Рішення
від 11.11.2019 по справі 340/2247/19
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 листопада 2019 року м. Кропивницький справа № 340/2247/19

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Жука Р.В., за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами адміністративну справу

за позовомЗаступника керівника Новоукраїнської місцевої прокуратури Кіровоградської області (вул. Гагаріна, 7, м. Новоукраїнка, Кіровоградська область, 27100, код ЄДРПОУ - 02910025) в інтересах держави відповідача третя особа ОСОБА_1 НВО Новоархангельської районної ради Кіровоградської області (вул. Миру, 13,с. Підвисоке, Кіровоградська область, 26122, код ЄДРПОУ - 40781161) Тернівська сільська рада Новоархангельського району Кіровоградської області (вул. Молодіжна,1а, с. Тернівка, Новоархангельський район, Кіровоградська область,26131, код ЄДРПОУ - 04366910) провизнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

І. Зміст позовних вимог.

Заступник керівника Новоукраїнської місцевої прокуратури Кіровоградської області в інтересах держави звернувся до суду з позовом в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Підвисоцького навчально-виховного об`єднання Новоархангельської районної ради Кіровоградської області щодо не вчинення дій з приводу оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлею та спорудами Тернівської ЗШ І-ІІ ступенів Підвисоцького НВО;

- зобов`язати Підвисоцьке НВО вчинити дії, спрямовані на оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під Тернівською ЗШ І-ІІ ступенів Підвисоцького НВО (вул. Сонячна,4, с. Тернівка, Новоархангельського району Кіровоградської області), загальною площею 0,64 га.

ІІ. Виклад позиції позивача та заперечень відповідача.

На обґрунтування позову прокурор зазначив, що Тернівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів є філією та відокремленим структурним підрозділом Підвисоцького НВО Новоархангельської районної ради Кіровоградської області. Підвисоцьке НВО є комунальною установою, що належить до спільної власності територіальних громад сіл та селища Новоархангельського району.

Приміщення Тернівської загально освітньої школи І-ІІ ступенів знаходиться за адресою: с. Тернівка, вул. Сонячна, 4, Новоархангельський район, Кіровоградська область. Прокуратурою встановлено, що площа неоформленої земельної під будівлею Тернівською ЗШ І-ІІ ступенів Підвисоцького НВО становить 0,64 га.

Враховуючи вимоги земельного законодавства, земельна ділянка, якою користується навчальний заклад - Тернівська ЗШ І-ІІ ступенів Підвисоцького НВО загальною площею 0,64 га має перебувати у неї на праві постійного користування.

Відповідно до довідки відділу у Новоархангельському районі ГУ Держгеокадастру встановлено, що кадастровий номер на зазначену земельну ділянку не присвоювався та правовстановлюючі документи на неї відсутні.

Прокурор зазначав, що в порушення вимог земельного законодавства та положень Закону України Про освіту правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яку використовує вкачаний навчальний заклад, не оформлено, державну реєстрацію права постійного користування не проведено.

Вищевказане свідчить про бездіяльність з боку ОСОБА_1 НВО щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під вказаним вище навчальним закладом. У зв`язку з чим, просив позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

07.10.2019 року до суду від відповідача надійшов відзив на позов. Відповідач у відзиві на позовну заяву просив суд в задоволенні адміністративного позову відмовити, оскільки у заступника керівника Новоукраїнської місцевої прокуратури Кіровоградської області відсутні повноваження на звернення до суду з даним позовом. Крім того, вказував на те, що відділом освіти, молоді та спорту Новоархангельської районної ради Кіровоградської області був направлений лист голові Новоархангельської районної ради Кіровоградської області, голові Новоархангельської районної державної адміністрації Кіровоградської області та виконуючій обов`язки начальника фінансового управління Новоархангельської районної державної адміністрації Кіровоградської області від 25.07.2019 року № 01-23/616/1 Про виділення додаткових коштів (додається), зокрема 60 тисяч гривень для виготовлення документів на право власності на земельну ділянку, на яких розташовані загальноосвітні навчальні заклади. Проте, додаткових коштів виділено не було.

На час прийняття рішення у даній справі третя особа правом на подання пояснень не скористалась.

ІІІ. Заяв (клопотання) учасників справи інші процесуальні дій у справі.

Ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 11.09.2019 року відкрите спрощене позовне провадження у справі №340/2247/19 та вирішено здійснювати її розгляд без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.

Згідно частини 2 статті 262 КАС України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.

З урахуванням викладеного, керуючись положеннями частини 2 статті 262 КАС України наявні підстави для розгляду справи в порядку письмового провадження.

ІV. Обставини встановлені судом, та зміст спірних правовідносин.

Розглянувши подані сторонами документи, з`ясувавши зміст спірних правовідносин з урахуванням наданих доказів, судом встановлені відповідні обставини.

Судом встановлено, що під час вивчення стану додержання земельного законодавства та у сфері освіти, Новоархангельським відділом Новоукраїнської місцевої прокуратури виявлено порушення вимог земельного законодавства та положень Закону України Про освіту .

Листом від 07.06.2019 року №59 відповідач повідомив Новоархангельський відділ Новоукраїнської місцевої прокуратури проте, що правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яка перебуває у постійному користуванні Тернівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Підвисоцького НВО відсутні (а.с.24).

Засновником Тернівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів є Новоархангельська районна рада.

Позивач вважаючи протиправною бездіяльність Підвисоцького навчально-виховного об`єднання Новоархангельської районної ради Кіровоградської області щодо не вчинення дій з приводу оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлею та спорудами Тернівської ЗШ І-ІІ ступенів Підвисоцького НВО звернувся з даним позовом до суду.

V. Оцінка суду.

Надаючи правову оцінку обґрунтованості аргументам, наведеними учасниками справи, суд дійшов наступних висновків.

Стосовно повноважень звернення заступника керівника Новоукраїнської місцевої прокуратури в інтересах держави з даним позовом до Кіровоградського окружного адміністративного суду суд зазначає таке.

Положеннями ч. 1 та ч. 3 ст. 23 Закону України "Про прокуратуру" визначено, що представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом.

Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

В даному випадку, заступник керівника Новоукраїнської місцевої прокуратури звернувся до суду з позовом в інтересах держави, оскільки відсутній орган державної влади чи інший суб`єкт владних повноважень до компетенції якого віднесені повноваження на звернення до суду з таким позовом.

Статтею 38 Закону України "Про загальну середню освіту" від 13.05.1999 №651-XIV (далі - Закон №651-XIV) передбачено, що заклад загальної середньої освіти, зокрема, створює науково-методичну і матеріально-технічну бази для організації та здійснення освітнього процесу.

Відповідно до частини першої статті 44 Закону №651-XIV, матеріально-технічна база закладів загальної середньої освіти включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інші цінності. Майно закладів загальної середньої освіти належить їм на правах, визначених законодавством України.

Відповідно до статті 38 Закону України "Про дошкільну освіту" від 11.07.2001 №2628-III, матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майно закладу дошкільної освіти належить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Частиною першою статті 80 Закону України "Про освіту" від 05.09.2017 №2145-VIII (далі - Закон №2145-VIII) визначено, що до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо; майнові права, включаючи майнові права інтелектуальної власності на об`єкти права інтелектуальної власності, зокрема інформаційні системи, об`єкти авторського права та/або суміжних прав; інші активи, передбачені законодавством.

Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством.

Порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України (ч. 2 ст. 80 Закону №2145-VIII).

Відповідно до ст. 92 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку. Права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають, зокрема, підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності.

Частиною першої статті 116 ЗК України передбачено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права власності громадянами та юридичними особами на земельні ділянки, на яких розташовані об`єкти, які підлягають приватизації, відбувається в порядку, визначеному частиною першою статті 128 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 2 ст. 116 ЗК України набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

У відповідності до ч. 1 ст. 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Згідно з ч. 1 ст. 123 ЗК України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, у тому числі, у разі формування нової земельної ділянки.

Відповідно до ч. 2 ст. 123 ЗК України особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідно до ч. 3 ст. 123 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування (ч. 6 ст. 123 ЗК України).

Згідно з ст. 125 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Статтею 126 ЗК України передбачено, що право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 №1952-VI (далі - Закон №1952-VI), загальними засадами державної реєстрації прав є: 1) гарантування державою об`єктивності, достовірності та повноти відомостей про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження; 2) обов`язковість державної реєстрації прав у Державному реєстрі прав; 3) публічність державної реєстрації прав; 4) внесення відомостей до Державного реєстру прав виключно на підставах та в порядку, визначених цим Законом; 5) відкритість та доступність відомостей Державного реєстру прав.

Речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації (ч. 2 ст. 3 Закону №1952-VI).

Матеріали справи свідчать про відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку для обслуговування будівель Тернівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Підвисоцького НВО.

17 жовтня 2012 року Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження №802-р "Про здійснення протягом 2012 і 2013 років заходів, пов`язаних з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади", яким зобов`язано центральні органи виконавчої влади, у підпорядкуванні яких перебувають дошкільні, загальноосвітні навчальні заклади, здійснити протягом 2012 і 2013 років заходи, пов`язані з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади. Державне агентство земельних ресурсів та його територіальні органи повинні забезпечити проведення землевпорядних робіт і оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, в установленому законодавством порядку.

Таким чином, необхідність оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під Тернівською загальноосвітньою школою І-ІІ ступенів Підвисоцького НВО прямо передбачена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 №802-р.

Водночас, суд також зазначає, в даному випадку фактичним користувачем земельної ділянки та зацікавленою особою в її отриманні у постійне користування є Підвисоцьке НВО, яке відповідно до зазначених вище положень земельного законодавства повинно звернутись з клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки до Тернівської сільської ради, яка наділена повноваженнями щодо передачі у постійне користування зазначеної земельної ділянки. В подальшому, після розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, навчальному закладу необхідно подати зазначений проект до сільської ради для його затвердження та передачі земельної ділянки в постійне користування.

Проте, відповідачем не надано суду доказів про направлення клопотання на адресу Тернівської сільської ради про надання дозволу на розробку проекту, а також доказів звернення до Новоархангельської районної ради про виділення фінансування необхідного для вчинення зазначених дій.

Натомість, в порушення наведених вимог земельного законодавства, Підвисоцького НВО досі не вжито заходів щодо оформлення у встановленому законом порядку правовстановлюючих документів на право постійного користування земельною ділянкою для обслуговування під будівлею та спорудами Тернівської ЗШ І-ІІ ступенів Підвисоцького навчально-виховного об`єднання.

Разом з тим, суд не бере до уваги твердження відповідача про те, що відділом освіти, молоді та спорту Новоархангельскої районної ради був направлений лист голові Новоархангельскої районної ради, Новоархангельскої районної державної адміністрації та виконувачу обов`язків начальника фінансового управління від 25.07.2019 №01-23/616/1 Про видалення додаткових коштів щодо виготовлення дозвільних документів на земельну ділянку та зазначає наступне.

Як вбачається зі змісту зазначеного листа, відділ просив враховуючи приписи прокуратури передбачити та виділити кошти в розмірі 60 тисяч гривень для виготовлення документів на право власності на земельні ділянки, на яких розташовані загальноосвітні навчальні заклади. Разом з тим, з даного листа не можливо встановити на які саме заклади освіти відділ просив виділити кошти.

Також, в матеріалах справи відсутні докази того, що прокуратурою виносилися та направлялися відповідні приписи до навчальних закладів чи відділом освіти, молоді та спорту Новоархангельскої районної ради на які посилаються відділ.

Щодо посилань про усне звернення до Тернівської сільської ради щодо допомоги у вирішенні фінансового питання для оформлення документів на земельну ділянку та надання сільською радою довідки про те, що кошти будуть закладено до бюджету на 2020 рік суд зазначає наступне.

Як вже встановлено судом вище, засновником Тернівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів є Новоархангельська районна рада. Відповідно до статуту Підвисоцьке НВО є бюджетною неприбутковою установою, що фінансується з районного бюджету. Таким чином, надання бюджетних коштів Тернівською сільською радою неможливе.

Відповідно до приписів Кодексу адміністративного судочинства, докази мають бути:

- належними, тобто повинні містити інформацію щодо предмета доказування (ст.73 КАС України);

- допустимими - докази мають бути одержані у порядку, встановленому законом (ст.74 КАС України);

- достовірними, тобто такими, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи (ст.75 КАС України);

- достатніми - такими, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування (ст.76 КАС України).

Жодного належного та допустимого доказу в підтвердження своїх доводів відповідачем надано не було.

Враховуючи те, що відповідачем по справі не надано суду доказів вжиття ними заходів, спрямованих на належне оформлення правовстановлюючих документів на вказану земельну ділянку, позовні вимоги в частині визнання протиправною бездіяльності Тернівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, яка є філією та відокремленим структурним підрозділом Підвисоцького НВО щодо не вчинення дій з приводу оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,64 га. щодо не вчинення дій з приводу оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлею та спорудами підлягають задоволенню.

Щодо позовних вимог в частині зобов`язання відповідачів вжити заходи щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,64 га під Тернівською загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, суд зазначає наступне.

Враховуючи, що права на нерухоме майно та їх обтяження мають бути обов`язково зареєстровані відповідно до чинного законодавства, оскільки стан невизначеності у зв`язку із відсутністю правовстановлюючих документів на земельну ділянку під навчально-виховним комплексом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування школи та учбового процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язати відповідачів вчинити дії щодо оформлення правовстановлюючих документів на вказану земельну ділянку для обслуговування навчального закладу.

Згідно з ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідачі належних і достатніх доказів, які б спростували доводи позивача, суду не надали.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних в матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.

VI. Судові витрати.

Суд зазначає, що прокурор у даному випадку, звертаючись до суду з позовом, діяв як посадова особа органу державної влади, виступаючи в інтересах Держави Україна.

Згідно частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України під час задоволення позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Прокурор у даній справі є суб`єктом владних повноважень та виконує функції з представництва інтересів держави у суді, тому суд дійшов висновку, що оскільки позивачем не надано доказів понесених витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, то судові витрати до стягнення з відповідача не належать.

Керуючись ст.ст.47, 238, 239, 248, 256, 294, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов заступника керівника Новоукраїнської місцевої прокуратури Кіровоградської області (вул. Гагаріна, 7, м. Новоукраїнка, Кіровоградська область, 27100, код ЄДРПОУ - 02910025) в інтересах держави до ОСОБА_1 НВО Новоархангельської районної ради Кіровоградської області (вул. Миру, 13,с. Підвисоке, Кіровоградська область, 26122, код ЄДРПОУ - 40781161) - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Підвисоцького навчально-виховного об`єднання Новоархангельської районної ради Кіровоградської області щодо не вчинення дій з приводу оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлею та спорудами Тернівської ЗШ І-ІІ ступенів Підвисоцького НВО.

Зобов`язати Підвисоцьке НВО вчинити дії, спрямовані на оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під Тернівською ЗШ І-ІІ ступенів Підвисоцького НВО (вул. Сонячна,4, с. Тернівка, Новоархангельського району Кіровоградської області), загальною площею 0,64 га.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Кіровоградський окружний адміністративний суд.

Повний текст рішення складено та підписано 11.11.2019р.

Суддя

Кіровоградського окружного

адміністративного суду Р.В. Жук

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.11.2019
Оприлюднено14.11.2019
Номер документу85605459
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —340/2247/19

Рішення від 11.11.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

Ухвала від 11.09.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.В. Жук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні