ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
18 листопада 2019 рокум. Ужгород№ 260/1604/19
Cуддя Закарпатського окружного адміністративного суду Скраль Т.В. розглянувши матеріали позовної Товариства з обмеженою відповідальністю БУДМАТ - ГУРТ (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Академіка Корольова, 3/17, код ЄДРПОУ 37580630) до Головного управління ДФС у Закарпатській області (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Волошина, 52, код ЄДРПОУ 39393632), Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
14 листопада 2019 року, Товариство з обмеженою відповідальністю БУДМАТ - ГУРТ , звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДФС у Закарпатській області, Державної фіскальної служби України про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, якою просить: 1) визнати протиправними та скасувати наступні рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області: Рішення № 649640/37580630 від 16.04.2018 р., Рішення № 649651/37580630 від 16.04.2018 р., Рішення № 649672/37580630 від 16.04.2018 р., Рішення № 649677/37580630 від 16.04.2018 р., Рішення № 649681/37580630 від 16.04.2018 р., Рішення № 650028/37580630 від 16.04.2018 р., Рішення № 650071/37580630 від 16.04.2018 р., Рішення № 649724/37580630 від 16.04.2018 р., Рішення № 649690/37580630 від 16.04.2018 р., Рішення № 649726/37580630 від 16.04.2018 р., Рішення № 649730/37580630 від 16.04.2018 р., Рішення № 649734/37580630 від 16.04.2018 р., Рішення № 649733/37580630 від 16.04.2018 р., Рішення № 649736/37580630 від 16.04.2018 р.; 2) зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні: податкову накладну від 18.07.2017 року за № 21, податкову накладну від 18.07.2017 року за № 22, податкову накладну від 19.07.2017 року за № 24, податкову накладну від 19.07.2017 року за № 25, податкову накладну від 24.07.2017 року за № 27, податкову накладну від 26.07.2017 року за № 34, податкову накладну від 27.07.2017 року за № 37, податкову накладну від 31.07.2017 року за № 40, податкову накладну від 24.08.2017 року за № 17, податкову накладну від 25.09.2017 року за № 21, податкову накладну від 25.09.2017 року за № 22, податкову накладну від 25.09.2017 року за № 23, податкову накладну від 27.09.2017 року за № 25, податкову накладну від 27.09.2017 року за №27.
Відповідно до частини 1 та 3 статті 171 КАС України , суддя після одержання позовної заяви з`ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
Розглянувши зміст позовної заяви, суддя встановив наявність підстав для залишення позову без руху, з огляду на наступне.
Відповідно до статті 122 частин 1,2 КАС України , позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів..
Відповідно до статті 161 частини 6 КАС України , у разі пропуску строку звернення до адміністративного суду позивач зобов`язаний додати до позову заяву про поновлення цього строку та докази поважності причин його пропуску.
З матеріалів позовної заяви вбачається, що позовні вимоги стосуються визнання протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області від 16 квітня 2018 року, однак з позовною заявою до суду звернулися тільки 14 листопада 2019 року , що вбачається з відбитку печатки канцелярії Закарпатського окружного адміністративного суду.
Одночасно зі зверненням з даним позовом до суду позивач заяву про поновлення процесуальних строків із зазначенням поважності причин пропуску не подавав.
Згідно з статтею 123 частиною 1,2 КАС України , у разі подання особою позову після закінчення строків, установлених законом, без заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані судом неповажними, позов залишається без руху. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду з заявою про поновлення строку звернення до адміністративного суду або вказати інші підстави для поновлення строку. Якщо заяву не буде подано особою в зазначений строк або вказані нею підстави для поновлення строку звернення до адміністративного суду будуть визнані неповажними, суд повертає позовну заяву.
З огляду на вищенаведене, позивачу необхідно обґрунтувати поважність причин пропуску строку звернення з даним адміністративним позовом до суду та подати відповідну заяву.
Відповідно до статті 161 частин 3, 4 КАС України , до позовної заяви додаються документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону. Позивач зобов`язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначаються Законом України «Про судовий збір» від 08.07.2011 року № 3674-VI (далі по тексту - Закон № 3674-VI).
Відповідно до статті 3 частини 1 Закону № 3674-VI, судовий збір справляється, в тому числі, за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Відповідно до статті 4 Закону № 3674-VI, судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
У відповідності статті 4 частини 2 Закону № 3674-VI, ставки судового збору встановлюються у таких розмірах, зокрема: за подання до адміністративного суду адміністративного позову, а саме: 2) немайнового характеру, який подано: а) суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем - 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб , б) фізичною особою - 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відповідно до статті 6 пункту 3 Закону № 3674-VI, у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
В той же час, вимоги позивача, що стосуються зобов`язання вчинити певні дії, є похідними від вимог про протиправність оскаржуваних двох рішень та суд їх розцінює, як одну вимогу та як спосіб захисту порушеного права.
Відповідно до статті 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік" станом на 01.01.2019 року встановлено розмір прожиткового мінімуму працездатних осіб у сумі 1921 грн .
Як слідує із позовної заяви, позивачем заявлено чотирнадцять вимог немайнового характеру, а саме: 1) визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області № 649640/37580630 від 16.04.2018 р.; 2) визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області № 649651/37580630 від 16.04.2018 р.; 3) визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області № 649672/37580630 від 16.04.2018 р.; 4) визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області № 649677/37580630 від 16.04.2018 р., 5) визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області № 649681/37580630 від 16.04.2018 р.; 6) визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області № 650028/37580630 від 16.04.2018 р.; 7) визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області № 650071/37580630 від 16.04.2018 р.; 8) визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області № 649724/37580630 від 16.04.2018 р.; 9) визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області № 649690/37580630 від 16.04.2018 р.; 10) визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області № 649726/37580630 від 16.04.2018 р.; 11) визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області № 649730/37580630 від 16.04.2018 р.; 12) визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області № 649734/37580630 від 16.04.2018 р., 13) визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області № 649733/37580630 від 16.04.2018 р., 14) визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Закарпатській області № 649736/37580630 від 16.04.2018 р..
Та похідні немайнові вимоги, а саме: зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні: податкову накладну від 18.07.2017 року за № 21, податкову накладну від 18.07.2017 року за № 22, податкову накладну від 19.07.2017 року за № 24, податкову накладну від 19.07.2017 року за № 25, податкову накладну від 24.07.2017 року за № 27, податкову накладну від 26.07.2017 року за № 34, податкову накладну від 27.07.2017 року за № 37, податкову накладну від 31.07.2017 року за № 40, податкову накладну від 24.08.2017 року за № 17, податкову накладну від 25.09.2017 року за № 21, податкову накладну від 25.09.2017 року за № 22, податкову накладну від 25.09.2017 року за № 23, податкову накладну від 27.09.2017 року за № 25, податкову накладну від 27.09.2017 року за №27.
Відтак, за подання до суду даного позову позивачеві необхідно сплатити судовий збір у розмірі 26 894, 00 грн. (14 * 1 921,00грн.).
При подані позовної заяви, позивачем, було долучено до позовної заяви квитанцію про сплату судового збору у сумі 3 842,00 грн .
Таким чином, враховуючи наведене, позивачеві слід доплати судовий збір у сумі - 23 052,00 грн .
Для сплати судового збору за звернення до Закарпатського окружного адміністративного суду встановлені наступні реквізити: отримувач коштів - УК у м. Ужгороді, 22030101; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 38015610; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО) - 899998; рахунок отримувача - 34314206084005; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - *; 101; _____(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомив про це відповідний орган Міністерства доходів і зборів України і має відповідну відмітку у паспорті); Судовий збір, за позовом ____(ПІБ чи назва установи, організації позивача), Закарпатський окружний адміністративний суд (назва суду, де розглядається справа).
Відповідно до статті 169 частини 1 КАС України , суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, в якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
Таким чином, для усунення недоліків позовної заяви позивачу необхідно надати суду:
- заяву про поновлення строку звернення до адміністративного суду з обґрунтуванням поважності причин пропуску цього строку або докази того, коли саме він дізнався про порушення своїх прав, свобод чи інтересів;
- докази доплати судового збору (оригінал квитанції чи платіжного доручення) у сумі 23 052,00 грн .
Ухвала вважається виконаною у встановлений строк, якщо до вказаної дати необхідні документи були подані до канцелярії суду або відправлені поштою.
На підставі наведеного та керуючись статтями 160, 161, 169, 171, 248 КАС України , суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
1 . Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю БУДМАТ - ГУРТ до Головного управління ДФС у Закарпатській області, Державної фіскальної служби України про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії - залишити без руху .
2 . Надати позивачу строк для усунення вищезазначених недоліків позовної заяви - 10 днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
3 . Копію ухвали надіслати особі, яка подала позовну заяву.
4 . Попередити позивача, що у випадку не виправлення недоліків, вказаних в ухвалі про залишення позовної заяви без руху у встановлені судом строки, позовна заява буде повернута позивачеві.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Оскарження ухвали суду окремо від рішення суду не допускається.
Заперечення на ухвалу суду включаються до апеляційної скарги на рішення суду.
Суддя Т.В.Скраль
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2019 |
Оприлюднено | 21.11.2019 |
Номер документу | 85734536 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Скраль Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні