2/1033-16/4А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128
ПОСТАНОВА
15.08.06 Справа№ 2/1033-16/4А
Суддя Іванчук С.В.
При секретарі судового засідання Шелепінській А.О.
за позовом Прокурора Пустомитівського району Львівської області в інтересах держави в особі Львівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів
до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю АТП „Давидів”, с. Давидів
про стягнення 2 466,67грн.
Представники сторін:
Від прокуратури:не з”явився
від позивача: не з”явився
від відповідача:не з”явився
Поштовими повідомленнями №№5622680, 562663, 562779, 562671, 602240, 602266, 602258, 639003, 638996, підтверджується вручення сторонам ухвал суду від 05.07.06р., 18.07.06р та 01.08.06р.,. із зазначенням часу та місця судового засідання.
Суть спору: Прокурор Пустомитівського району Львівської області в інтересах держави в особі Львівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернувся із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю АТП „Давидів”, с. Давидів про стягнення 2 466,67 грн..
В судовому засіданні 01.08.06р. представник прокуратури та представник позивача позовні вимоги підтримали.
Відповідач в судовому засіданні 01.08.06р.заперечив вимоги позивача пояснив, що у звітному періоді на підприємстві було створене робоче місце та працевлаштована особа із 3-ьою групою інвалідності з вересня 2005р.,однак доказів в підтвердження даної обставини не подав.
Розгляд справи відкладався з підстав зазначених в ухвалах суду від 01.08.06р. та від18.07.06р.
Розглянувши матеріали справи, суд встановив наступне:
Згідно ст.19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Львівське обласне відділення Фонду України соціального захисту інвалідів відповідно до Положення "Про Фонд України соціального захисту Інвалідів" затвердженого постановою КМУ від 26.09.2002р. №1434 є урядовим органом державного управління і на нього покладено завдання щодо здійснення контролю за додержанням підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності і господарювання нормативів робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів, сприяння створенню таких робочих місць та здійснення контролю за своєчасним перерахуванням сум штрафних санкцій, що надходять від підприємств, за недодержання ними нормативів робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів.
Закон України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” визначає основи соціальної захищеності інвалідів в Україні і гарантує їм рівні з усіма іншими громадянами можливості для участі в економічній, політичній і соціальній сферах життя суспільства, створення необхідних умов, які дають можливість інвалідам вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними здібностями та інтересами.
Відповідно до ст.19 Закону України ”Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” (із змінами та доповненнями ) для підприємств (об”єднань), установ і організацій, незалежно від форм власності та господарювання встановлюється норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у розмірі 4% від загальної чисельності працюючих, а якщо працюючих від 8 до 25 осіб - у кількості одного робочого місця.
Згідно положень ст.20 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні із змінами і доповненнями та „Порядку сплати підприємствами (об'єднаннями), установами і організаціями штрафних санкцій до відділень Фонду соціального захисту інвалідів, акумуляції, обліку та використання цих коштів”, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2001р. №1767 підприємства, де кількість працюючих менша, від установленої нормативом, сплачують відповідним відділенням Фонду штрафні санкції. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю.
Як вбачається з матеріалів справи, зокрема Звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2005 рік, який було подано відповідачем до Львівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів та прийнятий Фондом, чисельність працівників в товаристві у 2005 році складала 9 чол., отже норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів становить 1 чол. В розділі II звіту підприємство не вказало жодного чоловіка ,який би працював на підприємстві у 2005 році, тому відповідно нараховано штрафні санкції в сумі 2 466,67грн..
Механізм сплати штрафних санкцій, передбачених ст.20 Закону, визначено Порядком сплати підприємствами (об'єднаннями), установами і організаціями штрафних санкцій до відділень Фонду соціального захисту Інвалідів, акумуляції, обліку та використання цих коштів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2001р. №1767, відповідно до п.4 якого підприємства сплачують штрафні санкції самостійно в доход державного бюджету не пізніше 15 квітня року, що настає за звітним. Суми штрафних санкцій визначаються в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві за кожне робоче місце, не зайняте інвалідом (п.5 Порядку).
На час розгляду справи доказів сплати санкцій відповідач не представив.
Згідно ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Однак відповідач не подав доказів в обґрунтування обставин викладених у відзиві ,не виконав вимоги ухвал суду від 01.08.06р та 18.07.06р.,не представив суду необхідних доказів в підтвердження створення робочих місць для працевлаштування інвалідів ,не представив інших доказів які б спростовували наведені в постанові обставини та підтверджували б сплату адміністративно- фінансових санкцій за незабезпечення встановленого нормативу робочих місць призначених для працевлаштування інвалідів.
Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги обгрунтовані, не спростовані відповідачем і підлягають до задоволення.
Керуючись ст.ст.19, 20 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, ст.ст.17,94,158-163,254 КАС України, суд ,-
П О С Т А Н О В И В:
Позов задоволити повністю.
Стягнути з ТзОВ АТП“Давидів”, 81151 с.Давидів,Пустомитівського р-ну,Львівської області (р\р 260061831 ЗАТ АКБ „ Львів” МФО 325268 код ЄДРПОУ 22420613)- на користь Львівського обласного відділення Фонду України соціального захисту інвалідів,м.Львів, вул.Маланюка,6 (р/р 31218221800002 в УДК у Львівській області, МФО 825014, ЗКПО 23949066) –2 466,67грн. штрафних санкцій.
Стягнути з ТзОВ АТП“Давидів”, с.Давидів,Пустомитівського р-ну,Львівської області (р\р 260061831 ЗАТ АКБ „ Львів” МФО 325268 код ЄДРПОУ 22420613)- в доход державного бюджету-24грн.66коп. державного мита.
Видати виконавчі листи.
Постанова набирає законної сили у відповідності до вимог ст.254 КАС України і може бути оскаржена в апеляційному порядку.
Суддя Іванчук С.В.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 15.08.2006 |
Оприлюднено | 27.08.2007 |
Номер документу | 85595 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Іванчук С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні