П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
13 листопада 2019 р.зм.ОдесаСправа № 420/780/19
Головуючий в 1 інстанції: Токмілова Л.М.
Місце та час укладення судового рішення --:-- , м.Одеса
Повний текст судового рішення складений 22.04.2019 р.
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Крусяна А.В.,
суддів Градовського Ю.М., Яковлєва О.В.,
за участю секретаря судового засідання Синіговець А.В.,
представника позивача Голосова Ю.В., представника відповідача Мунтяна Є.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу приватної фірми Тєллус на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 22 квітня 2019 року у справі за адміністративним позовом приватної фірми Тєллус до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -
В С Т А Н О В И В:
11.02.2019р. приватна фірма (надалі - ПФ) Тєллус звернулася до суду з позовом до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення від 17.01.2019р. №0002595106 в частині застосування штрафу у сумі 89525,29грн. за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ 888627,37грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що приписи статті 120-1 ПК України містять множинне трактування прав платників податків, та є безпідставними висновки контролюючого органу щодо звільнення від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних які повинні одночасно відповідати двом умовам - не надаватися покупцю та складатися за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування; які оподатковуються за нульовою ставкою.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 22.04.2019р. у задоволенні позову відмовлено з підстав того, що стаття 120-1 ПК України відсилає до статті 201 ПК України виключно в частині визначення граничних строків, порушення яких тягне за собою відповідальність, а не визначення видів податкових накладних, порушення строків реєстрації яких не тягнуть за собою відповідальність. Пункт 201.10 статті 201 ПК України, на який посилається позивач, розрізняє податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, як різні категорії податкових накладних, які повинні бути зареєстрованими в ЄРПН, проте не зумовлює застосування інших норм ПК України без урахування мети їх запровадження. Отже, доводи позивача, що пункт 120-1.1 статті 120-1 ПК України повинен застосовуватися з урахуванням пункту 201.10 статті 201 ПК України і, як наслідок, звільнення від відповідальності за порушення строків реєстрації стосуються трьох видів (категорій) податкових накладних, є безпідставними.
Не погоджуючись з вказаним судовим рішенням позивач подав апеляційну скаргу, в якій посилається на помилкове застосування судом при вирішенні справи вимог законодавства, внаслідок чого просить рішення суду скасувати та прийняти нове про задоволення позовних вимог.
Заслухавши суддю-доповідача, розглянувши матеріали справи та перевіривши доводи апеляційної скарги, законність та обґрунтованість рішення суду в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що вона не підлягає задоволенню.
Судом першої інстанції встановлено, що 18.12.2018р. Головним управлінням ДФС в Одеській області на підставі пп.20.1.4 п.20.1 ст.20 та п.п.75.1.1 п.75.1 ст.75, ст.76 ПК України проведено камеральну перевірку своєчасності реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, дата виписки яких припадає на лютий - грудень 2017 року та січень - вересень 2018 року, за результатами якої складений акт перевірки від 18.12.2018р. №187/15-32-51-06/30210100.
Перевіркою встановлено порушення граничного строку, передбаченого ст.201 Податкового кодексу України, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою), а саме: податкової накладної №36 від 28.02.2018р., зареєстрованої 19.03.2018 (кількість днів затримки - 4); податкової накладної №605 від 31.12.2017р., зареєстрованої 02.02.2018р. (кількість днів затримки - 18); податкової накладної №548 від 31.12.2017р., зареєстрованої 22.01.2018р. (кількість днів затримки - 7); податкової накладної №24 від 28.02.2017р., зареєстрованої 20.03.2018р. (кількість днів затримки - 5); податкової накладної №606 від 31.12.2017р., зареєстрованої 02.02.2018р. (кількість днів затримки - 18); податкової накладної №549 від 31.12.2017р., зареєстрованої 22.01.2018р. (кількість днів затримки - 7); податкової накладної №28 від 31.03.2017р., зареєстрованої 18.04.2017р. (кількість днів затримки - 3); податкової накладної №607 від 31.12.2017р., зареєстрованої 02.02.2018р. (кількість днів затримки - 18); податкової накладної №550 від 31.12.2017р., зареєстрованої 22.01.2018р. (кількість днів затримки - 7); податкової накладної №41 від 30.04.2017р., зареєстрованої 16.05.2017р. (кількість днів затримки - 1); податкової накладної №3 від 30.04.2017р., зареєстрованої 19.05.2017р. (кількість днів затримки - 4); податкової накладної №2 від 30.04.2017р., зареєстрованої 19.05.2017р. (кількість днів затримки - 4); податкової накладної №608 від 31.12.2017р., зареєстрованої 02.02.2018р. (кількість днів затримки - 18); податкової накладної №551 від 31.12.2017р., зареєстрованої 19.01.2018р. (кількість днів затримки - 4); податкової накладної №50 від 31.05.2017р., зареєстрованої 19.06.2017р. (кількість днів затримки - 4); податкової накладної №552 від 31.12.2017р., зареєстрованої 22.01.2018р. (кількість днів затримки - 7); податкової накладної №609 від 31.12.2017р., зареєстрованої 02.02.2018р. (кількість днів затримки - 18); податкової накладної №553 від 31.12.2017р., зареєстрованої 22.01.2018р. (кількість днів затримки - 7); податкової накладної №58 від 30.11.2017р., зареєстрованої 19.12.2017р. (кількість днів затримки - 4); податкової накладної №610 від 31.12.2017р., зареєстрованої 02.02.2018р. (кількість днів затримки - 18); податкової накладної №35 від 28.02.2018р., зареєстрованої 19.03.2018р. (кількість днів затримки - 4); податкової накладної №17 від 31.07.2017р., зареєстрованої 18.08.2017р. (кількість днів затримки - 3); податкової накладної №554 від 31.12.2017р., зареєстрованої 22.01.2018р. (кількість днів затримки - 7); податкової накладної №22 від 31.08.2017р., зареєстрованої 18.09.2017р. (кількість днів затримки - 3); податкової накладної №555 від 31.12.2017р., зареєстрованої 22.01.2018р. (кількість днів затримки - 7); податкової накладної №612 від 31.12.2017р., зареєстрованої 02.02.2018р. (кількість днів затримки - 18); податкової накладної №34 від 30.09.2017р., зареєстрованої 19.10.2017р. (кількість днів затримки - 4); податкової накладної №613 від 31.12.2017р., зареєстрованої 02.02.2018р. (кількість днів затримки - 18); податкової накладної №556 від 31.12.2017р., зареєстрованої 22.01.2018р. (кількість днів затримки - 7); податкової накладної №70 від 31.10.2017р., зареєстрованої 17.11.2017р. (кількість днів затримки - 2); податкової накладної №557 від 31.12.2017р., зареєстрованої 22.01.2018р. (кількість днів затримки - 7); податкової накладної №614 від 31.12.2017р., зареєстрованої 02.02.2018р. (кількість днів затримки - 18); податкової накладної №60 від 30.11.2017р., зареєстрованої 22.12.2017р. (кількість днів затримки - 7); податкової накладної №59 від 30.07.2017р., зареєстрованої 19.12.2017р. (кількість днів затримки - 4); податкової накладної №558 від 31.12.2017р., зареєстрованої 22.01.2018р. (кількість днів затримки - 7); податкової накладної №615 від 31.12.2017р., зареєстрованої 02.02.2018р. (кількість днів затримки - 18); податкової накладної №616 від 31.12.2017р., зареєстрованої 02.02.2018р. (кількість днів затримки - 18); податкової накладної №547 від 31.12.2017р., зареєстрованої 19.01.2018р. (кількість днів затримки - 4); податкової накладної №559 від 31.12.2017р., зареєстрованої 22.01.2018р. (кількість днів затримки - 7); податкової накладної №246 від 31.01.2018р., зареєстрованої 19.02.2018р. (кількість днів затримки - 4); податкової накладної №37 від 28.02.2018р., зареєстрованої 20.03.2018р. (кількість днів затримки - 5); податкової накладної №46 від 31.03.2018р., зареєстрованої 17.04.2018р. (кількість днів затримки - 2); податкової накладної №32 від 30.04.2018р., зареєстрованої 17.05.2018р. (кількість днів затримки - 2); податкової накладної №8 від 15.05.2018р., зареєстрованої 01.06.2018р. (кількість днів затримки - 1); податкової накладної №3 від 10.05.2018р., зареєстрованої 01.06.2018р. (кількість днів затримки - 1); податкової накладної №2 від 10.05.2018р., зареєстрованої 01.06.2018р. (кількість днів затримки - 1); податкової накладної №79 від 31.05.2018р., зареєстрованої 18.06.2018р. (кількість днів затримки - 3); податкової накладної №74 від 30.06.2018р., зареєстрованої 17.07.2018р. (кількість днів затримки - 2); податкової накладної №77 від 30.06.2018р., зареєстрованої 18.07.2018р. (кількість днів затримки - 3); податкової накладної №76 від 30.06.2018р., зареєстрованої 17.07.2018р. (кількість днів затримки - 2); податкової накладної №91 від 31.07.2018р., зареєстрованої 20.08.2018р. (кількість днів затримки - 5); податкової накладної №381 від 31.08.2018р., зареєстрованої 17.09.2018р. (кількість днів затримки - 2); податкової накладної №243 від 30.09.2018р., зареєстрованої 19.10.2018р. (кількість днів затримки - 4). /а.с.19-22/
17.01.2019р. Головним управлінням ДФС в Одеській області, на підставі акта камеральної перевірки від 18.12.2018р.№187/15-32-51-06/30210100, за порушення ПФ Тєллус граничних термінів реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування до податкових накладних, визначених ст.201 Податкового кодексу України, винесено податкове повідомлення-рішення №0002595106, згідно якого до позивача застосовано штрафні санкції згідно зі статтею 120 1 .1 ПК України: за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ 888627,37грн. - застосовано штраф у розмірі 10% у сумі 89525,29грн.; за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних від 16 до 30 календарних днів на суму ПДВ 2333,59грн. - застосовано штраф у розмірі 20% у сумі 466,72грн. /а.с.23-24/
Не погоджуючись з винесеним податковим повідомленням-рішенням щодо застосування штрафу у розмірі 89525,29грн., позивач звернувся до суду з даним позовом до суду.
Перевіривши матеріали справи, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про безпідставність позовних вимог виходячи з наступного.
Згідно з п. 75.1 ст.75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Відповідно до пп. 75.1.1 п.75.1 ст.75 ПК України камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість, а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.
Порядок проведення камеральної перевірки встановлений статтею 76 ПК України.
Зокрема, камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов`язкова. Порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог статті 86 ПК України.
01 січня 2017 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні від 21.12.2016 року №1797-VIII.
Вищезазначеним законом доповнено підпункт 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 ПК України абзацом другим такого змісту: Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах .
Таким чином, законодавець конкретизував, що, зокрема, може бути предметом камеральної перевірки, і знову ж звернув увагу на порядок її проведення - виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах контролюючого органу, тобто, без виходу за податковою адресою платника податків та перевірки первісних бухгалтерських документів.
З огляду на вищевикладене, предметом камеральної перевірки, охоплюються питання своєчасності реєстрації податкових накладних. Виявлення контролюючим органом цього порушення не потребує наявності будь-яких документів платника податку або необхідності витребувати такі в останнього, достатніми є дані Єдиного реєстру податкових накладних, дані податкових декларацій та дані системи електронного адміністрування податку на додану вартість.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 05.06.2018р. у справі №803/1315/17.
Камеральна перевірка є одним із способів реалізації контрольної функції податкового органу, шляхом якої здійснюється систематичний контроль за своєчасністю нарахування та відображення всіх відомостей, які впливають на правильність декларування платником податків.
Разом з тим, об`єктом камеральної перевірки є виключно дані, які знаходяться в розпорядженні податкового органу, будь-які інші дані не можуть бути предметом дослідження податковим органом.
Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 23.06.2018р. у справі №803/552/17, від 21.06.2018р. у справі №813/448/17, від 27.02.2018р. у справі №808/918/17, від 13.02.2018 р. у справі №805/4016/16-а.
Згідно з абзацом 2 п. 76.3 ст.76 ПК України камеральна перевірка з інших питань проводиться з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу, тобто 1095 днів.
Враховуючи викладене, у податкового органу були правові підстави для проведення камеральної перевірки своєчасності реєстрації ПФ Тєллус податкової накладної та/або розрахунку корегування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, дата виписки яких припадає на лютий - грудень 2017 року та січень - вересень 2018 року, яка проводилась у приміщенні контролюючого органу на підставі даних інформаційно-телекомунікаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.
Пунктом 201.1 ст.201 ПК України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до п.201.10 ст.201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Так, згідно п.201.10 ст.201 ПК України реєстрацію податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснити з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Зареєструвати такий документ в Єдиному реєстрі податкових накладних можна з 0 до 23-ї години. Адже, відповідно до п. 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 29.12.2010р. №1246, внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування, до Єдиного реєстру податкових накладних здійснюється шляхом подання протягом операційного дня зазначених документів в електронній формі Державній податковій службі з використанням електронного цифрового підпису та внесення відповідних відомостей до Реєстру. Операційний день триває з 0 до 23-ї години.
Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.
Відповідно до підпункту 20.1.19 п.20.1 ст.20 ПК України контролюючі органи мають право, зокрема, застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи. Відповідно до пункту 111.1 статті 111 Податкового кодексу, за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, застосовуються такі види юридичної відповідальності, зокрема, фінансова.
Фінансова відповідальність за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства встановлюється та застосовується згідно з цим Кодексом та іншими законами. Фінансова відповідальність застосовується у вигляді штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені (пункт 111.2 статті 111 Податкового кодексу).
Відповідальність платників за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, встановлено статтею 120 1 Податкового кодексу.
Згідно з п.120 1 .1 ст.120 1 ПК України, порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів.
Вищенаведеними нормами передбачається відповідальність за порушення строку реєстрації податкової накладної у вигляді штрафу незалежно від причин, порушення вказаних строків.
Як вбачається з матеріалів справи, сам факт порушення ПФ Тєллус податкового законодавства щодо несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не спростовується позивачем, тобто фактично визнається ним, а спірним є питанням звільнення ПФ Тєллус від відповідальності з підстав не охоплення предметом камеральної перевірки питання оформлення податкових накладних за операціями, які підлягають оподаткуванню. /а.с.4,167/
Колегія суддів не приймає доводи апелянта щодо звільнення його від відповідальності у зв`язку з реєстрацією податкових накладних, у перевіряємому періоді, складених на постачання товарів/послуг для операцій які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою, виходячи з наступного.
Згідно вимог п. 8 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №1307 від 31.12.2015р. при складанні податкових накладних, особливості яких викладені в пунктах 10-15 цього Порядку, у верхній лівій частині таких накладних у графі не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причин робиться X та зазначається тип причин: 09 - складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість.
Як вбачається з податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних, ПФ Тєллус у їх верхній лівій частині у графі не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причин зроблена позначка X та зазначено тип причини 09 . /а.с.25-90/
Відповідно до п. 16 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №1307 від 31.12.2015р. до розділу А податкової накладної вносяться узагальнюючі дані за операціями, на які складається така податкова накладна, а саме: у рядку І зазначається загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку додану вартість; у рядках II - IV зазначаються суми податку на додану вартість, нараховані виходячи з обсягів постачання, зазначених у рядках V та VI; у рядках V - IX зазначаються загальні обсяги постачання товарів/послуг в розрізі кодів є зазначених у графі 8 нижньої табличної частини податкової накладної.
У разі складання податкової накладної на операції з постачання товарів/послуг які звільняються від оподаткування податком на додану вартість, рядки II - VIII не заповнюються.
Однак, як вбачається з податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних, ПФ Тєллус заповнені рядки I-V, а також міститься код ставки податку на додану вартість 7 або 20 , що свідчить про те, податкові накладні складені на постачання товарів/послуг для операцій, що оподатковуються податком на додану вартість. /а.с.25-90/
Водночас, п.120 1 .1 ст.120 1 ПК України встановлено, що виключення становлять податкові накладні, що не надаються отримувачу (покупцю), складені на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.
Тобто, такі податкові накладні повинні відповідати одночасно двом вимогам: 1) надаватися отримувачу (покупцю); 2) складатися на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою, чого не вбачається з податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних ПФ Тєллус , своєчасність реєстрації яких, перевірялася податковим органом в ході камеральної перевірки.
Таким чином, податкове повідомлення-рішення від 17.01.2019р. №0002595106 в частині застосування штрафу у сумі 89525,29грн. за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних на 15 і менше календарних днів і менше календарних днів на суму ПДВ 888627,37грн. є правомірним.
За правилами ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст.315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу приватної фірми Тєллус залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 22 квітня 2019 року залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повний текст судового рішення складений 14.11.2019р.
Головуючий суддя Крусян А.В. Судді Градовський Ю.М. Яковлєв О.В.
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.11.2019 |
Оприлюднено | 18.11.2019 |
Номер документу | 85644473 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Крусян А.В.
Адмінправопорушення
Новопсковський районний суд Луганської області
Чалий А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні