Ухвала
від 20.09.2013 по справі 366/2789/13-к
ІВАНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Копія

Єдиний унікальний номер 366/2789/13-к

Номер провадження 1-кс/366/240/13

У Х В А Л А

смт. Іванків « 20» вересня 2013 р.

Слідчий суддя Іванківського районного суду Київської області Слободян Н.П., за участю сторони кримінального провадження - слідчого СВ Відділу Зони Чорнобильської АЕС ГУ МВС України в Київській області Волинського В.О., при секретарі Мартовицькій Н.Є., розглянувши клопотання слідчий СВ відділу зони Чорнобильської АЕС ГУ МВС України в Київській області Волинського В.О., погоджене зі старшим прокурором Прип`ятської спеціальної прокуратури Київської області Шевченко О.О., про призначення позапланової документальної виїзної ревізії, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 22012100000000012 від 21.11.2012 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.210 КК України

в с т а н о в и в :

Старший звернувся до суду з клопотанням про призначення позапланової документальної виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів «Техноцентр» (код ЄДРПОУ 23570533), яке відповідно до наказу МНС України № 1086 від 09.12.2010 року «Про реформування державних підприємств зони відчуження» було ліквідоване 17.07.2013 року і правонаступником якого є Державне спеціалізоване підприємство Централізоване підприємство з поводження з радіаційними відходами «ЦППРВ» (код ЄДРПОУ 37197102), юридична та фактична адреса: м.Чорнобиль, вул. Кірова, 52 та Управління капітального будівництва зони відчуження «УКБЗВ» (код ЄДРПОУ 37197046), юридична та фактична адреса: м.Чорнобиль, вул. Радянська, 10.

Своє клопотання слідчий мотивує тим, що на виконання наказу Міністра України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи «Про створення Управління капітального будівництва у складі Замовника будівництва комплексу «Вектор» ДСП «Техноцентр» від 22.09.2001 року № 223, наказом генерального директора Державного спеціалізованого підприємства "Центр переробки та захоронення техногенних відходів "Техноцентр" (далі за текстом ДСП "Техноцентр") ОСОБА_1 від 27.09.2001 року № 161, у складі ДСП «Техноцентр» створено відособлений підрозділ «Управління капітального будівництва» , функціонування якого з 2002 року здійснюється на підставі Положення про управління капітального будівництва

У 2008 році генеральним директором Українського державного об`єднання "Радон" - директором ДСП "Техноцентр" ОСОБА_1 . затверджено Положення про службу замовника з капітального будівництва комплексу виробництв "Вектор» ,якевизначає правовий статус, цілі, предмет діяльності та управління Служби замовника з капітального будівництва комплексу виробництв "Вектор".

Планами використання бюджетних коштів на 2007-2009 роки за КПКВ 3201190 "Будівництво пускового комплексу "Вектор", КЕКВ 2123 "Інше будівництво (придбання)" та КЕКВ 2410 "Капітальні трансфери підприємствам (установам, організаціям)" передбачено фінансування вказаної програми, в тому числі видатків на заробітну плату, нарахування на заробітну плату працівників Служби замовника ДСП "Техноцентр".

Згідно з планом використання бюджетних коштів на 2007 рік (із змінами) за КПКВ 3201190 «Будівництво пускового комплексу «Вектор» КЕКВ 2123 «Інше будівництво (придбання)» підприємству затверджено видатки на загальну суму 40 553,00 тис. грн.,у тому числі за загальним фондом -15 000,00 тис. грн., з яких видатки на утримання служби замовника затверджено в розмірі -1 296, 34 тис. грн., у тому числі:

- оплата праці працівників - 743, 54 тис. грн.;

- нарахування на заробітну плату - 320, 23 тис. грн..;

- придбання предметів постачання і матеріалів, оплата послуг та інші видатки - 129, 40 тис. грн.;

- видатки, пов`язані з роботою вахтовим методом -101, 67 тис. грн..;

- окремі заходи по реалізації державних ( регіональних) програм -1, 5 тис. грн..

Згідно даних пояснювальної записки витрати на оплату праці розраховані, виходячи з місячного фонду оплату праці в сумі 51 496,00 грн. з урахуванням коефіцієнтів підвищення заробітної плати на 2007 рік. Місячний фонд оплати праці працівників УКБ згідно штатного розпису, впровадженого з 14.12.2006 року, складає 23 565,00 гривень. Надбавка за виконання робіт вахтовим методом розрахована з працівників УКБ у кількості 39 чоловік, проте згідно штатного розпису, впровадженого з 14.12.2006 року кількість працівників управління капітального будівництва складає 18 чоловік.

Відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2008 рік ( із змінами), за КПКВ 3201190 «Будівництво пускового комплексу «Вектор» КЕКВ 2123 «Інше будівництво (придбання)» підприємству затверджено видатки на загальну суму 40 553, 00 тис. грн.,у тому числі за загальним фондом -15 000,00 тис. грн., з яких видатки на утримання служби замовника затверджено в розмірі 866, 77 тис. грн., у тому числі:

- оплата праці працівників - 486,90 тис. грн.;

- нарахування на заробітну плату -213, 70 тис. грн.;

- придбання предметів постачання і матеріалів, оплата послуг та інші видатки -99, 57 тис. грн..;

- видатки, пов`язані з роботою вахтовим методом - 66,60 тис. грн..;

Видатки на утримання Служби замовника на 2008 рік за КЕКВ 2410 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» (далі КЕКВ 2410) затверджено за загальним фондом в розмірі -1 230,08 тис. грн., у тому числі:

- оплата праці працівників -736,22 тис. грн..;

- нарахування на заробітну плату -313, 45 тис. грн..;

- придбання предметів постачання і матеріалів, оплата послуг та інші видатки - 111, 92 тис. грн..;

- видатки, пов`язані з роботою вахтовим методом - 68, 49 тис. грн..

Згідно даних пояснювальної записки витрати на оплату праці розраховані з місячного фонду оплати праці в сумі - 46 565, 26 грн. з урахуванням коефіцієнтів підвищення заробітної плати за 2008 рік. Згідно штатного розпису, затвердженого генеральним директором Укр.ДО «Радон» - директором ДСП «Техноцентр» ОСОБА_1 , впровадженого з 01.07.2007 року, місячний фонд оплати праці працівників УКБ складав 38 096,00 гривень. Надбавка за виконання робіт вахтовим методом розрахована виходячи з працівників УКБ у кількості 26-31 чоловік, проте згідно штатного розпису, впровадженого з 01.07.2007 року кількість працівників УКБ складала 25 чоловік.

Згідно з планом використання бюджетних коштів на 2009 рік, за КПКВ 3201190 КЕКВ 2410 підприємству затверджено видатки за спеціальним фондом на загальну суму 35 277,00 тис. грн. Видатки на утримання Служби замовника затверджено в сумі 2 145, 50 тис. грн.,у тому числі:

- оплата праці працівників - 1 265, 80 тис. грн..;

- нарахування на заробітну плату -585, 36 тис. грн.;

- придбання предметів постачання і матеріалів, оплата послуг та інші видатки -148, 84 тис. грн..;

- видатки, пов`язані з роботою вахтовим методом -145, 50 тис. грн.

Згідно даних пояснювальної записки витрати на оплату праці розраховані виходячи з місячного фонду оплати праці в сумі 53 860,00 грн. з урахуванням коефіцієнтів підвищення заробітної плати за 2009 рік. Згідно штатного розпису, впровадженого з 01.10.2008 року місячний фонд оплати праці працівників УКБ склав 40 961,00 гривень. Надбавка за виконання робіт вахтовим методом розрахована виходячи з працівників УКБ у кількості 23, 25, та 27 чоловік, проте, згідно штатного розпису, впровадженого з 01.08.2008 року, кількість працівників УКБ складала 22 чоловіки.

Встановлено, що протягом 2007-2009 років за рахунок коштів, виділених на утримання УКБ за КПКВ 3201190 КЕКВ 2123, 2410, здійснювались видатки, пов`язані з роботою вахтовим методом працівників інших структурних підрозділів підприємства.

Згідно наказів про виконання програмних робіт за 2008 -2009 роки окремі працівники, які відповідно до наказів про прийом/ переведення на роботу та штатних розписів не є працівниками УКБ, а працюють в інших структурних підрозділах підприємства, у 2008 році залучались для виконання різного роду робіт, пов`язаних з будівництвом пускового комплексу виробництв «Вектор» , у 2009 році закріплялись за КЕКВ 2410 з метою економного використання бюджетних коштів та рівномірного розподілу накладних витрат та відповідно їх заробітна плата та надбавки за вахтовий метод роботи відносилась до кошторису витрат на утримання служби замовника.

Окрім цього, протягом періоду з 2007 року по 2009 рік за рахунок коштів на утримання УКБ проведені видатки на заробітну плату з надбавкою за вахтовий метод роботи деяким іншим працівникам підприємства, які відсутні у штаті УКБ і прийняті переведені на роботу до інших структурних підрозділів.

З листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.03.2011 № 23-13/1751/0/6-11 вбачається, що головний розпорядник бюджетних коштів, на підставі власного розпорядчого документа створює службу замовника будівництва, або покладає виконання функцій замовника будівництва на свій структурний підрозділ, або делегує функції замовника іншій особі. До того ж, у разі залучення до виконання функцій замовника будівництва інших структурних підрозділів розпорядника бюджетних коштів або їх окремих фахівців, оплата виконання таких функцій здійснюється в межах видатків, передбачених на утримання таких структурних підрозділів за їх основним призначенням, а фахівців - за їх основних місцем роботи.

У матеріалах кримінального провадження міститься акт позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів «Техноцентр» за період з 01.01.2007 по 31.12.2009 № 33-31/06 від 21.04.2011 року, відповідно до якого встановлено нецільове використання бюджетних коштів на суму 2 085 933, 54 грн. та акт позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами» ( далі ДСП «ЦППРВ» ) за період з 01.01.2007 по 09. 12. 2010 № 17-31/19 від 31.05.2012, відповідно до якого за період з 01.01.2007 по 31.12. 2009 року службовими особами ДСП «Техноцентр» допущено нецільове використання бюджетних коштів на суму 1 981 635,02 грн.

Зважаючи , що проведеними ревізіями за один і той же період встановлено суми нецільового використання бюджетних коштів , що суттєво відрізняються, та зважаючи на те, що під час проведення позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності ДСП «ЦППРВ» ( у період з 24.04.12 по 24.05.12 ) ревізори, не маючи у розпорядженні оригіналів платіжних доручень, підписаних конкретними керівниками ДСП «Техноцентр» , в частині посилалися на реєстри платіжних доручень і не могли достовірно встановити ким саме зі службових осіб ДСП «Техноцентр» та на яку суму допущено нецільове використання бюджетних коштів, виникла потреба у призначенні та проведенні позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів "Техноцентр".

Слідчий суддя, вислухавши слідчого, який своє клопотання підтримав, ознайомившись з матеріалами кримінального провадження, доданими до клопотання, перевіривши відповідність даного клопотання вимогам ч.2 ст. 160 КПК України, приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Суд вважає, що клопотання слідчого підлягає задоволенню, оскільки для забезпечення всебічного, повного і об`єктивного дослідження обставин справи необхідно проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності КУ «Станція швидкої медичної допомоги Волноваського району» , для дачі висновку про законність та обґрунтованість перерахування грошових коштів та їх використання працівниками КУ «Станція швидкої медичної допомоги Волноваського району» .

Для забезпечення всебічного, повного і об`єктивного дослідження обставин справи, суд вважає, що слід призначити позапланову документальну виїзну ревізію.

Керуючись ст. 110, 372, 395 КПК України

у х в а л и в :

1. Надати дозвіл слідчому СВ Відділу Зони Чорнобильської АЕС ГУ МВС України в Київській області Волинському В.О. на проведення позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів "Техноцентр" (код ЄДРПОУ 23570533), яке відповідно до наказу МНС України № 1086 від 09.12.2010 року «Про реформування державних підприємств зони відчуження» було ліквідоване 17.07.2013 року і правонаступником якого є Державне спеціалізоване підприємство Централізоване підприємство з поводження з радіаційними відходами «ЦППРВ» (код ЄДРПОУ 37197102, юридична та фактична адреса: м.Чорнобиль, вул. Кірова, 52 та Управління капітального будівництва зони відчуження «УКБЗВ» (код ЄДРПОУ 37197046), юридична та фактична адреса: м.Чорнобиль, вул. Радянська, 10.

2. Ревізію провести у період з 24 вересня 2013 року по 09 жовтня 2013 року включно (у робочі дні відповідно до графіку роботи персоналу на 2013 рік 4х3 (понеділок - четвер), а саме: 24-26.09.2013р.; 30.09-03.10.2013 р.; 07-09.10.2013 р. включно.

3.На вирішення ревізії поставити наступні питання:

1. Чи у відповідності із чинним законодавством використовувались бюджетні кошти Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів «Техноцентр» протягом періоду з 01.01.2007 року до 31.12.2009 р.?

2. На підставі яких розпорядчих та фінансових документів ДСП "Техноцентр", перерахувало грошові кошти на користь працівників структурних підрозділів, в тому числі і тим, які не входили до складу служби замовника з капітального будівництва комплексу виробництв «Вектор» ?

3. Яке джерело походження грошових коштів, перерахованих з розрахункових рахунків ДСП "Техноцентр" в період з 01.01.2007 року до 31.12.2009 року на користь працівників структурних підрозділів зазначеного підприємства, в тому числі і тим, які не входили до складу служби замовника з капітального будівництва комплексу виробництв «Вектор» ?

4. Які при цьому порушення чинного законодавства були допущені , ким саме зі службових осіб ДСП «Техноцентр» , у який період часу та на яку суму ?

5. Чи могли зазначені грошові кошти використовуватися для виплати працівникам структурних підрозділів ДСП "Техноцентр", які не входили до складу служби замовника з капітального будівництва комплексу виробництв «Вектор» , заробітної плати, нарахувань на заробітну плату, надбавок за роботу вахтовим методом, перерахувань внесків до державних цільових фондів ? Якщо ні, то встановити конкретних осіб, яким безпідставно здійснено такі нарахування та виплати, суми виплат конкретним працівникам .

6. Чи за цільовим призначенням і з дотриманням вимог бюджетного законодавства України були виділені і використані грошові кошти державного бюджету, які були перераховані з розрахункових рахунків ДСП « "Техноцентр" в період з 01.01.2007 року до 31.12.2009 року на користь працівників структурних підрозділів зазначеного підприємства, в тому числі і тих, які не входили до складу служби замовника з капітального будівництва комплексу виробництв «Вектор» ДСП «Техноцентр» ? Якщо зазначені грошові кошти були виділені і використані не за цільовим призначенням, то які при цьому при цьому порушення чинного законодавства були допущенні і ким саме, на яку суму у який період часу ?

7. Чи були завдані збитки державі в наслідок нецільового використання грошових коштів Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів "Техноцентр" в період з 01.01.2007 року до 31.12.2009 року?

4. Ухвала оскарженню не підлягає і на підставі ст. 165 КПК України підлягає виконанню особами, які зазначені в ухвалі як володільці документів.

Слідчий суддя Слободян Н.П.

Дата ухвалення рішення20.09.2013
Оприлюднено19.11.2019
Номер документу85690741
СудочинствоКримінальне
Сутьпризначення позапланової документальної виїзної ревізії, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 22012100000000012 від 21.11.2012 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.210 КК України

Судовий реєстр по справі —366/2789/13-к

Ухвала від 03.10.2013

Кримінальне

Іванківський районний суд Київської області

Слободян Н. П.

Ухвала від 20.09.2013

Кримінальне

Іванківський районний суд Київської області

Слободян Н. П.

Ухвала від 15.10.2013

Кримінальне

Іванківський районний суд Київської області

Слободян Н. П.

Ухвала від 04.10.2013

Кримінальне

Іванківський районний суд Київської області

Слободян Н. П.

Ухвала від 10.10.2013

Кримінальне

Іванківський районний суд Київської області

Слободян Н. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні