Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
06 листопада 2019 р. № 520/6269/19
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Рубан. В.В.,
за участі
секретаря судового засідання - Абояна І.І.,
представника позивача - Чайковської А.В.,
представника відповідача - Іхненко Я.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Приватного виробничо-комерційного підприємства "НИРТ" (64309, Харківська область, м.Ізюм, вул. Маршала Федоренко, 1, кім. 3, ідентифікаційний номер - 32656453) до Державної фіскальної служби України (04053, м.Київ, Львівська площа, 8, ідентифікаційний код - 39292197), Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м.Харків, вул. Пушкінська, 46) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Приватне виробничо-комерційне підприємство "НИРТ", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Державної фіскальної служби України, в якому, з урахуванням уточнених позовних вимог, просить суд:
- скасувати рішення комісії Г`У ДФС у Харківській області № 1191076/32656453 від 11.06.2019 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 22.05.2019 року та зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 5 від 22.05.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Харківській області № 1191077/32656453 від 11.06.2019 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 27.05.2019 року та зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 7 від 27.05.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що за результатами господарської діяльності складено податкові накладні № 5 від 22.05.2019 та №7 від 27.05.2019, та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Однак, відповідно до квитанцій від 28.05.2019 документи прийнято, але реєстрація зупинена на підставі п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, невідповідність вимогам п.п. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Позивачем до відповідача надіслано пояснення з наданням первинних документів. Рішеннями Комісії № 1191076/32656453 від 11.06.2019 року та № 1191077/32656453 від 11.06.2019 року відмовлено у реєстрації податкових накладних № 5 від 22.05.2019 та № 7 від 27.05.2019. Позивач вважає їх протиправними, а накладні такими, що підлягають реєстрації.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 24.07.2019 року залучено до участі у справі другого відповідача та прийнято до розгляду заяву про уточнення позовних вимог.
Відповідач, Головне управління ДФС у Харківській області, своїм правом надати відзив на позов не скористався.
Представник відповідача, Державної фіскальної служби України через канцелярію суду надав відзив на позовну заяву, у якому просив відмовити у задоволенні позовних вимог, зазначив, що реєстрація податкових накладних зупинена та контролюючим органом запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України. Проте, позивачем не надано ні до інспекції, ні до суду документів, що підтверджують наявність технічних та фізичних можливостей на виконання послуг з ремонту, з огляду на що у відповідача відсутні підстави для реєстрації податкової накладної.
Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги в повному обсязі з підстав зазначених в позовній заяві.
Представник відповідачів у судовому засіданні заперечував проти позову, просив відмовити у його задоволенні, посилаючись на наведені у письмовому відзиві на позов обставини.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.
Приватне виробничо-комерційне підприємство "НИРТ" зареєстроване як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Судом встановлено, що на виконання вимог п. 201.1 ст.201 Податкового кодексу України ПВКП "НИРТ" через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронної звітності" засобами телекомунікаційного зв`язку складено і направлено на реєстрацію Державній фіскальній службі України податкову накладну від 22.05.2019 №5 на загальну суму 1667993,09 грн.
Згідно отриманої квитанції від 28.05.2019 зазначена податкова накладна прийнята, але її реєстрація зупинена. У якості підстави для зупинення реєстрації податкової накладної зазначено обставину: "ПН/РК відповідає вимогам п.п. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". При цьому запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку корегування в ЄРПН.
03 травня 2019 року позивачем надано пояснення щодо заблокованої податкової накладної №5 від 22.05.2019 , про що свідчить квитанція № 2.
Рішенням контролюючого органу № 1191076/32656453 від 11.06.2019 відмовлено в реєстрації податкової накладної №5 від 22.05.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Крім того, на виконання вимог п. 201.1 ст.201 Податкового кодексу України ПВКП "НИРТ" через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронної звітності" засобами телекомунікаційного зв`язку складено і направлено на реєстрацію Державній фіскальній службі України податкову накладну №7 від 27.05.2019 на загальну суму 1404343,21 грн.
Згідно отриманої квитанції № 2 зазначена податкова накладна прийнята, але її реєстрація зупинена. У якості підстави для зупинення реєстрації ПН зазначено обставину: "ПН/РК відповідає вимогам п.п. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". При цьому запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку корегування в ЄРПН.
03 червня 2019 року позивачем надано пояснення щодо заблокованої податкової накладної №7 від 27.05.2019, про що свідчить квитанція № 2.
Рішенням контролюючого органу № 1191077/32656453 від 11.06.2019 відмовлено в реєстрації податкової накладної №7 від 27.05.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Не погоджуючись з позицією контролюючого органу та спірними рішеннями, позивач звернувся до суду.
Перевіряючи правомірність прийняття спірних рішень комісії ДФС, судом встановлено наступне.
25 квітня 2019 року між позивачем (Субпідрядник) та Державним підприємством Міністерства оборони України "Монтажник-Україна" (Генпідрядник) укладено договір субпідряду №2504, за умовами якого Генпідрядник доручає, а Субпідрядник зобов`язується виконати на свій ризик за обумовлену цим Договором ціну роботи з капітального ремонту тепломережі військової частини НОМЕР_1 с. Дуби Рівненської області, а Генпідрядник зобов`язується прийняти та оплатити виконані роботи у відповідності до умов цього Договору.
Для виконання робіт по договору № 2504 від 25.04.2019 з капітального ремонту тепломережі ПВКП "НИРТ" був отриманий аванс на матеріали від ДП "Монтажник-Україна", про що підтверджується платіжним дорученням №621 від 22.05.2019 на суму 1667993,09 грн. та випискою з банку.
Так, для закупки матеріалів позивачем укладено договір поставки № П-2305/19-2 від 23.05.2019, за умовами якого Постачальник (ТОВ "Будівельно-Монтажне управління") зобов`язується поставити та передати у власність Покупця (ПВКП "НИРТ") товар: будівельні матеріали, а покупець зобов`язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах, визначених цим договором.
Згідно умов цього договору оплата за товар здійснюється в розмірі 100% по факту поставки матеріалів на об`єкт з обов`язковою наявністю гарантійного листа.
Позивач отримав рахунок-фактуру № 2405 від 24.05.2019 року та виписав доручення на отримання матеріалів №3105/1 від 31.05.2019.
Грошові кошти на оплату вищезазначених матеріалів наявні на банківському рахунку у позивача, що підтверджувалось оборотами по банківському рахунку за період з 22.05.2019 по 03.06.2019.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельно-монтажне управління" поставило товар, що підтверджується видатковою накладною №0406 від 04 червня 2019 року.
Разом з тим, між позивачем (Субпідрядник) та Державним підприємством Міністерства оборони України "Монтажник-Україна" (Генпідрядник) укладено договір субпідряду №ВЧ-06/03/2019 від 06.03.2019, за умовами якого Генпідрядник доручає, а Субпідрядник зобов`язується виконати на свій ризик за обумовлену цим Договором ціну роботи з реконструкції (модернізації) теплогенеруючого обладнання котельні військової частини №А 3723 (Київська обл., Вишгородський р-н, с. Лютіж), а Генпідрядник зобов`язується прийняти та оплатити виконані роботи у відповідності до умов цього Договору.
Роботи за вищевказаним договором виконані позивачем в повному обсязі, про що свідчить акт № 4 від 27 травня 2019 року на суму 1404343.21 грн.
Для виконання цих робіт позивачем був залучений субпідрядник - ТОВ "Будівельно-монтажне управління", що підтверджується договором субпідряду №СП-07/03 від 07.03.2019 та актом виконаних робіт № 4/19 від 27 травня 2019 на суму 1404343.21 грн.
Для виконання субпідрядником робіт позивачем перераховано аванс на обладнання та роботи платіжними дорученнями: № 530 від 12.03.2019, № 541 від 29.03.2019, № 545 від 22.03.2019, № 3 віл 15.04.2019 на загальну суму 1163000 грн.
Надання позивачем генпідрядних послуг для ТОВ "Будівельно-монтажне управління" у розмірі 2,5% від суми виконаних робіт, підтверджується актом надання послуг від 31 травня 2019 на суму 35108,58 грн.
Крім того, між позивачем (суборендар) та ТОВ "Будівельно - Монтажне управління" (орендар) укладено договір суборенди рухомого та нерухомого майна від 30.10.2018, за умовами якого орендар передає суборендарю за плату у тимчасове володіння і користування рухоме та нерухоме майно, в тому числі вугільний склад (майданчик) з залізничною колією для навантаження, розвантаження, зберігання вугілля та інших сипучих речовин, розташоване за адресою: Україна, Харківська область, м. Ізюм, вул. Маршала Федоренко, 1 для використання в комерційних цілях загальною площею 300 кв.м.
На підставі вищевказаного договору сторонами складено акт переданого рухомого та нерухомого майна від 30.10.2018.
Поряд із цим, в матеріалах справи наявна довідка від 11.10.2019 на підтвердження наявності у позивача обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання робіт та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку.
На час укладання та виконання зазначених вище договорів позивач та його контрагенти були зареєстровані як юридичні особи та є платниками податку на додану вартість.
Правочини, укладені між позивачем та його контрагентами виконано кожною стороною цих договорів, що підтверджується первинними документами. Сторони претензій одна до одної не мали.
Всі вказані первинні документи були надані позивачем відповідачу після зупинення реєстрації податкової накладної.
Суд зазначає, що Податковий кодекс України (далі по тексту - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Так, згідно п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Згідно з п.201.16. ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 117 від 21 лютого 2018 року (далі за текстом - Порядок № 117) у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Згідно з п.13 Порядку № 117 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зокрема зазначається критерій (ї) ризиковості платника податку та/або критерій (ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.
Пунктом 14 Порядку № 117 визначено, що перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Згідно з п.п. 15-16 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг). Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Згідно з п. 18 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Відповідно до п. 27 Порядку № 117 рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Згідно з п. 21 Порядку № 117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Пунктом 23 Порядку № 117 комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку: щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу; щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається до комісії центрального рівня.
Судом встановлено, що позивачем на підтвердження реальності господарських операцій з контрагентами було надано до контролюючого органу необхідні документи, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
Суд зазначає, що до позивача було встановлено критерії оцінки ступеня ризиків, проте не було враховано надані позивачем документи на усунення вказаних ризиків.
З огляду на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 11.06.2019 № 1191076/32656453, № 1191077/32656453 про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 22.05.2019, № 7 від 27.05.2019 є протиправним, а тому підлягає скасуванню.
Враховуючи висновки суду про протиправність оскаржуваних рішень, суд, з метою належного захисту прав позивача, вважає за необхідне зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні № 5 від 22.05.2019 року, № 7 від 27.05.2019 року Приватного виробничо-комерційного підприємства "НИРТ" в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов - задовольнити.
Скасувати рішення Комісії ГУ ДФС у Харківській області № 1191076/32656453 від 11.06.2019 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 22.05.2019 року, № 1191077/32656453 від 11.06.2019 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 27.05.2019 року.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні № 5 від 22.05.2019 року, № 7 від 27.05.2019 року Приватного виробничо-комерційного підприємства "НИРТ" в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Стягнути на користь Приватного виробничо-комерційного підприємства "НИРТ" (64309, Харківська область, м.Ізюм, вул. Маршала Федоренко, 1, кім. 3, ідентифікаційний номер - 32656453) судовий збір у розмірі 3 842 грн. 00 коп. (три тисячі вісімсот сорок дві гривні 00 коп.), в тому числі 1921 грн. 00 коп. ( одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04053, м.Київ, Львівська площа, 8, ідентифікаційний номер 39292197), 1921 грн. 00 коп. (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м.Харків, вул. Пушкінська, 46, код ЄДРПОУ 39599198).
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення виготовлений 18 листопада 2019 року.
Суддя Рубан В.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.11.2019 |
Оприлюднено | 14.09.2022 |
Номер документу | 85708127 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Рубан В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні