Рішення
від 11.11.2019 по справі 904/3947/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11.11.2019м. ДніпроСправа № 904/3947/19

Господарський суд Дніпропетровської області у складі судді Соловйової А.Є., за участю секретаря судового засідання Гаркуші К.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження справу

за позовом Східного територіального квартирно-експлуатаційного управління, м. Дніпро

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Керуюча будівельна компанія "Дніпро-Інвест-Буд", м. Дніпро

про стягнення вартості завищених об`ємів робіт та матеріалів в сумі 844 462,58 грн

Представники:

від позивача: Удод Б.В., довіреність №104/15 від 12.04.2019

від відповідача: Кучерова Л.О., довіреність №7/19 від 01.02.2019

СУТЬ СПОРУ:

Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління (далі - позивач) звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Керуюча будівельна компанія "Дніпро-Інвест-Буд" (далі - відповідач) про стягнення вартості завищених об`ємів робіт та матеріалів в сумі 844 462,58 грн за договорами підряду №277/2018/277, №278/2018/278, №279/2018/279 від 15.08.2018 на виконання робіт із будівництва казарми поліпшеного планування у військовому містечку №30, у м. Кривий Ріг.

В обґрунтування позовних вимог Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління зазначило, що в порушення вимог пункту 6.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 відповідачем завищено об`єми виконаних робіт та матеріалів за актами форми №КБ-2в в порівнянні з обсягами згідно з проведеними контрольними обмірами. Як зазначає позивач, вказані факти встановлені під час проведення перевірки та зафіксовано в актах контрольного обміру виконаних робіт № 9, 10, 11 з відомостями перерахунку вартості та аудиторському звіті за результатами фінансового аудиту та відповідності фінансово-господарської діяльності Східного ТКЕУ №520/6/14аз від 25.03.2019. Позивач вказує на те, що Східне ТКЕУ є бюджетною організацією, тому таким завищенням завдано шкоди державному бюджету на суму 844 462,58 грн

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 10.09.2019 позовна заява прийнята до розгляду та відкрито провадження у справі, розгляд справи ухвалено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження, призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 08.10.2019.

Ухвалою господарського суду від 08.10.2019 відкладено розгляд справи на 24.10.2019.

В засіданні 24.10.2019 представник позивача надав клопотання про долучення до матеріалів справи копій платіжних доручень №436 від 04.09.2018 на суму 508 984,35 грн, №435 від 04.098.2018 на суму 491 318,52 грн, №438 від 04.09.2018 на суму 463 063,69 грн на підтвердження здійснення попередньої оплати. Суд долучив клопотання з додатками до матеріалів справи.

Представник відповідача надав відзив вих. №77/19 від 21.10.2019 на позов про стягнення вартості завищених об`ємів робіт за договорами, який суд долучив до матеріалів справи. В обґрунтування своїх заперечень відповідач зазначив, що позивачем не враховані дії підрядника, вчинені на виконання будівельних робіт. Так, будівельний майданчик до передачі підряднику був засаджений багаторічними деревами, тому відповідач самостійно підготував його для проведення робіт. Крім того, замовник не надав технічні умови для підключення будмайданчика до джерел енерго- і водопостачання.

За твердженням відповідача, в ході виконання робіт він надавав відповідачу акти виконаних робіт КБ-2в в жовтні та грудні 2018 року, а останній здійснював оплату. У зв`язку з тим, що акти послуг на перевезення ґрунту та відповідні товарно-транспортні накладні, які підтверджують виконання цих робіт, знаходились на об`єктах у представника відповідача - виконроба, і внаслідок звільнення останнього були втрачені, відповідач не мав можливості надати їх при проведенні аудиту.

Відповідач зазначив, що мав намір продовжувати виконання будівельних робіт за договорами підряду, проте позивач відмовився від них, внаслідок чого ці договори були розірваніна підставі ст. 849 ЦК України.

24.10.2019 в засіданні оголошено перерву до 04.11.2019.

04.11.2019 представник позивача надав відповідь на відзив, яку суд долучив до матеріалів справи. Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління зазначило, що надані відповідачем акти надання послуг №3 від 17.09.2018, №4 від 18.09.2018, №5 від 19.09.2018, №6 від 20.09.2018. №7 від 21.09.2018, №8 від 21.09.2018 та товарно-транспортні накладні №1680 від 18.09.2018, №1675 від 17.09.2018, №1688 від 20.09.2018, №1684 від 19.09.2018, №1690 від 21.09.2018, №1691 від 21.09.2019 не містять даних про відношення до будь-яких договорів з будівництва казарм поліпшеного планування, тому не можуть підтвердити виконання робіт за цими договорами.

04.11.2019 в засіданні оголошено перерву до 07.11.2019.

07.11.2019 представник відповідача надав пояснення вих. №78/19 від 01.11.2019 до відзиву на позовну заяву по справі №904/3947/19 разом з відомостями коригування відомості №1 перерахунку вартості завищених обсягів робіт до актів обмірів №9, 10, 11 від 13.12.2018. ТОВ "Керуюча будівельна компанія "Дніпро-Інвест-Буд" вважає, що сума вартості завищених обсягів робіт згідно з актами обмірів №9, 10, 11 від 13.12.2018 по казармах №1, 2, 3 підлягає зменшенню до 397 077,90 грн. Крім того, представник відповідача надав заперечення вих. №79/19 від 07.11.2019, в яких вказав, що вважає безпідставними посилання позивача на те, що надані підрядником акти наданих послуг не можуть підтвердити виконання робіт, оскільки договір №16/09/18-01 є господарським договором укладеним ТОВ "Керуюча будівельна компанія "Дніпро-Інвест-Буд" з ПП "Профітранс" на надання послуг з перевезення ґрунтів з метою виконання зобов`язань за Договорами підряду. Суд долучив письмові пояснення, заперечення відповідача з додатками до матеріалів справи.

Представник позивача надав додаткові пояснення вих. № б/н від 07.11.2019, які суд долучив до матеріалів справи. Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління зазначило, що з 13 грудня 2018 року (проведення контрольних обмірів ) до жовтня 2019 року відповідач фактично визнавав наявність завищення ним обсягів робіт, і лише після звернення позивача до суду для захисту своїх інтересів відповідач почав заперечувати правильність актів контрольного обміру.

07.11.2019 в засіданні оголошено перерву до 11.11.2019.

В судове засідання, призначене на 11.11.2019, з`явився представник позивача, який підтримав позовні вимоги.

Представник відповідача з`явився в судове засідання, просив зменшити суму вартості завищених обсягів робіт до 397 077,90 грн.

В судовому засіданні 11.11.2019 оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

Між Східним територіальним квартирно-експлуатаційним управлінням (далі - позивач, замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Керуюча будівельна компанія "Дніпро-Інвест-Буд" (далі - відповідач, генпідрядник) укладені договори підряду (далі - Договори підряду):

- №277/2018/277 від 15.08.2018 на виконання робіт із будівництва казарми поліпшеного планування у військовому містечку №30, у м. Кривий Ріг (Том 1, арк.с. 129-141);

- №278/2018/278 від 15.08.2018 на виконання робіт із будівництва казарми поліпшеного планування у військовому містечку №30, у м. Кривий Ріг (Том 1, арк.с. 245-257);

- №279/2018/279 від 15.08.2018 на виконання робіт із будівництва казарми поліпшеного планування у військовому містечку №30, у м. Кривий Ріг (Том 2, арк.с. 166-178).

Згідно з п. 1.1. Договорів підряду, замовник доручає, а генпідрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов договору виконання робіт із будівництва об`єктів: "Будівництво будівлі казарми поліпшеного планування, №1, №2, №3, 17 отбр, ОК "Схід", м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, військове містечко №30 (код 45210000-2 - "Будівництво будівель" відповідно до ДК 021:2015), що виконується за рахунок державних коштів Державного бюджету України.

Відповідно до п. 1.2. Договорів підряду, генпідрядник зобов`язується у строк, що не перевищує 210 календарних днів з дати укладення договору, без врахування технологічної перерви, пов`язаної з відсутністю кошторисних призначень та фінансування замовника або з причини невідповідності погодних умов технології виконання робіт, виконати роботи з будівництва об`єктів та передати їх замовнику, а замовник прийняти і оплатити виконані роботи (об`єкт).

У відповідності до п. 2.1. Договорів підряду, генпідрядник зобов`язаний виконати передбачені цим договором роботи, якість яких повинна відповідати вимогам нормативно-правових актів, якими регламентовано відносини у сфері будівництва, проектній документації та умовам договору.

Укладені між сторонами договори є договорами будівельного підряду, а відтак правовідносини сторін підпадають під регулювання §1 "Загальні положення про підряд" та §3 "Будівельний підряд" глави 61 "Підряд" Цивільного кодексу України.

Відповідно до ч. 1 ст. 837 Цивільного кодексу України, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.

Згідно ч. 1 ст. 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.

У відповідності до ч. 2 ст. 875 Цивільного кодексу України договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.

Відповідно до ст. 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.

Приписами ст.180 Господарського кодексу України встановлено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов`язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.

За умовами п. 3.1. Договорів підряду, договірна ціна становить:

- за договором №277/2018/277 від 15.08.2018 - 13 200 000,00 грн;

- за договором №278/2018/278 від 15.08.2018 - 15 247 000,00 грн;

- за договором №279/2018/279 від 15.08.2018 - 13 090 000,00 грн.

Зазначена договірна ціна складена у відповідності до Правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) та є твердою, складається генпідрядником на підставі наданої ним цінової пропозиції згідно з вимогами нормативних документів у сфері ціноутворення в будівництві (п. 3.2. Договорів підряду).

За умовами п. 4.1.1. Договорів підряду, розрахунки за виконані роботи по об`єктам проводяться на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" за формою КБ-2в та "Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" за формою КБ-3.

Згідно з п. 4.1.2. Договорів підряду, після виконання генпідрядником робіт по об`єктам (повністю або частково) та надання замовнику документів, зазначених в пп. 4.1.1. Розділу IV Договорів, замовник встановленим порядком приймає ці роботи, якщо вони повністю відповідають визначеним умовам договору щодо якості та об`єму, в іншому випадку акти повертаються генпідряднику для усунення зауважень та коригування.

У відповідності до п. 4.1.3 Договорів підряду, документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються генпідрядником та передаються замовнику, який зобов`язаний протягом 3 календарних днів після отримання цих документів приступити до їх перевірки та приймання виконаних робіт.

Договори підряду набирають чинності з моменту їх підписання сторонами та діють до 31 грудня 2019 року, а в частині своїх зобов`язань та розрахунків до їх повного виконання сторонами (п. 10.1. Договорів підряду).

З огляду на те, що сторони досягнули згоди щодо усіх істотних умов договорів, Договори підряду вважаються укладеними.

Відповідно до статті 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

За змістом частин 1 та 3 статті 632 Цивільного Кодексу України, ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. Зміна ціни в договорі після його виконання не допускається.

Відповідно до статті 526 Цивільного Кодексу України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог законодавства, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Договір є обов`язковим для виконання сторонами (стаття 629 Цивільного Кодексу України).

Згідно зі статтею 525 Цивільного Кодексу України одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

За змістом статті 193 Господарського Кодексу України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Відповідно до ч. 4 ст. 882 Цивільного кодексу України, передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акту про це вказується в акті і він підписується другою стороною.

Після закінчення робіт між сторонами були підписані довідки про вартість виконаних робіт та акти приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в:

1) за договором №277/2018/277 від 15.08.2018 - №1 за жовтень 2018 на суму 111 439,87 грн (Том 1, арк.с. 14-17), №2 за грудень 2018 на суму 183 153,40 грн (Том 1, арк.с. 25-27) та №3 за грудень 2018 на суму 123 621,03 грн (Том 1, арк.с. 33-35), №4 за грудень 2018 на суму 95 125,39 грн (Том 1, арк.с. 39-42);

2) за договором №278/2018/278 від 15.08.2018 - №1 за жовтень 2018 на суму 127 585,94 грн (Том 1, арк.с.53-56), №2 за грудень 2018 на суму 277 376,99 грн (Том 1, арк.с. 64-66) та №3 за грудень 2018 на суму 170 438,80 грн (Том 1, арк.с. 71-74);

3) за договором №279/2018/279 від 15.08.2018 - №1 за жовтень 2018 на суму 95 000,58 грн (Том 1, арк.с. 85-88), №2 за листопад 2018 на суму 181 631,83 грн (Том 1, арк.с. 96-98), №3 за грудень 2018 на суму 132 142,98 грн (Том 1, арк.с. 104-106) та №4 за грудень 2018 на суму 116 378,09 грн (Том 1, арк.с. 110-113).

Зазначені в довідках про вартість виконаних робіт та актах приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в були сплачені позивачем на користь відповідача, що підтверджується копіями платіжних доручень №600 від 09.10.2018, №602 від 09.10.2018, №601 від 09.10.2018, №436 від 04.09.2018, №435 від 04.09.2018, №438 від 04.09.2018 в матеріалах справи (Том 1, арк.с. 22, 62, 94; Том 3, арк.с. 87, 88, 89).

Додатковими договорами №3 від 04.02.2019 до Договорів підряду, у зв`язку з порушенням Генпідрядником строку завершення виконання робіт перших етапів, визначених п. 5.1.1 договорів, більш, ніж на 20 календарних днів, сторони дійшли згоди розірвати Договори підряду, укладені між замовником та генпідрядником.

Пунктом 5 додаткових угод №3 від 04.02.2019 до Договорів передбачено, що генпідрядник зобов`язується у разі виявлення, після фактичного обміру, завищення об`ємів та вартості робіт за договорами згідно форм КБ-2в та КБ-3, відшкодувати замовнику вартість завищених робіт та сплатити відповідні штрафні санкції.

Під час проведення фінансового аудиту та відповідності фінансово-господарської діяльності позивача за період з 01.10.2017 до 01.11.2018, проведеного Південним територіальним управлінням внутрішнього аудиту Департаменту внутрішнього аудиту Міністерства оборони України, було досліджено порядок організації будівництва та з метою визначення відповідності обсягів виконаних робіт у порівнянні з актами приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, на підставі наказу начальника Східного ТКЕУ №79 від 12.11.2018 "Про проведення контрольних обмірів на об`єктах будівництва, реконструкції та капітального ремонту" із залученням за напрямками відповідальності призначених осіб Східного ТКЕУ, технічного нагляду та Генпідрядника, проведені контрольні обміри обсягів виконаних робіт, відображених по актах приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в за Договорами підряду.

Проведеними в ході аудиту перевірками розрахунків, правильності застосування одиничних розцінок, відповідності умовам укладених договорів по актах приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та проведеними контрольними обмірами на об`єктах будівництва будівель казарм поліпшеного планування встановлено безпідставне завищення обсягів та вартості виконаних робіт за актами приймання виконаних будівельних робіт ф. КБ-2в із фактичним виконанням на об`єктах на загальну суму 844 462,58 грн , а саме:

- згідно з актом контрольного обміру №9 від 13.12.2018 (Том 1, арк.с. 46-47), за договором №277/2018/277 від 15.08.2018 - 218 746,42 грн

- відповідно до акта контрольного обміру №10 від 13.12.2018 (Том 1, арк.с. 78-79), за договором №278/2018/278 від 15.08.2018 - 377 195,09 грн;

- у відповідності до акта контрольного обміру №11 від 13.12.2018 (Том 1, арк.с. 117-118), за договором №279/2018/279 від 15.08.2018 - 248 521,07 грн.

Правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні визначено Законом України "Про основні засади державного фінансового контролю в Україні".

Здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю). Орган державного фінансового контролю у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, цим Законом, іншими законодавчими актами, актами Президента України та Кабінету Міністрів України (ст.1).

Головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі (ст. 2).

Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України "Про основні засади державного фінансового контролю в Україні", інспектування здійснюється органом державного фінансового контролю у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті

Відповідно до приписів ст.13 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом..

Отже, в порушення вимог пункту 6.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 відповідачем було завищено об`єми виконаних робіт та матеріалів по вищевказаних актах форми №КБ- 2в в порівнянні з обсягами, згідно проведених контрольних обмірів.

Зазначені факти встановлено під час проведення перевірки та зафіксовано в актах контрольного обміру виконаних робіт №9, 10, 11 з відомостями перерахунку вартості та Аудиторському звіті за результатами фінансового аудиту та відповідності фінансово-господарської діяльності Східного територіального квартирно-експлуатаційного управління №520/6/14аз від 25.03.2019.

Разом з цим, під час розгляду справи відповідач надав суду акти надання послуг №3 від 17.09.2018 на суму 105 916.80 грн, №4 від 18.09.2018 на суму 17 578,80 грн, №5 від 19.09.2018 на суму 14 803,20 грн, №6 від 20.09.2018 на суму 116 820,00 грн. №7 від 21.09.2018 на суму 24 672,00 грн, №8 від 21.09.2018 на суму 57 631,92 грн; товарно-транспортні накладні №1680 від 18.09.2018, №1675 від 17.09.2018, №1688 від 20.09.2018, №1684 від 19.09.2018, №1690 від 21.09.2018, №1691 від 21.09.2019 на підтвердження часткового виконання ним робіт за Договорами підряду; відомості коригування відомості №1 перерахунку вартості завищених обсягів робіт до актів обмірів №9, 10, 11 від 13.12.2018.

Оцінюючи надані відповідачем докази, суд відхиляє доводи позивача про те, що вони не стосуються Договорів підряду, оскільки, по-перше, в зазначених актах міститься посилання на договір №16/09/18-01 перевезення вантажів автомобільним транспортом від 16.09.2019 (Том 3, арк.с. 142-143), укладений між ТОВ "Керуюча будівельна компанія "Дніпро-Інвест-Буд" і ПП "Профітранс", предметом якого є: надання послуг автотранспорту з перевезення ґрунтів на об`єкті з будівництва казарм №1, №2, №3, військового містечка №30, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область ; по-друге, в наданих відповідачем товарно-транспортних накладних визначено пункт розвантаження ґрунтів - м. Кривий Ріг, як і в п. 5.1.2 Договорів підряду: "Місце виконання робіт - м. Кривий Ріг". Відтак, договір №16/09/18-01 перевезення вантажів автомобільним транспортом від 16.09.2019 фактично є договором субпідряду, укладеного відповідачем з метою виконання своїх зобов`язань за Договорами підряду.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що вищезазначені акти надання послуг і товарно-транспортні накладні є належними доказами, які підтверджують виконання відповідачем робіт з перевезення ґрунтів за Догорами підряду, а відтак суд вважає обґрунтованими доводи відповідача щодо зменшення вартості завищених обсягів робіт до 397 077,90 грн. За таких обставин, позовні вимоги підлягають задоволенню частково.

За приписами ст. 129 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір підлягає стягненню з відповідача на користь позивача пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 2, 73, 74, 76-79, 86, 91, 129, 233, 238, 240, 241, 252, 254, 256-259 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Східного територіального квартирно-експлуатаційного управління до Товариства з обмеженою відповідальністю "Керуюча будівельна компанія "Дніпро-Інвест-Буд" про стягнення вартості завищених об`ємів робіт та матеріалів в сумі 844 462,58 грн - задовольнити частково.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Керуюча будівельна компанія "Дніпро-Інвест-Буд" (49069, м. Дніпро, вулиця Карла Лібкнехта, будинок 58/1, код ЄДРПОУ 30375573) на користь Східного територіального квартирно-експлуатаційного управління (49005, м. Дніпро, вулиця Феодоcійська, будинок 13, код ЄДРПОУ 26614946) вартість завищених об`ємів робіт та матеріалів в сумі 397 077,90 грн (триста дев`яносто сім тисяч сімдесят сім гривень 90 копійок), судовий збір в сумі 5 956,17 грн (п`ять тисяч дев`ятсот п`ятдесят шість гривень 17 копійок).

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення набирає законної сили у відповідності до статті 241 Господарського процесуального кодексу України та може бути оскаржено до Центрального апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 15.11.2019.

Суддя А.Є. Соловйова

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення11.11.2019
Оприлюднено18.11.2019
Номер документу85679296
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/3947/19

Судовий наказ від 12.06.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 12.06.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 07.06.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 25.03.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 17.03.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Судовий наказ від 06.12.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Рішення від 11.11.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 08.10.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 10.09.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні