Ухвала
від 19.11.2019 по справі 279/2578/19
КОРОСТЕНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

279/2578/19

1-кс/279/2237/19

У Х В А Л А

іменем України

19 листопада 2019 року

Слідчий суддя Коростенського міськрайонного суду Житомирської області ОСОБА_1 , з секретарем ОСОБА_2 , розглянувши клопотання заступника начальника СВ Коростенського ВП ГУ НП в Житомирській області ОСОБА_3 , за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019060060000639 від 16.05.2019 року за ознаками злочину, передбаченого ст.358 ч.2 КК України,

В СТ АН ОВ ИВ :

Слідчий звернувся з клопотанням в якому зазначив, що в період часу з 13.12.2018року по 31.12.2018 року невстановлені особи Комунального виробничо-господарського підприємства та Приватного підприємства "Автомагістраль" внесли недостовірні відомості щодо виконання умов договору №188 по наданню послуг з заливання вибоїн в асфальтобетонному покритті гарячою сумішшю доріг по вул. С. Кемського в м. Коростень Житомирської області, який укладено між замовником в особі начальника КВГП ОСОБА_4 та підрядником в особі заступника директора Приватного підприємства «Автомагістраль» до документів фінансово-господарської звітності по проведенню замовлених робіт, які фактично не виконувались.

16 травня 2019 року відомості про дане правопорушення були внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань під №12019060060000639, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 358 КК України та розпочато досудове розслідування.

В ході проведення досудового розслідування було встановлено, у м. Коростень 29.12.2017 між виконавчим комітетом Коростенської міської ради в особі міського голови ОСОБА_5 та ОСОБА_4 було укладено контракт комунального виробничо-господарського підприємства, згідно з яким ОСОБА_4 призначений на посаду начальника Комунального виробничо-господарського підприємства (далі КВГП), фінансування якого здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету Коростенської міської ради.

Згідно вказаного контракту начальник КВГП зобов`язується безпосередньо і через адміністративні підприємства здійснювати поточне управління (керівництво) підприємством, забезпечувати його високоприбуткову діяльність, ефективне використання, збереження закріпленого за підприємством майна.

ОСОБА_4 з моменту укладення контракту є повноважним представником підприємства під час реалізації повноважень, функцій, обов`язків підприємства, передбачених актами законодавства, статутом підприємства, іншими нормативними документами.

Відповідно до Закону України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2005 №2862-IV (далі ЗУ «Про автомобільні дороги) встановлено, що згідно абз. 1 ч. 1 ст. 1 вказаного Закону, автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.

Відповідно до ст. 7 ЗУ «Про автомобільні дороги» встановлено, що автомобільні дороги загального користування є складовою Єдиної транспортної системи України і задовольняють потреби суспільства в автомобільних пасажирських і вантажних перевезеннях.

Автомобільні дороги загального користування перебувають у державній власності і не підлягають приватизації.

Автомобільні дороги загального користування, які у зв`язку з розширенням меж територій міст стають частиною їх вулично-дорожньої мережі, можуть передаватися безоплатно в комунальну власність за рішенням Кабінету Міністрів України.

Відповідно до ч. 1-3 ст. 8 ЗУ «Про автомобільні дороги» встановлено, що автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.

Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні, регіональні та територіальні.

До міжнародних автомобільних доріг належать дороги, що суміщаються з міжнародними транспортними коридорами та/або входять до Європейської мережі основних, проміжних, з`єднувальних автомобільних доріг та відгалужень, мають відповідну міжнародну індексацію і забезпечують міжнародні автомобільні перевезення.

Відповідно до ч. 7 ст. 8 вказаного Закону встановлено, що Перелік доріг державного значення, у тому числі їх ділянок, що суміщаються з вулицями міст та інших населених пунктів і фінансуються з державного бюджету, затверджує Кабінет Міністрів України один раз на три роки за пропозицією центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства.

Відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення, який затверджено постановою КМУ від 16.09.2015 №712 «Про затвердження Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення» встановлено, що до міжнародних автомобільних доріг віднесено автомобільну дорогу «Виступовичі Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) індекс М-21, яка проходить через м. Коростень Житомирської області, яка на ділянці 70+953-96+879 суміщена з вул. Сергія Кемського у м. Коростень Житомирської області.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2005 №2862-IV встановлено, що складовими автомобільної дороги загального користування у межах смуги відведення є: земляне полотно; проїзна частина; дорожнє покриття; смуга руху; споруди дорожнього водовідводу та водоочисні споруди; споруди шумозахисні; штучні споруди; засоби технологічного зв`язку; інженерне облаштування: спеціальні споруди та засоби, призначені для забезпечення безпечних та зручних умов руху (освітлення, стаціонарні комплекси вимірювання вагових і габаритних параметрів транспортних засобів, примусового зниження швидкості руху); архітектурне облаштування: архітектурні споруди та декоративні насадження, призначені для забезпечення естетичного вигляду автомобільних доріг; технічні засоби організації дорожнього руху, автопавільйони, лінійні споруди і комплекси, що забезпечують функціонування і збереження доріг; елементи санітарного облаштування; зелені насадження; спеціально облаштовані місця для зупинки маршрутних транспортних засобів.

Відповідно до ч. 2 ст. 10 Закону України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2005 №2862-IV встановлено, що управління автомобільними дорогами загального користування здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення.

Відповідно до п. 1 «Положення про Державне агентство автомобільних доріг» затверджено постановою КМУ №439 від 10.09.2014 (далі - Положення) встановлено, що Державне агентство автомобільних доріг України (Укравтодор) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства.

Відповідно до п. 2, 6, 7 та 8 ч. 2 ст. 11 Закону України «Про автомобільні дороги» на Державне агентство автомобільних доріг України покладено наступні повноваження:

2) організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення відповідно до державних будівельних норм і стандартів, а також переліків об`єктів та обсягів бюджетних коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування, затверджених Кабінетом Міністрів України;

6) ведення статистичного обліку та паспортизації автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них;

7) здійснення контролю за станом автомобільних доріг загального користування державного значення, виявлення аварійно-небезпечних місць (ділянок) та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод і здійснення заходів щодо їх ліквідації;

8) забезпечення фінансування та розвитку мережі автомобільних доріг загального користування державного значення.

Відповідно до ст. 40 ЗУ «Про автомобільні дороги» встановлено, що джерела фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування визначаються згідно із законами України про Державний бюджет України на відповідний рік, законами України "Про джерела фінансування дорожнього господарства України", "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів", "Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг", а також іншими нормативно-правовими актами.

Розподіл коштів на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання автомобільних доріг загального користування здійснюється з метою забезпечення сталого функціонування та збалансованого розвитку мережі автомобільних доріг загального користування в регіонах відповідно до пріоритетів, визначених державною стратегією та державними програмами, з урахуванням фактичного стану автомобільних доріг.

У першу чергу кошти спрямовуються на розбудову національної мережі міжнародних автомобільних доріг, збереження та розвиток автомобільних доріг, що забезпечують транспортний зв`язок сільських населених пунктів, забезпечення безпеки руху та екологічного стану доріг, ремонт та реконструкцію мостів та шляхопроводів, ремонт проїзної частини вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, що суміщаються з автомобільними дорогами загального користування державного значення та входять до Єдиної транспортної системи України, а також на будівництво доріг на обходах міст та інших населених пунктів.

Фінансування будівництва та реконструкції об`єктів дорожнього господарства, що мають загальнодержавне значення та забезпечують функціонування Єдиної транспортної системи України, може здійснюватися із загального фонду державного бюджету, про що у законі про державний бюджет робиться окремий запис.

Капітальний та поточний ремонт вулиць і доріг населених пунктів та інших доріг, які є складовими автомобільних доріг державного значення, може здійснюватися за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів як співфінансування на договірних засадах.

Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 3 Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» встановлено, що Кошти державногодорожнього фондуспрямовуються на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, а також виконання проектно-вишукувальних та науково-дослідних робіт, створення та функціонування інформаційно-аналітичної системи дорожнього господарства, забезпечення розвитку виробничих потужностей дорожніх організацій; утримання галузевих медичних закладів для реабілітації учасників ліквідації наслідків катастрофи на Чорнобильській атомній електростанції; проведення конкурсів і підготовку договорів щодо виконання робіт з будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування за рахунок коштів міжнародних фінансових організацій, інших кредиторів та інвесторів, співфінансування зазначених робіт згідно з відповідними договорами, здійснення контролю за їх виконанням і прийняття доріг в експлуатацію, управління дорожнім господарством.

13.09.2018 Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 20405905) на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України https://prozorro.gov.ua розмістило оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-09-13-002197-c з приводу закупівля робіт по капітальному ремонту дороги по вул. Сергія Кемського у м. Коростені Житомирської області (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) зі строком виконання робіть до 31 грудня 2019 року та розміром бюджетного призначення за кошторисом 32461456 гривень.

Згідно звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-09-13-002197-c на вказаних відкритих торгах прийняли участь три учасники: ПП «Автомагістраль», яке запропонувало 31013863,24 гривні до початку аукціону та залишило ціну пропозиції незміною після закінчення аукціону; Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрбудшлях», яке запропонувало 32442000, 47 гривень до початку аукціону та зменшило ціну пропозиції до 32118000,00 гривень до закінчення аукціону та ПрАТ «Житомирське ШБУ №19», яке запропонувало 32451456 гривень до початку аукціону та залишило ціну пропозиції незміною після закінчення аукціону.

За результатами проведення вказаної процедури закупівлі перемогло ПП «Автомагістраль», яке розташовано за адресою: 07351, Україна, Київська область, Вишгородський район, с. Синяк, вул. Київська, 68.

24.10.2018 між Управлінням дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації, в особі начальника ОСОБА_6 , який діє на підставі Положення (замовник) х однієї сторони і Приватним підприємством «Автомагістраль, в особі першого заступника директора ОСОБА_7 , який діє на підставі наказу №64 від 16.06.2015 (підрядник) з іншої сторони уклали договір №52п/з на закупівлю робіт капітального ремонту дороги по вул. С. Кемського у м. Коростені Житомирської області (4523000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Строк виконання робіт з 24.10.2018 по 31.12.2019. Сума договору становить 31 013 863 грн. 34 коп. у тому числі ПДВ 5168977 грн. 22 коп.

24.11.2018 роботи з капітального ремонту дороги по вул. С. Кемського у м. Коростені Житомирської області були зупинені, оскільки в даних погодних умовах виконувати роботи неможливо. На вказану дату роботи по дорожньому одягу на вказаній вулиці були виконані у повному обсязі, що підтверджується актами виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року.

У свою чергу, ОСОБА_4 являючись службовою особою КВГП обіймаючи посаду, пов`язану з адміністративно-господарчими функціями, під час виконання своїх посадових обов`язків, діючи на підставі статуту КВГП, знаючи те,що вулицяС.Кемського ум.Коростень відноситьсядо об`єктівдержавної власності,яка суміщеназ автомобільноюдорогою загальногокористування,віднесеної додоріг міжнародногозначення «Виступовичі Житомир-Могилів-Подільський(черезм.Вінницю)індекс М-21на ділянці70+953-96+879вказаної дороги,тобто повиннаутримуватись зарахунок коштівдержавного бюджетуСлужбою автомобільнихдоріг уЖитомирській областіна якутаке утриманняпокладено ЗУ«Про автомобільнідороги» та Положення, будучи обізнаний, що на вказаній дорозі проведено капітальний ремонт, діючи умисно з корисливих мотивів, з метою розтрати ввірених йому коштів на користь ПП «Автомагістраль», які перебувають у його фактичному віданні, які виділенні з коштів місцевого бюджету Коростенської міської ради на забезпечення належного функціонування КВГП, з метою реалізації свого злочинного умислу, шляхом зловживання своїм службовим становищем 13.12.2018 виступаючи від імені КВГП з однієї сторони (замовник) та Приватним підприємством «Автомагістраль» в особі першого заступника директора ОСОБА_7 , діючого на підставі наказу №64 від 16.06.2015 з іншої сторони (підрядник) уклали договір №188 (далі Договір №188) предметом якого є надання послуг з заливання вибоїн в асфальтобетонному покритті гарячою сумішшю доріг по вул. С. Кемського у м. Коростень Житомирської області згідно діючих нормативних документів з виконання даного виду робіт, проектної документації та умов даного Договору з строком виконання таких робіт до грудня 2018 року, ціна виконання робіт складає 198910,08 гривень, в тому числі ПДВ 33151,68 гривень.

В подальшому ОСОБА_4 з метою доведення свого злочинного умислу до кінця, спрямованого на розтрату коштів місцевого бюджету, ввірених йому як начальнику КВГП на користь ПП «Автомагістраль», які не виконуючи роботи по заливанню вибоїн в асфальтобетонному покритті гарячою сумішшю доріг по вул. С. Кемського у м. Коростень Житомирської області підписав акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року від 13.12.2018 та провів розрахунок за Договором №188 відповідно до платіжного доручення №273 від 14.12.2018, а саме отримувачу ПП «Автомагістраль» (31481658) на

рахунок № НОМЕР_1 було перераховано 198910,08 гривень від платника КВГП (03364889) з рахунку НОМЕР_2 з зазначенням призначенням платежу: «1217461; 2610; за надання послуг з заливання вибоїн в асфальтному покриті гарячою сумішшю дорожнього покриття по вул. С. Кемського у м. Коростень Житомирської області; акт №1 від 13.12.2018 р., договір №188 від 13.12.2018р.; в т.ч. ПДВ 33151,68 грн.», внаслідок чого ОСОБА_4 здійснив розтрату коштів місцевого бюджету, ввірених йому як начальнику КВГП на загальну суму 198910 гривень 08 копійок, чим спричинив матеріальної шкоди місцевому бюджету Коростенської міської ради на вказану суму.

08.07.2019 за вих. №13277/208-2019 у порядку ст.ст. 40, 92, 93 КПК України було направлено вимогу начальникові Коростенського управління ДФС у Житомирській області з метою отримання довідки із зазначення ідентифікаційного коду платника податків на ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , паспорт громадянина України серії НОМЕР_3 , який виданий Коростенським МРВ УМВС України в Житомирській області 25.12.1996.

15.07.2019 року за вих. №11500/5/06-30-52-66 від імені заступника начальника Коростенського управління ДФС у Житомирській області начальника відділу податків і зборів з юридичних осіб Коростенського управління ГУ ДФС у Житомирській області надійшла відповідь про відмову в наданні зазначеної інформації у зв`язку з тим, що запитувана може бути надана у порядку ч. 2 ст. 159 КПК України на підставі ухвали слідчого судді.

Враховуючи вищевикладене з метою встановлення ідентифікаційного коду платника податків на ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , паспорт громадянина України серії НОМЕР_3 , який виданий Коростенським МРВ УМВС України в Житомирській області 25.12.1996 виникла необхідність в отримані у вилученні завірених копій документів, що перебувають у володінні Коростенського управління ГУ ДФС у Житомирській області, яке розташоване за адресою: Житомирська область, м. Коростень, вул. Коротуна, 3, а саме довідки із зазначення ідентифікаційного коду платника податків на ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , паспорт громадянина України серії НОМЕР_3 , який виданий Коростенським МРВ УМВС України в Житомирській області 25.12.1996.

Вищевказані запитуваннідокументи містятьв собівідомості,які відповіднодо п.8ч.1ст.162КПК Українимістять всобі персональнідані особи,що знаходятьсяв володінні Коростенського управління ГУ ДФС у Житомирській області, яке розташоване за адресою: Житомирська область, м. Коростень, вул. Коротуна, 3, тобто відносяться до охоронюваної законом таємниці.

Приймаючи доуваги вищевикладенета враховуючи,що уматеріалах кримінальногопровадження вбачаєтьсянаявність достатніхпідстав вважати,що вищевказанідокументи маютьсуттєве значеннядля встановленняістини у кримінальномупровадженні,які моглизберегти насобі ознакивчиненого злочину,їх вилученнянеобхідне длядосягнення метиотримання доступудо речей,які іншимспособом неможливоотримати ,тому клопотав пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів зправом отримання завіреної копії довідки із зазначенням ідентифікаційного коду платника податків на ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , паспорт громадянина України серії НОМЕР_3 , який виданий Коростенським МРВ УМВС України в Житомирській області 25.12.1996.

Розгляд клопотання просив проводити без виклику особи у володінні якої вони знаходяться.

Дослідженням матеріалів провадження встановлено,що 16.05.2019 року слідчимвідділом КоростенськогоВП ГУНП вЖитомирській області внесено відомості доЄдиного реєструдосудових розслідуваньпід №12019060060000639 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 358 ч.2 КК Ураїни, проводиться досудове розслідування.

Дії, передбачені ст.159 КПК України, є заходами забезпечення кримінального провадження, дозвіл на застосування яких надає слідчий суддя суду першої інстанції, при цьому відомості щодо таких дій не становлять державної таємниці.

Вимоги до клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів встановлені ст.160 КПК України.

Вивченням змісту клопотання встановлено, що воно не містить обгрунтувань того, яке значення для встановлення обставин у даному кримінальному провадженні має довідка іззазначенням ідентифікаційногокоду платникаподатків ОСОБА_4 та який процесуальний статус взагалі має дана особа .

Враховуючи,що передбачений ст.159 КПК України захід забезпечення кримінального провадження надається до речей і документів, що мають доказове значення, а слідчим не доведено можливість використання як доказів довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру платника податків, суттєве значення вказаного документа для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні в межах якого подано дане клопотання, отже клопотання не відповідає вимогам, зокрема, п.5,6 ч.2 ст. 160 КПК України та суперечить п.2 ч.5 ст.163 КПК України , тому задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.131, 132,159,160-165 КПК України,

П О С Т А Н О В И В :

В задоволенні клопотання про надання тимчасового доступу до речей і документів відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення19.11.2019
Оприлюднено21.02.2023

Судовий реєстр по справі —279/2578/19

Ухвала від 14.01.2020

Кримінальне

Коростенський міськрайонний суд Житомирської області

Волкова Н. Я.

Ухвала від 08.01.2020

Кримінальне

Коростенський міськрайонний суд Житомирської області

Волкова Н. Я.

Ухвала від 03.01.2020

Кримінальне

Коростенський міськрайонний суд Житомирської області

Волкова Н. Я.

Ухвала від 03.01.2020

Кримінальне

Коростенський міськрайонний суд Житомирської області

Волкова Н. Я.

Ухвала від 03.01.2020

Кримінальне

Коростенський міськрайонний суд Житомирської області

Волкова Н. Я.

Ухвала від 28.11.2019

Кримінальне

Коростенський міськрайонний суд Житомирської області

Шульга О. М.

Ухвала від 27.11.2019

Кримінальне

Коростенський міськрайонний суд Житомирської області

Волкова Н. Я.

Ухвала від 27.11.2019

Кримінальне

Коростенський міськрайонний суд Житомирської області

Волкова Н. Я.

Ухвала від 22.11.2019

Кримінальне

Коростенський міськрайонний суд Житомирської області

Шульга О. М.

Ухвала від 22.11.2019

Кримінальне

Коростенський міськрайонний суд Житомирської області

Шульга О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні