Рішення
від 14.11.2019 по справі 640/19476/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

14 листопада 2019 року № 640/19476/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Арсірія Р.О., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ" доДержавної фіскальної служби України провизнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії Суд прийняв до уваги таке:

Товариство з обмеженою відповідальністю "НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ" (надалі - позивач) звернулось до суду з даним позовом, в якому просить :

визнати протиправними дії Державної фіскальної служби України, оформлені Рішенням комісії ДФС з питань розгляду скарг від 01.06.2018 року № 8826/3630885/2, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, щодо відмови в прийнятті податкової накладної № 32 від 23.04.2018 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних;

вважати податкову накладну № 32 від 23.04.2018 року прийнятою та зареєстрованою (операційним днем), коли вона була надіслана Товариством з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ до Державної фіскальної служби України;

визнати протиправними дії Державної фіскальної служби України, оформлені Рішенням комісії ДФС з питань розгляду скарг від 01.06.2018 року № 8825/3630885/2, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, щодо відмови в прийнятті податкової накладної № 33 від 24.04.2018 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних;

вважати податкову накладну № 33 від 24.04.2018 року прийнятою та зареєстрованою (операційним днем), коли вона була надіслана Товариством з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ до Державної фіскальної служби України;

визнати протиправними дії Державної фіскальної служби України, оформлені Рішенням комісії ДФС з питань розгляду скарг від 01.06.2018 року № 8720/3630885/2, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, щодо відмови в прийнятті податкової накладної № 34 від 24.04.2018 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних;

вважати податкову накладну № 34 від 24.04.2018 року прийнятою та зареєстрованою (операційним днем), коли вона була надіслана Товариством з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ до Державної фіскальної служби України;

визнати протиправними дії Державної фіскальної служби України, оформлені Рішенням комісії ДФС з питань розгляду скарг від 29.05.2018 року № 7601/36308885/2, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, щодо відмови в прийнятті податкової накладної № 29 від 31.03.2018 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних;

вважати податкову накладну № 29 від 31.03.2018 року прийнятою та зареєстрованою (операційним днем), коли вона була надіслана Товариством з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ до Державної фіскальної служби України.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 26.11.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач підтримує заявлені позовні вимоги в повному обсязі та просить суд їх задовольнити, посилаючись при цьому на те, що контролюючим органом не було дотримано законодавчо визначених вимог при вирішенні питання щодо зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних, внаслідок чого оскаржувані рішення є протиправними та такими, що підлягають скасуванню.

Відповідач правом подачі відзиву не скористався, хоча був повідомлений належним чином про розгляд справи.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, встановив.

10 травня 2018 року позивач направив до Єдиного реєстру податкових накладних - податкову накладну № 32 від 23.04.2018 на загальну суму 96 193,80 грн. Однак 10.05.2018 позивачем отримана Квитанція № 1, що зареєстрована за № 9088795308, з інформації якої вбачається, що "Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 23.04.2018 № 32 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 "Критеріїв ризиковості платників податку" затверджених Листом ДФС України № 959/99-99-07-18 від 21.03.2018 (далі по тексту Критерії ризиковості платників податку). Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=0, "Р"=99930.07".

17 травня 2018 року позивач надав Комісії ГУ ДФС у м. Києві Повідомлення № 15 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, а саме: "Податкова накладна виписана за першою подією - відвантаження ТМЦ. Оплата ТМЦ на момент виписки податкової накладної (далі - ПН) не відбувалась. Детальні пояснення додаються у файлі Пояснення. До пояснень додаються: 1) Рахунок на оплату № 84 від 17.04.2018 року; 2) Видаткова накладна № 73 від 23.04.2018 р.; 3) Подорожній лист службового автомобіля № 25 від 23.04.2018 р.; 4) Видаткова накладна від постачальника № 35 від 17.04.2018 року. 5) Платіжне доручення № 1978 від 26.10.2017 р.; 6) Платіжне доручення № 2414 від 16.04.2018".

Рішенням Комісії ГУ ДФС у м. Києві про реєстрацію накладної або відмову реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.05.2018 № 714965/36308885 в реєстрації податкової накладної від 23.04.2018 № 32 відмовлено з причини не надання платником податку копій документів, а саме: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахування наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.

Не погодившись з Рішенням Комісії ГУ ДФС у м. Києві, позивач 23.05.2018 подав скаргу на рішення Комісії ГУ ДФС у м. Києві про відмову у реєстрації ПН в ЄРПН. Рішенням Комісії ДФС з питань розгляду скарг від 01.06.2018 № 8826/36308885/2 скаргу залишено без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН без змін. Підстави: відсутні копії документів, що підтверджують факт придбання, виготовлення, вирощування або переробки ТМЦ/ чи можливість надання послуг, виконання робіт; відсутні копії документів, що підтверджують факт реалізації товарів (робіт, послуг) та/або документи надано не в повному обсязі.

14 травня 2018 року позивачем направлено до Єдиного реєстру податкових накладних - податкову накладну № 33 від 24.04.2018 на загальну суму 17 166,90 грн. Однак 14.05.2018 позивачем отримана Квитанція № 1, що зареєстрована за № 9091919199, з інформації якої вбачається, що "Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 24.04.2018 № 33 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платників податку". Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=0, "Р"=118759.0".

17 травня 2018 року позивачем надано Комісії ГУ ДФС у м. Києві Повідомлення № 16 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, а саме: "Податкова накладна виписана за першою подією - відвантаження ТМЦ. Оплата ТМЦ на момент виписки податкової накладної (далі - ПН) не відбувалась. Детальні пояснення додаються у файлі Пояснення. До пояснень додаються: 1) Рахунок на оплату № 85 від 17.04.2018; 2) Видаткова накладна № 75 від 24.04.2018; 3) Подорожній лист службового автомобіля № 18 від 24.04.2018; 4) Видаткова накладна від постачальника № 36 від 17.04.2018; 5) Платіжне доручення № 2415 від 16.04.2018".

Рішенням Комісії ГУ ДФС у м. Києві про реєстрацію накладної або відмову реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.05.2018 № 714966/36308885 в реєстрації податкової накладної від 24.04.2018 № 33 відмовлено з причини не надання платником податку копій документів, а саме: Договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахування наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.

Не погодившись з рішенням Комісії ГУ ДФС у м. Києві, позивач 23.05.2018 подав скаргу на Рішення Комісії ГУ ДФС у м. Києві про відмову у реєстрації ПН в ЄРПН. Рішенням Комісії ДФС з питань розгляду скарг від 01.06.2018 № 8825/36308885/2 скаргу залишено без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН без змін. Підстави: відсутні копії документів, що підтверджують факт придбання, виготовлення, вирощування або переробки ТМЦ/ чи можливість надання послуг, виконання робіт; відсутні копії документів, що підтверджують факт реалізації товарів (робіт, послуг) та/або документи надано не в повному обсязі.

11 травня 2018 року позивачем направлено до Єдиного реєстру податкових накладних - податкову накладну № 34 від 24.04.2018 на загальну суму 149 689,50 грн. Однак 11.05.2018 позивачем отримана Квитанція № 1, що зареєстрована за № 9090826968, з інформації якої вбачається, що "Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 24.04.2018 № 34 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 "Критеріїв ризиковості платників податку". Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=0, "Р"=99930.07".

17 травня 2018 року позивачем надано Комісії ГУ ДФС у м. Києві Повідомлення № 17 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, а саме: "Податкова накладна виписана за першою подією - відвантаження ТМЦ. Оплата ТМЦ на момент виписки податкової накладної (далі - ПН) не відбувалась. Детальні пояснення додаються у файлі Пояснення. До пояснень додаються: 1) Рахунок на оплату № 86 від 23.04.2018; 2) Видаткова накладна № 74 від 24.04.2018; 3) Подорожній лист службового автомобіля № 16 від 24.04.2018; 4) Видаткова накладна від постачальника № 2005 від 20.09.2017; 5) Видаткова накладна від постачальника № 03112017/19 від 06.11.2017; 6) ВМД № UA100200/2017/811767 від 15.12.2017; 7) ВМД № UA100200/2017/813010 від 27.12.2017; 8) ВМД № UA125020/2017/156396 від 20.12.2017.

Рішенням Комісії ГУ ДФС у м. Києві про реєстрацію накладної або відмову реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.05.2018 № 714967/36308885 в реєстрації податкової накладної від 24.04.2018 № 34 відмовлено з причини не надання платником податку копій документів, а саме: Договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахування наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.

Не погодившись з рішенням Комісії ГУ ДФС у м. Києві, позивач 23.05.2018 подав скаргу на рішення Комісії ГУ ДФС у м. Києві про відмову у реєстрації ПН в ЄРПН. Рішенням Комісії ДФС з питань розгляду скарг від 01.06.2018 № 8720/36308885/2 скаргу залишено без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН без змін. Підстави: відсутні копії документів, що підтверджують факт придбання, виготовлення, вирощування або переробки ТМЦ/ чи можливість надання послуг, виконання робіт; відсутні копії документів, що підтверджують факт реалізації товарів (робіт, послуг) та/або документи надано не в повному обсязі.

12 квітня 2018 року позивач направив до Єдиного реєстру податкових накладних - податкову накладну № 29 від 31.03.2018 на загальну суму 340 200,00 грн. Однак 12.04.2018 позивачем отримана Квитанція № 1, що зареєстрована за № 9065897535, з інформації якої вбачається, що "Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 31.03.2018 № 29 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 "Критеріїв ризиковості платників податку". Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=.00642811429619".

14 травня 2018 року позивач надав Комісії ГУ ДФС у м. Києві Повідомлення № 1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, а саме: "Податкова накладна виписана за першою подією - надання послуги. Оплата послуги на момент виписки податкової накладної (далі - ПН) не відбувалась. Детальні пояснення додаються у файлі Пояснення. До пояснень додаються: 1) Договір оренди № 29/12-2017 від 29.12.2017 р.; 2) Рахунок на оплату № 73 від 31.03.2018 року; 3) Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 66 від 31.03.2018 р.; 4) Договір оренди від 01.12.2016 року з ТОВ "ГРАН ПРІ", що дозволяє здачу приміщення в суборенду".

Рішенням Комісії ГУ ДФС у м. Києві про реєстрацію накладної або відмову реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 17.05.2018 № 705422/36308885 в реєстрації податкової накладної від 31.03.2018 № 29 відмовлено з причини не надання платником податку копій документів, а саме: Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.

Не погодившись з Рішенням Комісії ГУ ДФС у м. Києві, позивач 18.05.2018 подав скаргу на Рішення Комісії ГУ ДФС у м. Києві про відмову у реєстрації ПН в ЄРПН. Рішенням Комісії ДФС з питань розгляду скарг від 29.05.2018 № 7601/36308885/2 скаргу залишено без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН без змін. Підстави: відсутні копії документів, що підтверджують факт придбання, виготовлення, вирощування або переробки ТМЦ/ чи можливість надання послуг, виконання робіт; відсутні копії документів, що підтверджують факт реалізації товарів (робіт, послуг) та/або документи надано не в повному обсязі.

Позивач, відповідно до приписів пунктів 201.7 та 201.10 статті 201 Податкового кодексу України склав податкові накладні № 32 від 23.04.2018, № 33 від 24.04.2018, № 34 від 24.04.2018, № 29 від 31.03.2018 та направив їх засобами телекомунікаційного зв`язку до контролюючого органу з метою реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН).

Згідно отриманих Квитанцій №1 від 10.05.2018, від 14.05.2018, від 11.05.2018 та від 12.04.2018 вказані податкові накладні прийняті, але реєстрацію їх зупинено.

Позивачем направлено на адресу відповідача повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним № 32 від 23.04.2018, № 33 від 24.04.2018, № 34 від 24.04.2018 та № 29 від 31.03.2018.

За результатами розгляду поданих позивачем документів та пояснень Комісією ГУ ДФС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія ДФС) прийнято рішення, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних № 32 від 23.04.2018, № 33 від 24.04.2018, № 34 від 24.04.2018 та № 29 від 31.03.2018.

Позивач, не погоджуючись з рішеннями про відмову у реєстрації податкової накладної, вважаючи їх протиправними та такими, що підлягає скасуванню, звернувся з відповідним позовом до суду.

Оцінивши за правилами статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає, що позов підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Згідно з підпунктами "а", "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, згідно положень пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

Відповідно до пункту 188.1 статті 188 Податкового кодексу України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

За приписами пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до пункту 74.3 статті 74 Податкового кодексу України зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики

Згідно з пунктом 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246, податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 зазначеного Порядку після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200 1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16. статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Аналогічні норми містяться у пункті 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яким реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідач дійшов висновку про відповідність податкових накладних позивача критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.03.2017 № 567 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за № 753/30621.

Відповідачем запропоновано платнику податків надати пояснення та/або копії документів, "достатніх для прийняття рішень про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН".

Окружний адміністративний суд міста Києва приймає до уваги те, що в порушення підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, контролюючим органом не вказано у квитанціях конкретних документів, вичерпний перелік яких встановлений наказом Міністерства фінансів України від 13.03.2017 № 567 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за № 753/30621, які позивач має надати.

Вказаним наказом Міністерства фінансів України від 13.03.2017 № 567 затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 4 вказаних Критеріїв оцінки інформація за встановленою формою подається платником податку в електронному вигляді засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами. ДФС постійно розміщує на офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв`язку, якими може подаватися інформація за встановленою формою.

Відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Підпункт 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України визначає, що письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

Позивач направив в електронному вигляді до ДФС України пояснення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якого зупинено та документи на підтвердження реальності господарської операції.

Контролюючим органом доказів та обґрунтувань на спростування вказаних обставин суду надано не було, як і не було зазначено про причини неможливості їх надання.

Разом з тим, Комісією ДФС України, незважаючи на подання позивачем необхідних документів, прийнято оскаржувані рішення, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, підставою їх прийняття зазначено: "надання платником податку копій документів, які складні з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування". Інших підстав їх прийняття в рішеннях не зазначено.

У вказаних рішеннях не зазначено, які саме документи складені з порушенням законодавства та яких саме документів не вистачає для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних.

Абзацом другим постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" встановлено, що комісія Державної фіскальної служби приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

Згідно з абзацом третім вказаної Постанови підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16. статті 201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем на підтвердження реальності здійснення господарських операцій надавалися пояснення з додатками, а саме:

по податковій накладній №32 від 23.04.2018 - рахунок на оплату №84 від 17.04.2018, видаткова накладна №73 від 23.04.2018, подорожній лист службового автомобіля №25 від 23.04.2018, видаткова накладна від постачальника №35 від 17.04.2018, платіжне доручення №1987 від 26.10.2017, платіжне доручення №2414 від 16.04.2018;

по податковій накладній №33 від 24.04.2018 - рахунок на оплату №85 від 17.04.2018, видаткова накладна №75 від 24.04.2018, подорожній лист службового автомобіля №18 від 24.04.2018, видаткова накладна від постачальника №36 від 17.04.2018, платіжне доручення №2415 від 16.04.2018;

по податковій накладній №34 від 24.04.2018 - рахунок на оплату №86 від 23.04.2018, видаткова накладна №74 від 24.04.2018, подорожній лист службового автомобіля №16 від 24.04.2018, видаткова накладна від постачальника №2005 від 20.09.2017, видаткова накладна від постачальника №03112017/19 від 06.11.2017, ВМД №UА100200/2017/811767 від 15.12.2017, ВМД №UА100200/2017/813010 від 27.12.2017, ВМД №UА125020/2017/156396 від 20.12.2017;

по податковій накладній №29 від 31.03.2018 - договір оренди №29/12-2017 від 29.12.2017, рахунок на оплату №73 від 31.03.2018, акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №66 від 31.03.2018, договір оренди від 01.12.2016 з ТОВ ГРАН ПРІ , що дозволяє здачу приміщення в суборенду.

Проте, в порушення наведених вище вимог законодавства, оскаржувані рішення містять лише загальне твердження про ненадання первинних документів, без конкретизації (підкреслення) конкретного переліку документів, які, на думку комісії, не надані.

Таким чином, рішення суб`єкта владних повноважень не містять чіткої підстави їх прийняття, що свідчить про їх необґрунтованість.

У той же час, важливо розуміти, що головною рисою індивідуальних актів є їх конкретність (чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами владних повноважень, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, настанов для їх розв`язання що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; чітка відповідність такого акту нормам чинного законодавства.

Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі Суомінен проти Фінляндії (Suominen v. Finland), № 37801/97, п. 36, від 01.07.2003 вказано, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

Тобто, рішення фіскального органу не відповідають наведеним вище вимогам щодо чіткості та зрозумілості, та породжують їх неоднозначне трактування, що, у свою чергу, впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати волевиявлення суб`єкта владних повноважень.

Суд також зазначає, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН не спростовує ані факту здійснення платником податків господарської операції, ані факту наявності дати виникнення саме першої події (постачання товарів/послуг, або отримання коштів), що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.

Суд наголошує на тому, що в даній справі суд не надає оцінку реальності здійснення господарських операцій між позивачем та контрагентами, на підставі яких складено податкові накладні №№ 32,33,34,29, оскільки дане питання повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що відповідно до пункту 61.1 статті 61 Податкового кодексу України включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема, шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

У частині позовних вимог щодо оскарження дій комісії з питань розгляду скарг, суд виходить з наступного.

Як зазначено у пункті 56.23 статті 56 Податкового кодексу України оскарження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється у порядку, визначеному цією статтею з урахуванням таких особливостей:

- скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних подається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику;

- скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглядається в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, за участі уповноваженої особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;

- скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Термін розгляду скарги не може бути продовженим;

- якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних не надсилається платнику податків протягом 10-денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку.

Обов`язковою ознакою дій, рішень (в тому числі і актів) чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, які можуть бути оскаржені до суду, є те, що вони безпосередньо породжують певні правові наслідки для суб`єктів відповідних правовідносин і мають обов`язковий характер.

Позивач на власний розсуд визначає чи порушені його права рішеннями, дією або бездіяльністю суб`єкта владних повноважень, проте такі рішення, дія або бездіяльність у будь-якому випадку повинні бути такими, які породжують, змінюють або припиняють права та обов`язки у сфері публічно-правових відносин.

За таких обставин, дії та, як наслідок, прийняття оскаржуваних рішень комісії Державної фіскальної служби України з питань розгляду скарг самі по собі не створюють для позивача жодних правових наслідків у вигляді зміни або припинення його прав і не породжують для нього обов`язкових юридичних наслідків, з огляду на що, суд приходить до висновку про відсутність у позивача об`єкта судового захисту та, як наслідок, про відмову у задоволенні позовних вимог в цій частині.

Проте, ураховуючи положення частини другої статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає, що відповідачем не доведено правомірності рішень комісії Державної фіскальної служби, яка приймає рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з чим, для повного захисту прав позивача наявні підстави для визнання рішень комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі №8826/3630885/2 від 01.06.2018, №8825/3630885/2 від 01.06.2018, №8720/3630885/2 від 01.06.2018 та №7601/36308885/2 від 29.05.2018 протиправними та їх скасування.

Крім того, позивач у позовних вимогах просить суд вважати податкові накладні № № 29, 32, 33, 34 прийнятими та зареєстрованими (операційним днем), коли вони були надіслані Товариством з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ до Державної фіскальної служби України.

Відповідно до частини другої статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України захист порушених прав, свобод чи інтересів особи, яка звернулася до суду, може здійснюватися судом також в інший спосіб, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Таким чином, для повного захисту прав позивача, суд вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог, шляхом зобов`язання відповідача зареєструвати в ЄРПН податкові накладні датою їх фактичного подання, що у свою чергу є дотриманням гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Водночас, варто зазначити про наслідки відсутності реєстрації у ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, або реєстрації їх із порушенням встановленого Податковим кодексом України строку.

Так, у разі порушення строку реєстрації, застосовуються штрафні санкції, передбачені статтею 120 1 Податкового кодексу України, а згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в ЄРПН не дає права покупцю на включення сум ПДВ до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми ПДВ, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період. Також, у разі порушення продавцем/покупцем граничних строків реєстрації в ЄРПН податкової накладної та/або розрахунку коригування, покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний період заяву із скаргою на такого продавця/покупця.

Згідно з пунктом 20 Порядку № 1246 у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, враховуючи вказані наслідки, а також вимоги пункту 20 Порядку № 1246, суд вважає, що податкові накладні №№ 29, 32, 33, 34 потрібно вважати прийнятими та зареєстрованими протягом операційного дня, коли їх було надіслано платником податку.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Варто зазначити, що особливістю адміністративного судочинства є те, що обов`язок доказування в спорі покладається на відповідача - орган публічної влади, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії. Отже, вирішення даної справи залежить саме від доведеності відповідачем правомірності прийняття спірних рішень.

Згідно з частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню, а понесені позивачем судові витрати підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України.

З огляду на зазначене, керуючись статтями 77, 78, 139, 241, 243, 244, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ (ЄДРПОУ 36308885, адреса: провулок Чугуївський, 19-а, м. Київ, 03067) до Державної фіскальної служби України (ЄДРПОУ 39292197, адреса: Львівська площа, 8, м. Київ, 04053) про визнання протиправними рішення, зобов`язання вчинити дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8826/3630885/2 від 01.06.2018, щодо відмови в реєстрації податкової накладної №32 від 23.04.2018, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ .

Зобов`язати Державну фіскальну службу України здійснити реєстрацію податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ № 32 від 23.04.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8825/3630885/2 від 01.06.2018, щодо відмови в реєстрації податкової накладної № 33 від 24.04.2018, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ .

Зобов`язати Державну фіскальну службу України здійснити реєстрацію податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ №33 від 24.04.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8720/3630885/2 від 01.06.2018, щодо відмови в реєстрації податкової накладної №34 від 24.04.2018, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ .

Зобов`язати Державну фіскальну службу України здійснити реєстрацію податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ №34 від 24.04.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7601/36308885/2 від 29.05.2018, щодо відмови в реєстрації податкової накладної №29 від 31.03.2018, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ .

Зобов`язати Державну фіскальну службу України здійснити реєстрацію податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ №29 від 31.03.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 14096,00 грн (чотирнадцять тисяч дев`яносто шість гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України .

Товариство з обмеженою відповідальністю НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ (ЄДРПОУ 36308885, адреса: провулок Чугуївський, 19-а, м. Київ, 03067)

Державна фіскальна служба України (ЄДРПОУ 39292197, адреса: Львівська площа, 8, м. Київ, 04053).

Відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Р.О. Арсірій

Дата ухвалення рішення14.11.2019
Оприлюднено18.11.2019
Номер документу85643897
СудочинствоАдміністративне
Сутьрозгляд справи. Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва

Судовий реєстр по справі —640/19476/18

Ухвала від 26.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 03.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 12.06.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Ухвала від 13.03.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 14.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 20.01.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ісаєнко Юлія Анатоліївна

Рішення від 14.11.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Ухвала від 26.11.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні