ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
12 листопада 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 360/2445/19
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Секірська А.Г., розглянувши в порядку загального позовного провадження в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю КАНТР-2018 про стягнення штрафу за порушення Закону України Про рекламу ,
ВСТАНОВИВ:
10.06.2019 до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області (далі - позивач, ГУ Держпродспоживслужби) до товариства з обмеженою відповідальністю КАНТР-2018 (далі - відповідач, ТОВ КАНТР-2018 ), в якій позивач просить стягнути з суб`єкта господарювання ТОВ КАНТР-2018 на користь держави штраф у розмірі 5083,00 грн за порушення законодавства про рекламу.
Позовну заяву обґрунтовано тим, що 21.12.2018 посадовою особою ГУ Держпродспоживслужби в Луганській області при здійсненні контролю за дотриманням рекламодавцями, виробниками та розповсюджувачами реклами вимог законодавства про рекламу виявлено, що розповсюджена ТОВ КАНТР-2018 зовнішня реклама, розміщена на зовнішній поверхні вікна споруди за адресою: вул. Гагаріна, буд.44, м. Сєвєродонецьк, Луганська область АДРЕСА_1 , містить зображення алкогольного напою - пива Сармат та його торгівельного знаку, що є порушенням абзацу 8 частини другої статті 22 Закону України Про рекламу .
Відповідачу направлено вимогу від 10.01.2019 № 01-11/104 про надання переліку документів, що необхідні для провадження у справі про порушення законодавства про рекламу.
12.02.2019 вимога повернута поштовим оператором за закінченням терміну зберігання. 10.01.2019 прийнято рішення про зупинення розповсюдження реклами від 10.01.2019 № 01, яким вирішено зупинити та негайно демонтувати розповсюдження зовнішньої реклами алкогольного напою - пива Сармат та його торгівельного знаку, під яким випускається алкогольний напій.
12.02.2019 рішення від 10.01.2019 № 01 повернуто поштовим оператором за закінченням терміну зберігання. 10.01.2019 позивачем за вказаним фактом складено протокол про порушення законодавства про рекламу № 03.
08.02.2019 позивачем прийнято рішення № 06 про початок розгляду справи про порушення законодавства про рекламу.
08.02.2019 листом за № 01-11/441 відповідачу направлено запрошення на розгляд справи 06.03.2019 о 10:15. 13.02.2019 поштове відправлення вручено за довіреністю відповідачу.
06.03.2019 відбулося засідання комісії з розгляду справи про порушення законодавства без участі відповідача. Так як вимогу відповідачем не отримано, під час засідання комісії було прийнято рішення про необхідність продовження строку розгляду справи та перенесено на 05.04.2019 з повторним направленням вимоги та рішення про зупинення розповсюдження реклами на юридичну адресу ТОВ КАНТР-2018 та на адресу здійснення господарчої діяльності.
Листом від 11.03.2019 № 01-11/744, направленим на юридичну адресу товариства, та листом від 18.03.2019 № 01-11/887, направленим на адресу здійснення господарської діяльності, керівник відповідача ОСОБА_1 запрошувався до Головного управління на 05.04.2019 для розгляду справи про порушення законодавства про рекламу, передбаченого абзацом 8 частини другої статті 22 Закону. 20.03.2019 направлено запрошення від 18.03.2019 № 01-11/887, повторно направлену вимогу від 19.03.2019 № 01-11/893 та рішення про зупинення розповсюдження реклами від 10.01.2019 № 01 отримано особисто ОСОБА_1 , про що свідчить його підпис в рекомендованих повідомленнях про вручення поштових відправлень.
Представник відповідача на розгляд справи 05.04.2019 не прибув.
Станом на 05.04.2019 пояснень, інформації (документів) щодо вартості розповсюдженої (та/або виготовлення) зовнішньої реклами алкогольного пива - Сармат та його торгівельного знаку, під яким випускається алкогольний напій, відповідачем не надано, що унеможливлює встановлення вартості реклами. Рішенням № 23 від 05.04.2019 вирішено накласти штраф на відповідача за порушення Закону України Про рекламу . Дане рішення направлялось відповідачу засобами поштової кореспонденції, однак повернуто за закінченням терміну зберігання.
Станом на 14.05.2019 суб`єкт господарювання ТОВ КАНТР-2018 не сплатив у добровільному порядку штраф, рішення про зупинення розповсюдження реклами не виконав.
Ухвалою суду від 12.06.2019 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, справу вирішено розглядати за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання (арк. спр. 1-2).
Ухвалою суду від 09.07.2019 зупинено провадження у справі (арк. спр. 95).
Ухвалою суду від 27.08.2019 поновлено провадження у справі (арк. спр. 106).
Ухвалою від 12.09.2019 закрито підготовче провадження, призначено справу до розгляду у відкритому судовому засіданні (арк. спр. 116).
Ухвалою суду від 15.10.2019 зупинено провадження у справі (арк.спр. 132).
Ухвалою суду від 12.11.2019 поновлено провадження у справі (арк.спр.
Представник позивача надав заяву про розгляд справи без його участі, позовні вимоги підтримує (арк.спр. 127).
Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце судового засідання повідомлений належним чином (арк. спр. 125, 126, 137-138), в тому числі телефонограмами за номером телефону, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у розділі Інформація про здійснення зв`язку з юридичною особою - НОМЕР_1 (арк.спр. 117, 124, 135), правом надання відзиву на позовну заяву не скористався.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст. 72-77,90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов наступного.
ТОВ КАНТР-2018 зареєстроване у якості юридичної особи Сєвєродонецькою міською радою 12.07.2018 за № 1 383 102 0000 005117, місцезнаходження юридичної особи станом на дату розгляду справи: 89625, Закарпатська обл., Мукачівський район, село Великі Лучки, вулиця Лісна, будинок 130, місцезнаходження юридичної особи станом на дату звернення позивача до суду з позовом - 93400, Луганська АДРЕСА_2 , АДРЕСА_3 , що підтверджується витягами з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 27.08.2019 за № 1005683114 та від 15.10.2019 за № 105846481 (арк. спр. 112-114, 128-129).
21.12.2018 посадовою особою Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області при здійсненні контролю за дотриманням рекламодавцями виробниками та розповсюджувачами реклами вимог законодавства про рекламу виявлено, що розповсюджена ТОВ КАНТР-2018 зовнішня реклама, розміщена на зовнішній поверхні вікна споруди за адресою: АДРЕСА_4 .44, м. АДРЕСА_5 , Луганська АДРЕСА_1 , містить зображення алкогольного напою - пива Сармат та його торгівельного знаку, що є порушенням абз.8 ч.2 ст.22 Закону України Про рекламу (арк. спр. 15-16, 24-25).
Відповідачу направлено вимогу від 10.01.2019 № 01-11/104 про надання переліку документів, що необхідні для провадження у справі про порушення законодавства про рекламу (арк. спр. 12-14).
12.02.2019 вимогу повернуто відправнику поштовим оператором за закінченням терміну зберігання (арк. спр. 17).
10.01.2019 прийнято рішення про зупинення розповсюдження реклами від 10.01.2019 № 01, яким було вирішено зупинити та негайно демонтувати розповсюдження зовнішньої реклами алкогольного напою - пива Сармат та його торгівельного знаку, під яким випускається алкогольний напій (арк. спр. 31-32).
12.02.2019 рішення від 10.01.2019 № 01 повернуто поштовим оператором відправнику за закінченням терміну зберігання (арк. спр. 35).
10.01.2019 позивачем за вказаним фактом складено протокол про порушення законодавства про рекламу № 03, в якому зазначено, що 21.12.2018 зафіксовано факт розповсюдження суб`єктом господарювання ТОВ КАНТР-2018 зовнішньої реклами, яка містить зображення алкогольного напою - пива Сармат та його торгівельного знаку, розміщеної на зовнішній поверхні вікна споруди за адресою: АДРЕСА_6 , що є ознаками порушення абз. 8 ч.2 ст. 22 Закону України Про рекламу . Згідно інформації з Куточку споживача та ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями господарську діяльність в павільйоні за адресою: вул. Гагаріна, буд. 44, м. Сєвєродонецьк, Луганська АДРЕСА_1 , здійснює ТОВ КАНТР-2018 (арк. спр. 36-37).
08.02.2019 ГУ Держпродспоживслужби в Луганській області прийнято рішення № 06 про початок розгляду справи про порушення законодавства про рекламу (арк. спр. 38).
08.02.2019 листом за № 01-11/441 відповідачу направлено запрошення на розгляд справи 06.03.2019 о 10:15, яке вручено 13.02.2019 за довіреністю представнику відповідача (арк. спр. 39, 40).
Відповідно до протоколу від 06.03.2019 № 19 засідання комісії з розгляду справ про порушення законодавства про рекламу продовжено строк розгляду справи та перенесено на 05.04.2019 з повторним відправленням вимоги та рішення про зупинення розповсюдження реклами на юридичну адресу ТОВ КАНТР-2018 та на адресу здійснення господарчої діяльності (арк. спр. 41-43).
Рішенням від 06.03.2019 № 02 продовжено розгляд справи про порушення законодавства про рекламу відносно суб`єкта господарювання ТОВ КАНТР-2018 до 06.06.2019 (арк. спр. 44), отримано представником відповідача за довіреністю 15.03.2019 (арк.спр. 46).
Листом від 11.03.2019 № 01-11/744 керівник відповідача ОСОБА_1 запрошувався до Головного управління на 05.04.2019 для розгляду справи про порушення законодавства про рекламу (арк. спр. 47), яке не було вручено під час доставки інші причини (арк.спр. 49).
Листом від 18.03.2019 № 01-11/1307 направлено запрошення керівнику ТОВ КАНТР-2018 на розгляд справи на 05.04.2019 (арк.спр. 50), вручене представнику відповідача 20.03.2019 згідно з даними з веб-сайту Укрпошти (арк.спр. 52).
19.03.2019 за № 01-11/893 повторно направлено вимогу в порядку частини другої статті 26 Закону України Про рекламу керівнику ТОВ КАНТРА-2018 ОСОБА_2 В. (арк.спр. 53-55), яка була отримана особисто 20.03.2019 (арк.спр. 56-57).
05.04.2019 складено протокол № 27 засідання комісії з розгляду справ про порушення законодавства про рекламу, згідно із висновками якого за результатами розгляду справи про порушення законодавства про рекламу відносно суб`єкта господарювання ТОВ КАНТР-2018 комісія дійшла висновку про наявність в діях суб`єкта господарювання ТОВ КАНТР-2018 порушень вимог абз. 8 ч.2 ст. 22 Закону України Про рекламу , враховуючи неможливість встановлення вартості реклами, розповсюдженої з порушенням вимог Закону, відповідальність за ці порушення передбачена ч.7 ст. 27 Закону України Про рекламу (арк.спр. 58-61).
Рішенням начальника ГУ Держпродспоживслужби в Луганській області Холоденко Р ОСОБА_3 А ОСОБА_3 від 05.04.2019 № 23, прийнятим без присутності суб`єкта господарювання, на підставі матеріалів справи та протоколу засідання комісії з розгляду справ про порушення законодавства про рекламу від 05.04.2019 № 27, за порушення законодавства про рекламу, а саме: абз. 8 ч.2 ст. 22 Закону України Про рекламу , також враховуючи неможливість встановлення вартості реклами, розповсюдженої з порушенням вимог Закону, накладено на суб`єкта господарювання ТОВ КАНТР-2018 штраф у розмірі 5083 грн; зобов`язано суб`єкта господарювання ТОВ КАНТР-2018 у 15-денний термін після отримання рішення сплатити в установленому порядку штраф у зазначеному розмірі до державного бюджету та протягом 3-х днів після сплати штрафу письмово повідомити ГУ Держпродспоживслужби в Луганській області, зазначивши номери та дати платіжних доручень, за якими сплачено штраф із наданням їх належним чином завірених копій (арк.спр. 62-65).
Рішення обгрунтовано тим, що 21.12.2018 суб`єктом господарювання ТОВ КАНТР-2018 розповсюджувалась зовнішня реклама, яка містить зображення алкогольного напою - пива Сармат та його торгівельного знаку, розміщена на зовнішній поверхні вікна споруди за адресою: АДРЕСА_4 . АДРЕСА_6 , з порушенням абз. 8 ч.2 ст. 22 Закону України Про рекламу . Згідно інформації з Куточку споживача та ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями господарську діяльність в павільйоні за адресою: вул. Гагаріна, буд. 44, м. Сєвєродонецьк, Луганська область АДРЕСА_1 , здійснює ТОВ КАНТР-2018 .
Станом на 05.04.2019 пояснень, інформації (документів) щодо вартості розповсюдженої (та/або виготовлення) зовнішньої реклами алкогольного напою - пива Сармат та його торгівельного знаку, під яким випускається алкогольний напій, суб`єктом господарювання ТОВ КАНТР-2018 Головному управлінню не надано, що унеможливлює встановлення вартості реклами, розповсюдженої з порушенням вимог Закону, а саме - абз. 8 ч.2 ст. 22 Закону.
Зазначене рішення було повернуто на адресу відправника із позначкою за значеною адресою не проживає (арк. спр. 67).
Вирішуючи справу у межах заявлених позовних вимог, надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Спеціальним нормативно-правовим актом, що визначає засади рекламної діяльності в Україні, регулює відносини, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами, є Закон України Про рекламу від 03.07.1996 № 270/96-ВР (далі - Закон № 270/96). Цей Закон регулює відносини, пов`язані з виробництвом, розповсюдженням та споживанням реклами на території України (частини 1 статті 2 Закону № 270/96).
Відповідно до положень статті 1 Закону № 270/96 реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.
Приписами частини першої статті 3 Закону № 270/96 встановлено, що законодавство України про рекламу складається з цього Закону та інших нормативних актів, які регулюють відносини у сфері реклами.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону № 270/96 розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених пунктів - на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил (2067-2003-п), що затверджуються Кабінетом Міністрів України.
За вимогами підпункту 1 пункту 1 статті 26 Закону № 270/96 контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснює у межах своїх повноважень центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів щодо захисту прав споживачів реклами.
Згідно із абзацом 8 частини другої статті 22 Закону № 270/96 реклама алкогольних напоїв, реклама знаків для товарів і послуг, інших об`єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої, забороняється засобами зовнішньої реклами.
Посадовими особами позивача зафіксовано порушення з боку ТОВ КАНТР-2018 вимог абзацу 8 частини другої статті 8 Закону № 270 НОМЕР_2 96, а саме:
- 21.12.2018 суб`єктом господарювання ТОВ КАНТР-2018 розповсюджувалась зовнішня реклама, яка містить зображення алкогольного напою - пива Сармат та його торгівельного знаку, розміщена на зовнішній поверхні вікна споруди за адресою: вул. Гагаріна, буд. 44, м. АДРЕСА_5 , Луганська АДРЕСА_1 .
Відповідно до частини першої статті 27 Закону № 270/96 особи, винні у порушенні законодавства про рекламу, несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну та кримінальну відповідальність відповідно до закону.
У відповідності до пункту 1 частини другої статті 27 Закону № 270/96 відповідальність за порушення законодавства про рекламу несуть рекламодавці, винні: у замовленні реклами продукції, виробництво та/або обіг якої заборонено законом; у наданні недостовірної інформації виробнику реклами, необхідної для виробництва реклами; у замовленні розповсюдження реклами, забороненої законом; у недотриманні встановлених законом вимог щодо змісту реклами; у порушенні порядку розповсюдження реклами, якщо реклама розповсюджується ними самостійно.
Частинами шостою та сьомою статті 27 Закону № 270/96 встановлено, що за неподання або подання завідомо недостовірної інформації щодо вартості розповсюдженої реклами та/або виготовлення реклами та/або вартості розповсюдження реклами центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, необхідної для здійснення ними передбачених цим Законом повноважень, на рекламодавців, виробників реклами та розповсюджувачів реклами накладається штраф у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У разі неможливості встановлення вартості реклами, розповсюдженої з порушенням вимог цього Закону, на рекламодавців та розповсюджувачів реклами рішенням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, накладається штраф у розмірі до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Питання накладення уповноваженими особами Держспоживінспекції та її територіальних органів в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та Севастополі (далі - територіальні органи) штрафів на рекламодавців, виробників і розповсюджувачів реклами за порушення законодавства про рекламу (крім штрафів, накладення яких належить виключно до компетенції Антимонопольного комітету і регулюється законодавством з питань авторського права та суміжних прав) регулює Порядок накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 року № 693 (далі - Порядок № 693).
У відповідності до пункту 11 Порядку № 693 за наявності ознак порушення законодавства про рекламу приймається рішення про початок розгляду справи.
Справа розглядається у місячний строк з дня прийняття рішення про початок її розгляду. Строк розгляду справи може бути продовжений Головою Держспоживінспекції, його заступниками, начальниками територіальних органів Держспоживінспекції, їх заступниками не більше ніж на три місяці (п. 12 Порядку № 693).
Пунктом 9 Порядку № 693 встановлено, що підставою для розгляду справи про порушення законодавства про рекламу (далі - справа) є відповідний протокол, складений уповноваженою посадовою особою Антимонопольного комітету, Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, Мінфіну, НКЦПФР або Держспоживінспекції та її територіальних органів.
Пунктом 14 Порядку № 693 передбачено, що Держспоживінспекція та її територіальні органи повідомляють рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами про розгляд справи не пізніш як за три дні до дати розгляду, а у невідкладних випадках - не пізніш як за один день.
Згідно із пунктом 16 Порядку № 693 справа розглядається за участю представника особи, щодо якої порушено справу. В разі його відсутності справу може бути розглянуто, якщо незважаючи на своєчасне повідомлення про місце і час розгляду справи не надійшло обґрунтоване клопотання про відкладення розгляду справи.
За результатами розгляду справи приймається рішення, що оформляється у двох примірниках, один з яких залишається у Держспоживінспекції або її територіальному органі, другий - у 10-денний строк надсилається особі, стосовно якої було прийнято рішення, або видається її представникові під розписку (пункт 18 Порядку № 693).
З матеріалів справи судом встановлено, що ГУ Держпродспоживслужби в Луганській області листом від 10.01.2019 № 01-11/104, від 19.03.2019 № 01-11/893 повідомляло відповідача про розгляд справи та зобов`язувало надати, зокрема, інформацію про вартість розповсюдженої реклами, однак відповідачем інформація про вартість розповсюдженої інформації не надавалася, участь в розгляді справи не приймалась (арк. спр. 13-15, 54-56).
Таким чином, суд зазначає, що обов`язок щодо повідомлення відповідача у письмовому порядку про розгляд справи про порушення законодавства про рекламу, позивачем дотримано.
Згідно з вимогами пункту 20 Порядку № 693 сума штрафів за порушення законодавства про рекламу сплачується добровільно або стягується в судовому порядку відповідно до законодавства.
Оскаржуваним рішенням від 05.04.2019 № 23 до ТОВ КАНТР -2018 застосовано штрафні санкції у розмірі 5083,00 грн.
Судом встановлено, що відповідач не скористався правом оскарження рішення про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу у судовому порядку, відповідно мав добровільно сплатити такий штраф у 15 денний термін після отримання цього рішення, що здійснено не було, у зв`язку з чим у позивача виникло право стягнення суми штрафу за цим рішенням у судовому порядку.
На момент розгляду справи, рішення Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області від 05.04.2019 № 23 про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу відповідачем не оскаржено, штрафні санкції у розмірі 5083,00 грн відповідачем не сплачені, заборгованість перед бюджетом не погашена.
Враховуючи викладене, суд вважає позовні вимоги Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області обґрунтованими та такими, які слід задовольнити.
Питання про розподіл судових витрат судом не вирішується, оскільки відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, а суду не надано доказів понесення позивачем таких витрат.
Керуючись статтями 2, 9, 139, 241-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області (код за ЄДРПОУ 40326412, місцезнаходження: 93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, б. 2) до товариства з обмеженою відповідальністю КАНТР-2018 (код за ЄДРПОУ 42306251, місцезнаходження: 89625, Закарпатська обл., Мукачівський район, село Великі Лучки, вулиця Лісна, будинок 130) про стягнення штрафу за порушення Закону України Про рекламу задовольнити повністю.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю КАНТР-2018 на користь держави (код класифікації доходів бюджету - 21081100; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); МФО 899998; номер рахунку 31114106012080, отримувач: УК у м. Сєвєродонецьк/М. СЄВЄРОДОНЕЦЬК/21081100, код ЄДРПОУ 37944909) штраф у розмірі 5083,00 грн (п`ять тисяч вісімдесят три грн) за порушення законодавства про рекламу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Суддя А.Г. Секірська
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.11.2019 |
Оприлюднено | 13.11.2019 |
Номер документу | 85569890 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
А.Г. Секірська
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні