Рішення
від 19.11.2019 по справі 480/2472/19
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 листопада 2019 р. Справа № 480/2472/19

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Савицької Н.В.,

за участю секретаря судового засідання - Бєлянської С.М.,

представника позивача - Войтенка О.В.,

представника відповідача - Діброва К.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу № 480/2472/19 за позовом Головного управління ДФС у Сумській області до Приватного підприємства виробнича фірма "Спецкомплект" про стягнення податкового боргу,-

В С Т А Н О В И В:

Головне управління ДФС у Сумській області ( далі - позивач, ГУ ДФС у Сумській області) звернулося до Сумського окружного адміністративного суду з позовом до Приватного підприємства виробнича фірма "Спецкомплект" (далі по тексту - ПП ВФ "Спецкомплект"), та просить суд стягнути з відповідача за рахунок коштів на рахунках у банках, обслуговуючих такого платника податків та готівки, що належить такому платнику податків податковий борг за платежем "штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг " в сумі 21 868,12 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що станом на дату подання позовної заяви за ПП ВФ "Спецкомплект" обліковується заборгованість за платежем штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готіки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг (код податку 21080900) на суму 21 868,12 грн., у тому числі: основний платіж - 0,00 грн; штрафні санкції - 12 657,70 грн; пеня - 7 633,37 грн; відсотки за користування розстроченням - 1 577,05 грн. Дана сума заборгованості підтверджується розрахунком суми податкового боргу, витягом з ІКП, рішеннями Головного управління ДФС у Сумській області, корінцем податкової вимоги.

Ухвалою суду від 10.07.2019 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі та вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного провадження без повідомлення сторін.

31.07.2019 відповідачем подано відзив на позовну заяву, в якому ПП ВФ "Спецкомплект" заперечує проти позовних вимог та просить відмовити у їх задоволенні (а.с.30-34).

06.08.2019 подано відповідь на відзив, у якому ГУ ДФС у Сумській області заперечує проти доводів відповідача, викладених у відзиві (а.с.43-45).

Дослідивши матеріали позову, відзив та відповідь на відзив суд дійшов висновку про необхідність проведення розгляду справи в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням сторін, про що 06.09.2019 судом була постановлена відповідна ухвала.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі та просив суд їх задовольнити. Звертав увагу суду на те, що розстрочення податкового боргу не звільняє платника податків від відповідальності у вигляді пені, передбаченої пп. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України.

Представник відповідача заперечував проти задоволення позову з підстав, зазначених у відзиві на позовну заяву. Зокрема, вказував на те, що не погоджується з підставами, викладеними у позовній заяві, вважає їх необгрунтованими і такими, що не відповідають фактичним обставинам справи та не підтверджені належними та допустимими доказами, а тому позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Заслухавши пояснення представника позивача та представника відповідача, дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Під час розгялду справи судом встановлено, що ПП ВФ "Спецкомплект" (код ЄДРПОУ 31641252) перебуває на обліку в Управлінні у м. Сумах Головного управління ДФС у Сумській області та відповідно до вимог статті 15 Податкового кодексу України є платником податків.

29.03.2016 відповідач подав до Охтирської ОДПІ заяву про розстрочення податкового боргу, стягнутого з ПП ВФ "Спецкомплект" судовим рішенням, а саме: штрафної санкції за порушення законодавства застосування РРО у сумі 28 479,80 грн, строк сплати якої вже минув, на строк 9 місяців з періодами сплати до 30 числа кожного місяця (а.с.19).

Рішенням №7 про розстрочення податкового боргу від 11.04.2016 та Договором №7 про розстрочення податкового боргу від 11.04.2016 Охтирська ОДПІ надала ПП ВФ "Спецкомплект" розстрочення під відсотки за грошовим зобов`язанням 28 479,80 грн на 9 платежів по 3 164,42 з квітня по листопад та 3 164,44 грн за грудень 2016 року (а.с.20-22).

Відповідачем, у відповідності до строків та розмірів щомісячних платежів, визначених Договором про розстрочення, щомісяця здійснювалася оплата відповідно до умов договору.

Так, ПП ВФ "Спецкомплект" були здійснені наступні платежі до бюджету (а.с.35-39).

З наданих представником позивача письмових пояснень судом встановлено, що вищевказані платежі були сплачені і розподілені таким чином:

18.04.2016 на суму 3 164,42 грн, яка була спрямована на погашення недоїмки за Рішенням ОДПС про розстрочення податкового боргу №7 від 11.04.2016 - 3 164,42 грн;

18.05.2016 на суму 3 164,42 грн. Дана сума, в порядку календарної черговості, була спрямована на погашення процентів за користування розстроченням - 308,14 грн та пені 2 856,28 грн.;

21.06.2016 на суму 3 164,42 грн, яка в порядку календарної черговості, була спрямована на погашення штрафних санкцій за Рішенням ОДПС про розстрочення податкового боргу №7 від 11.04.2016 - 2 418,78 грн. та пені 745,64 грн.;

20.07.2016 на суму 3 164,42 грн. Дана сума, в порядку календарної черговості, була спрямована на погашення штрафних санкцій за Рішенням ОДПС про розстрочення податкового боргу №7 від 11.04.2016 - 745,64 грн, процентів за користування розстроченням - 883,13 грн та пені - 1 535,65 грн;

19.08.2016 на суму 3 164,42 грн. Вказана сума, в порядку календарної черговості, була спрямована на погашення штрафних санкцій за Рішенням ОДПС про розстрочення податкового боргу №7 від 11.04.2016- 1 946,88 грн, та пені - 1 217,54 грн;

21.09.2016 на суму 3 164,42 грн, яка в порядку календарної черговості, була спрямована на погашення штрафних санкцій за Рішенням ОДПС про розстрочення податкового боргу №7 від 11.04.2016 - 1 923,82 грн, процентів за користування розстроченням - 391,87 грн та пені - 848,73 грн;

18.10.2016 на суму 3 164,42 грн. Дана сума, в порядку календарної черговості, була спрямована на погашення штрафних санкцій за Рішенням ОДПС про розстрочення податкового боргу №7 від 11.04.2016 - 2 458,14 грн, процентів за користування розстроченням - 359,50 грн та пені - 346,78 грн;

16.11.2016 на суму 3 164,42 грн, яка в порядку календарної черговості, була спрямована на погашення штрафних санкцій за Рішенням ОДПС про розстрочення податкового боргу №7 від 11.04.2016 - 1 295,15 грн та пені - 1 869,27 грн;

13.12.2016 на суму 3 164,44 грн. Дана сума, в порядку календарної черговості, була спрямована на погашення штрафних санкцій за Рішенням ОДПС про розстрочення податкового боргу №7 від 11.04.2016 - 1 869,27 грн, процентів за користування розстроченням - 338,83 грн та пені - 956,34 грн.

Отже, відповідачем податковий борг за Договором про розстрочення сплачений у розмірі 15 822,10 грн, а тому несплачений залишок за Договором №7 складає 12 657,70 грн.

Крім того, відповідно до Договору про розстрочення позивачем були нараховані проценти за користування розстроченням, сума заборгованості за якими складає 648,44 грн. У подальшому, Рішенням про донарахування процентів за користування розстроченням податкового боргу від 15.05.2019 №35 було вирішено провести нарахування процентів ІС Податковий блок в ІКП ПП ВФ Спецкомплект у розмірі 928,61 грн, у зв`язку з виявленням некоректного нарахування процентів за користування розстроченням грошового зобов`язання, що діяли протягом 2016 року. Вказане рішення відповілачем не оскаржувалося.

Також ГУ ДФС у Сумській області, на підставі ст.129 ПК України, була нарахована пеня за платежем "штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" у розмірі 7 633,37 грн.

Відтак, станом на дату подання позовної заяви за ПП ВФ "Спецкомплект" обліковується заборгованість за платежем "штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готіки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (код податку 21080900) на суму 21 868,12 грн, у тому числі:

- основний платіж - 0,00 грн;

- штрафні санкції - 12 657,70 грн;

- пеня - 7 633,37 грн;

- відсотки за користування розстроченням - 1 577,05 грн.

Дана сума заборгованості підтверджується розрахунком суми податкового боргу, витягом з ІКП, рішеннями Головного управління ДФС у Сумській області, корінцем податкової вимоги.

Вказані вище суми податкового зобов`язання не були сплачені у строк визначений ПК України і тому згідно ст. 14.1.175 ПК України суми податкового зобов`язання, визначені контролюючим органом, набули статусу податкового боргу.

Відповідно до ст. 59 ПК України у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган фіскальної служби надсилає йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання податкового повідомлення-рішення.

Таким чином, відповідно до ст.59 ПК України контролюючим органом була сформована податкова вимога форми Ю № 2241-51 від 22.11.2018 і направлена на адресу платника податків і отримана 29.11.2018 (а.с.24). З часу направлення вимоги борг не погашався, податкова вимога не відкликалася, не оскаржувалася.

Відповідно до положень пункту 95.1, пункту 95.2 статті 95 ПК України погашення податкового боргу здійснюється контролюючим органом шляхом стягнення коштів, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі, не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Таким чином, право на стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу виникає у контролюючого органу на наступний день після закінчення 60 днів з дня надіслання (вручення) платникові податків податкової вимоги.

Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в розмірах і порядку, встановлених законом.

Згідно з приписами п. 4.1.1 ст.4 ПК України кожна особа зобов`язана сплачувати встановлені цим Кодексом, законами з питань митної справи податки та збори, платником яких вона є згідно з положеннями цього Кодексу. Податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи (п. 36.1 ст. 36 ПК України).

Відповідно до пп.16.1.4,16.1.3 п.16.1 ст. 16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Пунктом 95.1 статті 95 ПК України передбачено, що контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Згідно п.п 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючий орган має право звертатись до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до п. 95.3 ст. 95 ПК України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Згідно п. 95.4 ст. 95 ПК України, контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

У судовому засіданні, заперечуючи проти позову, представник відповідача вказував на те, що підприємство сплачувало борг за платежем "штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готіки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" на умовах Договору по розстрочення. Звертав увагу суду на те, що платник податків не був обізнаний щодо нарахування пені за прострочення платежу та відсотків за користування розстроченням, оскільки умовами договору пеня та відсотки, зокрема, їх суми у конкретному розмірі не передбачалися, а тому позивач протиправно зараховував сплачені підприємством кошти по основному платежу у рахунок погашення боргу по пені та відсоткам у порядку календарної черговості.

Суд вважає вказані посилання представника відповідача необгрунтованими з таких підстав.

Відповідно до п.87.9 ст.87 Податкового кодексу України, у разі наявності у платника податків податкового боргу, зарахування коштів, що сплачує такий платник, відбувається в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків.

Таким чином, суд доходить висновку, що кошти, сплачені відповідно до поданих платіжних доручень спрямовані на погашення податкового боргу попереднього періоду відповідно до вимог п.87.9 ст. 87 ПК України.

Вказана правова позиція викладена Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, зокрема, у постанові від 13.02.2018 у справі К//9901/3879/17, в якій суд касаційної інстанції зазначив:"...у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов`язані зарахувати конин, що сплачує такни платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків, про що зазначено пунктом 87.9 статті 87 Податкового кодексу України. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до статті 95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом".

Згідно п.п.129.1.1 п. 129.1 ст.129 Податкового кодексу України, нарахування пені розпочинається при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного Податковим кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).

Таким чином, на підставі ст.129 Податкового кодексу України відповідачу була нарахована пеня за платежем штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг у розмірі 7 633,37 грн.

Суд також враховує, що при погашенні суми податкового боргу (його частини) кошти, що сплачує такий платник податків, у першу чергу зараховуються в рахунок податкового зобов`язання. У разі повного погашення суми податкового боргу кошти, що сплачує такий платник податків, в наступну чергу зараховуються у рахунок погашення штрафів, в останню чергу зараховуються в рахунок пені. Якщо платник податків не виконує встановленої цим пунктом черговості платежів або не визначає її у платіжному документі (чи визначає з порушенням зазначеного порядку), контролюючий орган самостійно здійснює такий розподіл такої суми у порядку, визначеному цим пунктом. (пункт 131.2 статті 131 ПК України)

Суми пені зараховуються до бюджетів або державних цільових. фондів, до яких згідно із законом зараховуються відповідні податки. (пункт 131.3 статті 131 ПК У країни).

Наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 року №422, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.05.2016 за №751/28881, затверджено Порядок ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (надалі Порядок №422).

За визначенням, наведеним у пункті 2 розділу І Порядку №422, інтегрована картка платника (далі ІКП) - форма оперативного обліку податків, зборів, митних платежів до бюджетів та єдиного внеску, ще ведеться за кожним видом платежу та включає перелік показників підсистем інформаційної системи органів ДФС, які характеризують стан розрахунків платника з бюджетами та цільовими фондами.

Главою 2 розділу ІІІ Порядку №422 передбачено відображення в інтегрованій картці надходжень сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджету та єдиного внеску.

Згідно з пунктом 4 цієї глави після рознесення сум до ІКП автоматично проводиться розрахунок пені за правилами, визначеними главою 7 цього розділу, та проведення відповідних операцій щодо нарахування ленів ІКП.

При погашенні суми податкового боргу (його частини) кошти, що сплачує такий платник, у першу чергу зараховуються у рахунок податкового зобов`язання. У разі повного погашення суми податкового боргу кошти, що сплачує такий платник, у наступну чергу зараховуються у рахунок погашення штрафів, в останню чергу - у рахунок пені згідно з черговістю їх виникнення.

Якщо платник не виконує встановленої цим пунктом черговості платежів або не визначає її у платіжному документі (чи визначає з порушенням зазначеного порядку), орган ДФС самостійно здійснює розподіл такої суми у порядку, визначеному цим пунктом.

Главою 7 розділу ІІІ Порядку №422 встановлені правила нарахування та погашення пені за несвоєчасно сплачені суми платежів, що контролюються органами ДФС.

Відповідно до цих правил нарахування пені розпочинається: після закінчення строків погашення узгодженого грошового зобов`язання на суму податкового боргу нараховується пеня:

1) при самостійному зарахуванні суми грошового зобов`язання платником податків - після спливу 90 днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов`язання, визначеного Податковим кодексом України;

2) при рахуванні суми грошового зобов`язання контролюючими органами - від першого робочого дня, ступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов`язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно з Податковим кодексом України;

у день настання строку погашення податкового зобов`язання, нарахованого контролюючим органом або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження);

у день настання строку погашення податкового зобов`язання, визначеного податковим агентом при виплаті (нарахуванні) доходів на користь платників податків - фізичних осіб та/або органом ДФС під час перевірки такого податкового агента.

Нарахування пені (крім пені, передбаченої підпунктами 129.1.2 та 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 глави 12 розділу П Податкового кодексу України) здійснюється у день фактичного погашення податкового боргу (частини податкового боргу).

Нарахування пені закінчується:

- у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу Казначейства та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов`язань;

- у день проведення взаєморозрахунків непогашених зустрічних грошових зобов`язань відповідного бюджету перед таким платником податків;

- у день запровадження мораторію на задоволення вимог кредиторів (при винесенні відповідної ухвали суду у справі про банкрутство або прийнятті відповідного рішення Національним банком України); при прийнятті рішення про скасування або списання суми податкового боргу (його частини).

З урахуванням викладеного, суд доходить висновку про те, що посилання представника відповідача на те, що сума пені не була визначена у договорі розстрочення є необгрунтованими, оскільки відповідно до пп.129.3.1 п.129.1 ст.129 Податкового кодексу України, нарахування пені закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов`язань, а, відтак, на переконання суду, визначити конкрентий розмір пені на день укладання договору розстроченя податкового боргу не вбачається за можливе.

Щодо нарахування відсотків за користування договором розстрочення, то обов`язок по їх сплаті був визначений п.5.2 Розділу V договору.

За встановлених у справі обставин, а також враховуючи те, що сума податкового боргу у розмірі 21 868,12 грн своєчасно та в повному обсязі відповідачем не були сплачені, податкову вимогу у судовому порядку не оскаржено, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Враховуючи те, що відповідно до приписів ст.139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, судові витрати у даному випадку з відповідача стягненню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241- 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Головного управління ДФС у Сумській області до Приватного підприємства виробнича фірма "Спецкомплект" про стягнення податкового боргу - задовольнити.

Стягнути з Приватного підприємства виробнича фірма "Спецкомплект" (вул. Грибоєдова, буд. 6, кв. 1, м. Охтирка, 42700, код ЄДРПОУ 31641252) за рахунок коштів на рахунках у банках, обслуговуючих такого платника податків та готівки, що належить такому платнику податків податковий борг за платежем "штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг " в сумі 21 868,12 грн на користь Державного бюджету України на р/р 31116104018006, одержувач Охтирське УК/м. Охтирка/21080900, код одержувача 37981563, банк одержувача Казначейство України (ЕАП), МФО банка одержувача 899998.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення. Апеляційні скарги до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подаються через Сумський окружний адміністративний суд.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне рішення складено та підписано 25.11.2019.

Суддя Н.В. Савицька

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.11.2019
Оприлюднено27.11.2019
Номер документу85855600
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —480/2472/19

Рішення від 19.11.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Н.В. Савицька

Рішення від 19.11.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Н.В. Савицька

Ухвала від 06.09.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Н.В. Савицька

Ухвала від 10.07.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Н.В. Савицька

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні