Ухвала
від 20.11.2019 по справі 656/745/19
ІВАНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 656/745/19

Номер провадження 2-а/656/13/19

19.11.2019

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 листопада 2019 року смт.Іванівка

Суддя Іванівського районного суду Херсонської області Крисанова В.І.,

розглянувши у письмовому провадженні

адміністративний позов ОСОБА_1 до начальника Іванівського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Херсонській області Тишковця Ігора Володимировича

про визнання неправомірними дій та скасування постанови про накладення штрафу,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернулася до суду з адміністративним позовом до начальника Іванівського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Херсонській області Тишковця Ігоря Володимировича (далі - начальник державної виконавчої служби) про визнання неправомірними дій та скасування постанови про накладення штрафу, посилаючись на те, що начальник державної виконавчої служби 02.11.2019 виніс постанову, якою наклав штраф у сумі 1 700 грн. у виконавчому провадженні № 57525100 від 26.10.2018 з примусового виконання виконавчого листа № 656/1044/17, виданого Іванівським районним судом Херсонської області 09.10.2018 у цивільній справі про визначення діду способів участі у вихованні онука.

Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема: спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.

Згідно з ч. 1 ст. 287 КАС України учасники виконавчого провадження (крім державного виконавця, приватного виконавця) та особи, які залучаються до проведення виконавчих дій, мають право звернутися до адміністративного суду із позовною заявою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби або приватного виконавця порушено їхні права, свободи чи інтереси, а також якщо законом не встановлено інший порядок судового оскарження рішень, дій чи бездіяльності таких осіб.

Згідно з ч. 5 ст. 287 КАС України адміністративні справи з приводу рішень, дій або бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень, ухвалених місцевим загальним судом як адміністративним судом, розглядаються місцевим загальним судом як адміністративним судом, який видав виконавчий лист.

Розмежування предметної юрисдикції адміністративних судів передбачено ч. 1 ст. 20 КАС України, згідно якої місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні:

1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності;

2) адміністративні справи, пов`язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо: оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій; уточнення списку виборців; оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум; оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб;

3) адміністративні справи, пов`язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо: примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства; примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію;

4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті.

5) адміністративні справи щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917 - 1991 років .

Згідно з ч. 2 ст. 20 КАС України окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.

За змістом ч. 1 ст. 20 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам не підсудні адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах, що виникають з сімейних правовідносин.

Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 29 КАС України суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.

Оскільки за предметною підсудністю адміністративна справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) Херсонського окружного адміністративного суду, то її необхідно передати до цього суду.

Керуючись ст.ст. 19, 20, 29, 171, 287 КАС України, суддя

У Х В А Л И В:

Адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до начальника Іванівського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Херсонській області Тишковця Ігора Володимировича про визнання неправомірними дій та скасування постанови про накладення штрафу передати за підсудністю до Херсонського окружного адміністративного суду.

Ухвала може бути оскаржена до П`ятого апеляційного адміністративного суду (65082, м. Одеса, вул. Софіївська, 19) протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.

Учасник справи, якому ухвала не була вручена у день її проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Суддя В. І. Крисанова

Дата ухвалення рішення20.11.2019
Оприлюднено22.11.2019
Номер документу85790696
СудочинствоАдміністративне
Сутьнакладення штрафу

Судовий реєстр по справі —656/745/19

Рішення від 24.12.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Морська Г.М.

Ухвала від 23.12.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Морська Г.М.

Ухвала від 18.12.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Морська Г.М.

Ухвала від 20.11.2019

Адміністративне

Іванівський районний суд Херсонської області

Крисанова В. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні