Постанова
від 01.11.2019 по справі 464/4280/19
СИХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа№464/4280/19

пр.№ 3/464/1983/19

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01.11.2019 м.Львів

Суддя Сихівського районного суду м.Львова Мичка Б.Р., розглянувши справу про адміністративне правопорушення відносно:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН НОМЕР_1 , проживає за адресою: АДРЕСА_1 , офіційно не працевлаштований,

за ч.1 ст.130 Кодексу України про адміністративні правопорушення ,

у с т а н о в и в:

ОСОБА_1 02 серпня 2019 року о 19.15 год. по вул. Г. Хоткевича, 14 у м.Львові керував транспортним засобом Renault Trafic , н.з. НОМЕР_2 , з ознаками алкогольного сп`яніння, а саме: запах алкоголю з порожнини рота, порушення координації рухів, різка зміна забарвлення шкірного покриву обличчя. Від проходження огляду на стан алкогольного сп`яніння у встановленому законом порядку відмовився у присутності двох свідків, чим порушив вимоги п.2.5 Правил дорожнього руху, за що передбачена відповідальність ч.1 ст.130 КУпАП.

У судовому засіданні особа, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , свою вину у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення , визнав повністю, щиро розкаявся у вчиненому, просив передати матеріали справи про адміністративне правопорушення на розгляд колективу відокремленого підрозділу громадської організації "Українська народна самооборона у Львівській області та врахувати, що має на утриманні неповнолітню дитину. Окрім цього, зазначив, що керування транспортним засобом є єдиним джерелом доходів у сім`ї.

Факт вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення , стверджується протоколом про адміністративне правопорушення від 02.08.2019 серії ОБ №151874, даними відеозапису з нагрудних відеокамер (відеореєстраторів) працівників патрульної поліції, письмовими поясненнями свідків, визнавальними поясненнями правопорушника ОСОБА_1 , даними у суді.

Дії ОСОБА_1 правильно кваліфіковано за ч.1 ст.130 Кодексу України про адміністративні правопорушення , оскільки він від проходження огляду на стан сп?яніння у встановленому законом порядку відмовився.

Відповідно до вимог ст.245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об?єктивне з?ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Статтею 280 КУпАП передбачено, що при розгляді справи про адміністративне правопорушення відповідний орган чи посадова особа зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

За змістом ст. 279 КУпАП ці обставини встановлюються в ході дослідження доказів під час розгляду справи.

Згідно з ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки (відеозапису), які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху та паркування транспортних засобів, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Згідно із ст. 252 КУпАП , орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженню всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

01.11.2019 головою ВП ГО "УНСО" у Львівській області Д.М. Ферцович подано до суду клопотання про передання матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд колективу ВП ГО "УНСО" у Львівській області. В обгрунтування клопотання покликалася на те, що колективом ВП ГО "УНСО" у Львівській області було одностайно прийнято рішення про взяття на поруки ОСОБА_1 , враховуючи те, що він щиро розкаявся у вчиненому, позитивно характеризується за місцем проживання. Позбавлення ОСОБА_1 права керувати транспортним засобом вплине на його матеріальне становище, оскільки керування транспортинм засобом є єдиним джерелом його доходу.

У відповідності до ч.1 ст.21 КУпАП особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, звільняється від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд громадської організації або трудового колективу, якщо з урахуванням характеру вчиненого правопорушення і особи правопорушника до нього доцільно застосувати захід громадського впливу.

Згідно з ст.284 КУпАП постанова про закриття справи виноситься при оголошенні усного зауваження, передачі матеріалів на розгляд громадської організації чи трудового колективу або передачі їх прокурору, органу досудового слідства чи дізнання, а також при наявності обставин, передбачених статтею 247 цього Кодексу .

Враховуючи характер та обставини вчиненого правопорушення, особу порушника, який вперше притягається до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.130 КУпАП, щиро розкаявся у вчиненому, відсутність тяжких наслідків від вчиненого, те, що вказаним правопорушенням не завдано шкоди суспільним і державним інтересам, а також зважаючи на те, що має на утриманні неповнолітню дитину, керування транспортним засобом є єдиним джерелом його доходу, та з огляду на надходження до суду клопотання колективу відокремленого підрозділу громадської організації "Українська народна самооборона у Львівській області про передачу їм на розгляд матеріалів справи про адміністративне правопорушення, приходжу до висновку, що ОСОБА_1 слід звільнити від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд колективу відокремленого підрозділу громадської організації "Українська народна самооборона у Львівській області , а провадження у справі закрити.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 21 , 283 , 284 КУпАП , суд,-

п о с т а н о в и в:

ОСОБА_1 звільнити від адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.130 Кодексу України про адміністративні правопорушення , передавши матеріали справи на розгляд колективу відокремленого підрозділу громадської організації "Українська народна самооборона у Львівській області (код ЄДРПОУ: 39395252; місцезнаходження: Львівська обл., Перемишлянський район, село Сірники, вул. Кругляк, будинок 11) на підставі ст.21 КУпАП для застосування заходу громадського впливу.

Провадження у справі закрити.

Голові відокремленого підрозділу громадської організації "Українська народна самооборона у Львівській області ОСОБА_2 Дмитру ОСОБА_3 про заходи громадського впливу, застосовані до ОСОБА_1 , повідомити суд не пізніш як у десятиденний строк з дня одержання матеріалів.

Постанова може бути протягом десяти днів з дня її постановлення до Львівського апеляційного суду через місцевий суд. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Суддя Б.Р. Мичка

СудСихівський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення01.11.2019
Оприлюднено14.11.2019
Номер документу85607412
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —464/4280/19

Постанова від 01.11.2019

Адмінправопорушення

Сихівський районний суд м.Львова

Мичка Б. Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні