Справа № 616/715/19
Провадження № 3/617/408/19
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 листопада 2019 року Вовчанський районний суд Харківської області у складі судді Глоби М.М.,
за участю прокурора - Шестакової К.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду у м. Вовчанську Харківської області матеріали справи про адміністративне правопорушення, які надійшли від Управління захисту економіки в Харківській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України про притягнення
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Гнилиця Великобурлуцького району Харківської області, громадянина України, депутата Великобурлуцької селищної ради Харківської області , зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , ін. НОМЕР_1 , раніше до адміністративної відповідальності не притягувався, -
до адміністративної відповідальності, за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-6 КУпАП,
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 , будучи депутатом Великобурлуцької селищної ради Харківської АДРЕСА_2 та суб`єктом, на якого поширюється дія Закону України Про запобігання корупції (далі - ЗУ Про запобігання корупції ) згідно п. п. б п. 1 ч. 1 ст. 3 ЗУ Про запобігання корупції , а також суб`єктом декларування, не повідомив та несвоєчасно повідомив без поважних причин про суттєві зміни в майновому стані Національне агентство з питань запобігання корупції при наступних обставинах.
Так, 02 листопада 2018 року ОСОБА_1 набув право власності на земельну ділянку, площею 5,5610 га, кадастровий номер 6321481000:01:000:0099, нормативною грошовою оцінкою 110 108 грн. 00 коп., яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня 2018 року. Не повідомив Національне агентство з питань запобігання корупції у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані, а саме не пізніше 12 листопада 2018 року, чим порушив вимоги ч. 2 ст. 52 ЗУ Про запобігання корупції .
Крім того, 02 листопада 2018 року ОСОБА_1 набув право власності на земельну ділянку, площею 7,3470 га, кадастровий номер 6321481000:02:000:0123, нормативною грошовою оцінкою 144 001 грн. 00 коп., яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня 2018 року. Не повідомив Національне агентство з питань запобігання корупції у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані, а саме не пізніше 12 листопада 2018 року, чим порушив вимоги ч. 2 ст. 52 ЗУ Про запобігання корупції .
Крім того, 01 жовтня 2018 року ОСОБА_1 набув право власності на земельну ділянку, площею 5,5614 га, кадастровий номер 6321481000:01:000:0083, нормативною грошовою оцінкою 110 116 грн. 00 коп., яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня 2018 року. Не повідомив Національне агентство з питань запобігання корупції у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані, а саме не пізніше 11 жовтня 2018 року, чим порушив вимоги ч. 2 ст. 52 ЗУ Про запобігання корупції .
Крім того, 01 жовтня 2018 року ОСОБА_1 набув право власності на земельну ділянку, площею 6,025 га, кадастровий номер 6321484200:02:000:0308, нормативною грошовою оцінкою 114 390 грн. 00 коп., яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня 2018 року. Не повідомив Національне агентство з питань запобігання корупції у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані, а саме не пізніше 11 жовтня 2018 року, чим порушив вимоги ч. 2 ст. 52 ЗУ Про запобігання корупції .
Крім того, 01 жовтня 2018 року ОСОБА_1 набув право власності на земельну ділянку, площею 5,5611 га, кадастровий номер 6321481000:01:000:0082, нормативною грошовою оцінкою 110 110 грн. 00 коп., яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня 2018 року. Не повідомив Національне агентство з питань запобігання корупції у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані, а саме не пізніше 11 жовтня 2018 року, чим порушив вимоги ч. 2 ст. 52 ЗУ Про запобігання корупції .
Крім того, 01 жовтня 2018 року ОСОБА_1 набув право власності на земельну ділянку, площею 5,5870 га, кадастровий номер 6321481000:01:000:0072, нормативною грошовою оцінкою 110 623 грн. 00 коп., яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня 2018 року. Не повідомив Національне агентство з питань запобігання корупції у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані, а саме не пізніше 11 жовтня 2018 року, чим порушив вимоги ч. 2 ст. 52 ЗУ Про запобігання корупції .
Крім того, 26 грудня 2018 року ОСОБА_1 набув право власності на земельну ділянку, площею 5,775 га, кадастровий номер 6321481000:02:000:0276, нормативною грошовою оцінкою 113 190 грн. 00 коп., яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня 2018 року. Не повідомив Національне агентство з питань запобігання корупції у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані, а саме не пізніше 05 січня 2019 року, чим порушив вимоги ч. 2 ст. 52 ЗУ Про запобігання корупції .
Крім того, 19 листопада 2018 року ОСОБА_1 набув право власності на земельну ділянку, площею 6,8713 га, кадастровий номер 6321481000:02:000:0274, нормативною грошовою оцінкою 136 052 грн. 00 коп., яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня 2018 року. Не повідомив Національне агентство з питань запобігання корупції у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані, а саме не пізніше 29 листопада 2018 року, чим порушив вимоги ч. 2 ст. 52 ЗУ Про запобігання корупції .
Крім того, 14 червня 2017 року ОСОБА_1 набув право власності на квартиру площею 50,4 кв.м., реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1274681563214, вартістю 104 700 грн. 00 коп., яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня 2017 року. Не повідомив Національне агентство запобігання корупції у десятиденний строк з моменту придбання вказаної квартири про суттєві зміни в майновому стані, а саме не пізніше 24 червня 2017 року, подавши зазначене повідомлення 22 грудня 2017 року, шляхом заповнення відповідної форми на веб-ресурсі https//public.nazk.gov.ua, чим порушив вимоги ч. 2 ст. 52 ЗУ Про запобігання корупції .
Суд кваліфікує дії ОСОБА_1 за ч. 2 ст. 172-6 КУпАП, як неповідомлення та несвоєчасне повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.
Відповідно до ст. 7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом.
Відповідно до вимог ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Згідно ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до ст. ст. 252, 280 КУпАП при розгляді справи про адміністративне правопорушення суд має повно, всебічно та об`єктивно дослідити всі обставини справи в їх сукупності та з`ясувати, чи було скоєно адміністративне правопорушення, чи винна особа у його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду справи повідомлявся судом завчасно та належними чином. Надав суду заяву про розгляд справи у його відсутності, вказав, що з правопорушеннями згоден.
Разом з тим, провина ОСОБА_1 у вказаних правопорушеннях, фактично підтверджується наступним.
По епізоду неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321481000:01:000:0099.
Даними протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією за № 597 від 19 серпня 2019 року.
Даними договору міни земельних ділянок від 02 листопада 2018 року, та відомостей з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 10 серпня 2019 року, відповідно до якого ОСОБА_1 придбав земельну ділянку площею 5,561 га, кадастровий номер 6321481000:01:000:0099.
Даними роздруківки відомостей з офіційного сайту Національного агентства з питань запобігання корупції щодо неповідомлення ОСОБА_1 про суттєві зміни в майновому стані та щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік.
По епізоду неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321481000:02:000:0123.
Даними протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією за № 598 від 19 серпня 2019 року.
Даними договору міни земельних ділянок від 02 листопада 2018 року, та відомостей з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 10 серпня 2019 року, відповідно до якого ОСОБА_2 придбав земельну ділянку площею 7,347 га, кадастровий номер 6321481000:02:000:0123.
Даними роздруківки відомостей з офіційного сайту Національного агентства з питань запобігання корупції щодо неповідомлення ОСОБА_1 про суттєві зміни в майновому стані та щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік.
По епізоду неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321481000:01:000:0083.
Даними протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією за № 599 від 19 серпня 2019 року.
Даними договору міни земельних ділянок від 01 жовтня 2018 року, та відомостей з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 10 серпня 2019 року, відповідно до якого ОСОБА_1 придбав земельну ділянку площею 5,5614 га, кадастровий номер 6321481000:01:000:0083.
Даними роздруківки відомостей з офіційного сайту Національного агентства з питань запобігання корупції щодо неповідомлення ОСОБА_1 про суттєві зміни в майновому стані та щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік.
По епізоду неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321484200:02:000:0308.
Даними протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією за № 600 від 19 серпня 2019 року.
Даними договору міни земельних ділянок від 01 жовтня 2018 року, та відомостей з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 10 серпня 2019 року, відповідно до якого ОСОБА_1 придбав земельну ділянку площею 6,025 га, кадастровий номер 6321484200:02:000:0308.
Даними роздруківки відомостей з офіційного сайту Національного агентства з питань запобігання корупції щодо неповідомлення ОСОБА_1 про суттєві зміни в майновому стані та щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік.
По епізоду неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321481000:01:000:0082.
Даними протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією за № 601 від 19 серпня 2019 року.
Даними договору міни земельних ділянок від 01 жовтня 2018 року, та відомостей з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 10 серпня 2019 року, відповідно до якого ОСОБА_1 придбав земельну ділянку площею 5,5611 га, кадастровий номер 6321481000:01:000:0082.
Даними роздруківки відомостей з офіційного сайту Національного агентства з питань запобігання корупції щодо неповідомлення ОСОБА_1 про суттєві зміни в майновому стані та щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік.
По епізоду неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321481000:01:000:0072.
Даними протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією за № 602 від 19 серпня 2019 року.
Даними договору міни земельних ділянок від 01 жовтня 2018 року, та відомостей з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 10 серпня 2019 року, відповідно до якого ОСОБА_1 придбав земельну ділянку площею 5,587 га, кадастровий номер 6321481000:01:000:0072.
Даними роздруківки відомостей з офіційного сайту Національного агентства з питань запобігання корупції щодо неповідомлення ОСОБА_1 про суттєві зміни в майновому стані та щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік.
По епізоду неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321480100:02:000:0276.
Даними протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією за № 603 від 19 серпня 2019 року.
Даними договору міни земельних ділянок від 26 грудня 2018 року, та відомостей з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 10 серпня 2019 року, відповідно до якого ОСОБА_1 придбав земельну ділянку площею 5,775 га, кадастровий номер 6321480100:02:000:0276.
Даними роздруківки відомостей з офіційного сайту Національного агентства з питань запобігання корупції щодо неповідомлення ОСОБА_1 про суттєві зміни в майновому стані та щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік.
По епізоду несвоєчасного повідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321481000:02:000:0274.
Даними протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією за № 604 від 19 серпня 2019 року.
Даними відомостей з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 12 серпня 2019 року, відповідно до якого ОСОБА_1 придбав земельну ділянку площею 6,8713 га, кадастровий номер 6321481000:02:000:0274.
Даними роздруківки відомостей з офіційного сайту Національного агентства з питань запобігання корупції щодо повідомлення ОСОБА_1 про суттєві зміни в майновому стані та щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік.
По епізоду несвоєчасного повідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання квартири, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1274681563214.
Даними протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією за № 605 від 19 серпня 2019 року.
Даними договору дарування квартири від 14 червня 2017 року, та відомостей з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 10 серпня 2019 року, відповідно до якого ОСОБА_1 придбав квартиру розташовану за адресою: АДРЕСА_3 .
Даними роздруківки відомостей з офіційного сайту Національного агентства з питань запобігання корупції щодо повідомлення ОСОБА_1 про суттєві зміни в майновому стані 24 червня 2017 року та щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік.
Окрім цього, з відомостей офіційного веб-сайту Центральної виборчої комісії вбачається, що ОСОБА_1 є депутатом Великобурлуцької селищної ради Вовчанського району Харківської області.
Відповідно до ст. 1 ЗУ Про запобігання корупції визначено поняття суб`єкта декларування, це особи, зазначені у пункті 1, підпунктах а і в пункту 2, пунктах 4 і 5 частини першої статті 3 цього Закону, інші особи, які зобов`язані подавати декларацію відповідно до цього Закону.
В свою чергу, п.п. б п. 1 ч. 1 ст. 3 вищезазначеного Закону визначено, що суб`єктами, на яких поширюється дія цього Закону, є особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування - народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад, сільські, селищні, міські голови.
Таким чином, ОСОБА_1 , виконуючи повноваження депутата Великобурлуцької селищної ради Харківської області є особою, на яку поширюється дія ЗУ Про запобігання корупції та суб`єктом декларування.
Відповідно до ч. 2 ст. 52 ЗУ Про запобігання корупції , у разі суттєвої зміни у майновому стані суб`єкта декларування, а саме отримання ним доходу, придбання на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року, зазначений суб`єкт у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна зобов`язаний письмово повідомити про це Національне агентство. Зазначена інформація вноситься до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Національного агентства.
Виходячи з аналізу зазначених правових норм, ОСОБА_1 зобов`язаний у десятиденний строк з моменту придбання майна (земельних ділянок, квартири) письмово повідомити про це Національне агентство.
Як встановлено судом, ОСОБА_1 02 листопада 2018 року придбав земельну ділянку, площею 5,5610 га, кадастровий номер 6321481000:01:000:0099, однак не повідомив НАЗК у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані; 02 листопада 2018 року придбав земельну ділянку, площею 7,3470 га, кадастровий номер 6321481000:02:000:0123, однак не повідомив НАЗК у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані; 02 листопада 2018 року придбав земельну ділянку, площею 7,3470 га, кадастровий номер 6321481000:02:000:0123, однак не повідомив НАЗК у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані; 01 жовтня 2018 року ОСОБА_1 придбав земельну ділянку, площею 5,5614 га, кадастровий номер 6321481000:01:000:0083, однак не повідомив НАЗК у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані, 01 жовтня 2018 року ОСОБА_1 придбав земельну ділянку, площею 6,025 га, кадастровий номер 6321484200:02:000:0308, однак не повідомив НАЗК у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані, 01 жовтня 2018 року ОСОБА_1 придбав земельну ділянку, площею 5,5611 га, кадастровий номер 6321481000:01:000:0082, однак не повідомив НАЗК у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані, 01 жовтня 2018 року ОСОБА_1 придбав земельну ділянку, площею 5,5870 га, кадастровий номер 6321481000:01:000:0072, однак не повідомив НАЗК у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані, 26 грудня 2018 року ОСОБА_1 придбав земельну ділянку, площею 5,775 га, кадастровий номер 6321481000:02:000:0276, однак не повідомив НАЗК у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані, 19 листопада 2018 року ОСОБА_1 придбав земельну ділянку, площею 6,8713 га, кадастровий номер 6321481000:02:000:0274, однак не повідомив НАЗК у десятиденний строк з моменту придбання вказаної земельної ділянки про суттєві зміни в майновому стані, 14 червня 2017 року ОСОБА_1 придбав квартиру площею 50,4 кв.м., однак повідомив НАЗК лише 22 грудня 2017 року.
Відповідно до ч. 2 ст. 172-6 КУпАП України адміністративна відповідальність передбачена за неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.
В примітці до зазначеної статті визначено, що суб`єктом правопорушень у цій статті є особи, які відповідно до частин першої та другої статті 45 Закону України Про запобігання корупції зобов`язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Враховуючи практику Європейського суду з прав людини, яка вказує на необхідність оцінювати докази керуючись критерієм доведення поза розумним сумнівом (рішення ЄСзПЛ Авшар проти Туреччини ), суд враховує наявність узгоджених між собою, належних та допустимих доказів, які вказують, що ОСОБА_1 є суб`єктом відповідальності за корупційні правопорушення, оскільки є депутатом Великобурлуцької селищної ради Харківської області, в зв`язку з чим, відповідно до ч. 2 ст. 52 ЗУ Про запобігання корупції як особа, зазначена в п.п. б п.1 ч. 1 ст. 3 ЗУ Про запобігання корупції , зобов`язаний у разі суттєвої зміни у майновому стані, а саме придбання на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року, у десятиденний строк з моменту придбання майна, письмово повідомити про це Національне агентство.
Згідно зі статтею 68 Конституції України, кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.
Таким чином, суд приходить до висновку про наявність правових підстав до визнання ОСОБА_1 винуватим у вчиненні адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією, кожне з яких передбачене ч. 2 ст. 172-6 КУпАП - неповідомлення та несвоєчасне повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.
Обставиною, що пом`якшує відповідальність ОСОБА_1 , відповідно до ст. 34 КУпАП - визнається - щире розкаяння винного.
Обставин, що обтяжують його відповідальність, відповідно до ст. 35 КУпАП - не встановлено.
Згідно ст. 33 КУпАП при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, наявність обставини, що пом`якшує відповідальність та відсутність обставин, що обтяжують відповідальність.
Статтею 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини від 23 лютого 2006 року передбачено, що при розгляді справ суди застосовують Конвенцію та практику Суду як джерело права .
Європейський суд з прав людини поширює стандарти, які встановлює Конвенція для кримінального провадження, на провадження у справах про адміністративні правопорушення (справа Надточий проти України від 15 травня 2008 року ). ЄСПЛ зазначив, що український уряд визнав кримінально-правовий характер Кодексу України про адміністративні правопорушення.
У справі Ізмайлов проти Росії (п. 38 рішення від 16 жовтня 2008 року), Європейський Суд вказав, що при призначенні покарання для того, щоб втручання вважалося пропорційним, воно має відповідати тяжкості правопорушення і не становити особистий надмірний тягар для особи . Також, як у справі Бакланов проти Росії (рішення від 9 червня 2005 року), так і в справі Фрізен проти Росії (рішення від 24 березня 2005 року) Європейський Суд з прав людини зазначив, що досягнення справедливого балансу між загальними інтересами суспільства та вимогами захисту основоположних прав особи лише тоді стає значним, якщо встановлено, що під час відповідного втручання було дотримано принципу законності і воно не було свавільним .
Таким чином, з огляду на характер скоєного, особу правопорушника, ступінь його вини, з урахуванням вимог ч. 1 ст. 36 КУпАП, суд приходить до висновку про необхідність накладення на ОСОБА_1 стягнення за кожне з дев`яти правопорушень окремо, в межах санкції, передбаченої ч. 2 ст. 172-6 КУпАП у виді штрафу на користь держави.
Відповідно до ч. 2 ст. 36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом, стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.
Враховуючи, що кожне з дев`яти адміністративних правопорушень, за які ОСОБА_1 притягується до адміністративної відповідальності, кваліфікуються за однією й тією ж нормою - ч. 2 ст. 172-6 КУпАП, остаточне стягнення застосовується в межах даної статті.
Відповідно до вимог ст. 40-1 КУпАП, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом.
Згідно п. 5 ч. 2 ст. 4 ЗУ Про судовий збір у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення стягується судовий збір 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який на 1 січня 2019 року становить 1921 грн. 00 коп.
Таким чином з ОСОБА_1 підлягає стягненню 384 грн. 20 коп. судового збору на користь держави.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 7-10, ст. 40-1, ч. 2 ст. 172-6, 245, 247, 252, 280, 294 КУпАП, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення:
- за ч. 2 ст. 172-6 КУпАП по епізоду неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321481000:01:000:0099 - у виді штрафу в дохід держави в розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп.;
- за ч. 2 ст. 172-6 КУпАП по епізоду неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321481000:02:000:0123 - у вигляді штрафу в дохід держави в розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп.;
- за ч. 2 ст. 172-6 КУпАП по епізоду неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321481000:01:000:0083 - у виді штрафу в дохід держави в розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп.;
- за ч. 2 ст. 172-6 КУпАП по епізоду неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321484200:02:000:0308- у виді штрафу в дохід держави в розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп.;
- за ч. 2 ст. 172-6 КУпАП по епізоду неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321481000:01:000:0082 - у виді штрафу в дохід держави в розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп.;
- за ч. 2 ст. 172-6 КУпАП по епізоду неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321481000:01:000:0072 - у виді штрафу в дохід держави в розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп.;
- за ч. 2 ст. 172-6 КУпАП по епізоду неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321481000:02:000:0276 - у виді штрафу в дохід держави в розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп.;
- за ч. 2 ст. 172-6 КУпАП по епізоду не повідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання право власності на земельну ділянку кадастровий номер 6321481000:02:000:0274 - у виді штрафу в дохід держави в розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп.;
- за ч. 2 ст. 172-6 КУпАП по епізоду несвоєчасного повідомлення про суттєві зміни у майновому стані, щодо придбання квартири - у виді штрафу в дохід держави в розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп.;
На підставі ч. 2 ст. 36 КУпАП накласти на ОСОБА_1 остаточне стягнення за ч. 2 ст. 172-6 КУпАП у виді штрафу в дохід держави (р/р UA618999980000031115106020156, отримувач Управління Державної казначенйської служби України у Вовчанському району Харківської області (УДКСУ у Вовчанському р-ні), код ЄДРПОУ 37345943, банк отримувача Казначейство України, код банку отримувача 899998) в розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп.
Стягнути з ОСОБА_1 384 (триста вісімдесят чотири) грн. 20 коп. судового збору на користь держави (отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача: UA798999980000031211256026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106).
Постанова протягом десяти днів з дня її винесення може бути оскаржена до Харківського апеляційного суду шляхом подачі апеляційної скарги, через Вовчанський районний суд Харківської області.
Суддя -
Суд | Вовчанський районний суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2019 |
Оприлюднено | 26.11.2019 |
Номер документу | 85850567 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Вовчанський районний суд Харківської області
Глоба М. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні