Рішення
від 18.11.2019 по справі 280/5375/18
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

18 листопада 2019 року Справа № 280/5375/18 м.Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сіпаки А.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу

за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (69002, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 65, код ЄДРПОУ 38625593)

до Кам`яної селищної ради (70050, Запорізька область, Вільнянський район, смт. Кам`яне, вул. Центральна, буд.4, код ЄДРПОУ 20507741)

про застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації,

ВСТАНОВИВ:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (далі - позивач) звернулося до Запорізького окружного адміністративного суду із позовною заявою (з урахуванням уточненої) до Кам`яної селищної ради (далі - відповідач), в якому позивач просить суд застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі будинку культури Кам`яної селищної ради Вільнянського районну Запорізької області розташованого за адресою: Запорізька область, Вільнянський район, смт Кам`яне, вул. Центральна, буд. 9а, шляхом зобов`язання Кам`яної селищної ради Вільнянського районну Запорізької області повністю зупинити експлуатацію будівлі будинку культури за вказаною адресою, окрім робіт пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, до повного усунення цих порушень, що повинно бути встановлено на підставі перевірки Головним управлінням ДСНС України у Запорізькій області.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що Вільнянським районним сектором Головного управління ДСНС України у Запорізькій області в період з 26 листопада по 27 листопада 2018 року було проведено позапланову перевірку об`єктів підвідомчих Кам`яній селищній раді Вільняпського району Запорізької області, за наслідками якої було складено акт № 55 від 27.11.2018 року. В ході перевірки позивачем встановлено, що об`єкт відповідача - будинок культури Кам`яної селищної ради експлуатується з порушенням норм пожежної та техногенної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, у зв`язку з чим наявні підстави для зупинення експлуатації будівлі будинку культури Кам`яної селищної ради Вільнянського районну Запорізької області до повного усунення цих порушень. На підставі вищевикладеного, позивач просить позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Ухвалою суду від 22.12.2018 відкрито загальне позовне провадження в адміністративній справі та призначено підготовче судове засідання по справі на 21.01.2019.

Представник відповідача проти позову заперечив з підстав, викладених у відзиві на позов (вх. №1449 від 11.01.2019), відповідно до якого зазначено, що під час позапланової перевірки щодо додержання субєктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки 26-27 листопада 2018 року було перевірено підвідомчі об`єкти Кам`яної седищної ради, зокрема і будинок культури. За результатами перевірки на директора будинка культури було накладено штраф у розмірі 51 грн., який вона сплатила 29 листопада 2018 року. Кам`яна селищна рада активно працює у напрямку усунення порушень виявлених під час перевірки, а саме: обробка вогнегасним розчином дерев`яних конструкцій покрівлі усіх підвідомчих будівель (в ході капітального ремонту даний вид робіт запланований на 2019 рік, укладено укладено договір з TOB НСВ АВТОМАТИКА ); проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки (в бюджеті на 2019 рік передбачено кошти); заборона використання світильників з лампами розжарювання без захисного суцільного скла (ковпаків) у будинку культури - (виконано); дозабезпечення будинку культури первинними засобами пожежогасіння згідно з норм належності (забезпечено, укладено договір на технічне обслуговування, зарядку, иерезарядку вогнегасників № 35 від 22 серпня 2018 року з ГОВ ПОЖТЕХНІКА ); електромережу в будинку культури виконати згідно вимог Правил улаштування електроустановок (в ході капітального ремонту /миид вид робіт запланований на 2019 рік). Таким чином, зазначив представник відповідача, фактично виявлені порушення під час перевірки частково усунені і частково знаходяться у стадії виконання, що пов язано з бюджетним процесом та тендерними процедурами.

Ухвалою суду від 21.01.2019 провадження у справі зупинено для надання часу сторонам для примирення до 15.04.2019.

Ухвалою суду від 15.04.2019 провадження у справі №280/5375/18 поновлено.

Ухвалою суду від 15.04.2019 провадження у справі зупинено для надання часу сторонам для примирення до 25.06.2019.

Ухвалою суду від 25.06.2019 провадження у справі №280/5375/18 поновлено.

Ухвалою суду від 25.06.2019 провадження у справі зупинено для надання часу сторонам для примирення до 10.09.2019.

Ухвалою суду від 10.09.2019 провадження у справі №280/5375/18 поновлено.

Ухвалою суду від 10.09.2019 відкладено підготовче засідання на 09.10.2019.

Ухвалою суду від 09.10.2019 закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до розгляду по суті на 07.11.2019.

06.11.2019 від представника відповідача до суду надійшло клопотання (вх. №46414) про розгляд справи без його участі.

Відповідно до ч. 2 ст. 193 КАС України, суд розглядає справу по суті протягом тридцяти днів з дня початку розгляду справи по суті.

У період з 05.11.2019 по 15.11.2019 суддя Сіпака А.В. перебував на лікарняному, що підтверджується відповідною довідкою Запорізького окружного адміністративного суду від 19.11.2019 вих.№02-35/19/92.

Враховуючи подане 06.11.2019 клопотання, суд вирішив закінчити розгляд справи у порядку письмового провадження.

На підставі приписів ч.4 ст.229 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Суд, оцінивши повідомлені позивачем обставини та наявні у справі докази у їх сукупності, встановив наявність достатніх підстав для прийняття законного та обґрунтованого рішення у справі.

Розглянувши матеріали справи, судом встановлені наступні обставини.

З 26.11.2018 по 17.11.2018, на підставі наказу №410 від 12.11.2018, позивачем проведено позапланову перевірку об`єктів підвідомчих Кам`яній сільській раді, за адресою: 70050, Запорізька область, Вільнянський район, смт. Кам`яне, вул. Центральна, 4, 7в, за наслідками якої складено Акт № 55 від 27.11.2018.

В ході перевірки позивачем встановлено, що об`єкт - будинок культури Кам`яної селищної ради за адресою: Запорізька область, Вільнянський район, смт. Кам`яне, вул. Центральна, буд. 7в експлуатується з порушенням норм пожежної та техногенної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, а саме:

Не оброблено вогнезахисним розчином дерев`яні конструкції покрівлі будинку культури.

Відповідно до вимог пункту 2.5 глави 2 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні , затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрований у Мін`юсті України 05 березня 2015 р. за N 252/26697, у будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) повинні оброблятися засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності. Під час пожежі спостерігається велика швидкість розповсюдження вогню по дерев`яним елементам горищних покриттів (крокви, лати), що призводить до передчасного руйнування як окремих конструкцій, так і будівель в цілому, що несе загрозу для здоров`я і життя людей.

Не до забезпечений будинок культури первинними засобами пожежогасіння згідно з норм належності.

Відповідно до вимог пункту 3.6 глави 3 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні , затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрований у Мін`юсті України 05 березня 2015 р. за N 252/26697, територія підприємств, будинки, споруди, приміщення, технологічні установки повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, ящиками з піском, бочками з водою, покривалами з негорючого теплоізоляційного матеріалу, пожежними відрами, совковими лопатами, пожежним інструментом, які використовуються для локалізації і ліквідації пожеж у їх початковій стадії розвитку. До початку експлуатації об`єкти (будинки, споруди, приміщення, технологічні установки) повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння згідно з Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників. Первинні засоби пожежогасіння використовуються для локалізації і ліквідації пожеж на первинних стадіях. У разі виникнення пожежі без них практично неможливо швидко локалізувати та ліквідувати пожежу в початковій стадії, що є загрозою для житгя людини внаслідок значного поширення полум`я.

В будинку культури використовуються світильники з лампами розжарювання без захисного суцільного скла (ковпаків).

Відповідно до вимог пункту 1.18 глави 1 розділу IV Правил пожежної безпеки в Україні , затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрований у Мін`юсті України 05 березня 2015 р. за N 252/26697, забороняється використання в пожежонебезпечних зонах світильників з лампами розжарювання без захисного суцільного скла (ковпаків), а також з відбивачами і розсіювачами, виготовленими з горючих матеріалів. При порушенні експлуатації світильників та їх не відповідність, тобто зменшення ступеня захисту світильника, призводить до аварійної експлуатації освітлювальної та силової електромережі та зниження її технічних характеристик, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур), що створює загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Система пожежної сигналізації знаходиться в непрацездатному стані.

Відповідно до вимог пункту 1.1 глави 1 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні , затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрований у Мін`юсті України 05 березня 2015 р. за N 252/26697 усі системи протипожежного захисту мають бути справними і утримуватися в постійній готовності до виконання роботи. Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються в передбачені регламентом терміни, при цьому необхідно робити записи у відповідних журналах. Система протипожежного захисту повинні бути встановлені на об`єктах, де вплив небезпечних факторів пожежі може призвести до травматизму та (або) загибелі людей.

В будинку культури допускається підвішування світильників безпосередньо на струмопровідні проводи.

Відповідно до вимог пункту 1.18 глави 1 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні , затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрований у Мін`юсті України 05 березня 2015 р. за N 252/26697, забороняється підвішування світильників безпосередньо на струмопровідні проводи. Порушення експлуатації світильників призводить до аварійної експлуатації освітлювальної та силової електромережі та зниження її технічних характеристик, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур), що створює загрозу життю та/або здоров`ю людей.

В будинку культури не проведено технічне обслуговування наявних первинних засобів пожежогасіння.

Відповідно до вимог пункту 3.17 глави 3 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні , затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрований у Мін`юсті України 05 березня 2015 р. за N 252/26697, технічне обслуговування вогнегасників повинно здійснюватися відповідно до Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників , затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України 15.01.2018 № 25, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 23 лютого 2018 р. за № 225/31677, а також ДСТУ 4297-2004 Технічне обслуговування вогнегасників. Загальні технічні вимоги .

Відповідно до вимог пункту 11. розділу III Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників , затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України 15.01.2018 № 25, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 23 лютого 2018 р. за № 225/31677, особа, відповідальна за пожежну безпеку на об`єкті, зобов`язана організувати технічне обслуговування вогнегасників після закінчення гарантійного терміну експлуатації, передбаченого експлуатаційною документацією виробника. Первинні засоби пожежогасіння застосовують для ліквідації пожежі на початковій стадії її розвитку саме персоналом об`єкта до прибуття пожежно- рятувального підрозділу. Не проведення своєчасного обслуговування вогнегасників може привести до не спрацювання їх в разі використання, що сприятиме розповсюдженню пожежі, яка створює загрозу для життя та здоров`я людей.

Також судом встановлено, що відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно змінена адреса перевіряємого обєкта Камяної сельської ради - будинку культури. Так, станом на 24.06.2019 (дата формування інформаційної довідки), фактична адреса будинку культури Кам`яної селищної ради Вільнянського районну Запорізької області - Вільнянський район, смт. Кам`яне, вул. Центральна, буд. 9а.

Порушення, виявлені в ході перевірки, стали підставою для звернення позивача до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації будівлі будинку культури Кам`яної селищної ради Вільнянського районну Запорізької області.

Статтею 3 Конституції України визначено, що людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Відповідно до ст. 64 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

Відповідно до пп. 35 п. 4 Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області, затвердженого наказом ДСНС України № 661 від 12.11.2018 року, Головне управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту, складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а вразі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, звертається до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування.

Згідно зі ст. 66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Пунктом 12 ч.1 ст. 67 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки уповноважено звертатися до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей;

Відповідно до ч. 1 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

Згідно з ч. 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Підстави для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів визначені ст. 70 Кодексу цивільного захисту України, та являються:

-недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

-порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;

-випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;

-нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;

-відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;

-невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;

-порушення правил поводження з небезпечними речовинами;

-відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;

-відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту;

-неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання;

-проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).

Відповідно до ч. 5 ст. 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.

На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду (ч. 7 ст. 7 Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності ).

Крім того, слід зазначити, що зі змісту даної норми слідує, що право на звернення до суду виникає у органу державного нагляду на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, та за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг.

Виходячи із системного аналізу положень Кодексу цивільного захисту України та Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності органи ДСНС мають право звертатися до суду з позовом про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоровю людей. У разі якщо такі порушення не створюють загрозу життю та здоровю людей, орган ДСНС зобовязаний скласти припис за допомогою якого зобовязати підконтрольний обєкт усунути виявлені порушення та застосувати штрафні санкції у разі невиконання у встановлені строки припису, що не потребує зупинення виробництва та відповідно звернення до адміністративного суду.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що з урахуванням виявлених в ході проведення перевірки порушень Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30 грудня 2014 року №1417, подальша експлуатація будівлі будинку культури Кам`яної селищної ради Вільнянського районну Запорізької області розташованого за адресою: Запорізька область, Вільнянський район, смт Кам`яне, вул. Центральна, буд. 9а, без усунення порушень правил пожежної безпеки, створює реальну небезпеку для життя та здоров`я людей, що є підставою для заборони її експлуатації.

Суд зазначає, що відповідачем не надано суду доказів повного усунення встановлених порушень норм пожежної та техногенної безпеки, що створює загрозу життю здоров`ю людей, виявлених під час проведення позапланової перевірки.

Надані представником відповідача 11.01.2019 документи свідчать про часткове усунення виявлених порушень. В той же час, наявність дій, вчинених відповідачем на усунення виявлених порушень не є повним усуненням таких порушень.

Згідно вимог статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною 1 статті 72 КАС України визначено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що на момент розгляду справи наявні підстави для заборони експлуатації будівлі будинку культури Кам`яної селищної ради Вільнянського районну Запорізької області розташованого за адресою: Запорізька область, Вільнянський район, смт Кам`яне, вул. Центральна, буд. 9а, а відтак позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Оскільки, відповідно до приписів ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, судові витрати у даному випадку з відповідача стягненню не підлягають.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 139, 143, 243-246 КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (69002, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, буд. 65, код ЄДРПОУ 38625593) до Кам`яної селищної ради (70050, Запорізька область, Вільнянський район, смт. Кам`яне, вул. Центральна, буд.4, код ЄДРПОУ 20507741) про застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації, - задовольнити.

Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі будинку культури Кам`яної селищної ради Вільнянського районну Запорізької області розташованого за адресою: Запорізька область, Вільнянський район, смт Кам`яне, вул. Центральна, буд. 9а, шляхом зобов`язання Кам`яної селищної ради Вільнянського районну Запорізької області повністю зупинити експлуатацію будівлі будинку культури за вказаною адресою, окрім робіт пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, до повного усунення цих порушень, що повинно бути встановлено на підставі перевірки Головним управлінням ДСНС України у Запорізькій області.

Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини 1 статті 295 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 Перехідних положень КАС України рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Рішення складено у повному обсязі та підписано 18.11.2019.

Суддя А.В. Сіпака

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2019
Оприлюднено22.11.2019
Номер документу85768577
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/5375/18

Рішення від 18.11.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 09.10.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 10.09.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 10.09.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 25.06.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 25.06.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 15.04.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 15.04.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 21.01.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 21.01.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні