ) генерального менеджера компанії ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o. (ul.Gen.Tadeusza Kutrzeby 17 05-082 Stare Babice k/Warszawy) м. Варшава, Польща, по факту порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Відповідно до протоколу №0598/10000/19 про порушення митних правил від 08.08.2019 року, вбачається, що 20.06.2019 р. через митний кордон України, пункт пропуску Ягодин-Дорогуск митного поста Ягодин Волинської митниці ДФС, автомобільним транспортним засобом р.н.з НОМЕР_1/НОМЕР_2 , з Польщі на митну територію України ввезено товари фільтрувальний матеріал для використання у системах фільтрації води, обладнання та частини для фільтрування або очищення рідин, в асортименті, плати , всього товарів - 14, пакувальних місць - 841, вага брутто - 17 291 кг, загальною вартістю 57 215,27 доларів США.
Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України здійснено за попередньою митною декларацією (далі-МД) від 19.06.2019 №UA100130/2019/598354 на підставі товаросупровідних документів: контракту № 02/19 від 01.02.2019, інвойсу від 19.06.2019 № SI1906275_ALA, сертифікату про походження товару (Сertificate of origin) та міжнародної автомобільної накладної (CMR) від 19.06.2019 № 896548.
Згідно з вказаними товаросупровідними документами продавцем та відправником товару виступає компанія ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o. (ul.Gen.Tadeusza Kutrzeby 17 05-082 Stare Babice k/Warszawy) м. Варшава, Польща.
Одержувачем товару та декларантом - ТОВ ФІЛЬТРОНС (ЄДРПОУ 38196529, 02152, м. Київ, Дніпровський район, бул. Амвросія Бучми 6-в, кв. 26).
Декларування безпосередньо здійснював комерційний директора/особа уповноважена на роботу з митницею ТОВ ФІЛЬТРОНС гр. ОСОБА_3 .
24.06.2019 р. зазначений вантаж автомобільним транспортом з реєстраційним номером НОМЕР_1/НОМЕР_2 , доставлений на територію зони митного контролю відділу митного оформлення № 3 митного поста Столичний Київської міської митниці ДФС за адресою: м. Київ, пр-т. Повітрофлотський, 92Б.
24.06.2019 р., з метою здійснення митного оформлення вказаного товару, декларантом ТОВ ФІЛЬТРОНС гр. ОСОБА_3 (гр. 54 МД), подано до відділу митного оформлення № 3 митного поста Столичний Київської міської митниці ДФС, митну декларацію типу ІМ 40 ДЕ № UA100130/2019/222815, в якій заявлено товари фільтрувальний матеріал для використання у системах фільтрації води, обладнання та частини для фільтрування або очищення рідин, в асортименті, плати , різних торгівельних марок та виробників. Всього заявлено товарів - 14, пакувальних місць - 841, вага брутто - 17 291 кг, загальна вартість 57 215,27 доларів США.
Разом із вказаною МД та товаросупровідними документами до митниці були надані наступні документи: документи, які стали підставою для переміщення товарів через митний кордон України; контракт № 02/19 від 01.02.2019, укладений між продавцем - компанією ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o. (м. Варшава, Польща), в особі генерального менеджера компанії ОСОБА_6 ( ОСОБА_6) з однієї сторони та покупцем - ТОВ ФІЛЬТРОНС (м. Київ, Україна), в особі директора ОСОБА_5 з другої сторони; інвойс від 19.06.2019 №SI1906275_ALA; пакувальний лист до інвойсу від 19.06.2019 №SI1906275_ALA; сертифікат з перевезення (походження) товару форми EUR.1 від 19.06.2019 №PL/MF/AN 0480343 та інші, необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 МД.
В період з 25.06.2019 по 03.07.2019, посадовими особами митниці, з урахуванням вимог статей 320, 338 Митного кодексу України, проведено повний огляд (переогляд) товарів, які заявлені у МД № UA100130/2019/222815.
Під час огляду виявлено невідповідність інформації зазначеної в товаросупровідних документах, а саме в інвойсі від 19.06.2019 №SI1906275_ALA, пакувальному листі до інвойсу від 19.06.2019 №SI1906275_ALA та в митній декларації № UA100130/2019/222815 щодо фактичної кількості товару № 11. Так, встановлено, що корпус фільтра розміром 12X52 зазначено 56 шт. - фактично 47 шт. (менше на 9 шт.); корпус фільтра розміром 13x54 2,5", зазначено 28 шт. - фактично 27 шт. (менше на 1 шт.); корпус фільтра розміром 12x48 зазначено 10 шт. - фактично 19 шт. (більше на 9 шт.).
Результати цього огляду відображені в Акті про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу від 03.07.2019.
Відповідно до п. 6 постанови Пленуму Верховного суду України від 03 червня 2005 р. №8 Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів.
Таким чином, товар корпус фільтра розміром 12x48 у кількості 9 шт., переміщений через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товаросупровідних документів (інвойсу від 19.06.2019 №SI1906275_ALA, пакувального листа до інвойсу від 19.06.2019 №SI1906275_ALA) виставленого гр. ОСОБА_6 (ОСОБА_6) генеральним менеджером компанії ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o., який містить неправдиві відомості щодо кількості товарів.
Таким чином, дії громадянки ОСОБА_6 ( ОСОБА_6 ), мають ознаки порушення митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, а саме дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання документів, що містять неправдиві відомості щодо кількості товарів.
В зв`язку з чим, 08 серпня 2019 року працівниками Київської міської митниці ДФС України відносно гр. ОСОБА_6 ( ОСОБА_6 ) генерального менеджера компанії ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o. (ul.Gen.Tadeusza Kutrzeby 17 05-082 Stare Babice k/Warszawy) м. Варшава, Польща, складено протокол про порушення митних правил №0598/10000/19, за ознаками вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Безпосередні предмети правопорушення, в порядку ст. 511 МК України вилучені та зберігаються на складі Київської міської митниці ДФС за адресою: м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 8 А.
Вартість предметів правопорушення становить - 7 681,41 грн.
Представник Київської міської митниці ДФС України в судовому засіданні вважав обставини викладені в протоколі про порушення митних правил №0598/10000/19 від 08 серпня 2019 року доведеними та просив притягнути гр. ОСОБА_6 (ОСОБА_6 ) генерального менеджера компанії ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o. (ul.Gen.Tadeusza Kutrzeby 17 05-082 Stare Babice k/Warszawy), до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ч. 1 ст. 483 МК України, застосувавши до неї стягнення у виді накладення штрафу в розмірі 100% вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останньої.
В судове засідання особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил - гр. ОСОБА_6 (ОСОБА_6 ), не з`явилася, будучи повідомленою про дату та час судового засідання. Крім того, оголошення про день, час та місце розгляду справи було розміщено на офіційному веб-сайті Солом`янського районного суду м. Києва. Заперечення проти викладеного в протоколі про порушення митних правил не подавала та викладених у ньому обставин не спростувала.
З урахуванням вимог ст. 526 МК України, суд вважає можливим розглянути справу у відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.
Заслухавши пояснення представника митного органу, дослідивши та оцінивши зібрані матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.
За змістом ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Згідно ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.
За змістом ст. 483 МК України об`єктивна сторона складу даного правопорушення характеризується діями, що направлені на переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Таким чином, основним безпосереднім об`єктом порушення митних правил є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.
Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, активна поведінка (вчинок) особи.
Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.
Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.
При цьому відповідно до пункту 6 постанови Пленуму Верховного Суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03.06.2005 року № 8, судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів. Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
Згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Відповідно до роз`яснень, наведених у постанові Пленуму Верховного Суду України від 03 червня 2005 року №8 Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил порушення митних правил, відповідальність за яке встановлена ст. 483 МК України, може бути вчинене лише умисно.
Судом встановлено, що 20.06.2019 р. через митний кордон України, пункт пропуску Ягодин-Дорогуск митного поста Ягодин Волинської митниці ДФС, автомобільним транспортним засобом р.н.з НОМЕР_1/НОМЕР_2 , з Польщі на митну територію України ввезено товари фільтрувальний матеріал для використання у системах фільтрації води, обладнання та частини для фільтрування або очищення рідин, в асортименті, плати , всього товарів - 14, пакувальних місць - 841, вага брутто - 17 291 кг, загальною вартістю 57 215,27 доларів США.
Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України здійснено за попередньою митною декларацією (далі-МД) від 19.06.2019 №UA100130/2019/598354 на підставі товаросупровідних документів: контракту № 02/19 від 01.02.2019, інвойсу від 19.06.2019 № SI1906275_ALA, сертифікату про походження товару (Сertificate of origin) та міжнародної автомобільної накладної (CMR) від 19.06.2019 № 896548.
Згідно з вказаними товаросупровідними документами продавцем та відправником товару виступає компанія ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o. (ul.Gen.Tadeusza Kutrzeby 17 05-082 Stare Babice k/Warszawy) м. Варшава, Польща.
Одержувачем товару та декларантом - ТОВ ФІЛЬТРОНС (ЄДРПОУ 38196529, 02152, м. Київ, Дніпровський район, бул. Амвросія Бучми 6-в, кв. 26).
Декларування безпосередньо здійснював комерційний директора/особа уповноважена на роботу з митницею ТОВ ФІЛЬТРОНС гр. ОСОБА_3 .
24.06.2019 р. зазначений вантаж автомобільним транспортом з реєстраційним номером НОМЕР_1/НОМЕР_2 , доставлений на територію зони митного контролю відділу митного оформлення № 3 митного поста Столичний Київської міської митниці ДФС за адресою: м. Київ, пр-т. Повітрофлотський, 92Б.
24.06.2019 р., з метою здійснення митного оформлення вказаного товару, декларантом ТОВ ФІЛЬТРОНС гр. ОСОБА_3 (гр. 54 МД), подано до відділу митного оформлення № 3 митного поста Столичний Київської міської митниці ДФС, митну декларацію типу ІМ 40 ДЕ № UA100130/2019/222815, в якій заявлено товари фільтрувальний матеріал для використання у системах фільтрації води, обладнання та частини для фільтрування або очищення рідин, в асортименті, плати , різних торгівельних марок та виробників. Всього заявлено товарів - 14, пакувальних місць - 841, вага брутто - 17 291 кг, загальна вартість 57 215,27 доларів США.
Разом із вказаною МД та товаросупровідними документами до митниці були надані наступні документи: документи, які стали підставою для переміщення товарів через митний кордон України; контракт № 02/19 від 01.02.2019, укладений між продавцем - компанією ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o. (м. Варшава, Польща), в особі генерального менеджера компанії ОСОБА_6 ( ОСОБА_6) з однієї сторони та покупцем - ТОВ ФІЛЬТРОНС (м. Київ, Україна), в особі директора ОСОБА_5 з другої сторони; інвойс від 19.06.2019 №SI1906275_ALA; пакувальний лист до інвойсу від 19.06.2019 №SI1906275_ALA; сертифікат з перевезення (походження) товару форми EUR.1 від 19.06.2019 №PL/MF/AN 0480343 та інші, необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 МД.
В період з 25.06.2019 по 03.07.2019, посадовими особами митниці, з урахуванням вимог статей 320, 338 Митного кодексу України, проведено повний огляд (переогляд) товарів, які заявлені у МД № UA100130/2019/222815.
Під час огляду виявлено невідповідність інформації зазначеної в товаросупровідних документах, а саме в інвойсі від 19.06.2019 №SI1906275_ALA, пакувальному листі до інвойсу від 19.06.2019 №SI1906275_ALA та в митній декларації № UA100130/2019/222815 щодо фактичної кількості товару № 11. Так, встановлено, що корпус фільтра розміром 12X52 зазначено 56 шт. - фактично 47 шт. (менше на 9 шт.); корпус фільтра розміром 13x54 2,5", зазначено 28 шт. - фактично 27 шт. (менше на 1 шт.); корпус фільтра розміром 12x48 зазначено 10 шт. - фактично 19 шт. (більше на 9 шт.).
Результати цього огляду відображені в Акті про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу від 03.07.2019.
Згідно п. 2 ст. 338 МК України, за результатами застосування системи управління ризиками огляд товарів, транспортних засобів комерційного призначення може бути ідентифікаційним - без розкриття пакувальних місць і без обстеження транспортного засобу, частковим - з розкриттям до 20 відсотків пакувальних місць і вибірковим обстеженням транспортного засобу та повним - з розкриттям до 100 відсотків пакувальних місць та поглибленим обстеженням транспортного засобу.
Таким чином, товар корпус фільтра розміром 12x48 у кількості 9 шт., переміщений через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товаросупровідних документів (інвойсу від 19.06.2019 №SI1906275_ALA, пакувального листа до інвойсу від 19.06.2019 №SI1906275_ALA) виставленого гр. ОСОБА_6 (ОСОБА_6) генеральним менеджером компанії ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o., який містить неправдиві відомості щодо кількості товарів.
Відповідно до статті ч. 2 ст. 459 МК України суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.
Згідно з п. 6 Постанови від 03.06.2005 № 8 Пленуму Верховного Суду України (зі змінами), судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів .
При цьому, згідно з абз. 4 цього пункту Постанови, документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
З урахуванням викладеного суд вважає, що дії громадянки ОСОБА_6 ( ОСОБА_6 ), мають ознаки порушення митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, а саме дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання документів, що містять неправдиві відомості щодо кількості товарів.
Частиною 1 ст. 487 МК України передбачено, що провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Стаття 33 КУпАП визначає, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.
У ч. 1 ст. 489 МК України зазначено, що посадова особа при розгляді справи про порушення митних правил зобов`язана з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно зі ст.ст. 245, 251, 252, 280 КУпАП при розгляді адміністративної справи органом (посадовою особою) повинно бути вжито всіх необхідних заходів для повного, всебічного і об`єктивного дослідження доказів та з`ясовано: чи було вчинено правопорушення, чи винна дана особа у його вчиненні, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 265 МК України декларант може здійснювати декларування товарів самостійно або уповноважувати інших осіб на здійснення декларування від свого імені.
Відповідно до ч. 1 ст. 266 МК України декларант зобов`язаний здійснити декларування товарів відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; надати органу доходів і зборів передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей.
Відповідно ст. 61 Конституції України, юридична відповідальність особи має індивідуальний характер.
Відповідно до правил ст. 257 МК України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
Таким чином, оцінюючи в сукупності надані докази, суддя знаходить їх належними та допустимими, у зв`язку з чим приходить до висновку, що факт вчинення порушення митних правил передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України повністю підтверджений в ході розгляду справи.
Вина гр. ОСОБА_6 (ОСОБА_6 ) генерального менеджера компанії ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o. (ul.Gen.Tadeusza Kutrzeby 17 05-082 Stare Babice k/Warszawy) у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, повністю підтверджується матеріалами справи, зокрема, протоколом про порушення митних правил № 0598/10000/19 від 08 серпня 2019 року, даними митної декларації від 19.06.2019 №UA100130/2019/598354 , даними контракту № 02/19 від 01.02.2019, укладеного між продавцем - компанією ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o. (м. Варшава, Польща), в особі генерального менеджера компанії ОСОБА_6 (ОСОБА_6) з однієї сторони та покупцем - ТОВ ФІЛЬТРОНС (м. Київ, Україна), в особі директора ОСОБА_5 з другої сторони; інвойсом від 19.06.2019 №SI1906275_ALA; пакувальним листом до інвойсу від 19.06.2019 №SI1906275_ALA; сертифікатом з перевезення (походження) товару форми EUR.1 від 19.06.2019 №PL/MF/AN 0480343, копією акту про проведення огляду (переогляду) товарів, даними службової записки, та іншими документами в їх сукупності.
Згідно санкції ч. 1 ст. 483 МК України, вчинення правопорушення передбаченого диспозицією даної норми, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для переміщення товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.
Як встановлено вище, вартість предметів правопорушення становить - 7681,41 грн.
З огляду на викладене, гр. ОСОБА_6 (ОСОБА_6 ) генерального менеджера компанії ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o. (ul.Gen.Tadeusza Kutrzeby 17 05-082 Stare Babice k/Warszawy) слід визнати винною у порушенні митних правил за ч. 1 ст. 483 Митного Кодексу України та піддати адміністративному стягненню у виді штрафу в розмірі 7681,41 грн. з конфіскацією безпосередніх предметів порушення митних правил.
Крім того, відповідно до ст. 40-1 КУпАП та Закону України Про судовий збір з гр. ОСОБА_6 (ОСОБА_6) генерального менеджера компанії ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o. (ul.Gen.Tadeusza Kutrzeby 17 05-082 Stare Babice k/Warszawy) підлягає стягненню судовий збір у розмірі 384,20 грн.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 1, 8, 245, 251-252, 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.ст. 3, 458, 465, 467, 483, 487-488,491, 495, 522, 527 Митного кодексу України, суддя, -
П О С Т А Н О В И В:
Громадянку ОСОБА_6 (ОСОБА_6) генерального менеджера компанії ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o. (ul.Gen.Tadeusza Kutrzeby 17 05-082 Stare Babice k/Warszawy) м. Варшава, Польща, визнати винною у порушенні митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України та піддати її адміністративному стягненню у вигляді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 7681 (сім тисяч шістсот вісімдесят одну) гривню 41 копійку, який необхідно сплатити на наступні реквізити: Отримувач: УДКСУ у Солом`янському районі; Код ЄДРПОУ: 38050812; МФО: 899998; Банк отримувача: ГУДКСУ у м. Києві, р/р №31119106526010. Призначення платежу: від (ПІП) за ПМП від ___ №___, код 050.
Безпосередні предмети порушення митних правил, а саме:
товар корпус фільтра розміром 12x48 з основою, на якому є напис: PWG, pollet water group у кількості 9 шт., що вилучений відповідно до протоколу про порушення митних правил №0598/10000/19 від 08.08.2019 р. та переданий до складу Київської міської митниці ДФС за адресою: м. Київ, бульвар В. Гавела, 8-а, - конфіскувати.
Стягнути з громадянки ОСОБА_6 (ОСОБА_6) генерального менеджера компанії ALAMO WATER POLAND Sp.z.o.o. (ul.Gen.Tadeusza Kutrzeby 17 05-082 Stare Babice k/Warszawy) м. Варшава, Польща, судовий збір у розмірі 384,20 грн.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи, прокурором або митним органом, який здійснював провадження у цій справі до Київського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її проголошення.
Постанова пред`являється до виконання протягом трьох місяців.
Суддя С.І. Кушнір
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.09.2019 |
Оприлюднено | 13.11.2019 |
Номер документу | 85568473 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Кушнір С. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні