Постанова
від 12.11.2019 по справі 616/779/19
ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Єдиний унікальний номер № 616/779/19

Провадження № 3/616/239/19

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 листопада 2019 року смт. Великий Бурлук

Суддя Великобурлуцького районного суду Харківської області

РИКОВ М.І.,

при секретарі - КАПЛЕНКО А.В.,

за участю прокурора - ШАБАЛДАС О.С.

особи, яка притягається до адміністративної

відповідальності - ОСОБА_1

розглянувши матеріали, що надійшли від Управління захисту економіки в Харківській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України відносно:

ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Середній Бурлук Великобурлуцького району Харківської області, громадянина України, українця, освіта повна загальна середня, розлученого, працюючого завідувачем господарством Великобурлуцької державної лікарні ветеринарної медицини, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1

за ч.1 ст. 172-6 КУпАП,-

в с т а н о в и в:

ОСОБА_3 , відповідно до наказу № 47 від 12 липня 2016 року, було призначено на посаду завідувача господарством Великобурлуцької державної лікарні ветеринарної медицини, та перебуваючи на посаді завідувача господарством Великобурлуцької державної лікарні ветеринарної медицини, юридична адреса: смт. Великий Бурлук, вул. Транспортна, 44, Великобурлуцький район, Харківська область, відповідно пп.11,14 до Посадових обов`язків, видає паливно-мастильні матеріали (веде відомості з обліку пального), а також запасні частини на автотранспорт по районній державній лікарні, отримує та видає товарно-матеріальні цінності по районній державній лікарні та оформляє документи на списання, тобто відповідно до вищевказаних обов`язків наділений організаційно-розпорядчими функціями, являючись, особою, уповноваженою на виконання функцій держави, згідно з підпунктом а пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України Про запобігання корупції від 14 жовтня 2014 року № 1700 - VII, суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язанні з корупцією, у порушення вимог ч.1 ст.45 Закону України Про запобігання корупції , несвоєчасно, без поважних причин, а саме пізніше 31 березня 2019 року (включно) подав лише 17 квітня 2019 року на офіційний веб-сайт Національного агентства з питань запобігання корупції щорічну Е - декларацію за 2018 рік, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст.172-6 КУпАП.

У судовому засіданні ОСОБА_3 свою вину у вчиненому адміністративному правопорушенні не визнав. Пояснив, що він не мав умислу на вчинення даного правопорушення, вчинив правопорушення лише, виходячи з необізнаності та життєвих чинників. Зазначив, що дійсно він з 2016 року і по теперішній час займає посаду завідувача господарством Великобурлуцької державної лікарні ветеринарної медицини, веде відомості з обліку пального для транспортних засобів, веде звітність.

В судовому засіданні прокурор Великобурлуцького відділення Чугуївської місцевої прокуратури Харківської області Шабалдас О.С. вважав, що обставини, викладені у протоколі про вчинення адміністративного правопорушення підтверджують наявність в діях ОСОБА_3 ознак діяння, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП, а тому просив накласти на останнього адміністративне стягнення у вигляді штрафу, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП.

Заслухавши думку особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_3 , прокурора Великобурлуцького відділення Чугуївської місцевої прокуратури Харківської області Шабалдас О.С., суд приходить до висновку, що ОСОБА_3 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-6 КУпАП.

Відповідно до ст.1 КУпАП завданням Кодексу України про адміністративні правопорушення є охорона прав і свобод громадян, власності, конституційного ладу України, прав і законних інтересів підприємств, установ і організацій, встановленого правопорядку, зміцнення законності, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання Конституції України і законів України, поваги до прав, честі і гідності інших громадян, до правил співжиття, сумлінного виконання своїх обов`язків, відповідальності перед суспільством.

Згідно із ч.1 і ч.2 ст.7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом.

Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Відповідно до ст.9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права та свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

При розгляді справи про адміністративне правопорушення суд має повно, всебічно та об`єктивно дослідити всі обставини справи в їх сукупності та з`ясувати, чи було скоєно адміністративне правопорушення, чи винна особа у його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно ст.251 КУпАП доказами у справі про адміністративні правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлюють наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність цієї особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ст.252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності.

Статтею 1 Закону України Про запобігання корупції визначено, що правопорушення, пов`язане з корупцією - це діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у ч.1 ст.3 цього Закону, за яке законом встановлено, зокрема адміністративну відповідальність.

Згідно ч.1 ст.45 Закону України Про запобігання корупції , особи, зазначені у пункті 1, підпунктах а і в пункту 2, пункті 5 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Зазначена інформація вноситься до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Національного агентства.

Відповідно до п.п. а п.2 ч.1 ст.3 Закону України Про запобігання корупції , суб`єктами, на яких поширюється дія цього Закону, є посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті.

Відповідно до ч.2 ст.81 Цивільного кодексу України юридичною особою публічного права визначається юридична особа, яка створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим чи органу місцевого самоврядування.

Так, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Великобурлуцька районна державна лікарня ветеринарної медицини код ЕРДПОУ - 00705806, здійснює свою діяльність від імені Головного управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, код ЄДРПОУ засновника: 39924774 адреса засновника: 01001, м. Київ, Шевченківський район, вул. Бориса Грінченка, буд. 1, яке є його засновником, являється органом державної влади.

Під посадовими особами юридичних осіб публічного права (відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3 Закону) слід розуміти працівників юридичних осіб публічного права, які наділені посадовими повноваженнями здійснювати організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарські функції.

Визначальним при цьому є обсяг функцій (обов`язків) відповідного працівника.

Адміністративно-господарські функції (обов`язки) - це обов`язки з управління або розпорядження державним, комунальним майном (установлення порядку його зберігання, переробки, реалізації забезпечення контролю за цими операціями тощо). Такі повноваження в тому чи іншому обсязі є у начальників планово-господарських, постачальницьких, фінансових відділів і служб, завідуючих складами, магазинами, майстернями, ательє, їх заступників, керівників відділів підприємств, відомчих ревізорів та контролерів тощо.

Організаційно-розпорядчі функції (обов`язки) - це обов`язки щодо здійснення керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форм власності. Такі функції виконують, зокрема, керівники міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних, комунальних підприємств, установ або організацій, їхні заступники, керівники структурних підрозділів (начальники цехів, завідуючі відділами, лабораторіями, кафедрами), їхні заступники, особи, які керують ділянками робіт (майстри, виконроби, бригадири тощо).

Згідно витягу з наказу Великобурлуцької районної державної лікарні ветеринарної медицини Головного управління ветеринарної медицини в Харківській області від 12 липня 2016 року, з 12 липня 2016 року ОСОБА_3 було призначено на посаду завідувача господарством Великобурлуцької районної державної лікарні ветеринарної медицини (а.с.27).

З посадовими обов`язками завідувача господарством Великобурлуцької районної державної лікарні ветеринарної медицини ОСОБА_3 був ознайомлений 12 липня 2016 року (а.с.29).

Відповідно до посадових обов`язків завідувача господарством Великобурлуцької районної державної лікарні ветеринарної медицини в обов`язки ОСОБА_3 входить видавати паливно - мастильні матеріали, а отже вести відомості видачі бензину, а також запасних частин на автотранспорт по районній державній лікарні, видавати товарно - матеріальні цінності по районній державній лікарні та оформлювати документи на списання (а.с.38).

Отже, ОСОБА_3 є посадовою особою, який наділений організаційно-розпорядчими функціями та є суб`єктом декларування, а тому зобов`язаний щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Як вбачається з роздруківок із офіційного веб-сайту Національного агентства з питань запобігання корупції, ОСОБА_3 подано щорічну декларацію особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік 17 квітня 2019 року (а.с.21-22), тобто щорічна декларація подана з порушеннями встановленого законом строку для її подання.

З послідовності дій користувача Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування ОСОБА_3 , останній 17 квітня 2019 року о 08 год. 30 хв. переглянув список документів, створив чернетку, після чого о 19 год.19 хв. успішно подав декларацію (а.с.21-22).

Як вбачається з пам`ятки співробітникам Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області та його структурним підрозділам Саврань ОСОБА_4 - завідувач господарством Великобурлуцької районної державної лікарні ветеринарної медицини ознайомлений з відповідальністю щодо порушень Закону України Про запобігання корупції .

Суд не приймає до уваги пояснення особи, що притягається до адміністративної відповідальності про те, що він не був обізнаний про необхідність подання декларації, оскільки він був ознайомлений зі своїми посадовими обов`язками.

Суд вважає, що в діях ОСОБА_3 наявний склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП, а саме: несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Положення КУпАП відображають принцип індивідуалізації адміністративної відповідальності, який означає відповідність заходу впливу, який обирається для порушника, меті адміністративної відповідальності.

У відповідності до ст.33 КУпАП, при накладенні стягнення враховується характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Обставин, що пом`якшують або обтяжують адміністративну відповідальність ОСОБА_3 немає.

З урахуванням характеру вчиненого правопорушення та даних про особу ОСОБА_3 , а саме: останній має постійне місце проживання, відомості про притягнення до адміністративної відповідальності відсутні, відсутність обтяжуючих обставин, суд вважає за необхідне накласти на нього мінімальне адміністративне стягнення у виді штрафу у межах санкції ч.1 ст.172-6 КУпАП.

Відповідно ст.40-1 КУпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення, а тому з ОСОБА_3 необхідно стягнути 384 грн 20 к. судового збору (0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб) на користь держави в особі Державної судової адміністрації України.

На підставі викладеного та керуючись ст.40-1, ч.1 ст.172-6, п.1 ч.1 ст.247, ст.278, ст.284 КУпАП, -

п о с т а н о в и в:

ОСОБА_2 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП та накласти на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу, в прибуток держави в розмірі 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у сумі 850 (вісімсот п`ятдесят) грн 00 к. (отримувач коштів: УДКСУ у Великобурлуцькому районі адміністративні штрафи та інші санкції 21081100, код отримувача 37327154, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, рахунок отримувача UA308999980000031112106020137).

Стягнути з ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Середній Бурлук Великобурлуцького району Харківської області, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , на користь держави в особі Державної судової адміністрації України (вул. Липська,18/5,м. Київ,01601,код ЄДРПОУ 26255795) судовий збір в розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що складає 384 (триста вісімдесят чотири) грн 20 к.

Платіжні реквізити для сплати судового збору: отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106, код за ЄДРПОУ: 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача: 899998, рахунок отримувача: UA798999980000031211256026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106, призначення платежу: судовий збір за постановою суду № 616/779/19).

Постанова про адміністративне правопорушення може бути оскаржена в десятиденний строк з дня її винесення до Харківського апеляційного суду через Великобурлуцький районний суд.

Штраф має бути сплачений порушником не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження або опротестування такої постанови - не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги або протесту без задоволення.

На підставі ч.2 ст.308 КУпАП, у разі несплати ОСОБА_3 штрафу протягом 15-ти днів, з метою примусового виконання цієї постанови органами державної виконавчої служби стягнути з правопорушника подвійний розмір штрафу в розмірі 1 700 грн 00 к.

Постанова про накладення адміністративного стягнення не підлягає виконанню, якщо її не було звернуто до виконання протягом трьох місяців з дня винесення.

Суддя Великобурлуцького районного суду

Харківської області М.І.РИКОВ

СудВеликобурлуцький районний суд Харківської області
Дата ухвалення рішення12.11.2019
Оприлюднено14.11.2019
Номер документу85595759
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —616/779/19

Постанова від 12.11.2019

Адмінправопорушення

Великобурлуцький районний суд Харківської області

Риков М. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні