Рішення
від 04.11.2019 по справі 904/3266/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04.11.2019р.м. ДніпроСправа №904/3266/19

Суддя Господарського суду Дніпропетровської області Новікова Р.Г. за участю секретаря судового засідання Барабанова Д.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали

за позовом Кам`янської міської ради Дніпропетровської області, м. Кам`янське Дніпропетровської області

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Придніпровська екологічна компанія", с. Чаплинка Петриківського району Дніпропетровської області

про внесення змін до договору оренди земельної ділянки Г.

Представники:

від позивача: Московська О.Г., довіреність №01-14/9/17 від 10.01.2019р.;

від відповідача: не з`явився.

Суть спору: Кам`янська міська рада Дніпропетровської області звернулась до Товариства з обмеженою відповідальністю "Придніпровська екологічна компанія" з позовом, яким просить внести зміни до пунктів 2.2. та 4.1. договору оренди земельної ділянки №14226 від 06.05.2016р. (державна реєстрація права оренди земельної ділянки від 12.05.2016р. №14516686), яка розташована за адресою: проспект Дружби Народів, 55-А, м. Кам`янське, загальна площа 1,1358 га, кадастровий номер 1210400000:01:008:0162, для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, укладеного між Кам`янською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Придніпровська екологічна компанія", виклавши їх у наступній редакції:

"2.2. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки на 15.11.2018р. становить 6010872грн.21коп.

4.1. Орендна плата вноситься "Орендарем" виключно у грошовій формі на рахунок місцевого бюджету у розмірі 240434,89 грн./рік без ПДВ, яка визначається відповідно до рішень міської ради від 12.07.2013 №842-38/VI "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ", від 29.09.2017 №816-19-VII "Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста", від 22.06.2018 №1105-25/VII "Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста.".

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 05.08.2019р. позовну заяву Кам`янської міської ради Дніпропетровської області прийнято до розгляду за правилами загального позовного провадження, відкрито провадження у справі та призначено підготовче засідання на 27.08.2019р.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 27.08.2019р. продовжений строк підготовчого провадження на тридцять днів, підготовче засідання відкладено на 01.10.2019р.

01.10.2019р. позивач надав письмові пояснення, в яких зазначив, що у нього відсутні відомості щодо скасування, оскарження або втрати чинності рішеннями міської ради №842-38/VI від 12.07.2013р., №816-19/VII від 29.09.2017р. та №1105-25/VII від 22.06.2018р.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 01.10.2019р. підготовче судове засідання відкладено на 23.10.2019р.

23.10.2019р. представник позивача подав клопотання, яким просить долучити до матеріалів справи наступні документи: копію рішення Кам`янської міської ради №1543-36/VII від 04.10.2019р. "Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Кам`янської міської ради від 08.07.2015 №1339-64/VI "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинська"; сканкопію з офіційної сторінки в мережі Інтернет на сайті Кам`янської міської ради; копію сторінки газети "Любимый город".

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 23.10.2019р. закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 04.11.2019р.

Відповідач участі свого представника у судовому засіданні не забезпечив, про причини його неявки суд не повідомив, своїм правом на подання відзиву на позов у встановлений судом строк не скористався.

Вищеперелічені ухвали суду направлялись на адресу місцезнаходження відповідача, вказану в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Кконверти з ухвалами суду від 05.08.2019р. та від 27.08.2019р. повернулись з відміткою підприємства поштового зв`язку про інші причини, що не дали змоги виконати обов`язки з пересилання поштових відправлень.

За інформацією з офіційного веб-сайту оператора поштового зв`язку https://ukrposhta.ua/ поштове відправлення ухвали суду від 05.08.2019р. за №4930009276965 перебувало у точці видачі кореспонденції з 09.08.2019р. по 10.09.2019р., а поштове відправлення ухвали суду від 27.08.2019р. за №4930009648765 - з 07.09.2019р. по 05.10.2019р.

За таких обставин у суду маються достатні підстави вважати, що ним вжито належних заходів до повідомлення відповідача про дату, час та місце розгляду справи.

Стаття 43 Господарського процесуального кодексу України зобов`язує учасників судового процесу та їх представників добросовісно користуватись процесуальними правами; зловживання процесуальними правами не допускається.

Нормами статті 74 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень; докази подаються сторонами та іншими учасниками справи. Суд не може збирати докази, що стосуються предмета спору, з власної ініціативи, крім витребування доказів судом у випадку, коли він має сумніви у добросовісному здійсненні учасниками справи їхніх процесуальних прав або виконання обов`язків щодо доказів. Тож, суд вважає, що в межах наданих йому повноважень сторонам були створені належні умови для надання доказів та заперечень.

Відповідно до ч. 9 ст. 165 Господарського процесуального кодексу України, яка кореспондується із ч. 2 ст. 178 цього Кодексу, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами. При цьому, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце судового засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті (ч. 1 ст. 202 Господарського процесуального кодексу України).

З огляду на наведені норми чинного законодавства суд дійшов висновку про можливість розгляду справи по суті за відсутності представника відповідача за наявними у справі матеріалами.

З`ясувавши обставини справи та перевіривши їх доказами в межах заявлених позовних вимог, заслухавши пояснення представника позивача, суд установив таке.

Між Дніпродзержинською міською радою (далі - орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Придніпровська екологічна компанія" (далі - орендар) укладено договір №14226 оренди земельної ділянки від 06.05.2016р. (далі - договір).

За умовами пункту 1.1 цього договору орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення, що знаходиться за адресою: просп. Дружби Народів, 55А, м. Дніпродзержинськ, кадастровий номер 1210400000:01:008:0162, згідно з планом земельної ділянки, що додається.

Підставою для надання земельної ділянки в оренду є рішення Дніпродзержинської міської ради від 30.03.2016 №105-06/VІІ (п. 1.2 договору).

Відповідно до пункту 2.1 договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 1,1358 га для розміщення об`єкту незавершеного будівництва, дитячого закладу №19 (поточне будівництво).

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки на 18.04.2016 становить 2835946,08грн. (п. 2.2 договору).

Пунктом 3.1 договору передбачено, що цей договір укладається строком до 31.03.2021р.

Умови цього договору зберігають свою чинність на строк його дії, крім випадків, коли після набуття чинності договором законодавством встановлені інші правила, ніж передбачені договором, та випадків, передбачених п. 4.4 цього договору (п. 3.3 договору).

Згідно з пунктом 4.1 договору орендна плата вноситься орендарем виключно у грошовій формі на рахунок місцевого бюджету у розмірі 85078,38 грн./рік без ПДВ, яка визначається відповідно до рішень міської ради від 12.07.2013 №842-38/VI "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ", від 26.12.2014 №1168-58/VІ "Про внесення змін до рішення міської ради від 12.07.2013 №842-38/VІ "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ".

Обчислення розміру орендної плати за земельну ділянку здійснюється з урахуванням її цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюються під час укладення або зміни умов договору оренди чи продовження його дії (п. 4.2 договору).

Пунктом 4.4 договору визначено, що розмір орендної плати переглядається у разі:

- зміни умов господарювання, передбачених договором (п.п. 4.4.1 договору);

- зміни розмірів орендної плати, визначених Податковим кодексом України (п.п. 4.4.2 договору);

- підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; орендар щорічно самостійно індексує розмір орендної плати, визначеної в договорі, та декларує її до податкових органів відповідно до прийнятого коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки земель (п.п. 4.4.3 договору);

- погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами (п.п. 4.4.4 договору);

- прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати у відповідності до чинного законодавства (п.п. 4.4.5 договору);

- затвердження нової нормативної грошової оцінки землі (п.п. 4.4.6 договору);.

- в інших випадках, передбачених законом (п.п. 4.4.7 договору).

Відповідно до умов підпункту 9.6.14 пункту 9.6 договору у випадку зміни нормативної грошової оцінки землі, розміру ставок (ставки) земельного податку, орендної плати, після офіційного оприлюднення такого рішення орендодавцем або вступу в дію відповідного нормативно-правового акта, орендар повинен отримати витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та надати його орендодавцю для внесення змін щодо розміру орендної плати шляхом укладення додаткової угоди до договору оренди земельної ділянки, та подати цю угоду до податкових органів.

Як вбачається з матеріалів справи, земельну ділянку за адресою: просп. Дружби народів, 55А, м. Дніпродзержинськ, Дніпродзержинською міською радою було передано Товариству з обмеженою відповідальністю "Придніпровська екологічна компанія" за актом прийому-передачі земельної ділянки від 13.05.2016р. (а.с. 14).

Згідно з інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Держаного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна №59140283 від 15.05.2016р. на земельну ділянку (кадастровий номер 1210400000:01:008:0162) площею 1,1358 га, призначену для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, з 12.05.2016 року на підставі договору оренди земельної ділянки №14226 від 06.05.2016р. зареєстроване право оренди за Товариством з обмеженою відповідальністю "Придніпровська екологічна компанія".

За твердженням позивача, пунктом 1 рішення міської ради №842-38/VI від 12.07.2013р. "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинська" затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ із застосуванням базової вартості 1 кв.м. в розмірі 199грн.64коп. та введено її в дію з 01.01.2014р.

У зв`язку з перейменуванням м. Дніпродзержинськ на м. Кам`янське відповідно до постанови Верховної Ради України №1377-VIII від 19.05.2016р. "Про перейменування окремих населених пунктів та районів", Дніпродзержинську міську раду Дніпропетровської області перейменовано на Кам`янську міську раду Дніпропетровської області.

Кам`янською міською радою Дніпропетровської області 29.09.2017 року прийнято рішення №816-19/VII "Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста", яке набрало чинності з 01.10.2017р. (далі - Положення).

Пунктом 5 Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста визначено розмір орендної плати за земельні ділянки у відсотках від нормативної грошової оцінки.

Так, пунктом 5.1 цього Положення визначено ставки орендної плати за земельні ділянки, які використовуються для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд - 3% від нормативної грошової оцінки. Пунктом 5.2 Положення визначено ставки орендної плати за земельні ділянки, які не зазначені в пунктах 5.1., 5.3.- 4% від нормативної грошової оцінки. Пунктом 5.3 Положення визначено, що ставки орендної плати за земельні ділянки, які використовуються для розміщення об`єктів торгівлі (посередництво в торгівлі) пальним та паливом, та за земельні ділянки, які використовуються для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності -12 % від нормативної грошової оцінки.

У даному випадку орендна плата за земельну ділянку визначається виходячи з 4% від нормативної грошової оцінки, оскільки спірна земельна ділянка відноситься до категорії земель житлової і громадської забудови та її цільовим призначенням є будівництво і обслуговування багатоквартирного житлового будинку.

Також рішенням Кам`янської міської ради Дніпропетровської області №816-19/VII від 29.09.2017р. на землекористувачів покладено обов`язки: одержати у відділі м. Кам`янське Міськрайонного управління у Петриківському районі та у м. Кам`янське Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; у строки, визначені чинним законодавством України, подати до Кам`янської об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Дніпропетровській області відповідні податкові декларації.

Аналогічну норму щодо річного розміру орендної плати за користування земельними ділянками на рівні 4% від нормативної грошової оцінки містить і рішення Кам`янської міської ради Дніпропетровської області №1105-25/VII від 22.06.2018 "Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста".

Зазначені нормативні акти в установленому порядку оприлюднені, зокрема, на офіційному веб-сайті міської ради, не скасовані, є чинними і обов`язковими для виконання.

Відповідно до наданого Відділом у м. Кам`янське міськрайонного управління у Петриківському районі та у м. Кам`янське Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області витягу №23 від 15.11.2018р. з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (кадастровий номер 1210400000:01:008:0162; категорія земель: 200, землі житлової та громадської забудови; цільове призначення: 02.03, для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку) за адресою: м. Кам`янське, проспект Дружби Народів, 55-А, загальною площею 11358 кв.м., нормативна грошова оцінка даної земельної ділянки становить 6010872грн.21коп. (а.с. 37).

Отже, річний розмір орендної плати при ставці 4% від нормативної грошової оцінки за оренду зазначеної земельної ділянки складає 240434грн.89коп. (6010872грн.21коп. х 4%).

Позивач стверджує, що відповідач не виконав покладених на нього обов`язків із: отримання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель та надання його до Департаменту комунальної власності та земельних відносин міської ради для підготовки документів щодо перегляду річної орендної плати в договорі оренди земельної ділянки; подання до Кам`янської об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Дніпропетровській області відповідних податкових декларацій, а також звернення до орендодавця у місячний строк з дня прийняття ним рішення про зміну нормативної грошової оцінки землі, розміру орендної плати із заявою про внесення змін до пункту 4.1 договору оренди землі щодо зміни розміру орендної плати за цим договором та здійснення всіх необхідних дій для виготовлення, укладення відповідної додаткової угоди.

Оскільки через бездіяльність відповідача умови укладеного між сторонами договору в частині розміру орендної плати не відповідають вимогам чинного законодавства та підлягають зміні, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Відповідач заперечень проти заявлених вимог не надав, обставин, наведених в обґрунтування позову, не спростував.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі, на підставі наступного.

За приписами статті 11 Цивільного кодексу України цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Відповідно до частини першої статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства.

Згідно з частинами першою, другою статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Предметом позову у даній справі є встановлення наявності підстав для внесення змін в укладений між сторонами договір оренди земельної ділянки в частині розміру нормативної грошової оцінки землі та розміру орендної плати у зв`язку з прийняттям Кам`янською міською радою рішень №842-38/VI від 12.07.2013р. "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинська" та №816-19/VII від 29.09.2017р. "Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста" у відповідності до змін Податкового кодексу України.

Відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються Земельним, Податковим та Цивільним кодексами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо зазначено про це, а також у разі, якщо обов`язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами (ст. 6 Цивільного кодексу України).

Відповідно до статей 759, 762 Цивільного кодексу України законом можуть бути передбачені особливості укладання та виконання договору найму (оренди), і договором або законом може бути встановлено періодичний перегляд, зміну (індексацію) розміру плати за користування майном.

Статтею 1 Закону України "Про оренду землі" встановлено, що орендою землі є засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Договір оренди землі укладається у письмовій формі. Типова форма договору оренди землі затверджується Кабінетом Міністрів України (ст. 14 Закону України "Про оренду землі").

Згідно зі статтею 13 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Частиною першою статті 15 цього Закону встановлено, що істотними умовами договору оренди землі є, зокрема, орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Відповідно до частин 1, 2 статті 21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.

Типовим договором оренди землі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №220 від 03.03.2004р., визначено, що орендна плата за земельні ділянки комунальної власності розраховується у відсотках від нормативної грошової оцінки землі або розміру земельного податку.

За змістом статті 30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Відповідно до частин 1, 2 статті 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, визначених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Отже, нормами чинного законодавства передбачена можливість зміни умов договору у випадках, встановлених договором або законом.

В силу статей 288.1, 288.5 Податкового кодексу України зазначено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Договір оренди земель державної і комунальної власності укладається за типовою формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою за розмір земельного податку та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Сторонами в договорі оренди передбачена зміна розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Статтею 289 Податкового кодексу України передбачено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

За приписами статей 13, 15 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться, зокрема, у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Згідно зі статтею 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Відповідно до пунктів 34, 35 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування" до виключної компетенції міських рад належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин відповідно до закону, затвердження ставок земельного податку відповідно до Податкового кодексу України.

Статтею 73 Закону України "Про місцеве самоврядування" встановлено, що акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов`язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Орендна плата за земельну ділянку у даній справі розрахована позивачем із урахуванням нормативної грошової оцінки, визначеної на підставі рішень Кам`янської міської ради Дніпропетровської області №842-38/VI від 12.07.2013р., №816-19/VII від 29.09.2017р., №1105-25/VII від 22.06.2018, які є чинними й обов`язковими до виконання.

Частиною третьою статті 653 Цивільного кодексу України установлено, що якщо договір змінюється або розривається в судовому порядку, зобов`язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили. Норма аналогічного змісту викладена у ч. 5 ст. 188 Господарського кодексу України.

Згідно із ч. 9 ст. 238 Господарського процесуального кодексу України у спорі, що виник при укладанні або зміні договору, в резолютивній частині вказується рішення з кожної спірної умови договору, а у спорі про спонукання укласти договір - умови, на яких сторони зобов`язані укласти договір, з посиланням на поданий позивачем проект договору.

На підставі викладеного, позовні вимоги про внесення змін до пунктів 2.2. та 4.1. договору оренди земельної ділянки №14226 від 06.05.2016р. шляхом викладення їх у запропонованій позивачем редакції є обґрунтованими, тому підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до статті 129 Господарського процесуального кодексу України судові витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідача.

Керуючись нормами Законів України "Про оренду землі", "Про оцінку земель", "Про місцеве самоврядування", Цивільного кодексу України, Податкового кодексу України, статтями 4, 13, 14, 20, 41, 42, 74, 76, 77, 78, 79, 86, 129, 236-238, 240, 241, 242 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ

Позовні вимоги Кам`янської міської ради Дніпропетровської області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Придніпровська екологічна компанія" про внесення змін до пунктів 2.2. та 4.1. договору оренди земельної ділянки №14226 від 06.05.2016р. (державна реєстрація права оренди земельної ділянки від 12.05.2016р. №14516686), яка розташована за адресою: проспект Дружби Народів, 55-А, м. Кам`янське, загальна площа 1,1358га, кадастровий номер 1210400000:01:008:0162, для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, укладеного між Кам`янською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Придніпровська екологічна компанія", виклавши їх у наступній редакції: "2.2. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки на 15.11.2018р. становить 6010872грн.21коп. 4.1. Орендна плата вноситься "Орендарем" виключно у грошовій формі на рахунок місцевого бюджету у розмірі 240434,89грн./рік без ПДВ, яка визначається відповідно до рішень міської ради від 12.07.2013 №842-38/VI "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ", від 29.09.2017 №816-19/VII "Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста", від 22.06.2018 №1105-25/VII "Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста." - задовольнити.

Внести зміни до пунктів 2.2. та 4.1. договору оренди земельної ділянки №14226 від 06.05.2016р. (державна реєстрація права оренди земельної ділянки від 12.05.2016р. №14516686), яка розташована за адресою: проспект Дружби Народів, 55-А, м. Кам`янське, загальна площа 1,1358га, кадастровий номер 1210400000:01:008:0162, для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, укладеного між Кам`янською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Придніпровська екологічна компанія", виклавши їх у наступній редакції:

"2.2. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки на 15.11.2018р. становить 6010872грн.21коп.

4.1. Орендна плата вноситься "Орендарем" виключно у грошовій формі на рахунок місцевого бюджету у розмірі 240434,89грн./рік без ПДВ, яка визначається відповідно до рішень міської ради від 12.07.2013 №842-38/VI "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ", від 29.09.2017 №816-19/VII "Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста", від 22.06.2018 №1105-25/VII "Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста."

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Придніпровська екологічна компанія" (ідентифікаційний код 20202102; місцезнаходження: 51820, Дніпропетровська область, Петриківський район, с. Чаплина, вул. Широка, буд. 43А) на користь Кам`янської міської ради Дніпропетровської області (ідентифікаційний код 24604168; місцезнаходження: 51931, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, м-н Петра Калнишевського, буд. 2) витрати зі сплати судового збору в розмірі 1921грн.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

В судовому засіданні 04.11.2019р. відповідно до ст. 240 Господарського процесуального кодексу України оголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Рішення суду може бути оскаржене протягом двадцяти днів з дня підписання рішення шляхом подання апеляційної скарги до Центрального апеляційного господарського суду через господарський суд Дніпропетровської області.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст складений 14.11.2019р.

Суддя Р.Г. Новікова

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення04.11.2019
Оприлюднено15.11.2019
Номер документу85615975
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/3266/19

Судовий наказ від 23.12.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Новікова Рита Георгіївна

Рішення від 04.11.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Новікова Рита Георгіївна

Ухвала від 23.10.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Новікова Рита Георгіївна

Ухвала від 01.10.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Новікова Рита Георгіївна

Ухвала від 27.08.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Новікова Рита Георгіївна

Ухвала від 05.08.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Новікова Рита Георгіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні