Ухвала
від 18.11.2019 по справі 639/1150/18
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа №639/1150/18

Провадження №1-кс/639/3809/19

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 листопада 2019 року м. Харків

Слідчий суддя Жовтневого районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю: секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Харкові клопотання т.в.о. начальника відділення СВ Новобаварського ВП ГУНП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_4 , погоджене прокурором Харківської місцевої прокуратури № 2 ОСОБА_3 , про надання тимчасового доступу до речей і документів по кримінальному провадженню № 42017221080000291 від 15.08.2019 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 275 КК України,-

В С Т А Н О В И В:

До Жовтневого районного суду м. Харкова надійшло клопотання т.в.о. начальника відділення СВ Новобаварського ВП ГУНП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_4 , погоджене прокурором Харківської місцевої прокуратури № 2 ОСОБА_3 , про надання тимчасового доступу до речей і документів по кримінальному провадженню № 42017221080000291 від 15.08.2019 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 275 КК України.

Клопотання обґрунтовано тим, що СВ Новобаварського ВП ГУНП у Харківській області проводить досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42017221080000291 від 15.08.2019 з попередньою кваліфікацією ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 275 КК України.

В ході досудового слідства встановлені факти нанесення збитків державі в зв`язку з зловживання владою та службовим становищем, умисним, з корисливих мотивів використанням влади всупереч інтересам служби, діючи за попередньою змовою із невстановленими особами, зловживаючи своїм службовим становищем, заволоділи державними грошовими коштами Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

За результатом моніторингу сайту державних закупівель« ІНФОРМАЦІЯ_2 » встановлені факти укладання цивільно - правових угод за завищеними цінами

а саме - договору про закупівлю №51/10 КС/17 від 24.10.2017 року, та виконання робіт з реконструкції водоводувід Лідного до 26 н/с (адреса розташування об`єкту: 61000, м. Харків, Новобаварський район, в районі вул. Виконкомівській) між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Питання вчинення фінансово - господарських операцій чи правочинів з коштами або іншим майном, одержаними внаслідок вчинення суспільно небезпечного протиправного діяння, спрямованих на приховання чи маскування незаконного походження таких коштів або іншого майна чи володіння ними, прав на такі кошти або майно, джерела їх походження, місцезнаходження, переміщення, зміну їх форми (перетворення), а так само набуття, володіння або використання коштів чи іншого майна, одержаних внаслідок вчинення суспільно небезпечного протиправного діяння, що передувало легалізації (відмиванню) доходів потребує додаткового вивчення.

Обов`язковому аналізу та дослідженню підлягає вивчення фінансово господарських операцій, які проводились між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » протягом 2017-2019 років на предмет відповідності їх форми та змісту (принцип превалювання змісту над формою, за яким операції повинні обліковуватись відповідно до їх сутності, а не лише виходячи з юридичної форми).

Вказані факти потребують додаткового дослідження, які можливо підтвердити чи спростувати при проведенні всебічного аналізу фінансово господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » при виконанні робіт з реконструкції водоводувід Лідного до 26 н/с (адреса розташування об`єкту: АДРЕСА_1 ), ретельного вивчення всіх наявних первинних документів бухгалтерського та податкового обліку, складання товарного балансу на підставі даних складського обліку з подальшим його відображення в бухгалтерському обліку та співставлення наявних фактів з даними руху товарно матеріальних цінностей по ланцюгу постачання, перевірці грошових потоків на рахунках підприємства.

До документів, які необхідно вивчити та вилучити в рамках цього провадження відносяться:

?Статут або іншого установчого документу (за наявності), оформлена відповідно до вимог тендерної документації. У разі, якщо ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків ДРФО /ідентифікаційного номера, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копія паспорту (усі сторінки з інформацією) (посвідки на постійне проживання/посвідки на тимчасове проживання) керівника, службової (посадової) особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », яку уповноважено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами здійснення процедури закупівлі, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ.

?Копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Гарантійний лист щодо погодження з вимогами, викладеними в Технічному завданні.

?Гарантійний лист щодо погодження з проектом договору.

?Проект договору заповнений з боку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », підписаний уповноваженою службовою(посадовою) особою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та скріплений відбитком печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

?Копії документів, що підтверджують правомочність уповноваженої особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами здійснення процедури закупівлі. (копія рішення засновників про призначення директора, президента, голови правління або копія рішення власників чи акціонерів про визначення його керівником; копія рішення власників чи акціонерів про призначення його на посаду; копія наказу про призначення директора на посаду; копія довіреності на особу, яка підписала тендерну пропозицію, уповноважена на представлення інтересів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час проведення процедури закупівлі (доручення або іншого документу)).

?Тендерна пропозиція ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

?Довідка складена ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у довільній формі про наявність/відсутність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (при наявності обмежень у статуті органів управління ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, рішення загальних зборів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 (засновників) товариства або інші документи, які дають право підписання договору на суму наданої пропозиції.

?Довідка в довільній формі з інформацією, щодо застосування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » заходів із захисту довкілля, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Довідка «Загальні відомості про ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »».

?Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

?Довідка пронаявність працівників відповідноїкваліфікації,які маютьнеобхідні знаннята досвід, з обов`язковим зазначенням окремо працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », які мають досвід та знання по виконанню робіт з монтажу склопластикових трубопроводів, оформлена відповідно до вимог тендерної документації

?Копії трудових книжок працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », які мають досвід та знання по виконанню робіт з монтажу склопластикових трубопроводів (з інформацією щодо останнього місця роботи працівника), оформлені відповідно до вимог тендерної документації.

?Копії згод на збір та обробку персональних даних від працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (при оформлені трудових відносин працівник-роботодавець), копії трудових книжок яких надаються ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », оформлені відповідно до вимог тендерної документації.

?Документи працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », які підтверджують проходження навчання щодо виконання робіт з монтажу склопластикових трубопроводів, у відповідних установах, організаціях, оформлені відповідно до вимог тендерної документації.

?Довідка про виконання аналогічного договору

?Копії аналогічного договору та усіх додатків до нього.

?Документи, що підтверджують факт виконання робіт по аналогічному договору - копії актів приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-3 на всю суму аналогічного договору, оформлені відповідно до вимог тендерної документації.

?Довідка в довільній формі з інформацією щодо кожного суб`єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » планує залучати до виконання робіт в якості субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю або довідка в довільній формі про те, що залучення субпідрядників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не планується, оформлені відповідно до вимог тендерної документації.

?Сертифікат відповідності Державної системи сертифікації на труби та з`єднувальні деталі склопластикові для мереж водопостачання, вироблені за технологією FLOWTITE або еквівалент, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України щодо можливості застосування склопластикових труб та з`єднувальних деталей для мереж господарсько-питного водопостачання, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копія зразка документу про якість (сертифікат/паспорт якості, тощо), що буде надаватися на партію труб та з`єднувальних склопластикових деталей для мереж водопостачання, вироблених за технологією FLOWTITE або еквівалент, у тому числі на муфту з`єднувальну типу REKA або еквівалент з результатами випробувань, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копія сертифікату ISO 9001на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника труб та з`єднувальних деталей склопластикових для мереж водопостачання, вироблені за технологією FLOWTITE або еквівалент, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копія документу, який підтверджує наявність ліцензії у виробника труб та з`єднувальних деталей склопластикових для мереж водопостачання, вироблених за технологією FLOWTITE або еквівалент, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копія сертифікату ISO 10639 Пластикові трубопроводні системи для напірного та безнапірного водопостачання, армовані скловолокном термореактивні пластики (GRP) на основі ненасичених поліефірних смол підприємства виробника, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копія діючого сертифікату відповідності Державної системи сертифікації на засувку чавунну фланцеву та на дисковий затвор, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копії сертифікатів ISO 9001 на систему управління якості, ISO14001 на систему екологічного менеджменту, GSK, які діють на підприємстві виробника засувок чавунних фланцевих, оформлених відповідно до вимог тендерної документації.

?Згода на збір та обробку персональних даних заповнена власноруч керівником, службовою (посадовою) особою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », яку уповноважено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на підписання тендерної пропозиції та на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копія ліцензії (з додатками) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на провадження господарської діяльності у будівництві, пов`язана із створенням об`єктів архітектури згідно видів робіт відповідно до проекту (ліцензія повинна бути дійсна на дату розкриття тендерних пропозицій, а в подальшому при необхідності повинна бути подовжена)/або копія ліцензії (з додатками) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на провадження господарської діяльності у будівництві, пов`язана із створенням об`єктів архітектури згідно видів робіт відповідно до проекту, термін якої закінчився/закінчується та копія заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів ІV V категорії складності, яка підтверджує подання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » документів на отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів ІV V категорії складності до ІНФОРМАЦІЯ_4 , оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення.

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що службову (посадову) особу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », яку уповноважено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що суб`єкт господарювання (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що службова (посадова) особа ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є інформація, передбаченапунктом 9частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що юридична особа, яка є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість предмету закупівлі (товару (товарів), послуги (послуг) або робіт) дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов`язкових платежів);

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов`язкових платежів);

?Інформація про ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що міститься у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.

?Інформація про ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань.

?Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати;

?Акти приймання-передачі виконаних будівельних робіт та додатки до

них.

?Договори про закупівлю робіт за державні кошти, додаткові угоди до

?них та додатки до договорів і угод.

?Календарні графіки виконання робіт.

?Договірні ціни на будівництво та додатки до них ( у тому числі

?розрахунки, підсумкові відомості ресурсів)

?інші документи, щодо виконання договору про закупівлю №51/10 КС/17 від 24.10.2017 року.

Документи, які підтверджують здійснення фінансово господарських взаємовідносин між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »,КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та постачальниками товарно-матеріальних цінностей (скло-пластикових труб,фітингів, тощо, які були використані для виконання робіт по договору, а саме:

-договори на проведення будівельних робіт, додаткові угоди до них, специфікації, дефектні акти, розрахунки коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, локальні кошториси на будівельні роботи, розрахунки загальновиробничих витрат до локального кошторису, відомості ресурсів до локального кошторису, розрахунок кошторисного прибутку, додаток договірної ціни, акти приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), розрахунки загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних будівельних робіт, відомості ресурсів до актів приймання виконаних будівельних робіт, акти прихованих робіт;

-податкові накладні, видаткові та прибуткові накладні, товарно транспортні накладні, шляхові листи вантажних автомобілей, акти виконаних робіт, наданих послуг, платіжні доручення, касові ордери, інші платіжні документі, авансові звіти, проектно-кошторисна документація, документи про проведення експертизи проектної документації, штатні розклади, накази про призначення працівників підприємства, накази про відрядження працівників, посадові інструкції, документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, договори підряду з фізичними особами, відомості нарахування та виплати заробітної плати, табелі обліку робочого часу, договори оренди, додаткові угоди до них, специфікації;

-первинні документи складського обліку, наряди, картки складського обліку матеріалів, (типова форма М-12), матеріальні ярлики (типова форма М-12), лімітно заборні картки (типова форма М-8), лімітно заборні картки (типова форма М-9), акти вимоги на заміну (додатковий відпуск матеріалів) (типова форма М-10), накладні вимоги на відпуск (внутрішнє переміщення) (типова форма М-11).

-Накази про облікову політику. Дані синтетичного та аналітичного обліків бухгалтерського обліку щодо відображень взаємовідносин,які підтверджують здійснення фінансово господарських взаємовідносин між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та постачальниками товарно-матеріальних цінностей (скло-пластикових труб, фітингів, тощо, які були використані для виконання робіт по договору;

-Рух по рахунках бухгалтерського обліку придбаної продукції, які підтверджують здійснення фінансово господарських взаємовідносин між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та постачальниками товарно-матеріальних цінностей (скло-пластикових труб, фітингів, тощо, які були використані для виконання робіт по договору, продукції, докази її оприбуткування в бухгалтерському обліку та списання.

Вищевказані документи, що зберігаються у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),розташованого заадресою: АДРЕСА_2 є речовими доказами у вказаному кримінальному провадженні, зберегли на собі сліди злочину. На даний час виникла необхідність вилучити їх в оригіналах.

Беручи до уваги вищевикладене, в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а також дані документи необхідні для встановлення істини по справі.

Отримати іншим способом, крім тимчасового доступу, інформацію в рамках розпочатого кримінального провадження не є можливим.

Згідно положень ст. 98 КПК України документи є речовими доказами, якщо зберегли на собі сліди кримінального правопорушення або містять інші відомості, що можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

Крім того, по вказаним документам необхідно провести ряд судових експертиз.

В судовому засіданні прокурор просив клопотання задовольнити, посилаючись на зазначене вище.

Вислухавши думку прокурора, який підтримав вимоги клопотання, дослідивши надані матеріали, приходжу до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Згідно з вимогами ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх.

Тимчасовий доступ здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до вимог ст. 160 КПК України, у клопотанні зокрема зазначаються підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні фізичної або юридичної особи; значення речей для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість їх використання як доказів, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, обґрунтування необхідності вилучення речей і документів.

Клопотання відповідає вимогам ст. 160 КПК України.

Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

З огляду на необхідність отримання доказів вчинення кримінального правопорушення слідчий суддя вважає необхідним задовольнити клопотання та надати прокурору тимчасовий доступ до оригіналів документів, щодо яких йдеться у клопотанні з можливістю вилучення їх завірених копій.

На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 132, 160, 162, 163 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл тимчасовий доступ до вищевказаних документів з правом вилучення їх в оригіналах, які зберігаються у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , а саме документи які надавало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) для участі у електронному аукціоні : ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013. від Лідного до 26 н/с (КП«Харківводоканал»):

?Статут або іншого установчого документу (за наявності), оформлена відповідно до вимог тендерної документації. У разі, якщо ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків ДРФО /ідентифікаційного номера, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копія паспорту (усі сторінки з інформацією) (посвідки на постійне проживання/посвідки на тимчасове проживання) керівника, службової (посадової) особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », яку уповноважено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами здійснення процедури закупівлі, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ.

?Копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Гарантійний лист щодо погодження з вимогами, викладеними в Технічному завданні.

?Гарантійний лист щодо погодження з проектом договору.

?Проект договору заповнений з боку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », підписаний уповноваженою службовою(посадовою) особою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та скріплений відбитком печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

?Копії документів, що підтверджують правомочність уповноваженої особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами здійснення процедури закупівлі. (копія рішення засновників про призначення директора, президента, голови правління або копія рішення власників чи акціонерів про визначення його керівником; копія рішення власників чи акціонерів про призначення його на посаду; копія наказу про призначення директора на посаду; копія довіреності на особу, яка підписала тендерну пропозицію, уповноважена на представлення інтересів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час проведення процедури закупівлі (доручення або іншого документу)).

?Тендерна пропозиція ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

?Довідка складена ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у довільній формі про наявність/відсутність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (при наявності обмежень у статуті органів управління ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, рішення загальних зборів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 (засновників) товариства або інші документи, які дають право підписання договору на суму наданої пропозиції.

?Довідка в довільній формі з інформацією, щодо застосування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » заходів із захисту довкілля, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Довідка «Загальні відомості про ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »».

?Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

?Довідка пронаявність працівників відповідноїкваліфікації,які маютьнеобхідні знаннята досвід, з обов`язковим зазначенням окремо працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », які мають досвід та знання по виконанню робіт з монтажу склопластикових трубопроводів, оформлена відповідно до вимог тендерної документації

?Копії трудових книжок працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », які мають досвід та знання по виконанню робіт з монтажу склопластикових трубопроводів (з інформацією щодо останнього місця роботи працівника), оформлені відповідно до вимог тендерної документації.

?Копії згод на збір та обробку персональних даних від працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (при оформлені трудових відносин працівник-роботодавець), копії трудових книжок яких надаються ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », оформлені відповідно до вимог тендерної документації.

?Документи працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », які підтверджують проходження навчання щодо виконання робіт з монтажу склопластикових трубопроводів, у відповідних установах, організаціях, оформлені відповідно до вимог тендерної документації.

?Довідка про виконання аналогічного договору

?Копії аналогічного договору та усіх додатків до нього.

?Документи, що підтверджують факт виконання робіт по аналогічному договору - копії актів приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-3 на всю суму аналогічного договору, оформлені відповідно до вимог тендерної документації.

?Довідка в довільній формі з інформацією щодо кожного суб`єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » планує залучати до виконання робіт в якості субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю або довідка в довільній формі про те, що залучення субпідрядників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не планується, оформлені відповідно до вимог тендерної документації.

?Сертифікат відповідності Державної системи сертифікації на труби та з`єднувальні деталі склопластикові для мереж водопостачання, вироблені за технологією FLOWTITE або еквівалент, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України щодо можливості застосування склопластикових труб та з`єднувальних деталей для мереж господарсько-питного водопостачання, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копія зразка документу про якість (сертифікат/паспорт якості, тощо), що буде надаватися на партію труб та з`єднувальних склопластикових деталей для мереж водопостачання, вироблених за технологією FLOWTITE або еквівалент, у тому числі на муфту з`єднувальну типу REKA або еквівалент з результатами випробувань, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копія сертифікату ISO 9001на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника труб та з`єднувальних деталей склопластикових для мереж водопостачання, вироблені за технологією FLOWTITE або еквівалент, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копія документу, який підтверджує наявність ліцензії у виробника труб та з`єднувальних деталей склопластикових для мереж водопостачання, вироблених за технологією FLOWTITE або еквівалент, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копія сертифікату ISO 10639 Пластикові трубопроводні системи для напірного та безнапірного водопостачання, армовані скловолокном термореактивні пластики (GRP) на основі ненасичених поліефірних смол підприємства виробника, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копія діючого сертифікату відповідності Державної системи сертифікації на засувку чавунну фланцеву та на дисковий затвор, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копії сертифікатів ISO 9001 на систему управління якості, ISO14001 на систему екологічного менеджменту, GSK, які діють на підприємстві виробника засувок чавунних фланцевих, оформлених відповідно до вимог тендерної документації.

?Згода на збір та обробку персональних даних заповнена власноруч керівником, службовою (посадовою) особою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », яку уповноважено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на підписання тендерної пропозиції та на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Копія ліцензії (з додатками) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на провадження господарської діяльності у будівництві, пов`язана із створенням об`єктів архітектури згідно видів робіт відповідно до проекту (ліцензія повинна бути дійсна на дату розкриття тендерних пропозицій, а в подальшому при необхідності повинна бути подовжена)/або копія ліцензії (з додатками) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на провадження господарської діяльності у будівництві, пов`язана із створенням об`єктів архітектури згідно видів робіт відповідно до проекту, термін якої закінчився/закінчується та копія заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів ІV V категорії складності, яка підтверджує подання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » документів на отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів ІV V категорії складності до ІНФОРМАЦІЯ_4 , оформлена відповідно до вимог тендерної документації.

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення.

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що службову (посадову) особу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », яку уповноважено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що суб`єкт господарювання (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що службова (посадова) особа ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є інформація, передбаченапунктом 9частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що юридична особа, яка є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість предмету закупівлі (товару (товарів), послуги (послуг) або робіт) дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов`язкових платежів);

?Довідка/інформація у довільній формі про те, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов`язкових платежів);

?Інформація про ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що міститься у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.

?Інформація про ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань.

?Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати;

?Акти приймання-передачі виконаних будівельних робіт та додатки до

них.

?Договори про закупівлю робіт за державні кошти, додаткові угоди до

?них та додатки до договорів і угод.

?Календарні графіки виконання робіт.

?Договірні ціни на будівництво та додатки до них ( у тому числі

?розрахунки, підсумкові відомості ресурсів)

?інші документи, щодо виконання договору про закупівлю №51/10 КС/17 від 24.10.2017 року.

Дозвіл на проведення тимчасового доступу до речей і документів з можливістю їх вилучення надати т. в. о. начальника відділення СВ Новобаварського ВП ГУНП в Харківській області ст. лейтенанту поліції ОСОБА_4 та слідчому СВ Новобаварського ВП ГУНП в Харківській області лейтенанту поліції ОСОБА_5 , а також працівникам оперативних підрозділів за їх дорученням у порядку передбаченому ст. 40 КПК України.

Встановити строк дії ухвали 1 місяць з дня її постановлення.

Попередити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Копії ухвали надати т.в.о. начальника відділення СВ Новобаварського ВП ГУНП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_4 , зобов`язавши її або іншу особу, зазначену в ухвалі, вручити один примірник представнику ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення18.11.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу85697672
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання тимчасового доступу до речей і документів по кримінальному провадженню № 42017221080000291 від 15.08.2019 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 275 КК України

Судовий реєстр по справі —639/1150/18

Ухвала від 18.11.2019

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Макаров В. О.

Ухвала від 04.11.2019

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Макаров В. О.

Ухвала від 28.10.2019

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Макаров В. О.

Ухвала від 11.10.2019

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Макаров В. О.

Ухвала від 20.04.2018

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Макаров В. О.

Ухвала від 20.04.2018

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Макаров В. О.

Ухвала від 19.04.2018

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Макаров В. О.

Ухвала від 19.04.2018

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Макаров В. О.

Ухвала від 12.04.2018

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Федюшин М. В.

Ухвала від 16.04.2018

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Федюшин М. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні