Ухвала
від 15.11.2019 по справі 766/1786/19
ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №766/1786/19

н/п 1-кс/766/16863/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15.11.2019 року м. Херсон

Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , розглянувши клопотання слідчого СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_2 , погоджене з прокурором Херсонської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів.

Клопотання вмотивоване тим, що в провадженні СВ Херсонського відділу поліції ГУ НП в Херсонській області перебуває кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12018230040004333 від 27.11.2018 року, за фактом розтрати службовими особами КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ХМР бюджетних коштів при проведенні господарських взаємовідносин з суб`єктами господарювання, за попередньою правовою кваліфікацією за ч. 2 ст.191 КК України. Відомості до ЄРДР за вказаним фактом внесено на підставі матеріалів УСБУ в області.

У ході досудового розслідування встановлено, що між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ХМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладався договір № 22 від 22.12.2017 на проведення робіт з «Реконструкції системи опалення адмінбудівлі по АДРЕСА_1 ». По вказаному договору, комунальним підприємством перераховано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » кошти в сумі 131011, 20 грн.

Разом з цим, в ході проведення працівниками УСБУ в області оперативних заходів встановлено, що в приміщенні адмінбудівля, по АДРЕСА_1 , взагалі відсутня систем опалення. Вказані відомості можуть свідчити про те, що роботи з системи опалення взагалі не проводились, що у свою чергу може свідчити про розтрату службовими особами КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ХМР коштів на проведення вказаних робіт.

Також, в ході слідства встановлено, що між Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ХМР та ФОП « ОСОБА_4 » укладався договір № 55 від 19.10.2018 на проведення робіт з «Поточного ремонту фасаду нежитлових приміщень будівлі «Зеленого театру» (м. Херсон, парк. Шевченківський).

В ході проведення працівниками УСБУ в області оперативних заходів встановлено, що роботи з ремонту фасаду вищевказаного театру проведено поверхово та не якісно, що може свідчити про необґрунтоване завищення їх вартості. Також, враховано той факт, що основним видом діяльності ФОП « ОСОБА_4 » є загальне прибирання будинків та лісозаготівля.

Разом з цим, в ході проведення працівниками УСБУ в області оперативних заходів встановлено, що роботи з поточного ремонту фасаду нежитлових приміщень будівлі «Зеленого театру» проведені не якісно та з можливим фактом завищення їх обсягів.

З метою надання вказаним фактам оцінки в рамках провадження призначено проведення відповідних експертиз, проведення яких доручено ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Важливе значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні мають оригінали документів, які перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , . АДРЕСА_2 ), як замовника робіт, а саме:

1. По фінансово господарським взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ):

- договір № 22 від 22.12.2017 на проведення робіт з «Реконструкції системи опалення адмінбудівлі по АДРЕСА_1 » з документами, які підтверджують їх виконання та оплату: платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в (у тому числі акт приймання виконаних робіт № 2 за грудень 2017 з актом вартості устаткування); довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ.

Крім того, у разі використання у проведені зазначених робіт субпідрядних організацій, документи що підтверджують зазначений факт (договори субпідряду з підтверджуючими документами щодо надання погодження на їх залучення до робіт та їх подальше виконання, листування з замовником з відповідями, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку за період з грудня 2018 року по сьогоднішній день; договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані договору субпідряду) та документами, які підтверджують перерахунок кошті залученим субпідрядним організаціям.

2. По фінансово господарським взаємовідносинам з ФОП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_3 ), а саме: договір № 55 на проведення робіт з «Поточного ремонту фасаду нежитлових приміщень будівлі «Зеленого театру» (м. Херсон, парк. Шевченківський) з документами, які підтверджують їх виконання та оплату: платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ.

Крім того, у разі використання у проведені зазначених робіт субпідрядних організацій, документи що підтверджують зазначений факт (договори субпідряду з підтверджуючими документами щодо надання погодження на їх залучення до робіт та їх подальше виконання, листування з замовником з відповідями, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку за період з грудня 2018 року по сьогоднішній день; договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані договору субпідряду) та документами, які підтверджують перерахунок кошті залученим субпідрядним організаціям.

Вказані документи мають важливе значення для встановлення обставин та оцінки фактам, які досліджуються в рамках вказаного провадження та можуть зберігатись у КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , . АДРЕСА_2 ), як замовника робіт по договорам.

Необхідність виїмки оригіналів вищевказаних документів обґрунтовується призначенням судових експертиз, в ході якої будуть дослідженні їх оригінали та надана оцінка щодо повноти та якості проведених робіт. Для проведення дослідження експертам, згідно наказу Мінюсту України № 53/5 від 08.10.1998 року, необхідно надати оригінали документів. Іншим способом ніж вилучити зазначенні документи не можливо забезпечити їх дослідження під час проведення експертизи.

Слідчий в судове засідання не з`явився, надав до суду заяву в якій просив провести розгляд справи за його відсутності. Клопотання підтримує у повному обсязі, просить задовольнити його з підстав викладених у ньому.

Відповідно до ст. 107 ч.4 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалось.

Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню.

Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Згідно приписівч.1ст.160КПК Українисторони кримінальногопровадження маютьправо звернутисядо слідчогосудді підчас досудовогорозслідування ізклопотанням протимчасовий доступдо речейі документів,за виняткомречей ідокументів доступдо якихзаборонено (ст.161КПК України).Слідчий маєправо звернутисяіз зазначенимклопотаннямза погодженням з прокурором.

Відповідно до пунктів 2, 3 ч.5, ч.6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, доведе неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів та наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; нададуть можливість використати як докази відомості, що містяться в цих речах і документах.

Слідчим суддею встановлено, що зазначені в клопотанні обставини та надані до нього докази дають достатньо підстав вважати, що неможливо іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів та нададуть можливість використати як докази відомості, що містяться в цих речах і документах, тому необхідно надати до них доступ та їх вилучення.

На підставі викладеного, керуючись ст. 159, ч.1 ст. 160, п.2 та п.3 ч.5, ч.6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл слідчому СВ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_2 , до доступу до речей та документів, вилучення їх оригіналів (здійснення виїмки), які перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) , а саме:

1. По фінансово господарським взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ):

- договір № 22 від 22.12.2017 на проведення робіт з «Реконструкції системи опалення адмінбудівлі по АДРЕСА_1 » з документами, які підтверджують їх виконання та оплату: платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в (у тому числі акт приймання виконаних робіт № 2 за грудень 2017 з актом вартості устаткування); довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ.

Крім того, у разі використання у проведені зазначених робіт субпідрядних організацій, також надати доступ до речей та документів, вилучення їх оригіналів (здійснення виїмки), а саме: договори субпідряду з підтверджуючими документами щодо надання погодження на їх залучення до робіт та їх подальше виконання, листування з замовником з відповідями, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку за період з грудня 2017 по 2018 роки; договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані договору субпідряду) та документами, які підтверджують перерахунок кошті залученим субпідрядним організаціям.

2. По фінансово господарським взаємовідносинам з ФОП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_3 ), а саме: договір № 55 від 19.10.2019 на проведення робіт з «Поточного ремонту фасаду нежитлових приміщень будівлі «Зеленого театру» (м. Херсон, парк. Шевченківський) з документами, які підтверджують їх виконання та оплату: платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ.

Крім того, у разі використання у проведені зазначених робіт субпідрядних організацій, також надати доступ до речей та документів, вилучення їх оригіналів (здійснення виїмки), а саме: договори субпідряду з підтверджуючими документами щодо надання погодження на їх залучення до робіт та їх подальше виконання, листування з замовником з відповідями, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку за період 2018 року по сьогоднішній день; договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані договору субпідряду) та документами, які підтверджують перерахунок кошті залученим субпідрядним організаціям.

Встановити строк дії ухвали до 15.12.2019 року.

Попередити відповідальну особу про наслідки невиконання ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

Дата ухвалення рішення15.11.2019
Оприлюднено12.06.2023
Номер документу85650371
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів

Судовий реєстр по справі —766/1786/19

Ухвала від 25.05.2020

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 25.11.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 21.11.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 15.11.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 21.10.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 09.10.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 16.07.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 01.07.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Мусулевський Я. А.

Ухвала від 01.02.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 01.02.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні